Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda, že nevyšlo spojení Košťál - Hašek, říká příbramský šéf Starka

"Víte, co mě v našem dnešním fotbale nejvíc trápí? Že se změnily dřívější kamarádské a přátelské vztahy," říká třiapadesátiletý šéf příbramského klubu Jaroslav Starka na úvod rozhovoru iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Padrn

Škoda, že nevyšlo spojení Košťál - Hašek

Jinými slovy: Škoda, že se Haškem nepovedlo zacpat hubu novinářům a fanouškům a mohli jsme si tady pěkně jet ve svých starých pořádcích dál.

0/0
9.1.2009 9:03

SpamSpam

Re: Škoda, že nevyšlo spojení Košťál - Hašek

Velmi výstižné!!

0/0
11.1.2009 13:59

katano

Starka je podvodník , takový malý Košťál

Starka, Košťál a spol. jsou ostudou ČESKÉHO fotbalu. :-P

0/0
9.1.2009 0:09

banan75

bruckner

Ale taky měl Košťál ke kritice Čecha přidat kritiku Brucknera! Protože hlavně on ten zápas totálně prokaučoval!

0/0
8.1.2009 15:50

Kocek

Kováči, ty lenochu! :D

Tys ten článek nečetl, co? ;-D;-D

0/0
8.1.2009 15:48

Kovac10

Re: Kováči, ty lenochu! :D

Tak zběžně. Já když něco přečtu, tak to hned zapomenu. Proto radši sleduju filmy ;-D

0/0
8.1.2009 15:53

Kocek

Re: Kováči, ty lenochu! :D

Já kvůli tomu Fanty(i?)šovi, že se tam vo něm píše :-P

0/0
8.1.2009 16:07

Awl

Re: Kováči, ty lenochu! :D

Tak teď vypadám i já  blbě,ale já to taky tak důkladně nečetl ;-D

0/0
8.1.2009 16:09

Kocek

Re: Kováči, ty lenochu! :D

Já radši články, kde pustim hubu na špacír, čtu, vyhnu se tak nepříjemným situacím kdy jsem třeba psal něco, co v článcích bylo ;-D

0/0
8.1.2009 16:18

Kovac10

Re: Kováči, ty lenochu! :D

To je správnej postup. Já to dělám blbě. Vidím nadpis, hned jdu na diskuzi, když je tam katano, tak mu napíšu, že je idiot, když tam není, tak jenom dobře a dá se normálně diskutovat. A o tom, co je v článku, se dozvím vlastně až z diskuze. A to je špatně ... :-/

0/0
8.1.2009 16:20

Kocek

Re: Kováči, ty lenochu! :D

;-D;-D Občas taky všechno nečtu, třeba u Krajčíka sem ze srandy napsal, že jde do klubu co hraje vo sestup, a přitom sem si myslel, že je Reggina tak kolem 10.-12. místa :-)

0/0
8.1.2009 16:27

Kovac10

Re: Kováči, ty lenochu! :D

Dostals mě, kdyby se tady názory bodovaly jak na novinkách, hned bys ode mně jeden měl ;-D

0/0
8.1.2009 16:10

Kocek

for Kovac10

Čoveče, diskuse je tu až na pár výkřiků dost dobrá, slušná a zajímavá, zkusim teda taky zcela vážně. Košťála osobně neznám, ale musim uznat, že Spartě pomohl, o tom žádná. Ať byl jakej byl, za něho se nám dařilo. Ad korupce, on Spartu začal vést někdy v roce 96, do tý doby vůbec s fotbalem nepřišel do styku, tudíž s korupcí se asi opravdu setkat nemohl. Korupce totiž bujela především v 70. letech, 90. léta už byly spíš jen o sympatiích sudích a určitým všimným. Ale vyloženě ovlivňování zápasů se dělo daleko dřív. Další věcí jsou novináři, kterým na jejich dementní dotazy dokázal vždycky odpovědět dost vostře a nes-.-l se s nima, tudíž oni na něm nenechali nit suchou, narozdíl třeba od Kubíčka, kterej celý roky do všeho jen prudí a nic kloudnýho z něj nevypadne. Takže asi tak, nejsem jeho zastáncem, ale v rámci zdejší pozy je nutný ho bránit zuby nehty ;-D 

0/0
8.1.2009 15:45

Kovac10

Re: for Kovac10

Košťál je kvalitní a schopnej manažer, to netvrdím. Spartu ze sra*ek vytáhl, udělal s ní pět titulů v řadě, osmifinále LM a fantastickej souboj s Realem na Letný. To bylo za něj a tohle mu nikdo nevezme, stejně jako fakt, že od jeho odchodu je ze Sparty lehce nadprůměrnej klub ligy s šíleným dluhem a v kádru s kopytama typu Matušoviče a Doška. Druhá věc je, že mnoho lidí Košťálovi neodpustí, co udělal s repre. Byl tam šest let (?) a s takovým týmem, co byl, je jedno semifinále EURA trochu málo. Je to samozřejmě i o trenérovi, ale když byl Košťál manažer repre, tak měl jednat a vyhodit ho, nejpozději po MS 2006. Pak mi to přišlo, že mu šel dědek na ruku a bral do repre hráče jako Sivok, kterej si v Udine nekopl a po přestupu do Besiktase v repre nebyl a doufám už ani nebude. To je druhá stránka Košťála. Narozdíl od Kubíčka aspoň něco dokázal, v tom souhlasím.

0/0
8.1.2009 15:52

Kocek

Re: for Kovac10

Jo, Brückner měl po euru 04 jít pryč, ale kde vzít náhradu? A jinak, Košťál "udělal" s repre účast na 3 turnajích v řadě, sice se na dvou z nich neuspělo, ale samotnej postup je dost velkej úspěch R^ 

0/0
8.1.2009 15:57

Kovac10

Re: for Kovac10

Pravda, úspěch to je, ale z těch skupin se postupovat dalo :-/. Náhrad bylo hned několik, mě by se líbil trenér, kterej ty flákače typu Ujfalušiho tak seřve, že se budou bát jezdit na repre srazy a hrát za nároďák. Někoho, kdo by ten tým opravdu pozvedl, takže mám jen dvě jména - Franta Straka a starej dobrej Petržela

0/0
8.1.2009 16:01

Kocek

Re: for Kovac10

Straka neee, i když ho mám rád, tak je to je klubák, tyhle hvězdy jeho tataráky nevyblázněj ;-D Petržela by jim dal sodu, otázkou je, kdo by pak chtěl reprezentovat :-/

0/0
8.1.2009 16:07

Kovac10

Re: for Kovac10

To je jednoduchý. Reprezentovat by chtěli ti, kteří v tom vidí čest a národní hrdost a kteří opravdu chtějí hrát fotbal za ČR, a ne se jen zadarmo podívat do Německa nebo do Afriky .... třeba zrovna Polák, Sionko nebo i ten Čech s Barošem. A byl by konec všem Ujfaluším a Jarolímům, kteří tam jsou buď za zásluhy nebo za to, že fotr dělá trenéra ve Slavii

0/0
8.1.2009 16:13

duschman

Re: for Kovac10

Jarolím tam je, protože je to kapitán HSV:-) Kvalitní fotbalista to beze sporu je, ale že ho tam berou a cpou ho na kraj nebo na post playmakera, kde ani v klubu nehraje, to je věc jiná...

0/0
8.1.2009 17:22

duschman

Re: for Kovac10

A ještě bych dodal, že Baroš bere repre jako samozřejmost a nesnaží se tam a nemaká. Naposled, co něco zahrál, bylo na EURU 2004. UJFALUŠI měl být už dávno pryč...

0/0
8.1.2009 17:23

Kocek

Re: for Kovac10

Mě zase přijde, že Baroš naopak docela maká, ale prostě neumí to :-/

0/0
8.1.2009 20:41

chetit

Re: for Kovac10

Jáááááááárdaaaaaa  Hřebííík, to by byl trenér repre, ten by jim dal kapky

0/0
8.1.2009 19:08

oranjes81

Starka doživotí

Pane Starko, to je moc krásné, když o korupci mluvíte zrovna vy. Podle vašich slov byste už na fotbalových stadionech nemohl prodávat ani párky. Vy a rozhodčí (třeba pan Liba), to přece všichni ví, jste byli jedna ruka. Jistě důkazy nejsou, ale taková lidé jako vy by neměli kazit něco tak pěkného jako je fotbal.

0/0
8.1.2009 15:42

Milan1

HAŠEK JE OPRAVDU ALIBISTA I LHÁŘ

1) o tom, že se s korupcí nesetkal

2) že nechce pracovat v tomto fotbalovém prostředí

0/0
8.1.2009 15:26

Milan1

V NĚČEM MÁ PRAVDU, ALE...

... když se zastává Košťála, tak dává jasně najevo, že se ztotožňuje s arogancí moci a s jeho mafiánskými praktikami. Proto se mu asi stýská po tom "kamarádčoftu" ve sklípku na Moravě. Tam si domlouvali ty svý kšeftíky (např.jak mu Krejčíř dohodil 9 hráčů z Drnovic...) a čachry.

... s tím Petrem Čechem má ale pravdu, protože chybuje v poslední době často, ale novináři se po něm nevozí, po Barošovi či po Nedvědovi často. Jenomže je pravda, že se Košťál se vždycky svezl na úspěchu repre a přivlastňoval si ho, ale když se něco posr...., tak dělal, že se ho to netýká...  :-© Co si myslet o lidech, kterým nevadí, že spolupracují s bývalými komunisty a StBáky :-©:-©

0/0
8.1.2009 15:14

Kocek

Re: V NĚČEM MÁ PRAVDU, ALE...

;-D;-D;-D Tak tohle je slušný peklo R^

0/0
8.1.2009 15:19

Milan1

V N̡ˇCEM MÁ PRAVDU, ALE...

0/0
8.1.2009 15:07

Awl

Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

trojku, protože vyhrát tam nešlo...ale zapomněl jsi říct, že když přijeli k Vám, tak u Vás taky vyhrát nešlo. Po téhle době domluvených scénářů, kdy se za rovinu platilo x kapříků se mi teda nestýská.

0/0
8.1.2009 15:07

Polárníliška

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

To snad ani říkat nemusel, přesně tak to myslel a je to z textu jasně patrné. Pokud budete mít zájem, můžu vám zdejší články interpretovat v jednodušší formě R^

0/0
8.1.2009 15:29

Awl

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Neni třeba, ale až budu potřebovat vědět něco o judu, obrátím se na Tebe,neboj.R^

0/0
8.1.2009 15:32

Polárníliška

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Podívej na Slávu Lenera jak můžeš bejt teoreticky zdatnej i bez vrcholovýho provozování onoho sportu. Počítám, že jediné v čem bych se na tebe nechytal, je přívratný oblouk :-P

0/0
8.1.2009 15:51

Awl

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Tak sebevědomím jsi vždy překypoval, tak Tě v tom nechám :-)R^ 

0/0
8.1.2009 15:55

Polárníliška

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Nápodobně, a popři to :-P...ale obecně jde o to zda jsi někdy nějaký sport dělal na slušné úrovni a zažil co je to opravdu trénovat i závodit a pak už můžeš rozumovat o každým sportu, protože obecně víš o čem sport je a zbytek je teorie  :-)

0/0
8.1.2009 16:03

Awl

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

To, že obecně víš, o čem je sport je možná pravda,ale pokud jsi ten sport nikdy neprovozoval. Tozn. nikdy neodehrál ani jeden regulérní zápas, máš svůj byť jen teoretický pohled  dost zúžený. Toť můj názor. 

0/0
8.1.2009 16:08

Polárníliška

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Určitě to tak je, i když zrovna u fotbalu bych se toho nebál. Samozřejmě je velký fotbal něco jiné než malý, nicméně s mičudou se potkáš několikrát týdně, navíc to sleduješ od malička a pokud nejsi blbej a jak jsem říkal, někdy jsi něco dělal alespoň závodně...

0/0
8.1.2009 16:12

Kocek

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Já dělám vrcholově pralesní ligu, mohu rozumovat? :-P

0/0
8.1.2009 16:09

Kovac10

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

Co když hraju závodně scrabble a šachy ?

0/0
8.1.2009 16:14

Kocek

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

;-D

0/0
8.1.2009 20:43

Polárníliška

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

O fotbale rozhodně...každej jsme trenér :-P

0/0
8.1.2009 16:15

Kovac10

Re: Jasně, ožrali jste se ve sklípku a pak dostali

I katano ?;-D

0/0
8.1.2009 16:18

Kocek

Výbornej článek

Sice Starku rád nemám, přece jen znám poměry, jaký v Příbrami a okolí panujou, ale tady mluví naprosto perfektně, jak kdyby to řikal za mně. Nejhorší je, že novináři maj opravdu neskutečnou moc, a když něco napíšou. drtivá většina nezlaých ovcí jim to zbaští. Když si vezmu mindu Čecha, která se opravdu velkoryse přešla, nedovedu si představit tu hysterii, kdyby se tehdá Čech zranil, a tenhle zápas, se stejnou chybou, musel chytat Blažek :-/

0/0
8.1.2009 15:01

Kovac10

Za vyřazení z EURA

Čech svým způsobem mohl, ale koukněte se na tuhle analýzu od Angličanů, přijde mi to docela zajímavý

http://www.youtube.com/watch?v=KP7XlUOYFRk

0/0
8.1.2009 14:29

Tomstersson

Re: Za vyřazení z EURA

Hlavně Ujfi :-©

0/0
8.1.2009 14:44

xmacala

Re: Za vyřazení z EURA

A hravne ten rozbor ma kvalitu. Ne jak u nas.

0/0
8.1.2009 14:53

Kovac10

Re: Za vyřazení z EURA

No právě, stačí jen umět trochu anglicky. U nás tam daj jednu akci do tužky, Hřebík nebo jiný pako tam nakreslí nějaký čáry a za minutu je hotovej Rv

0/0
8.1.2009 14:57

Fuehrer

Re: Za vyřazení z EURA

Jsou u toho docela dobře vysmátí...no, chápal jsem něco jen z těch animací, upřímně prohra s Tureckem mne tolik nemrzí jako prohra s Řeckem, Turci se ukázali na Euru v hodně dobrým světle, si myslím, a Euro dohrávali prakticky s 13 hráči...myslím, že tihle hráči jsou dobří nástupci Hakana Süküra, Hasana Sase a Ümita Davaly z roku 2002...navíc mám radost, že Baroš je v Galatasarayi na tom výborně...má kolem sebe opravdu skvělý mančaft...na druhou stranu ani my jsme proti Turkům špatně nehráli, byl to náš nejlepší zápas na Euru, i když jsme ho prohráli...proti Švýcarsku ani proti Portugalsku jsme nic moc nepředvedli...co jsem pochopil z toho šotu, tak oceňovali přínos Kollera pro tým a sepsuli Ujfalušiho za ofsajd systém a nedůrazný presink před tím klíčovým centrem, kdy to vypadlo Čechovi...jinak Nihatův gól, kdybych ho viděl jako nezaujatý fanoušek, tak mi srdce zaplesá, vůbec zápas Česko - Turecko byl jedním z nejdramatičtějších ze šampionátu...

0/0
8.1.2009 14:55

Kovac10

Re: Za vyřazení z EURA

Jsou vysmátí hlavně z toho, jak tam Koller běží sám na Volkana, že není rychlej a tak to zkazil .... Baroš má v Galatasarayi hlavně skvělou zálohu, která mu dává míče, který potřebuje. On není útočník typu Ivici Oliće, kterej sám uběhá čtyři obránce i v 90.minutě, vytvoří si tak šanci a dá gól. Baroš k sobě potřebuje někoho jako Rosa., nebo aspoň druhýho útočníka, což na EURU neměl. Jinak ve videu oceňovali Kollerovu práci, jak sklepává míče pro zálohu a dost zdrbli Ujfalušiho za druhej gól a pak i za třetí, kde nemotorným zpracováním nabídl soupeři de facto gól. Hroznej kapitán ... zápas to byl fakt mazanej, souhlasím i s tím, že ti hráči jako Tuncay, Nihat nebo Arda jsou fakt klasa, ale Turci jsou takoví impulzivní a na to dojížděj.

0/0
8.1.2009 15:03

Awl

Re: Za vyřazení z EURA

já Ujfimu nemůžu zapomenout tu Ghanu, na MS jsem se těšil dlouhých 16 let...od té doby ho nemůžu ani cítit

0/0
8.1.2009 15:10

Kovac10

Re: Za vyřazení z EURA

Já obecně nesnáším fotbalisty, kteří jsou metrosexuálové, jako Beckham, C.Ronaldo a právě Ujaluši. Když se o někom píše, že má nový tetování a že letí nakupovat do Austrálie, tak už to opravdu je jen reklamní panák, a nezáleží na tom, jestli je dobrej fotbalista. Beckhamovi jeho kvality neberu, ale tohle je moc. A to samý Ujfaluši, jen s tím rozdílem, že on ty kvality opravdu nemá a daleko líp by naší repre bylo bez něj.

0/0
8.1.2009 15:19

Kocek

Re: Za vyřazení z EURA

No jo, jenže Ronaldo i Beckham aspoň něco ve fotbale dokázali, Ujfaluši akorát vojede co se dá, a pak se nechá ztrapnit vod Messiho jak dorostenec :-©

0/0
8.1.2009 15:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze