Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postup podle expertů: Česko a Nizozemsko

Mohlo to být lepší, říkají fotbaloví experti k vylosované základní skupině D na mistrovství Evropy v Portugalsku, které se hraje příští rok od 12. června do 4. července. "Když se ale dobře odrazíme prvním zápasem s Lotyšskem, tak si říkám, že zase tak špatné to není," poznamenává bývalý reprezentant Ladislav Vízek. "Až na ty Holanďany mi tip vyšel, Lotyše a Němce jsem trefil."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chickensalad

Proc se vsichni boji odplaty Holandanu?
Skupina vypada hodne tezka, ale kdyz se to vsechno sumarizuje, tak to naopak vypada priznive(pokud nepokazime hned zacatek a vyhrajeme s Lot). A HLAVNE,HOLANDANUM MAME CO OPLACET MY ZA POSLEDNI EURO, TO JE POTREBA SI UVEDOMIT!!
0/0
1.12.2003 23:27

NZNamy

Naše šance
Musíme to vzít objektivně a i historicky: Postoupíme my a Němci. Proč? Inu, to je velice jednoduché. Němci se tradičně propotáceli kvalifikací, ale jako už tradičně opět vyladí formu a taková věc jako postup ze skupiny pro ně nebude vůbec žádný problém. A proč postoupíme my a ne Holanďani? Taktéž primitivní - Holanďani trpí "anglickým komplexem" - mimo domácí půdu jsou slabí. Výjimkou byla pouze vskutku výjimečná generace kolem Gullita a Van Bastena. Takže historie karty rozdala velmi jasně a zřetelně a uvidíme na EURU.
(Experti mě tím, že Němce opomíjejí velmi překvapili - a Holanďani by museli uzřít opět zrod velmi výjimečné generace - ale nemyslím si, že mladíci z Ajaxu už do této role dospěli... Čili vše zůstává tak, jak jsem řekl.)
0/0
1.12.2003 20:00

NZNamy

ještě dodatek
Ale nejvíc bude záležet na formě Němců - pokud nám s nimi bude v posledním yápase stačit k prvnímu místu ve skupině remíza, pak bude vše v pohodě. Pokud skončíme nakonec ve skupině druzí, pak to bude velmi velká potíž, protože s Italama už to nebude jako v přípravě... (Předpokládám, že teď by to už značilo náš konec...)
0/0
1.12.2003 20:06

ptcko

LOS MS
V pátek se losuje kvalifikace na MS - navíte někdo náhodou, kde bych si mohl prohlédnout nasazení do košů na tenhle los ???? díky
0/0
1.12.2003 15:57

Petacz

nominace
 
A základ bych viděl asi takhle:
 
Čech - Jankulovski, Bolf, Ujfaluši, Grygera - Galásek - Nedvěd, Rosický, Poborský - Baroš, Koller
 
2. jedenáctka by mohla bejt:
 
Blažek - Skácel, Rozehnal, Hubshmann, Jiránek - ??? - Vachoušek, Jarošík, Pospěch - Heinz, Štajner
 
Chybí mi defenzivní štít (Kováč, Gedeon...) asi bych vzal Šmicra, ale je to klíčovej post!!! a do prava na halva by moh taky místo Pospěcha někdo jinej, ale jenom když se zraní jinej bek!!! třetí golman - Vaniak (to mě asi zprcáte, ale Olomouc teď  jede)
0/0
1.12.2003 15:03

Já I.

anna liza
Zase skupina smrti. Ale ted si predstavte, ze by misto Lotysu byli v nasi skupine Turci. To by byla teprve smrt.
0/0
1.12.2003 15:01

NZNamy

Re:
To by smrt nebyla ani omylem, protože Turci by rozhodně nebyli ve 4. ale tak ve 3. koši , tj. ve výsledku by na EURU byly skupiny smrti 2 a nejen jako teď ta naše!
0/0
1.12.2003 19:40

Ravanelli

Re:
Nikoliv, Turci pomohli do 2. koše Němcům, kteří by jinak byli ve 3.
0/0
1.12.2003 23:02

RCG

Superanalyza :-)
Zkratka bud budeme hrat blbe a nepostoupili bysme ani ze skupiny s Chorvaty (jdou nahoru!!) a Dany, anebo budeme hrat dobre a pak se nemusime bat nikoho...uz vubec ne Holandanu , ktery nas neprehrali snad nikdy. No a Nemci budou mit po dvou zapasech dost. Holandani na ne umi zahrat, tak budou mit sebevedomi nalomeny. A najednou na ne vybehne Paollo Grande, posle to Milanovi do behu a Nemci se budou tesit na letadlo
0/0
1.12.2003 14:48

RCG

Smrrrrt
.........Nemcum a Holandanum
Smaozrejme mam na mysli tu fotbalovou
0/0
1.12.2003 14:44

objektivnibanikovec

Je to OK.
Skupina je hratelná, jeden silný tým je v každé skupině (u nás Holandsko - kromě nás ovšem), pak tam máme outsidera Lotyšsko a zbývá nám Německo - velká neznámá. Někdo se ho bojí, někdo se mu směje. Ale vážně myslíte, že by třeba Rusko, Chorvatsko nebo Bulharsko bylo slabší? ... Chceme-li postoupit, nemůžeme se na nic vymlouvat a prostě hrát tak, jak jsme to předváděli po dva poslední roky. Pak jsou šance na postup nejméně 90%-tní.
0/0
1.12.2003 12:47

Ravanelli

Re:
ANO, naprosto vážně si myslím, že Rusko, Bulharsko nebo Chorvatsko by byli mnohem, mnohem příjemnějším soupeřem než Nizozemci. A se mnou ještě asi 1 milion expertů, kteří nesledují fotbal akorát poslední dva měsíce a to jenom proto, že Baník náhodou dočasně vede ligu. Já bych je navíc vyměnil i za neznámé Německo. Máme proti nim tragickou bilanci, je to nejhouževnatější mužstvo, které se na každém turnaji zvedne. Hraje hodně organizovaně a má proti nám i lepší obranu. %Sance vidím následovně 35% HOL, 30% ČR, 25% DE a 10% LOT.
0/0
1.12.2003 23:30

c12

Expert Vízek
Vízek ať tahne k čertu. Podle něj stejně vyhrajeme jenom, když nastoupí náš Vládík. Nakonec, když se měl vyjádřit ke korupci rohzodčích ve 3 třídě, tak blekotal jako malé dítě. Tak ať radši mimo Kozlovnu drží hubu navždycky.
0/0
1.12.2003 11:25

Pivovarov

TESIM SE UZ TED
Lidi, nebudte tak trudnomyslni a radsi si uzivejte pocit, ze jsme spolufavoriti ME. Osobne mi nebude vadit, kdyz treba vypadneme uz ve skupine, ale hlavne chci videt boj, to musi byt vsechno zapasy, na ktery se bude dlouho vzpominat. Kdyz uvidim, ze se Nedved, Baros, Galasek, Rosicky, Grygera a  dalsi  rvou az do roztrhani tak sem schopnej odpustit jim i event. nepostup. Zkratka nezajima me ani tak jestli postoupime nebo ne, ale jestli predvedeme to nejlepsi co v nas je a budeme bojovat. Aby si nas vsichni dlouho pamatovali. Dyt tam mame nejlepsiho fotbalistu Evropy a kolem neho nejlip fungujici tym, porazili sme Italy, Francii, Turky. Jugoslav., Holand., ... a neprohrali 17 zapasu v rade. Tak se neni ceho bat. Hlavne kdyz tam prijede hodne Cechu (aspon 15  tis. na zapas) a bude se to tam cervenat. Dyt dneska muzem konecne cestovat a mame na to !! A fotbal je skvela propagace, ne kazdej ma tu sanci, treba Pol., Mad., Slov. sedej doma. Navic v Port. je nadherne.
0/0
1.12.2003 11:17

Apages1

Kde se objednávají lístky.
Nevíte někdo kde se objednávají lístky???
0/0
1.12.2003 9:19

Jenda_Kenda

do háje s experty
já nevím, koho jiného by jsme v poslední době ještě mohli porazit. ztloukli jsme francouze, italy, turky, holanďany...přesto nás všichni stále podceňují...možná je to ale tak lepší, většinou nám více vyhovovalo začínat jako ne úplní favoriti skupiny...hráčům bych vzkázal: trochu více optimismu! máte na to! a když ne, máme tu NATO...
0/0
1.12.2003 6:47

electronic cowboy

Re:
Nedvěd není pesimista, jenom byl znechucený po sobotní porážce Juve s Interem...:-) Tahle skupina je v pohodě hratelná. Momentálně nás v Evropě ohrožují Francouzi, Portugalci...a Holanďani, ale ti nejsou jedním týmem...:-)
0/0
1.12.2003 8:51

Pavlik-oz

Evropska spicka
Pokud si myslime, ze nasi fotbalisti patri do fotbalove spicky, musi z teto skupiny postoupit. Alespon nedojde k podceneni souperu, nacoz jsme bohuzel specialisti:-) Musime dokazat, ze mame opravdu dobry muzstvo (a to si myslim mame). A to pak i postupem na MS. Myslim, ze budeme skvele pripraveni, mame asi milionkrat lepsiho trenera nez pri predchozim ME a chovani hracu konecne jiz patri k silnym strankam naseho tymu.
0/0
1.12.2003 3:19

JJ5508

trocha stesti je potreba
Skupina je to tezka.Francie si myslim mela zase kliku,ale musime se soustredit na sebe a nikoho nepodcenit.Prvni zapas bude tezky,ale zase po vyhre bude vyhoda,ze porazeny z druheho zapasu ve skupine s nami bude muset vyhrat a to by nam melo otevrit moznost skorovat.Tym na to ma a trener je opravdu dobry a stmelil muzstvo a tim,ze nehrajeme na zandoura je jen dobre.Trochu stesti se snad k nam prikloni,vzdyt uz jsme meli dost smuly.Kluci do toho.
0/0
1.12.2003 3:08

superfan

Nemce ne-e
Tak panove: koupil jsem si listky na vsechny zapasy. Jestli zas pojedu prez celou Evropu, jenom abych videl, jak nas vyklepnou, jako posledene kdyz jsem jel do Brugge s Francouzema, tak ma Ceska Repoblika o fanouska min, protoze na to s*ru. Fakt si nepamatuju, kdy jsme ty Nemcoury, co je tady vsichni podcenujete, porazili. Je ale empiricky dokazano, ze fotbal je hra dvou muzstev o 11 hracich, a nakonec vyhrajou Nemci. Tak doufam, ze az budu sedet 23.6.2003 na stadionu v Lisabonu, tak se ta teorie poprve nepotvrdi. Jinak na to, jak jsem se jiz zminil, opravdu s*ru a fandim vodnimu lyzovani.
0/0
30.11.2003 23:50

jagy

Re:
Tak se na to radsi v*ser rovnou a ja si ty listky vod tebe vemu. rovnaknavohejbak@centrum.cz
0/0
1.12.2003 13:22

vincekk

Jasný postup
Nejsem žádný velký optimista,ale skupinou bychom měli proplout bez problému.Největší problém spatřuji v zápase s Nizozemskem.Německo je v dnešní době plevel a Lotyšsko ani nestojí za komentář,protože naše kvalita je všeobecně známá.
0/0
30.11.2003 21:58

roomyy

Re:
Jasně, typickej příspěvek pesimisty :-))
0/0
30.11.2003 22:28

tev

Mazec!
0/0
30.11.2003 21:30

cheesecake

Euro
Podle mě jsou Němci tragický. Viděl jsem je 15. listopadu s Francií v Schalke a nepředvedli vůbec nic. Nechápu proč tam pořád dávaji toho Jeremiese. Naopak Francouzi se ukázali ve skvělým světle a jsou podle mě favoriti Eura. Rozhodne zápas s Holanskem - můj tip je remíza. Lotyši se dosud snažili ale s Tureckem měli dost štěstí - Turkům nezachytal gólman když dostali gól pomalu z autový lajny a Sükür trefil břevno. No uvidíme. Jakub
0/0
30.11.2003 21:08

Davidinno

To zvládnem néééé
myslím, že to je přijatelná skupina....Holanďani budou nepříjemní,ale Němci budou neškodní...tomu věřím....
0/0
30.11.2003 19:39

e50

vsevedouci Kozlovna
Expert z Kozlovny to samozrejme vedel dopredu, koho dostaneme. Zajimavy je, ze se se svymi tipy sveruje vzdycky, az kdyz je po vsem. Kdyz se pokousi si zatipovat dopredu, dopadne to vetsinou katastrofalne. Proboha, bezte si uz pro rozumy taky nekam jinam nez za temahle trema komentatorama na volny noze.
0/0
30.11.2003 15:22

DamianC

co pisou choolanty
Op het EK in Portugal wordt wederom een 'Nederland - Duitsland' gespeeld. Het Nederlands Elftal werd bij de loting zondagmiddag ingedeeld in groep D en treft daarin Duitsland, Tsjechie en Letland. Oranje speelt zijn eerste duel tegen Duitsland op dinsdag 15 juni in Aveiro. Vier dagen later volgt het duel met Tsjechië.
De confrontatie met Duitsland, dat doorgaans sterk voor de dag komt op eindtoernooien, is niet alleen in emotioneel opzicht een beladen duel. Ook in statistisch opzicht ontlopen de ploegen elkaar weinig. Nederland trof de Duitsers 35 maal in officiële interlands en won 10 maal, tegen 13 zeges voor Duitsland. Het duel met Tsjechië, op 19 juni eveneens in Aveiro, wordt wat dat betreft niet veel makkelijker. Van de 16 wedstrijden tegen Tsjechië won Oranje er vier en verloor het er maar liefst 8. Voor het duel met Letland, op 23 juni in Braga, is op basis van het verleden niets te zeggen. Nederland trof de Letten namelijk nog nooit in een officiële interland.
0/0
30.11.2003 15:09

Bramborak

Re:
Este ze tak, uz sem se bal ze napisou neco jinyho.
0/0
1.12.2003 9:25

DamianC

posledníííííí
poslednííííííí
0/0
30.11.2003 15:08

Mirek Bushín

je po šampionátu
Nu a až máme výsledky celého ME.
efr:
4daļfināls:spānija-anglija portugāle:francija itālija-holande zviedrija-čehija pusfināls:spānija-francija itālija-čehija finals:spānija-itālija pasakiet ka tas nav interesanti
0/0
30.11.2003 15:06

Mirek Bushín

lotyši jedou
 
LV:
Hi Rudi Föller!!! gaidi Latviju! LETTLAND DEUTSCHLAND 2-0!     
 
LV: to EStoniaboy,
 
We, will take our GREAT CHANCE! LATVIJA UZVARA!!!
0/0
30.11.2003 14:57

Mirek Bushín

lotyšské analýzy
Konečně dorazily výsledky a prognózy Lotyšů z jejich serveru.
13-tais:
Viss ko varu šajā sakarā piebilst ir tas , ka būs skaists Līgo vakars Portugāles pilsētā Braga.(Vismaz priekš manis, jo Hollandes izlase ir tā izlase par kuru es pārdzīvoju visvairāk protams pēc Latvijas un Anglijas.) Prognozes-reālistiskās: Latvija-Čehija 1:4, Latvija-Vācija 0:2, Latvija-Hollande 1:5. Prognozes-optimistiskās: Latvija-Čehija 1:0, Latvija-Vācija 2:1, Latvija-Hollande 0:0.
0/0
30.11.2003 14:55

Coiotus

A co si o tom mysli Sven Goran Eriksson?
England möter regerande europamästarna Frankrike redan i sin första match under EM-gruppspelet.    – Jag ser verkligen fram emot matchen mot Frankrike, säger Englands förbundskapten Sven-Göran ”Svennis” Eriksson    Det blir hĺrt motstĺnd direkt för Svennis England i EM 2004.    – Det är en stor, stor match mot en av turneringens favoriter och det kommer att bli väldigt tufft, säger han till Sky News.    Intervjuad av BBC utfärdar Svennis ocksĺ en varning.    – Det Frankrike ni sĺg i VM var inte det riktiga Frankrike, och jag skulle tro att de i EM kommer att vara tillbaka i toppform.    Kroatien hĺller i bollen    I söndagens lottning hamnade England i grupp B med Frankrike, Schweiz och Kroatien. Respekten för Frankrike är given, men Svennis tar även de tvĺ andra lagen i gruppen pĺ allvar.    – Vi spelade mot Kroatien nyligen och fastän vi vann med 3–1 sĺ visade kroaterna att de är ett bra lag.    – Lag frĺn Östeuropa brukar vara tekniskt bra, fysiskt starka och väldigt, väldigt bra pĺ att hĺlla i bollen. Deras passningsspel är oftast frustrerande för motstĺndarna eftersom de hĺller bollen sĺ länge, säger Svennis till Sky News.    Frankrike vinnartippade    Schweiz stil beskriver Svennis som ”blandad”.    – Pĺ mĺnga sätt har de en ganska tysk stil men ibland spelar de mer italienskt.    Han ser laget som pĺ väg uppĺt, ett som gör snabba framsteg. Men han tror att Schweiz ambition bara är att ta sig till kvartsfinal.    EM i Portugal inleds den 12 juni när värdlandet Portugal spelar mot Grekland i Porto. Dagen efter spelar England mot Frankrike i Lissabon.    Svennis verkar ha Frankrike som vinnarfavorit.    – De har en god chans. Om du ser till deras laguppsättning sĺ tror jag a
0/0
30.11.2003 22:49

Iam_No1

NJ preklad pls
mohl by to nekdo prohnat PCTranslatorem, nebo prelousknout a dat sem nejaky poznamky k tomu?
 
0/0
30.11.2003 14:48

vrbcik

Re: skus google ;-)
Joj, keby to nebolo take dlhe, tak by som to i prelozil ;-) ale skus toto: http://translate.google.com/translate_t
0/0
1.12.2003 0:21

m_a_r_c

postup
kdyz to rika "expert" vizek tak to musi byt pravda .... Uz se tesim na jeho typickou kritiku po pripadnym neuspechu.
0/0
30.11.2003 14:46

Iam_No1

!!!
podle mne je základ úspěchu nebrat Lokvence s Němcem .)
 
Jo a Rosickýho bych, ač budu jeden z mála, taky hrát moc nenechal, pravda je, že toho prostě zatím moc nepředvedl :(
0/0
30.11.2003 14:31

PlaMich

PARÁDA - NEPOSTUPUJEM !!!
Jsem nesmírně šťastný ze skupiny. Nechápu proč náš tým může být tak namyšlený a myslet si, že něco na ME uhraje. Vždyť jsme průměrný evropský mužstvo a ve skupině se můžeme rovnat jen s tim Lotyšskem-hned ten náš první zápas rozhodne jestli skončíme 3 nebo 4.
Jinak o postupujících je jasno, od holanďanů dostanem pořádnej nášup-to bude opravdu ostuda a němci nás taky prakticky k ničemu nepustěj a v pohodě si zápas pohlídaj a postoupěj dál.
Už se moc těšim jak Koller bude v útoku doslova tragickej, Rosický nedá pořádně žádnou přihrávku, Nedvěd se bude jen válet na zemi a simulovat a pak rozčilovat, Ujfaluši s Grigerou budou v zadu diravý a pomalý.
A co je nejdůležitější: Konečně tenhle národ uvidí na vlastní oči na čem jsme a zas aspoň spadne na zem, i když už teď jsem moc zvědav na co se budeme opět vymlouvat. Že by to byl opět Collina nebo Frisk nebo snad asisten Šramka, kteří nás určitě budou chtít poškodit nebo to budou špatný míče, který určitě jenom nám nebudou vyhovovat nebo snad to bude špatnym trávníkem...určitě bude chyba v něčem takovym, v nás být nemůže my jsme přece bezchybní, jen máme neskutečnou vždycky neskutečnou smůlu jinak by jsme neustále pořád za sebou vyhrávali jedno MS a ME za druhym, že neobjektivní Češi.
S pozdravem a s přáním spravedlivého ME
PlaMich, Praha.
0/0
30.11.2003 14:23

Sudanec

Re:
Slávista??
0/0
30.11.2003 14:27

barnabas_666

Re:
Ne rejpal. Trochu se opakuje, pokaždé nám přeje všechno nejhorší
0/0
30.11.2003 14:34

majklos

jednoznačně slávista. nejpozitivnější fandové naši ligy
0/0
30.11.2003 14:36

harry_s

Re:
Hmm,oba jste wolové.Nechápu proč by měl bejt slávista????Já jsem sešívanej a takovym průjmem co napsal ten člowěk před tebou bych se určitě nechlubil...
0/0
30.11.2003 19:22

majklos

Re: chudáčku
0/0
30.11.2003 14:32

Max-mar

Re: Takový magory jako seš ty opravdu potřebujem
Opravdu mě některý příspěvky fascinujou.Ty seš nějakej zakomplexovanej pražskej ubožák. Jestli ty nejseš jeden z těch co tady před eurem kydaj hovadiny a pak, když se povede nějakej úspěch jako v Anglii tak budeš první, kterej poběží na staromák a budeš hulákat jak jsme nejlepší. Je mi Tě fakt líto. Jinak si myslím, že máme na to aby jsme postoupili.Lotyše porazíme, stejně tak holanďany a do zápasu s německem půjdem jakž takž v klidu a uděláme postupovou plichtu. Už se na dovolenou do Portugalska těším. Čechy do toho!!!
0/0
30.11.2003 14:38

trabl

Re:
a nechceš se přestěhovat někam, kde budou všichni bezchybní? Pak tam nebudeš mít důvod nikoho kritizovat. Jsi asi jeden z mála, který má radost z možného neúspěchu druhých. Děkujeme.
0/0
1.12.2003 8:39

balloonbalcy8

Re:
Nepíšeš nám ty náhodou ze Států, země dokonalosti?!?   Jinak si myslím, že by sis mohl podobné názory nechat pro sebe, protože nevíš, o čem vlastně píšeš ... A jinak, ten hráč, co nastupuje na pravé straně reprezentační obrany, se jmenuje Grygera ... Kdybys byl takový odborník, jakého se snažíš tu ze sebe dělat, musel bys to vědět ...        
0/0
1.12.2003 12:11

Iam_No1

ale spokojenost
Němce jsem si vyloženě přál, pokud je neporazíme teď, tak už vážně nikdy. Holaňdani by z nás měli mít dle všeho respekt a pokud vyhrajem tuhle skupinu, tak už snad konečně nás nikdo nebude delší dobu brát jako nějaký nazdárky.
0/0
30.11.2003 14:19

Gasherbrum

Re:
Myslím,že hlavně bude rozhodovat duel Německo-Nizozemsko,ideál by bylo vítězství Němců,Nizozemci jsou labilní a v zápase s námi obzvláště.
0/0
30.11.2003 14:22

Bobees

Re:
Ikdyz vyhrajeme EURO, tak se na nas porad budou na zapade koukat jako na povl, co jim leze do zeli.
0/0
3.12.2003 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze