Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V pondělí bude představen projekt na osamostatnění fotbalové ligy

S projektem na osamostatnění především prvoligové fotbalové soutěže má vystoupit na pondělním ligovém shromáždění člen svazového výkonného výboru a šéf teplického klubu František Hrdlička.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iam_No1

To jsou nazory

nejstupidnejsi ma klasicky akcionar Jogurt, obhajujici tady Zizkov. :D

Proswte tymy jako Zizkov, Zlin, Sparta apod, kteri stejne k silnejsim souperum jezdej akorat zuby nehty branit, at si kopou mezi sebou. Po pulce ligy 6 nejhorsich o sestup, zbytek kazdej s kazdym 2x.

0/0
22.4.2009 21:06

slaviator

Re: To jsou nazory

sorry, ale to je blbost. Slavie by třeba díky losu odehrála zápasy s Kladnem, Žižkovem, Budějovicema, ... doma a hrála na Spartě, v Ově, Bolce, Brnu, Liberci... ? Zatímco Sparta by doma hrála s Ovou, Bolkou, Slavií, Brnem, Libercem a venku s Kladnem, na Žižkově, s Budějkama?

0/0
22.4.2009 21:10

Iam_No1

Re: To jsou nazory

tak lepsi hrat s radoby silnymi tymy venku, kde jsme schopny je porazit, nez doma, kde akorat odkopavaj balon. :/

Ale je fakt, ze spravedlive by to nebylo.

Ja jen rikam, ze zapasy se Zizkovem, Zlinem a podobne jsou kazdy rok o nicem. No a co teprve, kdyz tyhle celky hrajou proti sobe, to uz je uplne urazka fotbalu.

0/0
22.4.2009 21:13

slaviator

Re: To jsou nazory

zúžit ligu R^ osamostatnit ji R^ a trošku asi zatlačit na ČT ohledně TV práv R^

0/0
22.4.2009 22:21

Upir_Spike

Re: To jsou nazory

no spíš bych přesunul slavii, aby hrála ligu v Izraeli. A pak bych vyhodil Zlín a 14 týmů v lize by bylo akorát.

0/0
22.4.2009 23:31

Iam_No1

Re: To jsou nazory

tjn, v cele s Dynamem Bukurest ;-D

0/0
23.4.2009 7:13

slaviator

:-)

Ono hrát 16 týmů a po pulce ligy rozdělit na dvě skupiny - o titul a udržení se - by nebylo košer, protože na podzim hraje každej s každým jen jeden zápas... takže kdo by hrál venku se Spartou, Slavií nebo Ostravou by byl v nevýhdě proti těm, co by je měli doma...

Ale řešení mám. Zúžit ligu na 10 týmů. Ne jak gurt si myslí že podle jmen, ale podle výkonnosti. Prostě nesestoupil by jeden tým, ale čtyři, potom další sezonu zase další čtyři, ... až by se to srovnalo. Každou sezonu by tak ubyly 2 týmy (dva totiž by šly ze druhé do první, že), takže za 3 roky by v lize bylo 10 týmů.

Ty by hrály čtyřkolově. Na podzim každý s každým doma i venku, na jaře to samé ve stejném pořadí. Takže třeba na Žižkově by týmy hrály jak v létě na kvalitním terénu, tak v zimě na břečce.

Celkem by tak bzlo 36 zápasů pro každý tým, 36 kol místo nynějších 30. To by se zvládlo. Ale co je podstatné, liga by se zkvalitnila, hrály by spolu více těžkých zápasů týmy Slavie, Sparty, Baníku, Liberce, Brna a Boleslavi,

0/0
22.4.2009 17:33

slaviator

Re: :-)

pohárpvých aspirantů.

Druhá liga by se naopak mohla rozrůst na 20 týmů (16+6=22, tzn že by tu poslední, třetí, seznu z druhé ligy místo dvu týmů sestoupily 4...) bez toho, aby tam byly B týmy. Pro ty samstatná soutěž, hrály by vždy nejdříve A týmy jedntlivejch prvo- a druh-ligvejch týmů, druhý den dopoledne pak B týmy. Takže by tam mohli i hrát hráči, co byli v A týmu jen na lávce neb hráli pár minut...

0/0
22.4.2009 17:36

gurt

Re: :-)

ja tohle proste nepochopim. a nemyslim, ze by bylo tak jasny, ze by se liga zkvalitnila. stejne by si asi nakonec zjistil, ze to neni ono.:-P

0/0
22.4.2009 17:49

Mandibulus

Re: :-)

Zvláště Brnu a Baníku ty těžší zápasy vyloženě chybí... Nevím, nechápu, proč se v diskusích pořád předpokládá, že utkání těch "lepších" sebou zákonitě nesou kvalitu a nasazení.

0/0
22.4.2009 17:54

NoName1978

Re: :-)

Melo by to nejke vyhody, ale zaroven i podstatne nevyhody. Tohle tema se tu diskutovalo uz pred nekolika lety, chapu, nekteri diskuteri tehda byli jeste decka co mela jine zajmy. Ale k te nevyhode. Ted se do Atýmů vsech sestnacti klubu dostane velke mnozstvi mladych hracu tech klubu a hlavne na hostovacku ze sparty, slavie a ti kluci se maji moznost vykopat v prvni lize. Druha liga ma o dost mensi uroven nez prvni, o tom zadna. Podivejte se treba na rakousko kde to tak funguje, ligu hrajoou v par klubech a sou ve srac..... Kdepak, zuzeni ligu nezkvalitni. V ceske lize chybej penize, aby kluby nemuseli prodavat i prumerny hrace za 30 milionu jako na bezicim pasu. Kdyby obcas hrace nad sto melounu, tak to chapu.

0/0
22.4.2009 20:09

Valhalla

Heh

Jej, to je hloupost jako založení evropský top ligy.... Kluby by si to prodávali stejně mezi sebou a nebyl by rozdíl, zkvalitnění ligy by nedošlo, protože peníze nejsou a ani nebudou. Na holomajznu stejně diváci nepříjdou.... A co mládež??? Ta bude trpět taky... Zužení ligy??? Stejná hloupost. Tohle zavedli v Rakousku a stejně to nepomohlo.....

0/0
22.4.2009 16:11

zdendalbc

Re: Heh

Ohledně osamostatnění ligy zřejmě nevíš která bije, nejde o uzavření...

0/0
22.4.2009 16:16

gurt

zdenec ma pravdu

co se to stalo s nasema novinarema, ze misto, aby se pred 2 tejdnama nadrzene psalo o derby, tak se probiraly zase jen delobuchy, obcanky apod.?

proc kluby nenajmou profiky na marketing? vzdyt fotbal je taky jen blbej "produkt"...:-/

0/0
22.4.2009 16:06

pepsi_09

Re: zdenec ma pravdu

No pisálci jsou vždycky vyloženě naštavý, když proběhne zápas v klidu a nadávaji, že tam jeli "zbytečně". Pak si můžeš přečíst nějakou "reportáž", kde se pisálek prsí, že prones na Spartu otvírák na pivo a nikdo mu ho u vchodu nevzal;-D

0/0
22.4.2009 16:09

gurt

Re: zdenec ma pravdu

ale tohle vsechno se da proste "vykomunikovat". vsechno se zalezi na vztahu fotbal - noviny a ten vztah musi nekdo budovat. je v zajmu obou skupin, aby lidi na fotbal prisli a pak si o tom druhy den s radosti precetli.

0/0
22.4.2009 16:13

pepsi_09

Re: zdenec ma pravdu

Většina lidí chce číst bulvární sajrajt, tak ho dostává. Třeba tohle je žrádlo.

http://ahaonline.cz/cz/sport/36221/comment?module=phorum&action=all#comment

0/0
22.4.2009 16:17

gurt

Re: zdenec ma pravdu

8-o nehorazny svinstvo, tohle vidim poprvy. :-©:-©:-©

0/0
22.4.2009 16:21

andžin07

Re: zdenec ma pravdu

v zájmu novin ( sportovních obzvlášť ) neni nic kromě nákladu, jemuž podříděj všechno. stop naivitě !

rozdej jim čísla všech hráčů, dej jim povolení volat třeba i ve dvě ráno, dál jim dej číslo, kam můžou bonzovat o pohybu hráčů a o tom, co žrali, co pili, koho bodali a kdo bodal je a pak o tobě možná, možná napíšou jeden korektní článek.

0/0
22.4.2009 16:19

gurt

Re: zdenec ma pravdu

hele tohle neni o naivite. novinari jsou taky jen lidi a da se s nima pracovat:-P

ale chce to lidi, ktery tomu budou rozumet.

P.S. podivej se do MB tam na to sli chytre. ted si ani nevzpomenu, kdy jsem cetl o MB neco negativniho;-D

0/0
22.4.2009 16:24

zdendalbc

Re: zdenec ma pravdu

Teďka s Teplicema s Bosák dovolil říct, že 3000 není nic moc návštěva - dřív tomu říkali velmi slušně zaplnění stadion (ze 4500 je to nakonec pravda). Ten dostane od Vrba sprďana. ;-D

0/0
22.4.2009 16:29

gurt

Re: zdenec ma pravdu

;-D, jo tam na to jdou vod lesa. sem videl nekde v aha, ze tam byla naka slapka mesarosova jen v podprde... z tribun na ni fanousci stejne urcite nevideli, ale voni okolo toho udelaj sou, pozvou novinare z aha a blesku, daj jim poradne nazrat a napit a hned je, na cem stavet;-DR^

0/0
22.4.2009 16:34

djrhedy

Re: zdenec ma pravdu

Bosák šel s kvalitou hodně dolů, začíná si plést dojmy a pojmy a to je prostě "cesta do pekel". Pořád se vyzdvihujou jen nedostatky. Bosák v tomhle vyniká obzvlášť, po zápase ve Slovinsku vyprávěl málem o tragédii, přitom bod z venku byl přece v celkové matematice tehdy ještě dobrý. Na to nějak úplně zapomněl. Všichni tihle rychle ukvašení slávisti, kteří opití obtýdenními výhrami Slávie na vlastním stadionu, jako by brali výhry automaticky vždy a všude u všech. Pro změnu TV Nova přinese v hlavních zprávách někdy kolem 19:40 živě "akční" reportáž ze stadionu Žižkova, kde se muselo určitě něco stát. Reprotér: Ano, měli jsme tu dva incidenty a pak ukážou, jak fanoušci během zápasu hodili dělbuch a ochranka kvůli tomu někoho vyvedla a pak mu ještě stříkla slzák do ksichtu, když se rval přes plot zpátky. Navíc dokud se ještě bude dávat těmhle rádobyfanouškům prostor v médiích, tak se jich ještě víc bude snažit zviditelnit. Neviděl jsem v BL ne PL, že by se furt dokola něco podobnýho řešilo

0/0
24.4.2009 19:23

gurt

trochu off topic

neda mi to a nalepim sem neco z onlajnu na sportu, tohle se vidi malokdy, aby trener po odchodu z klubu dokazal priznat chybu. KomnackyR^R^R^

.

Měl jste možnost ovlivnit výběr posil pro Baník po jeho mistrov.sezóně,když v dnešním deníku sport píšou, že Vás hlavně toto stálo v následující sezóně v Baníku "krk". děkuji (kendymar) 

.

Na výběru posil jsem se aktivně podílel a nesu tedy plnou odpovědnost za ne zcela vydařené nákupy (F.K.)

0/0
22.4.2009 15:40

Kocek

Re: trochu off topic

Komňacký je dobrej trenér, toho uznávám R^[>-]

0/0
22.4.2009 16:04

gurt

Re: trochu off topic

je to machr a je videt, ze dokaze narozdil od jinych lidi z tehle branze prekousnout svoje egoR^

0/0
22.4.2009 16:10

Spalovač šancí

A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

0/0
22.4.2009 15:34

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

:-©

Nezužovat, žádný play off, koukat se na nejlepší ligy, jak to maj tam, a ne ku.vit fotbal. A ještě po remíze samostatný nájezdy, ne, to taky myslím maj v Emerice... Rv

Je to: o pohodlnosti lidí a celkovém malém zájmu o fotbal - to se změní leda časem, s tím nikdo sebevětším úsilím z roku na rok nepohne. Co se musí změnit, je přístup médií - všichni nadával na Novu s Primou, a teď je to přitom možná ještě horší - místo fajné soboty 14.15 stupidní neděle 20.00 a v pondělí, kdy by se vůbec nemělo hrát, se to posunulo jenom o hodinu dopředu. Aspoň to Dohráno, i když taky nic moc. Přenosy na internetu ze všech zápasů jsou fajn, ale na to koukaj jenom skalní, to diváky na stadiony nepřitáhne (navíc bez opakovaček a s naprosto amatérským komentářem).

0/0
22.4.2009 15:47

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Celkově méně kritizovat a nesrovnávat se s nesrovnatelným (Anglie, Německo, Španělsko atd.)

0/0
22.4.2009 15:48

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Tedy ve smyslu techniky a individuálních schopností hráčů...

0/0
22.4.2009 15:49

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

A jedeme dál :-) - Okamžitě přestat vytvářet negativní atmosféru ohledně nebezpečných stadionů, což je z větší části lživá honba za sezací, přestat medializovat menší excesy nechvalně proslulých skupin fandů (ostravák jezdil po nádraží s ještěrkou). Např. za těch 15 let ligy se neuvěřitelně zvedla úroveň stadionů a hracích ploch (procento vyhřívaných trávníků máme snad největší na světě - kdo to kdy zmíní?) atd. atd. Kluby zlepšit skauting a hlavně podepisovat pořádné smlouvy s mladými hráči a pouštět je ven až tak ve 22 - 23, hlavně ne prodeje 15-letých dorostenců.

0/0
22.4.2009 15:54

mlčenlivý_fanda

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Nezajímavé, pro posluchače, čtenáře a diváky:-). Nutno dodat bohužel!

0/0
22.4.2009 16:02

Spalovač šancí

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Na to ti normální člověk peče, co píšou v novinách nebo říkají v TV. Dokud tam toho člověka nedotáhneš a neukážeš mu to na vlastní oči, tak ho to stejně nepřesvědčí.

Kvalita stadionů se zvedla, nicméně určitě ne o tolik, o kolik se zvedla kvalita života obecně. Ať se na mě gurt nezlobí, ale zrovna taková Viktorka má stadion otřesnej :-) (i když určitě ne nejhorší).

0/0
22.4.2009 16:05

gurt

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

jenze ja mam viktorku rad prave kvuli tomu stadionu ... ja k fotbalu vazne nepotrebuju super sedacku a vyvonenej zachod + kamery vsude.

viktorka to je zavan starych dobrych casu a tak by to melo zustat:-PR^

0/0
22.4.2009 16:08

Spalovač šancí

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Nechtěl jsem nějak rejpat, ale zvolil jsem Viktorku, protože ji mám skoro denně na očích. Problém je, že tobě to prostředí nevadí, ale jsou lidi, kterým to vadí. Když mrkneš, kdo chodí na fotbal v Itálii, ve Španělsku či Řecku, tak jsou to jednak kotelníci a potom normálně celé rodiny. A nevím, jak ty, ale já bych na Viktorku na fotbal třeba svoji přítelkyni raději nebral :-)

0/0
22.4.2009 16:11

gurt

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

mne to prostredi vazne nevadi. pritelkyni bych tam nevzal, protoze bych se pak sam nebavil;-D. hele vazne, ja se desim dob az bude vsechno prilis cisty, vsude te bude nekdo sledovat, nahravat apod. chci chodit normalne v klidu na fotbal, dat si s kamosema alko pivko, klobasu, cigo a uzit si dobrej zapas:-P

0/0
22.4.2009 16:19

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Jenže "divák" (v kontrastu s "fanoušek") právě tohle potřebuje.

0/0
22.4.2009 16:15

gurt

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

ja mluvil o viktorce, tam je to naprosto specificky. normalni principy na zizkove nefunguji. v dobrym umyslu posunes cas vecer, prijde pulka lidi. postavis super novej stadion a vsadim se, ze tam neprijde ani noha:-P

0/0
22.4.2009 16:27

LechTP

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Nevěřil bych, že to někdy na tvůj komentář napíšu, ale je to tu: SOUHLAS!

0/0
22.4.2009 16:10

gurt

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

souhlas zdenci. kazdopadne nejaka snaha by mela vzejit od klubu, ne zeshora. jsou to prave kluby, ktery se musi snazit dostat ze hracu maximum, nutit hrat aktivne pro divaky a hlavne pak na ty zapasy lidi dotahnout:-P

0/0
22.4.2009 15:57

pepsi_09

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Přístup médií je naprosto katastrofální. Ať už ČT, kvůli které jsme snad jediní v Evropě, kde se hraje pravidelně ve všední den v 17.15. a samozřejmě i ta bulvární sebranka od Sportu až po Aha, který dělají z dění kolem fotbalu válečnou zónu..

0/0
22.4.2009 15:55

Spalovač šancí

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

O zužování nic nepíšu.

A pokud chceš dostat lidi na stadiony a nemáš prachy, abys koupil dobré hráče, na které by lidi chodili, musíš udělat něco neobvyklého. A myslím, že play-off by v naši situaci mohlo pomoct.

Je sice pěkné, že píšeš o změně přístupu, ale musejí s tím začít kluby, které nabídnou něco navíc, a v druhé řadě by se měli angažovat ti skalní fandové.

Takže drž se svého názoru "věčně nekritisovat" a vem příští kole na zápas proti Olomouci s sebou 5 kámošů, co nikdy nebo dlouho na fotbale nebyli :-)

0/0
22.4.2009 15:56

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Moji kámoši na fotbal chodí víceméně všichni (pokud jsou v Liberci, z některých jsou pragláci a ti sem na fotbal nepojedou, notabene ne v neděli večer, nebo dokonce v pondělí), zas tolik jich nemám. :-)

0/0
22.4.2009 16:03

Kocek

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

To se ani nedivim :-P

0/0
22.4.2009 16:06

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Muhehe, kocek, MU HE HE! :-P

0/0
22.4.2009 16:13

Spalovač šancí

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

No jo no. Jinak než vlastním příkladem lidi na stadion bohužel u nás nedostaneš :-/

A pokud pro to nedělá něco klub, tak už vůbec ne.

Na druhou stranu jsme mistři světa v chalupaření a to stojí za pochvalu, abychom byli positivní :-)R^

0/0
22.4.2009 16:08

pepsi_09

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

To je hovadina.

0/0
22.4.2009 15:50

Spalovač šancí

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

proč 8-o? 

Ve všech kolektivních sportech až na fotbal se rozhoduje o pořadí ne vyřazovacích soubojích. Z hlediska tradice by to bylo něco nového a asi by to některým dělalo problém si zvyknout, ale koncepčně to zase tak mimo není.

Sice si to nepamatuji, ale věřím tomu, že stejný názor měla spousta lidí před 20 lety?, když se zavádělo play-off v hokejové lize

0/0
22.4.2009 16:00

pepsi_09

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Hokej je hokej a fotbal je fotbal. Zavádět do toho playoff je sociální inženýrství a na stadíony to rozhodně víc lidí nepřitáhne.

0/0
22.4.2009 16:05

zdendalbc

Re: A vůbec - zaveďte play-off, ať dostane GL aspoň trochu šťávy

Od toho je ve fotbale pohár ČMFS, na jeho prestiži je třeba zapracovat. Play-off by sice asi bylo atraktivní, ale zato mnohem delší "základní část" by byla úplně o houně. Navíc fotbal není hokej, aby se dalo hrát 2 zápasy - 2 dny pauza - 2 zápasy. A nechci vidět co by se dělo po nějaké minele rozhodčího v rozhodujícím zápase o postup. Velká moc rozhodčího ovlivnit výsledek je také jedním ze specifik fotbalu a kaprů je nejspíš i tak dost.

0/0
22.4.2009 16:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze