Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anglii udivil kuriózní, ale neregulérní gól: rána se odrazila od gumového míče

Za sobotní porážku Liverpoolu se Sunderlandem 0:1 v anglické lize mohla kuriózní branka. A také sporná, nejspíš dokonce neregulérní. Podle bývalého mezinárodního rozhodčího Grahama Polla platit neměla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A banned warrior999

Gol byl super, navic ho tam vhodili scousers..

;-D;-DR^

0/0
18.10.2009 19:20

AmedeoModigliani

Anglii udivil, ale mě, mě teda neudivil vůbec,

protstě jsem ho neviděl no.:-/

0/0
18.10.2009 19:01

ELAPHURUS

Aspoň

ten čevenej měl chytit.....;-D

0/0
18.10.2009 18:57

Malimola Malimej

Re: Aspoň

;-DR^

0/0
18.10.2009 19:00

1899

video

http://www.youtube.com/watch?v=rsZnwedCvgY

0/0
18.10.2009 10:00

A banned warrior999

Re: video

Tady to je i s komentarem z Novy..

http://www.youtube.com/watch?v=ZPXcTw5nXTc&feature=related

;-D;-D

0/0
18.10.2009 19:19

kolčman

ty woe

si delaji kozy;-O;-O;-O

0/0
18.10.2009 5:19

dawit86

Poll

Graham Poll dokázal taky udělit jednomu hráči tři žluté karty v jednom zápase a až poté ho vyloučit, takže zrovna on by měl o pravidlech raději mlčet.

0/0
17.10.2009 22:27

Jean-Pierre

Re: Poll

To ale súviselo s matematikou, nie s pravidlami.

0/0
17.10.2009 23:44

dawit86

Re: Poll

a tentokrát to snad nebylo o matice?? jeden balón, dva balóny...=)) zajímavý že tentokrát je spočítat dokázal dobře.

jinak neviděl jsem kdy tam ten míč přilétl a jak dlouho tam ležel, ale podle vyjádření Benta měl Reina spoustu času ten míč ukopnout pryč, ale neudělal to a moje teorie je takova že ho tam nechal schválně, kdyby případně dali hráči Sunderlandu gól, rozhodčí by ho neuznal kvůli neregulérnosti, to se ovšem velmi přepočítal, ovšem to je pouze MOJE TEORIE...

0/0
18.10.2009 1:34

Jean-Pierre

Re: Poll

Tentoraz mal viac času, aby to spočítal. ;-)

0/0
18.10.2009 17:01

Clifford

Re: Poll

jj, zapsal se tím do histori MS. kuriozní je, že tu třetí žlutou a následně červenou dal Chorvatovi (tuším Šimuničovi) až po závěrečném hvizdu za protesty a stal se tak prvním rozhodčím, který na MS dokázal jednomu hráči udělit 4 karetní tresty v jednom utkání

0/0
17.10.2009 23:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze