Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci už se nebojí, říká „Čechoslovák“ Luhový

Zůstane u televize a nebude ani rozpolcený. Když zvítězí Slováci, bude jim přát. Narodil se přece v Ružomberku. Když vyhrají Češi, prostě to vezme na vědomí. "Pro mě se nic nezmění. Zůstanu Čechoslovákem žijícím v Praze," říká Milan Luhový, bývalý reprezentační střelec a známý fotbalový kritik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bartozrout

!

Slováci už se nebojí, říká „Čechoslovák“ Luhový....a to bude jejich smrt

0/0
4.9.2009 17:52

Woodward

Re: !

luhový žvaní, voda teče;-)

0/0
4.9.2009 22:26

AmedeoModigliani

Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

Můžete s ním nesouhlasit, nadávat na něj ale na tom, že se z rozhovorů s ním dozvíte něco zajímavého, i když leckdy provkativního, nic nezměníte. R^

0/0
4.9.2009 17:35

Spravedlivý Cech

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

Trestuhodné je už to, že ho vůbec někdo poslouchá.

0/0
4.9.2009 17:54

AmedeoModigliani

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

to je blbost! Není to takové to nezajímavé tlachání ala Táborský a spol.

0/0
4.9.2009 18:09

Spravedlivý Cech

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

Máš zvrácený vkus.

0/0
4.9.2009 18:10

AmedeoModigliani

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

ale nemám, jen mě prostě fotbal baví a rád si přečtu zajímavý názor. Ne, nudné nic.

0/0
4.9.2009 18:17

fotbalovy analfabet

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

s tím se dá souhlasit, Táborského žvásty o tom jak se radši bude koukat na Boleslav, která dá v každém zápase dva góly, vzala rychle za své...a to není poprvé..:-P

0/0
4.9.2009 18:41

Spravedlivý Cech

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

S ohledem na ten nick mě nemůžeš nasrrrrrrrat. To že Táborský žvatlá, to ještě neznamená, že Luhový není úchyl.

0/0
4.9.2009 18:43

hřebícek

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

A co jsme se dozvěděli zajímavého? 8-o Že je národností Slovák a pas má český? Jinak jsem nezaznamenal prakticky žádný názor natož potom provokativní...

0/0
4.9.2009 18:39

AmedeoModigliani

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

já bych řek, že tam leccos zajímavého je. Třeba to, že to tentokrát nestaví tak "aby porazili Čechov"! Ale prvořadý je postup na MS. I ten rozdíl mezi dítkem štěstěny Weissem a Gallisem. A leccos dalšího, nebudu to kvůli tobě číst znovu. Provokativní? Tím samozřejmě nemyslím jen tenhle rozhovor:

0/0
4.9.2009 18:54

sicomoro

Re: Jako vždy čtivý rozhovor s Luhovým.

No to tě vážně obohatilo, když si to ani nepamatuješ:-)

0/0
4.9.2009 22:18

QWERTOP

Čo bolo, to bolo.

Terazky som Čechom.:-/

0/0
4.9.2009 16:44

kajoo

Re: Čo bolo, to bolo.

Prazak jak vino, uz od r.1984.

0/0
4.9.2009 17:35

fajka

Slovaky jsou v kelu

:-)Slovaky to projedou ,už  u nás měli štěstí a ten rádoby českoskoslovenský odbrník tomu nerozumí

0/0
4.9.2009 16:32

hombre_

Re: Slovaky jsou v kelu

stastie? Aj ten "vas" jediny gol sme si museli dat sami ;-D

0/0
4.9.2009 17:43

mrsjames

Re: Slovaky jsou v kelu

;-DR^

0/0
4.9.2009 17:54

perpartes

Proč mluví takový nýmand ?

0/0
4.9.2009 16:30

ppc1500

otravné

Ač jsem velký fanda fotbalu, tak těch článků kolem zítřejšího zápasu je víc než dost. Ať už je neděle.....

