Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbalistům Olomouce se nelíbí „divadlo“ v podání Djaloviče

Je Michal Hubník hrubián, který jen tak udeří protihráče do obličeje? Anebo pouze narazil na simulanta? Odpovědi se budou různit. Na Hané souhlasí s druhou variantou. "Bylo to obrovské divadlo," zlobí se trenér Sigmy Zdeněk Psotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

inikori

Čest Boleslavi

Všechna čest, že Boleslav poskytla Olomouci video i když na to třeba doplatí. Ale souhlas, že Djalovič splňuje všechny předpoklady pro "typického" Balkánského fotbalistu.

0/0
16.9.2009 21:23

inhotep1

Podpásovka

Co byste čekali od největších podvraťáků v lize z Boleslavi ? 8-o;-€;-O Neskuteční parchanti...Rv

0/0
16.9.2009 13:31

rzlm

Re: Podpásovka

od druhych nejvetsich podvrataku. pred nima jsou vecne protezovani dolezalovi krivaci z edenu

0/0
16.9.2009 18:43

Kulel

Re: Podpásovka

Uz ses poradne vyblil chudacku ? Zejtra ti mozna bude lip !

0/0
16.9.2009 18:47

Péťa světošlap

Djalovič, Rajnoch

Je zajímavé, že Boleslavských hráčů se zatím jakékoliv postihy netýkají... Rajnochův faul loktem na Ibragimova v zápase s Bohemians, po kterém Ibragimov musel být ošetřován mimo hrací plochu, zůstal zcela nepovšimnut. Opakované filmování Djaloviče jako by se také nekonalo. Přece jen - Bohemka neplakala, po Djalovičových divadelních kouscích zase nepadly žádné góly.

Je vidět, že DK používá stejný metr pro všechny, ale ten metr má zjevně rozdílné konce...RvRvRv

0/0
16.9.2009 10:35

Alekks

Re: Djalovič, Rajnoch

tak bolka si to v tomhle směru dycky uměla zařídit. jestliže byl potrestanej Jarda Černý za ten přifilmovanej pád před šestnáctkou, tak Djalovičovi etudy by měly bejt minimálně dvakrát dražší. To, že potom nepadly žádný góly na věci nic nemění.

0/0
16.9.2009 10:41

buxus

Re: Djalovič, Rajnoch

R^ Přesně tak - to s tím Černým byla mediální fraška. Příště si asi každý rozmyslí, aby se k něčemu takovému poctivě přiznal. Oni mu to ještě připočítali k tíži.

0/0
16.9.2009 13:50

pesimista1

Re: Djalovič, Rajnoch

Proto aby se DK situací zabývala, musí být vznesena k dané situaci nějaká námitka.

0/0
16.9.2009 16:12

Petr1234

každá kopačka se takhle kácí

je to hrozný. Simulanti podělaný, Nedá se na to vůbec koukat, jak se tam furt někdo válí.

0/0
16.9.2009 10:33

Spravedlivý Cech

Pumpičky se vztekají??

0/0
16.9.2009 9:55

vrchni

Djalovici tahni zpatky na Balkan

Primitive! ;-O

0/0
16.9.2009 9:41

mirekdedina

...

Nebudu řešit zda úmysl či ne, ale s Djalovičem bude ještě legrace. Hráč, kterej "díky" svým skluzům zezadu a faulům loktem, neměl dohrát už dvě utkání a kácí se při každém sebemenším kontaktu s protihráčem :-/

0/0
16.9.2009 9:23

Luckye

at zije objektivita!

At zije novinarska objektivita! Na obhajobu Hubnika vyrazi iDnes snad takra s logem Sigmy ve znaku, zato kdyz slo o loket Svancary ze Slovacka, tak se v novinach poradal hon na carodejnice, nazor hrace a Slovacka nikoho nezajimal a vsude rvaly titulky o tom, jak ma Heidenreich vyrazene kazdy tyden jine zuby. Hosi dekujem! Nez budete zase psat clanky o kreditu ceske ligy, tak se zamyslete taky nad tim, co pro kredit ceske ligy delate! U vedeni svazu vsichni dlouhodobe vidi, ze po kreditu ligy slapou ve prospech silnejsich, u novinaru bych cekal alespon snahu o objektivitu a v tomto pripade presumpci neviny, misto toho novinari manipuluji s verejnym minenim a podsouvaji ctenarum svuj nazor.:-P

0/0
16.9.2009 9:18

sevillano

Re: at zije objektivita!

meleš z hladu, je snad přece rozdíl, když někoho praštíš dlaní ve snaze se vysmeknout z držení, než když sundáš někoho vědomě loktem do ksichtu! nebo to nejseš schopnej pobrat??? Hubníkova facka narozdíl od toho Švancarova lokte nemohla způsobit žádné zranění ani trvalé následky, nebyla to žádná cílená prasárna s úmyslem sundat ho, chtěl se prostě zbavit obránce a hrát, ne zranit, v tom je zásadní ten rozdíl..... a jelikož ten srb z toho udělal teatrální divadlo, což navíc zrovna u něj bylo už poněkolikátý, tak je jenom dobře, že tento článek na to upozornil! Hubník je pochopitelně jelito, že si to nepohlídal a zasáhl mu rukou do obličeje, ale Djalovič by za to divadlo měl taky jít před disciplinárku a dostat aspoň zápas stopku, aby se dalo najevo, že simulování se taky bude bez milosti trestat, což našemu fotbalu jenom prospěje...

0/0
16.9.2009 10:20

Alekks

Re: at zije objektivita!

moje řeč R^

0/0
16.9.2009 10:43

Luckye

Re: at zije objektivita!

Rozdil? A v cem je rozdil? V obou pripadech slo o zakrok rukou do obliceje, facka nebo loket... to je celkem detail. V obou pripadech slo o faul v zapalu hry, nevidim v techto dvou faulech rozdil, snad jenom v tom, ze Djalovic simuloval, kdezto Heidenreich dostal. Souhlasim s jednim, ze hrac je zodpovedny za sve jednani, i kdyz neni umyslne a mel by za to byt potrestan. Jen nepochopim jednu vec, jak u jednoho zakroku muze jit o umyslny faul a u stejneho zakroku jde o faul vyplivajici ze hry. To jestli to bylo umyslne vi jenom sam hrac a ten by byl blazen, kdyby se k tomu priznal. Navic pri moralnim kreditu ceske ligy je to nepravdepodobne.

0/0
16.9.2009 11:20

sevillano

Re: at zije objektivita!

tak pro ty pomalejší ještě jednou:

1) Hubníkův zákrok nezpůsobil zranění ani újmu na zdraví, Švancarův ano

2) Heidenreich nic nesimuloval, Djalovič ano, proto je dobře, že se na to divadlo (u něj opakované) v článku upozornilo 

3) samozřejmě, že úplně každý zákrok v zápase může být pochopitelně označen jako "v zápalu hry", ale u Hubníka je ze záběrů jednoznačný, že se chtěl vysmeknout a hrát, ani se na toho obránce pomalu nedíval, sledoval rozehrání míče, takže podezření z úmyslu zranit protihráče je naprosto zbytečné..... u Švancary, kdyby to byl jen běžný faul v zápalu hry, tak mu asi nedá disciplinárka takovej flastr

4) jestli nejseš schopen pochopit rozdíl mazi fackou do obličeje a loktem do obličeje, požádej někoho, ať to přímo na tvém obličeji předvede, pak ten rozdíl třeba pochopíš......to je zhruba v kostce to, v čem je rozdíl, jestli to tvůj mozek nezvládá, tak je mi líto

0/0
16.9.2009 11:52

sigma

Re: at zije objektivita!

R^

0/0
16.9.2009 11:58

Luckye

Re: at zije objektivita!

Ad 1) souhlas

Ad 2) souhlas

Ad 3) Jenze o to ide, u Svancary ze zaberu TV taky neni znatelne zda se jedna o umyslny faul, nebo ne... u Svancary jde ze zaberu jasne videt, ze hrac se rychle vracel zpet na svou polovinu po nezdarenem utoku a nestastne pritom machal rukama a zasahl Heidenreicha jeste nestastnej v obliceji. S timhle muzes polemizovat, ale nenajdes na svete zaber, ktery by prokazal, ze slo ze Svancarovi strany o umysl zranit protihrace. Sorry, ale mne to pride jako obycejna nesikovnost a shoda nahod v zapalu hry, byt Heidenreich o 30 cm dal od Svancary, tak ho netrefil.

 Ad 4) Tohle je naprosto nepodstatne v tomto pripade, dulezitym prvkem pro trest Svancary nebyla sila ani zpusob uderu, ale nazor delegata, ze Svancara tak jednal s umyslem zranit protihrace. Zvlastni na tom navic je, ze si tuto skutecnost delegat zapasu Bajer uvedomil az dva dny po zapase, bezprostredne po zapase totiz v zapise nic takoveho nebylo.

0/0
16.9.2009 12:00

sevillano

Re: at zije objektivita!

3) musím jenom zopakovat - pochybuju, že by dostal takovej flastr, kdyby to opravdu, jak říkáš, byla jen nešikovnost a náhoda...když o tom disciplinárka jednala, tak ty záběry několikrát vidělo několik lidí a nemyslím si, že za nešikovnost by dostal na tolik zápasů stop ani že to byla cílená akce proti němu a Slovácku

4) to samý - delegátovi sice do hlavy nevidím, jasně, mohla to být z jeho strany nějaká levárna, ale znovu: pochybuju, že by se ta situace kolem toho zákroku tak vyhrotila a propírala, kdyby mu jen nafackoval a la Hubník.....ať už chceš nebo ne, loket nebo dlaň (případně prsty) prostě rozdíl je a jak vidíš, tak velkej.....za facku by rozhodně tolik zápasů nestál, delegát nedelegát 

0/0
16.9.2009 12:50

barnabas_666

Re: at zije objektivita!

Pochybuju, pochybuju....:-)

Jaké záběry? Je jen jediný záběr a ten viděli všichni. Je z něj poznat velké kulové. Rozhodčí, kteří stáli pár metrů od zákroku(hlavní plus druhý asistent) nic neviděli, delegát taky. Jak se v novinách začali objevovat články, že má Heidenreich vyražené minimálně tři zuby, tak se zničehonic objevil názor delegáta, že měl Švancara dostat červenou, přitom v zápisu o utkání nic není a hlavně delegát ten vražedný zákrok údajně viděl na víc jak sto metrů. Že se žádné vyražené zuby nakonec nepotvrdili, to snad ví každý. Jenže delegátovi se asi nechtělo pouštět do Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil.

0/0
16.9.2009 13:15

barnabas_666

Re: at zije objektivita!

Pikantní je také fakt, že Heidenreich za celou dobu neřekl do médií ani slovo, aby vysvětlil ten zákrok. Švancara několikrát v rozhovorech uvedl svůj názor, že se mu hned po zákroku omluvil, že v tom nebyl úmysl, že to Heidenreich přijal atd. Nikde nejsou slyšet slova Heidenreicha, že Švancara kecá, že to bylo jinak. Proč asi? Kdo to celé rozpoutal, Heidenreich nebo šašci ze Střížkova, kteří vědomě lhali o vyražených zubech? :-)

0/0
16.9.2009 13:17

Catumbelan

Re: at zije objektivita!

Pokud to beru jako hodnocení práce novinářů tak je to velice přesné. Oni by pořád chtěli někoho kádrovat (politiky, podnikatele, policii, řidiče, soudce, sportovce, trenéry) a nevím koho ještě, ale sami to tady ve společnosti nejvíce rozesírají!

0/0
16.9.2009 11:50

sigma

Re: at zije objektivita!

Podle me se ve clanku autor nevyjadril, jestli je Hubna faulující prase nebo Djalovic simulující hovado. Kazdej se muze udelat nazor. Bez ohledu na to, jestli ho Hubnik trefil do obliceje nebo ne, byl ten pad nehorazne prihranej. RvRvRv

0/0
16.9.2009 11:55

Catumbelan

Re: at zije objektivita!

Ale ani já ani ten co na něj reaguji slaova prase a hovado neužili. Já hodnotím přínos novinářů. O tom se pochvalně mluvit nedá, stejně jako u komentátorů v bedně.

0/0
16.9.2009 12:11

Luckye

Re: at zije objektivita!

O to prece nejde, jde o to, ze uvedeny autor poskytne fakta jen z jedne strany, jakoby zamerne, az to vypada, ze vlastne nejvic poskozeny je Hubnik a Djalovic je nejvetsi hrisnik. Pokud mluvime o Djalovicove hre komplexne tak klidne, jenze to nemeni nic na tom, ze Hubnik Djalovice proste fauloval. Tento clanek se to, ale za kazdou cenu snazi zmirnit a udelat z Hubnika obet.

0/0
16.9.2009 12:16

sigma

Re: at zije objektivita!

já bych řekl, že tam jsou hlavně fakta toho, jak to bylo. Ruka v obliceji byla, prihrany pad byl...

0/0
16.9.2009 12:25

Luckye

Re: at zije objektivita!

No jisteze... neni tam napsano doslova, ze Djalovic je vlastne vinik, ale je to napsano tak, aby to z toho vyplynulo. Ruka v obliceji je zminena jako fakt, kdezto okolnosti kolem ni jsou zpochybnovany ze vsech stran, podle me jasne straneni jedne strane a novinar by mel byt snad nestranny.

0/0
16.9.2009 12:33

Catumbelan

Re: at zije objektivita!

Dokud bude platit že: "rugby je hrubý sport hraný gentlemany, fotbal je gentlemanský sport hraný hrubiány!" tak to bude špatné!! Pamatuji doby kdy si nikdo nedovolil chytit někoho za triko a nastavování zadku při krytí míče se pískalo jako nedovolené bránění!

0/0
16.9.2009 12:41

barnabas_666

Re: at zije objektivita!

To už dávno neplatí nebo jsi neviděl v rugby zákroky, kdy hráč při tzv vyšlapávání rugbyového míče "omylem" párkrát prošlápne ksicht protihráče? :-)

0/0
16.9.2009 13:21

Kocek

Djalovič do Slávie

IHNED!R^

0/0
16.9.2009 9:18

Spalovač šancí

Re: Djalovič do Slávie

a proč ?

0/0
16.9.2009 9:20

mirekdedina

Re: Djalovič do Slávie

Kušnír na Mars :-P

0/0
16.9.2009 9:23

Spalovač šancí

Djalovič je pěknej týpek

viz první utkání sezony

0/0
16.9.2009 9:08

ventas

simulace

Pokud se simulantství nezačne trestat podobně jako údery loktem, nikdy se toho nezbavíme. Nějaké 20tis pokuty jsou směšné. Disciplinárka měla obrovskou šanci jak s tím začít v případě slávistického Černého. Bohužel je z toho jenom plytká pokuta. A zase se nic nezlepšilo ... tady to máme.

0/0
16.9.2009 8:58

Alekks

Re: simulace

to je blbost. jsem pro trestání simulantsví, to beze sporu. ale jaký bys chtěl dávat pokuty? i 20tis může bejt pro dost hráčů v první lize dost peněz, navíc někdy je dost tenká hranice mezi simulantsvím a strachem o nohy. přiměřený pokuty a přiměřený stop na další zápasy, to mi přijde přijatelný. exemplárně někoho potrestat jen proto, že jsem se z ničehož nic rozhodli, mi nepřijde moc spravedlivý.

0/0
16.9.2009 10:52

Hanák jak poleno

!

spinavej JugosRv

0/0
16.9.2009 8:57

ian69

a ještě navíc

Psotka viděl 4 penalty proti domácím a červenou

0/0
16.9.2009 8:47

Ravanelli

Dejte stížnost,

alespoň se budou zase řešit kraviny a odvrátí se pozornost od sešívaného úplatkářství.

Nové vedení potřebuje zahladit stopy, tak pracujte sejrové !!

0/0
16.9.2009 8:31

radvoj

obě červené

mu dal stejněj sudi - Přihoda. Náhoda? Nehoda!

0/0
16.9.2009 8:25

freepc

Re: obě červené

;-D

0/0
16.9.2009 9:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze