Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přestože Černý faul přihrál, rozhodčí Adam nařídil přímý kop správně

Fotbalový sudí Jiří Adam při nařízení přímého kopu proti Mladé Boleslavi v utkání 1. kola Gambrinus ligy na Slavii nechyboval. "V tomto případě postupoval podle pravidel," říká svazová komise rozhodčích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iam_No1

pro ufnukanky

http://fotbalzive.ct24.cz/video.asp?video_id=1435&streamtype=WH  

40. sekunda, SMola trefuje jemne Kulice do ruky, Kulic se drzi za hlavu, vali se jako podsvince, drzi se za hlavu, hrac dostava druhou zlutou - radikalni ovlivneni zapasu.  

No a mistni Spartani? VSechno ok.  

MUHAHA

0/0
31.7.2009 17:51

astrix

Puček, bravo!

Slušná práce...

0/0
31.7.2009 17:03

kavinek

Tak tohle je opravdu výsměch.

Černého bych nijak zvláštˇnetrestal (max. nějakou podmínku), rozhodčí to má taky hodně těžké na posouzení, takže trest si zaslouží prakticky jenom tahle komise zato, že dělají z fanoušků úplné idioty.Rv

0/0
31.7.2009 16:31

Axl_tipovani

Re: Tak tohle je opravdu výsměch.

V Nemecku pred lety nasimuloval pad Andy Moller ve vapne, tehdy snad jeste clen repre a dostal peknou pokutu a stop na dva zapasy.Byla to v Nemecku velka osobnost narozdil vod nejakyho Cernyho...Takze Cerneho POTRESTAT a vsechny,kdoz budou simulovat, to je jedina cesta....Rozhodci je jen clovek a proste se muze stat,ze pred nim nekdo stoji nebo zrovna koukne jinam...( tim je nechci branit)..Kdo nikdy nepiskal nebo nehral fotbal nepochopi...Snad to rozhodnuti nema nic spolecneho se soucasnym strachem pisknout cosi proti Slavii...

P.S.Schalke forever [>-]V

0/0
31.7.2009 16:48

kavinek

Re: Tak tohle je opravdu výsměch.

Dobrá, takže potrestat zaslouží Černý a tahle komise. Rozhodčího bych prozatím vynechal. 

0/0
31.7.2009 16:58

1899

Re: Tak tohle je opravdu výsměch.

Přesně tak, kdyby řekli, že rozhodčí nesprávně odpískal trestňák, ale vzhledem k situaci to měl těžký, takže mu nebude pozastavena delegace, tak je to ok. Jenže říct, že i pokus o podražení je faul a rozhodčí správně odpískal upadnutí Černého bez cizího zavinění, to je fakt výsměch.

0/0
31.7.2009 16:49

elverano

a

To je jako oficiální stanovisko komise ? To se mi zdá poněkud divný. Nejsem odborník na pravidla fotbalu, ale je "pokus" a "pokus". Samozřejmě je třeba trestat jednání, kterým chcete porušit pravidlo (podrazit, kopnout někoho) a shodou náhod k  zásahu, faulu nedojde. Ale pokud bránící hráč třeba nastaví nohu k obranému zásahu (bez úmyslu faulovat) a vidí, že to mít nebude a že by to skončilo faulem a proto nohou ucukne nebo zadrží pohyb a utočník sám upadne, tak se přece nejedná o faul. Pokud ano, tak bych změnil pravidla.

0/0
31.7.2009 15:42

ouagadougou

Re: a

myslím, že problém je v tom, že s tímhle přístupem nemůžeš trestat pokusy o fauly, protože se vlastně nic nestalo.

0/0
31.7.2009 17:46

Eden Žije

tak už nechte Jardu bejt

Kromě koníčka - kopání za naši Slávinku - musí ještě tvrdě makat ve Škodovce. Pak je na hřišti unavenej a občas upadne. Vy jste snad neomylní???

"Nemám informace o tom, že by se přístup Volkswagenu k nám nějak změnil kvůli horším výsledkům," komentoval výsledky mluvčí automobilky Jaroslav Černý.

0/0
31.7.2009 14:53

Eden Žije

Re: tak už nechte Jardu bejt

http://ekonomika.idnes.cz/skoda-auto-z-premianta-na-chvost-dab-/ekonomika.asp?c=A090731_1233015_ekonomika_fih

0/0
31.7.2009 14:55

kozak52

hm, woe , další důvod proč nechodit

;-D

0/0
31.7.2009 14:41

Psychor

souhlas s rozhodčím Adamem

rozhodčí Adam nařídil přímý kop správně, hráč Boleslavi šel do souboje s jasným úmyslem faulovat Jardu Černého... ten se díky své šikovnopsti souboji vyhnul a zabránil tak možnému zranění... přímý kop byl nařízen správně R^

0/0
31.7.2009 14:27

Von der Pahlen

Re: souhlas s rozhodčím Adamem

neznám moc hráču co jsou do soboje faulovat...většina jde zastavit protihráče...

0/0
31.7.2009 14:35

mairix

Re: souhlas s rozhodčím Adamem

;-D jseš k smíchu jako Jarda Černý a Adam.To můžou rovnou místo běhání skákat od branky ke brance-a nejlepší by byli samozřejmě Klokani ;-D

0/0
31.7.2009 14:37

razer12

Re: souhlas s rozhodčím Adamem

ty jsi fakt k smíchu ještě že takových fanoušků jako ty nemá slavie více, to bych jim vskutku nepřálRv

0/0
31.7.2009 14:40

Carlooos

Re: souhlas s rozhodčím Adamem

psychore si asi jedinej s tímhle názorem,ale tu tebe už jsme si na ty blitky zvykli....;-D

0/0
31.7.2009 14:48

Bedřich Z.

Re: souhlas s rozhodčím Adamem

Černý navíc předpokládal, že má Procházka nataženou nohu, a tak radši ty svoje zvedl a upadl, aby mu náhodou na tu nohu nedupnul. Takež zaslouží uznání. :-)

0/0
31.7.2009 15:43

antonio seruti

Černý se přizná, že simuloval

následně disciplinárka zasedne, disciplinárka posoudí, v čí prospěch se trestňák zahrával, disciplinárka rozhodne, že všechno bylo dle pravidel.

Na tom není u sešívanýho ksindlu nic šokujícího, jen moc nechápu, proč se kvůli tomu ti bodří hoši scházeli.

0/0
31.7.2009 14:23

The Emperor

Dobrej nesmysl

Kdyby se tohle stalo na Sparte minulou sezonu, tak si rozhodci nezapiska 3 utkani a podle me v tomhle pripade i popravu by to bylo, tady prej jednal spravne, nesmysl, v tom pripade nevim, proc se vzdycky tak hrozne breci pri kazdy penalte nasimulovany, ze nemela byt, podle tohohle nesmyslu vsechny podobny odpiskany penalty byly vzdycky v naprostym poradku a tak teda nevim proc za ne trestali rozhodci a odebrali jim tim vlastne prachy, protoze nemohli piskat. Nemeli by jim ted ty prachy tem hodnym ferovym nemylicim se rozhodcim vlastne vratit? Totalni nesmysl, zajimalo by me z jakyho duvodu tenhle nesmysl byl vymyslenej, jestli kvuli tomu, aby to vypadalo ,ze Slavii se radoby nepomaha a vse bylo podle pravidel a nebo aby podrzeli rozhodci.

0/0
31.7.2009 13:44

jelito.mutak

Re: Dobrej nesmysl

hele tohle mi prijde jako ulet, ale kde porad berete, ze se slavii pomaha??? jestli jsi ten zapas videl aspon z rychliku a mas byt sebemensi schopnost objektivniho soudu, tak musis uznat, ze minimalne ten jugos mel jit hned ve 46. minute pod sprchy, protoze ten jeho loket navic se zlutou v kapse byl fakt brutal..a za 5 minut tam byl dalsi jasne zluty faul, ale nezlutilo se, protoze by byla zase cervena..za dalsich 5 minut dostal Ragued zlutou za to, ze se o protihrace na pulce u postranni cary nepatrne otrel...ja si nestezuju - rozhodci jsou lidi a delaji chyby.. ale vyvozovat si z tyhle frasky, ze sudi pomahaji slavii, to je fakt schiza...

0/0
31.7.2009 14:15

zdendalbc

Re: Dobrej nesmysl

Aby se sepsaly aspoň největší pučkovské sviňárny, na to je 1000 znaků setsakra málo... EU

0/0
31.7.2009 14:26

Kaiser_Franz

Re: Dobrej nesmysl

teda zdendo, nebyt taky z Liberce, tak ti napisu.... "bez uz s tim Puckounem do pr..le a radsi se vyjadri k tomu konkretnimu zapasu a vykonu rozhociho". Ale protoze jsem z LBC, tak ti to nenapisu, protoze mam pro lidi z Liberce slabost, vis. :-P

0/0
31.7.2009 14:49

jollyjojo

Re: Dobrej nesmysl

mě by zajímal hlavní důvod proč komise rozhodla jak rozhodla. spíše si myslím , že než nějaká pomoc to budou kamarádské vztahy mezi sudíma a členy komise.

0/0
31.7.2009 14:28

mdm

-

... jako fanda Brna, ktere slávii fakt moc nemusí s tímto rozhodnutím souhlasím, protože když nic jinýho, tak tím, že někomu nastavím nohu i když v poslední chvíli ucuknu mu bráním ve hře ... tzn. nejlepší by bylo "klasický hokejový 2 na každé straně, jednomu za faul druhýmu za simulování - takže faul ano, gól ano a Černýmu stop na 2 špily" ... a kdyby to začali pořádně trestat, tak to ti hráči prostě přestanou dělat, to je přece celkem jednoduchý ...

0/0
31.7.2009 13:27

jollyjojo

Re: -

jestli mu s tou nohou ucukneš , tak mu v ničem nebráníš

0/0
31.7.2009 13:44

Edmund Černá Zmije

Re: -

On samozřejmě nemůže počítat s tím, že ucukneš, proto se pokusí nohu minout, aby nepřišel k úrazu. Pokud to neudělá, dva ze tří mu uhnou a třetí mu zlomí nohu. :-/

0/0
31.7.2009 13:52

jollyjojo

Re: -

tohle beru u nebezpečných zákroků , tohle nebyl určitě ten případ

0/0
31.7.2009 14:15

krispos

Re: -

Uhnout znamená přeskočit, ne padnout k zemi jako by mu tu nohu skutečně zlomil...

0/0
31.7.2009 14:18

mdm

Re: -

... v tom nemáš pravdu a pokud jsi fotbal někdy hrál, tak to musíš vědět, asi půjdeš do nějakýho prostoru jinak, když je tam volno, než když je tam napřažená noha, která minula míč ... já tímto nehájím Černýho, jak jsem říkal, dal bych mu flastr, jen souhlasím s tím výkladem, že je správný toto posuzovat jako faul, protože prostě hráči s míčem nedovoleně bráníš ve hře s míčem, který jsi sám minul ...

0/0
31.7.2009 16:21

mairix

:o))

To je fór ;-D 

0/0
31.7.2009 12:59

mickeyb

Zupák Macela se už asi zbláznil

Ščasný měl pravdu - Macela škodí lize.

0/0
31.7.2009 12:57

Sykáček

chudak Hasek

se Hasek muze snazit jak chce, kdyz v tom fotbale je porad tolik vocasu;-D

0/0
31.7.2009 12:52

samhowkins

jako fanda Slavie

uznavam ze tohle je tak na dva zapasy stop pro Jardu Černýho.....jen doufam ze nova komise nebude chtit delat machry a ze mu nedaj vicRv

0/0
31.7.2009 12:49

KoKocek

Re: jako fanda Slavie

kdyby za každej nasimulovanej pád pro kohokoliv byl trest 2 zápasy tak by se za chvíli nedali s kým hrát:-)

0/0
31.7.2009 12:51

Malimola Malimej

Re: jako fanda Slavie

jako fanda Slavie ti říkám : jsi blbej jak sparťan :-P

0/0
31.7.2009 12:51

Luc123

Re: jako fanda Slavie

Já zase jako Sparťan říkám že bych mu zápasový trest nedal. Samozřejmě že neí dobré to jen přejítmlčením. Dal byh mu nějkaou pokutu plus podmínku. Hráči by měli vědět že za simulování přijde trest. Ale vytáhnou si z těch stovek nafilmovaných pádu zrovna tenhle a teď se na něm vyřádit mi přijde zvláštní.

0/0
31.7.2009 12:53

Ghost.78

Re: jako fanda Slavie

souhlas, spis by se meli zabyvat jasnyma faulama, ktery nebyly potrestany a Repkou, ktery neustale rve na rozhodci, at je odpiskany faul nebo neni. Copak mse ho ti rozhodci bojej?

0/0
31.7.2009 12:56

Luc123

Re: jako fanda Slavie

No ale já zase nesouhlasím s tebou. Já neviděl od řepky žádný záludný zákrok, naopak je řepka trestaný prakticky za všechno. Křičet je norální, alspoň je vidět že mu  o jde a že to nefláká. Všechny řepkovy kauzy jsou nafouknuté jako třeba ta s večeřou. Jen kvůli tomu že mu řekl že je kretém, nikdo se však ani nepozastavil nad tím že celý incident vyvolal Večeřa který hrubě urážel rozhodčího a když mu byl rozhodčí domluvit takto řepka takhle komentoval a světě div se Řepka dostal flastr a Večeřa nic. Přitom jeslti koukáš na ligu tak pro sprosté slovo tan nejde dalko nikdo!

0/0
31.7.2009 13:00

dzejdzej

Re: jako fanda Slavie

No tak 2 roky zpatky jsem byl v Brne na Liberci, a to co tam predvedl Papousek do smrti nezapomenu. Asi 15 m od tribuny pri zahravani trestneho kopu se domnival ze je protihrac ve zdi prilis blizko, otocil  se k pomeznimu a vyjadril se slovy: "Kur*a <-> kde ten c**ak stoji, posli ho do pr*ele" a to mi teda spadla celist. To jsem nezral ani u tech dlazdicu :(

Fotbal neni balet, ale aby tohle predvadeli, to je trosku moc...

0/0
31.7.2009 13:19

Ghost.78

Re: jako fanda Slavie

jako fanda slavie rikam, ze by stacila podminka, jelikoz to je snad poprve co neco takoveho udelal

0/0
31.7.2009 12:54

Luc123

Špatný výklad!

Myslím si, že Macela je dobrá vedoucí komise rozhodčích ale tohle snad ani nemůže myselt vážně! Toto pravdilo o odpískaném faulu i když nedojde ke kontaktu se má používat v případech když hráč jde nevybíravě po míči a hráč v držení míče se mu vyhne a aniž dojde ke kontaktu tak se odpíská faul za nebezpečnou hru. Já jsem pro trestání takových faulu klidně i červenou kartu. Hráč si samozřejěm nemusí nechat zlomit nohu jen proto aby byl odpískan faul.. V tomto případě hráč bolestavi stáhnul nohu aby se vyhnul černému a nezpůsobil tak faul na hrnaici pokutového územi. Mám pocit že tenhle výklad byl vytažen jen proto aby nemuseli hned v prvním kole trestat nějkaého sudího. Tohle je strašnej alibismus. Špatná práce pane Macelo!

0/0
31.7.2009 12:46

Ghost.78

Re: Špatný výklad!

a kde mas definovany ze se to ma pouzivat jen v tom pripade jak uvadis?

0/0
31.7.2009 12:53

Luc123

Re: Špatný výklad!

No podle logiky výkladu komise rozhodčích by pak šlo za faul označit prakticky cokoliv. Tohle pravdilo bylo zavedeno hlavně kvůli ostrým zákrokům které netrefí hráče a ne kvůli takovýmto případům!

0/0
31.7.2009 12:56

omfokam

Re: Špatný výklad!

A hlavně tam je napsáno že je to při pokusu o kopnutí nebo podražení, ale když hráč nohou ucukne aby ho netrefil tak tam žádnej takovej úmysl nevidím, takže to dle mého byla špatně posouzená situace.

0/0
31.7.2009 13:26

KoKocek

trest žádnej nebude

černý to maj v tomhle státě lehčí, možná mu přiklepnou i nějaký dávky

0/0
31.7.2009 12:46

Padrn

Bohužel, tohle je výsměch

Totální výsměch. Nechápu, že o tom tady ještě někdo zkouší vážně diskutovat. Rv Je to samozřejmě v kompetenci nějaké komise, ale právě takové na první pohled nesmyslné úlety od zeleného stolu vedou k nedůvěryhodnosti fotbalu. Jestli to myslí nové svazové vedení se svými proklamacemi vážně, tak by to nemělo procházet jen tak, že si zase všichni  zanadávají a nakonec mávnou rukou, protože na takové věci už jsme tady zvyklí. Já nebrojím proti rozhodčím, protože na hřišti to mají hodně těžké, ale když to pak někdo takhle pos...re v klidu a se spoustou jasných podkladů? ;-€

0/0
31.7.2009 12:45

Malimola Malimej

tedy vy mě bavíte. Odborníci na čistou hru

;-D. Pokud by byl Černý potrestán, tak by byl vytvořen ohavný precedens, který by fotbal totálně zrušil. Pak by totiž musel být po každém kole potrestán každý druhý hráč v lize. Nafilmovaných pádů je totiž během každého utkání nepočítaně. a nezáleží na tom, zda se přihodí před vápnem, nebo na půlce. Simulace jako simulace. Takže si svá rozhořčení laskavě všichni vetkněte za klobouk. Ostatně, nepamatuji se, že by byl potrestán třeba Maradona za svou boží ruku.

0/0
31.7.2009 12:42

Miroslav_Beránek

Re: tedy vy mě bavíte. Odborníci na čistou hru

tady je řeč o simulování ne o gólech rukou :-)

0/0
31.7.2009 12:43

Malimola Malimej

Re: tedy vy mě bavíte. Odborníci na čistou hru

i to je nesportovní chování. Nebo ne?

0/0
31.7.2009 12:45

Miroslav_Beránek

Re: tedy vy mě bavíte. Odborníci na čistou hru

a teď nevím jestli byl za gól rukou potrestán Besta

0/0
31.7.2009 12:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze