Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparťanskou mizérií Luhový překvapen není

První Ostrava, druhá Olomouc. Slavia se Spartou až za nimi. Je pro vás pohled na tabulku fotbalové ligy po její první polovině překvapivý? "Pro mě rozhodně ne. Odpovídá to kvalitě kádrů a hernímu projevu," říká Milan Luhový. Bývalý reprezentant se k posledním propadákům Sparty a Slavie vrací v rubrice "Očima experta" vycházející na internetových stránkách fotbal.idnes.cz

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

seba2

Milan Luhový, bývalý reprezentant
Stačí jenom nadpis, co víc bych dodal. Takový kecy bych dokázal z huby vypustit taky. Ještě sem ho neslyšel, že by nějaké náš tým doopravdy ocenil. Tak proč ty jeho chvajdy pořád někde zveřejňujete?
0/0
25.11.2003 19:27

fcb65

Luhového komentáře.
Z většiny příspěvků je jasné, že pan Luhový dokáže volit správné slova. Ne se vším se dá souhlasit, ale většimou mu soudný člověk dá za pravdu. Nelíbí se mi jen to, že jeho názory nejsou podloženy praktickou zkušeností trenéra. Jinak sparťanům můžu jen říct, že nikdo, kdo se chce dostat někam na vrchol nemůže žít jen z tradice - vzpomínat na zašlé byť sebelepší časy. Cesta na vrchol je disciplína a hlavně dřina a dřina a dřina. Pořád všichni tvrdíte, že pro Vás je LM pak dlouho nic a derby se Slávii. Nakonec tomu uvěřily i Vaše fotbalové hvězdy a mají snahu hrát aspoň v té Evropě ( i když kolikrát ani to ne) za pořádný balík peněz. A právě na hvězdné manýry je potřeba tvrdou ruku ( podívejte se jak se chová Nedvěd v repre za Brücknera a jak se choval za Chovance ) a ne po ostudě, kterou předvedli v sobotu v Jablonci dát formální pokutu cca 30 litrů na osobu, která při příjmech sparťanských hráčů působí směšně. Myslím, že Spartu čeká horká zima a pokud se nestane zázrak, můžete se dočkat velice těžkých časů.
0/0
25.11.2003 16:17

Mates fcs

výkon hráčů????
Beru,že každý zápas nemusí vyjít,ale takoví výkon co předvedla Sparta se hned tak nevidí.když jsem vyděl jak se vraceli zpět do obrany, musím říct,že moje babka chodí rychleji po ránu do obchodu. A vůbec se nedivím,že se Kotrba tak rozčiloval,ono to asi nebude jen vtom trenérovi,když se na to hráčí vy..... tak se trenér může i rozkrájet.
0/0
24.11.2003 18:37

minipegy

Re:
to by mě zajímalo co jste "vyděl, vy yntelygente"!
0/0
26.11.2003 12:25

Prince1

PRESNE TAK!
Presne jak napsal pan Luhovy, ale i kdyby to nenapsal, Ostrava ma letos jednoznacne nejlepsi a nejkvalitnejsi tym. Sparta ma nekolik osobnosti, ale je to jako Rangers v NHL, o Svaia jugens radsi nemluvim. Vidim to tak, ze o titul se popere Banik se Sigmou, o pohary pak Liberec, Synot a Sparta. Sestup je podle me taky jasnej, s Blsanama pujde Plzen kvuli soucasnym potizim... P.S. Pane Luhovy, nechtel byste jit trenovat do Brna? Ted nam odvolali trenera a potrebujem nejakou osobnost, ktera bude mit u tech nasich linych kopalistu respekt a dokaze je poradne servat, tak co?
0/0
24.11.2003 16:32

Kocek

Re:
:o)))) ty si vážně myslíš že NULOVÝ, pardon, Luhový, má u někoho respekt?? Cheche, ten a banda somálců :o)))
0/0
25.11.2003 8:56

treskoun

Re:
Kocku, že on ti Luhový nechválí Spartičku...
0/0
25.11.2003 9:54

blazena

Re:
A on už Luhový někdy někoho chválil?
0/0
25.11.2003 9:58

m6a6r6a

Re:
Tak treba spanelsky muzstva za atraktivni styl hry.
0/0
25.11.2003 12:23

koukalek

Re: A on už Luhový měl co?
Já myslím, že Luhový je soudný a dobrý výkon pochválil - možná to berete, že když pochválí Ostravu nebo Olomouc, tak to není pochvala. Ale pražská S mu mnoho šancí k pochvalám nedávají :-). Leda že by chválil, že dostali méně gólů, než si soupeř vytvořil šancí...
0/0
26.11.2003 9:21

Midke

realita
Realita je taková,že žádný klub si u nás nemůže koupit posilu za 35mil.Kč a proto se musí jen poděkovat hráčům a trenérům,že mají zájem vycepovat ze sebe resp. z druhých maximum a to,že je to mizérie...tak snad bude líp...někdy.
0/0
24.11.2003 16:27

Tomassito

Moje vidění
To jsou zase kecy na všechny strany. Fotbal mám rád a sleduju ho, docela přeju Spartě i Slávii (i když trochu míň :-) ) rozhodně mi nevadí Ostrava nebo třeba Teplice. Z čeho je mi špatně je Žižkov a díky nedivákům i Blšany. Všichni jsou vydřený z Ostravy, jo hraje pěknej fotbal, ale ... jak dlouho jí vydrží kádr, kdy se od ní odvrátí štěstí, kdy se hráči začnou podvědomě při zápasech šetřit ... ? Slávie je na odpis, rozháraná, bez stadionu (největší průpal), ale na druhou stranu je pořád na špici, stejně jako Sparta, horší je, že se nezlepšuje obecně kvalita zápasů, ale naopak. A všem chytrákům, Ostrava rozhodně není tak dobrá, abyste už teď mohli tvrdit, že nejspíš vyhraje titul a pražský S nejsou na tom tak zle aby ho naopak vyhrát nemohli ... Howg
0/0
24.11.2003 15:48

azorRK

Re:
jsem nestranej ale sam uznej sparta nebo slavie pukud nesezenou na jaro kazdej min. 5 hracu (cemuz verim ze jo) tak tu ligu nevihraji! je radost se divat na olomouc ci ostravu hraji prekrasny fotbal a myslim ze od samostatne ligy nikdo pohlednejsi nehral (predloni mozna liberec)!! vse ale kazi rozhodci! nemam rad brnenskej fotbal ale sam fanousek sparty musi uznat ze brno melo vest ze sparty domu minimalne bod!!  ja na tom fotbale byl a ten rozhodci co predved je hnus!
0/0
24.11.2003 18:08

blues

devět bodů
On sice Baník může mít náskok devět (či více) bodů po 16 kolech, ale nikdo nevíme, co s mužstvem udělá zimní přestávka, nikde není psáno, že Slavia a Sparta v Ostravě nevyhrají... prostě za 14 kol je dalších 42 bodů a tři prohry nejsou nemožné a náskok je v pytli, takže já bych ligu za rozhodnutou rozhodně nepovažoval.......
0/0
24.11.2003 15:33

CSKA Vigo

Re:
těžko přetěžko se dá ale očekávat že Sparta a Slávie taky všechno vyhrají, ke všemu ani jeden tým nemá hráče a Sparta ani trenéra
0/0
24.11.2003 18:50

Modrý býk

Luhový,
ty jsi ale borec  A to jsem ten tvůj výplod ještě nečetl! Ale jsem si jistý, že jako obvykle: " všechno jsi věděl dopředu, dávno jsi o tom mluvil s panem okresním tajemníkem,...  Má pro tebe perfektní návrh (který však už určitě pode mnou zazněl): začni trénovat alespoň polovinu mužstev v naší lize, ať se máme "na co dívat" A PŘESTAŇ JENOM KECAT OKOLO
0/0
24.11.2003 15:11

mrchodrap

Re:
Aha, Modry byku. Ty bys radsi slysel ty keci, mic je kulaty a ve fotbale se muze stat vsechno, co? Ja treba s nim nesouhlasim v tom, ze to Ostrava udrzi - meli dost stesti. Ale Sparta je taky dost krizova - o Slavii skoda  mluvit - a vsadit cokoliv, ze Sparta na jare ztrati nejmin pet bodu (uz jen derby se Slavkou a Ostrava bude dost tezke)! A to je uz pri predpokladu vitezstvi Ostarvy ted s Opavou celkem 14 bodu!!! A to je uz tretina bodu!!!
0/0
24.11.2003 15:46

Modrý býk

Re:
Jsem Sparťan a souhlasím s Tebou, že ten výkon (a nejen v Jablonci) stál za .....  Ale Ty zase uznej, že luhový opravdu jenom kecá, kritizuje a hlavně všechno věděl dávno dopředu a ničím není překvapený  Tak ať ty svoje teoretizcké schopnosti předvede v praxi, pokud bude všechno klapat jak tady pořád píše, pak se mu omluvím  
P.s.: Stejně tak mistru kozlovně
0/0
25.11.2003 8:23

Popy

To Kocek
Kocku, neopírej se tady pořád do Baníku za to, jak hrál na Letné. A k tomu, co tam kdo z baníkovců předvedl, Karlovi se taky nepovede každý zápas. Skončilo to 1:1 a aktuálně má Baník náskok 6 bodů. To je prostě fakt. Taky nesouhlasím s tím, že Sparta nemá kvalitní kádr. Má, jenomže ne na všech postech. Přál bych ti v těch několika málo zápasech, co nevysílala televize, vidět Pospěcha. A Heinz dal přibližně tolik gólů jako sparťanští útočníci všichni dohromady (navíc na Spartě hrál se střevní chřipkou). Že si někdo neudrží formu celý rok, to je přeci pochopitelné. Uvidíme na jaře, kdo z koho - a to nemyslím konfrontačně, ani nedělám ramena. Je to prostě tak a kecy o tom, kdo letos vyhraje titul a kdo koho převálcuje, jsou zatím totálně k ničemu.
0/0
24.11.2003 14:26

DeDust

Re: K tomu Heinzovi
Marek mel mozna na Sparte strevni problemy, ale podle toho co predvadel bych to tipoval spis na neco s nervovou soustavou. Tim myslim nesmyslny nakopnuti balonu na tribunu o puli a dalsi projevy, ktery nebyli ani tak nesportovni, jako sloboduchy. Zda se, ze ma hlavni predpoklad vrcholoveho sportovce: vymastenou kebuli...
0/0
24.11.2003 14:57

Padrn

Sparta nemá kádr?
Odborník na slovo vzatý. Tak Sparta nemá kádr? Poborský, Blažek, Kováč, Hubschman, Zbončák, Sionko, Labant, nakonec i ten Johana nebo Zelenka... I když to některým z nich to letos ve Spartě moc nejde, pořád jsou to špičkoví fotbalisti naší ligy. Kdybych mohl nakupovat za stejnou cenu, těžko bych před nima dal přednost třeba Látalovi, Čížkovi nebo takovému Vlčkovi, Zbožínkovi, Randovi... kteří mají v Ově resp. v Ol místo v základu. K tomu bezkonkurenční lavička, jako pojistka pro případná zranění. Sparta sice nemá kádr o dvě třídy lepší než všichni ostatní, jak se taky něky stávalo a to už je naštěstí asi skutečně historie, ale pořád má dostatečně nabitý kádr na to aby mohla být na špici. Jenže Sparta ve srovnání s Baníkem hlavně nehraje pořádný fotbal. Chybí systém, vůle, ale hlavně to tolikrát oslavované Sparťanské sebevědomí. Teď se teprve ukáže, jestli ho dokážou vyhrabat. Nyní čiší leda ze Sparťanských fanoušků.
0/0
24.11.2003 14:17

trenchard

Re:
Jak sám vidíš, ani jména výsledky nedělají - tudíž lepší Zbožínek ve formě, nežli Zbončák poloviční!!!
0/0
24.11.2003 14:25

Padrn

Re:
S tím souhlasím. O to právě jde, vytvořit z jednotlivců dobrý mančaft; dovést je k tomu, aby odváděli maximum, co v nich je. Jenom jsem se smál nad rozborem Luhového, který tvrdí, že Sparta má špatné výsledky, protože má jen "průměrný" kádr.
0/0
24.11.2003 15:10

xt1

Výborně soudruhu poručíku.
Doufám, že zítra přijde se svou troškou do mlýna soudruh kapitán Kozlovna :-)))
0/0
24.11.2003 14:07

sniper-ada

Sparta X Baník
Sparta je v krizi. To je prostě jasné. Baník bude mít po dnešku náskok 9 bodů. Jenže Pepíci jsou schopni přes zimu nakoupit další jedenáctku (i když bude polovina na odpis) a když to skloubí s tím základem, co tam mají (Poborský, Blažek, ..) bude zase hrát o titul. S Baníkem hraje rozlosování, ale proti zase určitě odchody (někdo z trojice Heinz, Pospěch, Bolf půjde, BOHUŽEL).  9 Bodů není vůbec neřešitelných. Půjde o to, jak kdo bide v zimě kupovat, resp. prodávat. P.S.jestli Sparta v Londýně uhraje bod tak jsem čínský Bůh srandy.
0/0
24.11.2003 14:04

jirky

Re:
A kde vezme přes zimu Sparta tu další jedenáctku opravdu špičkovejch borců, kteří by najednou Spartu vytáhli ze sraček  ? V naší lize těžko, ta už je vybraná do mrtě. Kdepak, to je o dlouhodobější práci a ne jen o hurá nákupech.
0/0
24.11.2003 15:47

blazena

Re:
Podle mě odejde Bolf, který se dokonce sám jasně vyjádřil v tom smyslu, že z přestupu by měl větší radost než z boje o titul. Jinak myslim, že 9 bodů je poměrně dost, zvlášť když vidim současnou "sílu" pražských S.
0/0
25.11.2003 10:06

doula

Doba temna
Podle mě ryba smrdí od hlavy. Domnívám se, že je celkem logické, že když se někdo pyšní mnoha tituly musí zákonutě přijít pád. Stajně je to s národákem hokejistů. Myslím, že žačíná doba temna pro Spartu. Dobré kluby vždy těžili z vlastních odchovanců, jen Sparta si vždy koupila koho chtěla . Těmto praktikám je konec. Myslím, že je dobře, že do klubů jako je Baník přišli dobří obchodníci. Ti už dnes vědí , že za dobré fotbalisty se v Evropě platí zlatem a ne almužnou co nabízela Sparta.. Navíc své kluby nebudou neuváženě rozprodávat protože vědí , že v LM se dají vydělat větší prachy za kolektiv než za prodej jednotlivců
0/0
24.11.2003 14:02

xt1

Re:
Sparta měla svých odchovanců vždycky dost, to že si vždycky nejlepší hráče pouze kupovala je lež. Klub prodává hráče když potřebuje peníze. To je logické. Neprodávat nejlepší hráče si u nás nemůže dlouhodobě dovolit nikdo. Za kolektiv se v LM sice vydělat dá, ale do té LM se taky musí z předkola postoupit.
0/0
24.11.2003 14:11

Ďourek

Re:
Já bych to viděl trošku jinak: Sparta samozřejmě vychovala pro první ligu spoustu hráčů, ale zvykla si stahovat pod sebe jenom ty nejlepší, takže svoje odchovance pouštěla často za mizivou náhradu a pokud se někde rozehráli, tak je za těžký peníz kupovala zpátky (a nebo taky ne). takových hráčů bylo: Vlastimil Svoboda, Týce, Lukáš Zelenka, Pospíšil, Horváth (ten svůj jediný titul získal jako sedmnáctiletý člen širšího kádru Sparty v roce 94) a to jsem jenom namátkou sáhl do paměti. Z toho vyplývá, že umíte vychovat hráče, ale protože jste to léta nepotřebovali, tak to nejsou ti nej, co z naší republiky vyjdou (Rosa a Novotný byli dva za deset let) - to se budete muset učit - Já vím Slavia je na tom podobně
0/0
24.11.2003 14:37

xt1

Re:
Jo tohle já všechno vím. Taky Berger, kterého nám tehdy Ježek odnesl sebou do Slavie :-) Mě spíš šlo o to vyvrátit ty předchozí bludy některých lidí o tom, že Sparta nikdy žádné odchovance neměla (zvlášť od baníkovců tu působí směšně - začali něco pořádnýho hrát až s příchodem olomoučáků Henize a Látala) :-) Další věc je, že běžná praxe funguje tak, že mateřský klub má procenta z toho, když se např. Spartě pak podaří hráče prodat dál do zahraničí. Jestli to v Baníku dělali nebo ne, to nevím, pokud ne - jejich chyba.
0/0
24.11.2003 15:20

Ďourek

Re:
Procenta se dají obejít - zeptej se Plzeňáků na Nedvěda . Navíc prodejem rovnou ven vždycky získáš více než procentama z prodeje někoho jiného - i když se ten hráč jinde zhodnotil více.
Fakt je ten, že na začátku devadesátých let a v podstatě až do jejich konce bylo jedinou otázkou, jestli nadějný mladík skončí ve Spartě, nebo ve Slavii a tohle padlo víceméně Barošem. Většina ostatních týmů musela sestavu slepit z odchovanců + hráčů, které objevili v nižších soutěžích, nebo v zahraničí a + jednu dvě draze koupenou hvězdičku. Tohle teď čeká i nás a málo platný, zatím nám to moc nejde - pomoc ze zahraničí se Vám nepovedla. Nám se moc nedaří ti odchovanci, ale u těch je šance, že se to ještě naučí - ale ne všichni a ne hned - zdá se že nás může čekat taky bezpohárové období
Jinak Baníkovci - zase na druhou stranu Heinz a Látal jsou ty dvě koupené hvězdičky, které doplňují  a vyšperkovávají vlastní zdroje...
0/0
24.11.2003 16:05

xt1

Re:
Myslím, že Plzeň tenkrát vyhrála tu arbitráž, když se je Rezeš, (ta svině) pokusil podrazit. Na dobu kdy byla ve Spartě ta jeho banda nevzpomínám vůbec rád. Ve Spartě bylo nejvíc talentů v době kdy je pro Spartu vyhledával Tomáš Pospíchal, ten měl skutečně "čuch" na hráče a uměl rozpoznat talent už v hodně mladém věku. Bezpohárové období nás čekat nebude, možná období bez LM, ale jiný pohár než LM, stejně nemá cenu hrát. Na Uefě vyděláš jenom když ji celou vyhraješ. Výdělkem z poháru UEFA neudržíš hráče a tím pádem se ti rozpadne kádr nebo aspoň jeho část zodpovědná za góly v sítích soupeřů. Taky je neprodáš za takovou cenu jako kdyby LM hráli (Vachoušek, Skácel).
0/0
24.11.2003 16:31

Rahon

Re:
Máš pravdu, Baník neměl nikdy odchovance..  Srníček, Řepka, Jankulovski,  Galásek, Baroš, Svěrkoš, Sionko...  Baníčku, my jsme s Tebou...
0/0
24.11.2003 18:11

koukalek

Re: Jestli myslíš % kterýma Sparta někoho
doběhla prodejem hráče přes Košice (0) a potom ven (vše pro Spartu), tak na to už se ostatní mužstva Spartě vykakají :-). A proč brát pár mizerných procent jako milodar Sparty, když mohou prodat ven sami za desítky či stovky milionů? A uvědom si, chudinko, že jen hráčů Ostravy prošlo Spartou za posledních pár let nejméně na půl jedenáctky. A kdyby neprošli Spartou, tak už Ostrava hrála pár let na špici i bez Látala a Heinze :-). Ale jsem potěšen, že obchodní inteligence ostatních mužstev v lize stoupá a začínají hráče raději prodávat sami rovnou ven a za více a bez posílení Sparty (nejsem přítelem bývalého sovětského modelu hokeje, že všichni slušní hráči mají být v jednom mužstvu, aby se sehráli pro reprezentaci - v lize jsem potom nemusel koukat na fotbal v televizi spoustu let, protože od té zoufalé úrovně bolely oči).
0/0
26.11.2003 9:40

Tobias_Sammet

má to hlavu a patu
má svůj názor , za ním si stojí a neodchyluje se od něj. Nebojí se jít proti většinovému myšlení, proto je mi sympatický.
0/0
24.11.2003 13:54

NOSTRADAMUS

Re:
Je to ukázkový blb a kdo to není schopen rozlišit, může si s ním podat ruku.
0/0
24.11.2003 14:23

Dermoš

Luhovej je Všeználek
Vůbec se nedivím, že Luhovej není ničím překvapenej, i Vědma z Matrixu toho ví jenom polovinu co on...
0/0
24.11.2003 13:46

Kocek

Re:
chacháááááá, tleskám, to bylo dost dobrý :o))))))))))
0/0
24.11.2003 13:53

Dermoš

Re:
Spartě sice rozhodně nefandím, ale když někdo po dost překvapivým průběhu ligy tvrdí, že překvapenej vůbec není, tak kecá! A nebo je to Všeználek...o)
0/0
24.11.2003 14:12

Brno 7

S+S
Je pravda, že za Spartu i za Slavii hraje nyní v základu tolik dřev, jak už dlouho ne. Johana, Zelenka,  Hrdlička, Piták a podobní, to je výsměch.  Rovněž trenéři nejsou špičkoví.  Kotrba - to je šedý průměr, Beránek mi nebyl sympatický nikdy. Už jako hráč byl typický obránce - kopyto s nulovou technikou, typický symbol slávistické mizérie 80.let.  Jako trenér nedosáhl v podstatě ničeho, jednadvacítka byla zásluha Brücknera.  Ve Slavii je situace tragičtější než ve Spartě, na rozdíl od Sparty nemá  peníze.  Odchod Lešky nepomůže,  otázkou je, kdo přijde po něm.  Ve Spartě by stačilo, aby Košťál měl trochu víc odvahy a tvrdosti.  Měl by  nemilosrdně potírat manýry chovancovsko-haškovské éry (tak typické pro naši reprezentaci za trenéra Chovance)  ,  které z reprezentace za Brücknera zmizely, ale ve Spartě mají stále úrodnou půdu. Jsou vlastní jak některým hráčům (zvláště pak Zelenkovi), tak členům realizačního týmu ( masér Poustka,  kustod John).   
0/0
24.11.2003 13:46

Jitrocel

Re:
hm, tak až na trochu toho vyčpělého moraváctví :-) ok, Beránek je svázanej poměrama ve Slávce, ale popis situace ve Spartě je minimálně na zamyšlení
0/0
24.11.2003 13:55

Pavlik-oz

Re:
Bravoooo!!: manýry chovancovsko-haškovské éry, jses muj clovek (nebo lidi ) S+S. Tyhle dva vejlupky naseho fotbalu mam uplne nejradsi.
0/0
24.11.2003 13:58

Baxter

!
Je to jeho subjektivní názor, který nemá na nic vliv, tak nevím proč se tu všichni kvůli tomu rozčilujete.
0/0
24.11.2003 13:45

Popy

O titulu
Už mě to unavuje, jak se tady pořád žvatlá, kdo vyhraje titul a kdo vypadne ve kterém kole CHL nabo UEFy. Pravda je, že Sparta má blbě poskládaný kádr, protože pokud chce něco uhrát, měla by doplnit přinejmenším někoho na kraje obrany, do útoku a někoho tvořivého do středu zálohy. Bez dobrých krajních obránců se dneska hrát nedá (i když Pergl dělá, co může, to je pravda) a pokud všichni sparťanští útočníci dali dohromady méně gólů než Reiter, je to na pováženou. A o Zelenkovi už jsem tady psal - zahraje jeden z pěti šesti zápasů. Jelikož už jich bylo od Besiktase dost a dost, je naděje, že se mu povede právě ten na Chelsea. Ale raději bych dal přednost doma Laziu, ať jsou aspoň v UEFě. K Baníku. Nikde není psáno, že se na jaře složí. Vzpomeňme na rok, kdy byl ve Spartě Hřebík. Tipoval snad po podzimu někdo, že Sparta nevyhraje titul. Spartě se nepovedl podzim, pokud odejde Sionko, nemusí se povést ani jaro. A Slavia letos na titul opravdu nemá. Zvlášť teď. Čili - pokud Baník porazí Opavu a neprohraje s Budějkami, vidím to buď Baník, nebo Sparta. Olomouc je dobrá, ale tak stálou výkonnost, aby dotáhla osm devět bodů na Baník a zároveň získala více bodů než Sparta, nemá.
0/0
24.11.2003 13:44

doula

Re:
Proč furt kalkuluješ se Spartou. Už jsem psal, že je ze hry ven!!! Nebuď zaslepenec. S tímto mančaftem na to nemá¨a nikdo kvalitní není k dispozici. Možná ale koupí nejakou zahraniční posilu z Černé Hory, Srbska nebo od jinud (rozuměj z východu )
0/0
24.11.2003 13:48

Popy

Re:
Protože se Spartou se kalkulovat prostě musí. Těch osm nebo kolik titulů z deseti hovoří za vše. Upřímně říkám, že bych byl nejraději, kdyby Sparta hrála jako za Honzy Bergera tak o čtvrté, páté místo (nechci popudit sparťany a napsat, že bych byl nejraději, kdyby spadla z ligy; pád z ligy navíc přeju už leta jednomu jedinému mužstvu, totiž FC Horník Žižkov), ale to je nereálné. Zkušenosti, peníze (v dobrém i zlém), Poborský, Blažek (pokud zůstane), to je nezanedbatelná síla.
0/0
24.11.2003 13:54

doula

Re:
Podle mě ryba smrdí od hlavy. Domnívám se, že je celkem logické, že když se někdo pyšní mnoha tituly musí zákonutě přijít pád. Stajně je to s národákem hokejistů. Myslím, že žačíná doba temna pro Spartu. Dobré kluby vždy těžili z vlastních odchovanců, jen Sparta si vždy koupila koho chtěla . Těmto praktikám je konec. Myslím, že je dobře, že do klubů jako je Baník přišli dobří obchodníci. Ti už dnes vědí , že za dobré fotbalisty se v Evropě platí zlatem a ne almužnou co nabízela Sparta.. Navíc své kluby nebudou neuváženě rozprodávat protože vědí , že v LM se dají vydělat větší prachy za kolektiv než za prodej jednotlivců.
0/0
24.11.2003 14:00

Popy

Re:
Jasně, taky si myslím, že poslední hráč, který šel do Sparty z Olomouce, byl Kováč. A že z Baníku taky ten zástup hráčů definitivně skončil. Možná ještě Brno ze zoufalství prodá Pacandu, i když ani to si myslím, že nebude tak lehké. Takže odkud by ty posily měly přijít? Budějky, Jablonec, Plzeň apod. Máš pravdu. Ale i tak si myslím, že Sparta ještě na jaře zaútočí. Zvlášť, pokud vypadne z pohárů a trochu se sehraje.
0/0
24.11.2003 14:08

Pavlik-oz

Miiilan Luhovy!
At si o nem mysli kdo chce co chce, vzdycky svejma komentarema udela peknej pruvan, jen se podivejte kolik z vas pekne nasral:-))) a tipuju ze vetsinou spartanu  Jen at dal chodi do telky a mluvi tam pekne ostre, vzdyt na tu bidu v nasi lize se neda absolutne koukat! A jeste kdyz ji prenasi nase-vase tv nova:-) At udela v nasi lize ,stejne jako Lihac, pruvan taky nakej ten skoro zapomenutej Banik:-) Vivat Nedved a repreeeee
0/0
24.11.2003 13:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze