Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj o druhé místo v lize vítěze neměl: Sparta - Liberec 1:1

Sparťanští fotbalisté v dohrávce 22. kola první ligy doma jen remizovali s Libercem a snížili tak náskok vedoucí Slavie, která v neděli prohrála v Olomouci, o pouhý bod. Týden před derby na ni ztrácejí jedenáct bodů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdendalbc

Takže faul na Gebreho

před gólem Sparty http://www.slovan.tv/videa/?333 byl naproto evidentní a na žlutou kartu... :-©Rv

0/0
7.4.2009 17:41

PrincHektor

Petr900

zdravím. dejme tomu, že ste v 1. půli měli platonickej tlak, takový to

neefektivní šudlání kolem šestnáctky, rozhodně nešlo o nějakej soustavnej tah na branku, kterej Sparta kdysi dávno předváděla. ta statistika střel akorát svědčí o vaší nemohoucnosti. troufám si říct, že z takovýho množství by i současnej Slovan dokázal vytěžit víc, ostatně na podzim toho doma skutečně vytěžil...

0/0
7.4.2009 16:50

zdendalbc

Re: Petr900

Člověk si vždycky naivně myslí, že má smysl se se sparťaname nebo slávistama bavit o fotbale, ale nemá. Takže už radši pouze tímto způsobem: 3 : 0 (Kerić 2x, Smetana, 1 : 1 (Kerić). Samozřejmě v obou zápasech byla Sparta jasně lepší a betonující Liberec dával góly z ničeho, zatímco z geniálně vypracovaných akcí Sparty tam padla jenom 1 nádherná branka. :-)

0/0
7.4.2009 16:57

Petr900

Re: Petr900

Čau. Nesouhlasim (částečně) :). Neefektivní totiž byla jen střelba. Sparta se do zakončení dostávala (v 16-ce i ze střední vzdálenosti), a to hodně často. Jenže hráči jsou prostě leví. Ano, statistika 11 střel svědčí o nemohoucnosti, což tvrdím od prvního příspěvku a souhlasím i s tím, že jiný mužstvo by z toho dokázalo vytěžit daleko víc. Jak Holenda, tak Bony jen potvrdili, že to nejsou střelci.

0/0
7.4.2009 17:36

koceqi

Něco pro zasmání.

Těch 40 jarních bodů je v podstatě jistota, jenom mě nenapadá, s kým by mohla Sparta ztratit, snad jedině remízou s Jabloncem.

14.02.2009 20:44          Ravanelli

0/0
7.4.2009 16:35

Petr900

Smolnej zápas.

První půle byla od Sparty výborná, stejně jako s Brnem. Hra měla hlavu i patu, byla tam řada šancí a mohlo to být (vlastně i mělo) 2 nebo 3:0. Bohužel koncovka byla naprosto otřesná. Útočníci i záložníci (obránci to radši ani nezkoušej), jeden vedle druhýho, jsou strašně dřevění v zakončení. Tipuju, že Sparta mohla mít v tomhle zápase tak 20 střel, z nichž na bránu šly tak 3? Prostě zoufalost. Ve druhý půli se Liberec o dost zlepšil, i když na koně ho posadila hlavně Sparta tím, že v první půli, kdy ho jasně přehrávala, nedokázala rozhodnout. Sparta už byla dost nervózní a hodně kazila, nakonec mohl vyhrát kdokoliv.

0/0
7.4.2009 11:38

pan_Feroslav

Re: Smolnej zápas.

hele, Kladrubský je tady!tož vítej, Jirko R^

0/0
7.4.2009 12:03

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

za 2 zápasy dobrejch 186 střel a jenom 1 gól, to je ale SMŮLA.... ;-(       ;-D

0/0
7.4.2009 12:24

Petr900

Re: Smolnej zápas.

;-D;-D úžasný humor. Takový neotřelý. František Ringo Čech nebo Petr Novotný by se určitě smíchy potrhali. R^

0/0
7.4.2009 13:45

pan_Feroslav

Re: Smolnej zápas.

to nemělo mít nic společnýho s humorem. jen asi jediná možná reakce na tvůj blábol...

0/0
7.4.2009 14:33

Petr900

Re: Smolnej zápas.

Možná by stálo za to podívat se na statistiky, než tu ze sebe dělat imbecila přihlouplejma vtípkama.

0/0
7.4.2009 16:00

Kleki Petra

Re: Smolnej zápas.

...zase přes devadesát střel?

0/0
7.4.2009 16:09

Petr900

Re: Smolnej zápas.

Abychom předešli dalším připitomnělým otázkám jednoduššího slávistického obyvatelstva :), přikládám statistiky ze sešívaného věstníku: Střely celkem 17:6, z nichž hned 11 poslala Sparta mimo. Rohy 8:2. Jen na fauly téměř vyrovnáno, 15:16.

0/0
7.4.2009 16:17

Iam_No1

Re: Smolnej zápas.

takze to shrneme - spartani : nekopove a prasata

0/0
7.4.2009 16:18

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

V první půli se furt Košťál musel nechávat ošetřovat, takže Gecov pendloval mezi zálohou a obranou, což rozhodně není ideální stav. 2 nebo 3 : 0 by to mohlo bejt jedině v případě, že by tam Spartě spadl 1 nebo 2 haluzáky ne nepodobné tomu vyrovnávacímu, protože jinak se z 1 šance těžko dávaj 3 góly. Děkujte rozhodčímu, že taky vymejšlel absurdní útočný fauly Blažkovi a Keričovi v soubojích s o půl hlavy většími a 20 kg těžšími stopery, "přehlédl" jasný faul před tou vyrovnávací haluzí a nakonec ještě v nastavení vymyslel nadějnou standartku, která naštěstí gólem neskončíla.

0/0
7.4.2009 12:24

Petr900

Re: Smolnej zápas.

O žádným odpískaným útočným faulu Liberce nevim, odpískal jen pár ofsajdů na pokyn asistenta. Jestli byly nebo ne, to netušim. V první půli měla Sparta zhruba 4 gólovky, Liberec byl rád, že se dostal za půlku. Druhá půle byla vyrovnaná. Za bod můžete děkovat jen nemohoucnosti Sparty trefit branku.

0/0
7.4.2009 13:29

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

To bude zřejmě způsobeno rozdílným chápáním pojmu tutovka, ale toho se snadno dobereme srovnáním konkrétních situací. Liberec Kerić sám, Papoušek hlavička, gól, tak proti tomu postav konkrétní situace Sparty (jenom ne proboha nějakou střelu z 20 metrů) a máme jasno. :-)

0/0
7.4.2009 13:58

Petr900

Re: Smolnej zápas.

Sparta - jen v první půli (nikoliv chronologicky)- Žofčák (dorážka z penalty v první minutě), Bony (hlavička z malýho vápna mimo), Holenda (sám na branku, ale blbě si zpracoval míč a dostal se do úhlu, odkud nahrával Bonymu před prázdnou), Holenda podruhé (hlavička po rohu těsně vedle), zakončení Kucky těsně vedle zpoza vápna nebo Holendy mimo nepočítám, to nejsou vyložený šance.

0/0
7.4.2009 14:05

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

O Žádným Žofčákovi nevím, snad nějaká zblokovaná střela, akce Holendy byly, jak už jsem někde psal, nadějné, ale tutovky srovnatelné se sólem Keriće nebo hlavičkou Papouška to nebyly ani náhodou. Navíc mám dojem, že na Zlámala kromě gólu a toho přímáku v nastavení nešla pořádná střela.

0/0
7.4.2009 14:17

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

Takže zbejvá v podstatě hlavička Bonyho, což je ta jedna tutovka, o která jsem psal. :-)

0/0
7.4.2009 14:19

Petr900

Re: Smolnej zápas.

Zhruba v 1. první minutě, Bony promáchl a Žofčák dorážel a někdo mu to tečoval těsně nad. Jinak hlavičky ze stejné pozice jako měl Papoušek tam od Sparty byly jen v první půli dvě. Keričovo sólo po Žofčákově asistenci byla největší šance, daleko větší než gól Liberce, kterej padl úplně z ničeho. S tou poslední větou souhlas, o tom píšu v prvním příspěvku.

0/0
7.4.2009 14:23

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

Hlavička srovnatelná s Papouškovou tam od Sparty nebyla ani omylem, ten se mohl zeptat, kam to chce. Gól Slovanu byl parádní, s tím obrana nemohla nic dělat, leda Keriće faulovat. Z ničeho byl jako obvykle gól Sparty, ale tak už to holt bohužel chodí... JInak sólo Keriće bylo po parádní kombinaci Blažka a Dočkala, tohle snižování výkonu soupeře je taky kouzelný. :-)

0/0
7.4.2009 15:03

Petr900

Re: Smolnej zápas.

Sólo Keriče bylo jen díky tomu, že Žofčák nahnal skoro všechny spoluhráče do vápna a vzápětí poslal zhovadilej přízemní centr přímo na nejbližšího protihráče. Čili obrovská hrubka a vzápětí brejk. Žádná vypracovaná akce od Liberce. Gól Slovanu? prostě zaspali obránci. Sparta měla ve vápně těžkou převahu, ale Kušnír vůbec neobtěžoval Vulina (jen koukal) a stejně se zachovali i stopeři Sparty. Prostě gól z ničeho, stejně jako ten sparťanskej.

0/0
7.4.2009 16:06

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

Jj, zatímco ty brejky připomínající situace Holendy nebo Kušníra centrujícího na Bonyho byly ve skutečnosti dokonale vypracované geniální akce Sparty. Tak další hezké sny přeju. :-) 

0/0
7.4.2009 17:15

zdendalbc

Re: Smolnej zápas.

JInak hledat v záznamu minuty těch útočnejch faulů ti nebudu, ale můžeš mi věřit, že byly. Oproti loktu Holendy na Košťála, co nebyl vůbec odpískanej, opravdu směšné.

0/0
7.4.2009 13:59

marte

Rumuni získali bod

teď porazej sešity a budou zpátky ve hře o titul...;-DR^V[>-]EU

0/0
7.4.2009 10:17

Kleki Petra

Re: Rumuni získali bod

Konkrétně o titul "loser roku".

0/0
7.4.2009 10:40

BedlamW

hmm

Nejlepsi je ze se treba Ravanelli vyhyba diskuzim o svem klubu a radeji chodi na jine diskuze v tomto case a prudi proti Jankulovskemu a jinym hracum kteri nikdy nehrali za sraptu a nekam to dotahli....;-D

0/0
7.4.2009 9:49

Kleki Petra

Nemohu se jako Slávista vynadívat na hru Sparty.

Díky, kluci, nic lepšího jste po tom našem olomouckém průsšvihu předvést nemohli.:-)

0/0
7.4.2009 9:43

gianluca

a jinak teda ještě

doufam, že to už Liberec nepustí a ten druhej flek udělá. Bolka pak pěkně na třetí místo, aby ta letenská šlichta vůbec nešla v příští sezoně do pohárů.......to bude kuáááááása R^

0/0
7.4.2009 9:02

Malimola Malimej

Re: a jinak teda ještě

jsem přesvědčen, že jim k druhému místu v posledním kole pomůžeme :-)

0/0
7.4.2009 9:39

StAnger

Re: a jinak teda ještě

To by bylo nećestné a nehodné slavie,nechovejme se jako rumun s Plzní.Rv Hráči musí podat maximální bojovný a soustředěný výkon, ale je fakt, že šanci by měli v této fázi dostat už dorostenci a hráči "B" týmu,.:-)Pak uź je jen na Liberci, jak se toho chopí, ale neporazitelnost by to udržet chtělo, takže maximálné za bod. 

0/0
7.4.2009 9:43

Malimola Malimej

Re: a jinak teda ještě

tak pokud to Spartě pomůže, tak bych v posledním kole domácí neporazitelnost klidně obětoval ;-D

0/0
7.4.2009 10:09

gianluca

no nic no......

Kocku, nic si z toho nedělej. Holt to příští týden po derby nebude o tebou včera zmiňovaných 6 bodů, ale o 14 :-P  ;-D;-D

0/0
7.4.2009 8:57

rotun

Chovanče ty exote.

Velmi mě zaujalo jak Pepa dává příležitost mladým.Střídání Bergr - 36,Kulič 33,Matušovič 29 nebo 30?Včera jsem poslechl Kocka abych si jako zapnul televizi,ale po půlhodině jsem toho litoval.Kdo tu naší Spartu dá dohromady to je ve hvězdách.Jediný pozitivum je to že současné Spartě a jejímu hernímu stylu hry fandí i Slávisti

0/0
7.4.2009 6:58

Pivník

????

Rozdíl 14 bodů po 23 kole naší nejvyšší fotbalové ligy bude hovořit za vše! Slávie pak dlouho  nic a až potom trapná Sparta a zbytek!

0/0
7.4.2009 6:49

reddmaniak

Re: ????

no, tak pokud Sparta derby neukope aspon do remizi, tak druha vubec bejt nemusi..

0/0
7.4.2009 13:59

Clifford

1 pozitivum pro Spartu

podařilo se jim sehnat náhradu za Loketníka:-©

0/0
7.4.2009 0:35

mlsoun

Výtka Liberci

Se slabším soupeřem máte vyhrát ! Omluvou vám je, že se pan sudí hodně snažil......

0/0
7.4.2009 0:02

Clifford

Re: Výtka Liberci

no nevim, někde jsem slyšel, že Liberec je podřadné mužstvo:-)

0/0
7.4.2009 0:19

joscer

Re: Výtka Liberci

No jestli se tady rozhodčí snažil, tak potom nevím co si myslet o utkání Olomouc-Slavia.

0/0
7.4.2009 6:09

booran

Re: Výtka Liberci

Fňůůůůůůk;-(;-(

0/0
7.4.2009 8:13

Usmolená štětina

Holenda je kopyto

S útokem Holenda - Wilfríd může hrát Srapta tak akorát Perleťový pohár v Žirovnici...

0/0
7.4.2009 0:00

Ghost.78

.....

co na to rict? Snad jedine :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

0/0
6.4.2009 23:56

Boldrick

Re: .....

Zaseklo se ti D?

0/0
7.4.2009 8:31

topinka 47

Zdravím LIBEREC ! ! !

DĚLBA BODŮ na Letné se může Liberci hodit, je to pro Liberec dobrý výchozí bod pro útok na konečné 2. místo v lize. Třetí skončí JABLONEC a čtvrtá Sparta. :-P

0/0
6.4.2009 23:13

katano

Re: Zdravím LIBEREC ! ! !

Máte tam dvě CHYBY : nebyla to dělba bodů, ale ztáta 2 bodů Liberce

                                         ubuluná zadlužená Sparta skončí nejlépe na 6 místě. :-P

0/0
6.4.2009 23:25

joscer

Re: Zdravím LIBEREC ! ! !

Ubulená byla vždy Slavia, z té už to nikdo nesejme. Ani to, že to nějaký Katano bude stále říkat o někom jiném.

0/0
7.4.2009 6:11

booran

Re: Zdravím LIBEREC ! ! !

R^R^

0/0
7.4.2009 8:14

StAnger

Re: Zdravím LIBEREC ! ! !

Nesouhlas, ubulená byla vždy spartaRv.

0/0
7.4.2009 8:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze