Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zatím mě nikdo neoslovil, ale šel bych do toho, říká kouč Straka

Ivan Hašek intenzivně žije svým arabským týmem Al Ahlí, Karel Jarolím zase vede k obhajobě titulu fotbalisty Slavie. A tak je na řadě typický trenérský záchranář František Straka. Hledá se nový kouč k českému národnímu mužstvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josef_spejbl

Ten by šel trénovat i

na Jupiter..........

0/0
10.4.2009 20:27

bartozrout

Fanouši, neblbni...

0/0
10.4.2009 18:18

salieri_ov

Straka do repre

pak pulka stadionu bude zpivat ze Franta Straka nema ...... druha pulka bude na tu prvni piskat... neni boha, aby ta repre nesla do riadnej pi** uplne ;-D

0/0
9.4.2009 19:14

pragmatik/realista

STRAKA BY MĚL DÁT DOKUPY PARTU,

není v moci repre trenéra něco řešit krom toho,že onen živý materiál nějak poskládá.Každý z hráčů je už hotový,neměnný borec,jde jen o to,ty kluky mistrovsky poskládat.Jak je problém v kvalitě jednotlivce,tak to už nespraví ani šedovlasý mág,....proto odešel a neuspěl v rakousích,......V[>-]V

0/0
9.4.2009 17:48

ROSES LIVE

Kdyz mi Kocek veme toho asistenta, tak tu repre beru !

R^ !

0/0
9.4.2009 10:34

pan_Feroslav

Franzovko,

buď soudnej!na to, abys dělal trenéra, absolutně nemáš. natož má-li to být trenér národního týmu...

0/0
9.4.2009 9:14

fiskfisk

každá rada drahá

Hřebík-srovnal by je do latě a odborník je dobrý. Ale potřeboval by jednoznačnou podporu i v nejtěžších chvílích od lidí ze svazu a z real. týmu a v českých podmínkách tomu nevěřím. Straka- na cvilku snad dobrej, ale po odborné stránce asi slabota. Hašek-oblíbenej, ale nic mimořádného jako trenér. Takže jediný co snad vede z té bídy ven je zahraniční trenér, ale otázka je kdoby to měl být?????!!!!!

0/0
9.4.2009 3:40

Iam_No1

Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

Vsichni dobre vime, ze jeho nejvetsi prinos by byl, pozice hrajiciho trenera. Takze Franto, obuj gumotextilky a na plac. Znemozni ty hrace jinyho pohlavniho styku v souperove tymu. :-P

0/0
9.4.2009 3:16

Iam_No1

Re: Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

http://www.lidovky.cz/multimedia.asp?m=a&styl=&c=A051103_150531_ln_rozhovory_hrn&r=ln-sport-ostatni&idAudio=051103143731607

0/0
9.4.2009 3:18

sestraJoy

Re: Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

R^R^R^;-D;-D

0/0
9.4.2009 10:23

bartozrout

Re: Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

To je live, nebo upravený? Pokud live, tak musel hulit hodně dobrej model, nebo má místo mozku biomasu.

0/0
10.4.2009 18:24

Goveman

Re: Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

ta prepaganda tady, ta prepaganda tady probiha takovym zpusobem... ;-D;-D;-D;-D

Jezisi, ten clovek je blbejsi nez jsem si byl kdy ochotnej vubec pripustit. Nejlepsi je, jak se mu ta reporterka smeje ;-D;-D;-D

0/0
9.4.2009 5:32

Iam_No1

Re: Tak Straka jako narodni trener, je nesmysl

tak ja kdyz jsem to slysel poprve asi pred pul rokem, tak jsem smichy brecel :]

Pak je taky dobra ta pasaz o spartanskym srdicku.

0/0
9.4.2009 6:12

phill_marlowe

Motivátor :)

Mě jenom fascinuje jak se tady pořád dokola parafrázuje to klišé o tom jakej je Straka vynikající motivátor. Už jenom to slovo zní dost pochybně. :) Nevím tak úplně od čeho se to hodnocení odvíjí, ale tipuju, že od tý jedný povedený sezóny v Teplicích a jedný v Ahlenu odkud ho tuším hned tu další zase honem rychle vykopali... Podle frekvence toho slova tady to vypadá, že je v tomhle oboru nejlepší na světě nebo co, mě se to zase tak nezdá a tím spíš si nejsem jistej jestli by to platilo u reprezentace...

0/0
9.4.2009 0:06

VrP

Re: Motivátor :)

O tom diskuze je. Plno prázdných frázích se opakujících, většina diskutérů jí pak přijímá za jasnou pravdu a axiom je na světě. Straku za trenéra reprezentace nechci, ale pokud by se tak stalo, tak to byl doopravdy zajímavý experiment. :-)

0/0
9.4.2009 2:42

VrP

Re: Motivátor :)

tak by to byl...

0/0
9.4.2009 2:43

Iam_No1

Re: Motivátor :)

Motivator. Uz se tesim, az to nekdo nafilmuje. Doufam, ze to bude navrat ke klasice, jako Terminator, Commando, Karate Kid :p

0/0
9.4.2009 3:47

Kocek

Re: Motivátor :)

Tak rozhodně to je trenér, kterej je OBLÍBENEJ a nemá žádný problémy s hráči, co chtěj makat, vycházet. Naopak, pokud na to někdo dlabe, tak nemá žádnej problém ho vykopat, což se mělo v případě Brucknerovo tlačenek z moravy udělat mnohem dřív :-/ Rozhodně ne Jábulím, kterej by rok zkoušel a ztratili bysme tak nejen MS, ale i ME, rozhodně ne Komňacký, kterej podle mě nemá sílu primadony zkrotit, rozhodně ne Zeman, jehož styl vše dopředu by nám přinesl asi víc škody než užitku. Mě napadá kromě Straky jediný jméno, Uhrin ml. Zkušenosti má, je chytrej, nebojí se hráče sejmout, takže ten by asi, třeba i se Strakou jako asistentem, náš fotbal zvednul. Ale obávám se, že on bude preferovat práci u klubu

0/0
9.4.2009 8:41

phill_marlowe

Re: Motivátor :)

Tak nevím s kým spojuješ tu oblíbenost, s hráčema? To možná ano... U veřejnosti asi moc ne, myslím tý nesparťanský. To, že by se s nikým asi moc nepáral, nevím, asi máš pravdu, ale oproti tomu stojí to, že to není žádnej myslitel a vést koncepčně, delší dobu nějaký mužstvo a vytáhnout ho někam vejš se mu zatím moc nevedlo, vyjímkou jsou snad jenom Teplice a Sparta, pak už to s ním šlo jenom z kopce...  S  Uhrinem jr souhlas, pokud by to nebyl on tak bych se přimlouval za někoho ze zahraničí...

0/0
9.4.2009 8:59

trustno1

Re: Motivátor :)

Tema tlacenkama z Moravy myslis ty ruzny sivoky, kladrubsky, kudely, lokvence a pozdeji za Rady slepicky, ci husky??

0/0
9.4.2009 9:43

pan_Feroslav

Re: Motivátor :)

oblíbenej je, ale maximálně tak proto, že jeho přítomnost slibuje klauniádu pro široké masy...s hráči žádnej problém nemá, protože ty z něj maji díky jeho "metodám" akorát tak prdel...kdepak, Franze nebrat. jeden niemand, kterej nikdy nic nedokázal, u repre už bohatě stačil Rv

0/0
9.4.2009 9:50

sestraJoy

Si z nás jen dělaj prdel..

To přece už nemůžou myslet vážně! Nebo jo? Že ne? Že tady nejde jen o kamarádíčkování? Jestli to dostane Franc, tak se už na to můžu vy...t, protože tady v tý republice nezáleží na tom co umíš, ale kolik máš známých...  To tam mohli dát třeba Horsta.

0/0
8.4.2009 23:56

Nick Slaughter

Re: Si z nás jen dělaj prdel..

fuchse R^

0/0
9.4.2009 14:12

jacih

ja nevim

co si o tom mam myslet. vsichni mluvi o haskovi jako o spasiteli. Vzdyt dokazal titul se spartou (asi jako 30x nekdo pred nim) a ted pracuje ve ''spickovem'' saudskem fotbale a skolou prosel v japonsku...Ja bych zkusil Hrebika - pro ty kdo namitnou co on dokazal - udelat ze sparty nejlepsi ceskej klub kterej jsem videl hrat pohary, nebo Zemana. A vubec, proc ne Dusan Uhrin starsi?

0/0
8.4.2009 23:05

palach

Re: ja nevim

bud straka R^  nebo nekdo s ciziny, ale na urovni[>-]   ne sven goran erikson;-D

0/0
8.4.2009 23:31

lvice-tomas

Re: ja nevim

Trochu ti tam chybí Francie.

0/0
8.4.2009 23:32

ryuichi

.

Ján Zachar......R^!

0/0
8.4.2009 22:51

švec

Tak ten tu chyběl

Tak už nám národák předvedl co umí,tak teď tu chybí jen Franzi.Víte vzpominám na tu podivnou aferu otom jak Fraz laškoval s drogama.Pak mu nějak podivně dokázali,že prý nebral.On se tenkrát dušoval jak všechny zažaluje a ono nic.Tak by to možná nároďáku pomohlo,když už flámy a děvy mají za sebou a ty jim k výkonům moc nepomohly, tak by je Franz mohl třeba nabudit něčím.Já totiž nevěřím,že na tom nebylo trochu pravdy.On se občas opravdu chová jako pod vlivem.

0/0
8.4.2009 22:33

JoeMax

Někdo jiný

Někdo jiný, někdo jiný, Houmr, Houmr ;-D [>-]

0/0
8.4.2009 22:10

ppc1500

A co Uhrin ml.?

Tady se skloňují různá jména, některá znějí i nadějně, jako např. pan Zeman. Ale je otázka, jestli to je reálné. Je tu však Uhrín mladší, který právě končil v Rumunsku, tak by měl být i volný. Myslím si, že je lepší varianta než Straka, který je spíše nervák. Nemyslím si, že repre potřebuje "zbláznit", spíše uklidnit a určit nějakou taktiku.

0/0
8.4.2009 21:55

dexxa123

trener

Jedine Petrzela, nebo Jarabinsky

0/0
8.4.2009 21:31

oprudil

Franto , trochu soudnosti !!

0/0
8.4.2009 21:30

Oponent Jarynů

Do pytle,také

mě nikdo neoslovil a i já bych do toho šel.;-D;-D;-D;-D

0/0
8.4.2009 20:53

Bartus2

Je to nesmysl

Angazovani Straky jako hecire do konce kvalifikace podle me naprosto postrada logiku.

Budto se mu podari muzstvo pozvednout a zazrakem postoupit ze skupiny - pak si ovsem nedokazu predstavit ze by na sampionat jel jako hlavni kouc nekdo jiny, nekdo bez nejmensi zasluhy na postupu, i kdyby to mel byt sam bozsky Ivan.

No anebo se mu to nepovede (pravdepodobnejsi varianta) - potom by ovsem bylo jeho angazma jen ztratou casu, misto toho uz by mohl s muzstvem pracovat nekdo s vizi, koncepci, IQ nad 90 apod...

Takze ja jsem jednoznacne proti.

0/0
8.4.2009 20:52

Axl_tipovani

Co takhle pan Škorpil? Nepruchodne,ja vim...

Pako a mafian jmenem Starka,kterej vladne pulce podsveti ve strednich Cechach a aktivne pusobi v ceskem fotbalu placne jmeno sveho oblibence a vsichni se bavi jen o  Strakovi...Kam to jdeme...

P.S.Schalke forever [>-]V

0/0
8.4.2009 20:44

Swiss Toni

Straka?

Budiz. Jako zaskok do konce kvalifikace. Treba se mu podari hrace namotivovat a budeme v jeho podani svedky podobneho zazraku, jaky se mu povedl pred lety, kdyz zachranil pred sestupem Plzen. To byl tehdy proti Sparte opravdu majstrstyk!;-D  A Franz u repre natrvalo? Prominte, ale to prece nikdo nemuze myslet vazne! 

0/0
8.4.2009 20:37

Martin HSJ

Re: Straka?

Namotivovat hráče je jistě důležitá věc, ale taky je třeba jim říct co maj  hrát. Takže nechápu to množství lidí hlasujících pro Straku 8-o Ale na druhou stranu furt lepší než Rada, ten nebyl schopen ani jednoho.

0/0
8.4.2009 20:50

Swiss Toni

Re: Straka?

Taky nechapu, ale treba si dava Franz hlasy sam sobe. Jak rikam, do konce kvalifikace klidne, tam uz asi neni co zkazit (i kdyz sam nevim, jak bych se tvaril v pripade, ze by nahodou postoupili a Franz by mel vest repre i na MS:-P). Ale ze by mel zustat u repre dlouhodobe si vubec nedovedu predstavit!

0/0
8.4.2009 21:22

AmedeoModigliani

Jenže si to Franto, kamaráde z ČB pořádně

rozmysli, jestli ti do toho tohle vedení ČMFS bude krafat budeš to  mít moc těžké. Už teď ti chtějí sebrat tři čtvrtiny útoku, šéfa obrany, výborného Radka Kováče.

Jestli to vezmeš tak dvě podmínky

1. vezmi si k sobě zkušeného trenéra. Komňacký, Škorpil, Vrba apod. Ty budeš hecovat a jezdit po Evropě a hledat hráče, ten druhý ti bude pomáhat s taktikou.

2. Nenech si od vedení ČMFS žvanit do nominace, tudíž všechny omilostnit, neříkám nominovat, ale proč si dobrovolně zužovat kádr, kvůli žádnému světabornému prohřešku.[>-]R^

0/0
8.4.2009 20:29

Maniakes

Re: Jenže si to Franto, kamaráde z ČB pořádně

Repre by měl trénovat někdo, kdo má aspoň 90 bodů v IQ testu.

0/0
8.4.2009 20:31

Maniakes

Ač Sparťan přesto se mi chce zvolat

"běž si napíchat botox do rypáku a na repre zapomeň."

0/0
8.4.2009 20:23

pako_z_letne

ač srartu nesnáším

tak Franta je pro repre číslo 1! v repre není třeba trenera, pouze a) hecíře b) toho, kdo to poskládá.. trenují v klubech  - tohle je funkce speciální a proto franta je podle mne to nejlepší co lze najít. karlos se na to nehodí, ať zůstane u nás doma, navíc kdyby to nevyšlo tak slavka v tom nepojede. jak by si mnozí přáli.

0/0
8.4.2009 20:18

Maniakes

Re: ač srartu nesnáším

a tobě se jako líbí, když tam ti hráči jen tak bezhlavě a bezcílně pobíhají, aniž by si dokázali aspoň třikrát po sobě přihrát?

0/0
8.4.2009 20:25

jelito.mutak

sakra

chlapi nedelejte drahoty a tomu Rijkaardovi zavolejte....

0/0
8.4.2009 20:00

_-1-_

Doufám, že ho nikdo neosloví

... Straka není tím správným mužem

0/0
8.4.2009 19:55

Rybařící Kocour

_________________

Na celém širém světě je jen jeden člověk, který je ještě méně kompetentní vést národní tým (nebo vést cokoli) než Straka -- Katano.

Proboha, svaze v demisi, vezmi zbytky rozumu do hrsti, už jste nás blamovali dost! 

0/0
8.4.2009 19:55

forhend

U nás není nikdo kompetentní na toto místo!

0/0
8.4.2009 19:45

katano

Re: U nás není nikdo kompetentní na toto místo!

Ale je, je to pan ZEMAN.

   A po výměně vedení ČMFS, může přijít Ivan Hašek ! ! ! :-P

0/0
8.4.2009 19:47

forhend

Re: U nás není nikdo kompetentní na toto místo!

ale pan Zeman není u nás! A moc bych se divil kdyby to vzal...

0/0
8.4.2009 19:50

Mablung

Re: U nás není nikdo kompetentní na toto místo!

Kdyz byl volen Rada, Zeman se jasne vyjadril, ze reprezentaci trenovat chce.

To ze idnes z ankety tohoto naseho nejslavnejsiho soucasneho trenera vyradila o ledascem  vypovida ...

0/0
8.4.2009 19:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze