Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparťané se s ligou rozloučili parádně

Domácí povinnost fotbalisté Sparty splnili na jedničku. V nejednoduchém duelu s Teplicemi vybojovali jasné vítězství a náskok vedoucí Ostravy stáhli na sedm bodů. Sparťané měli celý zápas herní i územní převahu, přesto se však jejich vítězství nerodilo lehce. Teplická obrana se zhroutila až v samém závěru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocek

sedinek
Hele, tvoje přezdívka je od slova sedět? Protože, možná, že si dlouho seděl, a proto máš takovej odpor k teploušům, možná si musel denně nastavovat co? :o))
0/0
1.12.2003 14:15

krispos

Re:
jo,Kocku,dobrej postreh... Absolutne nechapu, jak se takovejhle debil opovazuje psat do tehle diskuze, kdyz ho nezajima ani Sparta ani Teplice. Jestli hodne nastavoval, tak ted si asi dlouho nesedne :)
0/0
1.12.2003 15:33

bystrouska_01

PRO KRISPOSE
Já jsem napsal, a to se podívej, že jsou to povětšinou burani. Tzn. že ne všichni, ty se projevuješ celkem normálně, na nic se nevymlouvá-teda až na tu rozvahu o termínech zápasů. ---- Unavenej fotbalista vypadá podle mýho jinak, než vaši včera na Letné. Jak už jsem řekl, herní projev byl dobrej, pohyb bez míče, rychlý přihrávky po zemi, dobrý, ale obrana nestačila. ---- A k vašemu webu: ten komentář je teda špatnej, to je fakt, ale nemá na hodnocení zápasu Sparta-Baník na ostravských stránkách. To bylo pro ostudu. Slušní baníkovci se museli stydět. Takže to není ojedinělý jev vašeho klubu.
0/0
1.12.2003 13:36

Kocek

Re:
Už si někdy viděl slušnýho baníkovce? :o)))))))
0/0
1.12.2003 14:13

bystrouska_01

Re:
...v televizi. A jmenoval se Komňacký.
0/0
1.12.2003 15:03

Gasherbrum

Re:
Už jsi někdy viděl slušnýho Sparťana?:-))))))
0/0
1.12.2003 19:48

krispos

Re:
Herni projev bylsuper,hlavne v posledni desetiminutovce nasi cerstve odpocati borci nechali Spartany jezdit samotny na branu :)Ale mas pravdu, cekal jsem vetsi debakl.....
0/0
1.12.2003 15:15

bystrouska_01

Re:
Ty šance nevyplynuly z únavy od Feynoordu, ale z toho, že jste útočili a Sparta hrála do otevřený obrany. Fakt to vypadá blbě, používat takovýhle výmluvy.----- A vinit Spartu, že to nedložili na pondělí kvůli ní je nesmysl; nechceš třeba říct, že Sparta má prsty taky v tom, že Besiktas nebude hrát poslední zápas LM doma?
0/0
1.12.2003 15:57

krispos

Re:
Pokud si prectes moje prispevky zjistis ze nadavam na CMFS a TV Nova, nikoli na Spartu
0/0
1.12.2003 18:20

nowos

atmosféra
Pochop už, že my prdíme na tu Vaši přiblblou atmosféru. My si prostě chodíme na naši Spartu a když další lidi nechoděj, tak je nebudeme na Václaváku přemlouvat. Ať si každý dělá co chce. Já osobně k tomu, abych šel na Spartu nepotřebuju nějakých dalších 10000 křiklounů, kteří tam u Vás jsou jen proto, že jste teď populární a fotbalu přitom možná ani nerozuměj.
0/0
1.12.2003 13:12

Kocek

Re:
Noooo, tak na tohle budou asi peprné reakce :o)))))))
0/0
1.12.2003 13:15

nowos

Re:
Je to  prostý, atmosféra k fotbalu patří, ale když lidi nepřijdou a nechoděj tak já si žíli neřežu, Já když můžu tak tam jsem. Tohle téma není pro nás, to je pro vedení, jak přilákat další diváky. 
 
0/0
1.12.2003 13:30

Gasherbrum

Re:
No,ale nemělo by přece o ty diváky jít???Fotbal se přece hraje pro lidi....pravda,když sleduji Košťála a Lešku,tak bych řekl,že pro peníze...v Ostravě razí jinou filozofii,lákat lidi-na nízké vstupné,zkulturňování stadionu,výhody k lístkům atd´+ atraktivní hru a zdá se,že na Moravě už tuhle filozofii pochopili(Synot,Zlín,Olomouc),teď nemluvím jako fanoušek konkrétního týmu,ale jako fanoušek fotbalu obecně,mnohem lepší by bylo,sledovat např. včerejší zápas před aspoň z poloviny plným fandícím stadionem.....Hodně dělá když se týmu daří,ale třeba Sparta a Slavie jsou příkladem,že taky musí mít klub o fanoušky zájem.
0/0
1.12.2003 19:47

original

Re:
Tak to snad ne.  Tebe by potřebovali v Blšanech, vlastně ne v Příbrami.  
0/0
1.12.2003 13:43

nowos

Re:
a nechceš mi poradit co mám dělat? mám jít dvakrát nebo třikrát , jak to mám udělat? my co tam jsme, tak chceme , ale kdyz na to jiní serou. A nechápu co sem taháš Blšany. Na ně ať si chodí ti co fandí nebo je zajímají Blšany. Jási na svoji Spartu jdu. Bůh ví jestli ty na ten svůj klub taky.
0/0
1.12.2003 15:16

Gasherbrum

Odpověd
Reaguji tady na množství poznámek o tom,jak je prý trapné,když všichni(v Ostravě) zpívají Baníčku my jsme s Tebou....za prvé,je to jen klubový pokřik,stejně jako SK Slezska a další,akorát je nejlepší,tak je nejčastější,je pravda,že o věrnosti některých by se polemizovat dalo(no,do kina taky jde víc lidí na dobrý kus),ale co mě zaráží je,že se do toho nejvíce navážejí Sparťané,kteří zároveň na dotaz proč jich chodí tak málo na ligu odpoví,že je to kvuli neatraktivním soupeřům(o čemž by se dalo pochybovat,viz. Teplice)-tím ovšem jaksi sami prohlašují,že oni vlastně nechodí na Spartu,ale na jejího soupeře,to je teda fanouškovství jako blázen.....pak se nedivme té letenské atmosféře. 
0/0
1.12.2003 12:31

objektivnibanikovec

Re:
Chápej, něco si najít prostě MUSÍ, aby nám to aspoň trochu poplivali. Při pohledu na tabulku se jim vlastně ani nemůžeme divit!
0/0
1.12.2003 13:00

Kocek

Re:
Když už si hraješ na objektivního, a celkem tak i působíš, tak mi neříkej, že sis nikdy nevšiml, jak tu ti vaši, ale i další, neustále kritizujou Spartu když rok co rok vyhrává ligu?? I o tom je bejt první, musíš se smířit s tím, že budeš první "na ráně". Až se na jaře vrátí Sparta na první místo, tak na nás zase budete plivat a urážet. Sorry, ty jsi objektivní, ty třeba ne :o))) Když před rokem a půl jel na titul Liberec, taky tu spousta lidí neustále snižovala jeho vedení. Pravda je taková, že kdyby Sparta hrála v posledních sezonách tak, jak by hrát měla, tak by teď ligu v pohodě vedla, a v roce 2002 by mistrem Slovan nebyl. Ale to jsou opět ta KDYBY, která já nesnášim
0/0
1.12.2003 13:13

objektivnibanikovec

Re:
V podstatě máš pravdu. Já taky nikde a nikdy netvrdím, že Baníkovci jsou slušnější než Sparťani a pod. Bohužel v naší malé zemičce jde závist, nepřejícnost, malost a zlomyslnost napříč všemi kluby a všemi vrstvami obyvatelstva. S tím se holt musíme smířit. Já si dokonce myslím, že pro některé Baníkovce zcela zbavené soudnosti je kritika od ostatních v zásadě správná. Ovšem čeho je moc, toho je příliš. A také jde o formu, a ta je často ubohá.
0/0
1.12.2003 15:50

Gasherbrum

Re:
To jsem si všiml,ale já jsem se teď nechtěl věnovat dění na hřišti,tam se objektivně musí uznat,že většina vašich titulů byla zasloužená(ikdyž netvrdím,že některé zápasy nebyly podivné),ale i bez nich by jste nejspíš většinu z těch titulů uhráli-při vašem zázemí je to ostatně povinnost-stejně jako letos,ale už mi lezou krkem narážky na ostravské fanoušky....je to jen blbá závist.Já bych to vystihl takhle,všichni závidí Spartě tituly a Sparťané zase Baníku,ale i jiným,např. Synotu,někdy Brnu,Zlínu atd. atmosféru.
0/0
1.12.2003 19:40

objektivnibanikovec

Re:
Chápej, něco si najít prostě MUSÍ, aby nám to aspoň trochu poplivali. Při pohledu na tabulku se jim vlastně ani nemůžeme divit!
0/0
1.12.2003 13:00

objektivnibanikovec

Viděl jsem jen konec,
kdy už Teplice hrály vabank, trochu mne rozčilovali komentátoři, kteří se rozplývali nad nádhernými kombinacemi Sparty (do tak otevřené obrany se v přečíslení kombinuje snadno). Ale jinak jsme viděli zaslouženou výhru favorita nad v závěru unaveně působícím supeřem. Platí to, co tvrdím stále, že Sparta má dobrý hráčský základ a boj o titul je otevřený. ... Jo kdyby tak měl Baník Poborského, pak už by nebylo co řešit.
0/0
1.12.2003 12:30

original

Re:
Myslím si že kdyby měl kdokoliv POBORSKÉHO TAK NENI CO ŘEŠIT.
0/0
1.12.2003 13:51

sedinek

Nic novýho jsme neviděli,
trapní a náhodní buzeranti,kde si úctu zasluhuje jen Karel a Bláža,vymyšlená penalta a pojistka v závěru,kdy už soupeř hraje vabank.Je fakt,že nebejt únavy,určitě by Teplice ňákej bod urvali,je totiž rozdíl vymakat ve čtvrtek postup v Uefě,než vodstát ve středu Ligu Mistrů na svej půlce v Londýně......Asi je vážně lepší vzpomínat na dobrú federálnu minulost,než koukat a hodnotit,ty současný nekopy a amatéry
0/0
1.12.2003 11:58

xt1

Re:
To je slabý. Nenapsal jsi ani, že Košťál koupil všechny rozhodčí i toho na Chelsea a že přikázal vyřadit ze hry Hunala a Doležala v minulém kole za čtvrté žluté karty. A že jsme všichni komunisti a že vy byste na Chelsea vyhráli 10:0. Dokonce ani nic o tom, že jste morální vítězové. Už se lepšíš, ale musíš na sobě ještě pracovat.
0/0
1.12.2003 12:18

Gabrieljones

Re: uhg
boooooooooooooooože, ty seš ale trapnej.
0/0
1.12.2003 16:08

Kocek

Re:
ÁÁ, koukám že lasý se vrací. Paráda, konečně všichni víme, že včera Teplice prohrály zcela nezaslouženě a Spartě opět pomohl rozhodčí, povětrnostní podmínky, pražský smog, a v neposlední řadě asi nějakej senzibil kterej všechny Tepličáky unavil :o)) Tebe chci fakt poznat, zcela vážně po tom toužím. Zajímá mě totiž, jakej asi musí bejt člověk, co ze sebe umí tak parádně udělat debila....
0/0
1.12.2003 13:19

sedinek

Re:
Já tě ani ňák moc poznat netoužim,nejsem totiž buzerant,víš,zas nemáš proti mě jedinej argument,všechno co píšu je pravda a nic než pravda,Teplice mě vůbec nezajímaj,mě de vo to,že ty a celá spartička partička ste HROZNÝ
0/0
1.12.2003 13:47

Kocek

Re:
OK, tak mi vysvětli, co je podle tebe VYMYŠLENÁ PENALTA... To, že obránce Igora chytne jak v zápase sumo a on logicky spadne, to je asi filmování co? Chápeš to, ty umíš jen nadávat do buzerantů, a tím jen ukazuješ svou úroveň :o)))) Vsadím se, že ten zápas si neviděl, stejně jako ses tu "pochlubil" žes neviděl Spartu na Chelsea, a přitom si tu měl plnou hubu urážek :o)))))) Směju se, čím víc takových jako ty, tím se víc tlemim.
0/0
1.12.2003 14:12

sedinek

Re:
S tebou a asi s žádnym "objektivnim" Sparťanem se vopravdu nemá cenu bavit.Panalta nebyla,klučino,nikde jinde než na Spartě by jí nikdo nepísk,v tom máte vobrovskou výhodu a tim kolikrát urvete vobčas i ten titul!Ke kontaktu mezi nima opravdu došlo,když se do něj Igor natlačil prdelí,nadskočil a upad,dyť von měl ruce normálně u těla,ale to ty samozřejmě nepřiznáš!!!V pohodě to moh ustát,spracovat si to a dát gól,pak bysme všichni drželi hubu,ale to bohužel neni současnej trend fotbalu-padej co nejvíc!!!Na Chelsea jsem taky,BOHUŽEL,koukal a psal sem,že sem z toho zvracel až do rána,tak si mě prosím nepleť s tima mejma normálníma kamarádama ANTISPARŤANAMA
0/0
2.12.2003 9:59

Kocek

Ještě k Johanovi
Kdysi dávno, tuším v roce 1992(3), hrála Sparta dost důležitý zápas na Slovanu Bratislava. Vedla 2:0 a asi 10 minut před koncem se ke svému známému solu vydal Němeček. Přešel přes půl hřiště, obešel stopera Gloneka a dal třetí gol. Po zápase se novináři ptali Gloneka proč nic neudělal a on řekl: V té době už by nám to stejně nic platné nebylo. A lepší prohrát 0:3 než 0:2 a dostat červenou kartu. Nevím jestli píšu správně jméno toho stopera, jmenuje se Miloš Glonek, ale skloňovat slovenská jména fakt neumím.
0/0
1.12.2003 9:57

xt1

Re:
Člověče to byl super zápas a kyselej obličej Galise po zápase byl taky dobrej :-) Pak na podzim dostali na Letné taky trojku (Siegl, Vonášek, Dvirnik). Nikdy nezapomenu na sprint Galise ddo kabin, když se za ním vydali reportéři :-))
0/0
1.12.2003 10:11

Kocek

Re:
Jo, Galis byl dobrej "srdcař". Ovšem tenkrát mě dostal pan Adamec, myslím s Interem, dostali trojku na Bohemce a začal vysvětlovat proč. Prvý gol po ofsajdě jako sviňa, druhému predcházal faul na nášho hráča, a tretí, penalta ktorá nebola, rozhodca zarezal umierajúceho koňa :o))))))))))))) Slovenština mi moc nejde, ale tenkrát se třískala i moje máma :o)
0/0
1.12.2003 10:48

Jitrocel

Re:
to je fakt, dokonce to je v sestřihu na videokazetě z toho ročníku, jedna z nejlepších hlášek okolo fotbalu vůbec:-)
0/0
1.12.2003 11:08

Kocek

Re:
Chacháá, tak tu kazetu bych rád viděl :o)) To bylo na celým ročníku to nejlepší!!
0/0
1.12.2003 11:11

Jitrocel

Re:
tuším, že to byla sezóna 92-93 (poslední federální) a Adamec (trénoval tenkrát Inter) to vypustil na TK v Olomouci po prohře 3:0 nebo podobně vysoko kazetu bych někde doma našel, nejdřív to dělal Fotbal+ se Sazkou, pak TV Nova...
0/0
1.12.2003 17:08

krispos

Ubozaci....
Nejak mi tu zacina vadit ta spousta "radobyfanousku", kteri sem napisou vzdycky jen jeden prispevek, v nemz vsechny okolo poplivou a zkritizujou a pak uz neodpovi....
0/0
1.12.2003 9:46

Kocek

Re:
Nejlepší na tom je, že jsou to většinou jména, která se tu objeví jen jednou a nikdy víc. Že by se nám opět vracela doba, kdy jeden pisálek měl třeba 5 přezdívek??
0/0
1.12.2003 9:50

krispos

CMFS a TV NOVA ku*vi fotbal
Tak se mi zda,ze pohledu CMFS a TV NOVA jsou si nektere kluby rovnejsi(musim uznat, ze nejen Sparta). Pokud se podivate na odehrane zapasy podzimni casti 1.GL, pak vas mozna zaujme nasledujici skutecnost: Sparta hrala sve utkani LM ve stredu 16.9. Takze dle "schvaleneho cyklu utkani" mohla po ctvrtecni a patecni regeneraci hrat svuj ligovy zapas uz v sobotu (jak dlouho potrebuje Spartansky fotbalista na regeneraci?), ovsem zapas SPARTA - SYNOT se hral az v nedeli 21.9. od 18:00. Po dalsim stredecnim zapase LM (22.10. Sparta - Besikstas 2:1) hrala Sparta dokonce az v pondeli (zapas Sparta - Brno 1:0, ikdyz zde je to spise z duvodu premosu zapasu na TV Prima). Prvni kolo poharu UEFA se hralo tusim ve dnech 4. a 25. zari, prvni zapas 2. kola se hral 6.11. a po vsech trech techto CTVRTECNICH zapasech hrala Slavia sva ligova utkani v pondeli. Neni to zvlastni ze vsechna utkani obou prazskych "S" se prekladaji temer automaticky? No a jeste k TV Nova... nedavno bylo pro tuto TV zcela nemyslitelne, aby "nejaky" fotbalovy prenos zasahoval do pevne daneho vysilaciho schematu teto stanice. V souvislosti s jednanimi o prenosu zapasu CR-Kanada dokonce na Tv Nova tvrdili, ze jsou pro ne fotbalove prenosy ZTRATOVE... a ejhle, o par dni pozdeji najednou neni problem presunout primy prenos ze soboty na nedeli? Navic na muj mail s dotazem, zda budou FK Teplice zadat o presunuti zapasu z nedele na pondeli, mi z FK Teplice odpovedeli, ze jejich zadost byla zamitnuta, protoze TV Nova CHCE tento zapas vysilat v nedeli....
0/0
1.12.2003 9:38

Kocek

Re:
Ale jo, dokud budou kluby jako ovce poslouchat svaz a ten novu, vždycky to bude takhle vypadat. Nova moc dobře věděla, že vysíláním zápasu Sparta - Teplice rozhodně neprodělá. Takže ho radši dala v neděli, než aby ho nechala primě na pondělí. Což na druhou stranu celkem schvaluju, v pondělí by na Letnou přišly tak 4 tisíce lidí. Snad na Euru něco ukopem a pak konečně bude fotbal diktovat a ne jen poslouchat.
0/0
1.12.2003 9:48

J.L.

Re: Správný postřeh
jenže v momentu, kdy předsedovi komise rozhodčích Brabcovi NEVADÍ vícenásobně prokázaná korupce rozhodčích ve III.třídě na Nymbursku (jak to asi vypadá ve vyšších soutěžích, že ?), je to nejspíš maličkost. ČMFS je nechutný postkomunistický pragocentristický moloch, dobře zapadající do všeobecné atmosféry ČTRNÁCT let po tzv. sametové revoluci. 
0/0
1.12.2003 10:51

Kocek

Re:
No ták, proč zas útok vůči Praze? Kdo z komise a vedení ČMFS je rodilej Pražák? Skoro nikdo... Dneska se tu bavíme celkem slušně a v pohodě, nerozdmýchávej zbytečně vášně.
0/0
1.12.2003 11:13

J.L.

Můj názor
  K zápasu (podle mě): bylo to vyrovnané utkání. Penalta se dala (ale nemusela) písknout, v tomto utkání však  v důležité chvíli (35.min.) jednoznačně pomohla Spartě a rozhodla. Pokud jsem to viděl správně, nebyl Gluščevič ve vyložené pozici, stál bokem a balón ještě nekontroloval, a kupř. Divecký za obdobné pády už léta dostává žlutou (uznávám, že tomu včera Leitner pomohl a Divecký většinou filmuje) .Teplice  neměly sílu, kdo viděl zápas ve čtvrtek, mohl to snadno srovnat - penalta je zlomila a na zvrat v zápase už neměly ani psychicky. Mimochodem - za odpískání nahraného  faulu na de Boera se stal Collina národním nepřítelem č.1 (fyzický kontakt tam ale byl, ne ?)
A pragocentrismus je prostě skutečnost - funguje v politice, v byznysu, ve sportu, všude. S tím nic nenaděláš.
0/0
1.12.2003 16:29

Lamark

Takhle to je.
Poznámka k tolik "překvapivé" porážce na Spartě Z Letné se body vozí jen málokdy. Zvlášť o to víc, když je pražská Sparta nutně potřebuje. V dnešním zápase s Teplicemi byl tříbodový zisk pro obhájce titulu při stíhačce vedoucí a letos výtečné Ostravy doslova akutní a tak se za pomoci několika „šťastných“ událostí opravdu Spartě nakonec podařilo vyhrát. Nad těmi šťastnými událostmi bych se ovšem rád pozastavil, třebaže mě ani moc nepřekvapily a s podobným scénářem utkání jsem počítal. I tak mě ale mírně zarazilo, že přestože se televizní duely hrají vždy v sobotu a v pondělí, tak zčistajasna udělala televize NOVA změnu ve svém schématu a střetnutí, které se mohlo v pohodě odvysílat až zítra na Primě, zařadila do svého programu. Nic na tom, že žlutomodří ve čtvrtek večer bojovali s Feyenoordem v Poháru UEFA, vždyť šlo JEN o reprezentaci českého fotbalu… Další „náhodou“ bylo, že předchozí kolo ve Zlíně dostali za Teplice žluté karty zrovna ti dva hráči, kteří posbírali předtím tři žluté a tudíž o souboj se Spartou chtěnechtě museli přijít. To, že Hunal s Doležalem jako defenzivní opory budou moc chybět bylo nad slunce jasné. Třetí teplickou „smůlou“ bylo, že na zápas byl delegován sudí Helebrant. Jako na potvoru zrovna ten rozhodčí, který v minulosti stačil během jednoho duelu na Letné odpískat proti žlutomodrým hned dvě penalty… Z tohoto pohledu už snad ani nemohlo být pro žlutomodré překvapení, že pokutový kop proti nim fouknul i dneska. No a co, že ho písknul po střetu, kterých jsou při rozích nebo standardních situacích ve vápně desítky… Výborný Karel Poborský domácí gólem vysvobodil z herní bídy, kterou do té doby předváděli, a unavené a s osudem smířené hosty tak nasměroval k očekávané porážce. Teplicím sice mohl zajistit nerozhodný stav kapitán Pavel Horváth, jenže v šanci selhal. Troufám si ovšem tvrdit, že i kdyby skóroval, tak by Sparta do konce zápasu díky nějakému „šťastnému“ nebo „náhodnému“ momentu výsledek opět obrátila na svojí stranu. Zk
0/0
1.12.2003 9:24

krispos

Re:
No, s tema zlutejma kartama bych se hadal, zvlast Hunal pry mel dostat cervenou...... prohra Teplic boli vzdycky, zvlaste s jednim z prazskych S, ale budme objektivni.... A penalta byla, protoze ji rozhodci fouknul a basta.
0/0
1.12.2003 9:30

Kocek

Re: Fakt to tak je?
Hele, teď prosím odpověz opravdu vážně jo? Skutečně to, cos tu teď vysázel za kraviny, skutečně to myslíš vážně?? Protože pokud ano, měl by si URYCHLENĚ navštívit psychiatra.
0/0
1.12.2003 9:32

krispos

Re:
Takhle to napsali na strankach :) Vis prece, ze blbost je vecna....
0/0
1.12.2003 9:33

Kocek

Re:
No aspoň že tak, protože být tohle skutečně jeho názor, asi bych si myslel, že ho nedávno odněkud pustili. Je smutný, že pískal ten samej rozhodčí co tenkrát, ale letos ta penalta opravdu jasná byla.
0/0
1.12.2003 9:40

xt1

Re:
Hlavně je důležitý, že to byl ten samý rozhodčí, co nám neuznal góla v Příbrami. Teď proti Teplicím mávali blbě pomezní ofsajdy na obě strany. Penalta byla jasná. V pokutovým území ho nemá co držet okolo pasu.
0/0
1.12.2003 9:49

Kocek

Re:
Jooo, máš recht, celkově vzato, rozhodčí jsou fakt divní.
0/0
1.12.2003 9:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze