Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škrtel: Dali jsme zvláštní gól, ale Čecha chyba nepoznamená

Z kiksu gólmana Petra Čecha měl v úterý velkou radost, jeho týmu vlil naději na semifinále Ligy mistrů. Nakonec však Liverpool s Martinem Škrtelem v sestavě nejistoty brankáře Chelsea nevyužil. Den poté měl slovenský stoper pro Čecha velké pochopení a tvrdil přesvědčivě: "Petr není v krizi."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mydlar22

čech

já nevím o co vám furt ide ohledně čech, jak říká Škrtěl typický čech když se daří chválí, když ne nadává. A to nemluvím o tom že 9,5 českých občanů z deseti by po takovým úrazu hlavy chtěli jit rovnou do důchodu

0/0
16.4.2009 14:49

bojovnik

škrtel

a přitom vypadá, jak když neumí do pět napočítat :-P kluk jeden šikovná R^

0/0
16.4.2009 13:44

ppc1500

Zbytece dohady nad Petrem

Tak Skrtel dal velice rozumny rozhovor a ukazal, ze je inteligentni hrac, na rozdil od nekterych diskutujicich a pisalku.

Sice si osobne myslim, ze Petr ma vnitrni blok a boji se, ale urcite ho nezatracuji a nenadavam mu. Kazdy ma svoje tezke obdobi v zivote. Mozna by si mel sundat tu helmu, mozna by mu to pomohlo. Mozna....

Rozebirat jeho chyby z obyvaku mi pripada zcestne. A moralizovat jiz uplne silene..

Fandim mu aby se znovu dostal na svuj vrchol, protoze jestli ma problemy, musi je zvladnout sam. A je taky pravda, ze hloupe kecy mu nepomuzou...[>-]

0/0
16.4.2009 12:37

Andee

Re: Zbytece dohady nad Petrem

Helmu nesundá, byl by blázen, kdyby se připravoval o zdroj příjmů :-)

Jinak souhlas R^

0/0
16.4.2009 13:17

mydlar22

Re: Zbytece dohady nad Petrem

proč by sundával helmu zdraví na prvním místě, když měl tak škaredě rozbitej kokos

0/0
16.4.2009 14:52

geo

novinarske ovce

tak jak cecha nekolik let bezduvodne velebili, tak jej ted najednou vsichni zatracujou. trubky bez vlastniho nazoru.

0/0
16.4.2009 11:53

Zorrrrrro

Martin Škrtel

za tenhle rozhovor mu davam R^R^R^R^R^R^

0/0
16.4.2009 11:08

Franfišek Dobrota

Re: Martin Škrtel

A za výkon bych mu dal taky R^R^R^R^R^R^. I když dostali tolik fíků.

0/0
16.4.2009 11:39

Velkoknize Slovanski

Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

Díval jsem se na ten zápas podruhé, hlavně s ohledem na Petrův výkon. A překvapilo mě pravdivé zjištění - Petr Čech působil nejistě, promáchl pár centrů, ale překvapivě ani jedna branka, co padla do sítě Chelsea nebyla po jeho chybě. Diskutuje se hlavně o první brance, ale tu zavinil hráč, který se postavil jako zeď. Tento hráč nepochopil, co po něm Čech chce. Měl se postavit tak, aby v žádném případě nebyl obstřelen zleva s pohledu Čecha. Proto, když Čech viděl, že střela kolem jeho těla letí zvnější strany, nepočítal s tím, že může ještě padnout do brány. Rozhodčí prý potom, jak ho Čech nastavil pozici toho hráče, tak rozhodčí ho posunul a tím odkryl bránu. Ten hráč si ovšem měl svoji pozici k tyči zkontrolovat, aby tam nebyla díra. To neudělal a Čech už to neměl čas zkontrolovat. Prostě ten gól zavinil hráč ve zdi, který neuměl po pokynu rozhodčího zaujmout správnou pozici. To by ovšem takový profik měl vědět, proč tam stojí.Opakuji, překvapivě to Čechova chyba nebyla !!! 

0/0
16.4.2009 10:53

black pirate

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

No jako já nevim ale bylo to fakt daleko. Vinu na tom každopádně nese :-/

0/0
16.4.2009 11:01

cibulac

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

Musím ti oponovat , zeď si staví gólman a i když sudí posune míč ,musí si gólman zkontrolovat hráče - přece hráč nemůže vidět zda stojí dobře .............

0/0
16.4.2009 11:03

r.mrazik

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

ono obstrelit jednoho hrace je strasne tezke :-) prvni gol byl proste Petra...to se omluvit neda :-/

0/0
16.4.2009 11:07

Velkoknize Slovanski

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

smysl téhleté zdi z jednoho hráče je, že nesmí být v žádném případě obstřelen z vnější strany !!! samozřejmě v naší lize by tuto chybu zdi asi málokdo využil, ale Liverpool má špičkové hráče jiného kalibru, a ta malá skulinka pro geniálně přesnou střelu stačila !!!! ten hráč ve zdi prostě nevěděl proč tam vůbec stojí, a to je ta hlavní chyba !!!!!!!!!!

0/0
16.4.2009 11:19

r.mrazik

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

mno,a ja ti rikam,ze obstrelit jednoho hrace neni tezky...to je skoro to same,jak kdyby tam nikdo nebyl...ze byl spatne postaveny je vec druha a kdo ho mel korigovat vec treti...proste a jednoduse,dostat takovy gol je pekna vychcanost od strilejiciho hrace a brankar vzdy vypada jak trouba...hrac to trefil skvele a cech to proste necekal a to byla chyba...to,ze se na tom podilelo vic lidi je pravda,ale ze by Petr byl bez chyby? tak to prece taky neni :-)

0/0
16.4.2009 11:29

geo

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

hehe, koliks jich obstrelil ?

0/0
16.4.2009 11:52

r.mrazik

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

obstrelil nebo odstrelil ??  v obou pripadech jich par bylo ;-D

0/0
16.4.2009 12:37

sittingsnake

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

Ale prosím  ťa ,zeď si predsa stavia brankár, on rozhoduje či ju potrebuje, z kolkých hráčov a kde si ju postaví. Tu nie je o čom polemizovať, jednoznačne Čechov gol, neospravedlňujme neospravedlnitelné...

0/0
16.4.2009 11:15

Velkoknize Slovanski

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

nerozumíš tomu, přešti si níže, kdo je ten hlavní osel  při první brance !!!

0/0
16.4.2009 12:06

sittingsnake

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

Každý sme presvedčený o svojej pravde, Ty o svojej a ja o mojej. Takže ja môžem tiež tvrdiť , že tomu nerozumieš Ty ,ale nebudem to robiť .Ak  si presvedčený ,že tomu rozumieš ,ja Ti to neberiem ,ale v tomto konkrétnom prípade sa mýliš.

0/0
16.4.2009 18:19

rewolt

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

Nemáš pravdu,sám Čech po zápase přiznal,že první gól byl čistě jeho vinna.Dle jeho slov,se až příliš soustředil na to,že to bude centr a navíc udělal zbytečnej krok do prava,načež už pak neměl šanci reagovat...toto jsou jeho pozápasová slova:-/...jinak jeden z nejlepších zápasů,co jsem kdy vidělR^,musel jsem si to nahrát,protože na to se podívám velmi rád ještě několikrátV

0/0
16.4.2009 11:25

Velkoknize Slovanski

Re: Petr Čech neudělal žádnou chybu !!! - Přesná analýza

máš pravdu v tom, že to byl jeden z nejlepších zápasů fotbalové historie, nemáš pravdu v tom, že první branka byla čistě Čechova chyba !!

proběhlo to tak: Čech nastavil hráče tak, aby v žádném případě nemohl padnout právě tento gól, potom začal sledovat hráče, protože hráč by musel při správně postavené zdi cenrovat, mezítím však sudí posunul míč do jiného úhlu a samozřejmě ten hráč ve zdi měl podle toho zareagovat a taky se posunout !! protože však nevěděl, proč vlastně ve zdi stojí a co je jeho hlavní úkol, to jest nebýt obstřelen z vnějšku do branky, tak zůstal stát jako osel !!! a Čech ho už nestačil opravit, proto tam byl ten zmatený úkrok  !!! myslím si, že ten fotbal zas není tak těžká, aby někdo nepochopil smysl zdi, ale je vidět. že v Chelsea takoví hráči bohužel jsou . . . Hidding bude mít s těmito méně inteligentními hráči ještě hodně práce !!!

0/0
16.4.2009 12:04

ivan112

Ota Černý

Tak pane ČHECH , co vy nato?;-D;-D;-D Novinári sú idioti , povedal raz na tlačovke premiér Róbert Fico - tentokrát som s ním plne súhlasil!;-D

0/0
16.4.2009 10:50

ppc1500

Re: Ota Černý

A co nyni?

0/0
16.4.2009 12:39

malej pipík

No tak doufám

že se ve finále utkají Barcelona s MU a pak se ukáže, kde se hraje nejfotbálek...;-DR^

0/0
16.4.2009 10:34

de.pejrak

DOBŘE KOPNUTÉ...

ŽE SI TEPRVE MLADÝ ŠKRTEL VŠIMNUL,ŽE TO TEN ŠPANĚL Fábio Aurélio PERFEKTNĚ KOPL

.ANI  TI CO BYLI VE STUDIU A ANI NIKDO V NOVINÁCH NEŘEKL,ŽE TO BYLO SKVĚLE ZAHRÁNO.JESTLI TO MÁTE NĚKDO NA VIDEU,TAK SE PODÍVEJTE,ŽE AURÉLIO SE 2X PODÍVAL JAK MÁ PETR POSTAVENOU ZED..A PAK TO VÝBORNĚ UMÍSTIL.TREFIL TO TAKOVÝCH 10-20 CM OD TYČE A  SPADLO TO TAM...DÁT TO 50 CM OD TYČE...ČECH BY TO MĚL A VYCHVÁLI BY HO VŠUDE DO NEBES..JAK UŽ ŠKRTEL ŘEKL...FOTBAL JE O CHYBÁCH..A MÁ PRAVDU.KDO TEN FOTBAL  NĚKDY HRÁL,TAK POCHOPÍ,ŽE  KOLIKRÁT TO TAM SPADLO A NIKDO NEVĚDĚL JAK...A JINDY VE 100%TUTOVCE TO NAPŘ.BRANKÁŘ ZÁZRAČNĚ VYŠKRÁBNUL...NIKDO Z NÁS NA BRANKOVÉ ČÁŘE NESTÁL,PETR SI POSTAVIL ZED JAKO V MNOHA JINÝCH PŘÍPADECH A PODLE PŘESVĚDČENÍ,ŽE TO POSTAVIL  NEJLÉPE JAK  MOHL..

TAK NEVÍM PROČ HO TAK VŠICHNI  NAPADAJÍ.

SE DIVÍM,ŽE MU TŘEBA JEŠTĚ NĚKDO NEDÁVÁ ZA VINU TO,ŽE NEVYRAZIL TU HLAVIČKU,ŽE SI MĚL JEŠTĚ TŘEBA DRŽET TOHO HRÁČE CO TO HLAVIČKOVAL..

S POZDRAVEM A FOTBALU OBZVLÁŠT.

0/0
16.4.2009 10:32

sittingsnake

Re: DOBŘE KOPNUTÉ...

Ak sa nemýlim tak Fabio Aurelio je brazílčan, ale to len tak na okraj. Čech si tam postavil jedného hráča a to podla mňa nie je zeď. Samozrejme , že si tam nebude stavať 5 hráčov ,ale aj tak to bol jeho gol, to mi nikto nevyvráti.

0/0
16.4.2009 10:44

ivan112

Najprv

som si zo strachom prečítal Vaše reakcie a až potom samotný článok , bál som sa , že Škrtel sa nechá zatlačiť do nejakých hovadin ale vydržal to aj keď sa novinár snažil ako mohol aby Čecha znemožnil. Novinárská práca je fakt údesná. Články a rozhovory ,,na objednávku,, a pokial novinár nepočuje to čo chce , nedá pokoj. Pametám si rozhovor s Kukom o tom , že Dubovský bol králom strelcov ešte za fed. ligy a komentátor mu povedal ,že ale Dubovský dal 11 gólov z penált , Kuka na to : ,,Dajte mu pokoj , je to talent od boha a chodiť na penalty pravidelne je velká odvaha a zodpovednosť,, . Bol som vtedy hodne prekvapený a potešilo ma to . Hráči majú niekedy viac súdnosti ako my všetci dohromady .  Ivusisko!:-)

0/0
16.4.2009 10:29

Viper1

Re: Najprv

;-D Tak co v krimu novýho? ;-D

0/0
16.4.2009 13:12

cibulac

Čech

Ten gól ho strašně poznamenal,ale může se to stát každému ,bylo to isuper koplé, za další góly nemohl,ale každý bálón na něj smrděl gólem. Nejistota z něho se šířila na celý mančaft . Dobře to řekl Srníček - Petrl se modlí ať tam lítá co nejmíň balónů. Myslím, že se z toho tak rychle neotřepe, i když bych mu to strašně přál. Drž se.......

0/0
16.4.2009 10:18

ACS_Reaper

Škrťel

R^R^R^ česko-slovenská novinářská špíno, styďte se!! to jsou rozhovory kdy čeká že aspon naznačí že čech je dole , aby mohl dát bobmbastický titulek Čech je na dně říká Škrťel, prsotě hnus a bledá závist

0/0
16.4.2009 10:09

slatin

Re: Škrťel

Berte to s nadhledem. Je jen málo fotbalistů,kteří se umí jasně a inteligentně vyjádřovat.A už vůbec bych sem netahal národnost.Ta s tím nemá nic společného.

Závist to není.Škrtel sám říká " nejsem brankář,neumím to posoudit" .A co lidi u televize ? Taky si zanadávali,ale život půjde dál.....

0/0
16.4.2009 10:29

tappat

se mi libi

jak z nej ten nas kretenskej novinar pacil odpoved jakou chtel a skrtel projevil, ze na rozdil od nej ma v hlave mozek.

0/0
16.4.2009 9:39

hapalpaja

Re: se mi libi

R^přesně tak.   já se divím, že už s tím sakra nedají pokoj. doufám, že čech nečte idnes, protože je to tu jak na pitevně. to by mu rozhodně nepřidalo

0/0
16.4.2009 10:25

Franfišek Dobrota

Re: se mi libi

přesně tak R^

0/0
16.4.2009 11:38

Andee

Jj...

Je celkem sranda, jak tu všichni řvou, že Čech málo vybíhá na centry a když jednou vyběhne a dostane takovejhle gól, tak do něj dál šijí ti samí "odborníci" ;-DRv

0/0
16.4.2009 9:37

r.mrazik

Re: Jj...

to ale nemeni nic na tom,ze prave centry a vybihani jsou jeho velka slabina :-/

0/0
16.4.2009 9:56

Andee

Re: Jj...

Rozhodně ne taková, jakou z toho někteří naši pisálci a místní diskutující dělají. Zní to totiž dost často tak, že je v téhle činnosti tak na úrovni krajského přeboru. Přitom třeba takovej Vaniak a s ním 90% brankářů v lahváčlize nejsou lepší. A to nemluvím o tom, o kolik jsou horší ve většině dalších herních situací...

0/0
16.4.2009 13:11

BedlamW

jj

Skrtel jenom trnul, at se ho novinar nezepta, proc obrana Liverpoolu dostala 7 fiku od Chelsea ve 2 zapasech....;-D

0/0
16.4.2009 8:38

Andee

Re: jj

Ptal se ho český bulvární novinář, takže nehrozilo, že by ho napadla nějaká normální otázka, která by se netýkala údajné výkonnostní krize Petra Čecha...:-P

0/0
16.4.2009 9:33

Roman_

škrtel

Jo jo Škrtel. Petr se z toho hodně rychle dostane, již tuhle sobotu. A velmi přesné zhodnocení fanoušků.Akorát je tu ale ještě jedna skupina fanoušků, která vynáší do nebes jednoho nejmenovaného českého útočníka, zástupce 5% menšiny, a to přesto, že už 5 let hraje tužku.

0/0
16.4.2009 8:24

Arbiter

Re: škrtel

Ale jenom v repre...

0/0
16.4.2009 8:34

Roman_

Re: škrtel

všude..., kromě zápasům proti křovákům

0/0
16.4.2009 8:47

slatin

Re: škrtel

Kdo to je?

0/0
16.4.2009 10:30

vbruno

A co se ho treba zeptat

taky na neco jinyho nez na Cecha? Me by treba zajimaly i nazory na zapas atd.. Jestli se cely rozhovor s nim otacel kolem Cecha, tak potes koste.

0/0
16.4.2009 8:13

Arbiter

Re: A co se ho treba zeptat

Jenže tohle je aspoň skvělá ukázka toho, jak jsou někteří antifanoušci zaslepení. Za tenhle rozhovor jsem rád. Někdo, kdo hraje ve špičkovém klubu, kdo se fotbalem živí a nemá vůbec za potřebí vychvalovat Čecha do nebes, se za Čecha postavil.

0/0
16.4.2009 8:37

vbruno

Re: A co se ho treba zeptat

Ale to ja vubec nepopiram a urcite je to dobry slyset jeho nazor. Ale cekal bych ze se ho taky zeptaji jeste na neco jinyho, protoze po tak zajimavym a strhujicim zapase ma urcite i jiny zazitky nez Cecha.

BTW: Ja za Cechem stojim taky, viz muj prispevek dole. Dokaze si drzet vysoky standard pres obrovsky tlak na jeho osobu. Zpusobene i temi titulky "Nejlepsi golman sveta"

0/0
16.4.2009 8:40

TurboFrank

Čecha chyba nepoznamená.

On už poznamenaný je.

0/0
16.4.2009 7:49

sampdoria

Svetova spicka urcite ne

Nepamatuju, ze by mel treba Buffon slabsi obdobi rok a pul... Muze se Cecha zastavat treba samotny Schmeichel, ale to mu nepomuze. Je to pouze lehce nadprumerny brankar, ktery si vybudoval image vyborneho predevsim v dobe, kdy obrana Chelsea byla temer neprostupna.

0/0
16.4.2009 7:45

Viper1

Re: Svetova spicka urcite ne

Blbost. Image si vypěstoval ve Francii, kde naopak měl obranu naprosto děravou a vychytal každý druhý zápas neuvěřitelným způsobem. Proto po něm i Chelsea sáhla a koupila ho.

0/0
16.4.2009 7:55

sampdoria

Re: Svetova spicka urcite ne

Jenze prave az po prestupu do Chelsea se stal svetovou hvezdou, podle mnohych nejlepsim golmanem planety, zacalo se o nem hodne psat, objevovat se v TV... Zato vykonost jde postupne dolu.

0/0
16.4.2009 8:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze