Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Weiss připustil, že Slováci byli před prohrou už myšlenkami na mistrovství

Stejně jako celé Slovensko, nebyl na variantu, že doma prohraje, připraven ani trenér slovenské fotbalové reprezentace Vladimír Weiss.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

streetway

hmm

no co aspon sa nebudem musiet trepat do Afriky

0/0
12.10.2009 11:58

Malimola Malimej

Slovákům bych postup přál

i přesto, že tam žijí různí ivušiskové a jemu podobní. Nicméně střízlivě vzato, v Polsku s béčkovou obranou (Škrtel, Zabavník, Ďurica out) a bez útoku tam nevyhrajou i kdyby se rozkrájeli. Slovinci si to s pohlídají vítězstvím. A protože v baráži budou v druhém koši, pojedou tam, kam my. Totiž do prde.. 

0/0
12.10.2009 9:50

asiplavam

Re: Slovákům bych postup přál

Vráti sa Šesták, Jendrišek-Šesták, to by nemuselo byť také zlé, s tou obranou je to už horšie.

0/0
12.10.2009 16:30

kelc

Tak nějak

jsem už byl smířený s tím, že ta banda nácků se dostane na MS. No a vida....pojedou do prdele stejně jako ti naši nekopové;-D

0/0
12.10.2009 8:20

hedlik

Re: Tak nějak

banda nacku? co to placas? uvedom si co tu pises za chujoviny , ubozaku...

0/0
12.10.2009 14:17

osvetitel

hmm podle meho nazoru pokud Polaci ten zapas

ve kterem jim uz onic nejde neodflaknou, tak me nejak nevychazi ze podelaji 3 zapasy za sebou , a proto pokud si budou chtit doma neco dokazovat, tak to budou mit Slovaci opravdu tezke . Jedina jejich vyhoda je ze uz Polakum o nic nejde ani matematicky.

0/0
12.10.2009 4:13

asiplavam

Re: hmm podle meho nazoru pokud Polaci ten zapas

POdla tej istej logiky postúpia Slováci. Nejako mi nevychádza, že doserú tri šance po sebe.

0/0
12.10.2009 16:32

Peta.Sourek

Zajímalo by mě

jak vypadá vysokoškolský diplom , na kterém je razítko restaurace Eurest.....

0/0
11.10.2009 23:20

kraxna

Stoprocentní volba

je trenér ze salaše....:-P

0/0
11.10.2009 23:17

Peta.Sourek

Škoda, že Ivan Hašek

nepřevzal reprezentaci hned na začátku kvalifikace. Vypadalo to, že trenéra nikdo nechce dělat, když v konečném výběru byli Rada a Chovanec.:-P

0/0
11.10.2009 23:12

Kolokol

Čas od času se odehrají "osudové" zápasy

a jeden z nich zrovna včera odehráli slováci, bohužel.

MS bylo skoro jisté, nyní bych šanci na postup tipoval na 20%.

V Polsku nevyhrají a baráž je prostě vabank.

0/0
11.10.2009 23:09

Peta.Sourek

Re: Čas od času se odehrají "osudové" zápasy

já budu doufat, že Sklovinci se uvidí na mS a podcení San Marino a prohraje o gol, nebo to bude bezbranková plichta.....ale to je bohužel nereálné....

0/0
11.10.2009 23:14

palmic

Re: Čas od času se odehrají "osudové" zápasy

Tak to asi tezko tohle je jen lakovani reality od Haska. Ve skutecnosti San Marinu o nic nejde a Slovincum jde o postup. Kdo myslis ze na tom hristi necha dusi?

0/0
12.10.2009 9:19

asiplavam

Mali prvú šancu,

budú mať druhú šancu, ak ani tá, dostanú tretiu šancu. Ak za čosi stoja, pobijú sa o to.

0/0
11.10.2009 22:57

SlovakRepublic

Re: Mali prvú šancu,

Ale bude to čoraz ťažšie, stále sa tá obtiažnosť bude stupnovať.

1. Slovinsko - doma, spálená šanca

2. Polsko - vonku, stále solídna šanca

3. mužstvá rangu Francuzsko, Portugalsko v baráži, tak tu už bude tá šanca o dosť menšia

0/0
11.10.2009 23:01

asiplavam

Re: Mali prvú šancu,

A nech sa stupňuje. Doterajšími výkonmi si uhrali právo dosrať jeden zápas. Stalo sa, netreba rumázgať. Ber to pozitívne - ešte žijú.. 

0/0
11.10.2009 23:07

SlovakRepublic

Re: Mali prvú šancu,

dosrali už síce druhý a opäť zo Slovincami ale aj takto sa dá na to pozrieť, ale je iná hrať doma zo slovincami z 5. koša a iné hrať vonku z poliakmi z 2. koša a nech mi nikto nič nepíše o motívácii poliakov, lebo tí ju budú mať dostatočnu aj napriek tomu že už nemajú šancu na postup. Ale stále máme šancu a ak by sme vyhrali v polsku tak by nikto nemohol ani len naznačiť že náš postup nie je zaslúžený, lebo ak by sme tam vyhrali tak by sme vyhrali vonku s mužstvami z 1,2 a 3 koša a ak by ešte aj potomto niekot napísal že ten postup by bol nezaslužený tak by som si o nom pomyslel svoje. Favoritov v tejto kvalifikácii porážame a prehráme len zo Slovincami a to dokonca dvakrát. Ale taký je šport. Vždy sa začína od stavu 0-0

0/0
11.10.2009 23:15

mrsjames

Re: Mali prvú šancu,

R^;-)

0/0
11.10.2009 23:44

mrsjames

Re: Mali prvú šancu,

To melo byt o prispevek vys....

0/0
11.10.2009 23:46

SlovakRepublic

Tie vaš reči

0/0
11.10.2009 22:51

SlovakRepublic

Re: Tie vaš reči

o štastí a slabej skupine sú už na smiech. Je to o tom, kto nazbiera najviac bodov a nie z akej skupiny a ako.

0/0
11.10.2009 22:53

Kocek

Re: Tie vaš reči

Ale jo, já pokud postoupíte, vám rád popřeju. Mě osobně nejvíc mrzí, že tuhle skupinu jsme měli projet jako nůž máslem, protože byla opravdu slabší, než ty ostatní.. Takovou šanci už mít ani my, ani vy, dlouho nemusíme

0/0
11.10.2009 23:06

SlovakRepublic

Re: Tie vaš reči

Na to aká to bola skupina sa už v stredu zabudne tomu ver. Bude sa počítať len to kto postúpil.

Takto sa ťa spýtam čo si ty pamätáš z tých vašich postupov na MS alebo ME. To z akej skupiny ste postúpili, alebo to že ste postupili a hrali na záverečných turnajoch. Po strede sa už bude počítať len to kto postúpil a bude hrať MSa nie to z akej skupiny.

A k tej vašej repre. áno bola jasným favoritom ale stratila zápas doma z nami a už ste to nedohnali, kedže vonku ste uhrali iba remízy, ktoré by boli síce OK v kvalifikácii ale potrebovali ste nahradiť tú prehru doma s nami a to sa vám nepodarilo.

0/0
11.10.2009 23:11

Kocek

Re: Tie vaš reči

Tak postoupili jsme třeba přes Nizozemce, což byl velikej úspěch. A jinak jsme neměli nikdy zrovna lehkou skupinu, Německo, Jugoška, Španělsko, Dánsko, atd.

0/0
11.10.2009 23:14

SlovakRepublic

Re: Tie vaš reči

Ale podstatné je to, že ste postúpili a nie to cez koho. Vieš tie reči o slabej skupine ktoré sa tú vedú to su hovadiny, koho trápi z akej skupiny postúpil. Zober si to čiste prakticky postup ako postup a je jedno či cez čechov a poliakov alebo napr. cez španielov a dánov. Prakticky zobraté treba postupiť a vybojovať účasť na MS nič viac  a nič menej.

0/0
11.10.2009 23:19

Kocek

Re: Tie vaš reči

Tak samozřejmě, že postup je postup. Ale beru to tak, že my jsme vypadli, a vy to máte taky nahnutý, což z týhle skupiny je ostuda. V další kvalifikaci můžeme mít ve skupině např. Holandsko a Skotsko, k tomu vy, a Slovinsko, a bude to sakra těžký

0/0
12.10.2009 8:36

milinek

nějdy příště...

Před telkou budeme všichni v Africe, serem mě to, ale lepší koukat na pořádný fotbal než jen okopávání a doufat že to tam spadne... Snad příště R^

0/0
11.10.2009 22:40

Kocek.

Slovensko už postoupilo!

Nikde ve světě nikdo neví jaký je rozdíl mezi Slovinskem a Slovenskem. Zůstane jim v paměti jen nějaké divné jméno. I když postoupí Slovinsko, tak slováci můžou v zahraničí tvrdit, že tam hrajou oni... a nikdo jim nebude odporovat. 

0/0
11.10.2009 22:39

SlovakRepublic

Re: Slovensko už postoupilo!

Ty si teda poriadne hovado.

0/0
11.10.2009 22:41

Kocek

Re: Slovensko už postoupilo!

:D

0/0
11.10.2009 22:46

etherfox

Re: Slovensko už postoupilo!

... aneb - jak rozproudit diskuzi a zvýšit počet příspěvků...;-)

0/0
11.10.2009 22:43

SlovakRepublic

Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Bolo vidieť, že Slovinci keď mali loptu a dostali sa na našu polovicu tak sa všetci tlačili dopredu ale ked sme mali loptu mi tak bolo vidieť tú opatrnosť aby sme nedajbože nespravili nejakú chybu a smerom dopredu sme sa tlačili vo velmi malom počte. Prvý polčas nám to ešte ako tak vychádzalo držať aspon tú remízu a Slovincov sme nepustili do šanci aj ked často boli na našej polovice a stačilo aby sa im ujal nejaký center, štandardka alebo dobrá strela, presne tohto som sa celý čas obával ked som sledoval ten zápas a potom to prišlo utešená strela Birsu  spoza šestnástky a bolo 0-1 a naši sa už potom vôbec nedokázali dostať do zápasu a zmeniť systém hry a Slovinci nás držali svojou umnou hrou na dištanc a potom ešte na konci po brejku 4 na 1 pridali druhý gol.

Ten zápas nám včera vôbec nevyšiel, ale stále ešte máme jednu šancu aj ked je niekolkonásobne tažšie vyhrať s Polskom z druhého koša vonku ako aspon remizovať zo Slovincami z piateho koša doma.ja stále verím a uvidíme v stredu

0/0
11.10.2009 22:37

etherfox

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Kam se vaši chalani měli tlačit, když vám stačil bod?

0/0
11.10.2009 22:44

SlovakRepublic

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Ty si absolútne nepochopil o čom som písal.

0/0
11.10.2009 22:48

etherfox

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Neboj, pochopil. Jen si nemyslím, že by vaši hráli ustrašeně, jen to nechtěli zbytečně otvírat, když stačil bod. Ve chvíli, kde se Elani trefili, už se nepodařilo přehrát je.

0/0
11.10.2009 22:52

SlovakRepublic

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Ale ide o to, že hráme doma zo Slovincami z 5. koša a stačí nám bod na postup a my ich necháme u nás hrať väčšinu času na našej polovici a prišlo mi to také, ako by naši len čakali čo slovinci urobia a to sa nevypláca.nehrali sme ani z Francuzmi, Talianmi alebo podobnými mužstvami ale zo Slovincami z 5. koša a nechali sme ich nech dikutujú tempo a určujú vývoj zápasu. Ja si myslím, že z takýmto mužstvom ako sú slovinci ak chceme postúpiť musíme hrať maximálne ofenzívne od prvej minúty a čo najskôr im dať gól. Ale naši nechali mužstvo z 5. koša čo je europsky podpriemer, kedže 3. koš je priemer a oni sú až v 5. čiže dosť pozadu aj za tým priemerom. O tomto som písal, takéto mužstvo ak chceme vo futbale niečo dosiahnuť nemôžme nechať aby diktovali na našom ihrisku tempo hry. Ale to je len môj názor, niekto môže mať na to iný. Ale ja to vidím takto. Ale aj napriek tomu fandím dalej, fandil som aj za horších  futbalových časov ako sú tieto ked sme prepásli takúto šancu. ale máme ešte jednu

0/0
11.10.2009 22:59

etherfox

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Pořád je to tým, jehož útočník Novakovič je hvězdou Bundesligy, tým, za který hrávali Zahovič, Cseh, ...Maribor si zahrál LM.... ten 5. koš neodpovídá kvalitě.:-/

0/0
11.10.2009 23:04

SlovakRepublic

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

Pozor, ja Slovincov nepodcenujem ale nech mi nikto nehovorí, že s takýmto súperom sa treba doma zakopať na vlastnej polovici a čakať čo spraví. Tak toto neberem aj napriek tomu, že uznávam že majú svoju kvalitu. Ak chce niekto postúpiť tak doma musí proti mužstvu ako je Slovinsko jednoznačne držať zápas v rukách a diktovať tempo hry a toto je môj názor a za ním si stojím. Ešte raz hovorím o tom, že ak chce niekto hrať na MS tak musí mužstvá ako Slovinsko na domácej pôde držať na dištanc a držať hru v rukách. Nehovorím nič o tom, že slovinci sú slabí. To vôbec nie. Neviem či ste to nepochopili ako to bolo myslené ale takto to vidím ja.

0/0
11.10.2009 23:24

Kocek

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

To mužstvo z piateho koša, narozdíl od vás, už hrálo MS, a neudělalo tam rozhodně ostudu. Slovinsko je v pátým koši jen proto, že je to mladá země, a neměla tedy zatím čas nějak dlouhodobě bejt výkonnostně lepší. Ale rozhodně to neni o nic horší mužstvo než naše nebo vaše, to si uvědom!

0/0
11.10.2009 23:12

SlovakRepublic

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

k rozdelovaniu do košov tak tam sa berú vysledky z posledných troch kvalifikácii alebo rebriček fifa a tieto rebričky sa neurčujú na základe historických vysledkov ale na základe výsledkov z posledných kvalifikácii poprípade vysledkov na MS alebo ME. Takže ten piaty kôš bol dôsledkom ich výkonnosti v posledných rokoch ktorú nemali. A k tým MS máš pravdu, že tam postúpili a hrali celkom dobre ale to bolo naposledy v roku 2002 a odvtedy už nemali žiadne výsledky a preto padli do toho 5. koša takže ten kôš vypovedá len a len o výkonnosti z posledných rokov

0/0
11.10.2009 23:30

Kocek

Re: Mne sa to už od prvej minúty nepozdávalo

No, myslim, že už se spousta klubů a zemí ve světě přesvědčila, že hrát na 0:0 je stoprocentní vražda

0/0
11.10.2009 23:10

Ravanelli

Poláci byli slabí,

ale pořád mnohem lepší než Slováci před měsícem.

Slovensko je bez šancí, na MS nepostoupí a hamšíci se budou maximálně dívat v TV, stejně jako naši.

I když já osobně bych jim to vcelku přál. Z naší mimořádně slaboučký skupiny tam stejně pojede jenom žrádlo pro lvy!!

0/0
11.10.2009 22:33

SlovakRepublic

Re: Poláci byli slabí,

Slabučká skupina tak to je divný výraz a takéto komentáre, že kto tam pôjde z tejto skupiny nikoho absolútne nezaujímajú. Každému ide o to aby sa dostal na MS a je mu úplne jedno z akej skupiny sa tam dostane ale to také jednoduchšie zmýšlajuce osoby ako ty asi nikdy nepochopia.

0/0
11.10.2009 22:40

aandy123

čo už

Ani by som nehovorilo o premotivovanosti. Jednoducho výsledky a náskok na ččele tabuľky nás dostali do stavu že sa nemôže už nič stať. Že aspoň bod uhráme a sme v afrike. Hodl po riadnej facke sme sa opäť prebudili. Musíme stáť pevne na zemi. viem že poliaci nebudú chcieť prehrať posledný zápas ale ich futbal je totálne na dne. Verím že to využijeme a postúpime

0/0
11.10.2009 22:01

Hrustic

SVK

Pozice SVK v tabulce je souhra nejruznejsich okolnosti a stesti. Realne jim ted hrozi (odhaduju na 65%), ze na MS hrat nebudou. Souhlasim s Rosou, ze baraz nezvladnou. Podotykam, ze Slovaky mam rad (vcetne hromady kamaradu), ale obcas se proste pohybuji na hrane nacionalismu a skodi sami sobe .... 

0/0
11.10.2009 21:48

čombák

Ano, Vladko, za to budete potrestáni BARÁŽÍ

 a v ní chytnete Frantíky nebo Ronaldovce ...! No, a budeme hezky spolu koukat na MS přes satelit ...;-€

0/0
11.10.2009 21:46

kraxna

Bůůůůůůů,censore,smaž všechny nekytlíny....

;-D

0/0
11.10.2009 20:26

Kocek

Cenzore

Dneska máš zase dost podnětů, pokud je pravda, kolik už je příspěvků smazáno, je to poslední týden hlouposti na idnes R^

0/0
11.10.2009 20:22

Jimi Hemendex

Ževraj Slovinci nie sú technicky na takej úrovni ako my...

No tak to môže tvrdiť len obyčajný magorko.;-DRv Tí chlapci slovinskí si aspoň vedeli nahrať na dva metre a podržať loptu, kdežto tí naši SR maradoni tam boli iba na smiech, veď ani raz neohrozil súperovu bránu...RvRvRv

0/0
11.10.2009 19:56

neron

Re: Ževraj Slovinci nie sú technicky na takej úrovni ako my...

podrzat loptu znamena byt technicky? to som nevedel..nahrat si vedeli aj nasi a to v podstate bez problemov (prvy polcas), akurat, ze prechod do utoku bol mizerny..

0/0
11.10.2009 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze