Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bratři Slováci se tenkrát nestačili divit, vzpomíná český kanonýr Koller

V historii samostatných reprezentací se zatím fotbalisté Česka a Slovenska střetli celkem šestkrát. Čtyřikrát v kvalifikaci a dvakrát přátelsky. Bilance vyznívá pro Česko, které čtyřikrát vyhrálo, jednou prohrálo a jednou remizovalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petross35

a ted

Teď se nestačí divit bratři Češi...Honzíku

0/0
1.4.2009 22:27

Cocotus_Interruptus

Hosi dekujem!!!

Hele, viděl jsi jak hrála ta Barcelona? Ty \/ole, to jsem si spravil chuť. Viděl sto Milane. Ty \/ole, kucí vopálený, \/ole. Rozumíš.. A hrajou to tam ty \/ole, šolíchají .. ty kdyby sem přijely, tak nás sfouknou jako svíčku. To bych chtěl viděl \/ole. Ty by se z nich p0sraly, \/ole. Ty kr4vo. Hele Milane, já tě potom zavolám, jo? Já už na to nemám...

0/0
1.4.2009 22:25

katano

RADA - VEN ! ! !

A spolu s ním i celé vedení ČMFS ! ! !

         PS : a je úplně jedno jak dnes dopadne zápas se Slovenskem. :-P

0/0
1.4.2009 19:51

toolband

Mali by ste si podat ruky de.b.

Dakujem tym imbecilom vid Jano S a im podobnym za prispevky do diskusie ale tot je diskusia ohladne dnesneho zapasu a nie hladani a nadavani si do nacistov alebo madarov atd. Zdrave podpichovanie patri ku kazdemu sportu ale niektory tomu vyrazu asi nerozumeju. Pani ja dnes fandim sportu a nech vyhra lepsi a stastnejsi hol futbalu zdar. ;-D;-D;-D;-D

0/0
1.4.2009 19:31

Scott_Walker

Zazni hymna a bude vymalovano

Ja to vidim jasne. Coboli uslysi CESKOU hymnu a nadelaj si do trenek a s tim se opravdu behat neda takze v pohodovem tempu 3:0 - paklize nastoupi v prubehu Kadlec tak 3:1 pac si da opet vlastnaka ... :)

0/0
1.4.2009 18:55

Ivusisko1

Dnes učite

vyhrajeme! Hamšík vybehne a v momente ako Česi zbadajú jeho účes, pos/rú sa smiechom a ich pohyb bude veľmi obmedzený !;-D;-D;-D

0/0
1.4.2009 18:21

etherfox

Re: Dnes učite

Háro má parádní!R^;-D

0/0
1.4.2009 18:34

BedlamW

Re: Dnes učite

Co vy na tom Slovensku zerete ze jste tak skaredi??

0/0
1.4.2009 18:41

shoot the puff

Re: Dnes učite

Lejou do sebe Borovičku od božího rána.

0/0
1.4.2009 18:45

kajoo

Re: Dnes učite

;-D neviem ci je to zradlom ale fakt je ze slovensky chlapi nie su ziaden hollywoodsky material, zato baby mame paradne a mne to ku stastiu bohate staci :-P

0/0
1.4.2009 21:26

mirix

to jsem zvědavej

jestli za ně nastoupí predátor Šebo

0/0
1.4.2009 18:10

NCay

Doufám, že objednali 2x tolik balonů.

Hamšík jich určitě několik propíchá.

0/0
1.4.2009 17:59

VrP

Re: Doufám, že objednali 2x tolik balonů.

R^

0/0
1.4.2009 18:51

Woodward

a takhle to teď bude furt

sesednem se u kamen a staříci budou vyprávět, jaký to bejvaly časy, když jsme uměli hrát fotbal:-P

0/0
1.4.2009 17:50

Sagita

Slováci, prosím vyhrajte!

Potupte ty líný  nagelovaný machýrky vedený Honvédem Radou!

0/0
1.4.2009 17:39

NCay

Re: Slováci, prosím vyhrajte!

Pokud de o gel, tak Hamšík tam toho gelu má suveréně víc než celá naše squadra dohromady.

0/0
1.4.2009 17:51

QWERTOP

Re: Slováci, prosím vyhrajte!

To teda. Fešák jako víno!

0/0
1.4.2009 18:22

KajoSK

historia

Nechapem, co sa tu s tou historiou riesi?!

ME ´76 v Belehrade vyhralo CeskoSlovensko, rovnako ako boli 2 krat vicemajstrami sveta a olympijskymi vitazmi v Moskve 1980, plus medailistami na ME a tiez na roznych mladeznickych urovniach ceskoslovenskí futbalisti!

Z tychto kolektivnych aj individualnych uspechov (Plánička, Masopust) na medzinarodnej scene v obdobi CeskoSlovenska sa tesme a hlasme sa k nim oba staty bez rozdielu!

0/0
1.4.2009 17:32

etherfox

Re: historia

R^R^R^

0/0
1.4.2009 18:36

Citron78

Re: historia

R^R^R^

0/0
1.4.2009 18:59

red pirate111

Bratři Slováci se tenkrát nestačili divit, vzpomíná český ka

Zkouška na bango, esi sem ho moc nevytočil ;-D;-D;-D

0/0
1.4.2009 17:24

redguy79

Hlavne nech futbal bavi divakov

Moj osobny tip je, ze to bude jednoznacna zalezitost ceskeho vyberu. Ako som tu uz v jednej diskusii spomenul, nasi borci uz pri vychode zo satni prehravaju 2:0... a objektivne, kvalita je na strane ceskeho vyberu.

Uprimne, budem fandit SK vyberu, ale aj prehra bude vlastne vyhra - nas futbal je v srackach a pripadny dalsi neuspech uz hadam spusti vlnu cistenia. Snad.

Sportu zdar - futbalu zvlast :-)

0/0
1.4.2009 16:54

Vasan

Re: Hlavne nech futbal bavi divakov

Váš fotbal je možná ve sračkách, ale repre tým máte dobrý. Na naší straně je možná větší kvalita, ale vaši chlapci tomu dávají na hřišti víc než ti naši současní. Neházej flintu do žita, začíná se od 0:0, já budu fandit svým a ty taky fandi svým,v dobrým i zlým, prohra žádným čistkám stejně nepomůže.. Fandi, ale zůstaň člověkem !

0/0
1.4.2009 17:44

BedlamW

Re: Hlavne nech futbal bavi divakov

Vasan, ty musis byt asi vystavni kus!!;-D

0/0
1.4.2009 18:43

Jimi Hemendex

Ja SR nefandím a čo má byť?

Samozrejme neprajem im nič zlé, ale prečo by som mal fandiť niekomu, kto berie repre iba ako pichačku vo fabrike? Rýchlo cvaknúť a mať to čo najskôr za sebou? Keby tam bola aspoň nejaká bojovnosť alebo snaha nechať si aj prevŕtať koleno kvôli repre dresu ako tomu bolo v minulosti.R^ Ale nič tam nie je, iba neodvôvodnené smiešne chvastanie, následná priposratosť na ihrisku bez náznaku bojovnosti a myšlienky, že vlastne nereprezetujú iba seba, ale aj svoju krajinu a ľudí, ktorí v nej žijú...R^

0/0
1.4.2009 16:51

Jano_S

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

priposrany si tu jedine ty a verim ze ti to cesi v diskusii daju najavo.

0/0
1.4.2009 16:57

redguy79

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

neviem, futbalovy prejav nasich borcov ako celku skor pripomina to slovo, do ktoreho sa navazate... bez urazky, iba pripajam svoj postreh

0/0
1.4.2009 17:01

Jimi Hemendex

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

Choď už s tými taľafatkami do (Y);-DRv

0/0
1.4.2009 17:16

redguy79

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

Plne Ta chapem... a verim, ze aj vacsina z nas, ktori maju radi futbal.

Zrusit SFZ, vytvorit novu organizaciu z ludi, ktori maju futbal v srdci, nie v penazenke. Nasledne od podlahy vytvorit vsetky pridruzene organizacie bez ludi, ktori tam teraz sedia.

0/0
1.4.2009 16:58

Jano_S

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

si naivny i ked to vidis mozno dobre ale to sa nestane, v slovenskom futbale, v ceskom futbale, vo FIFA sedi mafia vacsia ako je ta zo Sicilie tak naco snivat.

0/0
1.4.2009 17:01

redguy79

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

ja som si vedomy, ze je skor moje zbozne prianie...

ale podporovat trenera, ktory fanuskov nazve niekym, kto si "riesi svoje komplexy"...

0/0
1.4.2009 17:03

Jano_S

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

trener nech sa stara o hracov a nie o novinarov.

0/0
1.4.2009 17:05

redguy79

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

plne suhlasim

tak sportu zdar :-)

snad motyka vystreli :-P

0/0
1.4.2009 17:07

Jano_S

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

no, nemyslim ze vystreli, tie decka z ktorych novinari robia hviezdy este potrebuju cas, mozno do jesene.Ale ak by to vyslo, preco nie :-)

0/0
1.4.2009 17:12

mk_kossak

Re: Ja SR nefandím a čo má byť?

vsak tak je to aji tady tak co... ja jenom cekam kdy se z toho vzpamatujou a s radou to pujde tezko...

0/0
1.4.2009 17:06

Clar

a pak že dneska hrajem hnusnej fotbal

úplně jsem se otřásl při pohledu na sestavu: Kouba - Suchopárek - Řepka, Kotůlek - Horňák, Lerch, Nečas (90. Vávra), Bejbl, Šmejkal - Drulák (80. Samec), Siegl

0/0
1.4.2009 16:50

VrP

Re: a pak že dneska hrajem hnusnej fotbal

Pod Uhrinem to byla taky připos...ná záležitost.

0/0
1.4.2009 18:55

brandorád

parádní foto

Jenda na procházce se svými dětičkami ;-D

0/0
1.4.2009 16:38

Jano_S

faktu, hosi fakty

hovoria za vsetko http://smg.photobucket.com/albums/v617/Kopuliak/MEBelehrad.jpg

0/0
1.4.2009 16:37

Der Vater

Re: faktu, hosi fakty

foto pěkné, škoda, že se v článku píše jen o Panenkovi a Seppu Maierovi, oba typičtí Slováci, že jo?

0/0
1.4.2009 16:42

Jano_S

Re: faktu, hosi fakty

iste, pred Panenkom premenili penaltu styria Slovaci, keby ten nemecky brankar zostal stat na mieste (co neurobil) bol by Panenka najvacsi idiot v historii cs fotbalu, asi tolko k nemu.

0/0
1.4.2009 16:46

Der Vater

Re: faktu, hosi fakty

...jo, taky umím počítat do osmi (pozn. osm Slováků na place), ale historie se neptá, kdo kopal první, ale kdo rozhodl o titulu mistra Evropy 1976, a to byl prostě Panenka (Čech) a s tím nenaděláš vůbec nic ani ty Jano zo Slovenska

0/0
1.4.2009 16:50

Jano_S

Re: faktu, hosi fakty

keby nepremenil jeden zo 4 slovakov, ktori premenili pred nim, panenka by nic neznamenal a nikto ho nepoznal.Vdaka bohu mu ta haluz vysla.

0/0
1.4.2009 16:54

Der Vater

Re: faktu, hosi fakty

...to je samé keby, keby...ale fakta jsou jasná, on to dal, tak co cancáš o tom, co by kdyby...chtěls fakta, né?

0/0
1.4.2009 16:56

Jano_S

Re: faktu, hosi fakty

ano dobre, bez tych 4 penalt slovakov a bez tej jednej slavnej a paradnej Panenkovej by sme mozno majstri neboli, to uznavam.

0/0
1.4.2009 16:58

Der Vater

Re: faktu, hosi fakty

...takže shrnuto: Osm Slováků by neudělalo titul ME1976, protože do 11 tam chybí tři borci a naopak ve třech se to taky blbě hraje, ale dneska tam máme na každý straně jen svý koně, takže, ať vyhraje lepší nebo šťastnější

0/0
1.4.2009 17:05

Jano_S

Re: faktu, hosi fakty

vidim to tak, ze sme to dali vtedy spolocne a dnes na to nemame ani my ani vy.Ten zapas dnes vyhraje stastnejsi, mozno lepsi ale to uvidime az po zapase :-/

0/0
1.4.2009 17:10

mk_kossak

Re: faktu, hosi fakty

No a co stejne je ten titul nas. Pac CR je nastupnickej stat CS tudiz si tohle klidne muze pripocist do svych historickych statistik kdezto vy tak mozna utrete...  ;-D

0/0
1.4.2009 16:50

Jano_S

Re: faktu, hosi fakty

trt je vas.Alebo nas.Nikto nema nic.

0/0
1.4.2009 16:55

mk_kossak

Re: faktu, hosi fakty

proste je nas :-P:-P:-P mas smulu (Y)

0/0
1.4.2009 17:05