Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Hašek: Za Michalem stojím a věřím, že jsem se rozhodl dobře

Pokud nový trenér fotbalové reprezentace Michal Bílek za dva roky nepostoupí na mistrovství Evropy, může to ohrozit i pozici svazového předsedy Ivana Haška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

risan

jenom

další mafie ))) ;-€ hašek prostě jen hledá důvody jak to dát Bílkovi a vůbec se nenamáhal prověřit jakéhokoliv zahraničního trenéra .. a vůbec nechápu něco o národní hrdosti (svaz nějakou má? 8-o) a snad necjce říct že třeba když se o tento post ucházel Töpmoler, že to je nějakej křivje nazdárek. Hašku jsi lhář !!!Rv a mafián

0/0
21.10.2009 13:34

kaplic

Hašku, Hašku

trenér by měl umět zpívat národní hymnu - tak timhle jsi mě totálně rozstřílel - vida, jaké dovednosti jsou důležité k trénování fotbalového mužstva8-o;-D

0/0
21.10.2009 11:21

BedlamW

ach jo....

Hasek....ruka ruku myje.....jeste tam zapasuj Chovance Jozefa nejak, pak Straku, Grigu, Koubu.....a budete tam skoro vsichni! Jstte vsichni trenersky na tom stejne, ale koho to zajima,ze?!;-€

0/0
21.10.2009 9:54

airwar

Posuzování kvalit?

No pokud panu Haškovi stačí že "Myslím si, že trenér reprezentace by měl být Čech, že by měl umět zpívat hymnu.", a nezajímají ho odborné znalosti a výsledky, tak pak  český fotbal ochraňuj panbůh.

0/0
21.10.2009 9:51

airwar

Ivane, Ivane

Ivane jako fotbalista jsai byl dobrej, ale zdá se že jinde se příroda moc nepředala, angažovat na místo repre trenéra průměrného trenéra jenom proto že je to tvůj dobrej kamarád a proto že si ho budeš moci vodit jako loutku je trochu málo.

O způsobu volby se radši nevyjadřuji, Hašek navrhl svého kamaráda, ten odrecitoval vizi co mu připravilo PR oddělení, všichni na to kejvli a na dva roky mají vystaraný. No co na MS se česká repre nedostala a svět se nezbořil, po další blamáži to fanoušci taky nějak ustojí.

0/0
21.10.2009 9:47

sevillano

...

tak Bílek ještě s tím trénováním ani nezačal a už je další kvalifikační cyklus a ME odepsanej, protože je špatnou volbou a nemá za sebou žádné úspěchy.....no, podle těch kritických příspěvků to vypadá, že se to tady hemží samými trenérskými esy (že by si Ferguson a spol. udělali kursy češtiny a trávili čas na idnesácké diskusi...) a počítám, že narozdíl od Bílka tady každý druhý diskutující má za sebou minimálně několik vyhraných titulů v soutěžích po celé Evropě, co odborníci? ;-D;-D

0/0
21.10.2009 9:43

BedlamW

Re: ...

Jsme na diskuzi,ne?! Nebo tady muzou psat jen nazory ligovi treneri ? :-/

0/0
21.10.2009 9:57

Marš Mal

Re: ...

...to je nějakej slezskej slovosled nebo co...? 8-o

0/0
21.10.2009 10:30

sevillano

Re: ...

nic proti diskusi nemám (zřejmě si vykládáš špatně můj příspěvek), jen mě pobavilo, jak tady každej druhej přispívající dneska s jistotou dokáže tvrdit, že je někdo trenér na hov*o a nepostoupíme kvůli němu na ME, když ten člověk ještě pracovat ani nezačal.......i když jsem třeba fanda letectví a dlouhodobě sleduju ten obor (ale nikdy jsem sám letadlo neřídil), netroufl bych si rozhodně nikdy o nějakém cizím pilotovi před nástupem do letadla říct: "to je špatný pilot, ten nedoletí..." toť vše, už rozumíš?

0/0
21.10.2009 11:55

Thovt1

Body pro Haška

Timhle rozhovorem v mych ocich zase stoupnul!!! Rozumny nazory, bere na sebe plnou zodpovednost...a hlavne vyrok, ze "trener by mel umet zpivat narodni hymnu"..!!! Super, borec!!! R^ [>-]

0/0
21.10.2009 9:04

BedlamW

Re: Body pro Haška

aha...;-D.....s tou hymnou to je ale opravdu rozumny duvod!!;-D:-P

0/0
21.10.2009 9:58

rotun

Hej Ivánku Ivane podívej se ty na to....

...očima těch výsledků co měl Bílek když někam přišel.Michal Bílek je od pohledu slušný člověk asi i dobrý člověk,ale trenér to tedy není v žádném případě.Trochu mě to rozhodnutí zklamalo a proto si i tipnu a to tím způsobem že už nyní tvrdím že se na ME nedostaneme  a to není ještě ani rozlosováno.

0/0
21.10.2009 7:47

Doc. Chocholoušek

Zdá se, že všichni znáte Bílka, jak vlastního bratra!

Nemyslím si, že nic nedokázal. Netvrdím, že je nejlepší možnou volbou, ale proč ho, á priory, odsuzovat předem! Jednak s Blšanama, kde neměl vůbec silný kádr hráčů, sestupu vzdoroval velmi dlouho. Se spartou, a tu teda vůbec nemám rád, vyhrál double, byť v Evropě výsledky nebyly nic moc. Trénoval toho, koho měl k disposici. Na rozdíl od většiny z vás, si myslím, že může dosáhnout úspěchu, zejména, pokud sestaví schopný realizační tým. Hodně štěstí, pane BílekR^[>-]

0/0
21.10.2009 7:42

zberanek

Snad se mýlím

Pna  Haška si vážím, jako trenér je výborný. Očekával jsem ale, že fotbalový svaz si dá opravdu práci s výběrem trenéra, ale nestalo se. Rád bych se mýlil, ale Bílek prozatím neměl oslnivé výsledky a proto je ani neočekávám v reprezentaci. Je to zřejmě promarněná šance a propad českého fotbalu bude asi pokračovat.

0/0
21.10.2009 7:29

kvadr

Jakých úspěchů dosáhl Bílek?

Já měl dosud za to, že do repre by se měli vybírat trenéři, kteří mají nějaké znalosti a hlavně už nějaké výsledky.

Asi mi uteklo, jaké úspěchy měl dosud trenét Bílek. Na žádné si totiž nemůžu vzpomenout. Že by pád s Blšanama do 2. ligy?

Tak mám pocit, že v repre znovu vzniká kamarádšoft (a kdo ví, jestli jen tam...). Teď se tam ještě objeví Skuhravý, Griga, Němeček a další....

0/0
21.10.2009 7:20

Guppy

Trafiky

Aneb šašek s de-bílkem si rozdávají hezké trafiky 8-o

0/0
21.10.2009 7:04

topinka 47

nehodnotím.................

K angažování Bílka se vyjádřím až podle toho, co předvede representace pod jeho vedením v přátelských zápasech ve zbytku sezony 2009 / 2010. :-P

0/0
20.10.2009 23:53

Kane

hašek je trochu mimo

viz.: Pokud bychom vybrali kohokoli, tak ho budou provázet negativní reakce.

Já chci trenéra soudit podle výsledků a ne podle toho, že teď někdo

tvrdí, jestli je vhodným kandidátem nebo není. S hodnocením bych

počkal, až přijdou zápasy. Věřím, že jsem se rozhodl dobře...........CO PROSIM??UKAŽTE MI JAKÝ VÝSLEDKY MÁ BÍLEK...JÁ O  ŽÁDNEJCH NEVIM...kam přišel tam 100 let tráva nerostla

0/0
20.10.2009 23:40

francoa

Ahoj lidičky

Baví te se tady o mrtvolách, co se nedostanou ani na ME. MS je už v pr a teď nás čeká cca 12let přáteláků a nejlépe v Japonsku a v Argentině, aby se utratilo co nejvíce. Přitom tu máme sportovce, které nám jinde závidí a co dokážou z ME dovézt zlato. Jsou to naši dráhoví cyklistéR^. Tak se zde přehrabujte v tom líném hnoji, co si umí tak akorát nagelovat hlavu. ;-D

0/0
20.10.2009 22:52

Taffey

Co to bylo za degena, co dělal s Haškem ten rozhovor?

Otázka: Takže další kandidáti nebyli?

Odpověď: Ne, nebyli.

Další otázka: V čem přebil ostatní kandidáty?

To je naprosto neuvěřitelné.

0/0
20.10.2009 22:34

SpamSpam

Re: Co to bylo za degena, co dělal s Haškem ten rozhovor?

Mě spíš po přečtení přijde, že degen nebyl ten, co se ptal...

0/0
20.10.2009 22:47

kreator

trenér repre

Vy jste ale vocasové.Furt se Vám něco nelibí.Rada ven,Bruckner ven,Bílek ještě nezačal a taky už ven.Když by byl to byl Jabulím tak taky ven-páč je to slávista,zahraniční trener taky ven-páč neumí česky,Zeman taky ne-páč se jeho styl nehodí,Straka ven-páč je to podle Vás šašek,Chovanec ven-protože neumí trénovat.Tak hoho kurňa chcete ? Vždyť Komňackej bude dělat asistenta.Mě už moc trenerů nenapadá,snad Hřebík,ale ten asi taky ven-protože Sparta.Zamyslete se taky někdy než něco napíšete :-P

0/0
20.10.2009 22:28

Pravy_Juice

Re: trenér repre

souhlas. Někteří lidé jsou prostě věčně nespokojení :-)

0/0
20.10.2009 22:30

chataricek

Re: trenér repre

Souhlas. R^

0/0
20.10.2009 22:43

Kane

Re: trenér repre

o tom to neni....já bych tam například zahraničního trenéra uvítal..mají zkušenosti a předevšim mozek....já osobně si myslim,že bílek neni vůbec dobrá volba..je na tom podobně jako rada...žádná osobnost a nulová inteligence..

0/0
20.10.2009 23:42

sevillano

Re: trenér repre

a já hlupáček si myslel, že je to o výsledcích na hřišti....mě je třeba úplně jedno, jakou má inteligenci nebo jestli je osobnost, mě zajímá to, aby nás dostal na ME a tam něco uhrál.....budu stokrát radši mít na lavce klidně totálního blba bez výrazu, pod kterým se postoupí, než člena mensy s charismatem světového vůdce, pod kterým se bude hrát prd a nikam se nedostanem...

0/0
21.10.2009 9:51

SpamSpam

Hašek-šašek

Rv

0/0
20.10.2009 22:20

Pravy_Juice

Re: Hašek-šašek

tos mu to nandal, bambulo :-)

0/0
20.10.2009 22:30

SpamSpam

Re: Hašek-šašek

Uznávám, že to nebyl zrovna nejinteligentnější příspěvek, ale radost mi to udělalo, příteli.

0/0
20.10.2009 22:45

Wes_Parmalee

!

Budu dodržovat dobu hájení, ale když mě vytočí, tak ty plešky uvidí!

0/0
20.10.2009 21:46

Pravy_Juice

Re: !

co uvidí ?... jak se točí Wes_Parmalee ? ;-D

0/0
20.10.2009 22:31

danny44

Kdo rozhodoval...

Ta rozhodoval slavný ´Výkonný výbor ČMFS (nebo jak si říkaj) nebo jeho veličenstvo Ivan Velký Hašek?

0/0
20.10.2009 21:39

pepsi.max

*

Přesně, přesně a do puntíku se plní co jsem předpovídal v době, kdy tu řádila velká haškománie. Máme radost VincenteR^

0/0
20.10.2009 21:20

NevěřícíTomáš

Bílek

Koukám, že mezi ty kluky sparťanský je těžký se dostat. Vytváří se nám tam troušku klika z Letný. Zítra zavolaj Lumíru Mistrovi. Bílek není trenér pro nároďák. Průměrnej trenér, bez většího úspěchu (mistra ligy se Spartou v dobách nadvlády nepočítám). Žádná autorita. To je druhej Rada. Nároďák může trénovat pouze Hašek nebo Jarolím. Pak možná Zeman. Ale ten by jim tam udělal vítr. 

0/0
20.10.2009 21:09

The Emperor

Re: Bílek

A ze toho ale Jarolim dokazal, jeden NAPROSTO nahodnej postup do LM a dva tituly, z nichz ani jeden nema nejakou velkou vahu, protoze se nikomu poradne nedarilo, takze to pro Slavii nebylo tezky a pokazdy v jarni casti kolabovali, coz neni pekna vizitka. Jarolim neni o nic lepsi nez Bilek, to je vicemene nastejno, jen z Jarolima se dela supertrener, ale jak sme se mohli mnohokrat presvedcit, tak zadnej zazrak to neni. A to podotykam, ze sem puvodne Jarolima k narodaku chtel, ale on to opravdu neni dobrej trener

0/0
20.10.2009 21:18

Mandibulus

Re: Bílek

Bílek neudělal titul v době nadvlády. Udělal ho v době, kdy už Sparta byla obyčejný půměrný klub.

0/0
20.10.2009 21:23

kraxna.w

To už si tam radši posaď Michala od Vondráčkový....

:-/Rv

0/0
20.10.2009 20:50

The Emperor

Re: To už si tam radši posaď Michala od Vondráčkový....

Me uz je te fakt skoro lito, ty si vzdycky tak hrozne snazis sem hodit nejakou vtipnou hlasku, ale pokazdy to je strasne nevtipna traparna

0/0
20.10.2009 21:12

kraxna.w

Re: To už si tam radši posaď Michala od Vondráčkový....

Nahlášený příspěvek byl zaslán redakci

0/0
20.10.2009 21:19

ban2 pirate

Nejlepší možná situace

Trenér Bílek s asistentem Komňanckým pod dohledem pana Haška je ta nejlepší volba co nás mohla potkat, teď naše repre začne šlapatR^R^R^R^!!

0/0
20.10.2009 20:21

hudymisa

Re: Nejlepší možná situace

Tak to jsme zpátky v KOMUNISMU kdy jeden vocas třeba Lenin rozhoduje o tom co je nejlepší pro všechny.Takže teď soudruh Hašek cítí že Bílek je to pravé charašo,no to nět.Ta změna na vedení je k ničemu ,akurát si vyměniliy korýtka,ještě že tam nedali Vízka to by bylo terno . Rv

0/0
20.10.2009 20:55

chataricek

Re: Nejlepší možná situace

Naopak. Má-li někdo mít odpovědnost - musí mít pravomoc. Tedy - jeden, který rozhodne - a nese odpovědnost. Např. jedna Marie Terezie by byla lepší, než celý tzv. demokratický náš parlament. Kde nikdo nic nemůže, nikdo za nic nemůže... apod.

0/0
20.10.2009 22:45

danny44

Re: Nejlepší možná situace

Myslíš jako šlapat zelí ? ;-) Tomu bych docela věřil.... ;-D

0/0
20.10.2009 21:40

SpamSpam

Re: Nejlepší možná situace

Lepší: Komňacký s asistentem Bílkem

Ještě lepší: Komňacký bez Bílka

0/0
20.10.2009 22:23

mastermarc

Diskuse...

Už zase padá na samé dno. Již nám tu zase přišel slintat Katano svoje cinty. Panebože pročRv?

0/0
20.10.2009 20:05

katano

Michal de Bílek mně - NEZAJÍMÁ ! ! !

To je KONEC pro naši repre.

Zlatej pan Rada.

       PS : běžím na PIVČO. :-P

0/0
20.10.2009 20:05

Clifford

prej na zahraničního trenéra nejsou peníze

kdyby neškudlili a místo Rady dali nějakýmu průměrnýho zahraničnímu trenérovi pár mega, tak teď nemusí šetřit a místo toho sčítají příjmy z MS

0/0
20.10.2009 20:03

AmedeoModigliani

Já bych držel palce každému repre trenérovi,

takže držím i Bílkovi. Hlavně ať se nenechá ovlivňovat tzv. veřejným míněním (tak jako Rada) Přece je schopen rozeznat názory odborníků. Proto, když se na mne Michale obrátíš, jsem ochoten to pomoci. Co si myslím o Tvých výrocích s omlazováním Ti píšu, tam kde se o tom žvaní. Zjednodušeně: Tak jak to pochopili ti nejlepší trenéři: hrají Ti nejlepší bez ohledu na věk. Jeden příklad za všechny. Drulák léta zářil v 2. bundeslize v Oldenburgu. Samozřejmě si ho nikdo nikdy nevšiml. Když se vrátil na stará kolena domů, dostal se do reprezentace, byl jedním z nejlepších v kvalifikaci o Anglii 96 a stal se držitelem Zlatého míče (českého pochopitelně). A takových příkladů je všude ve světě hodně.

0/0
20.10.2009 19:55

katano

Re: Já bych držel palce každému repre trenérovi,

Smrkola BÍLEK,  který není SOUDNÝ a přijal trenéra repre , jako když si kupuje housku v krámu = to je KATASTROFA a konec veškerých nadějí na oživení naši REPRE.

       PS : BÍLEK - VEN  ! ! ! :-P

0/0
20.10.2009 20:01

AmedeoModigliani

Re: Já bych držel palce každému repre trenérovi,

čti pořádně, vždyť říkám, že jsem ochotný mu poradit. Já, Michal, Franta a Luděk to už není jen Bílek, tam bych určitý prostor viděl...........

neříkám, že velký :-/

0/0
20.10.2009 20:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze