Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Současná fotbalová Barcelona je týmem snů. Ale ne absolutně nejlepším

Nejnovější vítěz Ligy mistrů je bezesporu týmem snů. Barcelona v duelu s Manchesterem dokázala snad všechnu fotbalovou krásu zkoncentrovat do devadesáti minut. A to je k vidění skutečně jen málokdy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wenous

Clanek o nicem

Koukal jsem se na jiny finale. Barcelona byla sice lepsi ale  Man Utd zase az tolik neprehravala aby se oni takhle basnilo. Jinak muj zebricek nej klubu:                 1. Real Madrid  s Di Stefanem                           2. Ajax Amsterodam s J. Cruyfem - tyhle 2 tymy sedi                                                  3. Inter Milan povalecny cca 48-56                                                       4. Manchester United - Busbyho deti - oba 2 teamy maji smutny osud, poznamenala je letecka havarie v dobach kdy mely nejlepsi tymy a oba se z toho vzpamatovali a vyhraly Pohar Mistru.                                              5. Tady jsem na rozpacich a) AC Milan s 88 - 94 s uchvatnimi Nizozemci.    nebo b) Liverpool 80tych let, kdy predvadel neuveritelny fotbal, abohuzel byl utnut radenim fanousku. c)  Manchester United 94 - 98 s Cantonou a Mladou generaci dosahli az na CHL.

0/0
30.5.2009 4:34

Joli

Iniesta

Tak se mi zda, ze cesti novinari zapominaji na Iniestu. Xavi je vynikajici, o tom neni pochyb, ale Iniesta je v soucasne dobe proste lepsi. Kdyz Barçe chybi Iniesta, neni jeji hra to, co vsichni tak obdivujeme. Diky Iniestovi Barça postoupila do finale LM a diky nemu v nem i vyhrala - byl to prave Andres, kdo prihral Etoovi na prvni gol, ktery byl pro cely zapas rozhodujici. Jak jsme vcera kriceli v ulicich Barcelony - SIN INIESTA NO HAY FIESTA ;-D

0/0
29.5.2009 22:04

Tomstersson

Re: Iniesta

Tak tak, Andres je pan fotbalista, pro současnou Barcu naprosto nepostradatelný

0/0
30.5.2009 0:27

Spravedlivý Cech

Real nikdy nejlepší nebyl.

Pamatuju utkání týmu Evropy proti výběru Anglie, kde Španělé ten zápas sabotovali a Evropa či snad dokonce "Svět" prohráli po několika golech Greavese. Di Stefano tam hrál tak blbě, že zasloužil zastřelit.

0/0
29.5.2009 21:55

phill_marlowe

Re: Real nikdy nejlepší nebyl.

No... To mohla bejt akorát benefice Stanleyho Matthewse v 65. Greaves dal gól jeden. A jak to víš, že hrál Di Stéfano blbě, tys tam byl? Nějakej zájezd z Budějovic do Stoke-on-Trent, kde se to hrálo? :-)

0/0
29.5.2009 23:00

mokrykcb

pche

Nejlepší je Espanyol BarcelonaR^

0/0
29.5.2009 21:21

Joli

Re: pche

Jasne, jasne: Perico que vuela, perico a la cazuela ;-D

0/0
29.5.2009 22:08

Beldor

hmm..

Ale ze by me to finale nejak uchvatilo a ze by "tym snu" predvedl nejaky oslnivy fotbal to rict nemuzu....KazdopadneR^Fotbal je fotbal:-)

0/0
29.5.2009 20:58

CarlitosCZE

.

Jmenovaný týmy hráli fantasticky několik let, u týhle Barcelony je ještě potřeba počkat. Může to být jednosezónní zázrak, může to být začátek skvělý éry. Každopádně letos hrála fakt super na pohled i výsledkově, v lize v podstatě dala za půlhodiny tři góly a zbytek se vůbec nemusel hrát. Guardiola se s nikým nemazlí, což Barce evidentně prospívá, ale po příští sezoně chce prý skonšit, tak uvidíme. HLavně aby se zvednul Real:-P http://www.spanelskyfotbal. cz

0/0
29.5.2009 20:47

Spravedlivy Cech

Absolutne nejlepsi??

to byla jedine Sparta za Hrebika R^?? vsechno ostatni je jen trapny pokus o vtip :-©Rv ??

0/0
29.5.2009 19:28

master_jarek

"A konkurencí dnešní Barcelony je i jedna z těch minulých..

"A konkurencí dnešní Barcelony je i jedna z těch minulých. Stvořil ji trenér Johan Cruyff, jenž na přelomu 80. a 90. let získal s klubem čtyři španělské tituly a v roce 1992 i Ligu mistrů."

myslite snad tu, ktera prohrala v 92 doma se Spartou Praha? Rv

0/0
29.5.2009 18:42

astrix

Re: "A konkurencí dnešní Barcelony je i jedna z těch minulýc

"My jsme ale měli tenkrát několik dobrých zápasů, zatímco tihle chlapci odehrají dobře každý," srovnává Ronald Koeman.

Stačí dočíst o řádek níž...

0/0
29.5.2009 19:15

Urbie

no nevim

zase bych je nepřeceňoval, minimálně i v novodobé historii ligy mistrů jsou tu furt uspěsnější týmy, například Real na přelomu tisíciletí, kdy byl, jestli se nemýlím, třikrát za sebou ve finále..nebo AC Milán ještě z před tří let...

0/0
29.5.2009 18:27

Urbie

Re: no nevim

tak se mýlím, ale byl tříkrát vítězem během šesti let..

0/0
29.5.2009 19:32

Udec

No

Barca vyhrála se štěstím - viz. semifinále. Proč to zmiňuju, když má nějaký tým být v pětce nejlepších týmů historie, tak by si měl poradit s jakoukoliv obranou. To oni nedokázali, proto tam nepatří. Over:-)

0/0
29.5.2009 18:06

Barcelonan

Re: No

Ale poradili, vstřelili jeden gól a ten byl postupový.

0/0
29.5.2009 18:08

Udec

Re: No

Dobře, máte pravdu:-). Technicky poradili, ale nepochybuji o tom, že zápas jste viděl a tudíž pravděpodobně víte, co mám na mysli. Myslím tu 90-ti minutovou marnost a nemohoucnost. Jenom tak na okraj, Barcelonu mám rád, jenom se snažím shrnout fakta :-)

0/0
29.5.2009 18:12

Barcelonan

Re: No

Prostě proti Chelsea se jinak hrát nedalo, Hiddink dokázal to, co se žádnému týmu letos nepodařilo, takže jestli chtěla Barca postoupit, bylo potřeba porazit CFC jejich vlastní zbraní, jinak by Chelsea dala tři čtyři goly z brejku a bylo by hotovo. To řazení mezi 5 nejlepších v historii je v dnešní vyrovnanosti nejlepších klubů podle mě nesmysl.

0/0
29.5.2009 18:38

astrix

Re: No

A takhle mohla dát tři góly z penalt a bylo by hotovo.:-)

0/0
29.5.2009 19:17

malej pipík

A kde je Live?

0/0
29.5.2009 17:34

the big dick

A kde je Live?

0/0
29.5.2009 17:22

malej pipík

Re: A kde je Live?

To je náhodička člověče...

0/0
29.5.2009 17:35

astrix

Re: A kde je Live?

Nebýt v tom 12 minut rozdíl, tak jo.:-)

0/0
29.5.2009 19:18

AmedeoModigliani

Jo hrajou celkem hezky,

týmem snů budou až to potvrdí alespoň ve dvou sezónách. To jest až se prosadí proti vícero špičkovým klubům.

V titulku jsem záměrně tak trochu znevážil jejich hru, je ale neoddiskutovatelnou pravdou, že dopředu hráli LETOS opravdu famózně. R^

To nemění nic na tom, že si přeju aby příští rok byla vyřazena jedním z mých oblíbených klubů. "Angličané" by měli ostrouhat už v základních skupináchR^EU

0/0
29.5.2009 16:55

Barcelonan

Re: Jo hrajou celkem hezky,

No Inter to zase nebude, ten je v LM marný, mohl by to být AC, u Juve těžko odhadovat, ale pokud Barca udrží kádr, ani jeden z italských týmů na ni mít příští rok nebude.

0/0
29.5.2009 18:10

buchtak

Ahahahahahh..

Zrhzeni anglofilove holt neunesli porazku svych ostrovnich milacku nejakejma opalenejma klukama ze Spanelska, tak tu budou jeste mesic brecet a nadavat na sudiho :P.. Co na tom, ze v prvnim zapase se mela kopat penalta proti Chelsea, co na tom, ze Chelsea by bejvala postoupila diky totalne nahodnymu golu, ze Barca dala letos pomalu tolik golu jako Chelsea a Manchester dohromady, predvadela na rozdfil od Chelski nadhernej fotbal a vyhrala treble a to i za pomoci drive vyhradne anglicky zbrane: otacenim zapasu a golama v poslednich minutach zapasu.. Ubreceny anglofil v mamincine naruci dokaze pouze vyblejt nakou hlasku o tom, ze Barcelona letos vsechno postavila na eskymakovi = tomu se musi zdrave uvazujici clovek jen zasmat :P

0/0
29.5.2009 16:34

VrP

Re: Ahahahahahh..

Abys jim zase nekřivdil. Kdyby postoupila Chelsea, tak by se Barcelona určitě ozvala proti podivnému vyloučení Abidala a ještě by nezapomněla připomenout sporné okamžiky z prvního zápasu.

Tak to ve světě chodí.

A přitom v Londýně byly dvě velké chyby. Neodpískaná penalta pro Cheslea za ruku v situaci s Anelkou a vyloučení Abidala po podivném pádu Anelky.

0/0
29.5.2009 16:57

Barcelonan

Re: Ahahahahahh..

Jsem rád, že někdo stejně jako já, viděl v tom zápase jednu neodpískanou pentli a ne čtyři až šest.

0/0
29.5.2009 18:06

simyr

Re: Ahahahahahh..

Fakt je, že Barca vymazala MU tak, že pomalu začínám věřit slovům Mourinha /nebojaksepíše/, ža MU  s velkým soupeřem shoří jak papír. Na druhou stranu v zápae s Ch. byly podle mne alespoň dvě jasné ruce na penaltu proti B, ten faul na Anelku byt taky jasný, A. cítil soupeřovu nohu na své tak padl, to by dnes udělal každý útočník.  P.S. tím možná zlikvidoval Ch.- kdyby šel na bránu, mohl dát gol a Ch. by postoupila.;-D

0/0
29.5.2009 21:43

Barcelonan

Jak už je v článku zmíněno:

Těžko lze předpokládat, že v dnešní vyrovnanosti fotbalu, bude nějaký tým kralovat třeba 5 let po sobě.

0/0
29.5.2009 16:01

cruz azul

LOL

A na lavicku dosadit Wernera a pak to je Bozi dilo !!!! Rv

0/0
29.5.2009 15:57

Orinos

Prosba

Chlapi, nemate nekdo ulozenej odkaz na youtube z hokehove svetoveho sampionatu  v Kanade ? .. resp. s Kanadou .. Chtel bych si pripomenout Vaska Tittlebacha a jeho neskutecny komentar .. -)

0/0
29.5.2009 15:49

0xf

njn

Ja se obcas jeste podivam na ajax s cruyfem myslim ze tento styl jeste nebyl prekonan. Skoda ze nemuze tehdejsi muzstvo nastoupit proti zde protezovane chelsea tento system byl vymyslen prave pro rozbijeni muzstev jako chelsea ktera ani tak nehraje jako brani.

0/0
29.5.2009 15:28

mutantmutant

Re: njn

já sem toho moc z té doby neviděl, ale Ajax cca 10 let zpátky byl taky slušnej mazec. vždycky si vzpomenu jak Reiziger jako obránce tam vodil hvězdy soupeřů jak se mu zachtělo :-)R^

0/0
29.5.2009 16:28

exse

Barca

I přes to že v semifinále si Chelsea zasloužila postoupit, tak věřím že Barca má aktuálně jasně nejlepší tým světa. V tom týmu nenajdete žádné slabé místo, je to parta kámošů a proto jim to na hřišti tak de a technicky sou o třídu lepší než každej jinej tým, hrají spolu takhle jen rok, takže se dá předpokládat že toho dosáhnou ještě víc např. vyhrají LM 2x za sebou, věřím že třeba za 20 let bude tenhle tým označován za nejlepší tým historie. Tohle je můj názor :-)

0/0
29.5.2009 15:23

0xf

Re: Barca

Barca je fajn hlavne proto ze se snazi hrat fotbal ale vzdycky diky stylu hry bude mit potize s presovskym betonem. Na ten totiz nema utocniky to by potreboala nekoho ve stylu romaria bohuzel zatim utocnik jeho kvalit neni na trhu.

0/0
29.5.2009 15:30

Alekks

Re: Barca

blbost, má jenom nejlepší útok, obrana stojí za houby, respektive je jen průměrná

za nejlepší tým historie nebude považovaná určitě. na to by se musela alespoň přiblížit výkonům realu za di stefána nebo ajaxu za cruyffa a na to nemá v současnosti nikdo a nejspíš ani mít nebude

0/0
29.5.2009 15:58

lukinoo

Ale ne absolutně nejlepším

Souhlasím. Do zadu bych jim dal Bolfa, místo Iniesty Otepku, pak ty to tepreve mohlo konkurovat absolutnu

0/0
29.5.2009 15:06

mutantmutant

Re: Ale ne absolutně nejlepším

a do útoku Pacandu R^

0/0
29.5.2009 15:45

Black-eyed

Ukradené finále...

... kde měla být Chelsea... Ovšem "norský stroboskop" měl jiné notičky... Toto je hysterický článek o ničem...:-P

0/0
29.5.2009 14:54

mutantmutant

Re: Ukradené finále...

toto je hysterický příspěvek o ničem :-)

0/0
29.5.2009 15:46

Barcelonan

Re: Ukradené finále...

Víš proč nebyla CFC ve finále? Protože na rozdíl od Barcy nedokázala venku vstřelit gól. Barca jedinou šanci na Stamford Bridge proměnila, kdežto CFC jedinou šanci na Nou Campu zazdila, no vlastně ji zazdil Drogba, ten Drogba  který po semifinále div nesežral sudího, ale na tento fakt už jaksi zapomenul.

0/0
29.5.2009 15:55

Alekks

Re: Ukradené finále...

to je sice pravda, ale to, že rozhodčí chelsea brutálně zaříz je taky pravda

0/0
29.5.2009 16:00

Barcelonan

Re: Ukradené finále...

Ale jděte, ruku na srdce, už jste nekdy někdo viděl, aby v jednom zápase kopalo jedno mužstvo 4 pentle???? Já si nevzpomínám ani na tři, Mluvím samozřejmě o zápase nějaké úrovně, ne župním přeboru. Jo a vyloučení Abidala taky nebylo úplně ok.

0/0
29.5.2009 16:03

suprafon

Re: Ukradené finále...

Intertoto Cup, 2. kolo:

02. července 2000, Velbažd Kjustendil - Sigma Olomouc 2:0

08. července 2000, Sigma Olomouc - Velbažd Kjustendil 8:0

Góly: Vlček 4x, Kovář 4x (všechny z penalt)

0/0
30.5.2009 7:40

matadoro

zatím ne

když to zopakujou  i příští rok tak možná,ale po roku si myslím ,že je to skoro tohle vyhlašovat

0/0
29.5.2009 14:48

Alekks

Re: zatím ne

přesně, vloni takhle oslavovali manchester. v londýně barceloně její super útok příliš nepomohl. měli kliku, že na jejich straně byl ovrebo. jinak by se teď šťourali v nose a přemejšleli, kde udělali chybu. vzhledem k současný vyrovnanosti a obrovský konkurenci neni příliš pravděpodobný, že by se úspěchům realu nebo ajaxu byť jen přiblížili. a porovnávat týmy, který jsou od sebe padesát let je nesmyslný.

0/0
29.5.2009 15:20

exse

Re: zatím ne

Nemyslím si že loni takhle někdo oslavoval Manchestr. Loni ve finále si Manchester nezasloužil vyhrát a určitě nebyl tak suverení jako letos Barcelona. Prostě jak už jsem psal tady nahoře, tenhle tým barcy je suveréně nejlepší na světě, kdo jinej by dokázal takhle znemožnit Bayern nebo Lyon ??? Chelsea má nejlepší obranu na světě a k tomu ještě výbornýho trenéra takže není divu že hrála s Barcou tak vyrovnaně, ale většinou se týmy soudí podle útoku a ne obrany a v tom Chelsea nemůže Barceloně konkurovat ....

0/0
29.5.2009 15:29

Alekks

Re: zatím ne

většinou se týmy soudí podle výsledků. a jeden povedenej rok nic neznamená. bayern ani lyon nejsou špička a proti barceloně hráli naivně. a proti chelsea barcelona zrovna suverénní nebyla. k porážce byla podstatně blíž než vloni manchester.

0/0
29.5.2009 16:03

ing.já

nejlepsí

Kdyby Chelsea nevyradil ten norský sudí, tak byl tenhle clánek zbytecný.

Vázne - proto Chelsea to byly snad jediné zápasy Barcelony, kdy nedokázala hrát svoji hru, takze Chelsea musela mít svou kvalitu. Cekal jsem tvorivou prevahu Barcy, ale prekvapive i tvorivejsí byla Chelsea

0/0
29.5.2009 14:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze