Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovensko nadělilo San Marinu sedm gólů a vede kvalifikační skupinu

Slovenští fotbalisté jsou o další krůček blíž světovému šampionátu. V kvalifikačním zápase totiž porazili San Marino vysoko 7:0 a vedou 3. skupinu, ve které o mistrovství bojuje i Česko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cutac

Slovákům to přeju

ale osobně mám vsazeno na postup Poláků z fleku prvního a Slováků z fleku druhého :-)

0/0
7.6.2009 20:56

berto12

Re: Slovákům to přeju

vasim uz neveris?

mate 8 bodov ked vyhrate vsetky 4 zapasy budete mat 20

0/0
9.6.2009 9:41

TOMsebavi

Tak jenom, trochu pozde

Hodne jsem se bal tohoto utkani,protoze znam nasi mentalitu,jsem proto o to vic potesen z vysledku.Jak to jiz mnozi tady napsali-kvalda zacina teprve ted resp. v zari.Osobne bych si pral nasich a cechu jit na MS.Proto bych klidne bral remizu s naseho domaciho zapasu s vami (prohru s vami jsi jako Slovak nechci ani jen predstavit), za predpokladu ze se nam podari vyhrat v Sev Irsku (kde bych nemel chybet).Tahle varianta dvojzapasu je,si myslim,realni-kdyz vychazim z davnejsiho vyhlaseni tr. Weisse,ze kdyz chceme pomejslet na postup tak musime vyhravat taky vonku.Kdyby ste vy vyhrali ostavajici 3 zapasy (s toho 3 levne body doma se SM),tak mate 18 bodu celkove.Polaci jsou jako na houpacce a S Irove nesmi stratit ani bod kdyz chtej myslet na postup,Slovinci to ale nemaj spatny (2 zapasy se SM,1 s nama vonku a 1 doma s Polakmi).Kdybys jsme my ziskali min 8 bodu a Cesi 10 tak jdeme na MS temer najisto spolu.Drzim palce (ne 05/09).Na zaver,pral jsem si pro vas trocha zvucnejsi jmeno trenera.

0/0
7.6.2009 19:48

TOMsebavi

Tak jenom, trochu pozde a jeste dodatek

Nechci aby muj predchazejici prispevek vyznel tak jako bys jsme jiz byli na MS (toho jse trochu bojim) Jenomze bych jsi konecne pral uzit jsi nejakej ten malej uspech jako jste udelali vy pri prvnim ceskem postupu na EURO. Takze preji vam i nasim hodne stesti.Doufejme ze 2 dustojni timy vyjdou z te nasi skupiny. S pozdravem CZE a SVK fans.VSLOVENSKOR^[>-]R^

0/0
7.6.2009 20:06

AmedeoModigliani

Re: Tak jenom, trochu pozde a jeste dodatek

Moc hezkej příspěvek!R^

Postup CZ i SVK by byl nádherný. Leč zatím co vy k němu máte blizoučko. Bodovat v SI by neměl být velký problém pro rozjeté Slovensko, my bez trenéra, s mizerným vedením svazu, s hráči, kteří neví na čem vlastně jsou, (potrestaní, nepostrestaní) jsme na tom tak blbě, že děláme vše proto aby do baráže šel outsider typu Polska nebo Slovinska.

Kdo by nás mohl trénovat mě už vážně nenapadá. Zřejmě vezmou Jarolíma, nebo Uhrina st. Jeden se ale bude věnovat hlavně kv. LM a druhý .............asi v té bídě bude nejlepší. :-([>-]R^

0/0
7.6.2009 20:31

TOMsebavi

Re: Tak jenom, trochu pozde a jeste dodatek

Mate dalsiho Radu (pral jsem si jinyho trenera) ale porad mate obrovskou sanci postoupit, myslim technicky ( jsi to preji vas postup ). Sleduji tuhle vasi stranku, takze znam vase potize co se tice trenera a hracu (do prdele - vzdyt oni maly party po utkani - ne jako Skoti). Ja doufam - levny zapas s vami, ja chci remizu (novy Cze trener  = Slovaci bez unavy  maj remizu),. Vy deklasujete SM, CZE-POL (vitesztvi-mate na to - jste doma)- vy se nedate  A pak vy mate S Iry a SM  v zaverecnym dvojzapase.Budte Cesi! Rad bych videl nasich rozslapat vas ale ne v tuhle chvily (jako Slovak  - to vzydycky potesi  nakopnout Cechu). S pozdravem a diky za rozumnou odpoved. VSlovenskoR^CzeR^

0/0
8.6.2009 14:42

porthos

Re: Tak jenom, trochu pozde

Prosím ťa píš normálne ako ti zobák narástol...buď po Česky alebo po Slovensky lebo toto je taký zlepenec, že som celú dobu nevedel, že ktorí sú tí naši a ktorí sú tí vaši Rv

0/0
8.6.2009 7:26

TOMsebavi

Re: Tak jenom, trochu pozde

Ja budem pisat po cesky natejto stranke (dobre, to nie je cestina, ale rad si ju natrenujem - tak ako madar ma hovorit po SLOVENSKY u nas {mne nevadi madarsky hovoriaci clovek } ) .  Zdravim ta. A Slovensko do toho.

0/0
8.6.2009 13:13

ibid

to je toho...

my sme dali gola Maltě....:-P

0/0
7.6.2009 17:08

mikulastan

akcie a goly...

celkom podarene....

http://www.ta3.com/sk/relacie/17_sport/7090_sport-z-6-juna

0/0
7.6.2009 14:40

Terrestrial

Re: akcie a goly...

Hezký akce i góly,ale na markiza.sk  - Športové noviny   je lepší kvalita videa  - http://video.markiza.sk/archiv-tv-markiza/sportove-noviny/28645

0/0
7.6.2009 15:48

gurt

dotaz

muzete mi nekdo vysvetlit co to znamena to jejich cehunisko? to ma bejt nejak hanlive ci co? :-P

0/0
7.6.2009 14:30

AmedeoModigliani

Slovensko je v euforii

vezou se na úspěšné vlně. Je evidentní´, že Weiss je mužem na svém místě. Řekli si, vlítnem na ně, a taky to tak provedli. My si řekli, že vlítnem na Maltu A NIC. Slovensko je fakt blízko. Situace okolo obou reprezentací je diametrálně rozdílná. U nás zbytečná předčasná HYSTERIE ze strany ČMFS i médií, na Slovensku poctivá a profesionální práce trenéra Weisse. Weiss bude zřejmě velice dobrý psycholog a  navíc má k k dispozici dobré hráče, kteří touži po obrovském úspěchu.

Jsem si jist, že naši hráči touží po úspěchu taky. Otázkou je který trenér v tom krátkém čase to bude schopen zvládnout. Snad aspoň ta baráž.R^R^[>-]

0/0
7.6.2009 14:10

DIVIX

Re: Slovensko je v euforii

Netreba robiť predčasné závery.

0/0
7.6.2009 14:25

AmedeoModigliani

Re: Slovensko je v euforii

zbytečná skromnost a obavy. ASI. Ani Slovensko takhle slabou skupinu už možná nikdy mít nebude! :-(

0/0
7.6.2009 18:03

berto12

Re: Slovensko je v euforii

clovece si snad robis srandu!?

polsko a cesko su slabe timy?ja by som povedal ze patria k europskej spicke

o slabej skupine by sme mohli hovorit keby tam bolo,san marino,malta,rakusko, a albansko

0/0
7.6.2009 20:19

AmedeoModigliani

Re: Slovensko je v euforii

nedělám si srandu ani náhodou. Ta skupina jak píšeš je naprostý nesmysl. Ani jeden z těch týmů nemůže být v 1. až 3. koši. Vím, že my a Polsko nejsme papírově nejslabší. Ale. Kdyby jste měli z 1. koše nalosovánu skutečnou velmoc byla by vaším cílem jen baráž. Tak takhle asi. My byli v 1. koši za zásluhy v minulosti, ale teď jen a jen klesámeRv

0/0
7.6.2009 20:35

berto12

no...

este nie je nic rozhodnute po zapase s cechmi a poliakmi v tom bude jasnejsie

ak ziskame 5 bodov sme tam

teraz ide o to nepodcenit cechov! respektive nemat velke oci ze sme dali marinu 7dmicku-to su amateri a nepatria ani do kvalifikacie-je to dedinsky tim...

skutocne timy nastupia az teraz-jedine co ma povzbudzuje je ze sme doteraz stratili iba 3 body so slovinskom. cize mame to rozhrate dobre.

uvidime...

0/0
7.6.2009 14:08

katano

když se daří, tak se daří

Což Slovensko potvrzuje.

U nás je situace nedobrá až tragická.

         PS : PSYCHOPAT Straka a vedení ČMFS - VEN  ! ! ! :-P

0/0
7.6.2009 12:04

Usmolená štětina

Předčasná radost

No být Slovačí ještě bych moc neslavil: 5. 9. doma s námi, 9. 9. v Sev. Irsku, 10. 9. doma se Slovinci, 14. 11. Polsko-Slovensko 8-o  Potřebují ještě jednou vyhrát a aspoň remizovat. A už žádné San Marino, jen silní soupeři. Tedy v našem případě to berte s rezervou. Každopádně případná naše výhra v Blavě to může zamíchat.

0/0
7.6.2009 10:16

sittingsnake

Re: Předčasná radost

Tiež by som to nebral ako hotovú vec. Tá skutočná kvalifikácia sa začína v septembri,tam sa uvidí kto z koho. Zatial to máme rozohrané dobre,ale nič nie je isté. Tie zostávajúce štyri duely ukážu ,či na to máme .Tá jedna výhra a jedna remíza nám za určitých okolností zďaleka nemusí stačiť. Nebolo by dobré spoliehať sa na vývoj iných zápasov v skupine. najlepšie je to mať vo vlastných rukách. No a čiste hypoteticky, ak by to vyšlo, čo potom ďalej v Afrike ? Ale to už predbieham...

0/0
7.6.2009 11:07

DIVIX

Re: Předčasná radost

Máš pravdu. Treba ostať nohami na zemi.

0/0
7.6.2009 14:28

sittingsnake

Re: Předčasná radost

Tak,tak, predčasný prehnaný optimizmus sa nevypláca... Pekne krok po kroku. Nechválme dňa pred večerom...

0/0
7.6.2009 14:48

Ivusisko1

Čehúniska jedne !

Takto sa má hrať proti teamom tretej kategórie : 7:0 !!   alebo v hokeji 8:0!!!!!!;-D;-D;-D

0/0
7.6.2009 9:47

Já, Claudius

Tož bratia

Šťastnou cestu do jižní Afriky, a neulělejte nám tam ostudu.

0/0
7.6.2009 9:10

sittingsnake

Re: Tož bratia

No s tými želaniami by som radšej počkal ešte 3-4 mesiace....,ale každopádne dík za podporu.R^

0/0
7.6.2009 11:10

katano

no nic ..................

............... půjdu do KANAFASU. :-P

0/0
7.6.2009 1:28

katano

Slovensko postupuje, my bohužel asi NE

K čemuž nám dopomůže, PSYCHOPAT Straka a  vedení ČMFS.. :-P

0/0
7.6.2009 0:16

cutac

Re: Slovensko postupuje, my bohužel asi NE

Straka kterej v kvalifikaci nekoučoval ani jeden zápas 8-o 8-o 8-o 8-o

0/0
7.6.2009 8:48

A fallen warrior

Re: Slovensko postupuje, my bohužel asi NE

Na nekoho se to svest musi. Ja osobne vinim hrace, ne trenera. Trener nebeha po hristi a nepali jednu "kukovku" ci "smicrovku" za druhou...;-D;-D

0/0
7.6.2009 9:42

supebay

mno

... napr ja som ani nevel že sa dnes hraje. -kucííí...je to len fotbal (kopaná). Serte na to. Myslim že naši aj tak nepostupia:-(

0/0
6.6.2009 23:22

malej pipík

Zas|?aní švédové

Rv;-€:-Q Jeden zápas z dvanácti v (_._) Díky hoši...:-QRvRv

0/0
6.6.2009 22:25

blekotasek

Re: Zas|?aní švédové

škoda no... a to švédi nedali pentli

0/0
6.6.2009 23:02

malej pipík

Re: Zas|?aní švédové

Jo, a to jsem to měl pojištěno...

0/0
6.6.2009 23:36

BigpetBig

Re: Zas|?aní švédové

ááá plachtař. tam ta pšenka nepokvete :-P

0/0
6.6.2009 23:13

porthos

Vdaka chlapci

Blahozelam nasim hracom k vybornemu vysledku aj ked to nebolo uplne super ale zase ked súper brani cely zapas tak vysledok 7:0 myslim hovori za vsetko. A vam mili ceski priatelia prajem vela uspesnych experimentov s repre a dufam ze vas malta uspokojila. No holt...kazdy chvilku taha pilku...:-P:-P:-P

0/0
6.6.2009 22:15

voška

Slovensko ukázalo Čechům, jak hrát s amatéry

0/0
6.6.2009 22:06

ian69

Re: Slovensko ukázalo Čechům, jak hrát s amatéry

To už Slováci ukázali v Praze, ne?

0/0
7.6.2009 9:43

MarcoBailey

Re: Slovensko ukázalo Čechům, jak hrát s amatéry

A Češi předtím v Bratislavě... Takže klid.;-)

0/0
7.6.2009 11:17

voška

Blahopřání Slovákům k postupu, nemáme na ně

0/0
6.6.2009 22:04

Kovac10

Offtopic

kde na netu můžu sledovat online kvalifikaci ? Včera jsem dostal jeden tip, ale to mi nefunguje

0/0
6.6.2009 20:43

hugo47

Re: Offtopic

atdhe.net

0/0
6.6.2009 21:37

radys63

Re: Offtopic

To si taky musis nainstalovat nejakej program na prehravani! Asi nejlip funguje SopCast:-)

0/0
6.6.2009 22:23

Nanga Parbat

Re: Offtopic

Ale nie nemusí si, myslím..Borec už písal atdhe.net a potom treba hľadať aj na Ustream.tv a Justin.tv 

0/0
6.6.2009 22:29

A fallen warrior

Re: Offtopic

Ten typek psal sledovat!!! Na justin.tv neni vyjimka, kdyz stream znicehonic proste spadne a je po prenosu a atdhe.net na tom bude podobne. Doporucuju sopcast, jak uz bylo zmineno, funguje jak pod linuxem, tak widlema a prenosy jsou mnohem kvalitnejsi, nez ten shit z ustreamu a justinu..Rv

0/0
7.6.2009 9:40

Nanga Parbat

Re: Offtopic

Sopcast bude asi fakt lepší, súhlasím s tuto nickom nado mnou.R^

0/0
7.6.2009 13:12

Terrestrial

Slovakia

Dobře že vyhráli a tak vysoko,očekával jsem výsledek tak 3-4:0,škoda že jim nedali desítku jako Poláci :-) já to Slovákům přeji ,kdo jim to nepřeje tak je obyčejnej buran a závidí jim to,podívejte se na všerejší zápas a porovnejte ho s tímto,Malta nebo San Marino,oba antifotbalový kluby a teď porovnejte SR a ČR ,je to boužel tak,škoda že se SR nepostoupí i ČR. [>-]EURv8-o!!

0/0
6.6.2009 19:48

Aurean

Re: Slovakia

My sme prvy, no vy mate omnoho lepsich hracov. Jedine co vam chyba je spravne pracujuci kolektiv, co zase mame my. za vsetkym je trener ktory to dokazal zladit a preto to slape, vas trener to nedokazal tak skoncil. Kto vyhhraje skupinu to sa este len rozhodne, dufam vsak ze to budeme my.R^

0/0
6.6.2009 20:12

stajer

Re: Slovakia

netaraj!

0/0
6.6.2009 20:25

bendersk

Re: Slovakia

tez si myslim ze cesi maju dost lepsich futbalistov, problem je u nich inde.

0/0
6.6.2009 20:54