0/0
4.9.2009 15:20

spekoler

Re: otravné

To je jedno, tomu se nevyhneme, pak to budou zase analyýzy z různých pohledů, komentáře Ládi Vízka a jemu podobných, ale buď jak buď, přeju si výhru

0/0
4.9.2009 15:28

aandy123

Spoločné Česko-Slovensko v kvalifikácii

Ako by sme mali spoločný tím, boli by sme už možno za vodou v afrike. Zaujímavé by bolo zloženie takéhoto týmu. Myslím - podľa kvality hráčov, že v základnej jedenástke by bol pomer hráčov  6 :  5  v  prospech  čechov.  Napriek  tomu  tipujem  že  vyhrá  Slovensko  2 :  1.

0/0
4.9.2009 14:55

pan_Feroslav

Re: Spoločné Česko-Slovensko v kvalifikácii

ojojoj, a ktorých 5 Slovákov bys tam jako viděl?8-o

0/0
4.9.2009 16:34

kajoo

Re: Spoločné Česko-Slovensko v kvalifikácii

Skrtel, Hamsik, Sestak, Holosko, Jan Durica ale len ked prestupi do lepsieho klubu a bude hravat. Do 2 rokov by som pridal Weiss jr. a Stoch, zatial toho vela neodohrali ale su to velke talenty. Na lavicke Weiss sr. a Hasek predseda zvazu.

0/0
4.9.2009 17:32

JJ 10

Re: Spoločné Česko-Slovensko v kvalifikácii

HAHA ty šes vtipalek.;-D

Hrali by maximalne  Skrtel a Hamsik pouze kdyz nepocitas zdraveho Rosickeho.

0/0
4.9.2009 19:44

jirmisan

táhněte už do pr.

s timhle zápasem dvou naprosto nezajímavých týmů, ať nám slováci naložej klidně bůra, SKS R^

0/0
4.9.2009 14:51

Mack

Re: táhněte už do pr.

jo , treti liga v Evrope . V ZDF a ARD (Nemecka TV) uz nedaji z nasich zapasu ani goly ..... nejak nas vyskrli z fotbalovyho sezbamu......8-o[>-]

0/0
4.9.2009 17:22

snowmaker

ceny

Český výber síce momentálne naháňa slovenský v tabuľke kvalifikácie MS 2010, ale všetky ostatné fakty favorizujú

zverencov Ivana Hašeka. Český futbal je aktuálne o 27 miest vyššie v

rebríčku FIFA najlepších mužstiev sveta. Základný káder českého mužstva

má na futbalovom trhu podstatne vyššiu hodnotu ako slovenský. Jeho odhadovaná hodnota je až o 42 miliónov eur vyššia ako v prípade slovenského.

0/0
4.9.2009 14:43

ohorok2

Re: ceny

ale my mame srdce a bojujeme krizomEU

0/0
4.9.2009 14:45

ohorok2

pripravte sa na peklo

fanusikovia vam ukaze jak sa fandi, nie ako na Letne;-D a co sa tyka futbalu bude to 11 : 11 na hracov;-D:-)

0/0
4.9.2009 14:42

QWERTOP

Re: pripravte sa na peklo

Na Letnou chodí pouze lůza.

0/0
4.9.2009 16:46

JJ 10

Re: pripravte sa na peklo

Ukažou nám jak se fandí?

Zase uslyšíme nacisticke heslo "NIC NEŽ NÁROD !!!" ve slovenskem podaní "NIC NEŽ SLOVAK !!!   ??????RvRvRvRvRv

Styďte se !!!!!!

0/0
4.9.2009 19:42

SlovakRepublic

Slovenská futbalová rozprávka

Teraz sme prví ale čo tomu predchádzalo. Napr. v minulej kvalifikácii sme doma dostali latu najskôr od Vás čechov 3-0, potom nám naložili doma nemci 4-1 a pri pohľade na terajšiu tabulku to znie až neuveritelne ale v minulej kvalifikáciu nám doma poriadne naložil dokonca aj Wales a to 5-2!!! A samozrejme sme všetko prehrali aj vonku, teda okrem Walesu kde sme vyhrali. V tejto kvalifikácie sme okrem jedného víťazstva nad walesom zdolali už len po dvakrát Cyprus a San Marion!!!

Po tejto kvalifikácii SFZ potvrdil na poste trénera Kociana aj napriek takýmto výsledkom. Potom prišli prípravné zápasy na dalšiu kvalifikáciu a tam sme zo 4 zápasov uhrali len jednu remízu a prehrali sme dokonca aj s Islandom. A toto všetko bolo ešte pred rokom. A teraz tá istá reprezentácia, až na pár výnimiek s tými istými hráčmi vedie tabulku kvalifikácie a za nami sú také mužstvá ako Česko a Polsko zo stratou 7 resp. 5 bodov !!!!

0/0
4.9.2009 14:38

SlovakRepublic

Re: Slovenská futbalová rozprávka

Verte či neverte za celý rok 2007 a až  prvého zápasu kvalifikácie v septembri 2008 so Severným Irskom, Slovensko nevyhralo okrem zápasov s Cyprom a San Marinom ani jeden zápas.

Zmena prišla až nástupom Weissa na post reprezentačného trénera. Potom sme vyhrali zápas so Severným Irskom silou vole po nie moc dobrom výkone, takisto sme otočili zápas s Polskom v posledných piatich minútach z 0-1 na 2-1 a vyhrali zápas v česku golom z posledných piatich minút. A zrazu sme na prvom mieste tabulky. Znie to až neuveritelne ale je to tak.:-) A ja som za to rád. Keby mi toto niekto povedal pred rokom tak sa mu zasmejem a neveril by som mu. Toto by ma pred rokom fakt ani nenapadlo.

0/0
4.9.2009 14:46

SlovakRepublic

Re: Slovenská futbalová rozprávka

Ak nezarátam dve výhry nad San Marinom tak Slovensko pred štartom tejto kvalifikácie odohralo od 28.03.07 do 05.09.08 dvanásť zápasov z bilanciov 0 výhier!!!, 2 remízy a 10 prehier!!! zo skóre zo skóre 8:25.

A potom prišla táto kvalifikácia a my sme zrazu prví v tabulke keď mám po šiestich zápasoch 5 výhier, 0 remíz a 1 prehru zo skóre 17 :6. :-):-)

0/0
4.9.2009 14:56

Tobias_Sammet

Re: Slovenská futbalová rozprávka

no vidíš... A teď přijde závěr kvalifikace a zase vám to nevyjde ;-D

0/0
4.9.2009 15:34

SlovakRepublic

Re: Slovenská futbalová rozprávka

No ale už by nám to mohlo konečne vyjsť, však sme ešte ani raz nepostúpili. Jak sa vraví naša reprezentácia ešte neuhrala ani pol štichu toto si už nesmieme nechať ujsť.;-D A za to vaša už hrala 4 x na Eure a raz na MS, čo svedči že patríte medzi špičku a my stále nič. Toto už nesmieme pustiť z ruk. ;-) Ale vám by som nejakú tú baráž doprial, by vám na to mohlo stačiť 9 bodov čo získate po tomto zápase s nami zo San Marinom Irskom a Polskom, však aj ked s nami prehráte stále môže mať ešte 17 bodov a to by na baráž mohlo stačiť. Či nie ;-D

0/0
4.9.2009 16:36

JJ 10

Re: Slovenská futbalová rozprávka

Ano,Slovensko nemuze byt stale dole,stejne jako Cesko nemuze byt stale nahore a stale sbirat uspechy a postupovat na velke akce.

To je stejne jako kdyz Slovensko jednou z deseti zapasu v hokeji porazi Cesko.Pro ne je to narodni svatek,zatimco pro Cesko jen splnena otravna povinnost,zase porazit ty Slovaky,co to porad tak hroti.

0/0
4.9.2009 19:48

aandy123

SR - ČR 2 : 1

Viem, že si český mančaft verí (napokon keď o niečo išlo väčšinou im to vyšlo), ale táto generácia futbalistov nie je až natoľko zaťažená národnostnou rivalitou česi vs. slováci resp. kto z koho. Majú nadhľad. Určite nám pomôže, že už máme niečo nahrané v tejto kvalifikácii. Napriek tomu že si veríme máme aj rešpekt zo súpera (a ten je namieste). Takže ak to zhrniem: chladná hlava + 100 % výkon + dobre rozohratá kvalifikácia + nepodcenenie súpera  = 2 :1.

0/0
4.9.2009 14:37

sudreich

pomsta

...dneska rano ctu sport omalovanky(bohuzel jediny v tyhle rep)....a tam Tata Baros slibuje pomstu....jedno vam reknu...pokazdy kdyz jsme nekomu slibovali pomstu, tak sme vyhoreli....je mi to dost proti srsti ale obavam se prohry 1:0

0/0
4.9.2009 14:31

Eye of the Beholder

Ujfaluši bude Slovákům chybět. Naštěstí mají aspoň Baroše

Jedna věc hovoří pro český tým, nemáme už skvělého kapitána čelenku, který soupeři v každém zápase vytvořil minimálně 2 gólovky.

Jalový král Turecka Baroš v útoku od první minuty ovšem chybět tradičně nebude. Svěrkoš, který se pravidelně gólově prosazuje v nesrovnatelně kvalitnější francouzské lize se tam podívá na 10-15 minut. Budeme tedy většinu zápasu hrát opět v 10, což je ale posun, protože s Ujfim jsme hráli v 9, respektive soupeř ve 12. A nebudeme už  mít nejhorší stoperskou dvojici v Evropě. Takže vzhledem ke kvalitě soupeře v Blavě možná i tu remízu uděláme. Pak máme ovšem doma Poláky a to bude jiné kafe. Poláci jsou sice evropský podprůměr, ale česká repre je dnes díky Košťálovi, Brucknerovi a Radovi v takovém stavu, že z nich musí mít respekt i doma.I Poláci budou postrádat Tomovo oblíbené mávání rukama, diskuze s

rozhodčím a vystupování z obranného bloku, aby ho soupeř mohl lehce

narážečkou přejít.

L

0/0
4.9.2009 14:24

asiplavam

Re: Ujfaluši bude Slovákům chybět. Naštěstí mají aspoň Baroše

Ja sa veľmi spolieham na Rozehnala.

0/0
4.9.2009 14:26

Mack

Re: Ujfaluši bude Slovákům chybět. Naštěstí mají aspoň Baroš

I Tankista zbamena urvite risiko pri vysokych centrech pred branu !

0/0
4.9.2009 17:28

JJ 10

Re: Ujfaluši bude Slovákům chybět. Naštěstí mají aspoň Baroš

Co byste vy slovaci za takoveho golmana dali,trapko.;-D

0/0
4.9.2009 19:57

richardson

stadion

prosim Vas venujte pozornost tomuto linku:

http://futbal.sme.sk/c/5003272/na-tehelnom-poli-privita-cesko-padajuca-omietka.html

...aby ste vedeli, preco ma p. Luhovy pravdu

mylil sa len v jednej veci, a to ze ceski hraci maju na kazdom poste o triedu lepsieho hraca: 2 vynimky urcite - Skrtel a Hamsik

0/0
4.9.2009 14:12

Spalovač šancí

Re: stadion

Hubník, Marek Jarolím

0/0
4.9.2009 14:23

VelkyBurak

Re: stadion

Hubník a Rosický. I nerozehranej Rosa, kterej ovšem trénuje na plno už minimálně 14 dní je stále o třídu lepší než rozehraný Hamšík

0/0
4.9.2009 14:27

asiplavam

Re: stadion

Tralalalululum..Milí spoluobčania, venujte prosím pozornosť nasledujúcemu oznamu. Súkromný podnikateľ ponúka na predaj brojlery kŕmené, 1A kvalita, ďalej uhorky nakladačky triedené, balené po 5kg, cibuľu, a kukuričný šrot kŕmny. Modrá avia bude pomaly prechádzať po Cintorínskej ulici a zastaví na znamenie. ďakujem. Tralalalululum.

0/0
4.9.2009 14:23

karbec

SR 0:4 ČR

Dostanete na prdel SR 0:4 ČR !!

0/0
4.9.2009 14:10

Kadem

Re: SR 0:4 ČR

Blbost 1:3 !!

0/0
4.9.2009 14:11

padok

Re: SR 0:4 ČR

a to kluci co rozoberate pocet ofsajdov alebo zltych kariet?

0/0
4.9.2009 14:17