Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotbalisté si zopakují boj s Nizozemskem

Fotbalové Česko se skupině smrti nevyhnulo. Na červnovém mistrovství Evropy v Portugalsku se Nedvěd a spol. ve skupině D utkají s Německem, obávaným Nizozemskem, které si nikdo z hráčů nepřál, a Lotyšskem, největším outsiderem turnaje. První zápas hraje Brücknerův tým v úterý 15. června v Aveiru s Lotyšskem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svani

repre
do 20 let jsem zil v nemecku ale moji rodice jsou cesi a tady jsem doma takze Cesko- Nemecko 2-0 ,Cesko -Holansko 0-0 Cesko-Lotysko3-0                                                           
0/0
1.12.2003 22:03

bzbzx

Bravo
Dete s tim do haje-porad se favorizujou a pak se leknou uz pri losovani-no tak ma to cenu?-je fakt ze Nizozemi ze 3.kose je fakt kruty-ale porad vsude slysim ze mame na to vyhrat-tak proc se neradovat kdyz jednoho z favoritu vyradime uz v zakladni skupine?! -doufam ze se nemcum nebude darit jinak nepudem ani ze skupiny! -je divne ze vsude ve svete sme brani jako zhruba 6. nejvetsi kandidati na titul a tady uz sme vitezi pred bojem! budu rad kdyz pudem ze skupiny!
0/0
1.12.2003 20:29

arnold__

Ukaze se
Ted se ukaze jak jsme silni.Je hezke mit serie bez porazky ale pocita se vysledek na Euro.Souperi jsou silni ale ne k neporazeni.Chce to makat a nehledat problem v rozhodcim jako pred 4 roky v Colinovi.Nasim preji hodne zdaru a stesti.
0/0
1.12.2003 18:17

Čubera

Historie se zase zopakuje
No, přátele, vychází mi to podle herního plánu, že se zopakuje Anglie 96, jen věřím, že ve finále tentokrát Němce smeteme.  Těm sice nikdo nevěří, ale stejný to bylo i před MS 2002 a kam až to dotáhli. Tulipánům nevěřím, ty namachrovaný frajírci zvadnou už ve skupině...Možná je to kacířská myšlenka, ale lepší soupeře ve skupině jsme si podle mě nemohli přát - Lotyši jsou největší outsideři a výhodou je, že s nima hrajem hned první zápas, s holanďanama umíme hrát, jen ty němci nám moc neseděj, takže s nima zremizujem. Když postoupíme ze skupiny z prvního místa, cestu budem mít vydlážděnou až do finále.
čtvrtfinále: Španělsko - Chorvatsko (nějaký překvápko se musí urodit a já myslým, že bude na úkor Anglie), dále Francie - Portugalsko, Itálie - Německo a my si zahrajem se Švédama. Semifinále: Německo - Španělsko a My asi s Portugalskem, kterému věřím, že doma frantíky přejedou. Finále si dáme repete s Němcema, věřím, že úspěšný. To jsem, ale optimista, což? - doufám, že budu i jasnovidcem...:-)
0/0
1.12.2003 17:37

backorka

lístky na euro 2004
na www.odjezdy.cz podrobněji k odjezdům do portugalska !
0/0
1.12.2003 17:28

BudeHůř

iDnes ?
Nemohu najít výsledky tipovací soutěže!    Jaksi jsem totiž uhodnul všechny soupeře, ehm... 
0/0
1.12.2003 16:55

ptcko

LOS MS
V pátek se losuje kvalifikace na MS - navíte někdo náhodou, kde bych si mohl prohlédnout nasazení do košů na tenhle los ???? díky
0/0
1.12.2003 15:53

BudeHůř

Re: Jsme v prvním
a Holandsko ve druhém, ehm...
0/0
1.12.2003 22:00

Yzzy

A vubec jak to vidim
Jak vsichni hraci brecej-bee chytli sme to nejtezsi.Buuubuuu-nemci sou silny.Beee-holandani se nam pomstej-to sou reakce hodny deti ze skolky a ne chlapu. At tam ani nejezdej.Nakopal bych je do p.dele.
0/0
1.12.2003 15:46

Yzzy

Nema cenu resit kdo je silnejsi
A kdo slabsi.V tomle okamziku proste musime porazit vsechny-anebo jet domu stim ze na to nemame.Kdyz uz ted si budem rikat jak je skupuna srasna,tak co budem delat pro pripadnem postupu,kde potom kazdy zapas musime vyhrat?
0/0
1.12.2003 15:41

svani

Re:
stim souhlasim prejet je skratka musime vsechny kurs je 12 ku jedne takze za 10 smetanu jich bude 120000 ooo ja nasim verim!!!!
0/0
1.12.2003 17:36

Harald1

Vice sebevedomi
Moc se mi nelibila reakce nekterych nasich hracu. Zvlaste kapitan Nedved, by mel muzstvo burcovat a ne byt zdesen z losu. Po kvalifikaci nas media uz videla jako mistry Evropy a najednou si vsichni uvedomuji,ze klidne nemusime postoupit ze skupiny, coz by byla obrovska blamaz. Nasi vyhodou je los.At uz jsou Lotysi jakkoliv silni nebo ne, jedine viteztvi je nutna, nikoliv postacujici podminka k postupu. Klicovy bude zapas s Holandskem. Oni by z nas meli mit respekt a ne, ze my se bojime, ze se nam pomsti za kvalifikaci-viz. Nedved.Treti zapas by nam treba mohl stacit i bod.Melo by se ale hrat na vitezstvi ve skupine, protoze ten kdo se vyhne Italii, bude mit nakroceno do semifinale
0/0
1.12.2003 14:19

Pivovarov

Re:
souhlas, taky nechapu ten prvni ohlas Nedveda, ale je to este daleko, takze snad se za pul roku vsichni radne nabudi a pojedou tam skutecne bojovat s umyslem rozsekat vsechny na nudlicky. Zadny velky taktizovani, proste to chce na ne vlitnout a nedat jim sanci
0/0
1.12.2003 14:28

Abdel Kábel Reguigui

Re:
Nedvěd, jako správnej kapitán, ví moc dobře co dělá. Je mu jasný, že pro Čecha je vždy lepší přistupovat k zápasu s pokorou k soupeři a ne s frňákem nahoru. Jedině naše namyšlenost a podceňování soupeřů nás může připravit o skvělej výsledek. Byla by strašná škoda , aby tahle fantastická generace přišla o historickej úspěch, pro který má po šťastném losu nádherně vydlážděnou cestu.   
0/0
1.12.2003 14:44

Pivovarov

MASAKR V NEJLEPSI SKUPINE
Na co furt to porazenectvi. Kdyz mame proste nejlepsi tym v Evrope, tak holt porazime kazdyho, tady jdou vsechny ohledy stranou. Ze to zrovna vodnesou Nemci a Holandani je jejich smula, nemeli se na to EURO tak cpat. A Tulipani tuplovane, nepoucili se z kvalifikace a zenou se na EURO hlava nehlava, prejdou pres Skoty a koho nedostanou - jako na potvoru Cechy. No uz se na ne tesime jak jim dame uz n-tou lekcicku mozna to konecne pochopej ze proti nam nevyhrajou pokud si ovsem vcas nezarezervujou COLLINU nebo nekoho podobne nestrannyho. A to at nam radsi moc nepripominaj , nebo by nam taky 5:0 nemuselo stacit. NEDRAZDETE KRAKENA NEBO BUDE MASAKR   Aktivni skore 15:0 je myslim realny. Cau v Aveiru. 
0/0
1.12.2003 13:50

Pivovarov

Re:
Holanders jsou nepoucitelni tak jim musime pripomenout, ze na EURU nemaj co delat, kdyz to nepochopili v kvalifikaci.
0/0
1.12.2003 13:52

metafrik

-
Problem nikdy nebyva v souperi, ale muze byt jen v tymu samotnem, jak je videt na Holandanech...!!! jsou namysleni a sprosti, bez jakekoliv vnitrni tymove motivace ci myslenky, vyjma ziskat slavu a penizky a to k vyhre nestaci, naopak. takhle na ne maji i Lotysi.. Vzpominam na hystericky zapas Cr-Belgie pod neuveritelnym Chovancem, kdy Belgicani hrali bez emoci a chtice a vyslo jim to.
0/0
1.12.2003 13:21

Pivovarov

END OF HOLLAND !!!
Podle me jasne vypadnou Holandani a taky si to strasne a uprimne preju. Takovy nafuky, furt se kasaj a furt nemaj dost, pritom pres jejich slavnej Rott. prejdou i takovy Teplice. Taky nechapu proc se furt mluvi o tom, ze nam maj co oplacet. To my jim musime oplatit minuly EURO a ta letosni kvalifikace byla jen pripravnej pratelacek na skutecnou satisfakci, ktera pride na EURU, budou este litovat ze se tam pres Skoty dostali. Takovou pumelenici este neobdrzeli a 3:0 nam nebude rozhodne stacit.
Sou to nafuky nafoukly a nemaj bejt na co, tak jim to konecne musime vysvetlit. Cesi do toho !!!! 
0/0
1.12.2003 13:01

Pivovarov

Re:
..a Advokata uz nemuzu ani videt. Vod pohledu "sympatak". Fakt, at si ty Holandanci obchodujou treba s cajem nebo s tulipanama, ale at se nemontujou zatracene do fotbalu. Kdyz hrajem my tak jde humor stranou a pomerance se muzou maximalne divat, pokud ovsem omylem nakyho nerozslapnem. Kdyz to nechapou tak to konecne pochopeji!  OH MY FUNNY HOLLAND
0/0
1.12.2003 13:20

Pivovarov

ENE OF HOLLAND !!!
Podle me jasne vypadnou Holandani a taky si to strasne a uprimne preju. Takovy nafuky, furt se kasaj a furt nemaj dost, pritom pres jejich slavnej Rott. prejdou i takovy Teplice. Taky nechapu proc se furt mluvi o tom, ze nam maj co oplacet. To my jim musime oplatit minuly EURO  A ta letosni kvalifikace byla jen pripravnej pratelacek na skutecnou satisfakci, ktera pride na EURU, budou este litovat ze se tam pres Skoty dostali. Takovou pumelenici este neobdrzeli a 3:0 nam nebude rozhodne stacit.
Sou to nafuky nafoukly a nemaj bejt na co, tak jim to konecne musime vysvetlit. Cesi do toho !!!!
0/0
1.12.2003 13:00

topi

EURO 2004
Já bych si ve skupině nepřál Čechy...těch bych se bál...a myslím že na ME si vybírat soupeře nemůžem...je to prostě 16 mužstev z Evropy který mají svou kvalitu ale něco jiného je 19 neprohraných zápasů v kvalifikaci a přípravné zápasy a něco jiného na Euru...viz EURO 2000 tam jsme taky postupovali bez ztráty kytičky a jak to dopadlo....a skupina tam taky byla vražedná..no uvidime...ale na postup určitě máme ať jsou tam Nizozemci Angličani, Francouzi nebo Němci
P.S.: A pokud chceme být první(což všichni chceme) tak musíme přece porazit každýho a ne si vybírat!!!
0/0
1.12.2003 12:39

mouser

Končíme, pánové.
Tak to je konec naší malé fotbalové pohádky. Buďme realisty, na Holanďany a Němce ve skupině nemáme. Dost zabrat nám dají Lotyši. Stejně jako Baník nebude mistrem v lize, tak ČR nepostoupí ze skupiny. Je to smutné, můžete proti tomu protestovat, můžete se mnou nesouhlasit, ale to je tak vše co s tím naděláte. Postoupí Holanďané z prvního a němci z druhého místa. Nám to prostě nevyjde.
0/0
1.12.2003 12:29

hlava9876543210

Re:
zajimavej nazor. Podle me postoupime minimalne do semifinale.
Zajimalo by me, jestli si vsadis na postup Nemcu a Holandanu. Ja myslim, ze kecas. Stejne jako my ostatni budes rvat CESI DO TOHO!!! a budes si stoprocentne jistej, ze postoupime.
Ale jako for to bylo dobry...
Zdar!
0/0
1.12.2003 12:34

Lenka - Londyn

Re: Mouser - ty pesimisto
Jestli s takovym nadsenim jako mas ty pujde do boje i  nas tym, tak to potom prohrajem urcite...Nevim, jestli se i u nas vysilaly ohlasy ze zahranici, ja to sledovala tady v UK a mozna novina pro vas - oni si o nas mysli dost. Mame dokonce lepsi kurz na vyhru  (12:1) nez Nemci (16:1).  Hlavne se nebat a jen do toho!!! Ukazat sebevedomi a oni se nas budou o to vice bat!!! Ostatni si mysli, ze na postup sanci mame, tak proc si to nemyslime my...!!! 
 
0/0
1.12.2003 13:16

sergei

Re: NO JASAN
 a po deutschlandech máme anglány ....a to taky zvládnem.Nejsme žádný béčka      
0/0
1.12.2003 17:49

Popy

Holanďani a Němci
Lotyše porazit prostě musíme, pokud chceme postoupit dál, Holanďani z nás mají strach a Němce už bychom po těch letech konečně mohli přehrát. Rozhodně od H + N víme, co můžeme čekat, což o balkánských soupeřích říct nejde. Chtěl jsem sice Španělsko, Rusko a Švýcarsko, ale co, i tak je to dobré a vyhnuli jsme se nevyzpytatelným Bulharům, Chorvatům nebo Řekům.
0/0
1.12.2003 11:42

Pivovarov

KDO NEJEDE DO PORTUGALSKA NENI CECH!!!!
Prijedte vsichni kdo muzete - z Cech, Moravy i Slezska a vytvorte pekelny kotel MADE IN CZECHIA (CZECH REP. ) !!!! Byl jsem na minulym EURU na Holandanech v Hol. v Rott. a bylo to skvelej kotel, doufam, ze tentokrat nas bude trikrat tolik a zborime jim To Aveiro cely. Cesky fandove jsou vzdycky nejvic slyset protoze to povestny CECHY, CECHY je pekne pronikavy. A 20 tis. lidi - to uz budou mit mistni usni kliniky dost prace. A vsichni v cervenym  
0/0
1.12.2003 11:39

objektivnibanikovec

Re:
Ale co Morava?
0/0
1.12.2003 11:55

objektivnibanikovec

Re:
A zapomněl jsem i na Slezsko, to je ostuda!
0/0
1.12.2003 11:56

Pivovarov

Re:
Narodil sem se v Brne a moravsky separatisty nemam rad. Zijem proste v Cesku tak kricime Cesi do toho !!!!!
Hlavne tam prijedte, na miste se uvidi, co se bude skandovat. Vono to vetsinou pride na jazyk uplne prirozene kdyz proti sobe vidis 20 tis ukricenejch oranzovejch pomerancu.  Cesi !!!
0/0
1.12.2003 12:11

objektivnibanikovec

Re:
No moment, "češi do toho" je něco jiného než "Čechy do toho". Protože, a to je bez diskuse, termín "Čechy" se týká pouze tzv. České kotliny, tzn. bez Moravy a naší části Slezska. A proto buď  "Češi do toho" nebo "Česko do toho", to jsou jediné dva správné pokřiky. ... Jinak také nejsem moravista ani slezianista, ale přece jen zobecňovat výraz Čechy na celé České země mne vždy dost vezme.
0/0
1.12.2003 14:04

migaloo

Re:
SUPER! Konečně snad normální moravák a nota bene Brňák! Každej můžem fandit tomu svýmu klubu, ale v srdci musíme cítit a chtít jen to nejlepší pro českej fotbal. Já nejvíc fandím Spartě (narodil jsem se a žiju asi 10 minut od Letný), takže jak jinak, ale taky fandím každýmu našemu klubu, který hraje dobře a chce něco dokázat, viz. TEPLICE nebo BANÍK!!! Nesnáším lidi, který jsou "rádoby fandové" a fotbal je jen záminka k tomu někoho urazit, zmlátit, nebo se jen prostě ožrat...Přál bych si, aby se jednou v budoucnu náš fotbal (1.liga) vypracoval úrovní na PREMIER LIGUE. Aby byly plný ochozy, lidi zpívali (jako na Baníku), prostě aby to byla srdeční záležitost, ale hlavně, aby si všichni uměli popřát k dobrýmu výkonu a k úspěchu...
Je jedno jestli je někdo pražskej pepík, ostravskej chachar nebo brněnskej "king"...důležitý je ČEŠI DO TOHO!!!            
0/0
1.12.2003 15:26

migaloo

Re:
Já jsem rozenej SPARŤAN, křtěnej Vltavou, ale Baník teď opravdu válí. Doufám, že SPARTA na jaře zapne a ještě se o titul pěkně popere, a že to bude kvalitní předkrm před EURO 2004, kde doufám uspějeme!!!
Všichni musíme fandit a držet palce bez ohledu jestli jsme Češi, Slezané nebo Moravané!!!
ČEŠI DO TOHO!!!
0/0
1.12.2003 15:35

Pivovarov

TESIM SE UZ TED
Lidi, nebudte tak trudnomyslni a radsi si uzivejte pocit, ze jsme spolufavoriti ME. Osobne mi nebude vadit, kdyz treba vypadneme uz ve skupine, ale hlavne chci videt boj, to musi byt vsechno zapasy, na ktery se bude dlouho vzpominat. Kdyz uvidim, ze se Nedved, Baros, Galasek, Rosicky, Grygera a  dalsi  rvou az do roztrhani tak sem schopnej odpustit jim i event. nepostup. Zkratka nezajima me ani tak jestli postoupime nebo ne, ale jestli predvedeme to nejlepsi co v nas je a budeme bojovat. Aby si nas vsichni dlouho pamatovali. Dyt tam mame nejlepsiho fotbalistu Evropy a kolem neho nejlip fungujici tym, porazili sme Italy, Francii, Turky. Jugoslav., Holand., ... a neprohrali 17 zapasu v rade. Tak se neni ceho bat. Hlavne kdyz tam prijede hodne Cechu (aspon 15  tis. na zapas) a bude se to tam jenom cervenat. Dyt dneska muzem konecne cestovat a mame na to !! A fotbal je skvela propagace, ne kazdej ma tu sanci, treba Pol., Mad., Slov. sedej doma. Tak prijedte kdo muzete !!. Navic v Port. je nadherne.
0/0
1.12.2003 11:24

parafuso

hola hola zlato volá
Sice mi trvalo víc než hodinu, než jsem přečetl tuhle celou diskuzi, ale stálo to za to. Nejenže jsem se skvěle pobavil (pupkatej a spol.), ale dozvěděl jsem se i zajímaví info. Dovolte mi, abych tedy připsal i svůj názor. Řekl bych, že po dlouhé době máme opět tým, který se může srovnávat se světovými mužstvy (Francie, Brazílie, Itálie...) a navíc ho vede člověk, který fotbalu rozumí jako nikdo. Repre už nehraje podle soupeře svůj ustrašený fobal na jednoho útočníka jako za Pepíka Pochovance nebo za Uhrina, ale hraje moderní fotbal s pressinkem a rychlou kombinací. Mámé výrazné individuality (Nedvěd, Jankulovski, Čech...), které jsou ochotny pracovat pro tým a odevzdat mu vše. Už to nejsou ty namyšlené primadony ze zpackané baráže MS2002. Nedvěd je nejlepší hráč v Evropě. Ani Ronaldo ani nikdo jiný na něj nemá. Co se týká samotného EURA2004. Skupina je zajímavá. Budou se v ní hrát velice zajmavé zápasy. Přesto si myslíám, že to dopadne ve skupině takto: ČR-Lotyšsko 3:0, ČR-Nizozemí 1:1, ČR-Německo 2:0. Pořadí ve skupině: 1. ČR 7b 2. Hol 5b. 3. Něm. 4b. 4. Lot. 0b. Sice nemám moc peněz, ale na EURO jedu, i kdybych měl "udělat" nějakou banku. ČECHY DO TOHO!!!!!!!!!!
0/0
1.12.2003 11:55

Pivovarov

Re:
Dneska mi delate jenom radost. CESI, CESI  
0/0
1.12.2003 13:04

justin

Los
Když jsem ráno kouknul do Sportu, tak jsem se zděsil "Vražedný los". To může napsat skutečně jenom bulvár. Já jsem celkem spokojen, vždyť jsme dostali ve 2 ze 3 košů nejlehčího soupeře (Lotyšsko ze 4. a při vší úctě Německo z 2.). Navíc by se měli bát Holanďani nás a ne my jich. Myslím si, že to půjde i z 1. místa.
A co se týče Německa? Je pravda, že se dokáží na turnajích oproti kvalif. vybičovat ke svým nejlepším výkonům a že se jim jako velmoci občas připískává, ale např. na posledním ME vypadli ve skupině a na MS měli štěstí na soupeře (čtvrtf. USA, semif. Korea).  Navíc proti nim hrajeme až posl. zápas, a to už budeme mít třeba jistý postup.
0/0
1.12.2003 11:09

Dufi

Skupina?
Mě ani moc nezajímalo, koho dostanem do zákl. skupiny. Pro mě existuje na tomto ME pouze a jedině titul, jestli budeme 2. nebo nepostoupíme ze skupiny je mi jedno. S mančaftem, jaký v současnosti máme, musíme uvažovat jedině o zlatu!
0/0
1.12.2003 11:07

pablo23

euro
Skupina je dobra, hlavni je, ze zaciname s Lotysema, teoreticky nejslabsi, pokud to nasi zvladnou, tak budou spravne nazhaveny na Holendry a Helmuty, ty to budou mit nejtezsi! Hlavne ty lotyse nepodcenit! Jinak myslim si, ze holandani by mohli s nama prohrat, budou strasne moc motivovany a to obcas neni dobre! Kdyz se chce nejvic, nejde nic! Ostatni skupiny vyjma C jsou husty, A tam muze postoupit kdokoli a hlavne bych videl cernyho kone v Rusku (pokud se nepohadaji) a v B je to jasny, s poradim tutove zamicha Chorvatsko, blamaz by mohli udelat Anglani se superhvezdnym manekynem Beckhemem!  Kdyz nasi neco chteji ukazat, tak musi proste prejet kazdyho!
0/0
1.12.2003 10:40

Rosomak

Ekonomická síla
Je jasné, že budou tlaky, aby postoupilo Německo. Je to velká země a ohromný reklamní trh. Díky protěžování Německa to asi odserou Nizozemci, protože zařezávání Česka ve dvou zápasech by bylo příliš okaté. Ovšem ale Němci můžou motivovat Lotyše, aby proti nám dali do zápasu vše a pak proti Němcům už neměli síly... I tohle patří k fotbalu. Nezapomeňte.
0/0
1.12.2003 10:40

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Moje řeč - proč to celé vůbec hrát? Dát pohár Němcům (jsou velký trh) a bylo by
0/0
1.12.2003 10:45

justin

Re:
Motivovat Lotyše? To néééé, ti budou motivováni už tak hodně - nejspíš jejich jediná šance ukázat se na nějakém šampionátu + budou hrát o angažmá v zahraničních klubech. Tam je o motivaci už dávno postaráno.
0/0
1.12.2003 11:12

migaloo

Jedééém...
S němcema to bude dřina, protože to jsou buldoci, který jedou na doraz do poslední chvíle a hlavně mají štěstí...ale jednou už je taky musíme šmiknout na nějakým velkým turnaji!!! Všichni říkaj, že holanďani se nám budou chtít pomstít za kvalifikaci. S tím tedy nesouhlasím, protože skupinu nevyhráli zaslouženě, takže nám se nemaj za co mstít! NAOPAK!!! My se jim musíme pomstít za poslední EURO!!! Parchanti vyhráli po nafilmovaný penaltě, kterou jim daroval "ALIEN" Collina!!! Takže jasný je, že jim máme co vracet MY!!! Musíme nafoukaný tulipány zadupat do portugalskýho trávníku!!! A Lotyšsko??? To bude úvodní oříšek a zásadní zápas, který o všem rozhodne! Kvůli psychice a pohodě na další zápasy! Myslím, že se 100% koncentrací a 100% výkonem, Lotyše porazíme. Já si přál mít ve skupině Anglii a ne tulipány, protože není bohužel naším častým soupeřem, ale co naděláme...Pevně věřím, že po Euru se nám budou Oranjes vyhýbat jako čert kříži
Máme na to        
0/0
1.12.2003 10:20

hlava9876543210

jsme nejlepší!
JSME NEJLEPŠÍ, TO SNAD HOVOŘÍ ZA VŠE...
0/0
1.12.2003 9:35

HBA

Chceme-li medaili, musíme zvládnout i těžké zápasy.....
a proto si myslím, že naše skupina je sice těžká, ale hratelná. Snad se nebudeme bát Němců, kteří poslední roky fotbalově spíše tápou, na MS 2004 měli štěstí jako hrom a jejich druhé místo je trochu přeceněno, snad se nebudeme bát Nizozemska, které je samozřejmě těžký soupeř, ale které jsme zvládli v kvalifikaci a snad už vůbec se nebudeme bát Lotyšska, které je sice překvapivě místo Turecka na Euru, ale které bude určitě na velkém turnaji jedním z outsiderů....
Ano, mohli jsme dostat tzv. "příjemnější" soupeře, ale skupina D se mi zdá relativně hratelná, samozřejmě při formě našeho mužstva. Nechť se bojí Němci a Nizozemci nás, ne my jich!
0/0
1.12.2003 9:35

minipegy

Re:
jak to vidím já: s Lotyšskem 2:2 a to vyrovnáme v nastavení z penalty, s němcema hnustej fotbal a prohrajem 0:1, s holandskem parádní čutec, ale přejedou nás 4:2 a jedem domů. finále ME francie - anglie
0/0
1.12.2003 9:58

m16

Re:
Bude to trochu jinak. Do 1/4 postoupíme z 2.místa, tam vyhrajeme z Bulhary, v 1/2 porazíme Španěly na penalty a ve finále oplatíme Holanďanům porážku ze základní skupiny.
0/0
1.12.2003 10:15

Marusja @ Dusja

Vendula
Není to dobré - Holanďani, pokud se již skutečně sehráli, budou velmi silní. Němci se na nás v důležitých zápasech dokázali vždy (skoro) vyspat. Těch našich devatenáct zápasů bez porážky začíná být tak trochu problém - někdy už prohrát musíme a může to být v tu nejnevhodnější chvíli. Historie šampionátů ukazuje, že je kolikrát lepší překvapit a začít vítězit až v samotném turnaji. No doufám, že se pletu
0/0
1.12.2003 9:30

josemb

kfdj
Já si myslím, že skupina je dobra. za prvé: Holandanům máme co vracet my a ne oni (viz prohra ve skupině na minulém ME), za druhý: Němce už musíme konečně po porážkách na MS 90 a ME 96 přehrát a proč ne ted, kdy maj snad nejslabší mančaft za posledních x let. a za třetí: Lotyšsko je na ME jen náhodou..........
0/0
1.12.2003 9:24

hlava9876543210

to nejlepší, co nás mohlo potkat...
Německo: není to žádnej špičkovej mančaft a na ME se dostali tak tak. Mít jinou skupinu, tak už budou jenom sedět doma u TV.
Holandsko: porazili jsme je, takže jsme lepší, to je vše.
Lotyšsko: pokud je nepodcením (myslím ale, že se dokážeme koncentrovat), dostanou trojku.
Z toho plyne, že jediná věc, o které má smysl teď diskutovat je, koho dostaneme ve čtvrtfinále...
0/0
1.12.2003 9:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze