Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trenér Weiss postup věnoval mamince. Škoda, že nepoznala vnuka, litoval

Objal devatenáctiletého syna Vladka a políbil ho na tvář. A pak se mu do očí hnaly slzy. Vladimír Weiss, kouč slovenských fotbalistů, dojetím nemohl mluvit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dyogeness

perspektivne budovanie timu...

... no len nas pekne vsetci podcenujte, podcenujme sa aj sami, nevadi o to vacsia radost bude v afrike z nasej hry a vysledkov... nemame zluch a neperspektivnych hracov... skor naopak... a trener nieje na zahodenie ... hm ...budeme prekvapení nie len my a cesi ... :-)

0/0
16.10.2009 10:35

tablet

Štěstí chodí po horách

a někdy sedne i na voly.

0/0
16.10.2009 9:26

FrancisBegbie

Slovákům to přeju a gratuluju

0/0
16.10.2009 9:10

pszonek

Weiss je sympoš

R^

0/0
16.10.2009 7:24

asiplavam

Vlado,

kto by Ti neprial. Fotky roka:

http://futbal.sme.sk/c/5063220/sme-tam-hoci-velky-tim-este-nemame.html 

http://futbal.pravda.sk/weiss-milujem-svojich-chlapcov-d3c-/sk_frepre.asp?c=A091014_224119_sk_frepre_p43

0/0
16.10.2009 1:12

jeyjey.

na slovaky nebyl nikdy spoleh

misto aby vyhrali,nebo aspon neprohrali se slovincama,tak prohrajou a nakonec vyhrajou v polsku,kde si daji polaci vlastnaka..tak to mne poser na holy zada:-/:-/kazdopadne zadny tym z nas skupiny nema na ms co delat a taky to slovaci potvrdi uz ve skupine,kde ukopou podle mne tak bod

0/0
15.10.2009 22:28

asiplavam

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

Máš zaujímavé sexuálne praktiky...Ty budeš znalec.

0/0
15.10.2009 22:31

jeyjey.

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

mam na vas svuj nazor a ten mi nevezmes;-)ze ty jsi ten dalsi slovak,co vidi jak budete prohanet nadprumerny celky na ms?Rvzatim jste nic svetoborneho nepredvedli

0/0
15.10.2009 22:33

asiplavam

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

Robím si len srandu s tvojeho posratého holého chrbta, môžem, nie?

0/0
15.10.2009 22:35

jeyjey.

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

mozes mozes a ja se zasmeju,jak moc to bylo vtipky ( ;-D;-D;-D) spokojen?R^

0/0
15.10.2009 22:37

jeyjey.

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

vtipny;-(

0/0
15.10.2009 22:37

asiplavam

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

Tak sme sa dohodli. Ja som super vtipný, ty máš super nadhľad. Sme super chalani.

0/0
15.10.2009 22:40

mrsjames

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

:-);-DR^

0/0
15.10.2009 22:44

StoSedem

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

Ty jsi ale DEBIL !

0/0
15.10.2009 23:21

richie03

Re: na slovaky nebyl nikdy spoleh

no ked tam nema ziaden tym zo skupiny robit, tak ta snad ani nemusi velmi mrziet, ze ste sa tam nedostali. vsak co by ste tam robili? ukopali iba tak bod?

0/0
16.10.2009 7:10

nezaujaty

doufám

že si ten článek přečetli naši funkcionáři v  čele s Haškem, bohužel dělali opak:  

Weiss se nebál stavět na mladých hráčích. Nebál se nechat doma zkušené, kteří neprojevili zápal pro hru

a ochotu pracovat pro mužstvo. Před měsícem se nebál do klíčového a

žhavého utkání proti Česku postavit svého syna, který v reprezentaci

debutoval.

0/0
15.10.2009 22:25

strowfan

Re: doufám

A kdyz to stejny udelal Rada , kdyz postavil Slepicku , tak byl za nejvetsiho i d i o t  a.Je to jinak, vse zalezi na tom, jak to dopadne, kdyby slovaci nepostoupili, tak nasazeni weisova syna byla blbost.Chapes?Stejne tak s mladejma hracema.paralela je stejna

0/0
16.10.2009 0:20

FrancisBegbie

Re: doufám

jenže hrobník našich nadějí Rada postavil Slepičku na popud agentů a v době,kdy měl Svěrkoš třikrát lepší formu než Slepička,který formu neměl vůbec...Rv

0/0
16.10.2009 8:57

ibdjambo

Re: doufám

Akurat Weiss robi ten rozdiel, ze stavia hracov (mladych ci starych) len ked maju formu. V Polsku napriklad vynechal Vitteka a Karhana a nasadil dvoch slovanistov - Salatu a Kozaka.... A ted, babo, rad....

2 posledne zapasy boli strasne, ale:

- pred Slovinskom bola cely mesiac na Slovensku atmosfera, ze ich urobime s prstom v nose, alebo sa urobia sami.... A mladez na ihrisku tlak nezvladla.

- v Polsku nam chybala polovica zakladnej zostavy a zvysok sa stiahol az potom, ako mal naskok a videl, ze sa zvycajny (z posledneho roka nasej repre) kombinacny rychly technicky fotbal neda na tej zasnezenej oranici hrat...

0/0
16.10.2009 14:47

rektorrrr

IDEME DO JAR -VIDEO

 zdravím čechy,pozrite si super video,hlavne koniec :-)))))

:-):-):-)    http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/sportove-noviny/33624

0/0
15.10.2009 22:12

mrsjames

Re: IDEME DO JAR -VIDEO

Super video......R^ A pohled Rosickemu = ;-D;-DR^

0/0
15.10.2009 22:28

asiplavam

Re: IDEME DO JAR -VIDEO

Ten Ďurica - to je iný mysliteľ...;-D;-D

0/0
15.10.2009 22:29

Trent-R

Re: IDEME DO JAR -VIDEO

nacionalistický canc, umíte jen ponižovat lidi, to by Vám šlo....nechápu jak tohle může být součástí seriózního zpravodajství.....

0/0
15.10.2009 22:45

mrsjames

Re: IDEME DO JAR -VIDEO

8-o:-/

0/0
15.10.2009 22:47

mikulastan

Re: IDEME DO JAR -VIDEO

tak si skus precitat nadpisy na Vasich serveroch. 80% z nich su proti nam.

0/0
15.10.2009 23:23

karelwesely

-

To zklamání, které v létě zažijete....... to vám nepřeju, bratia....;-D;-D

0/0
15.10.2009 21:27

asiplavam

Re: -

Ale praješ, Karle, praješ ;-)

0/0
15.10.2009 21:30

karelwesely

Re: -

Vážně nepřeju. Ten pád zpátky do reality bude hodně bolet. Znám z práce pár Slováků a už teď vidí svůj tým minimálně ve čtvrtfinále.  ;-D

0/0
15.10.2009 21:33

asiplavam

Re: -

Slováci padli na hubu už v sobotu. Neboj sa, budú si ten pád pamätať. Aspoň ja určite. Bolo to hodne tvrdé. 

0/0
15.10.2009 21:38

ratafakplachta

Re: -

ha ha ha take rozpravky si nechaj pre seba, my mame radost z toho ze tam budeme a kazdy golik ci bodik bude vysoko nad nase ocakavania, len sa tesim napriklad na tricko s peknym logom sampionatu a nasou vlajkou medzi ostatnymi zucastnenymi, alebo vidie priamy prenost na napriklad eurosporte medzi nami a argentinou, hoc by sme prehrali na nulu ale musi to byt pekneR^

0/0
15.10.2009 21:44

StoSedem

Re: -

Teplou a studenou a do klece, thebille

0/0
15.10.2009 23:23

kraxna

Právě si pouštím "Pacho,hybský zbojník"

Čistá esence typických vlastností Slováků. Jen ten Erdödy je tam sympatická postava. :-)

0/0
15.10.2009 21:21

asiplavam

Re: Právě si pouštím "Pacho,hybský zbojník"

Pacho je o sebairónii, nepostrehol si? Robia si srandu sami zo seba, čo je vždy sympatické.

0/0
15.10.2009 21:23

kraxna

Re: Právě si pouštím "Pacho,hybský zbojník"

Sami ze sebe? Lasica a Satinský to neměli zapotřebí, to jsou (nebo byli) jedni z mála normálních Slováků.

0/0
15.10.2009 21:26

asiplavam

Re: Právě si pouštím "Pacho,hybský zbojník"

Je to komédia, ty musíš byť strašne suchý človek. Predstav si, keby som sa ja rozčuľoval nad Cimmermanom a dokazoval by som ním nejaké české vlastnosti.

0/0
15.10.2009 21:29

KULOVY_BLESK22

Re: Právě si pouštím "Pacho,hybský zbojník"

;-D tak o česke povahe sa viac dozvieš z týchto titulov:

Dedictví, Dobrý voják Švejk, Marečku podejte mi péro (Hujer- sympaťák;-D), Zítra to roztočíme drahoušku... a mnohé ďaľšie!!!;-D;-D;-D

0/0
15.10.2009 22:08

jan kámoš slovenský

Bratia Česi, spamätajte sa!

Mnohým z vás tu tečie okolo úst pena, spomínate tu Tisa, Biľaka a ešte neviem koho z dejín, pre jednu nevydarenú kvalifikáciu. Pritom fakty sú dané: my máme 22 bodov a vy 16, my sme so vzájomných súbojov získali 4 body a porazili sme vás doma, vyhrali sme v Poľsku a v Severnom Írsku, prečo potom toľko nenávisti a neprajnosti? Prečo toľko ironických poznámok na adresu trénera Weissa, je to veľmi citlivý človek, po zápase v Severnom Írsku prehlásil, že v súboji so Slovinskom budeme bojovať aj za Čechov, aby sa dostali do baráže.

Nevyšlo to a z českej strany prišlo opovrhnutie...

Pred niekoľkými rokmi sme vás na MS v hokeji posunuli do štvrťfinále remízou s Rusmi a aj vďaka nám ste sa stali vtedy majstri sveta, na to ste už zabudli?

Vy, ktorí tu urážate slovenský národ, nemáte ani trochu hanby v srdci, žili sme spolu v dobrom i v zlom, ako malý chlapec som v 68-om roku strieľal z dreveného samopalu na ruské pomaľované vrtulníky tak isto, ako chlapci v Čechách....  toto si nezaslúžime!

  

0/0
15.10.2009 21:16

asiplavam

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

Máš super nick, ale nadhľadu by mohlo byť viac..

0/0
15.10.2009 21:18

gurt

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

prosímtě, se zase uklidni. že tu někteří horkokrevní něco píšou o slovensku je jen reakce na slaboduché provokace. jinak tu v ČR nikoho nějaké slovensko na MS nezajímá:-P

0/0
15.10.2009 21:22

asiplavam

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

Mal si prekrížené prsty, keď si to písal, žejo?

0/0
15.10.2009 21:24

gurt

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

ne proč? co se týká fotbalu, tak jen čekám až skončí tahle repre pauza na nic

0/0
15.10.2009 21:27

asiplavam

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

Ja len že sú toho plné noviny...

0/0
15.10.2009 21:31

ratafakplachta

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

české... :-P

0/0
15.10.2009 21:47

mrsjames

Re: Bratia Česi, spamätajte sa!

Ale....Podle sebe soudim Tebe? Jsou i taci, kteri se o postup Slovenska zajimali a zajimaji....;-)

0/0
15.10.2009 21:26

asiplavam

By ma zaujímalo,

či Hološkovi v nemocnici pustili do tej sklenenej butylky s hadičkou borovičku.

0/0
15.10.2009 20:44

Kocek

Re: By ma zaujímalo,

;-DR^

0/0
15.10.2009 20:57

blejboy2

Slovakum to uprimne preju!!!

Na druhe strane musim rict, ze z teto skupiny si postup nezaslouzil nikdo!!!..Ale takova uz jsou pravidla!!!RvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
15.10.2009 19:41

Kocek

Re: Slovakum to uprimne preju!!!

Co to je za kecy???? Postup si zaslouží ten, kdo má na konci nejvíc bodů, tak se prober a neshazuj slovenskej úspěch !!R^

0/0
15.10.2009 19:51

Igor Bezbolestnyj

Re: Slovakum to uprimne preju!!!

No, určitě uznáš, že to byla nejslabší skupina, a že nepostoupit z ní bylo pro nás velké zklamání. Někdo postoupit musel, Slovinci v baráži končí. Je jedno, kdo místo nás postoupil, alespoň pro mne. To, že to padlo na Slováky, to už je souhra okolností.

0/0
15.10.2009 20:40

Kocek

Re: Slovakum to uprimne preju!!!

Samozřejmě, je naše obrovská ostuda, že se nevyhrála. Ale jsem dost vysazenej proti řečem o nezaslouženým postupu, výhře titulu, atd.. Fotbal se hraje na body, a vyhrává ten, kdo jich má nejvíc.

0/0
15.10.2009 20:56