Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi při podzimním loučení koncertovali

Takhle nějak si všichni fanoušci českých fotbalistů podzimní reprezentační epilog představovali. Uvolněná hra plná nápadů a rychlých kombinací, hezké góly, mnoho ukázkových akcí i brankových šancí. To byl přátelský duel Česka s Kanadou, který domácí mužstvo vyhrálo v Teplicích zaslouženě rozdílem třídy 5:1. Šňůra neporazitelnosti české jedenáctky tak narostla na úctyhodných devatenáct zápasů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kreteniou

Banik
Ty cesky sracky neumej hrat ani fotbal. Dyt by je porazil i velice podprumernej Vietnam.No na ME stejne skoncej posledni ve skupine.Takze vsem, kdo jim tady fandite, tak dete do prdele.At si vemou priklad z Baniku. Banicku my jsme s tebou.
0/0
19.11.2003 21:33

Maršál Malinowski

Hodnocení
Blažek 1,
Týce 2,5, Bolf 3, Ujfaluši 2, Jankulovski 1, Johana 2,
Poborský 1,5, Sionko 2, Galásek 2, Voříšek 2,5, Nedvěd 1,5, Jarošík 2, Vachoušek 2, Štajner 2, Heinz 1,5, Koller 3, Skácel 2
0/0
18.11.2003 11:04

barnabas_666

Marek Heinz
Nostradamus a jemu podobní opět prokázali, jak rozumí fotbalu. Jejich hodnocení výkonu Marka Heinze bylo slušně řečeno snůškou blábolů . Kdo viděl a hlavně slyšel komentář k zápasu v pořadu Dohráno, ví o čem mluvím.
0/0
18.11.2003 2:40

iq-tyqe

no tak hoši...
na trénink 8tisíc je docela dost...sám sem si koupil lístek ale nakonec taky nešel...zima jak v morně, přenos v tv a celkem nudnej soupeř...jestli chcete odsuzovat teplické fanoušky počkejte na zápas s Feyenoordem věřim že bude plno...
0/0
16.11.2003 18:38

Padrn

Re:
Proč bych měl čekat na Feyenoord? To chceš jako vzkázat hráčům z nároďáku? Na vás jsme se sice vykašlali, ale počkejte na F., tam teprve ukážeme, jak my dovedeme fandit. Nedokázat ani z poloviny zaplnit stadion na repre, která hraje nejlepší fotbal za poslední roky, má v sestavě žhavého kandidáta na Zlatý míč a řadu dalkších špičkových hráčů, to je prostě teplická ostuda jako hrom. Doufám, že reprezentace už zase delší čas hrát v Teplicích nebude. Choďte si tam na toho svého Straku a Horváta.
0/0
18.11.2003 8:50

J.L.

Tragická návštěva ?
Osm tisíc lidí v publiku na zápase, ve kterém o nic nejde, je dost  a stadion v Teplicích je jednoduše nejlepší v Čechách, tak co chcete ? P.S. V Praze (např. na Strahově) by přišlo lidí určitě míň. Toť vše, co se k tomu dá říct.  Ostatní je balast.
0/0
16.11.2003 17:22

sicomoro

K zamysleni
Tragickou navstevu v Teplicich uz radsi nebudu nijak komentovat.. Ale znovu je ve vzduchu otazka, kde pripadne postavit narodni stadion. V Praze - proc? - Kvuli tomu, aby to meli Teplicti blizko, ach aha... Nechci hazet vsechny fans do jednoho kose, ale pokud ma vzniknout stadion pro 52000lidi, tak jde zejmena o kvantitu fanousku - a kvantita je jednoznacne na Morave.. Je tu vsak jasne dilema. Praha "chce" poradat olympiadu a velky stadion potrebuje. Za jakou cenu? Stadion bude zet prazdnotou po vetsinu roku, zaplni se mozna pri nejakych megakoncertech (ktere se vsak i diky lepsi akustice budou konat v "konkurencni" Hale Sazka...). Pohraju si s cisly. Je tu zapas repre, zatimco 15tis. lidi to bude mit diky umisteni stadionu v Praze blizko, "zbylych" tricet tisic se bude vlacet pres pul republiky, treba specialnimi vlaky, ze?:-) Pokud by zvitezil "fotbalovy" rozum a stadion mel vzniknout na Morave, tak je tu dalsi (uz mensi) dilema. Ostrava? Porad se tu premita, jak malo fanousku bude chodit az se Baniku prestane darit.. Ale je to logicke uvazovani? Ted jich tam chodi hodne, jsou skveli a je prece vetsi sance, ze jich prijde hodne i na repre zapas nez treba v Teplicich, Praze, kde se tomu tak proste nedelo a dit nebude. Velke minus pro Ostravu je dopravni schudnost. Nejde snad o to, ze to vetsina ma strasne daleko, ale jde o dost spatnou infrastrukturu..Muze se to pochopitelne zlepsit,ale zatim je to dost blede. Z hlediska pristupnosti je urcite nejlepsim resenim Olomouc. Novy obchvat, ctyrproude cesty do tri svetovych stran, navic se zacina budovat nova rychlostni komunikace, takze pohoda. Blizko pro desetitisice ze Slezska, pro desetitisice z Brnenska a vlastne cele jizni Moravy, navic i Olomouc sama ma pomerne slusnou fanouskovskou zakladnu. Minus pro Olomouc -narozdil od Brna a Ostravy by takovy stadion byl pro ligu zcela nevyuzitelny.. Pro Brno hovori asi nejvic kladu -slusna sjizdnost z Moravy i Cech, slusna kvantita fans a navic Brno velky stadion potrebuje..
0/0
16.11.2003 12:07

sicomoro

Re:
(at zije 2000znaku:-)...). Chtel jsem jen dodat, ze to, co se stalo pri zapase s Finskem je minulost, kazdy snad dela chyby. Myslim, ze toho Brnane lituji dodnes... Ktere "zlo" je/bude to nejmensi?
0/0
16.11.2003 12:13

Baklazan

Re:
Ta nekolikaleta ignorace Brna neni jen za Finsko, ale i za Egypt. Mimochodem svaz je velmi dusledny protoze ME U16 v roce 1999 se konalo na Jizni Morave, ale stadiony v Brne nebyly "vyuzity". Zato se hralo nejen v Olomouci, Drnovicich, Kyjove a Zline, ale taky v Sardicich, Unicove, Ratiskovicich a dokonce i v Lanzhote, ale v Brne jaksi neee.-) Takze jako brnak rikam at si zapasy reprezentace (a to uz jakekoliv ) strci do spic, ja si napriklad do tech Drnovic nebo Olomouce zajedu a navic muzu usinat klidne s vedomim, ze nas svaz vedou hov_ada non + ultra-))
0/0
18.11.2003 9:32

Kei

Heinz a diváci
Návštěva byla fakt naprosto chabá a nedůstojná repre, ale to už tady bylo napsáno.
Dost mě však překvapuje, že čtenáři hodnotí Heinze tak vysoko... Ten Heinz, co "běhal" včera po Stínadlech, to ale fakt nebyl ten Ostravský Heinz... Nejdřív jsem myslel, že je zraněnej, ale asi ne. Když ho porovnám s Jankulovskim, kterej lítal po křídle sem tam jak fredka, Heinz se jen tak procházel mezi zálohou a útokem... Ale je fakt, že tohle asi není to hlavní, důležitý je, že dal gól a na jeden perfektně nahrál :-)
0/0
16.11.2003 10:27

vbruno

Re:
To sou key. Heinz podle me vcera hral super.. Mel tam nekolik naprosto genialni ch prihravek.  Treba ta Vachouskovi do jasny golovky. To zpracovani a nahravka z otocky, fakt parada.. Dalsi nahravka myslim byla pri golu Sionka.. Heinz hral vcera podle me fakt dobre.. Rozhodne lip nez na jeho minulym predstaveni v repre.. A to nejsem z Ostravy.. Ale fakt se na to vyserte, porad byste jen kritizovali, vzdyt proc??? Zahrali jsme naprosto skvele, dali krasny goly, 3 brevna.. Mimochodem zadny nahodny brevna.. Strely Vachouska, Nedveda i Jankulovskyho byly naprosto nadherny.. Skoda, ze tam nespadly od toho brevna ))
0/0
16.11.2003 11:34

NOSTRADAMUS

Re:
Kdo má oči, viděl, že Heinz hrál včera blbě. Dál gól, který nešlo nedat a nahrál dobře na poslední gól (ale především mu předtím skvěle patičkou přihrál Sionko). To mu teda služí ke cti. Jinak přehlídka přihrávek nikomu a nikam, ztráty míče ve středu pole, rychlost veškerá žádná, zahozená velká šance těsně před koncem (brankář dobře vyběhl, ale to mohl dát) a pak ještě jedna dělovka do obránce ze dvou metrů. A na gól Sionkovi centroval Vachoušek. Takže podtrženo, sečteno - dvě šance v repre - výkony nic moc.
0/0
16.11.2003 12:18

NaWRC

Re:
Naprosto nesouhlasím s Vaším hodnocením Heinze, a rovnou předesílám, že su z Brna, ne z Ostravy.
Heinze bych zařadil mezi 5 nejlepších hráčů ČR ve včerejším zápase. Vyzdvihl bych jeho klid v zakončení při jeho gólu, a hlavně umění podržet si chvilku míč a počkat si na moment, kdy je nejvhodnější přihrát spoluhráči, což dokumentoval u přihrávky na pátý gól a a ještě předtím při lahůdkové přihrávce Vachouškovi do 100% šance.
Dále se mi líbil Vachoušek, odehrál výborný zápas, škoda že nedal tu tutovku. No a dál samozřejmě tahouni Nedvěd a Jankulowski, oba byli skvělí, asi nejlepší na place. A tím pátým, kterého bych chtěl vyzdvihnout, je Týce, který hrál netypicky pravého beka, hrál aktivně, zapojoval se do útočení, ale přitom přes něj nic neprošlo, naopak asi 2x hasil za Johanu. Evidentně se snažil dát nejevo, že do repre patří, a možná do základní sestavy.
Ostatní: Poborský zahrál svůj vysoký standart, gól mu asi všichni přáli. Galásek taky svůj standart, nemusel tentokrát tolik hasit, jako třeba proti Holanďanům. Bolfovi tam dvakrát někdo utíkal, a málem z toho měl červenou, ale on zaskakoval za někoho, kdo v těch místech v tu chvíli chyběl, alespoň mi to tak připadlo. Ujfaluši dobře, ale myslím, že ten gól Radzinského padá na jeho triko, protože si ho předběhl otočen zády k němu, což je ve vápně trochu nesmysl - taky to tak dopadlo. Sionko dal parádní gól, ale jinak mne herně nepřesvědčil. Jarošík se snažil prospět týmu a kombinovat, ale občas to vázlo - tady bych byl ale v soudu mírnější, za repre už dlouho nehrál a naskočit za Nedvěda není žádná legrace. Štajner dobře kombinoval v běhu a poslal několik pěkných přihrávek, ale jakmile byl zavřený na místě, tak se většinou utopil v kličkách. Kollerovi balón často utíkal a moc ho neposlouchal, ale to se někdy stává, pozoruhodnější je, že se tolikrát zapomněl v ofsajdu, to by se mu asi stávat nemělo. Skácel přišel a hrál to co umí, včetně gólu - do
0/0
16.11.2003 14:12

NOSTRADAMUS

Re:
Vážený pane, děkuji za odezvu. Je normální, že různí lidé mohou mít na výkony hráčů různé názory. Tím nechci říct, že to za normální nepovažujete. Pravděpodobně ano. ale k fotbalu. Připomínám, že tak, jako Vás nepřesvědčil Sionko (přesto že dal pěkný gól, byl velice aktivní,podle mě na rozdíl od Heinze, a celou akci před posledním gólem, kterou Heinz podpořil výbornou finální přihrávkou, právě Sionko zahájil skvělou patičkou právě na heinze), tak mě nepřesvědčil právě heinz. Viděl jste několik přihrávek, které nemířily na žádného spoluhráče, hlavně v závěru zápasu? Myslíte, že byl opravdu dostatečně aktivní? Myslíte, že výborně rozehranou akci, při níž napálil míč z pár kroků do obránce, vyřešil dobře? Myslím, že v lize hraje Marek Heinz lépe. To výkon Sionka se mi velice líbil, byl aktivní, neúnavný, jednou zaspal dobrou přihrávku. Ale jinak dal dobrý důkaz oprávněnosti své nominace všem pochybovačům. Trenér to určitě zaregistroval a nominace na Euro by Sionka neměla minout. K dalšímu Vašemu hodnocení: Dlemého názoru hrál Johana moc dobře a já, ač nejsem zrovna jeho fanouškem, příjemně překvapil svou jistotou. S hodnocením Týceho nelze než souhlasit, hrál o mnoho lépe než při svém posledním reprezentačním startu. Pouze bych mu vytknul chybu při gólu Radzinského. V tom byl i s Ujfalušim. Jeho výkon včera, myslím, nic moc. Není jistý, asi i proto, že se mu v německu nedaří. Skvěle hrál Karel Poborský, Pavel Nedvěd, Marek Jankulovski. Dobrý dojem jsem měl ze hry Jarošíka i Voříška, i Vachoušek s Kolerem zahráli standard. Galásek si až na pár chabiček odehrál svoje. Štajner naopak se utápěl ve svých kličkách, jako obvykle. naprosto tragický byl rené Bolf, jenž mohl zbabělému rozhodčímu děkovat za to, že dohrál. Je pomalý, kanaďani by mu utekli i s bruslemi na nohou. Kixy pak hasil fauly. Když si vzpomenu na jeho výborné výkony v kvalifikaci, nechápu to. Snad se mu nepovedl pouze výjimečně jeden zápas a doufám, že&n
0/0
16.11.2003 17:45

koukalek

Re: Cosa Nostra Nostradamus
Milý Nostře, nevidíš asi moc ostře :rolleyes: Při vší úctě k ostatním - Marek Heinz se podílel na třech gólech a kdyby všichni dokázali tak dobře odhadnout, kdy míč podržet, kdy nahrát a kdy vystřelit, tak dostala Kanada těch gólů 10 jen za 2. poločas. Do rozložení Kanady nezkazil přihrávku a nepřišel o míč. Pravda, za rozhodnutého stavu se mu nepovedly v závěru asi 2 přihrávky (ovšem nepovedly třeba taky z pohledu laika, který nebere v úvahu, že někomu dá jeden hráč míč do běhu a druhý nereaguje, potom je ten první občas za pitomce). Heinz zahrál kvalitní rozehrávkou v poli jako záložník a útočník dohromady. Mám rád i Sionka (byť na můj vkus moc padá a málo proměňuje), ale ve srovnání s Heinzem si v osobních soubojích Sionko téměř neškrtl a z pohledu na účelnost pohybu útočníka proti Heinzovi bezcílně bloudil zvláště v pokutovém území i Koler (pravda, jeho dělají především dobré přihrávky, těch zase tak moc nedostal). Jankulowski sice lítal po levém křídle (mám ho rád a fandím mu) moc dobře, ale při vší úctě Heinz se pohyboval na větší ploše. Navíc útočník je obsazený pořád, krajní obránce v takovém oddechovém zápase má prostoru více - útočníci soupeře ho moc nezaměstnali. A jestli se nedal nedat gól Heinze, co potom Johana a spol, kteří zahazovali neomylně stejné a větší šance jako na běžícím pásu. Z toho pohledu nechápu, v čem spočívala výbornost výkonu Johany - kanadský gól pozoroval coby stoper z povzdálí (to ten "špatný" Bolf alespoň nepozoroval, ale hasil, byť to také nebyl jeho nejlepší zápas) a sám svou šanci neproměnil. A těžko může trenér vzít na Euro někoho jen proto, že se snažil, snaha není koksovatelná :rolleyes:, měly by být vidět i nějaké výkony. A mnoho lidí asi lepšího útočníka než Heinze v tomto zápasu nevidělo.
0/0
18.11.2003 11:00

NOSTRADAMUS

....dokončení
na Euro nepříjde další. To by totiž byl konec naší účasti, tam by tu červenou dostal. No a nazávěr Blažek - jasná dvojka Čechovi a ztělesněná jistota.
 
P.S.: Jsem z OSTRAVY.
0/0
16.11.2003 17:48

bulldok

Re:
Píše se freTka ty vole a s Olomoucí se běžte vys..rat !!!!!!
NIC NEŽ HRADEC !!!!!!  
0/0
16.11.2003 13:27

Padrn

Re:
Píše se MECHOV, ty vole!     
0/0
18.11.2003 8:40

Arnold_Rimmer

.......................
Příští přátelák navrhuju hrát ve Vídni, tam nás přijede aspon 15000 a uděláme super atmosféru. Repre odmítla si zahrát s kvalitním soupeřem,protože by musela hrát venku.Ctěli se rozloučit v domácím prostředí a Tepličáci ani z poloviny nezaplněj stadion,příště se na ně vysrat.......................
0/0
16.11.2003 9:49

tnaforp

Rád bych viděl vývoj...
zápasu, kdyby dal sudí za faul před šestnáckou druhou žlutou Bolfovi, jako že měl.... To by byla větší sranda. Ještě že nastoupil o půli místo něj Johana s dlouhejma nohama :-)))
0/0
16.11.2003 0:38

koukalek

Re: Rád bych viděl vývoj...
...vůbec by jim nechyběl, protože většinu zápasu se Kanada stejně jen bránila.
0/0
18.11.2003 11:30

p.upek

tepliceeeeeee
Co se pořád zastáváš teplip, je prostě evidentní že 8000 diváků je směšné.. a atmosféru určitě neudělali lepší než u nás na Baníku a osobně si myslím že by byla lepší všude! A že hrála reprezentace a ne Teplický tým, vždyď i na zapase s vedoucím týmem tabulky tam bylo pokud se nemýlím asi 3500 diváku....  tak co! Ať jdou celé Teplice do pr... stou jejich diváckou kulisou....
0/0
16.11.2003 0:07

FrancisBegbie

Re: je to fakt ostuda..!!!
Na muzstvo,ktere kraci od vitezstvi k vitezstvi je to fakt trapna navsteva.Troufam si tvrdit,ze na jinych stadionech by bylo jak vic lidi,tak lepsi atmosfera.Co se tyce zapasu: presvedciva vyhra,je videt,ze mame i dobrou lavku.Vsichni hraci,kteri se strelecky prosadili,maji urcitou spojitost s ostravskym Banikem.Jankulovski i Sionko jsou odchovanci,Heinz se dostal do prave reprezentacni formy taky az letos v Baniku a Karel ma s lidrem ligy spolecneho to,ze ho svym famoznim kouskem ctvrt hodiny pred koncem pravdepodobne pripravil o tri.body.Jde samozrejme o to uvolneni a centr na Junuv gol.
0/0
16.11.2003 0:22

Typ

Re:
Takže vlastně vyhrál Baník.
0/0
16.11.2003 1:12

LastBoyScout01

Re:
Tak to ti sedlo .
0/0
16.11.2003 1:34

LastBoyScout01

Re:
Jasne sem napsal, ze souhlasim, ze 8000 je malo. Vzhledem k tomu v jaky je Ostrava ted fotbalovy euforii je mi jasny, ze by tam prislo divaku vic a i atmosfera by tam byla lepsi. Nikde sem netvrdil opak. Ze si osobne myslis ze by byla atmosfera lepsi vsude? Na to ti snad ani odpovidat nebudu. Ty si asi osobne myslis hodne zvlastnich veci. Jeste jednou tady ale musim pro tebe neco zopakovat: Teplice jsou v navstevnosti tohodle rocniku na 4. miste. Nejmin lidi prislo na  Banik, protoze proste Banik neni natolik atraktivni souper. Na Spartu napriklad prislo pres 11 tisic.
0/0
16.11.2003 1:35

LastBoyScout01

Nezapomnel
„Pocity krásné. Teplice zůstanou do konce života v mém srdci. Tady jsem začínal hrát."
Diky Vachy.
0/0
15.11.2003 23:35

Nab

Brückner FOREVER!!!
0/0
15.11.2003 22:15

Gandalfthesecond

Sestava
Dnešní zápas ukázal,že jsme na tom ofenzivně i technicky skvěle,ale taky ukázal, že pokud obránci nehrají na maximum a nemají zrovna superformu,tak to občas vzadu trochu skřípne.Záloha i útok je super(na lavičce sedí třeba Jarošík,Vachoušek nebo Skácel a v útoku třeba Heinz).Takže tam by byl potenciál dobrý,ale pokud vypadne někdo z obrany kvůli zranění nebo ztratí formu,tak to bude na Euru big problem.Ta sestava,kterž odehrála kvalifikaci byla podle mě super,ale jakmile z ní někdo vypadne,tak to skřípe.
P.S. Teplice styďte se.To byla návštěva na reprezentaci,navíc účastníka Euro a navíc tým ktrý 18 krát neprohrál???FUJ!
0/0
15.11.2003 21:49

dcx

Re:
Co to tady plácáš!! To že se zápas hrál v Teplicích neznamená že by se měli Teplice stydět za náštěvu. Jestli sis nevšiml tak hrála reprezentace ne Teplice, takže stydět by se měla celá republika. Když už teda.
0/0
15.11.2003 22:11

barnabas_666

Re:
Ty ses snad zbláznil? Co si to dovoluješ? Vám hraje repre přímo pod nosem, ale podle tebe zato můžu já, který to má do Teplic skoro 400 km!!! Když bylo na utkání Blšany-Jablonec 51 diváků, tak zato taky mohli fanoušci Jablonce, kterých podle očekávání nepřijelo několik tisíc??? Tvoje argumenty jsou naprosto chabé!
0/0
16.11.2003 2:17

JetFly

CZE "A" - CAN "A" 8343 div. a SUI "21" - CZE "21" 13 521div.
Jak je tohle možný?
0/0
15.11.2003 21:39

ptcko

Re:
Jestli to nebude tím, že v Basileji o něco šlo .... zato na přítelák s Kanadou by podle mne nikde moc lidí něpříšlo jo a když tu dost lidí píše o Olomouci. Je to pár let zpět, co tam repre hrála nějaký přátelák a "fanoušci" fandily hostům !!! Byla z toho dost ostuda a možná proto tam pořád nic dalšího nedávají ...
0/0
15.11.2003 21:48

Cislo 2

Re:
Ten zápas - to už je klasika - bylo to v Brně proti Finsku. Taky  Brno nevidělo od té doby  nic a taky dlouho nic neuvidí. V Teplicích se diváci taky moc nepředvedli v zápase kvalifikace proti Maltě - vůbec se našim nedařilo a diváci v jednom kuse pískali, to se hraje moc špatně. Teplice bych po Brnu zařadil na černou listinu. Naopak Olomouc je dobrá. 
0/0
15.11.2003 22:26

LastBoyScout01

Re:
 Jo, v Teplicich vzdycky par blbcu piska, kdyz se nedari. Ale vono staci 20 takovejch a vypada to, ze piska celej stadion . Ale co vim, tak v Olomouci je to z tohodle hlediska jeste horsi, nekolikrat si tam uz na to hraci i treneri stezovali. Jestli ses z OL tak o tom budes vedet vic.
0/0
15.11.2003 22:38

Cislo 2

Re:
Jsem z Prahy, v Teplicích jsem na Maltě byl a pískal skoro celý stadión. Olomouc znám z televize, pravda nedá se to úplně posoudit - pravda na jednom zápase jsem náhodou byl - s Marseille a diváci byli perfektní. Myslím, že byl tehdy Bruckner trenér, ale nejsem si jistý.  
0/0
15.11.2003 22:47

LastBoyScout01

Re:
 Tak na to se nazory lisej: skoro celej stadion urcite nepiskal.
0/0
15.11.2003 22:56

Cislo 2

Re:
Mně to tak připadalo, rozhodně jich nebylo 20 a bylo to v druhé půli skoro pořád. I když jsme vyhráli, jediný Lokvenc se odvážil zatleskat tribunám, ostatní mazali hned do kabin a stadión pískal. Ale to je jediná přímá zkušenost s Teplicema, abych nekřivdil. Ale jinak dneska mělo být plno.
0/0
15.11.2003 23:06

LastBoyScout01

Re:
 Plno bejt melo, to ostuda je. Krome ty Malty byla vzdycky atmosfera vyborna. Kdyby ne, tak by se u nas tolik repre zapasu nehralo viz. Brno, Ol., vo tom uz rec byla. Hodne je to ale o stesti dostat zapas ve kterym se dari. Kdyz ne, tak holt lidi v Cechach (nejenom v Cechach teda) piskaj. To udela ten rozdil mezi super a hroznym publikem.
0/0
15.11.2003 23:25

ptcko

Re:
Tak to jsem si fakt spletl, Olomouci se omlouvám ... bylo to v Brně ...
0/0
16.11.2003 9:33

barnabas_666

Re:
Jestli to nebude tím, že ve Vídni taky o nic nešlo a kolik tam přijelo lidí! Nebude to náhodou tím, že do Vídně mají nejblíž ty regiony, kde je hlad po fotbale(reprezentačním). Na svazu prostě zaspali a cpou repre pořád do Teplic a cpát ji tam budou zřejmě furt, dokud bude chodit v Teplicích aspoň jeden divák. Chápal jsem to dřív v kvalifikačních utkáních, Teplice mají velký stadión a repre se tam daří(jenže v Teplicích hraje vždy nějaký fotbalový trpaslík a proto tam pořád vyhráváme). Ale proč proboha dali "obyčejné" přátelské utkání zase do Teplic? Kdekoli jinde by se jednalo o fotbalový svátek
0/0
16.11.2003 2:06

Tom-77

Už nikdy v Teplicích
Fotbal byl dobrej, ale co to ubohé publikum. Je to ostuda, v Rakousku nás bylo víc! Proč to nedají někam, kde je o fotbal zájem. Co dělají ve svazu když se rozhoduje o tom kde se bude hrát. Teplice mají sice pěkný stadión ale co ztoho, když je to tam jak v hrobě .Je mi líto i hráčů, když hrají po takové sérii před 8000 tisícovkami. Jinak blahopřeji
0/0
15.11.2003 21:23

Martin HSJ

Re:
Souhlas. To to svaz zase pos-al. Osobně jsem doufal, že alespoň 10 tisíc přijde. To se ten zápas mohl hrát v Olomouci, kde by těch 12 tisíc pravděpodobně přišlo a nebo klidně v Uherském Hradišti. Tam je sice stadion jen pro 8 tisíc, ale určitě by bylo vyprodáno. A je jasné, že lepší atmosféru vytvoří 8 tisíc lidí na vyprodaném stadionu než na 18 tisícovém stadionu.
0/0
15.11.2003 21:37

JetFly

Ach ty Teplice!!!
Už chápu proč se Teplicím v lize nedaří, před takovým publikem s ještě horším místním hlasatelem se hrát dobře nedá. Proto si cením obrovského výkonu jaký dnes podala naše repre. něco přes 8 000 diváků je žalostně málo. Kdyby se hrálo v Olomouci v UH nebo v Ostravě bylo by vyprodáno a skvělá atmosféra, ale ne to se musí hrát v Teplicích kde diváci o fotbal prostě nejeví zájem. V tomhle směru jsou Teplice ostudou ČR.
0/0
15.11.2003 21:11

dcx

Re:
Nehráli Teplice ale reprezentace a ta pokud vím hraje za ČR a ne za Teplice. Spíše bych řekl že občané celé ČR nejeví zájem o fotbal.
0/0
15.11.2003 22:19

LastBoyScout01

Re:
Tak von to bude cpat vsude. Tak jeste jednou. Ty vole, uz dost . Takze dej mi vedet jestli sem tvuj zmatenej prispevek pochopil: Teplice jsou 5. v lize, kvuli tomu, ze v navstevnosti jsou na "ostudnym" 4. miste a kvuli hlasateli. Jestli narazis na atmosferu, tak to taky brzdi, z TV to urcite nepoznas a v Teplicich na stadione si dneska, ani nikdy predtim evidentne nebyl. Souhlasim, ze 8000 je malo, ale to bude tak vsechno na cem se shodnem. Ten zbytek, cos vyplodil sou pekny blaboly.
0/0
15.11.2003 22:32

p.upek

Re:
Co se pořád zastáváš teplip, je prostě evidentní že 8000 diváků je směšné.. a atmosféru určitě neudělali lepší než u nás na Baníku a osobně si myslím že by byla lepší všude! A že hrála reprezentace a ne Teplický tým, vždyď i na zapase s vedoucím týmem tabulky tam bylo pokud se nemýlím asi 3500 diváku....  tak co! Ať jdou celé Teplice do pr... stou jejich diváckou kulisou....
0/0
16.11.2003 0:07

LastBoyScout01

Re:
Jasne sem napsal, ze souhlasim, ze 8000 je malo. Vzhledem k tomu v jaky je Ostrava ted fotbalovy euforii je mi jasny, ze by tam prislo divaku vic a i atmosfera by tam byla lepsi. Nikde sem netvrdil opak. Ze si osobne myslis ze by byla atmosfera lepsi vsude? Na to ti snad ani odpovidat nebudu. Ty si asi osobne myslis hodne zvlastnich veci. Jeste jednou tady ale musim pro tebe neco zopakovat: Teplice jsou v navstevnosti tohodle rocniku na 4. miste. Nejmin lidi prislo na  Banik, protoze proste Banik neni natolik atraktivni souper. Na Spartu napriklad prislo pres 11 tisic.
0/0
16.11.2003 1:09

LXq

Super zápas
Myslím,že to byl hodně dobrý fotbálek.Týce hrál výjměčně dobře akorát Renda to trochu nedal.Jinak to bylo v pohodě,teda až na toho krypla,co to komentoval.     ...Ano i bez Barošea Nedvěda si naše mužstvo dovede poradit!... a tak dále.Furt měl nějaké blbé kecy!!!Ale,co fotbal to byl skvělý!KLUCI DĚKUJEM!!!
0/0
15.11.2003 20:51

+nedved+

Tyce
nechápu, jak muzete krytizovat Tyceho. Hral naprosto perfektne jak vzadu, tak ukazoval krásné narážečky a průniky dopředu. Byl s Jankulovskym nejlepsim hracem.
0/0
15.11.2003 20:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze