Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slováci před kvalifikační bitvou v Praze schytali vysokou prohru

Slovenští fotbalisté nemají před středeční bitvou v Praze dobrou náladu. V přípravě na kvalifikační duel o postup na mistrovství světa proti české reprezentaci prohráli vysoko. V Anglii dostali čtyři góly a podlehli 0:4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cutac

Co tam dělá Zabavník

Pamatuju si jak byl ve Spartě úplně strašidelně zoufalej 8-o8-o8-o

0/0
29.3.2009 21:54

kajoo

Re: Co tam dělá Zabavník

keby som bol v Sparte ja tiez som z toho zufaly :-P

0/0
29.3.2009 22:42

Woodward

češi neschytali velkou prohru

jen proto, že soupeř byl ještě o něco horší:-/

0/0
29.3.2009 10:37

kajoo

Re: češi neschytali velkou prohru

nechcem sa opakovat ale Slovnici su doma nebezpecny a vedia potrapit favoritov, remiza u nich nie je zly vysledok.

0/0
29.3.2009 22:46

Supermirec

Hral sa nejaky futbal ?!

Ja neviem, ja som sledoval 7.semifinale hokejoveho play-off a myslim, ze vecsina ostatnych ludi tiez. Slovensko teraz bude 3 dni oslavovat vyradenie Slovanu Bratislava, takze nejaky priatelsky futbal asi nikoho netasi. R^

0/0
29.3.2009 10:17

kajoo

Re: Hral sa nejaky futbal ?!

ja prdim na cely hokej.

0/0
29.3.2009 22:15

Ladineeek

co to je?

Valachovič, nebo dokonce Zábavník, to tam nemaj nikoho lepšího? I Matej Krajčík by byl na pravý záloze určitě lepšíR^

0/0
29.3.2009 9:39

grga.pitič

Krajčík v repre?

Krajčík možno zahral pár dobrých zápasov v Slavii a možno pár v Taliansku, ale v repre vždy pobehuje, ako keby mu dali o číslo menšie kopačky. Totálny alibista a pasívny štatista, ktorý má po zápase suchý dres. Zabavník je tragéd, nechápem, kde ho Weiss vyhrabal, ale Krajčík v repre tiež. To samé platí o "slávnom" vyšklebenom Hamšíkovi, v talianskej lige hrá jak boh a v repre som od neho ešte nevidel žiadny napriemerný výkon. V tomto smere sa k nim pridal aj Škrteľ, taký slabý výkon som od neho dávno dávno nevidel :-©  Asi mu chýbalo to Carragherove pitchovanie a komandovanie za zadkom. Zaujímavý prístup majú tieto naše bábiky, bolo by ich asi treba občas do riti nakopať, nech sa spamätajú.....

0/0
30.3.2009 9:41

Andee

Pytlbach

Ovšem nejlepší byl dneska na Nově ve zprávách Tittelbach: "Po půlhodině hry se dostal k nebezpečné střele Carrahan... ehm... pardon Karhan." ;-D;-D

0/0
29.3.2009 0:17

kajoo

Re: Pytlbach

Carrahan ;-D

Hamshita nespominali ? :-P

0/0
29.3.2009 0:33

Sagita

Re: Pytlbach

an Tittelbach však věděl dobře, že není radno pouštět se do komentování probíhajícího zápasu. Jakmile totiž nemůže předčítat z vytištěného a musí mluvit zpatra, dopadá to katastrofálně. Vypadávají pak z něho takové perly, jako "míč se odrazil od vyrážečky", "přihrávka směřovala do prostředního pásma" "Lágr, Šlágr!" (rozuměj "Jágr, Šlégr), "Malík!" (vůbec nehrál...), "je to obránce Los Angeles Kids" (LA Kings), "odevzdáváme studio do slova", "Čajánek se dostal trošičku do úhlu" (Těsně vedle! Říká se "z úhlu". Je v tom však propastný rozdíl...)

0/0
29.3.2009 1:17

kajoo

Re: Pytlbach

Johann Sebastián Tittelbach, umelec hovoreneho slova ;-D 

My sme mali tiez svojho maskota, Mateja Hajka. Drzal sa zasady cim emotivnejsie tym lepsie, jeho reportaze boli plne emocionalnych vylevov, pri goloch mu preskakoval hlas a pod. Pri cistom bodyceku supera na Slovaka sa skoro rozplakal "Pan rozhodca preco, preco ? Ked toto nebol faul co potom" Tittelbach vyzeral proti nemu skoro ako kandidat na Pullitzera :-P

0/0
29.3.2009 3:03

LaFemmeSpeedy

Re: Pytlbach

nebo si pamatuju, jak o jednom hráči řekl, že má "velmi tvrdohlavou nohu" ;-D anebo jak komentoval jeden mač a prvních asi dvacet minut si pletl týmy

0/0
29.3.2009 14:06

Woodward

Re: Pytlbach

a byl to taky tittelbach, co v jednom přenosu asi desetkrát označil Hellas Verona za "řecké mužstvo"? nebo to byl poulíček?

0/0
29.3.2009 14:10

wyatt

no

kdyby tam hrály ty naše nagelovaný buzny tím stylem jak dneska se Slvinskem tak dostanou nejmíň 6.;-€

0/0
29.3.2009 0:04

kajoo

Re: no

ja som sa pobavil na Ujfalusim. Najprv dal Slovincovi jasle a druhy mu sklzom ciste odobral loptu Ujfalusi mu preletel cez nohy, zareval ze vystrasil cely Ljudski Vrt potom predstieral smrtelne krce, a ked jeho agonii nikto nevenoval pozornost vyskocil akoby nic poslal rozhodcu do pecka za co si vysluzil zltu ;-D

Vasi dnes nemali svoj den zatial co nasi su jednoducho lempli ktorym nepomoze aj ked maju svoj den. Druha bundesliga, zasobaren slovenskej repre. No nasrat. 

0/0
29.3.2009 0:41

T.A.T.A.R

Re: no

až na to že to nebyl Ujfaluši, ale Jankulovski ........ale jinak souhlas

0/0
29.3.2009 3:49

kajoo

Re: no

uuups dik za opravu

0/0
29.3.2009 21:36

BlackDog

Jen 4-0?

I když Slováci dnes vysoko prohráli, potom co předvedli dnes Češi, jsou pro mě Slováci favoriti středečního zápasu. Hrát na 0-0 s tím, že si soupeř dá třeba vlastňáka, což je Radova taktika, to je opruz:-©. Rada ven!

0/0
28.3.2009 23:56

kajoo

Re: Jen 4-0?

aaaale prosim Ta nasi sa budu klepat ako ratlici uz 2 dni pred zapasom.

0/0
29.3.2009 0:43

tajfun12

.

Pan Weiss vedel presne co robi stareho kriveho Karhana tam dal aby mu

zvysil pocet startov atd.Toto bola vlastne slovenska taktika na Cechov

len nevysla!

Mali sme dostat 6:0 aby nas Cesi podcenili takto sme dostali len 4:0 a to si na nas budu davat Cesi pozor!

0/0
28.3.2009 23:44

dodo23

Slovaci takticky vysoko prehrali

;-D;-D;-D to urcite trener Rada vyhodnoti nespravne a podceni nas ;-D

0/0
28.3.2009 23:28

Le Miserable

Československo

Myslím, že kdybychom se Slovákama opět spojili naše repre i ligové soutěže, vznikla by opět slušná kvalita.

0/0
28.3.2009 23:18

dodo23

Re: Československo

to ano... 1976, majstri Europy: 8 Slovakov, 3 Cesi :o))) to boli casy :o))) ale bacha, dnes na Cechov nemame a v stredu to bude zase hanba, odchadzame s debaklom, lebo ak budu hrat ako s Anglanmi, tak to tam fakt mozu postavit 11 morovych stlpov :o)

0/0
28.3.2009 23:21

kajoo

Re: Československo

;-D;-D;-D @ morove stlpy

0/0
28.3.2009 23:22

kajoo

Re: Československo

no ked chcete ZNIZIT uroven svojho futbalu, tak podme do toho ;-D

0/0
28.3.2009 23:21

mufin

po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

si idem staviť na stredu tutovku 0:0;-D

i keď, ak Weiss znovu predvedie "taktický ťah" a postaví pilier obrany Valachoviča (pilier myslím doslovne, kedže sa dnes celý zápas nepohol z miesta), tak asi nebude problém dnešný výsledok zopakovaťR^;-€

0/0
28.3.2009 23:15

Jano_S

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

tipujem ze v Prahe prehrame a doma vyhrame.

0/0
28.3.2009 23:18

dodo23

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

kto je Valachovic? Polovicu mustva nepoznam vobec :o))) Karhan, Jendrisek, Holosko, Cech... tito tam boli uplne zbytocni... Hamsik obcas urobil fintu sam na seba... Zabavnik dlho odolaval, potom uz to asi zabalil a Skrtel robil neskuotcne chyby.. Ale povedzme si: koho toto zaujima? ;-D;-D;-D

0/0
28.3.2009 23:19

kajoo

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

Tipujem ze Slovan ho chce predat tak ho nanutili Weissovi aby Jozkovi Valachovicovi zvysili trhovu cenu.

0/0
28.3.2009 23:55

kalerab

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

Picujes na Valachovica, ale ten zahral lepsie ako Skrtel. Ten predviedol najhorsi zapas v repre - naviac s tym predanim je to taka hovadina ako ked samozvani experti tvrdili, ze Weiss nominoval Masaryka len preto aby zvysil prestupovu ciastku ked mal prestupit do Dunderque.

0/0
29.3.2009 11:56

kajoo

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

No v tomto pripade skor picujem na Weissa pretoze pri vsetkej ucte k Jozkovi Valachovicovi, ten uz ma najlepsie davno za sebou. Pokial vsetko co vdaka "skusenym" hracom ako Valachovic a Karhan mozeme dosiahnut je 0:4, tak potom radsej hrajme mladych alebo aspon hracov ktory maju aku-taku perspektivu. Ti mozno fasnu o 1-2 goly viac ale aspon maju potencial rastu a ten zapas im moze este nieco dat, kym starnucim 30nikom ten zapas neda nic do ich dalsej kariery. Dokaze mi niekto logicky vysvetlit co vlastne 34rocny Valachovic hlada v reprezentacii ?  Preco nie Miso Hanek (28) zo Slovana, Brezinsky (24) s Cisovskym (29) z Timisoary, Farkas (24) z Vaslui ? ;-O

0/0
29.3.2009 22:14

kajoo

Re: po zhliadnutí 2 dnešných zápasov

K tomu Skrtelovi nemam co povedat - bieda. 

Valachovic bol  tragicky. Pri prvom gole sa bezprizorne tulal 16tkou,ani nepomohol Pekarikovi zdvojit Gerrarda ani nepokryl Heskeyho. V druhom prsty nemal, pri tretom gole len uctivo z dialky sledoval pohyb Lamparda. Pri 4om nechyboval ani tak Valachovic ako Pekarik, ktoreho vsak ma zaistovat pravy centerback.

 

Valachovic nechal mladeho Pekarika viackrat v stichu, hlavne v prvom polcase ked anglicania zabiehali po kolmych prihravkach ktore mal krizovat prave Valachovic. Jozko Valachovic je vybehovy model, na nasu ligu mozno este dobry ale proti Anglicku ? Vlani hral o zachranu v rakuskej druhej lige za Trenkwalder Schwadorf, z futbaloveho dochodku s medzipristanim v Slovane rovno na Wembley, tomu Weissovi uz asi nacisto drbe.

0/0
29.3.2009 22:21

dodo23

ja som spokojny

cakal som 5:0, som spokojny :o) sice netusim, preco je cele Slovensko uz tak dlho nadsene z Weissa a jeho vyberu hracov, ale bavi ma potom si citat to sklamanie :o))) keby postavil Zilinu alebo Slovan, zahrali by lepsie :o)

0/0
28.3.2009 23:00

kajoo

Re: ja som spokojny

tu nepomoze ani Trapattoni.

0/0
28.3.2009 23:23

dodo23

Re: ja som spokojny

leda Radicova!

0/0
28.3.2009 23:34

Mikrovlnnavysilacka

Středa

Zřejmě se můžeme ve středu těšit na kvalitní oboustranou holomajznu :-)

0/0
28.3.2009 22:53

Jano_S

Re: Středa

;-D;-D;-D  R^

0/0
28.3.2009 22:57

chocenak

jojo

Po tom, co jsme předvedli v Mariboru, máte velkou šanci nám dát klepec... Na CZ bych nevsázel...:-©

0/0
28.3.2009 22:47

kajoo

Re: jojo

Slovinci su doma silny takze ja by som tu plichtu az za taky neuspech nepovazoval. Zapas som pozeral, Slovinci boli nebezpecnejsi, Cesi nic moc - brane samozrejme ceskou optikou. Na slovenske pomery ste odviedli jeden fantasticky plnokrvny vykon :-P

0/0
28.3.2009 23:20

kajoo

Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

no neviem ako Vy važený, ale ja na ten Londýn fakt tak skoro nezabudnem ;-D

0/0
28.3.2009 22:38

Jano_S

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

bol si tam ? 8-o

0/0
28.3.2009 22:58

kajoo

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

chvalabohu nie, naposledy som bol na repre vyjazde v Lisabone (autom ;-D) odvtedy som rezignoval. my to na silnejsich jendoducho nevieme alebo este jednoduchsie, my na ntich silnejsich nemame. Ja zas nema nervy stale trpiet ako taky fas ked vidim ako sa vzdy poser.eme uz pred zapasom. V telke si to pozriem, nadeje si nerobim ziadne, aspon nie som prebytocne frustrovany.

0/0
28.3.2009 23:14

Jano_S

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

ani ja.Ale lepsiu priucku sme nemohli dostat, vidim to skor pozitivne

0/0
28.3.2009 23:17

kajoo

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

priucka to bola paradna, len neviem ci bude k niecomu dobra, nam totiz chybe kvalita. S tromi (!!!) hracmi z 2.nemeckej bundesligy na ihrisku nemame co hladat na vrcholnom podujati. Ti hraci su z nejakej priciny "iba" v druhej lige, keby boli dobry kopu najvyssiu sutaz.

Ma zmysel vobec s takymto muztsvom postupit ked uz teraz viem ze si tam s nami kazdy vytrie (Y) ?

0/0
28.3.2009 23:34

Jano_S

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

pozri. pre anglanov je ciel vyhrat MS, pre nas tam sa dostat, neporovnavajme neporovnatelne.

0/0
29.3.2009 0:34

kajoo

Re: Dnešný ŠPORT: Spomínať na Londýn, tešiť sa v Prahe.

Chorvatsko je mensia krajina od nas, tiez maju ligu o nicom, korupciu, nizku navstevnost, zastarane stadiony. Mozu sa porovnavat s najlepsimi ? Samozrejme ze ANO.

Ked sa chceme dostat na MS, tak nam ine ani neostava, inak potom nema zmysel aby sme sa tam pokusali dostat.

0/0
29.3.2009 1:09

Jimi Hemendex

Je to ostuda

Opäť sa potvrdila stará skutočnosť, a síce na čom vlastne stojí slovenský futbal a dnes aj postavenie v kvalifikačnej tabuľke. Na obyčajnom šťastí. Šťastná výhra s Poľskom a teraz aj jeho dnešné zaváhanie... Možno sa zdalo, že Slovensko hralo v dnešnom zápase celkom obstojne a že nespravodlivo dostalo štyri šupy, ale opak je pravdou. Skutočnosť je taká, že hráči znova hrali to, na čo mali. No hej, sem tam nejaká pekná výmena, ale inak nemohúcnosť v koncovke, v obrane, v presnosti nahrávok, v koncentrácii a podobne. A to ešte k tomu Anglicko hralo, no priznajme si, vzhľadom na to, čo hovoria papiere, peknú tužku. Áno, slovenský futbal na viac nemá. Kto to hovorí, nevie ktorá bije.

0/0
28.3.2009 21:45

Jimi Hemendex

Re: Je to ostuda

Stačí sa pozrieť na zostavu: dôchodca Karhan (a to ešte celkom dobre behal v porovnaní s tými mladými), totálne neschopný Čech, namachrovaný Hamšík s parádne vyčesaným kohútom, ktorý hádam hrá ako tak iba v tej Itálii, inak houno, Jánošík Varga na lavičke (no krása), nosič vody Škrteľ, ktorého neschopnosť prihrať a biedna technika sa stratia iba mezi svetovými hráčmi v Liverpoole, šašo Vittek, ktorý netrafí loptou ani tribúnu a tak ďalej. Mám pokračovať? Myslím si, že to nemá zmysel.;-D Pôjdem si staviť na CZ, cítim pekný nášup...:-©

0/0
28.3.2009 21:50

wercza

Re: Je to ostuda

Nepodléhej skepsi, právě jsem zhlédl zápas Slovinsko-Česko a co tam ti naši ořežpruti předváděli.... no, vlastně nepředváděli vůbec nic....:-)

0/0
28.3.2009 22:43