Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparta v Lize mistrů vyzve obhájce trofeje

Fotbalové Spartě se do cesty v osmifinále Ligy mistrů postaví obhájce trofeje a italský gigant AC Milán. Rozhodl o tom páteční los ve švýcarském Nyonu. První zápas se hraje na Letné 24. února, odveta 10. března na San Siru. V dalších zápasech se srazí například Real Madrid s Bayernem Mnichov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kundomilla

prachy
Nevyhraji nic, ani nechcou, prototze maj splneno. Dostali se do LM, postoupili ze skupiny, ceka je financne atraktivni souper, o hrace je zajem, tak je streli, s talosama to vodchodej do TV reknou sorry ale  sezona dobra. No a na jare bude potreba protlacit Spartu zase do LM, aby se to mohlo zopakovat. Na fanousky serou.
0/0
14.12.2003 11:00

eBacil

Šance tak 10 %?
Je samozřejmě milé překvapení, že se český tým dostal tak vysoko, ale soudný člověk si musí přiznat, že to bylo o fous a se štěstím - šest ze sedmi ostatních týmů na druhých místech mělo víc bodů, a možná by bývalo stačilo, kdyby byl Beşiktaş hrál poslední zápas doopravdy doma. Šance na další postup je samozřejmě vždycky, ale v tomto případě bych ji viděl tak na 10 %...
0/0
13.12.2003 7:42

VELKOVEZIR

Re: Někdy štěstí, někdy smůla
Nemá cenu to furt omílat!
0/0
14.12.2003 10:36

Assassin

a Sparta v CL konci :-)
uvidite, to bude konecna  
0/0
13.12.2003 1:21

komarus

a vo tom to je
souhlasim, fotbal se hraje na vysledek a ne na umelecky dojem. Kdo videl Bayern-Anderlecht, tak musi souhlasit, ze fotbal v podani "bavorskeho velkoklubu" byl poradny blivajz, ale co... postoupilo se a navic to hodilo nejaky peniz. To same nemecka repre, kvalifikace otres, pratelaky hnus, ale prijde MS a nackove se vybicujou k maximu a je z toho vetsinou aspon semifinal. To, ze Sparta hraje antifotbal je pravda, ale ucel sveti prostredky. Sparta ma osmifinale, prachy a dalsi 2 atraktivni mace pred sebou, kdyby ted skoncila,tak chytne v uefe nejakou Valerengu, to si dam radsi 2x ACMilan, treba Spartu vyklepnou,ale aspon mame nejaky srovnani.
0/0
12.12.2003 23:25

Iam_No1

Re:
pak ovsem nechapu, jak mohl nekdo z vas psat negativne o Ostrave na Sparte. Nebylo to to same? Prijeli si udrzet naskok v tabulce, coz neskryvali, povedlo se jim to, takze meli sklidit asi absolutorium, ne nadavky... Nebo?
 
Proste vetsina z vas ma na dve hodne podobne situace dvoji metr, jde jen o to, na jake strane vah je Sparta. Proto si myslim, ze vetsina lidi fandi Sparte jenom kvuli vyhram...
0/0
13.12.2003 8:54

xt1

Re:
Já fandím Spartě odjakživa a nepřestal jsem jí držet palce ani v době proher. Pamatuju třeba domácí nakládačku 0:5 od Steauy, vypadnutí z poháru se Sredecem Sofia, kde hrál tehdy mladý a nadějný Christo Stoičkov :-) nebo titul Vítkovic v roce 86. V době kdy hrála druhou ligu, jsem byl ještě fakt moc malej, to si pamatovat nemůžu :-)) 
0/0
13.12.2003 17:36

jájjá

Re:
Já si to pamatuju a fandil jsem jí stejně!
0/0
14.12.2003 10:25

dacaaan

Re:
jen malá oprava: 1:5
0/0
16.12.2003 10:20

molis80

nechápu Vás
Jsem fanoušek Baníku, bydlím už nějaký čas v PRaze, ale opravdu nechápu jak někdo nemůže přát Spartě to co dokázala??? I já mám výhrady ale je skvělé že je tam kde je. Fotbal se hraje pro krásu i pro peníze. I když Marka Kincla taky moc nemusím. Tak předvedl že ještě góly dávat umí a rozhodvoat taky! Takže pánové jestli se Spoarta celou základní skupinu LM trápila a nešlo se na to dívat. Tak ten poslední zápas vše smazal!!!
0/0
12.12.2003 22:08

cinnapas

Fotbalový omyl
Jako správný Čech bych měl Spartě fandit, ale....jako fanoušek fotbalu? Snad nás už v televizi nebudou nutit dívat se na fotbal plný omylů v podání Sparty. Je mi líto Steva. Ten jediný drží Spartu na nohou
0/0
12.12.2003 19:21

Iam_No1

Re:
máš veskrze pravdu, ale takhle by to bylo ideální. V úterý dávat Spartu a ve středu fotbal :) V úterý si zafandíš a ve středu koukneš na hezké akce. Ale pokud bys byl objektivní, musel bys uznat, že ač vyjímečně, tak zápas Sparty byl tentokrát fotbalovější než středeční hnůj Bayernu...
0/0
12.12.2003 19:40

vlastaburian

Re:
Hral jsem fotbal zavodne 15 let, prevazne v nizsich soutezich a nepamatuji si, ze by kdokoli z muzstev, kde jsem pusobil, hral aspon 5 minut tzv. pro divaka, na krasu. Vzdy bylo vse podrizeno jedinemu ucelu - vyhrat, kdyz to nepujde, remizovat, kdyz ani to ne, nedostat nakladacku. Ani neznam takove soupere, ani zadne mezinarodni tymy, kteri by pestovali logiku - radsi vyhrat, ale pobavit divaka. Jsem Spartan a i pri remizach jsem si to docela uzil.
0/0
12.12.2003 19:45

Iam_No1

Re:
ehm, neríkám, že mají hrát fotbal a prohrát pět nula, ale někdy trošku méně trapně by to neškodilo, ne? Ale je pravda, že prostě nemají celek na to hrát hezký fotbal a přitom vyhrávat...
 
Nikdy se ti nestalo, že třeba tvoje Sparta vyhrála, ale ty bys ji za výkon přál prohru? Nechápu, co jsi za fanouška, proč vlastně fandíš a koukáš na fotbal. Aby byla Sparta v tabulce první, nebo proto, abyses koukal na hezký a atraktivní fotbal? Potvrzuješ, že dost fanoušků Sparty trpí vlastně takovým komplexem. Zajímalo by mne, kolik by měla fanoušků, pokud by zrovna nedominovala v ČR. Tybys mezi ně dle toho co píšeš určitě nepatřil, našel by sis prostě tým, který má více bodů...
0/0
12.12.2003 19:57

vlastaburian

Re:
Ke Sparte me privedl muj deda, jeste jsem nechodil do skoly, hravali Kramerius, Tichy, Mraz... Jako skolak jsem byl clenem Spartaklubu. Jezdil jsem u Moravy na zapasy Sparty v 2. lize, Spartani tehdy opustili Spartu asi tak, ze navstevy na Letne byly Vlasim 20 000,  F-Mistek 30 000,  Banska Bystrica 35 000... A k te krase fotbalu. U nas ty navstevy moc velke nejsou, ale muzes mi rict, kvuli cemu teda jdou lidi na zapasy Plzne, Brna, Jablonce? A takovy detail: na celem svete rozpouta radost na tribunach jenom gol, sebevic usmudlany, vlastni, 3x odrazena haluz. Nebo zaverecny hvizd po holomajzne, ktera prinesla body. Nevidel jsem lidi objimat se radosti kvuli predvedene hre. Pro koho byla dulezita predvedena hra treba na Euro 96 CR - Portugalsko? Nebo na MS v Chile CSSR - Madarsko, kdy jsme se caly zapas branili a vyhrali 1:0? Ano, takovy jsem ja fanousek, je to od slova fandit. Diky posbiranym bodum muzes jit a videt na vlastni oci v Praze Sevcenka, Maldiniho a spol, tak, jako uz kvuli Sparte byli v Praze Zidane, Koeman, Gento, Chiaruggi, ale taky treba Elton John jako manager Warfordu...
No nic, stihl jsem jako fanda Sparty asi jen 45 let z tech jejich 110, ale kdych dnes mel 110, bylo by to 110. A pozor, mam u televize infarktove stavy pri JAKEMKOLI vystoupeni masich muzstev v poharech, jsem nadseny z Teplic, z  Liberce a mockrat jsem se radoval z vitezstvi Slavie. Na pohary jsem jezdil na Zbrojovku a to i ven, na Slovanu jsem byl na Queens PR a dalsich, na Interu na AEK, Zaragoze atd., na Bohemce na Ipswich Town a vydz jsem fandil, co to slo. Protoze jsem to tak citil. A nikomu jsem nikdy prohru nepral. Snad proto, ze jsem hral dlouho fotbal a vim, jake to je na hristi z te druhe strany plotu.    
0/0
13.12.2003 10:09

milan30

Re:
0/0
15.12.2003 15:55

Iam_No1

Re:
narážím hlavně na to, že prostě nechápu, co se dá užít třeba při takové remíze, kdy se tým nedostane za půlku... Opravdu nevím, řekni mi to.
0/0
12.12.2003 19:58

Robin Ood

Re:
Zeptám se tě ze začátku jinak. Ty fandiš svému klubu kvůli kráse fotbalu? Jsem si totiž jistý, že u nás neexistuje tým, který by deset let soustavně hrál krásný fotbal, plný akce a parádiček. Ve světě je to snad jen Real.
 
Já si z nějakých důvodů vybral v šesti nebo sedmi letech Spartu.  Od té doby ji fandím, v dobrém i zlém, a chci aby vyhrávala. Když vyhraje jsem rád. Když vyhraje a hraje dobrý fotbal, jsem radši.  Když hraje jak z partesu a spálí spoustu šancí a remizuje, mrzí mě remíza, jsem rád za fotbal. Tolik k naší lize.
 
V pohárech jde Spartě, a mně s ní, o to, uhrát co nejlepší výsledek. S tím, co si může dovolit, hraje to, co zvládne. A když boduje? opět, jsem radši, když někoho rozstřílí jako Feyenoord, ale v ChL je výhra a la Lazio stejně cenná.
Jsem fanda Sparty a chci, aby Sparta vyhrávala.
0/0
12.12.2003 22:28

pedrito

Re:
Pravděpodobně sis vybral v 6 nebo 7 letech Spartu, protože vyhrávala (může to být i jinak, ber to s nadhledem). Je to ovšem velice laciné fandit klubu, který převážně zná jen výhry (je totiž nutné si uvědomit, proč vyhrává...). Omlouvá tě jen to, že jsi ji případně začal fandit v době, kdy hrála 2. ligu. Chápu, že každý klub musí mít fanoušky, i Sparta, nemám ovšem rád fandy Sparty, kteří nemají s Prahou a Spartou nic společného a fandí tomuto klubu proto, že je úspěšný... Mimochodem, vzestup Realu začal před 6 lety, předtím o něm po desetiletí bylo uvažováno jako o průměrném evropském klubu, byť s obrovskou tradicí.
0/0
13.12.2003 1:54

Robin Ood

Re:
Nevím, proč jsem si ji vybral. Jsem z Prahy, takže byly (v té době) dvě možnosti. Doteď mám podezření, že jsem vybral Spartu, protože otec byl Slávista  Kdybych bydlel v Olomouci, není co řešit. Ne protože bych si myslel, že Olomouc nebo Praha  je nejlepší místo pod sluncem, ale věděl bych, že je to moje místo a můj tým.
 
Vím ale určitě, že jí nefandím proto, že pořád vyhrává. Přinejmenším od té doby, co si to uvědomuji. Prostě se mé srdce zabarvilo do ruda a jinou barvu mít nebude i když Sparta bude hrát druhou ligu.
 
Jestli v mých šesti letech Sparta vyhrávala nespravedlivě, to fakt netuším. šest mi bylo v roce 88. Od doby co si pamatuju, jsem poprvé začal pochybovat až letos, pod tíhou znovuotevřené diskuze.  Nebudu fandit týmu, který podplácí. Ale i teď si myslím (dle hesla přání otcem myšlenky) že je fotbal čistý.. snad až na Viktorku, ale důkaz neexistuje žádný.. vím, že se těžko hledají... ale i přesto.
 
A co se týče té úspěšnosti. Pro mě prostě není liga jako taková hlavním měřítkem úspěšnosti. Protože Sparta doteď měla takovou pozici, že cokoliv jiného než výhra se rovnalo neúspěchu.  V ChL to je jiné...
 
0/0
13.12.2003 16:33

vlastaburian

Re:
Vidis, ja jsem z Olomouce a jsem spartan... Samozrejme fandim i Sigme, ale Sparta ma prednost.
0/0
13.12.2003 16:50

Robin Ood

Re:
Já ti to nechci vyvracet ¨
Ale zajímalo by mě, jak se to stalo, žes začal fandit Spartě?
0/0
13.12.2003 18:22

Robin Ood

Re:
Jo, už jsem si to přečetl...  kéž by měl čeký fotbal víc takových fandů.....
0/0
13.12.2003 18:27

Blackshield

Re:
A komu fandíš, chytráku? Kdo teda hraje krásný fotbal? Baník? Slavia? Kulový. Jen další zakomplexovanej závistivec, který se snaží shodit něco, co jeho klub v životě nedokázal a nedokáže. Tak se vybreč mamince na rameni a tiše záviď. My si můžeme užít aspoň pořádnýho soupeře, vy tak ho*no. Hahaha.
0/0
12.12.2003 21:59

vicini

Re: co to meleš?
rozhodně nejsem Sparťan , a nechci říct že Sparta hrála buhví co , ale píšeš sem o fotbale a ten není krasobruslení. Mimochodem když pominu ty co hráli dobře tak výborný byli ještě minimálně  Blažek, Hubschmann a překvapivě Zelenka. Já narozdíl od tvejch siláckejch keců dokážu ocenit i taktickej vykon. Byl a je to obrovskej ůspěch a i kdyby měli dostat dvakrát bůra tak se na oba fotbaly  podívám. To kde Sparta hraje špatně letos rozhodně není pohár ,ale liga a já říkam zaplať panbůh za obě letošní Sparťanské tváře .
0/0
12.12.2003 22:38

blazena

ACM
Je to teda Milano nebo Milan? Web maj acmilan.com, obvykle se i v Itálii uvádí tradiční název AC Milan, ale tady na iDnes musí být vždy něco navíc, takže celý název klubu je tu Associazione Calcio Milano. :-/
0/0
12.12.2003 18:45

Laplace

Re:
No, to máš tak; ten klub před mnoha a mnoha lety koupili angláni, a od té doby je to AC Milan, i když se majitelé změnili a Miláno je italsky samozřejmě Milano.
0/0
13.12.2003 2:31

arnold__

Stesti a smula
Kostal kdyz Sparta dostala goly v zaveru a prohrala kecal jakou ma smulu ale kdyz da sama obdobne goly v zaveru a vyhrala tak odmita stesti s tim ze to se stestim nema co spolecne ze to je umenim a vykonem Sparty.Zapomina ze treba souperi jak Beiktas tady tak Chelsea venku zazdila more sanci a nebyt jejich smuly  jak by to zase oni mohly nazyvat   tak neni Sparta ani v UEFA.
0/0
12.12.2003 17:55

xmezeraj

dotaz
Dobré odpoledne. Já se chci zeptat  jak je to s Kotrbou a jeho setrváním ve spartě?Já nevím jestli se mi to jen nezdálo, ale neříkal v nějakým rozhovoru že končí??Dík za odpověď.
0/0
12.12.2003 17:26

tonx

Re:
Košťál to důrazně odmítnul, takže Kotrba koučuje dál.
0/0
12.12.2003 17:59

MartinBBB

..............................................
Koštál zase bleje. Nejdřív si přeje Monako. Po losu, že si nic lepší přát nemohli. Monako je navíc o mnoho silnější než Lyon.
0/0
12.12.2003 17:22

Martin HSJ

Scénáře
To, že Sparta začíná doma jí podle mne hraje do karet. Doma to totálně zabetonuje aby nedostala góla, to je v pohárové matematice nejdůležitější. AC se do útoku taky moc hnát nebude takže by Sparta remízu 0-0 mohla v pohodě uhrát. No a pak stačí dát v Miláně jeden gól z brejku a betonovat a betonovat s pojistkou možného inkasovaného gólu. To zní celkem realisticky. Klidně se ale může stát, že AC dá na Spartě gól, ta to trochu otevře, dostane další a je hotovo.
0/0
12.12.2003 16:40

Iam_No1

Re:
pohárová matematika je něco co ti zrovna moc nejde. V Uefě a vyřazovacích bojích je důležité nedostat gól venku, naopak pokud se hraje doma tak hrát beton na 0:0 a spoléhat na brejky v Miláně je fakt dost zvláštní.
 
Myslíš že když to bude na SPartě 0:0, tak pak Milan otevře venku obranu? haha
0/0
12.12.2003 17:15

pedrito

Re:
Jsi magor. Přečti si to po sobě ještě jednou a zamysli se znovu nad pohárovou matematikou. v pohárech je totiž skutečně klíčové neinkasovat doma, jinak , jestli to v Praze dopadne 0:0, tak Milán určitě nebude doma hrát na stejný výsledek a čekat na penaltovou loterii.
0/0
12.12.2003 17:49

pedrito

Re:
Je jasné, že ani tak o to, jestli taktika Sparty bude hrát beton nebo ne, příliš nejde. Milán sparťany sotva pustí za půli bez ohledu na to, co budou chtít hrát, a to jak doma tak venku...
0/0
12.12.2003 17:52

Robin Ood

Re:
Jako třeba letos Lazio, kterému šlo o všechno  že?
Nech si ty předpovědi, jsi jako ti typové, co tu všech šest zápasů předpovídali Spartě jednoho bůra za druhým...
jak to dopadlo víme sami.
ACS Betonárny Letná předvedou na San Siru to samé co v Londýně, ale to předpokládá lepší výsledek z Prahy.. z tohoto pohledu by bylo lepší hrát první zápas v Miláně.
0/0
12.12.2003 18:18

pedrito

Re:
Nikomu nepředpovídám bůra, jen říkám, že každý hraje to, co mu soupeř dovolí, a myslet si, že Milán nechá Spartu nějak moc hrát, to mohou jen optimističtí sparťané
0/0
12.12.2003 18:30

Robin Ood

Re:
od Lazia to taky nikdo nečekal, Chelsea tady taky nebyla 100% jistá...
0/0
12.12.2003 22:32

pedrito

Re:
jsi optimistický sparťan
0/0
13.12.2003 1:32

blazena

Re:
To ty si pleteš pojmy s dojmy, pohárová matematika je trošku něco jiného, než že je dobré nedostat venku gól !
0/0
12.12.2003 18:48

MartinBBB

Re:
Obě možnosti vypadají realisticky.
0/0
12.12.2003 17:16

JayAre

Re:
Začínat doma nebo venku, já myslím, že je to úplně jedno. Stejně oba zápasy budou vypadat stejně. Bude se hrát na půlce a do soupeřova vápna se každý dostane tak jednou za zápas. V tomhle duelu rozhodne jeden jedinej gól. A taky si myslím, že Sparta nemohla dostat lepšího soupeře.
0/0
12.12.2003 18:53

sumec2

ŽB
Já to vidím na 0:0 a 0:1. AC má fakt našlapanou obranu a když odejdou Kincl a Blažek, tak Spartu nespasí ani Poborský!
0/0
12.12.2003 15:59

pan HU

TO JE K POSRÁNÍ
Ty největší kretény s největším simulantem světa Inzagim musíme dostat zrovna my! To bude fotbal na blití.
0/0
12.12.2003 15:56

Jasemja

Re:
No jednoho inzaghiho už sme vyřadili, je na řadě bráška:-)
0/0
12.12.2003 16:21

Iam_No1

Re:
jo, to je zhruba stejný jako srovnávat Schumachera mladšího a staršího... Nebe a dudy .)
0/0
12.12.2003 17:20

Robin Ood

Re:
No... odporní simulanti jsou to oba... ale je fakt, že Filipo je na tom kapánek lépe fotbalově. 
a btw. Schumacherové jsou stejně jako Inzaghi brothers béčka- Enge a Gluščevič jim to nandají na všech frontách
0/0
12.12.2003 18:21

abcdkockaprede

ss
AT SPARTA VYPADNE S UCTOU A HLEDIM VYSOKO NAHORE !!! to by bylo super...
0/0
12.12.2003 15:44

Iam_No1

a haha
jak tu nekdo psal, po bitve kazde general
 
Jeste v Utery 10 minut pred koncem se temer kazdy modlil, aby to Sparta udrzela alespon na Uefu a ted nejenomze kazdy temer vidi postup pres AC, ale pak samozrejme dal a dal...
 
Trosku soudnosti, stesti uz ma Sparta vybrany a zalezi predevsim na AC, jestli si to neprohraji sami.
 
Jak sem psal, hlavne at neda gola Inzagi... :)
0/0
12.12.2003 15:39

ldvori

Re:
to je rozdíl mezi našim a třeba německym fanouškem, každej fanoušek Bayernu věří že vyhrajou LM (ikdyž hrajou už min. 2roky tak mizerně), kdežto u nás se spíš bojí, aby to nebylo 5:0, musíme fandit ne doufat, SPARTIČKA ÓLÉÉ
0/0
12.12.2003 15:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze