Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Se mnou bychom na Slovensku vyhráli, zalitoval Rosický

Když se Tomáš Rosický dozvěděl o domácí porážce Slováků se Slovinci, jen si povzdechl: "Škoda, že jsem před měsícem na Slovensku nemohl nastoupit, protože by byli v pytli. Se mnou bychom tam vyhráli," řekl Rosický.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

polacco

A proč ste nevyhráli v Edenu? s tebou ...

Je ťažké špekulovať Co by kdyby. Vela ludí si myslí žeby s Rosickým Česko mohlo na Slovensku vyhrať, všetci to možu povedať ale Rosický nie lebo to vyznie tak ako to vyznelo.

Naviac sú jeho vyhlásenia v kontexte včerajšieho zápasu veľmi vtipné a tak mi nedalo nevyužiť nahrávku na smeč a napísať horuvedený titulok :-)

0/0
15.10.2009 10:55

Jano_S

ty nula

Rosicky ty smrad, MS uvidis len v TV a poletis aj z Arsenalu dufam.;-D

0/0
15.10.2009 6:33

Peta.Sourek

Koukám

že Menzák si našel kámoše z Maďarska ;-)

0/0
12.10.2009 23:13

Iko007

ufff.... to je zavist

Mily Tomas. Nedalo mi to. Zavist je neprijemna vec :-/ A tolko zavisti a tolko namyslenosti som uz davno nezaregistroval. Je mi z toho smutno. Napriek tomu prajem Vasej reprezentacii a aj Tomasovi Rosickemu v buducnosti vela uspechov.

0/0
12.10.2009 21:51

Peta.Sourek

Re: ufff.... to je zavist

to je správný Slovák R^

0/0
12.10.2009 23:15

kobra

Generál

Hm, po bitvě je každý generálem, stejně tahleta arsenalská věčně zraněná třasořitka.Rv

0/0
12.10.2009 21:46

Peta.Sourek

Re: Generál

ale patří k našim nejlepším fotbalistům :-/

0/0
12.10.2009 23:15

dodomore1

krypel

No jasne...s takym chudakom ako ty urcite,zdaleka uz niesi co si bol a uz ani nikdy nebudes...Pripadas mi ako taky polokrypel,co si mysli ze este zneho bude fotbalista,ale stvojou postavou mozes akurat tak strasit v maku.

Uprimne,lutujem ze sme cechom nedali sancu na reparat,ale viac lutujem Kollera,podla mna este mal pockat s ukoncenim kariery,potom ten  nas team,ze mu to nevyslo...

My este mame sancu,ktoru dufem nepremrhame.

Potom sa pepa z ceska mozes tesit na pohladnice...

0/0
12.10.2009 20:27

coolxman

Antifotbal na ME 2004????

Pánové, to nemyslíte vážně. I Bruckner dělal chyby, ale tehdy jsme hráli snad nejatraktivnější fotbal v Evropě a ještě vyhrávali!!! Když si vzpomenu na zápas s Holanďany, tak mi ještě dnes běhá mráz po zádech. Tehdy byla na vrcholu nejlepší generace českého fotbalu a Bruckner toho plně využil. Možno jen litovat, že o dva roky později už by znát ústup a k tomu zranění Kollera.

0/0
12.10.2009 17:32

Mandibulus

Re: Antifotbal na ME 2004????

Využil by toho plně, kdyby Euro vyhrál.

0/0
12.10.2009 21:54

DollyBastard

Re: Antifotbal na ME 2004????

moje rec. V podstate celou kvalifikaci i Euro odehral s 11 hraci, kteri meli superformu. To same se da rict i o par nahradnicich, kteri se do zapasu dostali (napr. Heinz).

0/0
16.10.2009 13:31

Jsem

Slovaci to nedaji

Podle me Slovaci prohraji v Polsku a v barazi nepostoupi. Oni neumi zvladat tlak a vzdycky se z moznosti postupu poserou.

0/0
12.10.2009 13:00

chrtil

Re: Slovaci to nedaji

něco jako zdechla mi koza tak ať sousedovi zdechne taky ?;-)

0/0
12.10.2009 15:40

hosanek79

Pravda

mannheimR^R^R^R^

0/0
12.10.2009 12:45

mannheim

kdyby jsou chyby

Tak sa to u Vás hovorí, nie ? Není to najmä vaša vlastná chyba, že ste nenazbierali dosť bodov ? A ak teda slovenská repre nie sú žiadni "zázraci" ,čo teda nie sú, to je fakt) , tak potom škoda plakať nad tým, či sme vám mohli pomôcť...Inak tento bezpochyby výborný hráč iba potvrdil svoju aroganciu a pýchu, svojím tvrdením prakticky vyzdvihol vlastnú nenahraditeľnosť, čo je samozrejme kravina (nemôže predsa vedieť, ako by hral, ak by nastúpil, či by sa znovu nezranil, akú taktiku by v prípade jeho účasti určil súperov tréner atď...) a svojím spôsobom potopil svojich spoluhráčov. Myslím, že je to hlavne sólista a určite nie tímový hráč. Nekritické vyzdvihovanie vlastnej osoby, na to je človek zvyknutý pri čítaní skôr talianskej tlače ako tej českej, ale možno je to trochu aj o jeho osobnej frustrácii. A vrcholom je, ak tvrdí, že VIE, že Slovensko v prípade baráže nepostúpi. Ak to tak je, mal by vsadiť majetok na to, že to tak bude, pretože on si to nemyslí, on to VIE.

0/0
12.10.2009 12:33

clarac

Bublina splaskne

MS jsme si prohráli hlavně v zápasech se Slováky. Ti měli doposud neuvěřitelné štěstí. Přes bídu posledních let jsme v obou zápasech byli lepší ale Slováci vytěžili z minima maximum. Stejný byl jejich zápas v Sev.Irsku. Jednou na ně muselo dojít. Dokonce si vsadím, že v Polsku nevyhrají. Celkově ta naše skupina byla tragická.

0/0
12.10.2009 10:18

chrtil

Re: Bublina splaskne

hmmm, viděl jsem hrát slováky v irsku a byli jednoznačně lepší

0/0
12.10.2009 15:42

Malimola Malimej

já si to Roso myslím také

ovšem kdyby byl u mančaftu od počátku trenér a ne blb, určitě by stačila i plichta

0/0
12.10.2009 9:54

petr-pavel

s Brucknerem

taky ;-)

0/0
12.10.2009 9:22

Thovt1

Re: s Brucknerem

no Bruckneruv rukopis je bohuzel porad znat na tech nasich standartkach :-/ To je poradce jak vino! ;-(

0/0
12.10.2009 9:35

clarac

Re: s Brucknerem

Bruckner měl k dispozici po stříbru z Anglie nejlepší generaci hráčů. A co s ní dokázal? Probojovat se na MS a Euro. Tam to vždycky bohužel prokaučoval.Jeho antifotbal s nakopáváním na Kollera byl tak čitelný, že kvalitní týmy si s námi když o něco šlo poradily. Vrcholem jeho neschopností byl zápas s Řeky.  A pak už to šlo s naší repre z kopce.

0/0
12.10.2009 10:24

Mr_R

Re: s Brucknerem

Jakže? Euro 2004, které skončilo smolným zápasem s Řeckem, bylo vrcholem Brücnerovi neschopnosti? Chlape tys ale dobré ťululum... 

0/0
12.10.2009 15:21

Derek007

Re: s Brucknerem

Není nad objektivní shodnocení práce nejúspěšnějšího trenéra České RepreR^ , antifotbal , hmmm, chlapče, nebo co ty si zač, ty bys nejradši, kdyby jsme hráli jak Brazilci nebo Barca co? Ještě dneska si rád pustím zápas na euro proti Holandsku, ty si běž hrát fotbal na pc

0/0
12.10.2009 15:31

ala.a

Rosa to podle me nemyslel vážně, ale

z titulku to tak vypadá :-) protože to opravdu nemuze vedet, stejně jako to, že Slováci určitě nepostoupí z baráže (i když v tom má asi pravdu)

0/0
12.10.2009 9:12

Delain78

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak jak vydala idnes ten clanek, tak to vypada ze Rosa je namysleny, ale neni tomu tak, ty jeho vety byly mysleny v zertu.

Jestli neverite, tak si prectete serioznejsi netdenik ;-)

0/0
12.10.2009 4:55

Alekks

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mně to nepřijde namyšlený. prostě řiká, co si myslí a má pravdu.

0/0
12.10.2009 9:06

murena

Bože

na co si hraješ, jdu blejtRvRvRv

0/0
12.10.2009 0:12

Bůh Nejvyšší (14)

Příjemné blití, muréno!

R^

0/0
12.10.2009 0:18

murena

Re: Příjemné blití, muréno!

Díky mám to za sebou a po středě bude klid, konečně;-D;-D;-D

0/0
12.10.2009 0:26

TJK

Re: Bože

Voe tituluješ ho bůh a dodáš na co si hraje... No na to čím je...

0/0
12.10.2009 6:13

Peta.Sourek

Diplom z restaurace Eurest.....to je vzdělání

R^

0/0
11.10.2009 23:55

mugabeho_brat

Re: Diplom z restaurace Eurest.....to je vzdělání

V CR sa ceni. Ved je to tam sami analfabet;-D[>-]Rv

0/0
12.10.2009 0:04

Peta.Sourek

Re: Diplom z restaurace Eurest.....to je vzdělání

analfabet?myslíš u vás v horním Maďarsku, kde máte špatné školy,že studenti jezdí studovat k nám....a spousta Slováků tu pracuje....:-)

0/0
12.10.2009 0:07

kraxna

Sakra,ovcodojovy perly došly...že jsem nebyl zticha...

;-(:-P

0/0
11.10.2009 23:51

mugabeho_brat

Re: Sakra,ovcodojovy perly došly...že jsem nebyl zticha...

Co je komunista? Volil si KSCM? Moj salas statni nebude, na to zabudni;-D;-D

0/0
12.10.2009 0:12

kraxna

Re: Sakra,ovcodojovy perly došly...že jsem nebyl zticha...

Ovcodoj je někdo jinej. Jseš moc vztahovačnej....;-D

0/0
12.10.2009 6:39

Alekks

Re: Sakra,ovcodojovy perly došly...že jsem nebyl zticha...

nebude státní, zabere ti to šlechta a budeš robotovat ;-D

0/0
12.10.2009 9:05

kraxna

Tak kdypak nám u exhibice oligofrenika něco přibude ?

http://fotbal.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080423_081449_fotbal_ot     ;-D

0/0
11.10.2009 23:32

mugabeho_brat

rada

Rada Ceskemu futbalovemu zvazu: Keby Vasa reprezentacia nebola len Ceska, ale spolocna Cesko-Ciganska, urcite by Vam to pomohlo. Ale pozor, kazda "Rada" nie je  dobry;-D;-DR^

0/0