Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pohled redaktora MF DNES: Odejděte, trenére Rado

Petře Rado, trenére českých fotbalistů, měl byste odejít. Píše se mi těžko tento vzkaz, neboť proti vám osobně nic nemám. Držel jsem vám palce, protože to zároveň znamenalo držet palce českému fotbalu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sojkal

Nevím,podle čeho nominují repre

On snad ligu v Nemecku nesleduje. Vždyť ten Fenin nehraje absolutně nic. Naši trenéři mají prostě své borce a ti to mají "pod penzí" . Např.Bruckner Vachoušek, Týce

0/0
3.4.2009 6:48

AmedeoModigliani

Musím naprosto souhlasit téměř se vším.

Ani já jsem po Radově jmenování neprotestoval. Věřil jsem, že ti co ho vybrali ho znají líp než já. Že by jen jeden protikandidát to se pochopit ale nedá. Protože fandím českému fotbalu dával jsem Radovi čas a čekal. Výkon v Anglii byl ještě hodně dobrý ale pak už to bylo tak jak píše autor. Jen bojovnost, naprosto žádná fotbalovost, jen hra v křeči a nervozitě. To vše jde na vrub trenéra.

0/0
2.4.2009 19:57

Woodward

Re: Musím naprosto souhlasit téměř se vším.

to já jsem teda protestoval už ve chvíli, kdy bylo jasný, že se rozhoduje jen mezi radou a chovancem. těm co rozhodovali nevěřím ani pozdrav po ránu, je to všechno jedna pakáž, divím se, jak tě mohlo napadnout, že by mohli vůbec nějak pozitivně uvažovat. 

0/0
2.4.2009 20:00

Captain-Morgan

idiot

střídat Necida za Fenina může jen blb. Poslat na hřiště Plašila může jen tuplovanej blb.

0/0
2.4.2009 17:07

siven

Re: idiot

nebo Rada...

0/0
2.4.2009 18:14

cernahvezda

Hráči,

kteří si nezazpívají státní hymnu  nebo se nedrží za srdce a potupně hledí do země si nezaslouží žádnou podporu fanoušků. V tu chvíli se na ně dívá celý národ a oni ukazují, jak moc je baví reprezentovat. Kdyby hrál v reprezentaci výběr ligy, lidé by fandili více. Nikdo není zvědavý na primadony, které hrají h.... a ještě se cítí být uražené.

0/0
2.4.2009 15:32

packa1

Nova doba?

To je ted nejaka nova doba ze budou redoktori vod novin psat do novin dopisy? 8-o

0/0
2.4.2009 15:19

Le Miserable

Vyhazov

Já jen doufám, že se tu jen nebude plakat na idiskuzi a už se srocuje nějaká akční skupina, která vydefenestruje vedení ČMFS aj s Panem trenérem vhodným max pro Jablonec Radou.

0/0
2.4.2009 15:06

petr-pavel

Fildo,

není to tak dávno, co jsi tu odvolával pana Brucknera. Nebylo by lepší, kdybys odešel ty?:-P?

0/0
2.4.2009 14:08

Captain-Morgan

Re: Fildo,

Až ho nakonec v Rakousku museli vyhodit sami.

0/0
2.4.2009 17:08

jakto

Pohled čtenáře MF Dnes: Odejděte, redaktore Saivere

Dokonce i včerejší článek by šlo prominout. Kdyby nepřišel po výkonu, který byl tristní.Že vaše myšlenky bojovaly,

byl snad jediný klad.Jinak bylo zjevné, že snazší je najít vodu na

Sahaře než ve vaší práci nějaký systém. A to jde jednoznačně na váš

vrub.Na lidi jakoby se přenesla vnitřní nervozita, která z vás v

poslední době sálala. Nejsou to dostatečné důvody pro váš konec?

0/0
2.4.2009 13:53

jakto

Re: Pohled čtenáře MF Dnes: Odejděte, redaktore Saivere

Vaše

mise, Filipe Saivere, nechť dneškem skončí.;-D

0/0
2.4.2009 13:53

jakto

Pohled čtenáře MF Dnes: Odejděte, redaktore Saivere

Filipe Saivere, redaktore MF Dnes, měl byste odejít. Píše se mi těžko tento vzkaz, neboť proti vám osobně nic nemám. Držel jsem vám palce,

protože to zároveň znamenalo držet palce české žurnalistice.Nejsem příznivcem unáhlených rozhodnutí a odvolávání redaktorů v emocích.

A podepíši vám ochotně tvrzení, že vedete stabilně slabší práci, stejně

tak jako v letech minulých.

0/0
2.4.2009 13:52

duschman

Konečně pane Saivere...

"Váš nástupce by tak kromě pokusu o zázrak mohl budovat perspektivní tým." Konečně geniální myšlenka ve vašem článku, která Radovi zejmě nedošla.... Nechal bych kvalifikaci kvalifikací, neb šance jsou dosti minimální, a začal bych zkoušet nové perspektivní hráče a budovat nový mladý nadějný tým pro EURO 2012 a MS 2014...

0/0
2.4.2009 13:34

moby78

Re: Konečně pane Saivere...

Flintu do zita bych jeste nehazel. Trikrat hrajeme doma a jednou venku na Slovensku, kde jsme nedavno vyhrali v kvalifikaci, tusim, 3:0. Vcera to byla

bida, ale dost me nastvalo, jak Slovaci zdrzovali hru uz od uvodu druhyho

polocasu. Ikdyz se dost stridalo, tak rozhodci nastavil jen 3 minuty .. 

0/0
2.4.2009 13:56

moby78

Re: Konečně pane Saivere...

Chapu,

ze se na tu hru nedalo koukat, nevim, proc Plasil kope trestnaky, kdyz neprekopne

zed. K cemu jsou hraci, kteri zahraji dobre jen v 1 z 10 utkani? A u Plasila si

nejsem jistej ani timhle ...

0/0
2.4.2009 13:57

moby78

Re: Konečně pane Saivere...

Chce to zmenu na trenerskym postu uz jen proto, aby si nasi zaslouzili reprezentanti

nebyli jisti svym mistem v zakladni sestave ani lavickou nahradniku.

0/0
2.4.2009 13:57

weboo

trener

rada ven to je jasny, ale navrhu na noveho trenera je hodne, no uvidime, podle myho je ale treba prijmout nekoho HNED a dat mu cas na pristi kval. cyklus, protoze tahle kvalifikace je v podstate odepsana... navic kdyz se nebude tlacit na okamzity uspech, tak se paradoxne ten uspech muze dostavit! jinak z navrhovanych jmen:

straka - ten by je vyburcoval, ale koncepcni to neni, pokud by slo o to vyhodit radu a nahradit ho nekym na 4 zapasy tak proc ne, ale dlouhodobe ne! petrzela, hrebik - treneri do klubu; lavicka taky do klubu stejne jako mladej uhrin ale (viz nize)... vecera ne, komnacky ano, skorpil ano, ulicny ano... dalsi jmena ted  nevim navrhu tu bylo hodne, ja bych to videl takto:

a) varianta mladej starej v podani lavicka nebo uhrin ml. + skorpil by se mi hodne libila!

b) ulicny + skorpil je druhe reseni s mladym asistentem typu csaplar nebo nekdo kdo to bere hodne vedecky

c) zeman!!! moje nejoblibenejsi varianta!!!

0/0
2.4.2009 13:30

siven

Re: trener

ty woe Zeman?!?!? NEBLÁZNI - to nemá logiku! On by po nich chtěl něco, čemu by vůbec nerozuměli - např. běhat, víc trénovat, ještě víc trénovat, - pak by nebyl čas na kreativní práci s účesem, shopping po novejch kabelkách, hraní si s mobilem a kafíčko s ostatníma kámoškama z mančaftu 8-o

0/0
2.4.2009 18:14

Všichni mi můžete

A.........

taky nechapu, proc si do prenosu v ceske televizi pozvou jako spolukomentatora slovaka, kterej toho naseho noumu ani poradne nepustil ke slovu. Ne ze bysme teda o neco prisli, pac nova a fotbal je jako cigan a prace ;-D. Chtel bych videt nacionalisty slovaky, jestli by si tam prizvali nekoho z Cech.....Rv

0/0
2.4.2009 13:23

_blackg

Vlatimil Petržela

Petržela na plac!!! :-)

0/0
2.4.2009 13:20

Všichni mi můžete

Ja bych to rekl podobne,

rado, bez uz prosim do pitche a necekej, az te ty nemohouci coondy ze svazu odvolaji

0/0
2.4.2009 13:16

ELAPHURUS

Brückner ani Rada

nemůžou hru nároďáku posunout dál....Chce to hledat hráče a kvalitní soupeře na přípravu....

0/0
2.4.2009 13:08

Carlo Gambino

Každá Rada dobrá

Navrhuju udělat anketu o odvolání (bez)Rady. Až si pan adjunkt prohlédne počet jeho "příznivců", mohlo by ho to aspon inspirovat k zodpovednosti, kdyz uz ho svazaci podrzi.[>-](Y)

0/0
2.4.2009 13:04

Zdenda-69

Asi to bude fíc faktorů

dohromady. Možná nemá ten potřebný respekt - přirozenou autoritu, být rapl nic neřeší .... Hráči vidí, že je v podstatě chválí i po nedobrých výkonech, tak necítí bič, cítí jistotu, že budou hrát. Rozhenal v momentální podobě by měl s bídou na druhou ligu u nás .... Polák už delší dobu zcela o ničem. Přesto pořád a pořád hrají..... nneí Rosický, není špílmachr. Ani tahoun není, ale ten bohužel musí být takový od přírody a nemáme ho. ... Chce to prostě víc zariskovat s nominací, Koller už prostě není, tenhle styl už hrát nemůžeme (navíc byl už jalový i za Brucknera .....). Prostě udělat, to co udělal včera Weiss se svou sestavou ...... Jenže Rada je rád, že tam vůbec je, jeho obligátní odpověď = na nic není čas, žádné změny, žádný risk, co kdyby nevyšel ..... něco je tím, že nejsme tak silní, něco tím, že Rada na nic nemá čas z hlediska změn.....ale to je právě cesta do nikam .....

0/0
2.4.2009 12:40

wetrix

Re: Asi to bude fíc faktorů

R^souhlas úplně se vším

0/0
2.4.2009 12:49

jafis

Rada

Vzpomínám si na komentáře některých, kteří stejné psali na Brůknera. Zpětně když se dívám, tak výsledky, práce, herní projev byl prostě jiný, lepší než u Rady. Jinak herní výkon, který předvádějí naši repre hoši rozhodně není na účast na MS  a pokud bychom se přeci jen nějakým záhadným způsobem na MS dostali, pak by to bylo na ostudu. Tím se nechci dotknout našich kopalistů, nerovnám se jim fotbalem ani po kotníky, ale prostě v porovnání s jinými zeměmi stojí výkon našich za starou belu. Při sledování utkání se Slovinskem mi to připadalo jako bych sledoval výkon 2 ligové Opavy na kterou občas zajdu.

0/0
2.4.2009 11:53

Franfišek Dobrota

Re: Rada

To bys teda Opavu urazil. ;-D

0/0
2.4.2009 12:35

spider73

Kdokoli

Je naprosto jedno, kdo je trénuje.Na styl hry,ktery byl úspěšný,bohužel nemáme hráče.Na MS by si urvali pěknou ostudu.Ještě mám v paměti,kdy černí klucí z Ghany nám natrhli pr..l.

0/0
2.4.2009 11:51

Ecthelion

Re: Kdokoli

No, jedno to rozhodně není. Pokud nelze jeden styl, je třeba se naučit styl jiný. A jak vidíme p.Rada je asi nic nového naučit neumí. Jeho trenérské úspěchy jsou mizivé, pokud vůbec něco jako úspěch nazvat lze. Chce to opravdového odborníka, ne trenérského amatéra.

0/0
2.4.2009 11:54

Nagash

Re: Kdokoli

A proto - Frááánta Straka ;-D;-D

0/0
2.4.2009 11:57

Franfišek Dobrota

Re: Kdokoli

Podle mne ale to jedno jest, protože hráči by potřebovali seřvat za laxní přístup a neschopnost pořádně si přihrát. Pokud hráč nechce udělat dva tři kroky navíc a je u všech míčů pomalejší - to je problém trenéra? Možná pouze z toho pohledu, že by měl takového hráče vyrazit. Ale můžeš to udělat v průběhu 3 dní mezi důležitými zápasy?

0/0
2.4.2009 12:38

navico

Re: Kdokoli

aha, a k čemu pak kluby angažují trenéry? Tak ať generální manažer vybere 11 hráčů, řekne jim kluci, hrajte si co chcete, zkuste dát gól, a je to. Žil jsem v domnění, že trenér preferuje nějakou koncepci, a do ní si vybírá vhodné hráče. Anebo druhá varianta, v klubu kde musí vycházet z toho co má, tak těm hráčům stanoví herní styl podle toho na co mají. Rada neudělal ani jedno z toho.

0/0
2.4.2009 12:07

wetrix

potrénujem

Ovšem na závěr nejlepší hláška na obrazovce - "potrénujem a příště 3 body" . To jsem už fakt šel do kolen po tom divadle jak herním tak komentátorském . ;-D:-©

0/0
2.4.2009 11:45

Leon20VT

Pískal na hráče

On ten Rada si myslí,že něco v průběhu zápasu ovlivňoval nebo dokonce řídil.To jeho pohvizdování bylo k ničemu,to musí žel hráči sami vidět,co se na place děje.Navíc si myslím,že ho ani nikdo z hráčů nejen neslyšel ale ani nebral vážně.RADA - VEN,ihned.Rv

0/0
2.4.2009 11:45

Hebeto

Re: Pískal na hráče

Všiml jsem si co se týče koučování během zápasu pouze Radových jednoslabičných  zvířecích hrdelních zvuků jako HEJ , REF , EEE , TAM .Zkrátka pokyny jak vyšité,to by člověk :-©:-©:-©:-©:-©Rv

0/0
2.4.2009 13:14

Rudý bolševický nok

Re: Pískal na hráče

Ještě řval "HRAJEM" , to byl jeho zásadní taktický pokyn.

 

0/0
2.4.2009 14:02

Hebeto

Re: Pískal na hráče

;-D;-DR^

0/0
2.4.2009 14:04

thomas_c

...

pod toto se podepisu! vcera tragedie, tragedii a jestli se ma neco zmenit, tak musime zacit rychle jednat a dosadit noveho kouce, ktery zacne budovat novy tym, ktery snad bude mit nejakou prespektivu. [>-]

0/0
2.4.2009 11:43

phaethon

je to smutné

Podle mě je chyba (mimo jiné samozřejmě) v charizmatu trenéra. Naši hráči by ooravdu potřebovali osobnost s velkým O. Jsou to hráči z dobrých evropských klubů, kteří mají vysoké sebevědomí (částečně je to dobře a potřeba). Ale pokud mají pocit, že za trenéra mají člověka, který byl roky asistentem a "jen" asistoval a hráči si s ním tykali a teď cítí, že prostě nad ním mají navrh (jistotu základu, ovlivňování, žádný tlak...), je to špatné.

Když se nedostanem na MS, tak to škoda, i když bychom tam trhli ostudu, jak zde mnozí píší. Přece jen je to světová fotbalová událost , která se opakuje jednou za 4 roky... a takový zápas ČR - Argentina by mě opravdu zajímal :-)

0/0
2.4.2009 11:37

navico

Re: je to smutné

s Radou na lavičce, kdyby se zadařilo, bych to viděl tak na bůra. Při včerejším výkonu by jsme si jistě udělali repre rekord, a diváci by kolem 70 minuty začali skandovat: deset, deset, deset 8-o

0/0
2.4.2009 12:10

voška

Celé vedení svazu by mělo jít do hajzlu

Co se fotbal zkomercionalizoval, neměli jeho bafuňáři jinou starost, než shánět  peníze do vlastních kapes. Všichni jsou stejní a nešlo jen o Košťála. Tolik preferovaný a protlačovaný sport a s takovými výsledky. Žije trvale na úkor ostatních sportů a zejména mládeže. Všchni politici a sponzoři se chovají, jako by zde neexistovalo nic jiného. Dotace v řádu stovek milionů, které si rozkrade úzká skupinka šmejdů, jsou vyhoizenými penězi z okna. Pro mládež nejsou sportoviště, zato dospělí mají všechno a s tímto výsledkem. Družstvo bez nejmenšího náznaku herního systému, vedené nezvdělancem, nemůže usilovat o postup mezi nejlepší družstva planety. Navíc má kecy, které slýchaval od Brüknera. Je to hodně velká ostuda za peníze, které takový spolek stojí a proto by měli být rozpuštěni do posledního.  

0/0
2.4.2009 11:34

Franfišek Dobrota

Re: Celé vedení svazu by mělo jít do hajzlu

 Ty si asi nevzpomínáš, co bylo v tisku za kecy, když byl za trenéry vybrán Brückner a ne (tuším) Komňacký... Bruckner = trenér, který nikdy nic pořádného předtím nedokázal...

0/0
2.4.2009 12:46

akubra67

Re: Celé vedení svazu by mělo jít do hajzlu

Možná to byly kecy, ale děděk brzy přesvědčil všechny, že to tentokrát byla správná volba. měl výsledky, dokázal týmu, který byl v rozvratu po Chovancovi dát zase ksicht, myšlenku a vítězně ho dovedl do POrtugalska, kde se hrál jeden z nejhezčích fotbalů v krátké historii tohoto státu. Rada naproti tomu neprokázal nic. Tým hraje evidentně bez nějaké koncepce, záloha zmatečně nakopává míče dopředu, aniž by jí zřejmě kdokoliv ráčil říci, že Honza Koller už z repre dávno není! Takže Rada = trenér co nic nedokázal, ačkoliv měl k tomu poměrně dost času. A proto - VEN!

0/0
2.4.2009 15:18

youda

Re: Celé vedení svazu by mělo jít do hajzlu

souhlas :(

0/0
2.4.2009 13:05

Polárníliška

Nějaká objevná myšlenka veškerá žádná,

v zásadě má smysl číst leda ten nadpis, což je výkřik, který se tady v diskusích objevil od včerejška už zhruba tisíckrát...fakt novinařina jak víno.

Založte si raději nick a pojďte tady s náma žvanit...

0/0
2.4.2009 11:34

Ecthelion

Re: Nějaká objevná myšlenka veškerá žádná,

Ano, máte pravdu žádný objev to není, ale oficiální článek na idnes.cz má větší váhu, než plkání na diskuzi, nemyslíte ? Možná to někoho nakopne, ale i o tom pochybuji, v našich vodách se slovo rezignace nenosí. Každopádně je dobré vědět, že si to konečně začínají uvědomovat i média.

0/0
2.4.2009 11:36

Polárníliška

Re: Nějaká objevná myšlenka veškerá žádná,

Větší váhu? No maximálně si ho díky tomu přečte víc lidí, než sice možná hodnotější, nicméně za chvíli zapadlou analýzu v diskusi, ale to je asi tak vše. Že by to snad mělo dojmout někoho na svazu, tak naivní nejsi.

A kdyby šel Filip kecat s náma, mohl by to aspoň říct na plnou hubu a né tahle nic neříkající korektní snůška slov...

0/0
2.4.2009 11:39

Ecthelion

Re: Nějaká objevná myšlenka veškerá žádná,

Možná špatně čtete, ale já jsem napsal, že o tom, že se nad tím někdo pozastaví, pochybuji. Ano, má větší váhu, už proto, že si ho přečte více lidí, už proto, že je zde možnost, že si přečtou i ti zainteresovaní, a je zde dokonce i jistá mizivá možnost, že se nad tím někdo zamyslí. Jak se říká: tonoucí se stébla chytá.....takže naděje je vždy.

0/0
2.4.2009 11:43

skankys

Zařiďte to někdo prosím u vás v novinách

Hodilo by se něco aby si ten člověk uvědomil že by měl odejít.Třeba nejaká anketa s komentářema.

0/0
2.4.2009 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze