Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otevřít to na Chelsea? To by byla sebevražda

Smíšené pocity měl den po bezbrankové remíze na Chelsea trenér sparťanských fotbalistů Jiří Kotrba. "Během čtyř dnů jsem totiž viděl mužstvo dvou tváří," řekl. "V Jablonci to byl tým výborných jednotlivců, kteří hráli na sebe a netakticky. Ale na Chelsea to bylo jednolité mužstvo, které zahrálo takticky výborně, a v němž se jeden obětoval pro druhého."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oonew

Čapek je rudá hlásná trouba
Tak se vždycky při zápasu Sparty v ČT říkám jak to budu sledovat a po pár slovech toho rudýho redaktora Čapka už mám jasno, protože hlavně díky němu se mi Sparta při těchhle zápasech fakt protiví.Tenhle sparťanskej fanatik si v rámci svojí práce jezdí onanovat na evropský stadiony a vykřikuje o tom celýmu národu.Včera to byl opět jeden z jeho "vrcholů" kariéry.Nejenom, že nepokrytě jako fanda v hospodě kritzoval a hloupě (rozuměj zaujatě ) hodnotil některý hráče-"Krmaš je sice mladý ale nemusel by to kazit ostatním,Libor (Sionko) pere se, dře teď nasadil svůj odzbrojující klukovský úsměv :-))),Gallas tam bouchl do tyče a vzýval štěstí ,kterého měl ale dost už na Spartě když dal gól v posledních 5 minutách...." tak takový a další perly padaly z tohohle génia a já jsem si zase přál aby tam ta Chelsea dala gól hlavně kvůli němu. Fakt ho nesnáším ,jo a mimochodem teď jsem četl že sparťanský vedení chce od státu dalších 90 miliónů na to jejich tréninkový centrum 30 už jim občané Prahy ochotně zaplatili tak teď ještě 90.Ještě , že je pan primátor Bém Sparťan ... Je mi zle co všechno u nás dokáže projít za drzosti a lži, ale když jste od Koyota arény tak se nato díváte jinak že ? P.S. to že jsem zakomlexovanej a závistivej Slávista vím takže nemusíte připomínat...
0/0
27.11.2003 21:33

FrantaDrs

no, to jo...
sebevražda je pro Spartu, že angažovala takovýho joudu jako je Kotrbák...
0/0
27.11.2003 21:25

xcharlie

Kotrbo ne otevřít,ale hrát aktivní fotbal!
0/0
27.11.2003 20:16

pultr

kotrba do obrany
To ze byl Jablonec a chelsea uplne jiny zapas , nemyslim. Kdyby v Jablonci postavil stejnou taktiku jako vcera, tak verim ze bude Kotrba s vykonem steje spokojen, ale to by mu asi stacilo 11 vypasenych prasat do branky.
Je jasne ze se tam jede hlavne jen neprohrat, coz se podarilo, ale myslim ze i tak se nemusi uplne zapominat na utok. Libilo se mi ze dal Sionka dopredu , ale mel mu zajistit vypomoc, sam hrac vepredu je skoro jen na to aby vytahl jejich obranu aspon na pulku a samozrejme na postupby utok. Cekal jsem aspon jednoho ofenzivnejsiho zaloznika. Nic mene snad se aspon dostane do UEFY. Jinak Banik P*cooo
0/0
27.11.2003 17:07

fantozzi

Nevím...
Nevím, co tady všichni žehráte. Jako věrnej fanoušek Sigmy,  jsem včera seděl u bedny a držel všechny palce, aby to dopadlo dobře. Navíc fotbal, který se hrál, nebyl ani zdaleka nejhorší. Už jsem na evropské scéně viděl horší, i lepší duely. Ano, Sparta sice bránila, ale jde jí o postup a nám všem (by mělo jít) o dobré jméno našeho fotbalu ve světě. A to nezískáme snaživým výkonem a debaklem 6:0. Na jaře už nikdo nebude říkat, jak Sparta na Chelsea betonovala, ale že je Sparta po nečekaným bodovým zisku v osmifinále. A jestli si někdo myslí, že by se takhle daleko mohl dostat Baník nebo Olomouc,  Tak je podle mýho na velikym omylu. Ono jenom nasazení, bojovnost a úzkej kádr nestačí... No, nic. POdle většiny z vás jsem už teď stejně ta největší p**a, tak končím. A večer budu Teplicím a Slavii držet palce, protože jim přeju, aby se dostali co nejdál
0/0
27.11.2003 16:07

vlastaburian

Re:
Aspon nekdo, kdo se nenecha ovlivnit slepymi  emocemi a ma neco v hlave...
0/0
27.11.2003 19:20

mesijou

Poradte
nevite nekdo co je rozhodujici kriterium postupu? Pokud Besiktas remizuje a sparta vyhraje, tak budou mit oba osm bodu a dokonce muzou mit stejne skore. Nerozhoduje tam taky to, ze Besiktas dal na Sparte gol a Sparta na Besiktasi ne? Jsem z toho zmateny jak pes Goro pred Tokijem
0/0
27.11.2003 15:59

Ďourek

Re:
Myslím, že ano, ale soudím tak jenom z toho, že před pár lety na góly vstřelené na hřišti soupeře překočil Spartu Šachťor Doněck (na letný 3:2, v Doněcku 1:2).
0/0
27.11.2003 16:03

jerryy

Re:
Právě, že ten gól rozhoduje .... právě proto nechápu Kotrbovi keci o soustředění se na vlastní výkon. Pakliže se Sparta furt snaží tvrdit, že je mužstvo širší evropské špičky, předpokládám, že znali dílčí výsledky zápasu v Římě ... potom nechápu přroč se nesnažili aspoň trochu (co trochu ... trošičku) otevřít a hrát fotbal. Z výkonu nejen v anglii, ale i v turecku mám pocit, že by udělali nejlíp kdyby se ze soutěže před začátkem odhlásili. Jejich výkon (i ke pro ně snovýmu stavu skupiny) považuju za obdobnej kvalitě přenosů fotbalu na nově ....
0/0
27.11.2003 16:06

Piljo

Re:
No ja nevim, ale kdyz se podivam na ostatni tabulky, tak i vehlasnejsi muzstva nez je Sparta (Glasgow Rangers, Marseille) maji min bodu. Tak si nech keci o odhlaseni ze souteze, ty fotbalovej diletante. Krome toho kazdej bod znamena prinos do spartansky pokladny.
0/0
27.11.2003 17:39

jerryy

Re:
Kecáš nesmysly bez ohledu na podstatu .... nejde o minimum bodů, ale předváděnej fotbal. Zářivej příklad byl před hodinou v teplicích. Poměr kvalit soupisek sparta verus teplice je u jejich soupeřů možná zhruba stejný ..... JENŽE tepličtí CHTĚLI postoupit CHTĚLI vyhrát a CHTĚLI hrát fotbal ... a výsledek se dostavil i když by na ně nikdo nevsadil ani "zlámanou grešli". V tom je podstata mýho příspěvku ....
0/0
27.11.2003 20:44

Piljo

Re:
Jo aha, takze Sparta vlastne ani postoupit nechce, oni to hrajou jen tak pro prdel. Tvrdit, ze pomer kvalit souperu Sparty a Teplic je zhruba stejny, to je taky docela prdel. Podivej se na ty soupisky poradne.
0/0
28.11.2003 9:37

TomieFKA

Re:
Samozřejmě..při shodě bodů rozhodují vzájemné zápasy, oby týmy vyhráli doma, celkové skore 2:2, ale Besiktas vstřelil branku na hřišti soupeře(na Letné), a proto by případně postupoval dál..
0/0
27.11.2003 16:08

hockeysta

otevřít? ne to ,ne.
Mě by stačilo, kdybyste postavil dva útočníky a hrál fotbal na to, že chcete vyhrát. a ne, že se do poslední minuty nastavení klepete o to, aby Vám tam něco nespadlo. To není fotbal, ale bráněná a to nezajímá ani anglické diváky, ani české diváky. Vždyť přece takové zápasy jsou jedinečnou příležitostí se vytáhnout a dostat ze sebe maximum v měření s nejlepšími na světe. Když jsem se na to včera díval a po pár minutách mi došlo, o co dneska půjde, tak mi to přišlo horzně líto. Budu tady dvě hodiny civět na to, jestli se chelsea podaří dát gól. To mě fkt nebaví. To radši zůstaňte doma a nejezděte dělat ostudu do zahraničí. Vemte si příklad z Teplic.
0/0
27.11.2003 15:59

jerryy

Re:
Plně souhlasím .....
0/0
27.11.2003 16:07

lukinoo

hmmmm
Velice hezký fotbal, dvakrát jsem u něj usnul a když jsem se pokaždé probudil, bylo na obrazovce to stejné. Sparta stažená, Chelsea v útoku. Krásný fobal.
0/0
27.11.2003 15:54

picolo

Re: superpostřeh
na Primě běžely Tři oříšky ..
0/0
27.11.2003 15:58

ODShatterhand

Arthur.C.Clarke - modrá odysea
"" Baník hraje zápas o postup ze skupiny CHL 2004 na San Bernabeu s Realem Madrid:
1. průběh zápasu - deset modrých lítá ve vlastní šestnáctce a zuby nehty brání 0:0. Ronaldo neustále zesměšňuje Bolfa s Látalem, kteří se raději nechávají vystřídat. Laštůvka se divně kýve po šlupkách Roberta Carlose, které ho trefují přímo do čela. Španělští diváci a komentátoři posměšně bučí, když Raúl už asi podesáté dává Drozdovi housle. Při prvním překročení půlící čáry v 80. minutě, kdy se z modrého rohu náhle ozve hromové "baník do toho", se vyděšený Váradi raději zastavuje. V nastaveném čase má bílý balet poslední 57. vyloženou šanci - Ovšem Zidane trefuje už pojedenácté pouze tyč a branková konstrukce se hroutí k zemi. Zápas končí, modří uhráli remízu 0:0, postup do osmifinále a běží poděkovat na druhou stranu hřiště svým fanouškům, kteří si je tak mohou poprvé prohlédnout zblízka. I přes postup jsou fanoušci velice rozezleni a po hráčích házejí kelímky. 
2. průběh zápasu: Od první minuty San Bernabeu tuhne v úžasu. Jedenáct modrých ďáblů nenechává bílý balet vydechnout. Falešné křídlo Látal si dělá z Roberta Carlose legraci svými neustálými průniky a centry. Carlos se raději nechává vystřídat. Zidane a Figo jen bezmocně přihlížejí technickým finesám Bystroně, kterého je nemožné obrat o míč. I španělský král se již nechává strhnout hrou Baníku a uznale tleská. Posledních 15 minut  se hraje výhradně ve vápně Realu, ale Heinzovu střelu zastavuje snad již podesáté spojnice břevna a tyče. Rozhodčí píská konec, bílý balet šťastně vítězí 3:0 po zcela ojedinělých střelách, ale to nikoho nezajímá. Všichni španělští komentátoři s respektem hovoří o modrobílém baletu a jeho hráči jsou v obležení španělských diváků, kteří touží po jediném: urvat autogram některé z hvězd. Po audienci u krále, který je utěšuje, že poslední místo ve skupině si nezasloužili, se hrdinové vrací domů.&n
0/0
27.11.2003 15:48

Ďourek

Re:
Na to, kolik jsi takouhle slátaninou musel ztratit času, mi docela uniká smysl tvého příspěvku - zkus to prodat prodat nějakýmu nakladatelství pod názvem Klabzubova jedenáctka II, ale nevím, nevím.
Jestli ti šlo o recenze, tak do Basse máš stejně daleko, jako Kotrba k ofenzivní smršti.
0/0
27.11.2003 15:55

Piljo

Re:
To, ze ti unika smysl toho prispevku, svedci o tom, ze si mnoho inteligence nepobral. Co je lepsi? Hrat na Chelsea beton, ale mit do posledniho kola sanci na postup a drobnou financni injekci do spartansky pokladny za uhranej bod, nebo sehrat otevrenej utocnej fotbal s vysledkem 6:0 pro Chelsea. Jo a mimochodem Bass napsal Klapzubovu jedenactku, ne Klabzubovu.
0/0
27.11.2003 17:51

servigo

Re:
lepsi pro koho?
0/0
28.11.2003 8:57

Ďourek

Re:
Ještě, žes nám to vysvětlil. Takže na základě  vymyšlený reportáže k neuskutečněnému zápasu, nota bene ve dvou odlišných provedeních, se nám autor pokusil předložit myšlenku, kterou dnes v nejrůznějších obměnách omílají všichni rudoši a která se dala říci jednou větou. Nic to nemění na tom, že do podvědomí fotbalové Evropy se Sparta daleko více zapsala domácí prohrou s Realem, než  svým středečním představením.
P.S. Starýmu Klapzubovi se omlouvám - překlepnout se snad můžu, ne?
0/0
28.11.2003 9:20

Piljo

Re:
Jaký NÁM? Já to vysvětlil tobě, když ti unikl ten smysl.
0/0
28.11.2003 9:46

Ďourek

Re:
Dobrá dobrá, takže mně - a ty jsi kdo? Shatterhand už se vyslintal, tak posílá tiskového mluvčího?
0/0
28.11.2003 12:24

Piljo

Re:
Hele az se uroven tvejch prispevku priblizi alespon jedny desetine toho, co pise ODShatterhand, tak pak se projevuj.
0/0
28.11.2003 13:49

pultr

Re:
Hozne dobre, hodne vtipne, hodne paradni, jestli jsem to pochopil dobre , jinak pro toho co to nepochopil,....Do Prahy na Pamatky, do Ostravy na fotbal,....Na Spartu kvuli historickym faktum, na Banik se s historii vykaslete a zajdete se pobavit fotbalem.
0/0
27.11.2003 17:39

Piljo

Re:
Skvele:-))
0/0
27.11.2003 17:43

pultr

Re:
Dej to na stranky baniku jestli uz jsi to neucinil
0/0
27.11.2003 18:55

vlastaburian

Re:
Tak pod tohle se taky podepisuju, smal jsem se nahlas, povedene.
0/0
27.11.2003 19:22

milan30

Re: Pravda
Vždycky mě zajímal fotbal. To, co předvadla sparta, to byla účelná a účinná hra. Ale bylo to o ho**u!Budu moc rád, když postoupí, ať hrajou, ať hrajou jakou soutěž chtěj a jakou si jen přejí, ale PROBOHA, ať HRAJOU!  To, co předvádí, je děsný, nedá se na to často dívat. Nepopírám, že jsou jedinej klub, kterej, prozatím, něco na mezinárodní scéně předvádí, pominu-li Teplice, ale někdy bych blil!
Jsem strašně zvědav, jestli bude Baník aspoň tak úspěšnej, jestli budou hrát, doufám, že zase bude radost dívat se na fotbal.
Nejsem znalec, někdy nechápu, co rozhodčí pískaj, sle fotbal mám rád. A je mi úplně jedno, kdo hraje, jestli to je Boleslav, Sparta, Baník, Slávie a nebo Teplice, hlavně, když je na co koukat.
Tak všem interesovaným týmům přeju mnoho úspěchů a hlavně nám, které fotbal baví, krásnou a příjemnou podívanou se spoustou akcí, krásnejch přihrávek a situací
Omlouvám se za stylistické a pravopisné chyby.
0/0
28.11.2003 10:26

servigo

musím fandit?
nevím co to pořád máte s tím, že musím fandit spartě v LM, jako reprezentantovi ČR. To teda nemusím a nevím proč bych měl. Koeficient je nanic, jestli bude nějaké naše mužstvo mít nato, aby přešlo 1 předkolo, tak přejde i 2. Abych pravdu řekl, tak budu fandit tomu, aby tým který přijel uhrát remízu 0:0 dostal takovou nakládačku, že příšte už bude hrát normálně. Ať je to sparta, real nebo prešov. takováto remíza 0:0 je dobrá pro fanoušky jednoho klubu a jejich učetní, jinak pro nikoho a zabírá čas v televizi doopravdickému fotbalu.
0/0
27.11.2003 15:47

mummy

Sparta je v......
Nazdar Kotrbo, ty jsi se zase předvedl, proč jsi neustále lítal z lavičky. Na lavičce už nic nezmůžeš, když nedostatečně připravíš mužstvo na utkání. Nejhorší je při zápasech Lukáš Zelenka. Ten kdyby mohl,tak za Spartu ani snad nehraje.Nehraje srdcem, vždyť kdo hraje za Spartu a ještě v lize mistů, tak musí odvést 100% výkon v kažém utkání!!! Pokud v zimě nekoupí Sparta Horvátha z Teplic, tak neuhraje ani 2. místo v národní lize.Dokud Sparta nabude hrát srdcem,za nejslavnější klub u nás, pak nemá šanci na Baník ani na Sigmu Olomouc!!!!!!!!!        FansOlomouc
0/0
27.11.2003 15:35

sam_

Re:
Nezpomeň si utřít pěnu kolem úst ať si nepokapeš klávecnici..
0/0
27.11.2003 16:20

dodo77

Kotrbooo
na co si hraješ?? ty si trenér tak maximálně pro Příbram - to je tvůj strop!!! a že ste nedostali bůra? to protože Chelsea šetřila nějaké hráče a hlavně jí remíza v klidu stačila, aby měla jistej postup,, proto to dopadlo jak to dopadlo... každej si všimnul, že třeba Crespo to nijak neprožíval a místo zpracování to zkusil jen tak laxně patičkou..,nebo si tam kličkoval jak Alberto Tomba když jezdil slalom...  a ještě k tomu, neuznanej regulérní gól, břevno a tyč... stáli při Vás všichni svatý, kdyby jste dostali ten jeden gól, tak by ste i toho bůra pak dostali.. no, ikdyž asi ne, vy by ste dál bránili a pak by jste řikali, jaká to byla smůla, prohrát těsně 1:0... ach jo.. nefandim spartě, ale to že jí Ktrba trénuje jí jenom škodí...
0/0
27.11.2003 15:05

Kocek

Re:
KDYBY KDYBY KDYBY. Kdyby byl můj otec Bill Gates, tak koupim Spartu wole. Koho Chelsea šetřila?? Akorát Veróna, nikoho jinýho, takže se hoď do klidu
0/0
27.11.2003 15:30

Ravanelli

Re:
Veron je zraněný a novináři brečeli, že nemůže nastoupit. Stejně tak je po zranění Makelele. O šetření nemůže být ani řeč, protože to v Anglii moc nejde. V novinách byl tip 3:0 a měla to být snadná záležitost a předkrm pře velkým matchem s ManU o víkendu. Prostě to Sparta ubránila, nicméně jí to nebude stejně nic platné, protože jestli budou šetřit hráče, tak určitě proti Besiktasi. A po pravdě, když už Sparta nemůže postoupit do dalšího kola CHL, tak ať raději skončí 4. a Balkán cup nehraje. To je soutěž, která stejně dnes zajímá tak akorát slavíky a poděsa Straku. Raději ať se soustředí na ligu a další CHL.
0/0
27.11.2003 21:31

MK4

Nick Hornby
Nevím, jestli někdo ze zdejších čtenářů četl Fotbalovou horečku od Hornbyho, ale v jedné z pasáží píše, že fanouškovi v podstatě nezáleží na výkonu mužstva, hlavně aby se vyhrálo, i kdyby třeba soupeř měl drtivou převahu a náš tým jednou utekl a vyhrál 1:0. Souhlasím, že pro nezaujeté fanoušky (nesparťany) to nebylo ke koukání, ale já jsem spokojený s bodem a když za 14 dní jakkoli ukopou bod s Laziem, budu spokojený. Krásná hra, respektive výkon hráčů na krev mě potěší, ale když to jinak nejde přežiju to. Samozřejmě, když se koukám na zápas jiných týmů, chci hlavně vidět krásu!
0/0
27.11.2003 14:50

paolore

Re:
S Laziem sparta prohraje.
0/0
27.11.2003 14:54

MK4

Re:
uvidíme, záleží na tom, jestli budou hráči poslouchat komika Kotrbu:-)
0/0
27.11.2003 14:56

paolore

Re:
Ono to vyjde nastejno když si budou hrát co chtějí.
0/0
27.11.2003 14:57

MK4

Re:
To bude minimálně o 50% lepší než kdyby poslouchali Jirku. Je ale pravda, že i tak to asi bude nic moc. Ale třeba uvidíme něco jako na Laziu!
0/0
27.11.2003 15:01

Kocek

Re:
Nazdár, howado, ty musíš trpět co? Ona podle tebe měla Sparta prohrát doma s turkem, dostat 5 golů v Itálii i Anglii, a zatím je to trochu jinak :o)) To musí bejt strašně frustrující. Dám ti radu, nepiš už sem a bude ti líp. A zkus si najít děvče, tvoje onanie už nikoho nebaví
0/0
27.11.2003 15:00

lukvas

Re:
tebe tady vidim nejak casto, ty nemas nic jinyho na praci nez furt nekomu nadavat ty rouro
0/0
27.11.2003 15:10

Kocek

Re:
Nadávám jen tomuto magorovi, nikomu jinýmu
0/0
27.11.2003 15:13

vlastaburian

Re:
a kdyz ne, tak se zase vykecas jinak, ale nenapises sem - ja jsem nemel pravdu - , stejne jako vsichni ti syckove, co prorokovali, ze Sparta neziska ani bod, ze dostane 6 golu a podobne.
0/0
27.11.2003 19:26

lukvas

dobry
myslim,ze Sparta ukazala vsem pochybovacum, ze hrat se da s kazdym, vsichni rikali,ze tam dostanou bura a ouha.Myslim, ze kritika, že to byl hrůza styl je blbost, přece nemůžete chtít od Sparty, aby hrála otevřenej fotbal, to by pak toho bůra fakt dostali.
 
0/0
27.11.2003 14:44

hockeysta

Re:
ale Sparta nehrála fotbal. To byl nějakej jinej dosud neznámej sport.
0/0
27.11.2003 16:01

Edis

Re:
Vážně??? A jakej???  To tě lituju, když je pro tebe fotbal "neznámej sport"!
0/0
27.11.2003 16:23

Plch2

Kotrba
Měl bych tu jednu drobnou perličku:
Včera v TVP byly ještě sestřihy a tradiční rozhovory s místními odborníky:
Odborník: "..Chelsea se nedokázala prosadit..." atd.
Moderátor: "Ale trenér Kotrba řekl, že Chelsea..."
Dál nevím, protože jsem se začal smát. Tady je to samá kritika a on je zatím Kotrba v Polsku za autoritu!
0/0
27.11.2003 14:37

Kocek

Re:
E???
0/0
27.11.2003 14:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze