Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kandidáti na fotbalového předsedu se liší v renomé, kampani i týmu

Přes šest set tisíc členů fotbalového hnutí pozná v sobotu svého nového šéfa. Žádný jiný sport v Česku nemá takovou základnu. Povede ji Ivan Hašek, nebo Luděk Vinš?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

red pirate111

Kandidáti na fotbalového předsedu se liší v renomé, kampani

Na Haškově vizitce žádné viditelné fleky nejsou...............velice důležitá věta. Ale jestli ho zvolej bude muset ty zmetky vyházet voknem na ulici, jináč nemá šanci :-/

0/0
26.6.2009 11:57

Spravedlivý Cech

Re: Kandidáti na fotbalového předsedu se liší v renomé, kampani

Oknem vyhodí Haška.

0/0
26.6.2009 12:01

red pirate111

Re: Kandidáti na fotbalového předsedu se liší v renomé, kampani

No to je celkem reálná možnost...............bohužel ;-€

0/0
26.6.2009 12:02

Spravedlivý Cech

Re: Kandidáti na fotbalového předsedu se liší v renomé, kampani

To je neodvratné.

0/0
26.6.2009 12:20

blakk

Hašek

představuje určitou naději, že se s korupcí ve fotbale bude aspoň bojovat. Neříkám vymýtit, to je nereálné, ale snad bude alespoň snaha... Jinak vřele doporučuji knihu Temné stíny fotbalu, moc zajímavé čtení, zejména před valnou hromadou ČMFS.

0/0
26.6.2009 11:42

Vasan

Re: Hašek

No a toho že bude bojovat proti korupci se právě většina delegátů bojí, takže ačkoliv se všeobecně očekává jeho vítězství,  patrně zvítězí někdo jiný ( a není jisté , že to bude Vinš), viz. volba trenéra repre.

0/0
26.6.2009 11:55

Kýbl

Zvolil bych Vinše

Dobrý den, Můj názor je takový, že svazové vedení by mělo zvolit Vinše, jako svazového předsedu. A ten by si potom měl vybrat Haška jako hlavního šéfa

" na sportovní stránku věci", to znamená mít  pod palcem všechny repre a dvě nejvyšší soutěže. Pan Vinš podzvedne dle mého názoru Český Fotbal na Diplomatické úrovni a Pan Hašek na sportovní. Spolupráce těchto dvou by byla naprosto ideální.

0/0
26.6.2009 11:41

Meescha

Hašek si pod sebou řeže větev

Tím, že se spojil s Kubíčkem, se s největší pravděpodobností odrovnal. O předsedovi se nerozhoduje na veřejnosti, ale v zákulisních jednáních a jak už se mnohokrát ukázalo, Kubíček stojí na té slabší straně...

0/0
26.6.2009 11:33

jezecek2005

Vinš

Chybí mi informace, zda Vinš byl před listopadem 1989 členem KSČ. 

0/0
26.6.2009 11:12

anonymní alkoholik

Re: Vinš

k čemu by ti to jako bylo ? stačí že chtěl bejt i předsedou golfistů.. a to by se Ravanovi asi nelíbilo..

0/0
26.6.2009 11:16

Urbie

Re: Vinš

mně zas u Haška chybí, že byl u Sparty za "košťálovsko-peltovské" éry

0/0
26.6.2009 19:11

1899

Podpora veřejnosti

pro Haška je úplně k ničem, copak ji neměl i před čtyřma lety, kdy kandidoval proti mokrýmu koštěti?

0/0
26.6.2009 10:50

su101c

Hasek

No nevim nevim. ted v rozhovoru rekl, ze nevi nic o tom, ze by zapasy Sparty, kterou trenoval nebyly zaplacene. To je tak naivni? Zacinam mit pocit, ze to bude dalsi figurka v rukou Kubicka

0/0
26.6.2009 10:20

Mikass

Re: Hasek

A ty si jako myslíš, že ti to takhle někdo řekne "na plnou hubu"?;-D

0/0
26.6.2009 10:30

Woodward

Re: Hasek

obávám se, že takhle nějak si to představuje velká část těch, kdo považují haška za spasitele. a až zjistěj (pokud Hašek bude zvolen) , že se chová jako normální šéf, to znamená uvážlivě a střízlivě, jak se na takovýho předsedu sluší, začnou mu nadávat, že je v žoldu sparty, slavie, kubíčka, atd. atd. atd.;-)

0/0
26.6.2009 10:45

gumbo

Pro a proti II

Vinš

- jde mu o prachy

- staré kádry do vedení

+ manažerské zkušenosti z podnikání

+ připravená kandidatura

0/0
26.6.2009 10:03

anonymní alkoholik

Re: Pro a proti II

ad a) o prachy jde každému..;ad b) souhlas;ad c) asi to je plus, ale ne rozhodující;

ad d) kandidaturu mají připravebou asi oba, jen někdo má větší zkušenosti s její prezentací..

jo a k haškovi, někde sem četl, že se definitivně rozhodl až po té, co ho nevzali do AS Monaco

at je to pravda nebo ne, nelíbí se mi ani jeden z nich :-/

0/0
26.6.2009 10:29

Woodward

Re: Pro a proti II

zkušenosti z podnikání jsou dost dvojsečná záležitost. tihle lidi dost často zapomínají na to, že především musí jít o fotbal. když někdo podniká, co já vím, ve výrobě oděvů, a naskytne se dobrá příležitost, tak klidně textilku prodá a koupí si řetězec hotelů, když bude mít pocit, že mu to vynese víc. a až se objeví nové příležitosti, zase klidně přesedlá třeba na výrobu kosmetiky. lidi, kteří mají zkušenosti s podnikáním, a o fotbale toho moc nevědí, jsou nebezpečný tím, že i nesprávný rozhodnutí pro fotbal budou obhajovat jako správný z hlediska jejich finanční výnosnosti.  A co se týče Vinšovy "úspěšnosti" ve fotbalovým podnikání - koukni se na Viktorku a vzpomeň si třeba na to extempore s Kukou a Csaplárem.

0/0
26.6.2009 10:53

gumbo

Pro a proti

Hašek

+ jde mu o fotbal a ne o prachy

+ nové tváře do vedení

- má malé manažerské zkušenosti

- nevypracovaná detailní koncepce

0/0
26.6.2009 10:03

pepsi_09

...

Tužku a gumu dětem do Nikaraguy !!

Stop ženské obřízce v Keni !!

Kosovo is Serbia !!

Svobodu fanouškům !!

0/0
26.6.2009 9:22

pragmatic

Re: ...

Kosovo kosům, nory Norům, Hondy Hondurasu... ;-D

0/0
26.6.2009 9:41

mlčenlivý_fanda

Re: ...

pepsi pro psy!

0/0
26.6.2009 9:52

pepsi_09

Re: ...

Romadur Romům a Tatry Tatarům;-D

0/0
26.6.2009 9:56

Meescha

Re: ...

Kočky kockům, psy pepsům... ;-)

0/0
26.6.2009 11:31

Kocek

Nefandim ani jednomu

Oba dva to maj v hlavě srovnaný, takže ať už vyhraje kdokoli, je jistý, že konečně vykopnou největší prase v našem fotbale, Kubíčka !!

0/0
26.6.2009 9:18

lukhov

Re: Nefandim ani jednomu

Mnohem vetsi prasata jsou Mokry, Belak, Vacek, Berbr...RvRv

0/0
26.6.2009 9:29

José Antonio

Re: Nefandim ani jednomu

No tak nevím. Abys byl pořádné prase, musíš mít vliv. A má Mokrý vůbec nějaký vliv?

0/0
26.6.2009 9:40

bjerndi

Re: Nefandim ani jednomu

jasne vykopnout posledniho korena kterej tlaci na Cechy a na soucasnej ksindl ;-D;-D typicky spartansky chovani

0/0
26.6.2009 9:46

stinky_dirt

Re: Nefandim ani jednomu

cece nevim, kubicka jsem slysel v rannim vysilani mluvit, a kdyz nema pripraveny papir, mele jednu hovadinu za druhou, jako politik, na nic konkretne neodpovedel a vedl jen populisticky reci, neorientuju se v techto "funkcionarich",pochybuju ze nekdo z nas ano,ale nechapu, proc je kubicek tak vyzdvihovany (ac sem moravak). Dle jeho reci je to jen jedno z dalsich ho..dek na postu, co udelal konkretne pro fotbal?je tam x let a nevidim nic, pokud nesouhlasil,mohl odstoupit a tim dat najevo, ze s timto spolkem ve vedeni nechce nic mit, neudelal, takze pochybnosti o jeho "profesionalite" jsou zde stale.:-/

0/0
26.6.2009 10:35

Kennyg

Re: Nefandim ani jednomu

Co udělal Kubíček pro fotbal? Zajeď se podívat do Olomouce...

A co udělali jiní (viditelného) pro fotbal?

0/0
26.6.2009 12:07

stinky_dirt

Re: Nefandim ani jednomu

No ja tady bydlim, tudiz se ptam. Fotbal sam hraju, nicmene valit veskere penize jen do fotbalu a ostatni sporty at si delaji jak umeji, to se mi nikdy nelibilo. Museli sme prestat chodit cvicit, pac nebyli prostory a penize, pro fotbal ano, zrusili krasnej stadion (bohuzel sk8 nebyl tak masove provarenej jak fotbal),misto toho je tam nova sport. hala pro hornich 10 tis.(sorry,radeji pujdu na kolo ven nez dat 200/hod na trenazer) apod. Pokud se bere vystavba novych umelek jako dobro pro fotbal,ok,ale co okresni souteze apod?!Tam zadna zmena neni x let, Kubicek,nekubicek. Dal bych mohl pokracovat. Zvedla se nejak uroven fotbalu v ol?Pamatuju jako malej kluk se tam jezdilo divat x tisic lidi s detmi,dnes?Sorry, chtel bych videt optimistu berouci rodinu na zapas ol-brno,ova,pha apod:-P

0/0
26.6.2009 12:19

Kennyg

Re: Nefandim ani jednomu

Tak s tím, aby nešly všechny peníze do fotbalu, taky souhlasím. I na kole se radši projedu v přírodě než v hale. Ale to už moc není diskuze o Kubíčkovi.

Já vidím v Olomouci perfektní zázemí pro hráče i diváky, které vybudoval téměř z ničeho. Postupně, za velmi skromných podmínek.

A přitom dokázal Sigmu stále držet na určité úrovni. Aby měla ambice a byla konkurenceschopná.

Mládež pořád figuruje v nejvyšších patrech...

Letos před sezonou vyhlásil, že pokud Sigma neskončí do 8.místa, tak okamžitě skončí. Myslím, že před sezonou tomu málokdo věřil, že by se to mohlo podařit. Nakonec Evropa...

0/0
26.6.2009 13:36

stinky_dirt

Re: Nefandim ani jednomu

mate recht, trosku mi to ujelo, jak rikam, me ceska liga nerika fotbalove vubec nic, nechapu za co berou hraci miliony a na stadionech nikde nikdo...Asik to zvedl,ale to muze posoudit rekneme par jedincu,kteri jsou skalni fandove..coz ja nejsem a z tohoto pohledu nevidim nic, na regionalni urovni se nic neresi,je to porad jen prvni liga a slus...

0/0
26.6.2009 14:03

Kennyg

Re: Nefandim ani jednomu

Někdy mi přijde, že vedení fotbalu v ČR dělá vše možné pro to, aby lidi na stadiony nechodili. Zápasy v únoru apod...

Já taky nejsem skalní fanoušek Olomouce. Fandím "svému" Baníku, ale i v Olomouci jsem byl často na fotbale a mám na ni určité vazby.

Kubíček už je v Sigmě velmi dlouho a je nutné to vnímat z trochu dlouhodobějšího hlediska. Teď jsem se dočetl, že už se pracuje na nové tribuně jih.

Pro mě jako člověka "zvenčí" je zkrátka úžasné, co dokázal vybudovat v takových podmínkách.

Samozřejmě vnímám i antifotbal pod Pulpitem. Pokles návštěvnosti apod...ale sportovní neúspěch - to se stane. A navíc už se to zase obrací k lepšímu..

0/0
26.6.2009 14:28

Kennyg

Re: Nefandim ani jednomu

Co se týká regionální kopané, tak to nedokážu posoudit. Nepohybuji se v ní a nedokážu posoudit, co se pro zlepšení udělalo a co se udělat dalo.

Popř. kde je hlavní problém...

0/0
26.6.2009 14:30

Kennyg

Re: Nefandim ani jednomu

Takže..ANO podle mě se zvedla úroveň fotbalu v Olomouci. To kdy jsi byl malý kluk nevím, takže ani netuším, co Olomouc hrála za soutěž.

Vytvoření lepšího prostředí na stadionech - o to se bude snažit celé nové vedení svazu. Což je dobře...Obávám se, že sám Kubíček v tom příliš nezmůže. 

Na druhou stranu myslím, že pokud s rodinou víš, kam si na stadionu nesedat (hned vedle sektoru hostů), tak jste v klidu i dnes.

0/0
26.6.2009 14:11

Mikass

Re: Nefandim ani jednomu

Přečti si ten článek ještě jednou;-)

0/0
26.6.2009 10:32

Woodward

Re: Nefandim ani jednomu

myslím, že se mýlíš. vinš kubíčka očividně nesnáší, zatímco hašek je ochotnej s ním spolupracovat. mimochodem, vzhledem k tomu, jak jsi vždycky obdivoval a obhajoval mocnýho karfióla (což bylo skutečně největší prase v šech dob), nezdá se ti, že jsi na kubíčka drobátko přísnej? :-P

0/0
26.6.2009 10:57

jirmisan

jděte

už do řiti, změní se leda houno stejně, SKS !

0/0
26.6.2009 9:05

anonymní alkoholik

Re: jděte

co to je SKS ? sportovní klub socek ?

0/0
26.6.2009 10:31

Medvedref

Re: jděte

souhlasím s tebou,FCB!!

0/0
26.6.2009 10:32

skritekdzin

Re: jděte

a FCB? football club, bejvávalo?:)

0/0
26.6.2009 10:46

Medvedref

Re: jděte

ne to ses trochu spletl já nepíšu o Střížkovských Bohemians

0/0
26.6.2009 10:57

skritekdzin

Re: jděte

proč Střížkovští? Bohemka je snad jen jedna a to právě ta ze Střížkova ne?

0/0
26.6.2009 14:17

Medvedref

Re: jděte

No sice fandím Baníku ale prostě mi příjde jako pravá Bohemka ta Vršovická už jenom kvůli těch fans

0/0
26.6.2009 15:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze