Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedničky za výkon pro Pudila s Barošem, nejhorší byli Grygera a Koller

Záložník Daniel Pudil a útočník Milan Baroš zahráli v sobotní kvalifikaci výborně. Z českých reprezentantů si vysloužili za výkon čisté jedničky. Jedna minus má za defenzivní práci Tomáš Hübschman. Naopak nejhůř v hodnocení MF DNES dopadli obránce Zdeněk Grygera a útočník Jan Koller.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anonymní alkoholik

nejhorší

vyl tankista !!oboje se to dalo chytit !!

0/0
7.9.2009 13:19

Bedřich Z.

když teď Koller skončil,

tak místo něj určitě povolají Lokvence. :-)

0/0
7.9.2009 12:14

Krycyptoris

A co trenér ??

Všimli jste si také, že nikdo nekritizuje trenéra ? To je pozitivní krok českého fotbalu.  R^ Osobně si myslím, že Haškovi není co vytknout a že je to profesionál, který konečně může udělat z české kopané fotbal. Tak se tešme a držme palce !

0/0
7.9.2009 12:04

ALEKSEJ

Re: A co trenér ??

 No všeho do času, pan trenér nejprve povolal s velkou slávou Kollera a pak když se ho po zápase ptali proč se hrálo po zemi a ne nákopávaná na Kollera tak mě Ivánek Haškůj moc nepřesvědčil ...Rv to byl teda Ivana ÚLET

0/0
7.9.2009 12:37

StAnger

Re: A co trenér ??

Hašek má respekt  hráčů, fanoušků a zatim i novinářů. Kdybych mu měl něco vytýkat tak snad jen pozdní střídání Kollera a Jarolíma. To ,že Honzu povolal bylo pochopitelné. Skoro každej v tom viděl přínos, že to hold nevyšlo, tak to se stane. 

0/0
7.9.2009 13:14

LaFemmeSpeedy

...

Jestli bude už konečně hrát Rosa a vepředu Bary s Necidem, tak to vypadá na solidní útočnou sílu R^

0/0
7.9.2009 11:48

josef_spejbl

Ta knížka, co jsem místo fotbalu četl -

taková dvojka bych řekl.........:-P

0/0
7.9.2009 11:25

Padrn

Nejslabší místo jsou kraje zálohy

Pudil se Štajnerem hráli určitě na hranici svých současných možností a zaslouží pochvalu. Bohužel, nic to nemění na tom, že krajní záložníci jsou jedna z největších slabin našeho týmu. Plašila je mi líto. Zahrál znovu na své možnosti velmi dobře a na jeho místě nyní nemáme srovnatelnou alternativu. Pro jeho hru je ale důležité sebevědomí a to po té děsivé hrubce určitě dostalo zabrat. Svěrkoš hrál sice krátce, ale i tak mě překvapilo, že se za tu dobu nedostal vůbec do hry. Jarolím měl tentokrát jeden z lepších dnů v reprezentaci. Ani v Hamburku nepatří k nějakým špílmachrům, ale je to užitečný hráč do pole. Zklamání je pro mě Grygera, ale je to taky vyššími nároky - od hráče základní sestavy Juventusu prostě čekám víc, než od hráče Kodaně. Ale celkově i přes ten výsledek R^

0/0
7.9.2009 11:15

dudlik123

Re: Nejslabší místo jsou kraje zálohy

Jarolím nemá v reprezentaci co dělat ještě ani jednou nezahrál, Grygera je v Juve šéfovanej na hru po zemi, navíc nastupuje jako stoper takže se mohl klidně vyměnit s Kadlecem ajankulovsky mohl klidně sedět na lavici a jít na posledních 20 minut do levé zálohy,  proto je při postavení jediného útočníka Kollera blbost nevyužít Pospěcha který to do vápna cpe pořád i v té jeho Kodani....Pořád říkám, že Bruckner i Hašek jsou posero.vé a postavení na jednoho útočníka špatně. Levá záloha chyběl Šírl a na pravé Pudil nebo Sionko nebo kdokoliv jiný než Štajner.  Hubchman a Plašil jakžtak i když místo Plašila bych viděl radši Horvátha v situaci v jaké jsme nebo Šimáka nebo nevim... jiné špílmachry nemáme možná Švec z Hereenvenu nebo Piták tady je to těžký. A určitě dva útočníky Svěrkoš, Necid a kdyby to nešlo tak Baroš, Svěrkoš a hrát do nohy  jenomže to nám poláci nasází 3trojku a bude vymalováno....věřim v jisté rozestavění 4-5-1 a to bude náš hrob... s brucknerem již osvědčený propadák...

0/0
7.9.2009 11:51

antonio seruti

Re: Nejslabší místo jsou kraje zálohy

Jarolím a jeden z lepších dnů? To bych chtěl vidět ty horší..

Plašil nepochopitelnej zkrat u penalty, ale hlavně ze standardky spolehlivě trefoval vždycky nejblíž stojícího Slováka - naprostá tragédie.

0/0
7.9.2009 12:04

andžin07

Jak mohl nebýt nejhorší

Jarolím? Nechápu.

0/0
7.9.2009 11:00

Krycyptoris

Re: Jak mohl nebýt nejhorší

ANO. Jarolim je dlouhodobe nejhorsim hracem repre. Ma kritika jarolima a Stainera byla trenerem vyslysena a i proto jsem alespon remizovali. nejslabsi misto ceske sestavy je zaloha. Nemame ani jednoho nadprumerneho zaloznika, coz pro tvorbu hry je klicove. Rosicky muze byt spasou cele sestavy. Plasil a Stainer jsou dobri zaloznici ve hre dozadu, tedy napadani protiutoku, ale pro tvorbu hry nic nevytvari, coz je pro nasi ofenzivu spatne. Z toho duvodu strilime malo golu a mame malo sanci. I proto se neprosadil Koler, protoze mu nikdo nebyl schopen vytvorit sance.

0/0
7.9.2009 11:50

Spalovač šancí

Mé známky

Čech ??? (nic nezkazil, ale ani nic nepředvedl)

Grygera 4-; Sivok 3-; Kadlec 3-; Jankul 5

Štajner 4;, Jarolím 5; Plašil ??? (nebýt tý penalty, tak to bylo za 1-, zkrat za 5); Hübschman 2; Pudil 2

Koller 4

Baroš 1; Necid 2; Svěrkoš 3 - Hašek+Brückner+Bílek za 5 !! 

0/0
7.9.2009 10:50

matth3w

jsem asi videl jiny zapas :-D

Janek ani jeden dobry centr- trefoval prvni hrace, gol byl u jeho strany a ke konci se tlacil dopredu tak jako vsichni ne??? dal bych 4

Stajner- i to ze prihral na gol neznamena, ze hral za 3.. dal bych 3,5-4

Grygerovi bych dal 3- 3,5- jako jediny tam na konci sypal centry a behal tam i zpatky!

0/0
7.9.2009 10:29

jahodove_ticho

u mě 6-

Plašil a Štajner, to byl atragédie co předváděli. Ani ta geniální přihrávka Pudilovi mi neuchlácholila, Štajner fakt už neeeeee

0/0
7.9.2009 10:23

Spalovač šancí

Re: u mě 6-

a za co tu 6- plašilovi 8-o ?

0/0
7.9.2009 10:44

Suchoparek

Re: u mě 6-

Za faulRv

0/0
7.9.2009 11:08

slimjim83

Re: u mě 6-

no byl marnej jako vzdycky a ten zkrat nebudu ani komentovat. Jen tech rohu kopal aslespon 12 a ani jeden netrefil na misto ze kteryho by se dala ohrozit branka.:-/

0/0
7.9.2009 11:09

Spalovač šancí

Re: u mě 6-

Některé rohy a standardky rozehrával i jankul. Druhý gol padl po rohu, který - překvapivě - kopal Plašil. Navíc hned na začátku docela slušně kopnul roh na Kadlece a předtím ještě ten přímák :-)

0/0
7.9.2009 11:11

slimjim83

Re: u mě 6-

jj sorry ten druhej vyrovnavaci gol z rohu kopl plasil ale jinak jestli mysli ten primak co mel byt centr a nahodou mu to nejak sjelo na branu tak ten se mu fakt povedl.:-)

0/0
7.9.2009 12:00

Spalovač šancí

Re: u mě 6-

jak víš, že to měl bejt centr 8-o ? a i kdyby mu to sjelo, bylo to nebezpečný :-P

0/0
7.9.2009 12:03

slimjim83

Re: u mě 6-

vzdyt to skoro neletelo, jestli chtel strilet tak bych tam videl trochu vic razance, ale treba mu krivdim a chtel opravdu takhle divne vystrelit. Ale jinak proste Plasil, nejakych pet let co je v repre zahral dobre 1 dulezitej zapas (kvalda v nemecku na Euro 08). Jen se mi proste nezda ze zrovna on by mel hrat nepretrzite zaklad kdyz v podstate predvadi jen podrumerny vykony.

0/0
7.9.2009 12:11

risan

všem

co obhajujáí Kolera .. na co tam byl ? sám uznal že na to nemá .. nebyl schopnej dojít si pro jedinej balon, je pomalej, neobratnej a pro slováky nebyl vůbec nebezpečnej .. jakmile tam přišel baroš, tak to bylo ihned o něčem jiném, takže koler a jarolím jednoznačně nejhorší

0/0
7.9.2009 10:03

matysek-k

Re: všem

při téhle sestavě tam byl naprd, sám voják v poli:-/

0/0
7.9.2009 10:11

risan

Re: všem

právě proto tam byl úplně na houno .. páč tam stál jak sám voják  v poli. nebo mi chceš říct, že když nastoupil baroš, tak se změnila celá sestava ? honza je přestárlej, pomalej, neobratnej a bohužel nermá ani přehled ..  a pokud mu nedáš balon na hlavu na malým vápně, tak je k ničemu

0/0
7.9.2009 10:23

omiloush

Re: všem

Rval se, snažil se, ale bohužel, stal se obětí taktiky. Takový hráč nemůže být na hrotu sám. Potřebuje k sobě druhého útočníka, který by využil toho, že na sebe naváže dva chlapy a ještě posune nebo sklepne míč... To nebyla jeho chyba. Tohle padá na hlavu trenéra...

0/0
7.9.2009 10:27

mr.cert

Re: všem

přesně tak, taky jsem nechápal, co tím jako Hašek sledoval 8-o . Líbí se mi, když tady někdo píše, že Koller by pomalej a neobratnej, jako kdyby byl někdy rychlej a obratnej ;-D.  O tom to přece není., ačkoliv byl vždycky neobratnej a pomalej tak dal 55gólů a to proto, že měl k sobě dravýho a rychlýho útočníka a ne Štajnera v záloze :-/.

0/0
7.9.2009 11:01

Suchoparek

PUDIL

Si zaslouzi hrat!!

0/0
7.9.2009 10:03

Pan Chrysopras

To je snad

vůbec poprvé, co se shodnu s hodnocenim MF Dnes!!! Jen Jankovi a Jarolímovi bych to snížil na 4. Zvláště italský kraje byly obrovskym zklamánim - Janek pokazil všechny standardky a výkon velmi průměrný, Grygera hořel vzadu jak papír a ty jeho centry na konci byly tragický. Koller hrál dost zoufale, samozřejmě můžeme spekulovat do jaké míry to bylo taktikou... Jarolíma snad už ani netřeba komentovat. Plašil nehrál špatně ale tou klukovinou to samozřejmě přebil a pak už byl hrozně nervozní. Hodně kritiky se snáší na Štajnera, ale ten se aspon snaží o kreativiní řešení ( kolik takovejch hráčů máme ?! ) a ikdyž mu to moc nevycházelo, nepohřbíval bych ho. Hubschmann už měl hrát v repre dávno, Sivok s Kadlecem slušný. A závěrem jen, že Svěrky ač pár minut na trávníku byl taky zoufalej ( snad nedal jedinou přihrávku ).

0/0
7.9.2009 10:01

sCZECH

hm

nechapu jak se v hodnoceni mohly objevit 1ky a 2ky... vykon celeho muzstva rozhodne nebyl dobry, hra "jedeme vyhrat,nemame co ztratit" rozhodne vypada uplne jinak Rv

0/0
7.9.2009 9:58

Tom Hagen

Nesouhlas

!! Jednoznačně nejhorší byl Jarolím !!

0/0
7.9.2009 9:19

TarasBulba

Re: Nesouhlas

To je typický příklad hráče, který se i přes dlouhodobě nadstandartní klubovou výkonnost pro reprezentaci zkrátka nenarodil. Podobnej případ je i Štajner.

0/0
7.9.2009 9:48

vvvv

Re: Nesouhlas

Ano, Jarolím bohužel opět tragický. Jako slávistu mě to mrzí, ale prostě ten i dvojí přítomností srážel náš výkon.

Plašil hrál výborně, zkazil si to pouze tou hloupu penaltou - prostě se sPlašil. Grygera si také nezaslouží tak špatné hodnocení, nějaký ten centr trefil a špatnou sérii měl tak kolem 80. minuty, kdy ale během pěti minut předvedl snad 5 ostrých sprintů dopředu.

Naopak stopeři se nějak nevrátili včas při prvním slovenském gólu a jednou tam měli chybu v komunikaci, kdy Sivok nikým neatakován nakopl vysoký sloup, který poté vybojovali Slováci (asi mu Kadlec nekřiknul). Naše obrana byla obecně tak za 2,5.

Proti San Marinu to chce nastoupit s třemi útočníky (Baroš, Necid, Svěrkoš), Svěrkoš stažený napravo a k nim Pudil, Plašil, Hubschmann. Obrana stejná (škoda že ten Šimůnek hraje teď prd).

0/0
7.9.2009 9:58

jizerman

Dokud nebude hrat nejaky TVORIVY zaloznik,

tak je stejne jedno,kdo nastoupi v utoku.... Koler za to nemuze, vzdyt vubec nedostal poradne balon. Ale ta zaloha, to je proste tragedie. V te obrane to taky celkem jde, i kdyz obcas chybu udelaji. Bez hracu, kteri budou trochu hrat kombinacne a dokazi neco vymyslet to ale proste nepujde. A to je prace te zalohy, ktera vubec nefunguje...

0/0
7.9.2009 9:00

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Dokud nebude hrat nejaky TVORIVY zaloznik,

Tak tvořivýho záložníka momentálně prostě nemáme, Jarolím je pro repre mimo, Plašil odpovědnost neunese a v naší lize se kromě pražských S ani nikdo moc hrát nesnaží, takže tvůrce hry prostě nepotřebují. 

Ale pak nechápu, proč máme pořád sestavu, jako kdyby jsme měli zálohu nabitou tvořivými talenty. Hrát na jednoho útočníka, kterýmu nemá kdo nahrát je prostě o ničem.

0/0
7.9.2009 9:10

Ricon

....

Nejlepší Baroš, nejhorší duo Jarolím, Plašil. Plašil svůj výkon rozhodně neshodil hloupým faulem, jak píší v článku, to by asi nešlo. Jinak, je s podivem, že naše mužstvo, které se teprve dává dohromady po náletu trenérského mága Rady , bylo v zápase lepší než lídr skupiny na domácím oraništi.

0/0
7.9.2009 8:59

BENE_

Re: ....zdravý úsudok

Ricon, chápem , že v tebe ešte pretrváva sklamanie po zápase, inak by si nereagoval, že Vaše mužstvo bolo lepšie v zápase ako lídr skupiny na domácim oraništi. Ak si uvedomíme, že pred zápasom sa favorizovalo Vaše mužstvo ( môj osobný pocit je, že sa to preháňalo ) tak ste to boli Vy, ktorí ste museli tvoriť a hrať. Z toho vyplývala aj taktika mužstva SR, nechať hrať Čechov a vyčkať s čím prídete. Som rád, že to začalo takto, lebo bola obava, že ak začneme do Vás búšiť , môžeme zle dopadnúť. Prvý polčas ukázal, že viac asi neukážete, tak sa prešlo do ofenzívy, s čím ste mali problém. Nebyť naivného vylúčenia Hamšíka, predpokladám, že by to dopadlo 3:1 pre nás. Nemám záujem vyvolávať negatívne reakcie, len sa mi zdá alibistické, keď píšeš, že sa Vaše mužstvo dáva dohromady. Keď tak, tréner Hašek vlial do mužstva pozitívnu energiu a snáď aj budúcnosť. Som fanúšikom českého mužstva a dúfam, že baraž dotiahnete do úspešného konca a ukážete, že  to bolo len chvílkové zaváhanie.

0/0
7.9.2009 10:39

Doc. Chocholoušek

Nechápu, jak někdo může chválit výkon v Prešpurku!

Čech odvedl standard, nic více; Grygera, Jankulowski průser, Nechápu, jak může někdo postavit stoperskou dvojici z jednoho nestopera (a uznávám, že to Kadlec nehrál špatně) a jednoho nefotbalisty!!!,ˇzáloha - Štajner průměr, Jarolím klasicky v nároďáku hořel, Plašil se nesmí přiblížit k vlastnímu vápnu pod trestem smrti, Hübschmann, Pudil nadprůmer. Koller nic moc, ale co tam měl dělat, když nedostane pořádnou přihrávku a nikdo se nezapojí. Necid s Barošem to docela rozhýbali, oba dobří. Svěrkoš má na víc. Takhle to dál nejde!!!:-/Rv

0/0
7.9.2009 8:58

Doc. Chocholoušek

A proto!

Čech - Prospěch, Hubník, Jiránek, Kadlec - Šteiner, Plašil, Hübschmann, Pudil - Baroš, Svěrkoš (Necid)

V[>-]R^

0/0
7.9.2009 9:00

Doc. Chocholoušek

Re: A proto!

Pospěch samozřejmě!!!

Na co jsem to zrovna myslel?:-)

0/0
7.9.2009 9:10

samr

Re: A proto!

Pospěch neumí bránit, na útoky po lajně je ok, ale v obraně ho každý namotá. A Kobzan? Ne díky, ten už několikrát ukázal, že umí jen padat. Radši nechat na stoperu Rozehnala s Hubnikem, na krajich kadlec a jankul(nebo grygera). Hubschman se mi najk extremne nelibil, klidne bych tam zkusil protlačit Sivoka.

0/0
7.9.2009 9:54

Doc. Chocholoušek

Re: A proto!

Mluvíme o San Marinu!!!

0/0
7.9.2009 9:59

moto foko

dokud tam bude překážet plašil,

tak záloha fungovat nebude, ať hraje jarolím nebo rosický

0/0
7.9.2009 8:38

matysek-k

Re: dokud tam bude překážet plašil,

Jarolím? a kterej? ten co hrál, byl největší tragéd na hřišti

0/0
7.9.2009 8:39

nokjos

Re: dokud tam bude překážet plašil,

oproti jarolímovi je plašil fotbalovej maradona, i přes tu jeho sobotní neomluvitelnou hovadinu....

0/0
7.9.2009 8:42

Přiměřeně rychlé šípy

Re: dokud tam bude překážet plašil,

No, tak s Jarolímem to beru jako vtip, ten prostě není typ na repre, už několikrát dokázal, že není schopný improvizace a hrát aspoň trochu jinak, než na co je zvyklý v klubu.

0/0
7.9.2009 8:50

Spalovač šancí

Re: dokud tam bude překážet plašil,

myslíš, že když ze zálohy vyhodíš našeho současného nejlepšího (a bohužel i jediného) tvořivého záložníka, že půjde kvalita hry nahoru 8-o ?

0/0
7.9.2009 9:16

vvvv

Re: dokud tam bude překážet plašil,

Plašil hraje poslední zápasy v repre s velkým přehledem (kromě toho pitomého excesu).

0/0
7.9.2009 10:00

matysek-k

nejhorší Koller?

a co tam jako měl dělat? Při téhle sestavě tam byl zbytečnej.

0/0
7.9.2009 8:34

Velky brat ta vidi

tak

som si to tu cele precital a zapojil sa do vasej ankety...vsetkym som dal 5-ku, len Honzovi Kollerovi za 1...zasluzi si to chalan, mohol by nastupovat proti Slovensku pravidelne...:)

0/0
7.9.2009 8:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze