Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O postupu by se mělo rozhodovat na hřišti, říká jihlavský šéf Tulis

První Bohemians 1905, druhý Zenit Čáslav. Čelo tabulky druhé fotbalové ligy se po 29. kole měnit nebude. Kolo před koncem soutěže by tak měli být známi oba postupující do nejvyšší soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

21TrAC

Věcná I

Pár poznámek:

 

Autor co psal článek je asi trošku mladšího věku, jinak by nemohl napsat u Slovácka, že je dlouhodobým účastníkem 1. ligy a u Hradce tuhle formuly dlouhodobosti vynechat. Chápu že Hradec není v 1. lize už ňákých šest let a Slovácko jen dva roky, ale při pohledu do historie, Slovácko nešahá HK (dle prvoligových sezón) ani pokolena (nic ve zlým, Slovácko mi je sympatický klub).

A pro pana Tulise, nevím jak se daří "jeho" mládeži, ale Hradec má oba A dorosty (starší i mladší) v 1. lize, béčka v české lize. Nevím to jistě, ale mám taková pocit, že hradecký dorost je jedinej, kterej nikdy neopustil dorosteneckou první ligu. ALe tohle fakt nevím jistě, může to být jen drb, tak mě dyžtak prosím někdo opravte. A navíc, nechce se mi zjiš´tovat, jakou ligu a na jakým fleku hraje jihlava, ale hradecký starší dorost je momentálně na pěkném 4. místě 1 ligy a mladší je umístěn podobně v horních patrech... Podíváme-li se na Slovácko,...

Pokračování...

0/0
5.6.2009 22:16

21TrAC

Věcná II

Pokračování:

...tak tam mám pocit , že jim letost dorost z 1. ligy padá, takže ohledně přístupu klubů k mládeži patří Hradec k top 1 ligy a prakticky i 1 ligy. Ale tohle jen tak na okraj, reakce na pana Tulise a jeho plků.

Jinak samozřejmně postavení mládeže je irelevantní. Jde jen o prachy. A pokud je Čáslav nemá, tak hold nemůže moc co dělat. Loni se sotva zachránili, tak ať sou rádi, že získaj prachy a budou moc mít příští ročník více pod kontrolou (po finanční stránce). Uznávám že sportovní stránka postupu mi je taky sympatičtější, ale zas na druhou stranu, hezky se vypráví, aby postoupil třetí, ale jak by k tomu Čálsav přišla? Uhrála skvělou sezonu, která se nesmazatelně zapíše do jejich hostorie a když tu 1. ligu nemůžou hrát, tak to jako mají utřít a z týhle sezony mít jen pěkný vzpomínky v kronice? Ať si tu ligu někdo koupí. A pokud někomu nevoní, že by to mohl být 13. Hradec nebo 12. Slovácko, tak...

Pokračování...

0/0
5.6.2009 22:19

21TrAC

Věcná III

Pokračování:

...ať se jde konečnou tabulkou od shora dolu po jednotlivých místech a kdo na odkup bude mít, ať jí koupí (počínaje jihlavou, konče Vitkovicemi). A pokud v Jihlavě prachy nejsou na odkup a i přístup osatních klubů by zůstal chladný, tak stejně tabulkou dojdete až ke Slovácku...

Opakuju, taky mi je sympatičtější sportovní stránka, ale jde o prachy, zejména pro Čáslav a pokud Jihlava nemá na odkup licence, má smůlu a rozhodně sem proti, aby na tom nakonec byla bitá Čáslav, která má nejsvatější právo si tu 1. ligu zahrát...

 

Jinak jsem hradečák, ale myslím, že můj názor (pro odkup první ligy) je dosti nestranný, tak dyžtak předem sorry, jestli jsem něčím zapůsobil příliš zaujatě.

0/0
5.6.2009 22:22

barnabas_666

Re: Věcná III

Jsem stejného názoru, klidně ať to nabízí od třetího místa směrem dolů všem zájemcům, ale jedině s příspěvkem pro Čáslav. Komu se to nezdá, ať si ligu vybojuje na hřišti :-)

0/0
5.6.2009 23:28

-DaWe-

diskuse idnes

...jak tak koukám jsou čím dál plnější ubožáků, kteří mají akorát tak blbý kecy? Co čekáte, že Tulis řekne? Co byste řekli na jeho místě vy šašci? Běžte se zahrabatR^

0/0
4.6.2009 17:15

barnabas_666

Re: diskuse idnes

Každý není taková ku*va jak Tulis, aby najednou řval, že má postoupit třetí tým soutěže, když prodej licence funguje ve všech soutěžích ČMFS hezkou řádku let. Že mu to doteď nevadilo...:-P

0/0
5.6.2009 16:05

Petr1234

a pokud skončíte 4.?

tak se o to začneš zajímat kašpare?

0/0
4.6.2009 13:52

astrix

Re: a pokud skončíte 4.?

Tak samozřejmě, jak by řekl inspektor Trachta, to by vrhlo na celý případ úplně jiné světlo.R^:-)

0/0
4.6.2009 13:58

Damik

ubulenec

Co je to za ubrečence? prej ať se rozhoduje na hřišti. Vždyť se tam ROZHODLOa oni se mezi první dva nedostali. To co bude chtít tým, který poprávu získal licenci udělat jim může být úplně ukradeno. Ať to klidně prodá do dolní kopaniny, nechápu co do toho má co kecat tým, který si účast v první lize na hřišti nevybojoval.  Tým, který hraje druhou ligu a nemá zázemí pro první může svého cíle dosáhnout jenom tak, že postoupí, prodá licenci zainvestuje do zázemí a napodruhé už může postoupit doopravdy. To je férové. To aby třetí tým postupoval proto, že neumožní týmu který byl před ním aby se do budoucna rozvíjel, férové není. Měli skončit před Čáslaví a teď nemuseli brečet, že někdo "nespravedlivě" postoupí.

0/0
4.6.2009 12:42

astrix

Qui prodest?

Tak samozřejmě, žádný jiný názor se od Tulise nedá očekávat, to by musel být blázen. Každá varianta vyhovuje někomu...

0/0
4.6.2009 12:40

mbfas

Radši Slovácko

než Jihlavu, mají pořádný stadion, fanoušky. Jestli Tulis chce sportovní spravedlnost, tak by si měl uvědomit, že v době kdy si měli uhrát postup sami, dostali např. 5:0 v Sokolově a na začátku jara na Slovácku prohráli. O záchranu by hráli v 1. lize jak Slovácko, tak i Jihlava, ale Slovácko má lepší zázemí.

0/0
4.6.2009 11:21

keviis

Hradec Králové

Tak jsem z královehradeckého kraje a chtěl bych jen řict, že dle mého názoru si to Hradec Králové se svými výkony jednoznačně nezaslouží. Jinak souhlasím s panem Tulisem, ať se to všechno uhraje na hrišti. To by pak každý tým mohl hrát uvolněně, že mu nic nehrozí a na konci sezóny by měl jasnou účast v první lize.

0/0
4.6.2009 11:12

inhotep1

???

Jihlaváci, začínáte mi tím brečením někoho připomínat. ;-D Licence se kupují a prodávají a pokud jsou taková pravidla, tak ať se tam dostane třeba Horní Dolní, když na to má stadion, kádr, peníze..A ne klub, který bude hrát o záchranu.

Je zajímavé, že ve vašem případě, kam vítr, tam plášť. Ve fotbale se vám tyto praktiky nelíbí, zatímco v hokeji chcete změnit baráž z 1 mužstva 1.ligy na 4 !!!!!!! Proč asi ? Když na to nemám, tak tam nepolezu. Až budete disponovat takovými rozpočty jak Brno nebo Chomutov v hokeji a budete mít takové možnosti a stadion jako Slovácko ve fotbale, tak křičte. 8-o;-ORv

0/0
4.6.2009 10:57

wiliz

.

To je brekot :-P

0/0
4.6.2009 9:23

B.A.D.Y.

Re: .

zrejme profesionalni placka ;-D

0/0
4.6.2009 9:55

jordan23

Zakázat odprodej

Souhlasím se zakázáním odprodeje práv na ligu.

Seš první nebo druhý, tak máš právo na postup. Nechceš ,nemůžeš nebo nevím co.... Tak máš smůlu a právo připadne (zdarma přejde!) na dalšího (třetího) v pořadí. A opět. Máš zájem? Postup bereš nebo nebereš. Nechceš-li nabídka přejde na další tým v pořadí.

A né, aby Čáslav vyčůraně slyšela na balík pěněz od týmů na sestup.

0/0
4.6.2009 9:15

B.A.D.Y.

Re: Zakázat odprodej

souhlas.  tak mi to prijde i logicke.

0/0
4.6.2009 9:56

REN_STIMPY

Re: Zakázat odprodej

Já nevím, třeba v hokeji je kšeftování s licencema na denním pořádku a lidi chodí. Na fotbal lidi nechodí, tak je celkem jedno jestli se licence kupujou/prodávají. Stejně je to pořád špína a tohle to nemění.

0/0
4.6.2009 10:36

el_moscardon

Re: Zakázat odprodej

R^ souhlas. Ale nenaděláš nic, mužeš jen nesouhlasit, to je asi tak všechno :-(

0/0
4.6.2009 11:20

jordan23

Zase "chytrej" autor!!

"Čelo tabulky druhé fotbalové ligy se po 29. kole měnit nebude."

To je přeci jasný, když už 29.kolo bylo dávno odehráno.

Pokud chtěl autor oznámit nějakou novinku, tak by to mohlo být, že po 30.kole se tabulka měnit nebude.

Asi velkej "odborník" na sport ten Salichov. Rv

0/0
4.6.2009 9:09

Duncan

Re: Zase "chytrej" autor!!

O co ti jde ty chytráku? Myslíš, že ten pán z MF má na starosti jen vymýšlet extrasuprultra nadpisy a popisy kvůli takovým jako jsi ty? Kdybys věděl, co obnáší práce novináře, tak budeš držet pusu a krok. I ti nejlepší světoví novináři omýlají stejné nebo alepsoň podobně otřepané fráze. Nemají čas něco vymýšlet, nemají čas na kraviny, řeší, co je tady a teď, jedou podle zažitého zvyku, jak píší články, tak je píší. Osobně jsem od pana Salichova četl již tucty článků za svůj život a nemůžu si na nic stěžovat. A jestli tě opravdu baví navážet se do novinářů kvůli takovýmhle prkotinám, tak je mi tě opravdu líto. Přeju hezký den!

0/0
4.6.2009 14:06

B.A.D.Y.

Re: Zase "chytrej" autor!!

v nadpise se fakticka chyba odpustit neda. to ukazuje v lepsim pripade na neznalost autora, v tomto pripade ovsem na neschopnost.

0/0
4.6.2009 16:10

Duncan

Re: Zase "chytrej" autor!!

Nevidim v tom nadpisu žádnou chybu. Autor fakticky podotkl, že poté, co Čáslav vyhrála v Mostě v 29. kole v Mostě 3-2, se již čelo tabulky měnit nebude. Což je pravda, protože pokud by Čáslav v Mostě prohrála, či pouze remizovala, měla by Jihlava ještě teoretickou šanci na zisk druhého místa. Nevím, co vám na tomto není jasné a kde vidíte chybu.

0/0
4.6.2009 17:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze