Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postoupily týmy, které lepší než my nebyly, litoval kapitán Čech

I jeden z nejlepších brankářů planety bude příští léto na přehlídce světových fotbalový hvězd v Jižní Africe chybět. "Aspoň budu mít měsíc a půl dovolenou. Poprvé v kariéře. Jinak se ten náš neúspěch ani vzít nedá," řekl Petr Čech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josef_spejbl

nemáme fotbalisty.....

nemůžeme hrát fotbal......

0/0
17.10.2009 0:05

Peta.Sourek

Tak to se občas stane...

Občas nepostoupí i lepší týmy, jako loni Anglie.....takže není se na co zlobit....

0/0
16.10.2009 22:26

_Pete

Petře

sundej si helmu, paří se ti mozek Rv Mizerně chytáš, ostatní mizerně hrajou a na to maj fanoušci chodit? Navíc na zápas, kterej je v TV, na stadionu je zima, o nic nejde a vstupný je předražený? Radši trénuj vybíhání na centry a ježdění taxíkem po Vyskočilově :-/:-P

0/0
16.10.2009 9:20

mlčenlivý_fanda

Re: Petře

Byl jsem tam zadarmo...V takové kose to bylo i zadarmo drahé...:-/

0/0
16.10.2009 11:29

Bodo Illgner

...

Petr Čech ztratil soudnost už docela. Jako by nestačilo těch 150 podběhnutých centrů ročně.EU

0/0
16.10.2009 9:13

pan_Feroslav

Re: ...

to jsou hrozný pindy, co z něj poslední dobou padaj...

0/0
16.10.2009 9:15

Peta.Sourek

Re: ...

kde máš Vlastu??

0/0
16.10.2009 22:26

jano.zincica

hm...

brankár Čech vysvetľuje nevysvetliteľné, hrali sme na prd, ale sme lepší..takáto argumentácia je dementná, športové šťastie je súčasťou hry, ale nie základ celej kvalifikácie...fakt je ten, že české mužstvo hralo prd a futbal je o góloch a nie o dojmoch;

Čechu, spomeń si na Ezopovu bájku o líške a jej    povestný výrok:

Aj tak je to hrozno kyselé!

0/0
16.10.2009 9:08

viamant

-

no jasně, tankisto, vy ste boli najlepší zo skupiny, preto ste skončili na treťom mieste.

0/0
16.10.2009 6:07

weiro

no joooo

Jooo kdyby kdyby .švejkové.//.p.čech má právo na takýto usudok je brankar č.1 tomu verím ...ale celkový dojem českeho mužstva je nulový ako tým ...a Slováci,pomaly ale isto lepší ukáže sa na MS.

0/0
16.10.2009 1:38

2mmmm_2

Teď už se v tom nemá cenu patlat.

Spíš mne zajímá, zda se ten sestupný trend posledních let trochu zastaví :-/ Když to řeknu jinak, zda bude (nebude) ohrožen náš druhý výkonostní koš a zda nespadneme do třetího...

0/0
15.10.2009 22:38

grjer56

Moc nechápu

naprosto souhlasím s RJJ (15.10.2009 19:58)

- ted je třeba aby si všichni hráči, trenéři, svaz .... šáhli do svědomí, a analyzovalo se proč ktomu došlo. nelze se smířit s tím, že se řekne, že se prostě nedařilo.

- je třeba koukat do budoucna a znovu zabojovat

0/0
15.10.2009 20:46

cernahvezda

proč jsme nepostoupili na MS:

10 kvalifikačních zápasů, když nepočítám dvě povinné vítězství ze San Marinem zbývá 8. zápasů. Z těchto osmi zápasů naše repre vyhrála pouze DVA!!! Ani jeden soupeř neměl  silnější mužstvo než bylo naše. Jen větší vůli a chuť reprezentovat. Tak teď nebrečte. 

0/0
15.10.2009 20:31

Jimi Hemendex

Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Nebyť takého počasia, tak by nás technickejší Poliaci pekne rozniesli. Bolo tam zopár náznakov, že Poliaci rozhodne neboli na prehru. Ale ide mi skôr o ten komentár pisálka, že Česko má hráčov, ktorí hrajú za AC, Juve... Prosím vás pekne, ale akí hráči sú to? - všetko iba obyčajní "nosiči vody", ktorí sú bez skutočných opôr svojich teamov úplne stratení. Je to pekne vidieť na vašej repre. Trebárs taký Rosický podľa mňa nikdy nepatril k oporám Arsenalu. V Dortmunde hej, ale v Arsenale nie. A Dortmund je priemerné európske mužstvo. Čech? V Chelsei môže fakt chytať hocikto. To taký Mucha, ten bol skutočne našou oporou. Nalejme si čistého vína...

0/0
15.10.2009 20:25

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Napsal jsem hezký článek a páán CENZOR to smazal, děkuji.

Takže krátce. Dej si chlapče studenou sprchu, Rosický byl oporou. Lepší záloha v té době (před zraněním) asi nebyla. A že by tam byl nějaká záplata???8-o No coment.

Čech si Chelsea zasloužil výkony v průměrném Rennes, kde chytal jako bůh:-P A hráč, který hraje ve špičkovém klubu pravidelně, asi umí víc, než nějaký baňkoř třeba z Ruska, nebo Německa, byť není úplná hvězda:-P

Děkujeme za rozbor, byl k smíchuRv

0/0
15.10.2009 21:05

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Tak to ťažko. Možno teraz už je tou oporou Arsenalu (ak sa mu vyhnú zranenia), keď odišli takí hráči ako Hleb, Henry a podobne, ale vtedy nebol oporou Arsenalu ani zdaleka. A ďalej, pozri sa trebárs na našeho Muchu. Hrá iba v Poľsku a bol našou oporou, kdežto váš Čech hrá v Chelsei a nebol vašou oporou. Takže tvoja teória trochu pokrivkáva.Rv Ale však bolo to aj vidieť v kvalifikácii. I takí Jankulovský, Ujfaluši sú vo svojich teamoch iba nosičmi vody a bez spoluhráčov sú v prdeli...Rv

0/0
15.10.2009 22:21

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Jimi, ty už nehul;-D Prý -Možno teraz už je tou oporou Arsenalu ;-D.. Ten bude rád, jestli se zase nezraní, odehrál pár zápasů, tak je asi oporou těžko, že;-DRv  Nemůžu si pomoct, o Arsenalu víš velké h...o. Co mám psát neandrtálci, co si nevidí na nos a kecá takové bludy, vždyť ty jsi úplně mimo.

A jistě samozřejmě, takový Ujfališi byl vždycky nosičem vody a proto dělal v Hamburku i Fiorentině kapitána. To je je jen další důkaz, jak jsi mimo. A kdyby tihleti hráči nejezdili na srazy za dě.kama a za povyražením, tak si ten váš sranda tým zahraje max. baráž, ve které byste dopadli jako minule.

0/0
15.10.2009 23:03

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Rosický podľa mňa určite postúpil vyššie, čo sa týka hierarchie v Arsenale. Je vidieť dôveru od trénera, pretože potrebuje k tým mladým hráčom nejakých skúsených. Takto som to myslel, ale keby som vedel, že máš mozog dementa, tak ti to rozpíšem.;-DRv A k tomu čelenkárovi sa ani netreba vyjadrovať. V Atleticu si asi šklbú vlasy, že akého nosiča vody si to tam doviedli...;-DRvRv;-D

0/0
16.10.2009 14:46

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Ono kapitán teamu nemusí byť ten najlepší a najtechnickejší hráč v mančafte, na to si nepomyslel ty odborník? Ujfaluši bol vždy slabý stopér a nikdy nepatril medzi svetovú extratriedu. To sa vlastne aj potvrdilo v Atleticu a repre. Menuj mi už konečne najkého vašeho hráča okrem Nedvěda, čo patrí k svetovej špičke...

0/0
16.10.2009 15:00

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Jimíčku, ty si nedáš říct. Ke koksu se nečuchá:)) Wenger na nějakou hierarchii se.e, ten se dívá na hřiště. Proto je taky jeho sestava plná mladíků, tam rozhoduje výkon (a že by zrovna zkušení měli být v tomto týmu ve větším zastoupení, je pravda. Přesto to je jak nějaká přípravka). Klidně Rosického posadí, když neodehraje svoje.  Ale psát to takovému kašparovi, který mele, aniž má přehled, je tuze složité.

A tvá hysterie kolem hráčů, kteří nastupují pravidelně, ale dle tvého mozečku nejsou hvězdami..Každý naprostý dementík si umí spočítat, že 1+1 není 3, tárač čobolský to vidí ináč. Tak ještě jednou-pokud sestavím hráče podle síly klubů, ve kterých pravidelně hrajou, tak naši hráči budou mít oproti těm vašim logicky větší kvalitu, kterou prostě pro udržení místa v týmu musí dokazovat každý týden. Co je na tom k nepochopení?? A Ujfaluši hraje ligu mistrů, je v základu a v předchozích týmech byl za hvězdu určitě. Nebo že by pásku dávali za ty dlouhé vlasy? No čobolíku, si hezký výmaz.

0/0
16.10.2009 15:41

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Pozri sa kokotko, mňa nezaujíma nejaká sila zahraničných mužstiev. Mňa zaujíma sila vašich superstars. A tá je, čo sa týka individuality a jednotlivej sili dosť mizerná. Ty usudzuješ, že keď hrajú za silné tými, že sú automatikcy silnejší než trebárs naši alebo dajme tomu írsky hráči. A na to si ako prišiel ty magor? To je všetko iba teória. Ako je potom možné, že sme postúpili my a nie vy? Ako je možné, že Gréci vyhrali Euro? Vašim hráčom sa hrá, keď robia iba nosičov vody a všetkú prácu za nich urobia skutočné opory teamov, ale keď majú hrať sami ako opory týmu, tak sú úplne v prdeli, viď kvalifikácia. Predsa, ťažko sa tým vašim nosičom vody hrá, keď v mužstve chýbajú opory ako Nedvěd alebo dajme tomu aj Rosický. Ten bol skutočná opora v Dortmunde, ale za Henryho v Arsenale ani náhodou. Ti vravím, teraz sa začína naša éra. Máme mladých hráčov, mladé talenty v akadémiách, ktoré zbierajú skúsenosti rovno tam a nie niekde v zaprdenom Slovensku alebo Česku...

0/0
16.10.2009 17:34

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Aha, takže Grécko je super, plno hráčů světových jmen a ten herní projev;-DR^ Kde je jim konec teď a vlastně vždy? Svých 15 minut si užili a teď jsou tam, kde patří. Stejně jak budete brzy vy.

A ti vaši slavní talenti ještě snad nikdy nepostoupili na žádné mistrovství, ty komediant, hvězdy budoucnosti;-D Hlavně zas nezopomeň bulet, že o tom řeč nebyla, debilko8-o

0/0
16.10.2009 18:05

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Tie naše slávne talenty práve postúpili na MS vo futbale, ty ožraté dementné hovado, ak ti to ešte nedošlo...;-DRv

0/0
16.10.2009 20:27

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Ano, postůpili z akadémie, rovno na mundial;-D;-D Však, debilko? To sů ti talenti? Vaši talenti práve tak akorát získali bronzovů medailu na MS do 20 letR^;-D

Už sem nelez, vyšastaný kretén:-P

0/0
16.10.2009 20:42

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Ak ti to nedocvaklo ani na tretí pokus ty cocot, tak ti to napíšem ešte raz. Istota je guľomet, ako sahovorí. Naši mladí hráči práve postúpili na MS vo futbale pre rok 2010 a to je najvyššia méta na repre úrovni, akú môže futbalista dosiahnúť. Nikoho nezaujímajú nejaké dvadsiatky o ktorých sa ti sníva. A nehovor mi, kam mám liezť, to je moja vec. To môžeš hovoriť tak jedine svojej jeplej materi, čo ti platí net. To len aby bolo jasno...

0/0
16.10.2009 22:14

mrsjames

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

R^

0/0
16.10.2009 22:36

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Dobre, čobolo debilo, odteraz tady budeš každý deň, rozumieš? Tady nesi doma v jeskyni, ale v civilizácii, tak buděš poslůchat:-P

Já zato nemůže, že vždycky přiležeš s nějakou pytch.vinou, jako například se zářnou budoucností vašeho ctěného rádybyfutbalu (protože akademie vám produkují talenty, zřejmě jaké svět neviděl, jak z té pohádky o obušku:-P ablabla..) a pak dostaneš přes papulu a vylezeš z nory s něčím jiným, viz Holandsko atd. Ty seš takové malé nedochůdče, kterému vezmou hračku, tak se rozpláče a ukradne jinou a tak dokola. Něplakej, kluci z akademií (s věkovým rozdílem cca 15 let) právě zajistili, že budete na světovém výsluní fotbalu. Na veky:-P

0/0
17.10.2009 0:50

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Ti vravým, vyskakuj do svojho jeblého fotra a nie do mňa...

0/0
17.10.2009 9:48

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

;-D;-D

X

0/0
17.10.2009 17:51

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Kam sa na vás hrabú Gréci. Euro 96 bola najväčšia haluška všetkých čias.[:-D]Rv S takými drevákmi ako Kouba, Šmicer, Kuka, Němec, Suchopárek, Skuhravý a neviem kto ešte na čele s tým prepitým ksichtom Uhrinom, takmer vyhrať Euro, no to sa len tak nevidí...

0/0
16.10.2009 22:04

mobilis in mobili

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Zjevně je vidět, že ty sis to víno dal ještě před svým "rozborem"

0/0
15.10.2009 21:43

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Si na smiech chlapče. Máte podpriemerných až priemerných futbalistov o niečo lepších než my, fakt nie o moc a pán novinár sa rozplýva, ako keby za vás hrali Ronaldo s Kaká.;-DRv O to mi šlo...

0/0
15.10.2009 22:28

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

No nám už došlo, hemenexi, že tito hráči, kteří pravidelně postupovali na všechny šampionáty a že významná část tohoto výběru tvořila nejlepší mančaft na Euru v Portugalsku, jsou úplné nuly. Taktéž nám došlo, že stejné nuly můžou hrát v základech některých evropských mančaftů. To vše nám přinesla osvícená duše p. hemenexe, ještěže jste dorazil, děkujeme. Už se nevracejteR^

0/0
15.10.2009 23:28

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Nerob zo seba debila chlapče.;-DRv Porazili ste síce Holanďanov, ale papierovo ste mali horších hráčov a z hľadiska európskeho a svetového futbalu bezvýznamných. Jedine Nedvěd, to bol svetový hráč. Baroš mal iba šťastie, čo sa v nasledujúcich rokoch aj potvrdilo. Toto vaše keby, keby, áno máš pravdu, ste svetová superklasa, len sa vám proste nechcelo hrať. Jasné...;-D;-DRv

0/0
16.10.2009 14:39

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Debila tady děláš ze sebe hlavně ty a to velmi vehementněR^ Tak Rosický světový hráč byl, nevím jak teď (narozdíl od tvého chorého mozečku-v ARS povýšil;-D, svatá prostoto). Čech je a byl světová špička, zrovna v zápase s Holanďany to prokázal několikrát. Koller byl specifický hráč, ne do velkoklubu, ale v podstatě nebranitelný. Galásek kapitánoval v Ajaxu. Jankulovski byl v té době na vrcholu a angažmá v AC logickém vyústěním.

A Holanďani byli papierovo silnější.. 4 roky předtím jsme je bili na jejich půdě na Euru, v druhém poločase to bylo na jednu bránu a jen pan Colina jim musel pomoct. Pak jsme je porazili v jednom z nejlepších zápasů, co se kdy hrál (skromnost stranou..). Navíc jsme remizovali v té kvalifikaci u nich a doma je vyklepali o 2 goly. Ještě nějaký návrh na ztrapnění, čobole?

0/0
16.10.2009 15:57

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

A dále Poborský si odehrál svoje v Laziu, v repre byl téměř vždy oporou a hodně viditelný. U vás máte bořiče Škrtěla, možná mladý Weis něco ukáže. Zbytek? Přiteplená hvězda z Neapole snad v reprezentaci ještě nehrála, nikdy jsem si ji nevšiml, krom přivítání na letišti;-D 

0/0
16.10.2009 16:05

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

O čom to stále melieš ty dementné hovado?;-DRv My sa bavíme o súčasnosti, nie o minulosti. Pýtal som sa ťa na nejaké súčasné mená, na nejakých vašich svetových hráčov. Mali ste jedno štastné obdobie po Eure 96, ale teraz je koniec chlapče, ak ti to ešte v tom tvojom dementnom mozočku nedošlo, došiel materiál a momentálne sme na rovnakej úrovni, čo sa týka hráčskej kvality, možno o kúsoček vzadu. A čo mi tu spomínaš všetkých tých vašich super hráčov, keď sa spýtam na niekoho z nich v Anglicku alebo v Nemecku, tak ich takmer nikto nepozná. Ako hovorím, boli to všetko a sú to všetko zanedbateľní hráči evrópskeho a svetového kalibru.

0/0
16.10.2009 17:19

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Musím s tebou konečně souhlasit, došlo mi to. Opravdu za nás nehrají samí držitelé Zlatého míče, jak z tvého výkladu Nedvěd, Kaká, Ronaldo vyplývá. V tom případě je ovšem výběr hráčů, které vezmu v potaz sám jimy hemenex dost omezený;-D, stejně jako on:-P A jestli tví vysmažení kámoši neznají hráče, kteří hrajou ve velkoklubech? Tak si ty svoje kámoše strč do pr.ky, to víš, pokud je zajímá víc vodní polo, tak se nediv;-D 

0/0
16.10.2009 17:49

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Zbytočne argumentovať tam, kde argumenty chýbajú. Bola to iba strata času. Blbec...;-DRv

0/0
16.10.2009 20:20

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Vytrel som si s tebou riť;-D Sbohom:-P

0/0
16.10.2009 20:39

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Skôr by som povedal, že si si zabudol vytrieť tú tvoju zasratú riť, pretože je tu cítiť iba tvoje sračkoidné pseudoargumenty...;-DRv

0/0
16.10.2009 22:22

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Tak a spať, zítra tady budeš prudit znova, rozumieš, ty cocot cobolský[>-]R^ Slovensků vlajku nemám, zbytečné veci tu nesu:-P

0/0
17.10.2009 1:01

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Ale prosím ťa, Holanďania sú superklasa odjakživa, čo sa o vás nikdy nedalo povedať. Mali ste jedno štastné obdobie, ale to už je dávno pasé. Holanďania chŕlia talenty ako na bežiacom páse a porazili ste ich iba preto, lebo vyhrávali už o dve šišky a proste sa na to vysrali. Mali ste šťastie jak riť. Snáď mi nechceš nakukať, že ste futbalová krajina zrovnateľná s Holandskom...;-D;-D;-DRv

0/0
16.10.2009 22:33

RJJ

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

Prostě sa na to vysrali;-D Áno kokotík moj, tak si dokážeš ospravedlnit hočičo, pravda? A je na svetě lepšieR^ Preto sa potom trepali, lebo nemali postup vo svojich rukách. Keby si nebol objektivně idiot, akože si, tak bys viděl, čo táráš za somáriny. Veď ty máš regulérně nasraté v hlave;-D

A vypustili to i doma na Euru a u nás v kvaldě a vůbec s náma to vypůštali už tak akosi z principu[>-] 

A ně že něpríděš zas, prikazujem ti to, rozumieš, debilko moj hornomadarskýV

0/0
17.10.2009 1:21

Jimi Hemendex

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

A hlavne, že to vypúšťajú až doteraz ty cocot a to takým spôsobom, že sú na MS a vy nie.;-DRv Zmier sa s tým, vaša pohádka sa skončila a teraz sa začína tá naša...

0/0
17.10.2009 9:42

Harald II

Re: Isteže, Slováci postúpili po peknej haluzi

V inom počasi by Slovensko hralo inak o tom som presvedceny....Slovensko postupilo zasluzene.....za celu kvalifikaciu sme si zasluzili postup a ukazali sme aj dobru utočnu hru... ostatne kidy su zbytočne.....SLOVENSKO DO TOHO!

SLOVENSKO MA MOMENTALNE URČITE LEPŠIE MUŽSTVO AKO Česko....NEZNAMENA TO žE ČESI HRAJU VO VIACERYCH POPREDNYCH TíMOCH žE SU LEPší.....AJ TAK GENERACIA TýCHTO HRACOV PRáVE KONčí.....TAKžE  žiadne AC MILAN, jUVENTUS A PODOBNE....na to si budete musiet zase počkať!

0/0
17.10.2009 15:07

RJJ

Moc nechápu

Ty zlostné reakce na Čecha. To jako měl konstatovat, že postoupily lepší mančafty? Nasbíraly víc bodů, to je asi tak všechno. Slováci získali x bodů, aniž věděli jak se to stalo, viz oba zápasy s Pšonky.

Je jasné, že si za to můžeme sami, kdyby hráči odvedli na začátku kvalifikace 80% možností, tak jsme tam. Ale tragický Rada se tetelil blahem po strašné holomajzně v S. Irsku a už se to vezlo.

A že by si zrovna Čech nemohl říct svůj názor, když zrovna on nás v kval. podržel?:-/

0/0
15.10.2009 19:58

mobilis in mobili

Re: Moc nechápu

V téhle kvalifikaci ale Slováci lepší byli. Bohužel. Samozřejmě se podepisuju pod důvody, kvůli kterým jsme nepostoupili. Jenže právě díky nim byli Slováci lepší. I když silnější mančaft, co se týče hráčské kvality, máme my. Kdoví, kdy budeme mít zase tak lehkou skupinu ;-(

0/0
15.10.2009 21:51

Jimi Hemendex

Re: Moc nechápu

No to by ma teda strašne zaujímalo, o akej hráčskej kvalite to tu melieš. Vaši hráči sú z európskeho alebo svetového hľadiska úplne zanedbateľní.

0/0
15.10.2009 22:34

RJJ

Re: Moc nechápu

Já nevím, čoveče. Byly zápasy, jako v S. Irsku, které zvládli dobře, narozdíl od nás a byly zýpasy, kde nevěděli která bije a přesto je vyhráli. S Pšonky oby zápasy, u nás podobně. Je to slaboučký mančaft, který do toho dal všechno a měl kupu štěstí. Nějaké individuality se tam najdou, Škrtěl, Weiss, ale to bude na MS strašně málo Mně by to bylo jedno, ale pak tu dorazí nějaký čobol (ne Slovák) a bude tu blbě rozumovat:-/

Já souhlasím, že jsme si to projeli sami, svým přístupem, bordelem při výběru (ne)trenéra. A chvílemi se na to nedalo dívat, ale tak špatné hráče nemáme. Tady byl zakopaný pes někde jinde.

0/0
15.10.2009 23:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze