Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další podezřelé zápasy dusí český fotbal

Běží několik posledních minut zápasu Kralupy nad Vltavou – TJ Nová Ves ve 3. třídě fotbalového okresu Mělník. Domácí vedou 4:2, navíc hosté dohrávají bez vyloučeného obránce. Přesto nakonec vyhrají 5:4, vítězný gól střílí z penalty v nastaveném čase.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Adita

fotbaloví rohodčí

Jsem klidný a slušný fotbalový fanoušek. Musím se ale přiznat, že při utkáních  Pražského přeboru a  1.A třídy jsem občas nervově ujela , protože to, co se někdy dělo ze strany rozhodčích, to bylo prostě neúnosné a těm mladým klukům, kteří dřeli, že by se za to nemuseli stydět naši reprezentanti , nakonec sebrala vítězství naprosto zvrácena rozhodnutá sudcíh a kluci šli ze hřiště naprosto frustrováni.. Stalo se mi, že jsem stála u lajny kam spadl míč a viděla jsem, že  je zcela mimo hřiště ( ne celou plochou, ale dvěma plochami) a rozhodčí aut nepískl.Byl přitom blízko a musel to vidět..a naopak..Nemluvě o mávání ofsajdů a vymyšlených penalt. ..! Ale bylo i pár slušných rozhodčích , samozřejmě  a před těmi smekám, ač chybka se vloudí asi vždy, lidský faktor prostě někdy může selhat...:-)

0/0
4.6.2009 12:55

rzlm

* * *

není třeba chodit na soutěže tak nízké úrovně, stačí se kouknout na zápasy pučkovy slávie ... :-©:-©:-©

0/0
4.6.2009 10:38

jarykury

Re: * * *

.... se Štrougalovou spartou a hned je vidět, jak je ta sparta protěžovaná :-P (jen sem dokončil rzlmovu myšlenku)

0/0
4.6.2009 13:03

Nick Slaughter

secteno a podtrzeno

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209471296130004-fotbal-zive/

;-DR^;-D

0/0
4.6.2009 2:25

Kadem

sponzoři

vyprdněte se na to a je po fočusu...já už na nej nechodím

0/0
3.6.2009 23:47

Chovatel ovcí a koz Péťa

vyprdněte se na nějaký fotbal

daleko větší pozornost si zasluhuje špatný stav českého zemědělství, hlavně živočišné výroby, která v našem státě každoročně upadá

0/0
3.6.2009 23:27

Chovatel ovcí a koz Péťa

můžou

za to Doležal a Rosen

0/0
3.6.2009 23:06

ibid

Článek jsem nečet,

někdo si stěžoval na průběh zápasů Sparta - Střížkov nebo Boleslav - Sparta?

0/0
3.6.2009 23:03

korki

a nato jste přišli až teď???

Zdravím, několik let hraju 1.B třídu na Karvinsku, je to soutěž, kde v podstatě " o nic nejde", snad jen do chvíle kdy se hraje o záchranu nebo o postup do vyšší soutěže...nikdy jsem nebyl účastníkem přímého nabízení peněz nebo nějakého bonusu za "puštěný" zápas, ale bohužel jsem už jich několik hrál....musím upozornit, že jsem o tom nikdy předem nevěděl, vždy až po zápase při společném posezení, a bylo mi z toho dost smutn.Jakou mám mít radost z toho že vyhrajeme koupený zápas???Ano, po závěrečném hvizdu se raduju, ale radost z vítězství mě později přešla. Opačný případ je zápas, kdy nás "zařízne" rozhodčí, celý zápas makáte, někdy ve vedru, snažíte se pak Vás takové hovado (nemůžu použít výraz rozhodčí) sprostě zařízně a pak se Vám ještě směje.K čemu to pak je?Celá sobota v prdeli, po chuti na pivo.....

0/0
3.6.2009 21:32

lada123

Re: a nato jste přišli až teď???

Se vsim souhlasim a jen pridam jeste jeden zazitek, ktereho jsem se jako hrac (kraj, starsi zaci) nechte zucastnil. My jsme meli jiste ctvrte misto, domaci souper usiloval o postup, nijak se nas nesnazil koupit, ale rozhodciho zaplatila treti strana;-D A souper se nestacil divit- nam o nic neslo, primo na hristi jsme jim to museli vysvetlovat, ale rozhodci je rezal a rezal a rezal a i kdyby nam zaplatili, tak by jim to nebylo nic platne, protoze rozhodci je nepustil pres pulku. Rozhodcimu stacila i plichta, ale nakonec pro jistotu vykouzlil penaltu, kterou nas hrac jako omluvu schvalne zahodil...

0/0
4.6.2009 9:21

JVU

kdybych...

zodpovědně můžu říct, že kdybych hrál nějakou organizovanou amaterskou soutěž a nekdo za mnou prisel at to vypustim za pivko, a me o nic neslo tak to klidne udelam a jiste nejsem sam. Samozrejme by me asi nastvalo, kdybych sel o soutez niz diky tomu ze nekdo si " dal pivko " a pustil zapas. A nakonec urcite bych nebyl schopnej nekomu dat" na pivko" za to kdyz mi to pusti....to jsou tri moje postoje. Proto taky radeji kopu jen sranda mace o pivko na placku za "vsi" :-) Holt mam asi radeji pivo nez fotbal.

Zivot je otazka priorit...u me  jsou prioritou deti, pak manzelka a pivo, a pak az fotbal :-))))

0/0
3.6.2009 21:31

korki

Re: kdybych...

díky bohu, že ten fotbal nehraješ....

0/0
3.6.2009 21:34

pacifista1

Re: kdybych...

jo, má špatný priority. Kdyby měl nejdřv děvky, pak chlast, pak zase děvky a chlast, pak možná děti a manželku a nakonec fotbal mohl by kluk jeden hrát za nároďák.... ale takhle... to je fakt jen na ten fotbálek za vsí kde lidem jde o takové blbosti jako je radost a tak...

0/0
4.6.2009 1:27

cinsky_buh_srandy

a proč na ten fotbal chodíte ???

8-o

0/0
3.6.2009 21:13

kolyvanov

Takova novinka...

Doted se melo (mysleno mezi lidma, kteri nevedi ktera bije) za to, ze vsechna spina je na rozhodcich a nekterych proradnych funkcionarich. Snad tedka nekteri pochopi, ze poctivost rozhodcich je zcela v kontextu s poctivosti vsech ostatnich ucastniku:-) Proste je to prolezly skrz naskrz a fotbalisto nad 30, cos nikdy nic neprodal, hod po mne kamenem (pozn.: hazet nesmi ti, co vzdycky hrali v tymech, ktere nebylproblem porazit aji zadarmo:-)))

0/0
3.6.2009 18:27

Normální student

Re: Takova novinka...

Napsáno úplně přesně. myslím, že nejsem jediný kdo zažil, že funkcionář soupeře přišel před zápasem do kabiny se slovy: "Čau Franto, nemohli byste nám to za suda nechat, vám stejně o nic nejde a my ještě můžeme sestoupit." ;-D

0/0
3.6.2009 19:07

Normální student

Re: Takova novinka...

Napsáno úplně přesně. myslím, že nejsem jediný kdo zažil, že funkcionář soupeře přišel před zápasem do kabiny se slovy: "Čau Franto, nemohli byste nám to za suda nechat, vám stejně o nic nejde a my ještě můžeme sestoupit." ;-D

0/0
3.6.2009 19:22

Normální student

Re: Takova novinka...

Napsáno úplně přesně. myslím, že nejsem jediný kdo zažil, že funkcionář soupeře přišel před zápasem do kabiny se slovy: "Čau Franto, nemohli byste nám to za suda nechat, vám stejně o nic nejde a my ještě můžeme sestoupit." ;-D

0/0
3.6.2009 20:14

tonycze

Korupce v ČFL

Znám kluka, který hraje divizi, říkal, že pro rozhodčího to je společně s třetí ligou nejlepší soutěž. Vydělá si dost. Stačí připomenout zápas z posledního kola ČFL: Králův Dvůr - Slovan B. Kdo to viděl, ví, o čem mluvím. Rozhodčí očividně pomáhal domácím, jaK mohl, bylo to až nechutné...

0/0
3.6.2009 18:14

kolyvanov

Re: Korupce v ČFL

Z treti ligy se myslim povinne dela videozaznam, takze by nemel byt problem dat to na youtube, at tu ocividnou nechutnost vidi vsichni...

0/0
3.6.2009 18:29

El Carlos

zajímavej rozhovor:-D

http://www.youtube.com/watch?v=DafL6Dqu_jI

0/0
3.6.2009 15:57

Hrustic

Bohuzel

bohuzel praxe takova je - u nas ve 3. tride se ted uz rozhoduje jen o tom kdo sestoupi (vrsek tabulky je jasny). Nas tym je stale v ohrozeni, ale byli jsme klidni dokud se "neukazalo", ze tym pod nami uz nekolik kol upuje (neco uspesne, neco ne) ...

Tak premyslime jestli to udelame taky nebo proste spadneme na dno (4.trida).

Pravdou je, ze vetsinou jde o domluvu mezi tymy, kde se hraci znaji. Rozhodci malokdy, nebo o tom nevim ...

Teda Ivane, to bych blil ... :-©

0/0
3.6.2009 15:49

jolus

Hele Milane,

tak jaka u tebe???

0/0
3.6.2009 15:32

milenec_Petty_ a_ Selmy

...

Možná jsem článek špatně pochopil, ale tady prý nebyl mázlej rozhodčí, nýbž si to domluvili údajně hráči. To jsou tak pitomí, že  vedou a pak těsně před koncem se to teprve otočí? Vždyť je to pak strašně vidět a poznají to i redaktoři na idnes. Prodané zápasy přece vypadají úplně jinak.8-o

0/0
3.6.2009 15:19

hanys66

Re: ...

Z onoho zápasu jsem vyvodil totéž,co ty.

0/0
3.6.2009 15:33

maagoor22

Re: ...

no někdy se to prostě nepovede, tým který si koupil zápas je úplně levej, střídající dorostenec o tom, že se má prohrát nic neví....... pak to dopadá tak, že brankář hodí míč před útočníka soupeře a jde si okopat kopačky o tyč brány  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D 

0/0
3.6.2009 16:13

milenec_Petty_ a_ Selmy

Re: ...

No dobře i kdyby to bylo tak hrozný. Tak tam přece necpu 4 goly. Když vidím, že soupeř na to nemá.  Anebo jim to neprodávám.

0/0
3.6.2009 16:35

kolyvanov

Re: ...

Stridajici dorostenec muze prinest problem do domluvene remizy, kdyz se

na gol v 91. minute musi jeste narychlo kontrovat remizou. Rozhodne ale tezko nastane pripad, ze by tym omylem vedl 15 minut pred koncem 4-2 v zapase, ktery je domluveny. Rozumnej rozhodci a rozumni hraci zapas domluvi tak, ze to nikdo nepozna. Domluvit vyhru tymu, ktery za 24 kol ziskal 5 bodu a jede na hriste tymu, kterej jeste neprohral, tak to muze jenom magor...

0/0
3.6.2009 18:23

Dynko

coz o to

po shlidnuti nekolika diviznich zapasu nazivo jsem dospel k nazoru, ze nejen rozhodci, ale i hraci jsou hovada. Takovi strejcove to hrali, kolikrat ani nemohli najit hrace, prej "kde je" prej "tyvole, na poste v hospode" "tak pro nej nekdo dojedte, kdyz nemuze ridit!"

pak si tam jednou pozvali dorost Slavie...sestnactileti kucí v kvalitnich dresech, sikovni a rychli....a strejcove jak byli vytoceni, kdyz je ti caparti ubehali! to uz tam pak byly fauly a hlasky typu "tohle si nedovoluj smrade" jeden strejc nejak nemohl ubehat rychlyho kluka, tak proste ho podkopnul a jak tak padali, tak mu vrazil pesti do bricha se slovy "tohle si uz nedovoluj"....tim nedovoluj mel na mysli to, jak se kluk pral o mic...on proste hral fotbal, ale strejc to bral jako kdyby spolu sedeli nekde v hospode a kluk do nej zacal strkat

0/0
3.6.2009 15:12

Kqubi

Re: coz o to

to je sice pěkné a věřím že i pravdivé, ale moc to nekoresponduje s tématem..a nikdo také nikdy neřekl, že fotbal je hra pro osvícené;-D

0/0
3.6.2009 15:16

Dynko

Re: coz o to

jen takove jemne nastineni lidi, co to hrajou a co to soudcuji...tim padem jsou jakekoliv uplatky na teto urovni naprosto neodstranitelne, kdyz to hrajou fotrici, co se znaj z hospody

0/0
3.6.2009 15:24

devil666

Re: coz o to

To je jen typický případ totálního primitivismu těchto rádoby "sportovců". Kupování si výsledků v soutěžích této úrovně je zcela ve stylu jejich totální ubohosti.

0/0
3.6.2009 15:35

ales_ek

Re: coz o to

tak to asi nebyl zapas divize :-) trosku mimo clovece...toto vykladej treba nekom na Motorletu , Chomutove v Sumperku kde je rozpocet jako krava.....ze by je vodili dorostenci ze Slavie ....neblbni

0/0
3.6.2009 18:46

Kqubi

a nejde spíš o princip?

ze všech příspěvků je cítit nadsázka - je to pochopitelné páč o nic moc nejde..Ale nejde ve finále o principy naší společnosti? přece nemůžeme tolerovat "podvody" na té nejnižší úrovni a předpokládat, že to neproroste celým spektrem..já souhlasim s pranýřováním všeho - musíme vychovat naší nevycválanou společnost. A to se dotýká všeho - fotbalu - disciplíny řidičů a nebo politiky..:-/

0/0
3.6.2009 15:07

cheechoo

1.A třída

o postup do oblastního přeboru - rozhodčí obdržel úplatek 20tis.Kč, jak si to rozhodili už nevím, potvrzeno od hráčů hostujícího týmu, rozhodčí nám před zápasem řekl - tady se nesnažte, tady nevyhrajete, dejte si bacha na fauly, ať vám někoho nevyloučím...No comment:-©:-©

0/0
3.6.2009 14:57

kolyvanov

Re: 1.A třída

Nic ve zlem, ale hraci o podplaceni rozhodci v 99% pripadu nevedi. A pokud vedi (protoze to primo domlouvaji), tak nejsou tak blbi, aby ti to vykladali. Takze ti moc neverim:-)

0/0
3.6.2009 18:31

CREATOR

Podvod

http://www.fotbal-rozhodci.wz.cz  nestačila ani zvuková nahrávka, rozhodčí bez trestu, bordel na svazu...

0/0
3.6.2009 14:55

devil666

Debilní amatérský fotbalisti.

To, že se kupujou výsledky někde kde jde o těžký prachy by se ještě dalo i pochopit. Ale kupovat si výsledky v prdelních nižších amatérských soutěžích nebo hanspaulce, kde se o nic nehraje můžou jenou skutečný debilové. Proč to proboha dělaj?

0/0
3.6.2009 14:44

cutac

Re: Debilní amatérský fotbalisti.

v každý soutěži jde o prachy a pád dolů prostě stojí prachy, takže nechápu vaše divení se :-P

0/0
3.6.2009 14:47

devil666

Re: Debilní amatérský fotbalisti.

No jasně. Hlavně v nějaký prdelní třetí třídě, nebo Hanspaulce to stojí strašný prachy! ;-D;-D;-D

0/0
3.6.2009 15:32

kolyvanov

Re: Debilní amatérský fotbalisti.

Nekteri lidi si tim honi jakesi ego nebo co... Jeden rok dostavaji 3/4 sezony 1-5 v kazdym druhym zapase, ale kdyby meli hrat pristi rok o soutez niz (coz zpravidla znemana i o neco mene cestovat), kde by hrali vyrovnaneji, tak to ne, to radsi do toho vrazi nejaky penize. Duvod je mi zhola neznamy. Kdyby ta nizsi soutez vysla draz, tak bych takovou investici chapal... --- Rekl bych to asi takto - nektery tymy se chovaji jako tenista, kterej chce za kazdou cenu hrat soutez, ve ktere sotva vybere podani souperu misto toho, aby hral v lize, kde si pekne zapinka...

0/0
3.6.2009 18:34

zeto

Hm...

Jo fotbal.... myslíte, že jinde, třeba v hokeji, je to lepší? Už v žácích u desetiletých dětí to je leckdy tragedie. V Litvínově už nakonec pískali i domácí, když rozhodčí tu pomoc domácím (kterou mimochodem v podstatě nepotřebovali) přeháněl naprosto šíleným způsobem. Vrcholem bylo, když litvínovskej kluk jel sám na bránu, nejbližší náš hráč za ním možná tři metry. Kluk se otočil, jestli jako může někomu přihrát a upadnul. Rozhodčí za to vyloučil našeho hráče i když ten byl od něj tak daleko, že na něj ani nedosáhl a rozhodčí byl přímo u toho. Po tomto vyloučení už na rozhodčího křičeli a pískali i domácí fanoušci/rodiče, protože to bylo asi to nejtrapnější, co kdy v podání rozhodčího viděli.Rv

0/0
3.6.2009 14:30

kardzi

proboha

Tohle se bezde dela v jakemkoliv sportu. Treba za soudek se necha souper vyhrat. Jednomu o nicnejde a druhej by sestoupil. Horsi je to v zapasech, na ktere se zasí.Tam by to melo byt vice postihovano.Ale tohle pokud vím se dela.KOr v nejakých  soutezich, kdy si pupkáči jdou zahrat navecer fotbal bo basket aby byla žíža.....

0/0
3.6.2009 14:11

pasha

Klasika

A proč se nepíše o tom nejzávažnějším tedy o 1. a 2. lize?? Vždyť poslední 2 kola se stačilo podívat na tabulku před zápasem a snad jedině 1 zápas (na Slavii) jste měli 100% jistotu , že duel týmů mě o nic nejde - mě jo (ikdyž jsem 2x horší) vyhraje ten co to potřebuje.

Proč se tohle nepitvá když je to úplně jasný?? Například já jsem takovej poloviční fanoušek Brna ale ten poslední zápas je do nebe volající zvlášť když pár dní před tím spolu hráli dorostenci a situace byla opačná a taky to vyšlo => nikdo mě nevymluví že se nedohodli MY VAM PUSTIME DOROST VY NAM PUSTITE MUZE A OBA SE ZACHRANIME V LIZE.

To že si ve IV. třídě chlapci nechaj zaplatit bečku je smutné ale redaktor se tak nemusí bát že mu bude nějakej boss dělat problémy co?

0/0
3.6.2009 14:04

pepsi_09

Re: Klasika

Hlavně že si nakonec v pořadu Sečteno a podtrženo komunista Černý a m.m. Mádl libují jak se ta liga odehrála čistě a bez skandálů.

0/0
3.6.2009 14:20

sleepcz

Re: Klasika

ale no tak co takovej zlin ? tomu stacilo vyhrat v jablonci a byl zachranenej a dostali tam sestku .. nebo kladno taky prohralo s ostravou, ktere o nic neslo a klidne kvuli tomu mohli sestoupit ? nejak ti to do tve teorie nepasuje co ? verim ze aspon v te prvni lize se zapasy nedomlouvaji ... :-P

0/0
3.6.2009 14:31

Angi

Re: Klasika

To vidíte moc jednoduše... ono to nechodí tak - bud se nedomlouvá nic, nebo všechno. Některé zápasy se možná domlouvají..a některé ne. Možná.

0/0
3.6.2009 15:24

pepsi_09

Re: Klasika

A navíc Zlín nemá na ligu peníze. Nedávano tu byl rozhovor s jejich bafíkem, ze kterýho vyplynulo, že záchrana by byl pro ně docela problém, jelikož nemaji prachy.

0/0
3.6.2009 16:06

kavinek

Re: Klasika

Zlín to chtěl zachránit a vydělat na prodeji - třeba Slovácku.

0/0
3.6.2009 18:16

kolyvanov

Re: Klasika

Takze BUD Zlin se zachranit nechtel (proto dostal 6 v jablonci) NEBO se zachranit chtel (proto se domluvil s Brnem pres dorost) - kazdopadne nejak sladte svoje nazory:-)

0/0
3.6.2009 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze