Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Analýza neúspěchu českých fotbalistů: Ani spasitel Hašek nevyžehlí všechno

Měla to být pohodlná cesta na další velký šampionát. Češi byli jasným favoritem kvalifikační skupiny, místo toho se ze světové kvalifikace vyklubala noční můra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pengix

Hmm

uhynul  pes ....

0/0
18.10.2009 14:09

Vedoucí kolotoče

Uplne stejne ci podobne vypada ceska politicka scena.

Rozharane! Cemu se tedy divit? Rv

0/0
14.10.2009 14:10

Nikola Tesla

nějak autor zapomněl....

že by jsme nepostoupili ani v případě naší výhry na Slovensku...před posledním zápasem by jsme měli 17bodů, stejně jako Slováci a Slovinci a dle pravidla kdy rozhoduje skore, by jsme skončili stejně až třetí....Rv

0/0
13.10.2009 9:23

milok

Re: nějak autor zapomněl....

spíše druzí...

0/0
13.10.2009 10:02

Delain78

Re: nějak autor zapomněl....

V pripade vyhry na slovensku bysme meli stejne bodu jako Slovinci, ale Slovaci by meli o bod vic ;o)

0/0
13.10.2009 16:18

xyndel

Re: nějak autor zapomněl....

Jsem přesvědčen, že autor měl na mysli prohru se Slovenskem doma na apríla. To bysme byli o bod 1. ve skupině....jestli se nepletu.

0/0
14.10.2009 7:27

xyndel

Re: nějak autor zapomněl....

Autor měl na mysli prohru se Slovákama doma na Letné....Kdyby jsme tehdy vyhráli, byli bychom teď 1. ve skupině a všechno měli ve svých rukách. Nikola Tesla byl lumen......:-))))))))))))))

0/0
14.10.2009 7:29

2mmmm_2

Trenér, který uspěje

ve dvou z osmi zápasů, nemůže nikam postoupit....Navíc tu byl naprosto rozkladný vliv brücknerovštiny, jejímž - doufám, že posledním - závanem byl první poločas v Bratislavě. Pak už se hrálo ne na jednoho útočníka a přestože nemáme v repre zrovna zvláště talentovanou generaci, začaly přeci jen přibývat body...A hlavně: změnil se přístup ke cti reprezentovat; už se nejezdí hlavně kvůli potlachu po zápase...Hráče už zajímají výsledky, už jim není šuma fuk, jak to dopadlo...Radu už nekomentuji, tu existenci, kteroudo fukce vlepily osoby ještě povážlivější úrovně než je on. Rada a bývalé vedení, to je nekompetentnost opírající se o kolosální neschopnost.

0/0
12.10.2009 21:41

hudymisa

Re: Trenér, který uspěje

Zlatá Bruknerovština,pokud vím tak z káždé kvalifikace s námi postoupil!!!!!Uvidíme co nám přinese tato generace trenérů v příští kvalifikaci a pak budem posuzovat.

0/0
13.10.2009 9:47

Delain78

Re: Trenér, který uspěje

s tim by moc nezmohl ani Bruckner. Za nej ke konci jeho obdobi se uz zacalo projevovat to ze sazel jen na urcity hrace a kdyz mu odesli do fotbaloveho duchodu, tak uz to bylo trapeni. Zaroven to byla chyba i rady, protoze on byl jeho asistent, takze se nemuze vymlouvat na to ze nemel dostatek kvalitnich hracu.

Proste Bruckner mel uspechy diky tomu ze osa tymu drzela pri sobe hodne dlouho a kdyz se rozpadla, tak skoncil

0/0
13.10.2009 16:21

pepe999 from Salford

Co to je za hromadu hnoje, ten clanek??

Co tym pod haskem vyhrava? Pouze porazil haluzove Polaky a ti jdou od porazky k porazce uz nejakej patek. San Marino snad nebudu ani pocitat, Polaci jim dali 10!!RvRv

0/0
12.10.2009 20:52

Peta.Sourek

Re: Co to je za hromadu hnoje, ten clanek??

nojo , jenže bez Haška neporazili ani ty Poláky a málem jsme mělu bezbrankovou plichtu v San Marinu....:-P

0/0
12.10.2009 23:17

Delain78

Re: Co to je za hromadu hnoje, ten clanek??

zklidni hormony. V clanku nikdo ty vyhry nevynasi do nebes jako kdyby to byla vyhra nad Brazilii.

Jde o to ze treba Rada by byl v takovych zapasech rad za bod a se San Marinem za vyhru 1-0 ktery rozhodl gol z penalty v 90.minute, a jeste by se u toho tvaril ze to je mega uspech

0/0
13.10.2009 16:24

mr.cert

Pane Paličko

to Vás snad Hašek platí ne? Už to vážně přeháníte !!

0/0
12.10.2009 20:28

original

tak fakta Hašek proti Radovi

1/ mediální podpora :

Hašek ... naprostá loajalita novinářů, žádné bulvární hony, rozhovory v televizi vždy vedené optomisticky  

Rada  .... odepsaný ještě před prvním výkopem, bulvár hrabe , hrabe hnůj, televizní rozhovory zakončené vždy otázkou jestli nezvažuje reziganci   

2/  těžké zápasy Hašek     pouze jeden Slovensko venku      1 bod z těžkých zápasů     zápasy povinnosti 3 bodů (San Marino, výběr Polské ligy, Irsko) všechno doma    těžké zápasy Rada  Slovensko doma, Slovinsko oba, Polsko venku, Irsko venku     5 bodů z těžkých zápasů , zápasy povinnosti 3 bodů   (San Marino)

3/  Rosický  .... není potřeba rozvádět

0/0
12.10.2009 20:16

pekelnk

Re: tak fakta Hašek proti Radovi

Ty Radova podržtaško, co to tu meleš o těžkých zápasech? Tuhle skupinu jsme měli vyhrát s plným počtem bodů jako kdysi Chovanec, a ne abysme počítali poláky a slováky nebo snad dokonce Severní Irsko k těžkým soupeřům! Co budeš říkat, až nám teď do skupiny, kam půjdeme ze třetího koše (možná) vylosujou Německo a Portugalsko.. Zalez někam do hnoje a mlč! Nijak neobhajuju Haška, ale to co předvedli a vlastně předváděli ti ubožáci na svazu a jak Rada vystupoval jako připos*anej malej kluk, to nemohlo jinak dopadnout. Jak může někdo bez autority a charizma vést národní tým? Fuj a třikrát fuj! Svazu, Radovi, ale i hráčům! Za to jak se na začárku kvalifikace chovali a jak k zápasům přistupovali si nezaslouží, aby se na takovém turnaji jako je MS vůbec objevili, ani snad jako diváci! Natož aby hráli o lepší a lukrativnější smlouvy..

0/0
13.10.2009 2:13

mischcko

zas tak úžasnej Hašek nebyl

Nepostoupit z této skupiny je stejnej trapas jako to, že Slávie letos nepostoupila do LM a Sparta nepostoupí ze skupiny EL. To jak k nám byla v těchto případech štěstěna při losech nakloněna, už se nebude možná nikdy opakovat. Ale určitě to není náhoda, prostě kvalita chybí a když se k tomu přidají čupr trenéři, tak to nemůže jinak dopadnout. Haška sice vidím o něco výš než Radu, Chovance a Jarolíma, ale rozhodující zápas se Slováky byl stejně při zdi a nechal Honzu napospas všem. Kdyby postavil od začátku Baroše, kterej má teď na naše poměry fazónu, tak tu baráž hrajeme určitě, když už bychom nejlehčí skupinu v historii kopané nevyhráli...

0/0
12.10.2009 18:56

Delain78

Re: zas tak úžasnej Hašek nebyl

a za to muze Hasek? Posralo se to uz kdysi davno...

0/0
13.10.2009 16:25

Delain78

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haskovi se neda nic vycitat, vyhral skoro vsechno. Uz dopredu se vedelo ze i maximum bodu nemusi stacit...

0/0
12.10.2009 18:52

world champion

Třeba San Marino uhraje remízu...

my pak vyklepem v baráži portugalce a příští léto se stanem mistry světa...

0/0
12.10.2009 18:50

Tobias_Sammet

Re: Třeba San Marino uhraje remízu...

;-D;-D;-D

... asi ne

0/0
12.10.2009 19:38

celpichl

Kecy hráčů,

že nám nepomohlo Slovensko jsou ubohé pane Rosický . Nejsou to opravdu žádní zázraci, protože si nejspíš kopnou 2x baráž a MS budou sledovat z kabiny na Tehelném poli , takový to sú Manfredi !RvRv:-/

0/0
12.10.2009 18:30

Delain78

Re: Kecy hráčů,

Rozhovor s Rosickym tady byl dost zkreslen, on ty komentare o slovacich vubec nemyslel zle...

0/0
13.10.2009 16:27

celpichl

Tankista

Je třeba připomenout , že Rada byl trener bez vize , respektu , ale já zpětně vidím i další faktor. Po volbě si všichni hráči libovali, že je dobře , že pokračuje Rada , který mužstvo zná. Hlásnou troubou byl Tankista , proslulý intrikán. Stejně tak chválil příchod Scolariho do Chelsea , aby mu pak po čase vrazil nůž do zad a v podstaě něco podobného provedl Čech a spol Radovi , kterého v žádném případě neobhajuji !

;-(

0/0
12.10.2009 18:27

mrx8

vyhra na slovensku?

nechci nejak rejpat, ale pri pohledu na tabulku se mi zda, ze by nam ani vyhra na slovensku nepomohla pravdepodobne k lepsimu nez tretimu fleku, takze uz pred tim byl postup jen teoreticky mozny. proc se tady teda mele o vitezstvi ve skupine, o strakovi, kollerovi a dalsich vecech? to mi teda vysvetlete...

0/0
12.10.2009 17:52

Profík

Re: vyhra na slovensku?

To se mýlíš. Slovensko by mělo 18b, my se Slovinskem 17b. Za předpokladu, že by oba týmy vyhrály, mále lepší vzájemné zápasy (pokud tedy rozhodují tentokát ty). A kdyby navíc Slovensko ruplo v Polsku, mohl by z toho být i první flek!

0/0
12.10.2009 17:57

mrx8

Re: vyhra na slovensku?

pokud rozhoduje vzajemny zapas, pak jo, ale pokud rozhoduje skore, pak by jsme museli irum nasazet vic golu nez slovinci daji san marinu. coz je sice mozny, ale ja bych na to asi nevsadil. a kdyby slovensko ruplo v polsku - no co k tomu rict?

0/0
12.10.2009 18:01

Profík

Re: vyhra na slovensku?

No při jejich nervový odolnosti a vyžluceném kádru to není nic nereálného.

0/0
12.10.2009 18:14

mrx8

Re: vyhra na slovensku?

dobre, ale uz jsme to nemeli ve svych rukach. coz je spatny. jinak muj nazor je, ze jsme porad jeste nespadli na dno - realita je takova, ze budeme radi za postup jednou ze ctyr pokusu. az nas zase potka trochu lehci skupina.

0/0
12.10.2009 18:21

JJ 10

Re: vyhra na slovensku?

Tohle je fakt ceska ubohost.

Ted jsme postoupili na 3 zaverecne turnaje v rade!

Jednou se nepovede kvalda a hned tu pises neco o postupu jednou ze 4 pokusu kdyz bude lehci skupina.

Z takovych ubulencu jako ses ty se mi dela spatne ty realito.;-O [>-]

0/0
13.10.2009 11:03

moiazza

Ne tak zcela.

Je třeba vidět, kdo zasel v mužstvu pocit nenahraditelnosí? Kdo udělal z hráčů primabaleríny? Nedotknutelné s jistým flekem v sestavě. Nebyl to už dávno předtím právě Brückner? Kdo omlouval jejich prohřešky? Nebyl to Brückner? Tam to vše začalo. Za Rady to jen pokračovalo. Rada totíž praktikoval jen to, co ho Brückner naučil. Baroš byl z formy. Kollerovi se nedařilo, ale oba měli své místo jisté. Buďme trošku soudní. Ten začátek, byl někde jinde. :-)

0/0
12.10.2009 17:49

danny44

Re: Ne tak zcela.

Taky nechápu, proč se to hází všechno na Radu a hlavně to zdůaznění "povstání" proti skvjelému, neomylnému a čestnému soudruhu Košťálovi....

0/0
12.10.2009 18:23

mugabeho_brat

Afrika vola

Slovenskooooooooooo, Slovenskooooooo Afrika vola. Kupujte nove televizory, aby ste dobre videli na Slovakov a naucili sa hrat futbal;-D[>-]Rv

0/0
12.10.2009 17:05

Severovychod

Re: Afrika vola

já být tebou bych ještě počkal s tím entuziasmem:)

0/0
12.10.2009 17:09

phill_marlowe

Re: Afrika vola

On myslí záznam návštěvy Fica v Libyii, jak čekal devótně před Kaddáffího stanem než mu Muamar udělí audienci.

0/0
12.10.2009 17:15

JJ 10

Re: Afrika vola

Dyt jste si to zase spravne po slovensku na posledni chvili podelali a zase nikam nepojedete.V Polsku nevyhrajete.

Jste jenom pro smich mali trapni Slovacci.;-D

Uz se chvalstali,uz se vytahovali,uz se posmivali na ceskych webech,uz se videli v Africe.A jak to dopadne? NIKAM NEPOJEDOU A JSOU JEN PRO SMICH;-D

0/0
12.10.2009 18:31

mlčanlivý boban

Re: Afrika vola

HEHEHEHEHEHEHE

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
15.10.2009 8:50

Severovychod

tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

většina z vás, ale podle mého skromného názoru spíš chyběl Rosický než že by to projel Rada. Kdyby nebyl Rosa proti Polsku, tak sme nevyhráli, ten zápas byla hrozná haluz a můžem jen děkovat Polákům že byli ještě slabší, jedinej Rosický a Čech jsou páni fotbalisti, možná ještě Baroš když se soustředí jen na fotbal, to tady říkám už dlouho..zbytek sou více či méně úspěšný snaživci se kterými trenér moc neudělá. Vždyť pod Haškem hrajem pořád kulový, akorát Rosa ty naše statiky trochu rozhýbal.

0/0
12.10.2009 16:53

tomas77

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

zcela přesné a výstižné , pod to se můžu podepsat, perfektní

0/0
12.10.2009 18:18

Ďourek

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

tak třeba Belgii jsme přehráli i bez Rosy..

0/0
12.10.2009 18:23

JJ 10

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

To i Nemce 3:0 v Nemecku!

0/0
12.10.2009 18:36

JJ 10

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

Ostani hraci jsou taky kvalitni.Nova stoperska dvojice,Kadlec nalevo(at uz ten Jankul vypadne),nesmyslne opomijeny Hubshman je nejlespi DM jakeho mame,Plasil vedle Rosickeho take hraje dobre.Mame dobry tym.

Samozrejme vsechno to stoji a pada s genialnim a nenahraditelnym Rosickym.[>-]

0/0
12.10.2009 18:34

tomas77

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

no s tím chválením té nové stoperské dvojice bych počkal až po kvalitnějším soupeři, ...

0/0
12.10.2009 18:42

JJ 10

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

Ja vim,jejich hlavni vada je ze hrali za Spartu.

Kazdopadne nafoukany celenkar Ujfalusi urcite nikomu nechybi.

0/0
12.10.2009 18:48

tomas77

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

příteli pleteš se, sparta mi na nich vůbec nevadí, romana stejně beru pořád jako sigmaka, měl jsem ho na očích ty 4 sezony tak trochu vím co umí, ... a určitě není lepší než ujfi nebo rozi, počkej až bude tato nová dvojice hlídat útok torres, villa

0/0
12.10.2009 19:00

JJ 10

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

Ujfi a baroko Rozi by je urcite uhlidali R^;-D

Ujfalusi vecne hori jak papir a Rozi je tragickej.

0/0
12.10.2009 19:47

tomas77

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

a proto ujfi hraje v atl madrid, rozi v hamburgu a roman měl problémy se uchytit v fk moskva, ... věř mi že z techto 3 je nejslabší, ...

0/0
12.10.2009 19:57

jiricek19

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

Však je taky Atletiko týmem s nejvíce obdrženými góly v La lize. ;-D

0/0
13.10.2009 9:13

JJ 10

Re: tak sice nedosahuji takových analytických schopností jako

Ono je taky dulezite jak hraje za to Atletiko a na to aby hral za repre musi mit taky charakter.

To tento kapitan Ujfalusi dovedl nas tym do sra.cek.Zajimali ho jenom devky a na narodak kaslal.A pak se jeste projevil jako sra.c,po te afere.

At tam opravdu radsi hraje Hubnik se Sivokem,kteri makaji a vazi si ceskeho dresu!

Hubnik:Neuchytil se v FK Moskva,ty urcite vis proc,ale potom ve Sparte chytil skvelou formu a zahranicni kluby se o nej poperou.

0/0
13.10.2009 11:08

peter9

Nedojel tu analyzu do konce

Nechtel si riznout do Haska, a tak vinu svedli jen na Honzu Kollera, ze uz nezvlada. Je to svnstvo, jelikoz Honza s Haskovou taktikou zvladat nemohl. Kdyby s nim byl Baros v utoku a nenechal ho Hasek sedet v autobuse (se ktereho sliboval velikej utok) tak by i Honza vypadal jinak.

Souhlasim, ze kdybyHasek  mel vice zapasu, tak by nam to vyslo, ale na to, ze vedel ze mame jen 4 pokusy, jak zahodil hned ten prvni, to rozhodne neni v souladu s Haskovou reputaci experta. Spis to amatersky pokadil a ted vini Honzu! At jdou vsichni do haje...!Rv

0/0
12.10.2009 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze