Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tak se podívejte na tabulku, říká Táborský

S postupem Sparty se všeobecně nepočítalo, takže její účast v osmifinále Ligy mistrů je úspěchem o to větším - těmito slovy otvírá své hodnocení bývalý fotbalový reprezentant Vladimír Táborský. Mluví o druhém místě Sparty v základní skupině milionářské soutěže. Internacionál se za úterním vítězným vystoupením Kotrbova mužstva v duelu s římským Laziem ohlíží v rubrice "Očima experta" vycházející na internetových stránkách fotbal.idnes.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MF_Dnes

Spartě to přeji, ale...
.... Táborský je nula !!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
12.12.2003 8:32

pultr

pohar
Nevi nekdo kde se daji najit informace o tom kolik muzstev pujde priste do poharu a ve kterem jsme poradi?
0/0
10.12.2003 22:00

shef

Re:
Jdi na http://www.fotbal.cz/c/evropa/koef.asp. Muzes se tak pokochat krasnym devatym mistem.
0/0
10.12.2003 22:12

LastBoyScout01

Re:
Tahle stranka je mnohem kompletnejsi: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
0/0
11.12.2003 2:41

Japua

banik????
Opravdu nevim proc do diskuze o Lize mistru a postupu Sparty do osmifinale, mimochodem mam dojem ze za poslednich sest let je to uz potreti, nekdo montuje ligovou tabulku a banik.Banik sem bude patrit mozna tak za rok, pokud vubec ligu vyhraje a pokud se do Ligy mistru vubec dostane.
0/0
10.12.2003 19:51

zorro123

podívejte se na tabulku, ale ligovou!!
když jsem to co říká Táborský napsal po utkání Baníku na Spartě, tak se Sparťani mohli po....t. Teď to tu melou do omrzení. "Hodně se polemizuje o tom, jestli je vedení v lize zasloužene. Já nemám rád všechny ty možné řeči o štěstí, i když z praxe samozřejmě dobře vím, že ho občas potřebuje každý. Ať už jde o o nějakou okresní jedenáctku, nebo o Real Madrid." a "Proto na otázku, jestli si Baník vedení zaslouží, odpovídám: podívejte se na tabulku. Podzimní liga je takovým větším turnajem, není to baráž, v níž se neúspěch může hodit na smůlu a úspěch na štěstí. Každý soupeř se tu může ukázat v 16-ti zápasech a ty pak dají konečný obraz. Což je pořadí v tabulce. A tady je Baník první, ať si říká kdo chce co chce."
0/0
10.12.2003 19:35

Vomasta

Re:
Tak to se ti povedlo, však ať si ten tvůj Baník tu ligu vyhraje, vždyť si to zaslouží než kdokoli jiný. Ale komu myslíš, že je teď líp. Spartě, které se povedlo udělat "díru" do světa v LM nebo Baníku, který sice ligu vede, ale jestli vyhraje ligu, to se ještě neví. Kdežto Košťála teď hřeje v kapse, těch 62 miliónů, které teď prochlastává ve Slavii (myslím jako tu kavárnu).
0/0
10.12.2003 19:41

pultr

Re:
Fandim Baniku a vim ze kdyby Banik postoupil dal v lize mistru  (kdyby ji hral) tak je to super, jenze Banik Ligu mistru nehraje a tak je pro me dulezitejsi aby ligu ukoncil do 3(4) mista a v poharech se objevil . Ale jinak celkove podle reakci fanousku mi prijde ze je na tom Banik lip a vychutnava si to i kdyz je to jen "liga". Jinak jsem taky nazoru ze se radeji divam na fotbal i za cenu prohry ale dobreho zapasu. Jinak ze zapasu s Chelsea se spartou jsem nemel dobry pocit, ale zase se aspon ukazali ted.
0/0
10.12.2003 22:07

Connorm

Re:
Postavení Baníku není samozřejmě žádná náhoda a kdo někdy plácnul opak, tak se obávám, že to činil jen a pouze proto, aby někoho pošťouchnul, popřípadě se zbláznil. Jiná věc je to, jestli to Baník vydrží dlouhodobě apod. Nebo nekonečný diskuze nad tím, jestli tím, že je momentálně první v lize může tvrdit, že je nejlepší. Protože ostatní se musejí soustředit třeba ještě na Evropu atd. atd. Ale to nemá nic společnýho s nějakou náhodou.
0/0
10.12.2003 19:44

zorro123

Re:
Jasně, že nevím jestli to Baník vydrží dlouhodobě, jen jsem naznačil, že argument, kterému se někdo před měsícem vysmíval, teď všeobecně platí. A na okraj, myslím, že Baník se za svůj podzim nemusí stydět, ale Sparta kromě prvního poločasu na Laziu nehrála v LM vůbec nic nebo spíš hrála totální antifotbal na který se nedalo koukat. Je třeba se na to podívat střízlivě.
0/0
10.12.2003 19:54

Vanous1

Re:
kristepane!!! rozumite vubec nekdo tomu, ze sparta hrala proti tymum s neporovnatelne vetsim rozpoctem? s neporovnatelne kvalitnejsima hracema? to neni velky umeni sazet fiky opave a delat pri tom parady! na letny hral banik jak s siskou ve slipech, nevim, co by predvedl na chelsea!
a jen tak na okraj, jsem slavista, takze opravdu nekoukam na spartu v ruzovejch brejlich, ale fakt me krkaj reakce fanousku, ktery sledujou fotbal jednou za 10 let, zrovna kdyz se jejich provincnimu tymu dari!
0/0
10.12.2003 20:06

metelin

Re:
Tak to si trefil! Ono je to pro Kotrbu těžké, když se mu dostane před sezónou do rukou tým, který je z "poloviny" nový. Baník si tam ty hráče už drží dlouho, kluci se fakt sehráli a pro fotbal jen dobře. Ale jen se tady neposmívejte SPartě kvůli výkonům v LM! Sám trenér Komňanský po zápase se Spartou přiznal, že má ještě hodně co dohánět. Až Baník, a já mu to moc přeju, bude hrát LM a třeba na CHelsea a bude hrát otevřený fotbal s mnoha šancemi (viz SParta-Real za Hřebíka), může se právem pyšnit! PS: Na jaře to bude dost napínavé a Sparta má co dělat, aby dohnala Baník! Aspoň to není jednoznačný, když už Slavia hraje tužku a nikdo jiný na první dva týmy v tabulce nemá! Sorry, někdo jo, Zlín! :-)
0/0
10.12.2003 20:36

zaajic

Re:
Presne tak, Banik kdyby dostal na sparte bura tak nerekne ani muk, byli biti jak žáčci, a hlavne je na co se divat v TV, a kdyby hrala sparta antifotbal tak by nemela 8 bodu, ty radobyfando ceskeho fotbalu
0/0
11.12.2003 0:34

navratil03

pohled fanouska
Predem chci rici, ze pan Taborsky vi o fotbalu 100x vice nez ja a ze ho povazuji za jednoho z nejlepsich odborniku ve  "Studiu fotbal". Ale dneska s nim nesouhlasim, obzvlaste s vetou "Fotbal se dnes nehraje na krásu, ale na výsledky", protoze fotbal je a bude "zabavou" pro divaky. Kdyz Sparta vyhraje mam radost, ale pokud to bude po zoufale hre, na Letnou me to urcite lakat nebude. A bez divaku by byl fotbal dalsi maly sport bojujici oucast na olympiade. Prave proto se zavedl 3bodovy system a mame krale strelcu, protoze to je to, co dela fotbal atraktivnim pro divaka. Hezky fotbalovy zapas je jako hezky film, kazdy se na nej rad podiva, vsichni si o nem vypravi, nikdo na nej nezapomene a kazdy bude stat frontu na listky. Nudne braneni a pasivita muze vyhrat bod, ale dlouhodobe to znamena prohru a konec fotbalu.
0/0
10.12.2003 19:34

Assassin

Sparta a jeji antifotbal
dosahl maxima z mozneho! Divat se na to sice neda, ale prachy z toho jsou hezky.
0/0
10.12.2003 16:33

jollyjo

Re:
včera to byl pěknej fotbal , tvou větu o tom že se na to nedá dívat chápu že patříš k sešívkám a prostě nepřeneseš přez srdce když někdo hraje s týmem jako Lazio a ne s někým z balkánu:))))
0/0
10.12.2003 17:15

LAPD

Re:
ja nepatrim k sesivkam, ale proste Sparta ma nejhorsi tym za poslednich 10 let a to ze postoupila, to sice smekam, ale nenastane-li neco mimoradneho ve sparte, nez jen ten zimni vyprodej, pak se muzem tesit na hodne vstrelenych branek v kostalove siti.
0/0
10.12.2003 18:15

Vomasta

Re:
Dobre, pokud ma Sparta nejhorsi tym za poslednich deset let, proc tedy nebyla v osmifinale Ligy mistrů každý rok? To je jenom její těžké plus, že i s kádrem, který není nijak hvězdný, či perspektivní dokáže toho tolik uhrát. A osmifinále LM je rozhodně výsledek, na který může být Sparta pyšná, byť se tam dostala i přes to, že nesázela jeden gól za druhým a nepředváděla fotbal plný technickým kravin a smrtících kombinací.
0/0
10.12.2003 19:34

LAPD

Re:
jde o to, ze rozhodl o postupu druhy zapas a zejmena hruba chyba Besiktasu v obrane. Cili az budou spartani opet bucet na cernochy, at si uvedomi, ze prave cernoch je poslal ze skupiny dal
0/0
10.12.2003 20:11

Assassin

Re:
vcera to byla vyjimka po x zapasech v rade, kdy Sparta hrala pekne hovn. Jinak fandim BANIKU, ale to tady vi od Kocka po Dedkazbazalu kazdy :-)
0/0
10.12.2003 19:15

Japua

Re:
neda se nato divat???tak se koukej dneska na bayern, jeste si na Spartu vzpomenes:-))
0/0
10.12.2003 19:53

Japua

Re:
neda se nato divat???tak se koukej dneska na bayern, jeste si na Spartu vzpomenes:-))
0/0
10.12.2003 19:58

mk2487

8 bodů?
Gratuluju Spartě k postupu. Ale všeobecné euforii se bráním. Sparta přece nepřekvapila, protože uhrála právě těch 8 bodů, které jí všichni po rozlosování skupiny předvídali. Jediný rozdíl je v tom, že díky špatným výkonům Lazia těch 8 bodů k postupu stačí.
0/0
10.12.2003 16:21

Semik 1979

Re:
Presne tak, nehrala nic moc, proto je ten postup senzace
0/0
10.12.2003 16:29

Peky_74

Re:
No musím přiznat, že já jsem Spartě po losu předpovídal 3 - 4 body.........
0/0
10.12.2003 16:35

Vomasta

Re:
Někdo aji mínus 7
0/0
10.12.2003 19:36

RCG

Re:
ja bych dodal, že kdyby měla ještě o trošku víc štěstí , tak by v prvním zápase s Chelsea měla navíc 1 bod a z Lazia by přivezla 3 místo jednoho. Sumasumárum 11 bodů po základní skupině  Takže těžko se dá říct, že těch osm bodů je šťastných....
0/0
10.12.2003 16:58

alexio

Re:
takhle se na to neda moc koukat, spis jde o to, ze vlastne nikoho nedokazala prehrat herne, ale o to tady nejde... a k tvym vypoctum: myslim, ze s besiktasem doma a hlavne ted s laziem mela stesti vic nez dost... 
0/0
10.12.2003 17:08

fido7787

Re:
uz jsem si myslel, ze tady neni nikdo normalni ! Sparta vcera porazila nejslabsiho ve skupine - aspon podle tabulky, kterou se ohani "expert" Taborsky. Pravdou zustava, ze Sparte patri gratulace a dik za to, ze postoupila na ukor Besiktase, bohuzel to ale nemela ve svych rukou. Takze velikansky stesti ...
0/0
10.12.2003 17:01

Connorm

Re:
Tak obrovský štěstí to zase nebylo. Istanbul prostě získal míň bodů. Je celkem jedno, jestli by hrál to utkání včera, nebo před měsícem. Prostě prohrál.
0/0
10.12.2003 17:36

Dicky

Re:
No já bych spíš řek, že měli celkově kliku jak od blázince, zvláštˇ v zápase na Chelsea a včera. Dát gól v 93.minutě je totiž vždycky klika. Dobře na Chelsea toho zanďoura hrát museli, ale na Besiktasi to bylo hodně slabý.....
0/0
10.12.2003 18:33

Adyn

--
Az budou vsichni hrat zalezli v obrane a myslet jen na body tak brzo se na to fanousci prestanou divat a kdyz se na to nikdo nebude divat pak nebudou sponzori a pak se uz nebude hrat o miliony a pak se zas muze zacit hrat fotbal.....
0/0
10.12.2003 16:12

jollyjo

Re:
Mluvíš nesmysli, podívej se kolik přišlo na Lazio na ten "hnusnej obranej fotbal" plnej stadion a jeslti si dobře pamatuju na na strahov v dobách největší slávi sešitců chodilo 2500 :)))))
0/0
10.12.2003 17:17

blazena

Re:
Frajere, ted trosku scitas jabka s hruskama ne? Tohle nebyl obycejnej ubohej ligovej zapas, nehral se na zadnym zatuchlym prasivym kopci a hral ho nejsilnejsi ceskej tym. Takze fajn, je logicky ze na nej prislo hodne lidi, ale stejne tak je logicky ze lidi nechodej na Slavii. Co by tam taky videli... Mimochodem soude podle tveho pravopisu, to chces jako dement jen vypadat, nebo to nedelas schvalne?
0/0
10.12.2003 17:27

Zcech

Re:
Tobě čárky a háčky taky asi moc neříkají že??
0/0
10.12.2003 19:20

Kire

Re:
Žádné "nesmysli", jenom rozvinul celkem logickou úvahu. Dnes už jde ve sportu jenom o prachy. Jenomže ty zajistí pouze diváci (nejen ty na stadionech, hlavně ti u obrazovek). Sport, který nezaujme širokou diváckou obec nemá v TV v prime-timech šanci a nakonec tam nemusí být vůbec. Kolik lidi provozují různých druhů sportů a kolik z nich je pravidelně v telce? Fotbal je celosvětový fenomén, ale i jemu se může stát, že pokud nebude lidi bavit, zájem lidí o něj upadne a společně s ním postupně i zájem médií, sponzorů atd. Tohle chtěl, myslím si, naznačit příspěvek, na nějž si reagoval.
0/0
11.12.2003 10:31

booran

Šťastný postup?
Jasně, Sparta postoupila nakonec se stestim, ale zase je fakt, že ji provázela celou skupinu celkem smula- až na poslední dva zápasy. Do té doby v každém zápase dostala aspoň jeden debilní gól a nebýt toho, mohla ho mít v kapse už dávno. Jasně, čtvrtfinále je pravděpodobně nesmysl- ale pořád se může stát, že Sparta dostane Lokomotiv nebo třeba Anderlecht- to přece jsou hratelní soupeři
0/0
10.12.2003 16:07

Tomi

Re:
Ty dva jmenované může dostat pouze v případě, že zvítězí v dnešních utkáních a tím se stanou vítězi skupin. Jinak si Sparta zatím může vybírat ze tří potencionálních soupeřů MUN, REAL, AC Milán. O dalších se rozhodne dnes nejblíž k vítězství ve skupině má Juventus, zbývající tři skupiny jsou otevřené.
0/0
10.12.2003 16:36

barker

zamysleni..
jen tak mne napadlo: Jak by asi besitkas hral proti oslabene chelsea doma?! A proc nehral doma?! Z jisteho hlediska se to mohlo urcite skupine lidi hodit (nemyslim spartany, ale spis... no snad vam to dojde..) - turci jako narod fotbal miluji...o tom neni sporu... Vyrazeni besitkase na nemecke pude muzou chapat tak, ze kdyby hrali doma, tak by postoupili... taky je to urcite napadne...  Kdo muze za to, ze Besi nehrali doma?! Ti, kteri zpusobili teroristicke utoky v turecku - tim padem by na ne mohl padnout hnev fanousku besi, kterych neni malo... no, ehm... takova mala zakulisni domenka... Komu by se asi hodilo, aby polovina turku (tusim ze islamska) byla nastvana na islamske radikaly treba z al - kajdy??? ALE JAK RIKAM - JEN ME TO NAPADLO....
0/0
10.12.2003 15:54

RVK

Re:
Gratuluju! Na tohle už je potřeba se pořádně zamyslet!
0/0
10.12.2003 16:12

Connorm

Re:
Jako filmovej scénář by možná někdo vzal, ale jinak je to hodně slabý.  Na to jsi přišel sám, nebo ti někdo pomáhal?  Jen tak mimochodem. Byla by zhovadilost podstrčit někomu pod nos plnej stadion lidí (se spoustou občanů VB) po tom co se v Turecku stalo a děje. I kdyby s tim neměli teroristi nic společnýho, tak je to pořád rozhodující zápas mezi tureckým týmem a anglickým. Kdo si nevzpomíná co se stalo nedávno při podobným utkání, tak ať zaloví v paměti. Německo má obrovskou tureckou menšinu, takže co se týká fanoušků, tak zase tak moc znevýhodnění nebylo (bylo jich tam až až). Islámský fundamentální skupiny (teroristický) si spíš uškodily v poslední době atentátama, při kterejch zařvalo spousta muslimů (např. SAM). 
0/0
10.12.2003 16:18

barker

Re:
netvrdim, ze nekdo spachal teroristicke ciny kvuli tomu, aby besi nepostoupil - jen je vseobecne znamo, ze uefa moc turecke tymy nemusi a tak se jim to podle me docela hodilo do kramu....
0/0
10.12.2003 17:00

Connorm

Re:
Podle mně si za to mohli jednoznačně sami.Když bysme tentokrát postříleli na stadionu pár Italů jen tak pro zábavu a hodili mezi ně pár zápalnejch láhví, tak by nás UEFA taky zrovna nemilovala a možná by tady nemusel ani nikdo páchat nějaký bombový útoky, aby se příští zápas hrál v Tokiu.
0/0
10.12.2003 17:45

mk2487

Re:
Nehodnotím obsah tvého příspěvku, ale podle toho, jak to vypadalo na stadionu, bych řekl, že Besiktas hrál v podstatě doma.
0/0
10.12.2003 16:24

barker

Re:
samozrejme, ze turku bylo na stadionu jak nas...., ale prece jen je rozdil hrat doma v istanbulu a "doma" v nemecku...
0/0
10.12.2003 17:02

elrik

Re:
tak to vubec neni. Turci nehrali doma z duvodu toho, co se tam delo pri barazi "21" ,kdyz hrali s mladyma Nemcema a kdyz v 90. minute dostali od Nemcu gol tak na ne vlitla pulka stadionu. To samy se opakovalo v utkani s Lotysema v kvali na Euro....proto si myslim ze meli zakazany hrat na domacim hristi, nic vic. Stejne to bylo presunuty do Nemecka, kde zije na 2 miliony Turku, vsak to bylo na Schalke taky videt, kdo je tam "doma"...
0/0
10.12.2003 21:22

pitrs-praha

Fantastický úspěch!
Souhlas s Táborákem, je pravda, že jsem jim taky mnoho nevěřil, neboť srovnávat se s anglickými a italskými mužstvy je nemožné, už z toho důvodu, že si mohou koupit koho chtějí! Sparta to dokázala s dvěma cizinci, kteří stejnak mnoho nehráli(Poledica,Gluševič),slováky neberu jako cizince, ti tu hráli vždycky.
 
0/0
10.12.2003 15:22

Kire

Re:
Pak nemůžeš ani Portugalce, Brazilce, Italy, Němce, Argentince apod. v anglických a italských klubech považovat za cizince, protože ti tam taky hráli vždycky.
0/0
11.12.2003 10:07

Connorm

Sparta kádr
Já bych si jen přál, aby ve Spartě začali stavět "trvanlivější" tým. Zkrátka aby snažili udržet maximální počet stávajících hráčů (myšleno těch, kteří si aspoň občas kopnou). Už o tom nedávno někdo mluvil a já s tim naprosto souhlasim, že současnej problém Sparty je hlavně v tom, že má spoustu mladejch kluků, který se u ní skoro ani neohřejou a frčej dál. Když to přeženu, tak pak nefungujou jako skutečnej sparťanskej tým, ale jako žoldáci. Byly časy, kdy byli hráči ochotný za klub dýchat (ještě nedávno např. Siegel, Chovanec atd...). Z toho pak plyne ta nevyrovnanost výkonů a občasná malá motyvace v lize (viz. třeba zápas s Jabloncem). Jinak docela hezky sžitý s klubem mi přijdou v Baníku, kde je vidět, že když se to spojí s ostatníma záležitostma (kvalitní hráči, super podpora fanoušků), tak to funguje.   
0/0
10.12.2003 14:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze