Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vytvořit výjimečný fotbal, to ví Ostrava

Fotbalové nadšení se vyrábí nejen na hřišti. Ukázal to souboj Sparta - Ostrava. „Takové zápasy se vidí jen v Anglii a ve vyspělé Evropě,“ prohlásil Werner Lička, trenér reprezentace do 21 let.Kdo byl v sobotu v našlapaném hledišti, básnil o krásném zážitku. Sportovní událost se najednou přirovnávala k filmovým trhákům nebo vyhlášeným koncertům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maro9

Baníček !!!!!!
KING BANÍK !
Baníčku my jsme s tebou .....
0/0
12.11.2003 18:35

original

Zkuste se podívat trochu do Evropy
Takovéto zápasy jsou naprosto běžné třeba v Německu , Anglii, ...... .  Tam by musel být každý druhý zápas zápasem roku.
0/0
12.11.2003 15:06

Paja120

Ach, ty novináři!
Někteří novináři jsou fakt tupci, ono nejdřív by to chtělo trošku přemejšlet a zjistit si fakta. Vlak v Libni nezastavil kvůli poruše, ale zastavil tam plánovaně, protože do Dejvic nevedou dráty, tak se musela vyměnit elektrická mašina za dieselovou! A vůbec nechápu ty blbečky, co asi třikrát zatáhli záchrannou brzdu, čímž způsobili v Libni zpoždění 50 minut, což je ještě vzhledem k výše uvdenému dobré. Chtěl bych poděkovat Českým drahám, že tento zvláštní vlak zavedli a zabránili tak škodám, které by vznikly, kdy by se fanoušci dopravovali v normálních vlacích. ČD je tak dál PS a až bude hrát Sparta v Ostravě, tak tam taky vypravte nějakej megavlak, ať je klid!
0/0
12.11.2003 13:07

Gasherbrum

Re:
A kdo v něm jako pojede,Spartani??Odkdy Ti jezdí na výjezdy vlastního klubu???...tak možná 20 nejvěrnějších,ale kvůli nim doufám vlak nevypraví,ikdyž ČD jsou všeho schopné
0/0
13.11.2003 10:58

Mig3

Do zdi
Mluvíte bohužel do zdi. Největší pražští ranaři, znalci a fandové (jmenovat ani nemusím), úderem 16:00 odjeli z práce od svých kompíků :-)) a teď tady sedí jen pár zazobaných havířů,kovkopů,šachťorů,nezaměstnaných,případně brněnských šalin,holomóckých tvarůžků,jo a polských židů. Všimněte si,jak jsem něžně nazval naše pražské kolegy.Pojďme jim říkat hezky.Oni na to nejsou z domu zvyklí.:-))Fotbaloví příznivci z Prahy /čili FPzP/ v čele z Mirkem Bushinem ze Ztohoven zdravím Vás.
0/0
11.11.2003 19:44

kolemjdouci1974

Re:
a ty si kdo smejde?
0/0
12.11.2003 20:40

objektivnibanikovec

Jen tak na okraj.
Všem, kteří přezdívají fanouškům Baníku "horníci" bych jen připomněl, že v Ostravě už není otevřený ani jeden důl. Můžete si tak akorát sfárat do štoly v Hornickém muzeu .
0/0
11.11.2003 18:09

cypjaklampa

Re:
i kdyby tady nějaký byl, tak si myslím, že se není za co stydět. Těžba uhlí je poctivé živobytí, rozhodně poctivější, než dělat v Praze taxikáře, pokud bychom chtěli za každou cenu na něco poukazovat...
0/0
11.11.2003 18:34

honza_

Re:
taxikáři jsou kreténi. Umí akorát řídit auto a okrádat lidi (ne všichni) a chtěli by 30.000 měsíčně. Takovejm primům bych dal tak maximálně 15 hrubýho.
0/0
12.11.2003 12:46

Mirek Bushín

co je to "výjimečný"?
To si zase děláte prču. Vždyť Ostrava měla dostat už od Olomouce pytel, kvůli jedinému hráči to všechno ztroskotalo - kdyby měla Olomouc zcela náhodou běžného zakončovatele, tak by takový narcistický článek ani nevyšel - Ostrava by měla 29 bodů a Olomouc 27 - jenom náhodou to tak není. A o mužstvu, které by de facto vedlo nad Olomoucí o 2 body, už chcete rozhlašovat, že produkuje výjimečný fotbal? I kušte. Rozum do hrsti. vy nekoneční optimisté.
III. předkolo CHL 04/05: Ostrava - Inter Milán 0:1 a  0:4 I.kolo UEFA 04/05: Ostrava - Dinamo Záhřeb 1:1 a 0:2
 
0/0
11.11.2003 15:48

cypjaklampa

Re:
myslím, že jsi to ne dost dobře pochopil. Je to tady hodnoceno jaksi komplexně - atmosféra a tak...a koukám, že jsi taky další z mnoha přátel KDYBY. No nic, zlomte vaz na Chelsea, když tam zahrajete a uhrajete to, co Baník na Spartětak budete taky rádi...
0/0
11.11.2003 16:02

Mirek Bushín

Re: komplexní omluva
Máš pravdu, člověče! Četl jsem jenom titulek. No to je teda průser. No nic, zdravím aspoň všechny komplexy.
0/0
11.11.2003 17:48

cypjaklampa

Re: komplexně přijato :-)
0/0
11.11.2003 18:35

jerry15

Re:
No nevim, ale Banik toho na Sparte zas tolik nepredvedl. Mit Sparta hrace, ktery by dokazal davat goly z vylozenych pozic, tak si slavny BANICEK odvezl klidanko i bura (ackoliv spis ne, pac by to Kotrba stahnul dozadu). :)
Ono zakoncovani sanci je slabina v podstate celeho ceskeho ligovehoi fotbalu.
0/0
12.11.2003 22:09

Sanibel

Re:
Mirku, Mirku, píšeš hlouposti, ale pozor poslední řádek..... Jsem rád, že už vidíš Baník mistrem, když je dáváš do 3.kola CL. Správně soudíš, že Sparta už Baník nedožene.
0/0
11.11.2003 16:12

kolemjdouci1974

Re:
by mela... to jsou nekrasnejsi tlova na tvem debilnim prispevku
0/0
11.11.2003 17:09

kolemjdouci1974

Re:
doplnim se pouzivat podminovaci zpusob u neceho co bylo je k nicemu
0/0
11.11.2003 17:09

Popy

Fotbal na Nově
Ještě k těm poznámkám o tom, proč se nevysílá náš zápas s Kanadou. Před chvílí jsem o tom psal přímo u toho článku, ale tam už diskuse spí, takže znovu: Odkazuju na poslední Gól, tam to Košťál říká jasně: Nova nejvíc platí, tak má práva vysílat. Je to bordel, ale nedělejme si iluze, že na ČT by to bylo s tou propagací propastně lepší. ČT má o několik tříd lepší komentátory, perfektní studio k LM, kompletní servis zápasů z MS a ME (což je všechno perfektní a klobouk dolů), ale taky Otu Černého a Janečka, který už jasně řekl, že sportovních přenosů ubyde. Takže nějakého opravdu kvalitního, hodinu až hodinu a půl trvajícího pořadu o lize a fotbalu v zahraničí se nedočkáme. Leda možná časem u Galaxie, pokud vydrží...
0/0
11.11.2003 14:56

kolemjdouci1974

Re:
nekdo ma pravo protoze ma nejvice prachu - pro kostala typicke: prachy, prachy, prachy... kaslat na fanouska a debilni komentar novy, hlavne ze to sype... fakt grc!
0/0
11.11.2003 17:11

jerry15

Re:
To je jasny, chtej znechutit divaky u televize a tim je donutit chodit na zapasy => vetsi navstevnost na stadionech => vice sponzoru => vice penez na platy => kvalitnejsi fotbal => vetsi navstevnost........
0/0
12.11.2003 22:12

Prakticky_filosof

???
k zebricku bych se nevyjadroval - a zvlaste ne k hodnoceni zápasů Idnes ... zaráží mě pouze "boje" mezi ostravaky a prazaky - ok taky nemam rad slavii ( nesnasim kuku ), sparta no jakz takz ... ale objektivne - kdo vede ligu ? banik, jak dopadl zapas na letne ? 1:1 fotbal se hraje na goly ne na kdyby ( presto ze sparta byla lepsi ) a pokud se nekomu neco nelibi podivejte se do tabuky +/- bodu ... a specielne pro kocka a jeho spolupracovniky - zajdi si nekdy na bazaly a pote popis sve dojmy, mozna vyplodis neco lepsiho nez doted ( pripominas mi Peheho a jeho clanky na neviditelnem psu :-))))) a ted se de farat bo Ostrava jede ( k hymne - nasi fanousci jsou schopni aspon neco vymyslet narozdil od prazaku ... ) Bye Bye
0/0
11.11.2003 14:04

Pavel M

Re:
Že je Ostrava na pár měsíců po x letech na prvním místě Vám nikdo nebere. Nakonec ať si i horníci užijou, jaké to je, když se jejich mužstvu daří, ale proč tady z Baníku děláte mistry světa a proč Vás musíme poslouchat. Nejpozději v příští sezóně, ale pravděpodobně už na jaře se zase bude s Olomoucí, Teplicemi a Libercem prát o předkola poháru UEFA. Uvědomte si své možnosti, buďte rádi, že jste alespoň na chvíli na výsluní, choďte na fotbal, dokud vyhrávají, ale vykašlete se na to machrování.
0/0
11.11.2003 14:14

Prakticky_filosof

Re:
ach jo a je to tady zase ano je mozne ze na jare skoncime 6 ano je mozne ze budeme mistri k nasim moznostem - krom asi 2 hracu mame dobry kadr, smula je ze ne prilis siroky coz se snad v zimni prestavce zmeni a ze tady par lidi napise "vtipne" ze banik je mistr a sparta jde do "hnoje" ? to je provokace na kterou krasne reagujete. je to sice pekna myslenka, ale ... ( po poslednich trech zapasech si nejsem tak jisty :-)) snad se zapracuje ... me spise vadi reakce typu sachtor, hornici atd ... o tom uz ostrava neni a v praze si to nekdo neumi srovnat v hlave ... jsou to celkem lacine nadavky od lidi kterym dosly argumenty ... Fotbalu ZDAR
0/0
11.11.2003 15:04

kolemjdouci1974

Re:
nikdo te nenuti to cist, pane spravedlivy, pane chytry, pane vestec.... prave to ze neni sparta prvni prospeje kopane at uz to dopadne jakkoli nakonec.
0/0
11.11.2003 17:13

kolemjdouci1974

Re:
na uzemi ostravy se pres deset let netezi. pro ty co si pletou dojmy s fakty.
0/0
11.11.2003 17:14

KMFDM

PALIKA je BLB
ten tvuj zebricek je celej nejakej popletenej.Tys asi v zivote v brne nebyl kdyz tam bezne chodilo 20 tycek ze???A nejvetsi navsteva byla jasne na poharovym zapase Brno Sparta mysli kolem roku 88.Vsechny noviny tenkrat uznaly ze tam bylo pres 50000 lidi/ale cerny fondy jsou cerny fondy/Mam z te doby vystrizky ze vsech novin tak ti je muzu naskenovat a poslat ty prazsky vemeno.Jak muzes psat ze nejlepsi spily byli nejaky prazsky derby.Vzdyt jak se v praze fandi v sobotu jasne ukazali leda banikovci.A kdyz se ti tak libi hanit brno tak si k tomu pridej jeste mou urazku ses idiot a debil z posranyho praglu
0/0
11.11.2003 13:20

CSKA Vigo

Re:
zopákni si rychle abecedu a přečti si to ještě jednou. Jasně se tam píše o samostatné české lize, mnoho štěstí při skenování
0/0
11.11.2003 13:50

Pakoš

Re:
Nebyl bych si tak jistý těmi výroky jako nejvíc bylo jasně na Brno -Sparta. Např. při zápase Brno - Slavia v 96 bylo na staďáku údajně snad 53000 lidí (jsou to jenom dohady, ale jedno je jasné,že na stadionu pro 50000 bylo úplně plno a lidi byli dokonce i na střechách stadionu, možná pro to nahlásili "jen" 43 tisíc, aby neměli problémy). Jinak musím uznat, že zápas Sparta-Ostrava byl nejlepší v samostatné české lize. Byl to pouze fotbalově průměrný zápas s pěkným nasazením a krásnou diváckou kulisou. Za nejlepší zápas bych dal Sparta-Slavia 4:4 - oslava fotbalu a solidní návštěva.
0/0
11.11.2003 14:00

Hans von Karlin

Re:
Jsem sice z Praglu, ale chápu tvé rozhořčení. Naprosto největší návštěvy (asi i atmosféra) byly vždycky v Brně. Jako Brňáka by mě ten článek taky nadvzed :))
0/0
11.11.2003 14:04

FanThomas77

BLBOST!
Dle hitparády zápasů je vidět, že když hraje některý z pražských esesáků, tak je o 50% zajímavější, než ostatní a když se náhodou povede, tak je hned nejlepší..! Ano, tyto zápasy jsou výjmečné, ale jen tím, že jejich kvalita u těchto týmů je sváteční událostí, stejně jako návštěva. Daleko hezčí co do nasazení, herní kvality a atmosféry jsou Baník x Zlín 3:0 (16 023), Baník x Olomouc 2:1 (17 897) a v minulé sezóně Baník x Sparta 3:2 (17 525). Foto, které toto dokazuje nepřikládám, kdo ho nezná neví o součaském českém fotbale nic
0/0
11.11.2003 13:14

marzena

Re:
chtel jsi asi rict "nic o soucasnem ostravskem fotbale"..
0/0
11.11.2003 13:17

original

Re:
Tak to je přesný.
0/0
12.11.2003 14:59

Kennyg

Re: Máš pravdu...
v tom,že utkání Baník - Sparta  3:2 bylo opravdu výborné utkání a zřejmě by si zasloužilo aby bylo taky v pořadí co nejvýše. Na to jak byl těžký terén se hrál opravdu vyjmečný fotbal.
0/0
12.11.2003 9:12

CSKA Vigo

stacilo
aby se to trochu neprehanelo, nase liga bude vyborna az se o takovym zapase nebude cely dalsi mesic kecat, bylo to pekny, jedeme dal, ne dvoustrana v sobotni mf + prepsana hymna baniku a kdy se ma zatleskat, zdar
0/0
11.11.2003 12:46

Shiron

Teplice!
Řekl bych, že redakce idnes zapomněla na zápas Teplice - Sparta 4:2 (Bílkův hattrick,Rosa ve Spartě,plný stadion).
0/0
11.11.2003 12:24

Hans von Karlin

Re:
Redakce zapomněla na mnohem víc zápasů, které měly větší náboj a byly dramatičtější.
0/0
11.11.2003 12:34

Hans von Karlin

Re:
To už neni aktuální - my máme taky 26 bodů!!! :)))
0/0
11.11.2003 12:18

Kei

CT 1
Vcera jsem videl reportez na CT 1, tusim porad Fakta. Byl tam takovy sestrih, ze ktereho jasne vyplynulo, ze na fotbal jezdej jen ozraly Spartani a vlak totalne ozralych Ostravanu, ze jsou tam jen samy kreteni, co se chtej rvat (ten skin, co tam chtel rozkopat kazdyho Banikovce) a vsude je jen bordel, nasili a nadavky... Rekl bych z nazoru nekolika lidi, co to taky videli, ze tahle reportaz byl pokus o cilenou likvidaci ceskeho fotbalu... CT se zase vyznamenanala
0/0
11.11.2003 11:49

Hans von Karlin

Re:
Ne ne - oni jenom chtěli ukázat ten sobotní, všemi opěvovaný zápas taky z druhý strany. Všichni píšou, jak byli fanoušci obou mužstev slušní, že by si jeden zamáčkl slzu. Ale pravda byla trošku jiná, což se mnoha novinářům nějak nehodí do krámu. Taky bych tento zápas tolik nevyvzvihoval. Perfektní návštěva + atmosféra. Nic víc. Tak ať z toho nedělaj zápas svatoušků. Rvaček a bordelu bylo kolem dost a dost. :(
0/0
11.11.2003 11:57

Kei

Re:
Jenze objektivni reportaz vypada trochu jinak! Nejen ukazovat par, cca tisic ozralych Banikovcu, co prijeli zvlastnim vlakem, ale taky ty cca 3000, co prijely po vlastni ose z celych Cech (strizlivy)... Zrovna tak staci ukazat jednoho Spartanskyho skina a cely nefotbalovy narod si mysli, ze tam nikdo jinej nechodi a pak jak teda chceme mit na kazdy zapas v cele lize vyprodano??
Pokud napisu, ze ta reportaz byla "neobjektivni" (jako obvykle), tak je to slaby konstatovani....
0/0
11.11.2003 12:02

Hans von Karlin

Re:
No faktem je - že to asi zrovna propagace fotbalu nebyla. Když už jsme u toho: přátelák s Kanadou nevysílá žádná televize!!! To si snad dělaj legraci ne? Nároďák hraje doma a nikdo to nevysílá... Tomu říkám propagace fotbalu :(
0/0
11.11.2003 12:25

marzena

Re:
no uprimne receno. radsi bych, kdyby se prenasely zapasy ceskych tymu venku nez domaci zapasy (i treba reprezentacni pratelaky).. na Kanadu jsem zvedavej v hokeji, ale fotbal nevim... mozna nejsou tak spatny, jak si myslim, ale nelaka me to
0/0
11.11.2003 13:20

electronic cowboy

Re:
No já bych o tom nepolemizoval. Náš mančaft patří mezi TOP 5 v Evropě a TOP 10 na světě, národ je v největší euforii od roku 96 (ale to se hrál pěkně hnusný fotbal) a oni nevysílají ani domácí utkání reprezentace. To je špatný vtip. Tohle není propagace fotbalu. 20 minut DOHRÁNO, pak nějaké reportážičky na Primě a Nově (což se vážně brát nedá) a šoty v Televizních novinách a Událostech...Německý fotbal se utápí v šedi průměru, ale fotbalu věnují tak o 5000% víc prostoru než my...A propos, zapomíná se třeba na to, že teď na Synotu bylo přes 8000 lidí, což je téměř plný dům. Je to sice malý stadion, ale atmosféra je vynikající. Je to v podstatě totéž, jako když je na Dortmundu 45 tisíc lidí. Česká a moravská města jsou malé, tak máme i malé stadionky....
0/0
11.11.2003 14:26

pstrosss

Re: Proč ???
Souhlas. Já jsem z celého příspěvku cítil, že spíše než o reportáž, jde mnohem více o příspěvek, jenž má očernit všechny fotbalové fans bez výjimky. Nechápu proč vůbec tohle vzniklo. Vždyť každý, kdo příliš fotbalu nerozumí a současnou euforii kolem Baníčku nesleduje a tudíž nemá ponětí, jak se věci mají, musel po shlédnutí této  "reportáže" nabýt dojmu, že všichni fotbaloví fanoušci jsou skinhedi, ožralové, nebo rváči. Proč v té reportáži neukázali také to, jaké skvělé choreografie a chorály předváděli na stadionu fanoušci Baníku i Sparty a televizní slávu poskytli jen těm, co  řvali " Polský židi" a "Pražské ku*vy"? Proč nenatočili také rozhovory s fanoušky, kteří přijeli za fotbalem a chovali se v rámci slušnosti. Proč nenechali zaznít hlasy lidí od fotbalu, kteří se rozplývali nad báječnou atmosférou, jež přinutila hráče hrát naplno a pomohla úrovni zápasu, který pobavil lidi. Proč vše natočili tak, že ve výsledné fázi reportáž světu oznamovala to, že v sobotu na Strahově si daly dostaveníčko bandy opilých, agresivních a intelektuálně nízce obdařených jedinců??? Proč???? 
0/0
11.11.2003 14:29

pstrosss

Re: oprava
Oprava: ne na Strahově, ale na Letné.
0/0
11.11.2003 14:33

eto

Re:
To je přesný !!!
0/0
11.11.2003 15:20

Konstrukter

Re:
Největší poděs byl ten policajt 255632,ten zanechal stopu násilí a vulgarity na jinak úplně růžovém zápasu! ejrůžovější byl ten železný sparťan se slovy: "pane kapitáne tady se můžu postavit s tím ohněm?" Už chybělo jen:"božínku snad bude svíti růžově,jinou barvičku bych nedržel!"
0/0
11.11.2003 12:02

eto

Re:
Souhlasím naprosto s Keiem - viz. můj příspěvek kdesi vzadu a taky příspěvek Chrapouna.
0/0
11.11.2003 12:41

Kei

Re:
Zdar eto. Ted jsem si precet Tvuj nazor a je to NAPROSTO PRESNE TAK, jak pises! CT se rozhodla znovu potopit fotbal.
Jeste jen tak na okraj - fakt nechapu toho fanouska, co tahal za tu zachranou brzdu. Vzdyt snad vsichni Ostravaci do jednoho chteli jet na fotbal ne? Trosku se z toho muze zdat, ze by to mohl i nekdo sabotovat....
0/0
11.11.2003 13:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze