Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparta jede nad poměry

Rozpočtem, a tudíž kvalitou hráčského kádru se Sparta nemůže v Lize mistrů rovnat s Laziem ani s Besiktasem. Přesto je na hřišti porazila. Stejně jako předloni Feyenoord či před třemi lety Spartak Moskva. A ukázala to nejen tabulka skupiny, ovlivněná dalšími zápasy, ale i přímý „pohárový součet“ dvou utkání kdo s koho. To je nesporný úspěch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

go-da

???????
tomáš by se měl věnovat třeba malování. nebo si měl najít zaměstnání odpovídající jeho zdravotnímu stavu. ty výplody jeho fantazie jsou hrozné! nezapře v sobě vylízanýho slavistu, který jenom závidí!
0/0
12.12.2003 18:07

kalmazoo

Štěstí
Myslím si že Sparta hodně štěstí a Karla bez toho by byli uplně jinde než sou teď.
0/0
12.12.2003 14:07

Q-type I.

Tomáš zase hulil ....
....a už je to asi tvrdý ! To hulení ....
0/0
12.12.2003 1:43

MartinBBB

............................................
Skutečně znamenitý esej. Brilantní sloh. Spolu ze zkušeností se zde zrdcadlí i nevšední vědomosti nabité mnohaletým studiem. Nohejlovi asi nesedla desítka, co měl ke guláši na oběd. Tak se rozhodl, že začne plkat, aby si pak mohl odřihnout nad tím, co zase napsal za hnojačku. Za takový názor by se nemuseli stydět ani ti největší debilové.
0/0
11.12.2003 12:25

sipki

Re:
přesně...větší pichovinu jsem nečetl....to je jako kdyby to psal nějakej páťák....to nemá hlawu ani patu...
0/0
12.12.2003 15:22

xtwix

__________?
Nechápu jak může někdo napsat, že kádr Sparty se nemůže rovnat kádru Lazia a nebo dokonce nějakýho tureckýho manšaftu(besiktas)?? Kdo je v kádru besiktase lepší než  Poborský, Blažek, Hubschmann a Kováč ? Jediný kdo snese srovnání s těmito jmenovanými je Ilhan na postu útočníka, jinak nikdo. Lazio by taky mělo přemýšlet o výměně brankáře a asi i trenéra a 3-4 členů základu.
Jako fanda Slavie děkuji Spartě,  že zavřela hubu těm z*****jm namyšlenejm Turkum (nejvíc mě z nich asi pobavil naturalizovanej polskej řitní alpinista Kaan Dobra) vždyť neporazily ani Lotyše a na ME koukaj v TV.
0/0
11.12.2003 11:17

Kocek

Re:
Třeba Yalcin je vynikající, tady jde o to, že Sparta má několik skutečně nadprůměrných hráčů, ale zbytek je spíš slabší. To Turci mají mnohem vyrovnanější kádr a udrží ho protože mají víc peněz. Myslíš, že mít Poborský o pár let míň, tak tu ještě bude? Ilhana by chtěla spousta klubů, ale Besiktas ho udrží, protože peníze prostě má na to, aby ho udržel. Jinak tady všichni mluví o hvězdách Sparty, ale skoro nikdo nezmínil, že naprosto parádně zahrál Pergl.
0/0
11.12.2003 13:19

Popy

Re:
Souhlas, Pergl byl skvělý. Taky jsem na něj zapomněl. Ještě pár takových zápasů - zdaleka nebyl první takhle dobrý - a s radostí ho přeřadím z kolonky "průměrní" do kolonky "mladí a nadějní".
0/0
11.12.2003 13:46

NaWRC

Re:
Já jsem to myslím někde na iDNES psal :)).
Když pominu Blažka (kterej měl dostat tu kříšťálovou mičudu), tak z pole se mi Pergl líbil nejvíc ze všech!
Pobo a Hübschmann hráli dobře, ale Pergl toho skutečně uhasil i za ostatní dost, a pokud byl prostor, pomáhal i v útoku. I předchozí zápasy v LM zahrál na tomto postu dobře. Roste vám tam po Zdendovi další naděje na dobrej prodej pravýho beka :)).
0/0
11.12.2003 14:31

chrismartin23

Re:
Tak já teda skutečně nevim,co všichni na tom Perglovi vidíte?Nevytvořilo si Lazio náhodou většinu svých gólových šancí v zápase právě přes pravou stranu sparťanský obrany?Já si osobně myslim,že krajní beci jsou největší slabina dnešní Sparty a na dlouho to tak zůstane.Pro mě byl naopak jedním z nejlepších hráčů Sparty (nejen v tomto utkání) vámi neustále zatracovaný Johana.Ale nechtěl bych se tady hádat s vámi "odborníky" ....Ale v nouzi je i Pergl dobrej pravej bek :-)
0/0
11.12.2003 15:21

vlastaburian

Re:
Mas s Perglem pravdu, ale kdyz jsem si pustil zapas jeste jednou v klidu, zjistil jsem, ze Kovac odvedl uzasny vykon, samozrejme tim nesnizuji ostatni.
0/0
12.12.2003 20:00

Lebowski_B

někdo se diví, já žasnu
Vážená pane hovNohejle,
dovolte mi v několika bodech reagovat na Vás "článek".
1) Tabulka jakékoli skupiny je vždy ovlivněná všemi zápasy. To všichni víme. I tak zůstává tento Váš postřeh jedním z nejvyšších přínosů Vaší pisatelské snahy.
2) K Vašemu "pohárovému součtu" nezbývá než podotknout  "Neni možný!" Kolik je dva a dva? Víš?
3) Bezmocnými pozorovateli jsme tady my všichni. I díky Vaší "práci".
4) Fotbal není produkce. To ví trenér. Vím to i já. Vaše produkce je bídná, když v článku "Sparta jede nad poměry" strháte její výkony v lize.
5) Sparta opravdu hraje to, na co má. Jako každý klub. To jen Vy děláte něco, na co nemáte.
6) Sparta hrála v jedenácti. Nebo jste Vy osobně dal někomu červené karty? Komu?
7) Jako fanoušek Sparty jsem už pár let spokojen. Myslím že i klub. Sparta vládne lize, je úspěšná v pohárech. Daří se jí ekonomicky.
Díky. Víc očekávám od práce novinářů.
Nechcete dělat něco jiného? Co třeba pštrosí farma? Vidle, holíny ... co? Lebowski B.  
0/0
11.12.2003 10:57

kocek-je-blbecek

Re:
Ty se vážně blb nede všechny. Co se sem sereš? 
0/0
11.12.2003 10:58

piskyn

Co na Tebe nestastniku rict
Myslim ze Lebowski naprosto presne, strucne a vystizne napsal co si mysli. Narozdil od Tebe je tvurci a nesnizuje se pouze k lacinejm urazkam. Mimochodem tvoje prezdivka kocek-je-blbecek je dosti primitivni a byt kockem, bral bych to jako vyznamenani. ACS FOREVER!!!
0/0
11.12.2003 17:36

ples

Re:
Proč si všichni myslí, že když jednou za sto let Sparta ztrácí po podzimu na někoho, musíme být my fanoušci nespokojení? Výdělek Sparty za posledních 5 let je něco přes 800 melounů. To mluví za vše.. :)
0/0
11.12.2003 11:01

kocek-je-blbecek

Re:
zase jen prachy co? Ty plese zasranej
0/0
11.12.2003 11:02

honza_

Re:
chceš říct výnosy, ne? Bez nákladů. To je jako kdybys tvrdil, žes vyhrál v tipsportu 10.000 a zapoměl dodat, že ten tiket tě stál 8.000(nebo 12.000)
0/0
11.12.2003 11:04

ples

Re:
OK...víš dobře jak jsem to myslel. Ale když bazíruješ na maličkostech....tak tedy výnosy :)
0/0
11.12.2003 11:11

baart

Re:
0/0
11.12.2003 11:06

gambas

Re:
u bodujedna s Tebou musím souhlasit.
    u bodu dvě ale trochu plácáš. Autor tím myslel jak by to dopadlo kdyby se hrálo klasicky pohárovým způsobem a to remíza 2:2 venku, výhra 1:0 doma to znamená 3 body (myslím že v pohárech jsou za vítězství 2 body)  a skore 3:2.
a v bodě šest: taky stojím na straně autora, jelikož někteř hráči hráli opravdu špatně...takže jako by tam nebyli...kapišto?
no a jestli jsi spokojenej se hrou sparty tak ti stačí opravdu málo...protože já když jdu na spartu tak věčně kolem slyším pokřiky typu " co to hraješ ty kopyto", "seřid si nohy" "hlavně se něžente do utoku, to je zbytečný"
0/0
11.12.2003 12:14

Lebowski_B

...
Zdravim.
V pohodě.
Jenom k pohárovými součtu - Sparta x Turci - doma 2:1, venku 0:1 - tzn. v klasickym pohárovym součtu postup Turků. Takže plácá on. I Ty. Já někdy taky - pochopitelně.
Jinak "hlavně se nežeňte do útoku, to je zbytečný" je fakt vtipný!
Lebowski B.
0/0
11.12.2003 12:23

jméno používané v chatech

*
nechci se chlubit, ale výsledek jsem uhádl přesně, takže jestli někdo budete chtít příště poradit tak se na mne s důvěrou obraťte . Jinak Sparta zahrála výborně a je třeba jí sportovně pogratulovat a kdo si myslí, že to byla haluz tak hrál fotbal maximálně na Playstation...fotbal se totiž hraje dokud sudí nepískne konec, a že ten tlustý Belmondo v bráně Lazia blbě vyběhl jevěc, která by se Blažkovi rozhodně nestala
0/0
11.12.2003 10:51

dedekzbazalu

Re: no a?
jednou jsi uhodl výsledek a vnucuješ se , ne teď vážně byl jsi myslím jediný kdo tady v úterý tipoval správně výsledek. Chtěl jsem se tě zeptat jako odborníka, kdo vyhraje EURO 04 ? Já, že dokud jsou příznivé kurzy tak bych si vsadil. A myslíš si taky, že Baník uhraje mistra? Prozraď nám neznalým věci něco z Tvé tipovací kuchyně, nechej taky vydělat druhým, dám Ti provizi
0/0
11.12.2003 11:01

szalas

souhlas
souhlasim s tim, co clanek naznacuje. Je skoda, ze Spartu nema nekdo, komu ani tak nepujde o cernou ucetni uzaverku, ale uz konecne o uspech v Evrope. ...ne, ze by postup ze zakladni skupiny nebyl uspech, ale fakt, ze je Sparta vzdycky outsiderem skupin v kterych je, napovida o jejim jmenu venku. PS.Real se taky nakupem hvezd zadluzil, aby se pak stal nejbohatsim...... (cimz nerikam, aby sparta kupovala hvezdy, ale stacilo by, kdyby par let budovala a nerozprodavala kadr).
0/0
11.12.2003 10:49

baart

Re:
Opravdu neuvěřitelný. Nabádáš Spartu, aby šla cestou Realu, ale zapomněl si, že ten měl obrovskou kliku. Nikoliv štěstí, ale na madridský radnici, která byla tak laskavá a našla investora. Ten pak koupil pozemek Realu v centru města, jinak za takovou cenu neprodejnej... Podívej se na Barcu. Ta je zadlužená až po uši a je úplně v pytli. Jinak radši budu dál chodit na Spartu, která občas něco uhraje v Evropě (na víc ani nemá). Než videt jednu "spanilou jizdu" do semifinále LM za obrovsky prachy a pak několik let drit bidu z nouzi.
0/0
11.12.2003 11:05

szalas

Re:
Nevim, co je na tom neuveritelnyho. Kdyzs to nepochopil, tak treba Valencie, Ajax atd. proste politka s kterou i ne tak silnej klub muze neco uhrat. Real sem dal jako priklad toho risku, ze investujou za miliardy a pak se to vrati. Sparta, ktera postopi do ligy mistru, "neco malo" uhraje a pak kadr rozproda a zacina zas od nuly skupovanim hracu svych konkurentu a budovanim novyho kadru, kterej se zas jen tak tak dostane do ligy mistru a tak porad do kola ...to te nese.re?
0/0
11.12.2003 11:49

trenchard

Re:
... s tím Realem to není zrovna nejlepší srovnání!!!
Nezapomeň, že tam mají docela velký příjmy ze zápasů hraných doma, z reklam a hlavně z prodeje dresů a různejch blbostí s logem Realu, tvářemi hráčů, ...
Skoro každej fanda Realu má svůj (nejeden) dres se jmenovkou Ronaldo, Beckham, Zidane, ...
 
0/0
11.12.2003 11:56

gambas

Re:
ono je to na západě hlavně u trhu. u nás takovej trh není ani propagace nefunguje...
0/0
11.12.2003 12:24

JeanLuck

Něco na tom bude
Myslím si, že článek mluví pravdu. Sparta má několik hráčů, kteří se mohou srovnávat s hráči, kteří proti ní nastupují v Lize mistrů. Ale je pravda, že ostatní hráči to nahrazují velkou bojovností. Doufám, že se z toho poučí, aby se mohli srovnávat s hráči na vyšší úrovni.
0/0
11.12.2003 10:48

triablo

souhlas
Naprosto s tímhle článkem souhlasím, Sparta se po odchodu Hřebíka hodně propadla a její loňský titul jenom ukazuje, že lize vládnou lidé s penězi. Postup do osmifinále jí přeju, i když to byla hodně velká haluz, a doufám že získané miliony neinvestuje do neférových způsobů, jak získat titul a 3.předkolo LM. Protože jinak to asi letos nepůjde :o))))
0/0
11.12.2003 10:32

ELWIZ

Re:
no o titul se muze pripravit banik sam akorat, ale jak je videt, uz si radsi pripravujete pudu, aby ste se meli na jare na co vymlouvat (uplatky, spatne pocasi atd.) ...
0/0
11.12.2003 10:45

ples

Re:
Klid. Sparta si každej titul musela pořádně předplatit. Na to jsi zapomněl? A teď, kdž si na to vydělal v LM je to vděčné téma :) Už mě příspěvky tohoto druhu nechávají chladným...
0/0
11.12.2003 10:51

vlastaburian

Re:
Ty o necem konkretnim vis? Podel se s nami taky... Nebylo nakonec predplacene i to Lazio?
0/0
12.12.2003 20:04

dedekzbazalu

ach bože....
Pro:  kocek-je-blbeček...ty vole co ty jsi za d.e.b.i.l.a. to snad ani není možné. Jsi tady na netu pár dní i s cestou a zasíráš tady diskuse svými bláboly a p.i.č.o.v.i.n.a.m.i., které nikoho neberou. Vrať se zpátky na mars nebo z které planety tě vlastně přivál asteroidový roj a piš si s tobě podobnýma ve vesmíru. Třeba se tam chytíš, vesmír je na to dost velký a najdeš tam sobě rovného k.o.k.o.t.a. jako jsi ty.
0/0
11.12.2003 10:10

dexicek

Re:
Hlavne ze Tvy urazky jsou velice inteligentni a tvy argumenty nejsou blaboly...
0/0
11.12.2003 10:12

dedekzbazalu

Re:
mé urážky? Nevím, které myslíš, ale pokud jsou tak jen dle pořekadla na hrubý pytel hrubá záplata. A ještě něco, až se tady povede diskuse v pravém slova smyslu-což nebude asi nikdy, tak nebudou nahrávky na smeč a smeče, jak tady včera trefně někdo napsal o kockovi, že tu dnes nemá nahrávače na smeče. Fandím Baníku a v LM jsem držel pěsti Spartě a gratuloval ji k vítězství a postupu. Ale to je fuk, mysli si o mě co chceš.
0/0
11.12.2003 10:21

kocek-je-blbecek

Re:
o Tobě jen to nejhorší mamrde
0/0
11.12.2003 10:22

mircusKa

Re: nazdar
K-j-b, v noci mi někdo urval anténu na autě, nebyls to ty? Vzhledem k tvojí inteligenci bych se ani nedivil!!!!
0/0
11.12.2003 10:40

aarghot

Re:
no aspon je to trochu vtipny narozdil od toho matlaka s tim blbym nickem
0/0
11.12.2003 10:23

kocek-je-blbecek

Re:
přesně tak, alespoň jsem vtipnej a pohotovej, no prostě boží
0/0
11.12.2003 10:25

trenchard

Re:
Nevím jestli je pro tebe vtipný neustálé opakování tvrzení, že je někdo buzna???
Jednou snad ano, ale tvrdit tohle opakovaně a občas jenom použít jiných slov ...
0/0
11.12.2003 10:41

Kocek

Re:
Tady se musí dedka zastat, ač se spolu "rafeme" docela často, nikdy si nenadáváme...
0/0
11.12.2003 13:09

barnabas_666

Re:
To byla zase perla. Já bych se taky nezastal někoho s hypotetickým nickem barnabas-je-blbecek
0/0
11.12.2003 16:25

kocek-je-blbecek

Re:
drž hubu nebo Tě Kocek ujede
0/0
11.12.2003 10:21

ples

Re:
Proč se rozčiluješ? (Ne)výhoda netové diskuze je v tom, že si musíš přečíst i takové výplody chorobných mozků. Typoval bych to na ušlápnutého podpantofláka ( pakliže je svoboden, tak okolím utlačovaného ), který si své mindráky léčí agresivitou na anonymní diskuzi. Nečetl jsem od něho jediný příspěvek, který by se nějak věnoval diskutovanému tématu ( je pravda, že takových je zde hodně ). Pouze spoustu urážek a rádoby vtipných invektiv.  Nechápu, jak se nad někým takovým vůbec můžeš rozčilovat :-)
0/0
11.12.2003 10:41

kocek-je-blbecek

Re:
ples je idiot a buzna
0/0
11.12.2003 10:55

sabre01

Re:
Pánové! Vaše osobní invektivy a asociace jsou opravdu to poslední, co lidi tady v diskuzi zajímá. Pokud si chcete za každou cenu nadávat a trumfovat se, kdo dokáže na toho druhého vymyslet víc sprosťáren, nebude lepší si založit raději někde, třeba na x-chatu, svoji místnost??? Bude to mít pro vás spoustu výhod a pro nás ostatní taky. My zůstaneme ušetřeni vašich "inteligentních výlevů a slovní zásoby" a vy si budete moci nadávat alespoň v reálném čase.
..a kromě toho, nebudeme muset  pak listovat dvěma stránkami, abychom našli nějaký zajímavý a podnětný názor  
0/0
11.12.2003 12:14

barnabas_666

Re:
To těžko. Na x-chatu by neměl kdo obdivovat jejich výtvory, protože by tam nikdo kromě jich samotných nevlezl
0/0
11.12.2003 16:29

ples

Re:
Nevidím rozdíl mezi tvým a mým příspěvkem. Možná sis nevšiml, já v něm nikoho neurážím a do hádek se nepouštím.
0/0
12.12.2003 7:27

vlastaburian

Re:
Nenajde...
0/0
12.12.2003 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze