Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Domácí museli dvakrát dotahovat: Teplice - Mladá Boleslav 2:2

Lídr první fotbalové ligy Teplice po domácí remíze s Mladou Boleslaví vede tabulku před druhým Jabloncem už jen o skóre.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Polárníliška

To bylo pláče a nakonec se v Doránu dozvíme,

že vyloučení bylo naprosto v pořádku, zato neměl platit druhý gól Teplic, pro zakrytý výhled gólmana Bolky hráči Teplic postavenými v ofsajdu, tudíž poškozena byla Boleslav...

0/0
25.10.2009 22:02

Peta.Sourek

Re: To bylo pláče a nakonec se v Doránu dozvíme,

oprav si to Doráno, nebo tě kraxna uloží na rajče :-P

0/0
25.10.2009 22:08

Polárníliška

Re: To bylo pláče a nakonec se v Doránu dozvíme,

Bylo by mi ctí, dostat se do vyhlášené Kraxnovo galerie. Hele v pátek hrajeme ve Stodůlkách, to je trochu z ruky, ale pak už furt doma, tak už se konečně pochlap a koukej se k nám přihlásit :-P

0/0
25.10.2009 22:15

kraxna.w

Re: To bylo pláče a nakonec se v Doránu dozvíme,

Mé záběry začínají ve výšce 150 cm nad zemí. Kromě temene jsi bez šance .

0/0
25.10.2009 22:20

Polárníliška

Re: To bylo pláče a nakonec se v Doránu dozvíme,

No tak se holt místo mé vysoustružené sportovní postavy zaměříš na intelekt no...

0/0
25.10.2009 22:25

J.L.

Nesmyslné vyloučení

které by současná přísná komise ČMFS měla ocenit trestem pro komedianta Kyselu. Pokud se ho Mareš vůbec dotkl, pak někde na krku, zatímco ten magor se chytil za hlavu a skácel k zemi. A pan rozhodčí Zelinka-kapřík, jakoby na to čekal, hned vytasil červenou pro Mareše. Děsný  !   

0/0
25.10.2009 15:54

Pohlavníliška

Neuvěřitelné ??

Kam až se to  dostane ??

" ibida je těžké uspokojit "

Nepletete si stránky pánové??

0/0
25.10.2009 14:57

barnabas_1998

Re: Neuvěřitelné ??

Už jsi kvalitně promazaný sádlem? Vlastík čeká :-P

0/0
25.10.2009 15:02

Pohlavníliška

Re: Neuvěřitelné ??

Koukni dolů. Jsou tu jiní abonenti.

0/0
25.10.2009 15:08

original

hodně se diskutuje o tom co je ted in fotbal x hokej

... co má fotbal hodně svázané jsou právě tyhle situace , jako je červená pro Mareše ... v hokeji by se po takové situaci naskákalo na led , Kyselu by seřazali jako psa, Mareš by dostal 2 minuty pár lidí 2+2 někdo možná 5+ do konce ale zápas se ovlivnil max. na 5 minut, příště by všichni nastoupili ..... třeba akce Řepka jak praštil do kamery, .... dostal sem zápasů, tedka jsem koukal na hokej ten tam vzteky rozmlátil hokejku o manták , poslal někam všechny kdo byli do 20 metrů a dostal 2 + 10 minut   ... tohle mi ve fotbale připadá divné ... v jednom sportu za nehraješ půl sezony a ve druhém 10 minut ....  ale je to jen taková úvaha

0/0
25.10.2009 13:45

ibid

Podle mě jediný,

co se dá rozhodčímu s jistotou vytknout, je to 2minutový nastavení...

0/0
25.10.2009 13:41

original

Re: Podle mě jediný,

no já tipoval 5 minut,  3x dlouhé ošetřování , červená, střídání  .... asi si už nechtěli dělat problémy

0/0
25.10.2009 13:47

ibid

Re: Podle mě jediný,

minulej tejden jsem koukal na Liverpool, tma za něco podobnýho nastavil 7 minut. Teda, prostoje byly krapet delší...

0/0
25.10.2009 13:58

zavlekov

Re: Podle mě jediný,

pravda 2 minuty neodpovidali.tusim 5x stridani a za kazde by melo byt 30s + osetrovani hracu.Navic po cervene karte dalsi prodleva a cekani nez Mares opustil hriste.Myslim , ze 5 minut by nikoho nemohlo prekvapit.To, kolik minut se nastavi rozhoduje 4 rozhodci,ne?

0/0
25.10.2009 14:45

original

opravdu nemá cenu brečet, stačilo málo

, kdyby Klein proměnil tu tutovku na konci, tak jsme vyhráli z offsajdu, ... takže by zdejší diskuze vypadala jinak :-/  to by nám rozhodčí hodně pomohli, ... souhlasím, že udělit červenou rozhodčí mohl a určitě si to obhájí, ale je to hodně necitlivě posouzené .... ostatní sporné situace opravdu fauly nebyly, ikdyž na stadionu to opravdu vypadolo, jako tendenčně řízené, není tomu tak

0/0
25.10.2009 13:25

ibid

Re: opravdu nemá cenu brečet, stačilo málo

to rád slyším...R^

0/0
25.10.2009 13:31

original

Re: opravdu nemá cenu brečet, stačilo málo

myslím uznat , že stím faulem na Mahnutoviče si měl pravdu, na stadionu to vypadalo jako na jasnou kosu, Opiela měl i štěstí , že to takhle vypíchnul, .... rozhodčí byl dva kroky, takže bylo pravděpodobné že to bude OK

0/0
25.10.2009 13:35

ibid

Re: opravdu nemá cenu brečet, stačilo málo

já vím, že to na stadionu vypadá jinak, hlavně pokud v kotli panuje davová psychoza a všichni viděj penalty a podobný věci... jenom jsem reagoval na to, co se tady strhlo po zápase...

0/0
25.10.2009 13:38

zavlekov

Re: opravdu nemá cenu brečet, stačilo málo

take s timhle souhlasim, po techto nejspornejsich momentech musim rict, ze to videl rozhodci dobre.Nejednalo se o faul ani v jednom pripade, ikdyz opravdu to bylo hodne do rizika, kdyz si vemete v jake rychlosti to ty hraci resi a nez "zajede" tak uz davno mic je pryc a on ho sejme-ikdyz nechce.Ikdyz u toho Janicka to byla spis zachrana brzda. Otakzou je, jak by to sudi vyhodnotil v opacnem pripade, kdy by ten hrac byl z Boleslavi,ale to uz se do toho prilis potapime.Spis slo o to, ze nepiskal tak, jak jsou vsechny domaci muzstva zvykli , ze se pomaha vzdy trochu domacim.Myslim,ze je to tak na vetsine prvoligovych stadionu.

0/0
25.10.2009 14:50

original

jinak nás v TV celkem chválili , hlavně ten komentátor

mě překvapil, když doslova řekl, že je nadšen přístupem a hrou Teplic, že jako v deseti místo zdržování jdeme do vítězství,   včera jsme si udělali dobrou reklamu ....  už jsem pochopil proč nás pochválil i ibid ....  ještě jednou kluci zaslouží velkou pochvalu

0/0
25.10.2009 13:12

ibid

Re: jinak nás v TV celkem chválili , hlavně ten komentátor

Kozohorský je sparťan, takže je zvyklej na tu jejich holomajznu a tak logicky msel bejt ze včerejšího zápasu nadšenej. A já fandím dobrýmu fotbalu a to Teplice v minulosti nepředváděly, takže tak...

0/0
25.10.2009 13:27

original

Re: jinak nás v TV celkem chválili , hlavně ten komentátor

v minulosti, třeba loni touhle dobou určitě ne , ale už na jaře to bylo o hodně lepší .... ibida je těžké uspokojit .... myslím tím po stránce fotbalu

0/0
25.10.2009 13:33

ibid

Re: jinak nás v TV celkem chválili , hlavně ten komentátor

;-D

0/0
25.10.2009 13:34

original

tak jsem si vychutnal záznam

Jak tady píše ibid : faul na Aidina nebyl, šel po balonu - červená , asi tak , že si to rozhodčí obhájí, ale určitě se jednalo o necitlivé poškození zápasu, stejně tak mohl dát oběma žlutou, bylo to vzájemné, ale jak říkám, pokud si to rozhodčí zdůvodní , což nebude problém , protože kontakt tam byl, tak si  mít žádný problém

0/0
25.10.2009 13:06

zavlekov

Re: tak jsem si vychutnal záznam

Souhlasim, ale Janicek v I.puli za ten skluz zezadu cervenou msto zlute videt urcite mohl.Kdyz porovname zluta Janicek-cervena Mares

0/0
25.10.2009 13:37

ibid

Re: tak jsem si vychutnal záznam

....a Mareš s Mahmutovičem mohli dostat karty za simulování. Furt dokola...

0/0
25.10.2009 13:40

pajkus

parada

cervena v zadnym pripade (max zluta pro oba).... navic nechapu jak mohl nechat kopnout roh a po nekolika vterinach teprve vytahnout kartu

zapas vcera super, skoda ze neprislo trosku vic lidi, ale ty co tam byli vytvorili fotbalovou atmosferu, k uplny radosti chybelo promenit jeste jednu sanci R^

0/0
25.10.2009 11:39

totaknení

rozhodčí...

byl fakt pytcha. ke konci jsem chtělpřeskočit hrazení a na trávě mu jí nakouřit. Bohužel, ale teď asi bohudík, mě kámoš přemluvil, ať se na to vyserrruuu. Ale příště ti zelinko podrazim nohy v tescu 

0/0
25.10.2009 11:15

I.C.Wiener

Co myslíte?

http://fotbal.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/158473-video-teplice-daly-do-zapisu-namitku-proti-vylouceni-marese-jasna-cervena-oponuje-kysela.html

1:01 - Skutečně se ho Mareš dotkl? Já jsem si to několikrát rozfázoval a jistý si tím nejsem.

0/0
25.10.2009 10:21

barnabas_666

Re: Co myslíte?

Je tam špatně vidět první kontakt v době, kdy jsou v jedné lajně kamera i oba hráči, pak je ruka na Kyselově krku. Předtím to vypadá, že mohl zasáhnout i něco výš, ale ten záběr není z dobrého úhlu :-P

0/0
25.10.2009 11:39

Von der Pahlen

Re: Co myslíte?

vypadá to jako by mu prstama šáhnul do míst nos-oko

0/0
25.10.2009 11:59

I.C.Wiener

Re: Co myslíte?

Jo, tak to vypadá.

0/0
25.10.2009 12:25

qitto

Re: Co myslíte?

Hmm. Taky jsem to neviděl jasně. Zdá se mi, že ho zasáhnout mohl, ale zcela bezdůrazně, spíše se asi jednalo jen o dotek. Ale všemu bezprostředně předcházely provokace a soustavné faulování rukama od Kysely a rozhodčí vše pozoroval.

0/0
25.10.2009 12:11

meteleskublesku

mareš

.....jo a originále ty musíš bejt vždycky napřed:-P chtěl jsem mareše pochválit za první opravdu výbornej výkon po dvou letech a ty ho hned nominuješ do repre;-D

0/0
25.10.2009 9:22

original

Re: mareš

R^  to je pěkné, ... podle mě hraje pořád stejně, jenom se zvyšuje procento úspěšného prosazeního se a tím se výkon zvýraznuje a dostane se více do centrů ... když může být v repre Hloušek, tak Mareš 2x

0/0
25.10.2009 13:00

meteleskublesku

Re: mareš

hloušek hrál na valencii moc dobře

0/0
25.10.2009 13:10

original

Re: mareš

tak určitě, myslím že minimálně 5-7 hráčů by si měl Bílek vzít z český ligy,  Hloušek je tam už ted, klidně by tam mohl i Grigar s Jakubem, Mičola, Rajthoral, Vošahlík, Kadlec, klidně i Chramosta ikdyž ten je hodně mladý, Kušnír a Hubník jsou asi jasní, ....   v repre je taková nezdravá usazenina hvězd , kterým se moc nechce a tady jsou kluci, kteří potřebují návaznost z repre U-20, 21 .... já bych začal budovat mladý tým a nechal bych jen pár hráčů jako je Baroš, Čech, Rosický .....

0/0
25.10.2009 13:20

meteleskublesku

Není tři a půl jako tři a půl

Jako by včera přišla jiná skladba lidí než obvykle. I v tomhle počtu lidí se vytvořila slušná atmosféra a nedalo se přehlídnout povzbuzování i po obdrženejch gólech. Žádnej pískot. Sudí byl opravdu tragickej, to musí uznat každej objektivní fanda mimo pár zdejších provokatérů. A že byl o dost přísnější na domácí, nedivím se těm konspiračním teoriím;-D;-D. Ta prodleva od Marešova "faulu" k udělení karty byla obrovská, navíc stál k incidentu daleko a zády a najednou bez konzultace s postraním "tasil". Nutno říct, že i když se bolka snažila hrát fotbal/pochvala/, zároveň hrála hodně nečistě /spousta držení a drobnejch faulů/ a taky zdržováním koukovala hru a přitom si nevykoledovala ani jedno napomenutí a jen 2 min.nastavení /5xstřídání/

0/0
25.10.2009 9:21

laukums

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Já teda nejsem provokatér a přesto prohlašuju, že rozhodčí pískal docela dobře. Z tribun možná spousta zákroků hráčů MB vypadala jako fauly, ale stačí si pustit TV záznam a je vidět, že Mareš s Mahmutovičem padali, kdykoli se do hřiště opřel silnější vánek. Ostatně myslím, že i v této diskusi rozhodčího tepou hlavně ti, co byli na stadioně, a zastávají se ho ti, co to viděli v TV. Jediné dvě možné chyby jsem zaznamenal při vyloučení Mareše (vyloučit mohl, ale možná by tomu spíš slušela žlutá, a to pro Mareše i Kyselu) a při situaci na konci, kdy Miller vychytal Kleina, který byl ovšem v jasném (neodmávaném a neodpískaném) ofsajdu.

0/0
25.10.2009 9:36

Klory

Re: Není tři a půl jako tři a půl

"který byl ovšem v jasném (neodmávaném a neodpískaném) ofsajdu."

co prosím ? balon se ke Kleinovi dostal po odrazu od boleslaváka, takže offside ani omylem ;)

0/0
25.10.2009 10:36

laukums

Re: Není tři a půl jako tři a půl

No, ale on byl Klein v ofsajdovém postavení už při střele (či přihrávce) od svého teplického spoluhráče. Jestli ji boleslavský obánce přizdvihl, nebo ne, nehraje roli. Viz též tv záznam.

0/0
25.10.2009 10:43

I.C.Wiener

Re: Není tři a půl jako tři a půl

To je otázka. Vznikla nová ofsajdová situace, jako když Nistelrooy proti nám na Euru nejdříve při první přihrávce stál v ofsajdu a u druhého doteku (přihrávce) od spoluhráče už nestál.

Můj názor (nevím, zda-li správný) je, že kdyby šlo o teč MB hráče, tak by nová situace nevznikla a byl by to ofsajd. Při nepovedeném odkopu to už je složitější a je možné, že to lajnový rozhodčí za novou situaci už považoval. :-)

0/0
25.10.2009 10:48

laukums

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Tady bych fakt řekl, že to nepovědený odkop nebyl... No každopádně je z tohoto dobře, že to Klein nedal, protože tím se z toho stává jen předmět akademické debaty :-)

0/0
25.10.2009 11:14

barnabas_666

Re: Není tři a půl jako tři a půl

situace s Nistelrooyem je něco jiného, obě přihrávky šli v tomto případě(EURO) na hráče, který v ofsajdu nebyl. O ofsajd by se jednalo jedině v případě, že by už při té první přihrávce Nistelrooy ovlivňoval hru - musel by být někde ve směru letu míče. :-P

0/0
25.10.2009 11:34

I.C.Wiener

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Tak na Kleina směřoval míč až od kopačky obránce MB. Prvotní nákop nesměřoval směrem ke Kleinovi a stejně jako Nestelrooy tak neovlivňval hru. :-P Chtělo by se nad tím trochu zamyslet.

0/0
25.10.2009 11:46

barnabas_666

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Tys to evidentně nepochopil. Aby se nejednalo o Kleinův ofsajd, musel by se míče dotknout někdo z Teplic, kdo v té době nebyl v ofsajdu a od něj by musela jít přihrávka na Kleina, který by už z toho ofsajdu mezitím vyšel. Ach jo, takové základní pravidlo :-/

0/0
25.10.2009 11:59

I.C.Wiener

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Vyjadřoval jsem se v rámci tvé předcházející reakce. Takže pochopil. Stejně jako teď chápu, co myslíš tímto příspěvkem. Nikdo z Teplic se dotknout míče nemusí, aby vznikla nová ofsajdová situace. Jen včerejší okamžik byl na hraně a spíše za hranou, já bych osobně ofsajd pískl.

Dám jasnější příklad. Nakoplej míč jde na útočnou polovinu MB na teplického hráče, který není v ofsajdu a u nějž je MB obránce. Další hráč Teplic stojí mimo dění, ale v době nákopu stál v ofsajdu. MB obránce před neofajdovém hráčem teplic míč jedním dotekem zpracuje a druhým pošle na brankáře, kde ho sebere (ofsajdovej) hráč Teplic, ale o ofsajd už se nejedná, protože došlo k nové ofsajdové situaci a žádnej další hráč Teplic se už míče ani nedotknul. To je zcela jasnej příklad. Pak jsou spornější, jako včerejší a jak jsem rozebral v úvodním příspěvku.

0/0
25.10.2009 12:12

barnabas_666

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Já myslím, že jsi schopen rozeznat neúmyslnou teč od přihrávky zpět. Tady se není o čem bavit, o žádnou přihrávku se nejednalo :-P

0/0
25.10.2009 12:16

I.C.Wiener

Re: Není tři a půl jako tři a půl

A jsem zase na začátku. A ty jsi schopen rozeznat neúmyslnou teč od nepovedeného odkopu. :-P Chtěl by například balón odkopnout přímém nártem, ale sjelo by mu to na šajtli a míč by se dostal k protihráči, který v době, kdy byl kopnut balón na obránce, stál v ofsajdu, ale v dostatečné vzdálenosti od něj. O ofsajd by se nejednalo. 

0/0
25.10.2009 12:32

I.C.Wiener

Re: Není tři a půl jako tři a půl

Skutečně jde hlavně o to, zda-li tím vznikla nová ofsajdová situace. K tomu jen nějaká teč skutečně nestačí, ale když hráč má dostatek času na odkop a zmrví ho, tak už nová situace vznikla. V této konkrétní věci bych ofsajd písknul, ale jen chci říct, že to pomezní zas tak jednoduché a jednoznačné neměl. Aby si každý mohl říct, že Klein stál v několikametrovém ofsajdu a jak je možné, že to pomezní pustil.

0/0
25.10.2009 12:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze