Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gólman Čech si na sudího stěžuje také a volá po zavedení videa

Především nad výkonem norského rozhodčího Övreba se pozastavuje český gólman Petr Čech, který hájí branku londýnské Chelsea.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepan53

JÁ JSEM MYSLEL, ŽE TA DISKUSE MĚLA BÝT O

;-D "Co se stalo ve středu, to by mělo sloužit k zamyšlení pro celou UEFA. Protože ve dvou semifinálových zápasech se staly incidenty, které by se při zavedení videa vůebc stát nemusely," ! TADY MELETE PÁTÉ PŘES DEVÁTÉ, a vůbec ne o tématu. S VIDEEM SOUHLASÍM A VOLÁM PO NĚM NEJMÉNĚ JIŽ 5 let! Zavedení videa, a sjednocení výkladu o ruce = jednotný výklad, žádný je na posouzení rozhodčího, jakákoli ruka = pokutový kop ;-D

0/0
8.5.2009 20:15

Obskurni Prase

Re: JÁ JSEM MYSLEL, ŽE TA DISKUSE MĚLA BÝT O

A voláš telefonem nebo jenom z okna?

0/0
8.5.2009 20:38

Henrik_Larsson

Re: JÁ JSEM MYSLEL, ŽE TA DISKUSE MĚLA BÝT O

Já bych se nebál jít ještě dál, kdo zahraje rukou ve vápně, bude za úsvitu pro výstrahu zastřelen! A zakázal bych hrát rukama i gólmanům, aspoň by konečně padalo víc gólů R^

0/0
8.5.2009 21:24

_Pete

Re: JÁ JSEM MYSLEL, ŽE TA DISKUSE MĚLA BÝT O

A hlava zastřeleného bude před stadionem nabodnuta na kůl pro výstrahu soupeřům!

0/0
8.5.2009 21:49

Clifford

pusťte si ten zápas ještě třikrát dokola

a jestli se budete dívat pozorně, tak tam těch penalt uvidíte třikrát víc! takže minimálně 12 jich Chelsea kopat měla:-P

0/0
8.5.2009 17:46

Henrik_Larsson

Je to vůbec ještě Petr Čech

Proč se Čech v komentáři k chybám rozhodčího ani slůvkem nezmínil o vyloučení Abidala? Nebo to snad nebyla hrubá chyba? Kdeže je objektivita a skromnost, kterou se Petr Čech kdysi odlišoval od ostatních namistrovaných hvězd Chelsea... A to ani nemluvim o tom, že tenkrát byl nejlepší na světě, zatímco dneska už by se nevešel ani do brankářský topten...

0/0
8.5.2009 17:23

the big dick

Vždyť je to fuk jestli je tam Barca či Chelsea

Vážně si myslíte, že letošní finále bude oslavou útočnýho fotbalu? Jste blbci.;-DRv MU to zazdí jako minule s Che, a Barca se taky nebude moc hrnout dopředu. Přece pude vo hodně, je to finále, finále lidičky.

0/0
8.5.2009 16:21

pepsi_09

*

Petr Čech už je jenom nafouknutá bublina a věšák na reklamy. Nechá ze sebe dělat kvůli reklamě úplnou piču a na hřišti nechytí nic, co neletí přímo na něj. Za jeho "vybíhání" na centry by mu i v Blšanech nalili pivo z kelímku za krk. Z dobřeho brankáře je už jenom děravá vagína a v reprezentaci by měl dostat konečně šanci například Drobný.

0/0
8.5.2009 14:53

peter9

Kdo to pochopi?

ze Cech stal u prave tyce, protoze tam ta akce zacala a na odrazeny mic  a nasledovnou strelu nestacil upravit uhel, ze Cech pouzil pravou ruku protoze v horizontalni pozici byla tato ruka blizsi, ze branili 1:0, protoze to fungovalo a Barca byla neschopna se s tim poprat, ze v takovych zapasech se nemeni to co funguje, tak proc by riskovali a sli do utoku??? Kdo to pochopi, ze? Chelsea doplatila na nahodny ale fantasticky gol. Takticky hrali vytecne. R^

0/0
8.5.2009 13:18

wertex

Hmmm

Nechapu to nadseni z barcelony, to ze porazila real 6:2 je jako kdyz dala sparta 5 golu brnu proste jim to sedlo. V utery meli jednu !!! jednu strelu na branu to je ten ofenzivni mega team? Hrat proti spatnejm obranam je snadny ale jen co narazili na slusnej tym dali jeden gol ze dvou zapasu. Kolik sanci mela chelsea? A samozrejme postup je za obe utkani v prvnim mela barca 2 sance?   Opravdu super mega tym. Jen ukazka toho proc je mezi poslednimi 4 tymy jen jeden ze spanelska.

0/0
8.5.2009 12:38

Vince12

Re: Hmmm

ofenzivni megatym dokaze z minimum sanci vytezit maximum, ne ze da milion strel na branu aby se jednou trefil. To spis Cech by mel mlcet kdyz jeho procentualni uspesnost zakroku je 0 :D .A mezi poslednimi 4 tymy treba neni ani jeden z Italie, Nemecka nebo Francie, pred nekolika lety byly zase 3 tymy ze spanelska (finale Real-Valencia) a Barca padla v semifinale a zadnej anglickej tym. Proste casy se menej, za par let to bude zas jinak.

0/0
8.5.2009 14:45

wertex

Re: Hmmm

No ja jen ze divat se na tym co vystreli jen jednou to se muzu divat na slavii :). A nerek bych ze cech mel moc sanci tu strelu chytit ale to ty budes vedet lepe nez ja patrne ;). Ano meli silne obdobi ale to je pryc ted spanelske tymy hrajou nic extra. Trea real ma podle me absolutni pruchodak v zadu.

0/0
8.5.2009 21:33

Vince12

Re: Hmmm

jestli neco slo nebo neslo chytit je strasne tezky posoudil, spousta lidi se tu hadalo o tom jakou tam mel a nemel jit rukou, podle me ale jedna z pricin byla i strasne pomaly presunuti s tou prihravkou na Iniestu, tam bych rek ze se hrozne pomalu presunul na lajne

0/0
9.5.2009 2:11

Vince12

Re: Hmmm

A s tim Realem souhlasim, prave od tech let kdy vyhravali vsechno, pak prisel nastup "Galacticos" cili hvezd Beckham atd a od ty doby uz nikdy nehrali tak dobre. Skoda no

0/0
9.5.2009 2:13

S.O.B je zpátky!

Zajímavý

že když loni (nebo už předloni?) když vyřadili v semifinále Liverpool, golem kterej nebyl, TAK TO BYLO VŠECHNO V POŘÁDKU! :-/ Rv

0/0
8.5.2009 11:33

zepp

Mám dotaz?

Proč po tom míči šel pravou rukou, když střela mířila nalevo od něj. Levá ruka byla blíž míči. Já říkám, že Valdez by to měl. Basta. Můj názor. :-P

0/0
8.5.2009 11:16

mrcubin

Re: Mám dotaz?

To tak prostě je :-). Pravá ruka se dostane při skoku doleva výš.Kdyby to bral levou stejně by to neměl !!

0/0
8.5.2009 12:13

peter9

Re: Mám dotaz?

V horizontalni poloze brankare byla prava ruka, blizsi ruka.;-D:-/

0/0
8.5.2009 12:48

wertex

Re: Mám dotaz?

Aaaa pan je expert a co si rikal druhemu golu realu co dostal valdez? Kdyby tohle dostal cech to by zde bylo chytrejch o vybihani ;)).

0/0
8.5.2009 13:07

Ravanelli

Chlapec by si měl najmout tiskového mluvčího.

Svými projevy i reakcí na kritiku jeho hrubých chyb (oprávněnou) se stává stále méně sympatickým.

Místo aby byl rád, že se nám takřka vyhnula globální krize, tak svým chováním narušuje  náš finanční system, ve kterém Česká spořitelna má stále dominantní postavení.

0/0
8.5.2009 10:48

peter9

Re: Chlapec by si měl najmout tiskového mluvčího.

??? Jsem tady dobre? Ja myslel ze se mluvi o fotbale. Tak to je tak trochu eintopf, ne?:-/

0/0
8.5.2009 12:51

B.A.D.Y.

Re: Chlapec by si měl najmout tiskového mluvčího.

ceska sporitelna? tam ma penize nekdo normalni? 8-o nejdrazsi financni institut a sluzby nic moc. spis nic nez moc.

0/0
8.5.2009 16:08

the big dick

Kdybyste je v přesilovce roznesli

nemusel bys teď bulit.Rv Jenomže vy jste se v tý přesilovce nepochopitelne stáhli. Inu, doplatili jste na svoji taktiku. Poděkuj Hiddinkovi neboli svým spoluhráčům...:-©Rv

0/0
8.5.2009 9:43

Zdenda-69

4 pentle ??q

Čechino, pomalu bys měl přesměrovat na tu reklamu ... Dvě, víc ani omylem .... (faul vytažený z vápna a první Piqueho ruka .....).

0/0
8.5.2009 5:00

Malimola Malimej

Re: 4 pentle ??q

a dvě je snad málo? Ovšem spíš 3

0/0
8.5.2009 7:38

_Pete

4 penalty?

A kde? 8-o;-D;-D;-D

0/0
8.5.2009 2:37

Rudý bolševický nok

A pro ty, kteří tady píšou, že je to pro fotbal lepší

když včera postoupila nezaslouženě Barcelona, tak to převedu na dnešní hokej. Čechy sice rozhodčí zařízl nesmyslnými vyloučeními, ale jinak mám radost, že postoupili švédové a vyhrál hokej, jejich kvalita a útočný styl je příslibem do dalších bojů, na rozdíl od Čechů. 

0/0
8.5.2009 1:11

vaclavj1

Re: A pro ty, kteří tady píšou, že je to pro fotbal lepší

soude podle clanku tady na idnes je rozdil v tom, ze cesti hokejiste nefnukaji jako fotbaliste Chelsea a nehazi to na rozhodci :-P

0/0
8.5.2009 1:25

Milan_Seliga

Re: A pro ty, kteří tady píšou, že je to pro fotbal lepší

Čechy zařízl rozhodčí? Můžeš prosím říct kolik měli za zápas Češi přesilovek? 7? 8? Rozhodčí pískal blbě, ale blbě na obě strany stejně. Nebo pokud nemáme aspoň dvojnásobek přesilovek co soupeř tak nás rozhodčí zařízl?

0/0
8.5.2009 2:19

Rudý bolševický nok

Včera..

jsem si po tom fotbale myslel, že to byl nejhorší výkon rozhodčího, co jsem viděl. Dneska mě vyvedli z omylu na hokeji :-(

0/0
8.5.2009 1:07

paison

hiddink

proc se rika hiddinkovi stistko, kdyz uz dlouho nic poradne nevyhral?

0/0
8.5.2009 0:09

blazir1

Re: hiddink

No prave proto. Protoze s tymem nikdy nic na ME/MS zasadniho neuhraje. Na sampionat postoupi se stestim a s odrenou zadeli, tam pak jentaktak proleze zakladni skupinou, pripravi se na jeden jediny dulezity zapas(ten osmifinalovy), ten s p*dele klikou vyhraje(aby pak v dalsim vycoudil) a pak je fotb. svazem daneho statu oslavovan a nalezite pre/zaplacen. Tedy za hoffno ma kupu slupek. Pak se presune k jine repre kde to zopakuje... A tak znova a znova a znova dokolecka. To uz mame 3xnechutny stesti v jednom jedinem prispevku...;-D;-D;-D

0/0
8.5.2009 0:48

phill_marlowe

Re: hiddink

To jo, největší úspěch v dějinách dvou reprezentací, Korey a Austrálie, Ruskej po 21ti letech, semifinále MS s Holandskem, k tomu vítězství v PMEZ s Eindhovenem, Interkontinentální pohár s Realem a 6 titulů z holandský ligy, ten chlap má prostě z prdele kliku... :-)

0/0
8.5.2009 1:05

Blue Moon

Re: hiddink

R^R^R^

0/0
8.5.2009 7:52

S.O.B je zpátky!

Re: hiddink

blazirovi je buď 5 let nebo je to pitomec :-©

0/0
8.5.2009 11:37

S.O.B je zpátky!

Re: hiddink

Škoda jen, že u nás takhle "neschopnýho" trenéra nemáme

0/0
8.5.2009 11:38

peter9

Re: hiddink

Rekl bych ze je to petilety pitomec. Mele mele mele, nevi o cem... Z Chelsea prohral jen jednou, Korea, Rusko, Klokani... opravdu nic moc, ze? Kez by jsme jej meli pro nase kluky! Hiddink je hvezdaR^

0/0
8.5.2009 12:58

Slávista

Pár věcí

1. myslím, že není třeba pochybovat o kvalitách Čecha, ať už se to komukoliv líbí nebo ne; pořád se jedná o gólmana s velkým potenciálem 2. podle mě by mu už prospěla změna klubu; v Anglii už něco odehrál, titul má a na vítězství v pohárech, jak se zdá, to opět nevypadá (alespoň pro tento rok) 3. k zápasu: ti, kdo tady ale zároveň vykřikují něco o 4 nebo dokonce 6 penaltách by se měli trochu zamysetl, páč to už je trochu šilný šálek kávy. Ono stejně tak se dá spekulovat o tom, že vyloučení z 66. taky nebylo asi moc ok. Čili o podplacení rozhodčího tady nemůže být vůbec řeč.  A samozřejmě, když hraješ v 10-ti lidech, jsi víc pod tlakem, víc fauluješ atd. Takže jistý zákroky ze strany Barcelony by jednoduše řečeno nebyly. A co se týče nastřelené ruky ve vápně, opět rozporuplný přístup ze strany rozhodčích. Taky pochybuju, že se dá vždy prokázat úmysl; a pokud je hráč v pohybu, jen těžko se může pohybovat s rukama při těle. To si může každý velmi snadno zkusit, jak funguje fyzika v praxi.

0/0
8.5.2009 0:00

vagin

Tankista

jasně viděl čtyři penalty přes celé hříště ;-D Ale že ta skvělá Chelsea hrála proti deseti, to si asi nevšiml. Vrať se do Blšan, ty díro ufňukaná ;-D

0/0
7.5.2009 22:51

Rudý bolševický nok

Re: Tankista

Možná to nevíš, ale i do Anglie už dorazilo video, vagíne trapnej :-©

0/0
8.5.2009 1:04

sockopankac

...

to je ale ufnukanek ;-(;-(;-( za celej zapas mel udelat jedinou vec a tu po...by mel nekam zalizt a trenovat a nekecat blbosti .RvRv

0/0
7.5.2009 21:09

Reborn

Re: ...

Ta strekla se tocila OD nej, tezko to mohl chytit.... ale holt kopat do Cecha je od ME moderni a zavistivi cechackove se v tom vyzivaji...

0/0
7.5.2009 22:03

Eddy Merckx

Re: ...

Ježíšmarjá takhle blbej jako ty to musí bejt trestný

0/0
7.5.2009 22:35

peter9

Re: ...

No jo....brankar sackpankac promluvil a to nemel. (Y)!!!Tim se prozradil, kolik toho o brankarich vi. ;-DCech za gol nemoh pane sackopankac, ale vam to je asi jedno. Hlavne ze mudrujete a kritizujete Cecha.(Y)

0/0
8.5.2009 13:04

CarlitosCZE

.

A že si Péťa nestěžoval před týdnem, když se na Nou Campu nepískala jasná pecka a naopak pískal offside, který nebyl, kdy by se Eto'o dostal do jasný šance;-D http://www.spanelskyfotbal. cz

0/0
7.5.2009 20:53

slaviator

Re: .

Rika V OBOU

0/0
7.5.2009 21:25

honza-v

Chelsea si postup

prohrála sama už v Barceloně tou svojí defensivní hrou.

0/0
7.5.2009 20:51

gotzur

Za podobnou nastřelenou ruku v pokutovém území

se kopala proti našemu celku penalta ve finále MS 1962(viděl jsem v archivních materiálech). 

0/0
7.5.2009 20:17

mars42

Re: Za podobnou nastřelenou ruku v pokutovém území

Jediný problém je, že sa proti nám penalta vo finále nekopala.

0/0
7.5.2009 20:32

gotzur

Re: Za podobnou nastřelenou ruku v pokutovém území

Správně!Beru zpět. Ono to bylo vlastně naopak a dopadli jsme stejně jako včera Chelsea.;-D

0/0
7.5.2009 20:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze