Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jedenadvacítka ztratila vyhranou partii

Fotbalisté české jedenadvacítky si postup na mistrovství Evropy nechali proklouznout mezi prsty, radují se Švýcaři. Po vítězství 2:1 v Basileji vedlo Česko v ostravské odvetě 1:0 a navíc hrálo od 63. minuty proti deseti. Přesto domácí hráči nechali oslabené Švýcary skóre otočit na 1:2. Po bezbrankovém prodloužení potom Ličkovi svěřenci neuspěli ani v závěrečném penaltovém rozstřelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pucboj

blamáž
Mladíci, coby páni fotbalisté se musí ještě hodně učit. Všichni si myslí, že jedině oni to umí. Teď dostali pořádně přes prsty a doufám, že se jim ty namyšlené hlavy vrátí zpátky na krk. Za to co předvedli bych jim sebral veškeré finanční ohodnocení a nechal je zaplatit jejich nákladné soustředění.
0/0
21.11.2003 10:58

INSERT

AATOM
e: (INSET, 20.11.2003 18:42)
jak jsem viděl poprvé tvůj příspěvek, tak jsem se napřed zblil a pak vygrcal...ty jsi obyčejná vagína politá sparťanským semenem smíchaným s čerstvým rozmazaným průjmem...a ještě k tomu trochu krámů
0/0
21.11.2003 8:24

INSERT

KOCEK
KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTLKOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL KOCEK JE TROTL
0/0
20.11.2003 20:23

Mirek Bushín

Re: mělo tam být "kokodák" nebo ne?
Re: (Kocek, 20.11.2003 9:31) Škoda že nemáš zrcadlo, pak bys ho viděl. Bacha ať ti někdo neinsertuje přes hubu, píšeš jak kokod
0/0
21.11.2003 7:57

angel10

Prostě je to sport
Nevím, kolik z vás se dívalo přímo na Bazalech a kolik doma u telky, protože u telky to může vypadat jinak. Z mého pohledu jsme si to prostě prohráli sami, je to velká škoda. Odpadli jsme po tom vyloučení, tady se jenom potvrdilo pravidlo, že ne vždy je to výhoda hrát proti deseti. Mi to připadalo, jako kdyby naši úplně stuhli. Jinak kritizovat kluky nebudu a zvláště za penalty ne, ty jsou hodně o štěstí a o tom, jak má kdo silný nervy. Kluci jsou mladí a doufám, že se z toho poučí, je to prostě škoda, hlavně pro ně, mohli se ukázat ve světě. Tady všichni sledujou 21-čku jen tehdy, kdy se daří (ostatně tak jako u většiny sportů). Jen mě trošku zarazilo, jak tady někdo kritizoval Filipa Trojana, já bych řekla, že určitě nejmíň v prvním poločase byl jeden z nejlepších na hřišti. To u druhého útočníka (V. Svěrkoš) mě spíš překvapilo, že ho trenér nevystřídal. Moc mu to nešlo, umí zahrát podstatně líp.
0/0
20.11.2003 17:06

nirvanalive

Re:
Trenér Svěrkoše nestřídal a na rozhodující penaltu poslal hráče, kterému se nedaří buď: tomu nerozumí, nebo to prodal.
0/0
20.11.2003 20:04

pedrito

Re:
nechci hájit ličku, ale to jsou jako ty chyby, které nám to prohrály? to snad ne. nominoval a taky postavil to nejlepší, co v této kategorii máme, a hráči prostě propadli - fakt chyba trenéra...to jako trenéři mají motivovat hráče před rozhodujícím a veledůležitým zápasem? ostatně nepochybuji, že přesně to dělal a nevedlo to k ničemu. brečíš na špatném hrobě, prohráli to především hráči a zase hráči
0/0
20.11.2003 20:38

nirvanalive

Re:
hráči znervozněli a dělali chyby. Pak je na trenérovi, aby uklidnil hru. podle mně tu hru ještě víc poškodil střídáním a neuklidnil ji vůbec. čili trenér za to nemůže. Je to jen nezaujatý divák, Viděli jste co dělal trener hostů? A viděli jste jak hráči zpívali hymnu? A co naše hvězdy??? Lička může jít tak akorát do divize...
0/0
20.11.2003 20:52

_Warapeidza

Fotbal??
Zápas se podle mně měl rozhodnout v prvním poločase- Švýcaři hráli vabank, a kdyby naši proměnili jen polovinu jasných šancí, tak nebylo ve druhé půli o co hrát...
Poté co jsme vstřelili první gól, a Švýcar byl vyloučen (za co to vůbec bylo???- protesty???), jsme ze hřiště úplně zmizeli. Koukal jsem jako blázen, jak nás Švýcaři v deseti válcujou. Místo toho, aby si naši mladíci dali míč v klidu a přesně do nohy do stran a rozběhali tak oslabené hosty, začali hrát nakopávané balóny, které Švýcaři v pohodu sklepávali a vyráželi s nimi hned dopředu. Poté většinou následoval zbytečně agresivní zákrok našich hráčů, kteří jakoby tím chtěli dokázat, že se porvou o každý míč... =>faul =>poté standartka a z toho následně i dva góly v naší síti...
Jestli pan Lička skutečně nevidí nic špatného na předvené hře, pak pravděpodobně úplně přišel o oči, a nebo se zbláznil...
0/0
20.11.2003 13:15

pedrito

Re:
Kdyby naši proměnili jen polovinu jasných šancí, tak vsítili půl branky. Měli toiž jasnou šanci pouze jedinou (Lička ze strany sám na brankáře) a to ne za první poločas, ale za celých 120 minut. Raději si přiznejme, že toto mužstvo nepostoupilo, protože na to nemělo (důkazem je to, že je ti Švýcaři taky nakonec vyřadili). Bohužel to asi nebude jen v tom trenérovi, ale taky v těch hráčích, ne? Švýcaři nehráli žádný super fotbal, spíše více agresivity než umu, ale ani na to naši nestačili, takže je problém v trenérovi? Vybral špatné hráče? - to těžko, lepší totiž nemáme? Špatná taktika? - ať už byla jakákoliv , dobří fotbalisté by Švýcarsko porazili, zatímco naši hráči za celý zápas nepředvedli nic - to asi nebude vinou taktiky ani koučování. Jinak Lička by měl u reprezentace skončit, nedokázal s ní nic a je na řadě zase jiný trenér.
0/0
20.11.2003 14:02

nirvanalive

Re:
švýcaři nehráli žádný super fotbal, ale hráli učelně a to se počítá. Myslím že takhle porazili i vicemistry Francii,ale v tom si nejsem jistý. Chyba je jasně u trenéra, ale hráče neobhajuji. Kdo máte videozáznam, mrkněte se na uvodní ceremoniál. švýcaři hymnu zpívali a bylo jasné, že dají do toho zápasu vše a naše hvězdy ani neotevřeli usta, prostě profíci. Soupeř vyhrál zaslouženě. Přeju jim to. 
0/0
20.11.2003 20:12

john_book

jak se bojuje o postup
Nevím, kdo měl včera možnost na Galaxii možnost sledovat přímý přenos Holandsko _ Skotsko (baráž ME). To byl jasný příklad, jak se bojuje za dres, jak se bojuje o postup. To našim mladíkům (bohužel, nejen ve fotbalu) chybí. Brečet po neproměněné desítce, to už je pozdě a svádět všechno na Koláře je nesmysl. O tom, že to není všechno docela v pořádku, svědčily už prapodivné výsledky v kvalifikaci, byť nakonce byla baráž vybojována. Nicméně, ČFS měl už dřív zakročit, a dát k mužstvu trenéra a ne strýce Ličku. Ten tak s Vízkem pokecat u piva, ale trénovat? Hrůza.............
0/0
20.11.2003 12:27

Konstrukter

Re:
Jasně,hlavně Skoti předvedli tu správnou bojovnost co?
0/0
20.11.2003 12:32

john_book

Re:
komu není rady tomu není pomoci
0/0
20.11.2003 12:49

john_book

Re:
Pro méně chápavé ještě doplňuji, že jsem samozřejmě měl na mysli výkon nizozemců.
0/0
20.11.2003 12:50

stpompo

POHODA
JÁ BYCH TO NĚJAK NEODSUZOVAL - TO ŽE VYPADLI, STEJNĚ NA 21 MOC NIKDO NEHLEDÍ - ALE ALESPON SE UKÁZALO, KDTEŘÍ HRÁČI BUDOU MÍT JEDNOU NA TO BĚHAT V "A" TEAMU - - MYSLÍM ŽE PLAŠIL BYL JASNĚ NEJLEPŠÍ NA HŘIŠTI A MÁ DOCELA PERSPEKTIVU, ALE JINAK ZOUFALSTVÍ (NEJVÍC ME SR...O, JAK SI NAŠI DALI NARÁŽEČKU NA 2 METRY A POŘÁD JENOM VRCHEM. OD TRENÉRA STAČILO JEN PÁR SLOV:::::""" HOŠI, ZKUSTE TO POZEMI, """""
0/0
20.11.2003 11:19

john_book

Re:
to by ten pán co si říká trenér, musel o fotbale něco vědět. Jako hráč ano, jako trenér sra*ka. Jak může trenér týmu (který po vítězství venku, po vyloučení prothráče, v domácím prostředí prohraje góly ze závěru utkání) po zápase říct, že není nic co by týmu mohl vytknout. Asi byl ty cca dvě hodiny někde jinde. Myslím, že p.Brückner byl na mašli z toho, jak se dá během roku zmrvit dobrý tým.
0/0
20.11.2003 12:22

technofreak

Ať si to kluci užijou teď
...dokud mají celou kariéru před sebou. Zažít takovouhle nesmyslnou prohru v jedenadvacítkách jim může spíš prospět. Naučí se aspoň že zalézt a nebojovat se nikdy nevyplácí. Byl to docela kontrast s tím, co třeba předvedla "dospělá" repre v Rakousku, kde otočila nepříznivý stav na konci utkání. Ať si to mladí uvědomí, že fotbal se hraje takhle a dokud se to nenaučí, nemůžou na úspěchy pomýšlet. A s tím koučováním - nezbývá než souhlasit.
0/0
20.11.2003 10:09

martas1

Penalty
To, ze nekdo v tak dulezitem zapase, kdy jde o vsechno, se da pochopit (proste nervy a nezkusenost), Ale tohle utkani prece nemelo k penaltam dojit - stav 1:0 proti deseti v podstate celej zapas? co k tomu rict Dekujeme "trenere"! super taktika
0/0
20.11.2003 10:00

kramaric

Jednoznačně prokoučované.
Není co dodat - prokoučované!
0/0
20.11.2003 9:47

balloonbalcy8

Hmm ...
Jak to, že pan Lička nenašel na našem výkonu žádnou chybu?!? Já a pár lidí kolem mě jich našlo poměrně dost a to i za příznivého stavu ... Prohospodařit takhle ideálně rozehranou baráž  ... Je to škoda, protože Švýcaři nebyli rozhodně lepším týmem, jejich hra byla hrozná a vlastně až na dvě standardní situace toho moc nepředvedli ... O to víc nás to může mrzet ... Ať si to teď pan Lička srovná v hlavě, určitě musí dojít k rozdílnému názoru, než který vyřkl hned po zápase ...  Někteří hráči by se měli zamyslet hlavně sami nad sebou ... Slepička, Trojan, ...
0/0
20.11.2003 9:39

switch

Re:
A co se kdyby se takhle zamysleli LIčka, Lička a LIčka .... a ještě jeden Lička ..... a támhleten Lička taky ....
0/0
20.11.2003 9:42

john_book

Re:
 
0/0
20.11.2003 12:41

pedrito

Re: Švýcaři byli hrozní?
Jestli byla hra Švýcarů hrozná, co si potom myslet o hře našich reprezentantů? Nepředvedli vůbec nic - kolik si vytvořili šancí, tedy kromě branky z rohu? - jednu jedinou (Lička) za celých 120 minut. To je tragedie. Nevidím nic, v čem by byli naši lepší, možná v tom, že méně faulovali. Výkon Švýcarů byl snad až příliš agresivní, ovšem je vidět, že to byl způsob, jak přes naše mužstvo postoupit. V minulých příspěvcích tady někteří kritizovali Laštůvku - tak jestli si někdo myslí, že nám to prohrál brankář, tak fotbalu rozumí skutečně jak ta koza náklaďáku. Prohráli si to totiž všichni hráči bez rozdílu, lepší bohužel asi momentálně nemáme - i když v případě Koláře bych se dost divil, takového frajera, co toho umí z fotbalu pramálo, to se jen tak nevidí. Trenér udělal jedno špatné střídání, ale Lička (ač ho nemám rád) to utkání z lavičky asi nevyhraje, to musejí hráči na hřišti.
0/0
20.11.2003 10:59

switch

Lička
Doufám, že ten pán již není trenérem repre ......
0/0
20.11.2003 9:36

iq-tyqe

Antifotbal
Na to se nedalo koukat...
0/0
20.11.2003 9:05

clarac

ubohost
Co to je za bláboly pane Ličko?.To, že jste zápas prokaučoval je evidentní.Vést a hrát proti deseti chce samozřejmě jiný systém hry.Ale jen se pasivně bránit. To jsme urazili fotbalového Pána Boha a postup jsme si nezasloužili. Švýcaři, přestože hráli o deseti a dost tvrdě ,nám dali lekci a zaslouženě postoupili. Naše hvězdičky mě sklamaly. Švýcaři dali do hry více srdce a touhy po vítězství. Tvrzení, že to byla nevýhoda hrát proti deseti neberu. Za tak dlouhou dobu (cca hodinu) se to mělo projevit v přečíslení. Jenže naši mladíci nic nevymysleli a vlastně se i v prodloužení bránili.
0/0
20.11.2003 8:52

Havirov Devils ! ! !

EU
 OSTUDA, jednoznacne          Licka VEN, tak silene stridani snad nemuze normalni mozek vyplodit    
0/0
20.11.2003 8:48

Alena1

Re:
Svatá pravda, nic víc k tomu není třeba dodávat.
0/0
20.11.2003 9:28

indza

Co by ještě chtěli
Vedli jsme, dali gól, bylo nás o jednoho víc, hrali jsme doma, Švícaři  měli trenéra na tribuně, prvni penaltu nedali ...Jenže naši hoši to tak zoufale a bez nápadu pleskali, že to snad nemohlo dopadnout jinak a Ti Švícaři si to snad i zasloužili.
0/0
20.11.2003 8:46

bosch

postřehy
Prostředí-perfektní, diváci skvělí, jinde by tolik lidí nepřišlo. Fandili výborně a jak seskládali po jednotlivcích vlajku bylo super. Jen jsem čekal, kdy začnou pískat, když se nedařilo, ale asi byli taky v šoku. Zápas- zpočátku vypadalo všechno úplně jasně, i rozhodčí se mi zdálo, že píská všechno pro nás. Naši hráli sebejistě s vědomím, že vše je jasný. Švýcaři se jen rozčilovali a vypadalo to, že i jim je vše jasný. Oslabení je ale semklo a vyburcovalo a naši naopak propadli. Hráli ustrašeně, naprosto bez myšlenky, bez nápadu. Chyběli úniky, narážečky, střely, pohyb i kloudná přihrávka. Prostě hráli hrozně a i když to vypadalo jako utopie, bylo otázkou času, kdy dostanou gól. Že byl jeden vlastní, to se stává. Z toho bych "střelce" nevinil. Tým jako celek hrál mizerně. Byla to vzpomínka na baráž s Belgií, kdy bylo taky zdánliově vše jasný. Tady to bylo v mladším vydání. Je to škoda. Komentář v TV-Nevím, kdo zápas spolukomentoval, ale byl pořád v pohodě. Prý se nic neděje, je to jasný. Švýcaři dali gól - pohoda, stejně je to jasný. Prodloužení - je to jasný, vyhrajeme. Poslední penalta - Kolář je borec, ten v pohodě dává. A ono bác. Konec.
 
0/0
20.11.2003 8:45

clarac

Re:
Naprosto souhlasím.
0/0
20.11.2003 8:54

prdly

Je to skoda
Musim souhlasit, ze trener Licka opravdu asi neni zadna hvezda, ale na druhe strane fotbal hraji hraci a ne treneri. Prvni polocas byl excelentni a svycari vubec nevedeli co se deje. Ve druhem polocase se hraci chteli vic predvadet nez hrat, ale moc jim to neslo. Pak ovsem prislo nestastne stridani a Slepicka zvoral co mohl :-( Dva kontakty, dva fauly a z druheho gol. Proc se pak hraci sesypali misto toho aby zacli hrat nevim. To jsou vsichni vrcholovi sportovci takove babovky a uzlicky nervu? Kolar to sice trochu rozhybal, ale nez se rozehral, tak zbytecnymi fauly nejmin dva utoky zrusil. A ze Licka trenuje syna? Ma ho snad proto ignorovat? Myslim, ze tenhle mladej dokazuje, ze hrat umi. A myslim, ze na hristi bylo vice mnohem horsich hracu. Co se tyce vlastence, Lastuvka si mozna mel zarvat vic, ale myslim, ze Koubsky byl aktivni na nespravnem miste. Zadny cerveny tam nebyl, tak nevim co divocil. A zrejme ani Lastuvka nepredpokladal (a pravem), ze nekdo bude takhle trojcit. Co chtel Koubsky uhrat? Roh? Proc?
Myslim, ze to mrzi hlavne ty hrace samotne a neni treba na nekoho hazet spinu. Hrali co umeli, mozna nemeli trosku stesti, mozna i umu a pak si postoupit nezaslouzili, ale je to jen sport a neni kazdy den posviceni. Prejme jim, aby si to vzali k srdci a poucili se, vzdyt co te nezabije, to te posili. I kdyz podle me prevysovali soupere po vsech strankach (i vystupovanim).
0/0
20.11.2003 8:42

Rezen

Re:
No, popravde zrovna mladej Licka se neukazal ve druhym polocase jako talent od panaboha..nehlede na to, ze Slepicka tam aspon behal..ze neco zkazil, to se stane, je agresivni, takovej mladsi Baros, rozhodne byl daleko aktivnejsi..a kdo nic nedela, nic nezkazi..proto byl mozna vic videt nez ten junior debilniho trenera...
0/0
20.11.2003 8:46

picolo

Re: Souhlasím a ne to,že
1. Hráče nominuje a systém hry na hřišti určuje trenér a ne hráči. Přitom už z předchozích zápasů 21 (viz  např. doma s Nizozemci)byl na place zřejmý chaos a naivita. Včera např. klasická ukázka při katastrofálním  bránění standartních situaci Švýcarů, padly z toho oba goly.Přitom je nad slunce jasné, že v deseti se právě nejvíce zaměřím na standarky, a
2. právě trenér má snad mužstvo při zápase koučovat,což u "lvíčat "platí dvojnásob.Je přece logické, že nemůžou mít tolik zkušeností  a zde "pan trenér" Lička naprosto zklamal - prokaučovat zápas proti deseti,když vedu prakticky o dvě brany (stav 1:0 a minulý zápas 2:1), to se hned tak nevidí.
Takže pane Ličko,děkujem  a odejděte...
,
0/0
20.11.2003 9:16

picolo

Re: Souhlasím až na to,že
1. Hráče nominuje a systém hry na hřišti určuje trenér a ne hráči. Přitom už z předchozích zápasů 21 (viz  např. doma s Nizozemci)byl na place zřejmý chaos a naivita. Včera např. klasická ukázka při katastrofálním  bránění standartních situaci Švýcarů, padly z toho oba goly .Přitom je nad slunce jasné, že v deseti se právě nejvíce zaměřím na standarky, a
2. právě trenér má snad mužstvo při zápase koučovat,což u "lvíčat "platí dvojnásob.Je přece logické, že nemůžou mít tolik zkušeností  a zde "pan trenér" Lička naprosto zklamal - prokaučovat zápas proti deseti,když vedu prakticky o dvě brany (stav 1:0 a minulý zápas 2:1), to se hned tak nevidí.
Takže pane Ličko,děkujem  a odejděte...
,
0/0
20.11.2003 9:21

Rezen

Nesouhlasim s HBA
Vyrazeni se stat melo a jsem rad...Licka je pako, jeho fotbal byl tragickej, respektive fotbal jeho lvicat...nedalo se na to koukat, jedinej rozbehanej byl Slepicka..vlastni gol, to se holt stane, ale dostat dva usmudlany goly znamena, ze lvicata, to byla jeste vetsi smudlarna...budu fandit Svycarum, zcela si to zaslouzili..a debil Sverkos kopnul prvni penaltu na bliti, stejne jako Kolar...slzy nepomuzou, s takovou hle formou by vas porazily i mancafty ze treti tridy...bridilove!!!!
0/0
20.11.2003 8:39

HBA

Re:
Myslel jsem to tak, že ztratit jistý postup ( a patrně i alespoň jednogólové vedení ) se stát nemělo a asi nikdo Švýcarům v nějaké 75.minutě včerejšího zápasu nevěřil. Ale jinak je naše vyřazení odraz jednak neschopnosti hráčů udržet pár minut míč od branky, v klidu řešit relativně jednoduché situace (trestňák, ze kterého Švýcaři vyrovnali nebylo nic složitého, ale to by musel Plašil jít trochu do míče a Laštůvka být trochu jinde, nicméně vlastní gól z rohu si takhle dají možná žáčci, protože nejbližší Švýcar byl bůhvíkde), dobře kaučovat, protože se některé věci nechaly dělat jinak, koneckonců závěr byl o psychice, která u našeho týmu byla dole a takový Koubský po vlastním gólu ani nevěděl, čí je. Pokud se vyřazení stát mělo - a jen budoucnost ukáže třeba kolik hráčů Ličkova výběru se kam dostane - pak snad kvůli brždění přílišné fotbalové euforie, která u nás nejen pro postup 21 panovala. Třeba na teletextu ČT1 jsem se v době zápasu dočítal na straně 227 o našem možném pořadatelství závěrečných bojů a licitaci, kde to vlastně bude.
0/0
20.11.2003 12:18

RK6

Děkujeme pane Ličko !
Opravdu rukopis "našeho" trenéra byl včera více než zřejmý a připomínající jeho štaci v Baníku před několika lety ... chaotická hra při "využití" čtyřobráncového systému, který má podporavat útočnou fázi mužstva, další dva defenzivní záložníci, hra bez pohybu bez míče, dlouhé nakopávané balóny s heslem "na a hrej útočníku, my musíme bránit". Tak takovým moderním pojetím se nehraje snad ani v okresních soutěžích. Pohřbil jste tuto generaci a olympiádu. Děkujeme pana Wernere !!!???
Jediné plus této prohry je, že už u 21 skončíte (doufám) a přál bych Vám štaci u Sparty na jaro, ať Ostravě alespoň nějak prospějete.  
0/0
20.11.2003 8:38

exavenger

Lička
Lička je tragéd a jeho protekční synáčci nemají ani na ligu.
0/0
20.11.2003 8:32

balloonbalcy8

Re:
Sám víš, že to je nesmysl ... Jeho mladší syn se dostal do reprezentace právem, za své výkony v Baníku, které jsou v současné době velmi dobré ...
0/0
20.11.2003 9:53

cypjaklampa

diváci
jestli se někomu nelíbí, že přišlo 11 000 diváků ( na 21 nikdy tolik nepřišlo ) tak ať si vysere oko ! A hlavně ten ťulpas DamianC - hovado blbé sparťanské, tepličtí prasopsi a ty krojované buzny z Hradišťa. A pokud jde o fandění repre tak je to jenom samé šišlání češi, češi jinak žádný chorál nic...s takovou skončíme jako fans na Euru na 16.fleku - ostuda !
0/0
20.11.2003 8:24

john_book

Re:
no ty jsi ale kluk inteligentní
0/0
20.11.2003 12:46

cynik

Re:
0/0
20.11.2003 18:48

kolemjdouci1974

Re:
0/0
21.11.2003 0:23

HBA

Jak lze ztratit jistý postup....
včerejší zápas ukázal, že poměrně lehce. Připojuji se k těm, co nehodnotí dobře trenéra Ličku. Tento pán se sice dobře mediálně zviditelňuje,ale ve své trenérské kariéře rozhodně příliš díru do světa neudělal. Trochu kuriozitou je i to, že v reprezentaci do 21 let trénuje svého syna, to se často nevidí. Jinak ovšem včerejší prohra je otázka zejména psychiky, protože náš tým jakoby se bál postupu. Vlastní gól Koubského byl úděsný, alespoň velký zlínský talent zůstane při zemi, nicméně v semifinále ME 1976 dal Ondruš  vlastní gól v zápase s Nizozemci, to byla ale jiná situace a naštěstí jsme v prodloužení vyhráli.
Vyřazení naší jedenadvacitky se stát nemělo, ale nechť je alespoň ponaučením a výstrahou do budoucna.
0/0
20.11.2003 8:15

MF_Dnes

Shrnutí kariéry trenéra Wernera Ličky
Při prvním nástupu do Baníku vynikal kecy - hra pod jeho vedením neměla hlavy ani paty, povětšinou hrál na 0:0, na Bazaly chodili žalostné návštěvy. Poté byl odvolán. Pak vedl mužstvo Ostravy pan Uličný. Mužstvo hrálo dobře, zvedaly se návštěvy, avšak po 4 kolech byl za 2 výhry a 2 remízy pan Uličný odvolán (rok 1998) a na místo trenéra byl dosazen pan Werner Lička (který před tím hlasoval pro odvolání pana Uličného, jak kolegiální...). Pan Lička hned ve svém prvním utkání stačil prohrát 1:4 a po utkání mě dorazil slovy, že ..."nezasloužili jsme si prohrát o 3 góly, ale pouze o jeden"... Pak už opět pan Lička s úspěchy vyháněl diváky z hlediště. Poté přešel s velkými slovy do polské Polonie, kde jsem si mohl přečíst slova o tom, jak jsou z něj polští novináři nadšení, avšak po sezóně skončil pan Lička šestý a beze slova se poroučel... Nyní dokázal pan Lička s mistry Evropy nemožné, proti deseti prohrát vyhraný zápas. Hlavně, že si není vědom žádné chyby, chudáček...
 
Myslím si, že pan Lička je jako hlavní trenér absolutní nula! Doufám ,že bude od mužstva odvolán, jinak to bude pro českou "21" katastrofa a výsledky mužstva půjdou ještě níž.
 
Varování pro FC Baník Ostrava - prosím vedení fotbalového lídra, aby tohoto rádoby trenéra drželo co nejdále od ostravských Bazalů. Jinak můžete zapomenout na dobrý fotbal, dobré výsledky a vysoké návštěvy.
 
Varování pro Wernera Ličku - drž se od ostravských Bazalů co nedál. Jinak založím fan club "Anti Lička". A myslím, že v Ostravě by našel velmi úrodnou půdu. A hned od prvních minut tvého působení na Bazalech bychom neúnavně řvali "LIČKA VEN !!!!!!"
0/0
20.11.2003 7:56

hlava9876543210

Re:
muj nazor: Licka to fakt nezvladl, ale...
pokud by postoupil s muzstvem dal, ta by vsichni Ostravaci rvali:
LICKA NA HRAD!!! LICKA JE OSTRAVA!!! atd....
Ale jinak hrajet v Ostrave dost dobrej fotbal...
Zdar!
0/0
20.11.2003 8:13

MF_Dnes

Re:
Na trenéra Wernera Ličku jen tak názor nezměním.... Že takto dopadneme jsem předpovídal už před zahájením kvalifikace. Z trenéra Ličky dělají hvězdu jen lidé z Prahy, v Ostravě má trenér Werner Lička velmi špatnou pověst. Teď jste se o jeho schopnostech konečně dověděli i v Praze.
0/0
20.11.2003 8:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze