Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsme žádný tým Rosický, ale národní mužstvo, zdůraznil trenér Hašek

"Reprezentace nestojí na jednom hráči, nejsme tým Rosický, ale české národní mužstvo," řekl mimo jiné v den srazu fotbalových reprezentantů jejich trenér Ivan Hašek na pondělní tiskové konferenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

astrix

Chudák dědek

si bude muset koupit lístek na tribunu...;-D

0/0
1.9.2009 12:21

zelí

Hašek

tos řekl dobře ty voleR^ Není žádný tým Rosický, hezký;-)

0/0
1.9.2009 7:50

tuomas123456789

odsuzovat ceskou repre

to je fakt humus... hrala pod novym vedenim jen jeden zapas a vy uz zase delate zavery.... pro staronove hrace jsem nikdy nebyl, ale ted je treba vyhrat a necidovi, stajnerovi ani barosovi neverim.... takze kolera beru... ale ktery z nich tam bude neni dulezite... hlavne hrat naplno a dat do toho vsecko.. kvalita je ve vsech hracich!! takze vsichni fandit at je cesko zase videt v pozitivnim svetle!

0/0
1.9.2009 7:21

BedlamW

hmm

Ja jen nechapu, jak nase repre ma stat na jednom hraci, ktery vice jak 2 roky stoji a nehraje a navic ma zraneni!!;-€ Vzdyt ani kdyz byl Rosa v plne sile, tak nikdy nebyl takovy motor jak Nedved, aby sam strhnul cele muzstvo. Bez Nedveda byval  Rosa v repre dost hodne neviditelny.Nepamatujete?

0/0
1.9.2009 5:15

Harald II

Re: hmm

suhlasim...Nedvěd je hrač svetovej triedy..ostatní nie su takí skvelí....Nedvěda som uznával.....Slovensko sa preto vôbec nemusí obávať. A keby aj Nedvěd hral aj tak  by SR neprehrala....o tom som presvedčený Slovakia foreverR^

0/0
1.9.2009 5:22

BedlamW

Re: hmm

No...s Nedvedem byste asi nemeli sanci uz pri minulem zapase v Praze. Ted kdyz ziskate bod, tak budete asi radosti zapalovat vatry na horach.

0/0
1.9.2009 5:26

Harald II

Re: hmm

Slovensko nepotrebuje vyhrať.....keby potrebovalo tak vas určite porazí....stačí nám aj bodík....aj tak si myslim že stratíme dva body z z troch...nez že jeden získame...vatry sa zapalovali v rokoch 1688 az 1713....teraz vy budete zapalovať  vedenie ČMFS ak nevyhrate...a volby budu zase že;-D8-o:-PR^ aj ked Ivan Hašek je dobry kouč....ale myslim že tentoraz mu to ešte nevýjde...  PS: Nedvěd by bol nebezpečný a mali by ste viac štandardiek pravdepodobne...ale SR by aj tak neprehrala...:-P

0/0
1.9.2009 5:46

stinky_dirt

Re: hmm

sorry,nase kopacky staly vetsinou za velky H..ale ty vase v tm pripade jeste vetsi. Ten hnus co sme s vama naposledy hrali byl fakt dobrej,ale my sme hrali tak spatne,ze by nas porazilo i san marino.Nedelejte si iluze o kvalite jak  v cr tak v sk teamu. Jsou to vetsinou stejne nudni kopalisti-fotbal tam clovek v zapasech tezko hledat.;-)

0/0
1.9.2009 11:07

error404

zdá se mi to

nebo tady obchází trošku předposranost? musíme si uvědomit, že Slovensko je v tomhle zápase pořád outsider. Že se s něma jednou prohrálo je sice trapas, ale pořád platí českej nároďák by měl tyhle soupeře pohodlně porážet.

0/0
1.9.2009 1:45

Jano_S

Re: zdá se mi to

spravne, len dufam, ze aj ceski fotbalisti s tymto presvedcenim v BA vybehnu na travnik.

0/0
1.9.2009 3:42

Harald II

Re: zdá se mi to

Slovensko žiadny outsider nie je už davno.....to si uvedomte....možno proti taliansku, spanielsku atdt...ale nie proti ČR...  a uz vobec nie na domacej pôde...mate sice viac kvalitnejsich hracov ale aj my uz mame kvalitu...a dobehneme vas...o tom som presvedčený.....o par rokov to bude ešte lepšie... SR neprehra. Slovakia foreverR^

0/0
1.9.2009 5:01

BedlamW

Re: zdá se mi to

Slovakia forever...co?!;-D Kralovstvi of halusky?!R^

0/0
1.9.2009 5:17

Harald II

Re: zdá se mi to

Príď na Slovensko určite ti halušky budú chutiť....mistře...hlavne po zapase....Slovakia foreverR^

0/0
1.9.2009 5:24

BedlamW

Re: zdá se mi to

Na Slovensko jsem chodival dost pravidelne. Nejlespi halusky s zincici meli v salasi pro turisty  u Liptovske mary!R^:-)

0/0
1.9.2009 6:05

katano

Na ZCHROMLÉHO-Rosického nevsází ani Wenger

Dobrou. :-P

0/0
1.9.2009 0:09

wyatt

škoda

že tu prohru bratří neuvidím...Už to slyším, to české štěstíčko bleble... ČESKO JDEME[>-]!!

0/0
31.8.2009 23:31

katano

Re: škoda

Souhlas = ČESKO - DO TOHO  ! ! ! :-P

0/0
31.8.2009 23:50

ivusisko10

Reprezentácia Českej Republiky

                                 The Return of the Living Dead    

0/0
31.8.2009 21:16

wyatt

Re: Reprezentácia Českej Republiky

na Slovači můžete jen prstíčkem hrabat po takovejch zombíkách. I když ten zubatej blboun z Itálie straší i zaživa;-D

0/0
31.8.2009 23:28

Jano_S

Re: Reprezentácia Českej Republiky

:) hehe, no neviem ci to ti nasi mantaci uhraju, mozno so stastim.Ale nestavil by som ani cent.

0/0
31.8.2009 23:34

Harald II

Re: Reprezentácia Českej Republiky

Ja  si v pohode vsadim....Slovensko neprehra...doma je Slovensko seriozne silne...neprehrali sme doma uz aj s lepsimi timami ako je ČR...takže som presvedčený že bude najmenej remíza a bude to dôstojny zápas.. Slovakia foreverR^

0/0
1.9.2009 5:09

qsubt

doufam

doufam ze nasi prohraji a bude klid, a zvoli se pak normalni trener ktery zacne budovat nove muzstvo, bez Kollera R^

0/0
31.8.2009 20:42

Harald II

Re: doufam

Súhlasim:-P8-o budvať budovať budovaťR^

0/0
1.9.2009 5:11

padok

Prsi,prsi

Dufam, ze bude prsat, cize tazky teren, potom sa budem smiat, ked budem vidiet uz viac tazkopadneho Kolera a po 20minutach unaveneho Rosickeho.

Pred rokom a pol som bol na Old traforde na FA cup ked hral United s Arsenalom a medzitym ako hraci boli v kabine udajne na prikaz Fergusona sa polial vydatne travnik, inac posledne dni neprsalo, takze mal byt uplne iny povrch ale na ihrisku to vyzeralo akoby cely tyzden prsalo, Arsenal so svojim detskym timom vtedy odisiel za 35 min bolo 3-0, a zapas skonci 4-0,myslim ze niektori hraci boli dokonca aj zle obuty, a wenger po zapase mal k tomu velke namietky,  no weiss je velmi dobry strateg, keby som mal na neho cislo tak by som mu to poradil :-)

0/0
31.8.2009 20:34

Jano_S

Re: Prsi,prsi

to som zvedavy na toho nasho stratega co vymysli na Kollera, naposledy v BA to dopadlo zle.

0/0
31.8.2009 23:37

padok

Re: Prsi,prsi

vtedy to nebolo o Kollerovi a zeby nejako dominoval v nasej sestnastke hlavou, alebo tvoril situacie, ktore by vyslovene boli o nom, problem bol ze na nas vyleteli tak, ze sme sa nevedeli dostat za polovicu, na ten zapas si celkom dobre pametam, nemyslim ze to bude obdobne, mozeme aj prehrat, ale nase muzstvo je o trosku urcite lepsie a perspektivnejsie a to ceske urcite starsie s vrcholom za sebou, nedved nehra, rosicky je mimo, a ani myslim ze ujfalusi nehra,skor si myslim bude dolezite nasa hra smerom dopredu, ako smerom dozadu.

0/0
1.9.2009 2:16

Harald II

Re: Prsi,prsi

Koller je sice nebezpečný...ale treba vymazať zálohu a krídelne priestory.....vtedy uradoval Sionko...a TERAZ MYSLIM URADOVAť NEBUDE...takže zalohu pokryť hlavne Plašila pripadne Jankulovskeho.... a je to vybavene....ked bude zaloha na dištanc....Koller si nekopne...Slovakia foreverR^

0/0
1.9.2009 5:17

hanys66

Jo a ještě jsem zapoměl...

Kolera si strčte do prdele. Skončil s repre ,tak holt skončil.Pořád někoho volat ze záhrobí ,to je běs;-€

0/0
31.8.2009 20:06

hanys66

Vynechals Baroše... tos fakt neměl

...co ti ten kluk udělal:-/;-D

0/0
31.8.2009 20:05

Kadem

tak lidi chci si vsadit

Vyhrajeme nebo vyhrajeme? :D

0/0
31.8.2009 16:43

Woodward

Re: tak lidi chci si vsadit

hm, takhle se rozhoduješ i před volbama? tady ti nikdo nic moudrýho neporadí;-) 

0/0
31.8.2009 17:04

hanys66

Re: tak lidi chci si vsadit

...jak že ne ,, vyhrajeme ,, pome,pome;-D

0/0
31.8.2009 20:07

Velky brat ta vidi

jasne ze vyhrate

ale musite si vsadit na slovakov...:)

0/0
1.9.2009 0:42

Harald II

Re: jasne ze vyhrate

R^EU SLOVAKIA FOREVERV!!

0/0
1.9.2009 5:33

Millin

Sparta se valí na Olomouc..

a já se válím tady. To je už fakt svět na ruby !

0/0
31.8.2009 16:35

Dr. Fe1

Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Nás zajímá pouze naše SK Slávia Praha - nejlepší tým všech dob !!!

0/0
31.8.2009 16:01

Arnold J.Rimmer BDP

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

naprostý souhlas s nadpisem...

dále je to sice neobyčejně děsný blábol, ale za nadpis máš R^R^R^

0/0
31.8.2009 16:12

Sharky

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

dej mu za to svůj bronzový diplom za plavání

0/0
31.8.2009 16:24

red pirate111

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Ty voe ty budeš taky dobrej pacient;-D;-D;-D A co na to klucí z Moldávie že ste nejlepší tým všech dob gumo?

0/0
31.8.2009 16:14

slaviator

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Real Madrid je nejlepší tým světové historie a také ho někdy občas porazí. Bohužel, nás Tiraspol porazit nedokázal, ale stejně jsme s ním vypadli... To se stává ale i v lepších rodinách:-P

0/0
31.8.2009 16:29

ROSES LIVE

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Pome, Šerif, pome !! ;-D  ;-D

0/0
31.8.2009 16:26

slaviator

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

R^R^

0/0
31.8.2009 16:27

bar12345

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Ty máš talent, nezahoď ho. Můžeš nahradit Šimka s Grossmannem.

0/0
31.8.2009 16:29

ivusisko10

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

to je tá Slávia čo neporazí ani Žilinu ???;-D;-D;-D

0/0
31.8.2009 21:21

hanys66

Re: Běžte s nějákou reprezentací někam !!!

Už chápu,proč ty vyprcané Slávisty nemá nikdo rád Tybulíme;-D

0/0
31.8.2009 22:12

ROSES LIVE

Ten Hašek je ještě větší Švejk , než jsme doufali

8-o 8-o  8-o

0/0