Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poborský zase čaroval jako David Copperfield

Proslulého mága Davida Copperfielda na fotbalovém trávníku občas připomíná Karel Poborský. Jako v sobotu ve vypjatém duelu lídrů podzimní ligy. Čelem k tribuně u postranní čáry, takřka v beznadějné pozici, si ťukl patičkou nečekaně míč mezi nohama obránce, v mžiku se prosmýkl dvěma ostravským hráčům a odcentroval. Bouřlivý aplaus násobila skutečnost, že z akce padl vyrovnávací gól.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek Bushín

všechno naruby
To si zase děláte prču. Takovou patičku při běhu, zásek a vysprintování Vám předvede každej benjamínek. Vždyť Kája šel na haluz a náhodou našel díru, o které neměl nejdříve ani páru. Článek by se měl spíš jmenovat "Drozd zase čaroval jako David Copperfield", protože za způsob, jakým roztáhl nohy, by se nemusela stydět ani .......
0/0
11.11.2003 14:44

Mig3

1 na Spartu za 1.000,-
Kocku, tvůj rozbor sparťanského zákulisí je obdivuhodný, myslím to upřímně.Jen bych tady pro dokreslení ostatním klukům připomenul,že jsi veřejně před sobotou sliboval,že na 1 Spartu vsadíš klidně 1.000 Kč, jen že si vyspravíš kurz nějakými tutovkami. Dnes jsi přiznal cituji:... vsadil jsem na Spartu v kombinaci s dalšími zápasy, mimo jiné tam byl Eindhoven, Anderlechet, Fenerbahce a další   Ty,že rozumíš fotbalu?  Jsi vejtaha.Česky výtaha Pa.
0/0
10.11.2003 21:04

wetrix

z
Uz mi vsichni ti novinari pripadaji fakt smesni s tim,jak jim vsem moc lezi v hlave fakt,ze je Banik prvni a i po jejich vseobecnem ocekavani,ze v pondeli s radosti napisou,ze byl Banik pokoren a ze jde videt,ze je nejlepsim muzstvem u nas Sparta,ted nevi,kdo z nich by to podal lepe,jak Sparta byla lepsim tymem.Vzpamatujte se vsichni,kdo jste cekali,ze Banik prijede na Letnou a bude tlacit Spartu a mit vice ze hry.Ikdyz Spartu nesnasim musim rict,ze u nich doma je asi pod tlakem nebude mit nikdo z nasi ligy.Mimochodem,nebyla to nahodou Sparta,ktera zahrala tak skvely fotbal po skvelem vykonu ve Zline minuly tyden?Radeji byste meli byt potichu,protozezesmesnujete jen sami sebe.
0/0
10.11.2003 14:41

Korek

K ofsidu
Včera v dohránu bylo patrně vidět, že tam ten hráč byl. Ale nebyl to ani Drozd či Čížek, kteří Karla nestihli, ani Besta, který stál vedle Juna, ale za Stevem zpátky se vracející Matušovič
0/0
10.11.2003 13:40

Konstrukter

Re:
Blbost,v Dohránu to vidět nebylo,ale ukazovali to naprosto jasně na Nově! Bystroň byl uplně u lajny,sice tam byl 5 sekund před tím gólem a pak už ho ten záběr nezachytil,ale určitě tam zůstal,přece není blbý aby běžel někam pryč,vždyť by pak byl Jun v ofsajdu a to stoprocentně nebyl,říkali to přece v televizi,tak to musí být pravda...
0/0
10.11.2003 13:45

Joao

Re:
Situaci jsem detailně neviděl, tak se chci zeptat, byl pred Junem jeden nebo dva hraci Baniku? Protoze jestli pred nim byl jenom jeden hrac tak to offside byl! Aby offside nebyl musi pred nim byt hraci DVA!
0/0
10.11.2003 15:53

Korek

Re:
Přičti Laštůvku a jsi doma
0/0
10.11.2003 20:22

Popy

Pro Kocka
Kocku, sparťane, vysvětli mi, jak to vidíš:
1. Jak může klub, který aspiruje na to stát se velkoklubem, mít pouze tři krajní obránce - přeučeného útočníka Flachbarta, neodůvodněné nákupní riziko Poledicu a Labanta.
2. Jak může klub, který aspiruje na to stát se velkoklubem, mít pouze tři útočníky (Sionka nepočítám, to je záložník): dřevo Kincla, Juna neschopného trefit branku a Gluščeviče, kterého psychicky položí, že mu někdo ukradl oblíbený automobil.
3. Jak může klub, který aspiruje na to stát se velkoklubem, mít jenom jednoho tvořivého záložníka, náladového Zelenku, kterému, když mu to nehraje, musí nahrazovat Poborský.
Jinak: Poborský, Blažek a Hubschmann jsou hráči světového formátu, Kováč se jim brzy vyrovná, Johana bude jenom lepší. Ale přeci jen: pět hráčů, to není ani polovina kádru.
0/0
10.11.2003 13:31

Konstrukter

Re:
Kocek není sparťan,Kocek je bůh!
0/0
10.11.2003 13:33

paolore

Re:
4. Jak může mít klub, který aspiruje na to stát se velkoklubem za trenéra Kotrbu? Byť by byl sebelepším fotbalovým odborníkem (kterým ale není), tak jeho mediální výlevy zapáchají v celém českém fotbalu.
0/0
10.11.2003 13:35

jarek20simek

Souhlas
Naprosto souhlasim s tim, ze Kotrba neni trenerem pro Spartu, nema snad zadny system a zapas s Banikem si myslim byl jeho prvni pekny zapas v sezone. Jestli to nahodou nebude tim, ze ho hraci prestali poslouchat :-) Mel by odejit sam, nez bude mit jeste vetsi ostudu. A jestli Sparta v zime nekoupi nejakeho utocnika na misto Kincla, tak nevim. To at tam radeji postavi toho Flachbarta, nez ho nechat se zesmesnovat v obrane. Na stopera Bolf a Johana, kraje obrany Pospech a asi Labant (ackoliv uz to neni co byvalo), utok Heinz - Kuka by byl super a do zalohy? Treba Kolousek - Zelenka - Poborsky a Kovac s Hubschmanem na defenzivniho. Michalik, Kincl a Pergl by potom mohli jit tam kam patri - divize by je mozna, opakuji mozna privitala s otevrenou naruci. Proc Sparta neumi koupit hrace, ktery by se ji hodil? A proc ji trenuje Kotrba!?!?
0/0
11.11.2003 13:47

jklajfhnd

Re:
No to si snad delas prdel, ne?! Kuka do Sparty?! I kdyby to byl posledni utocnik na tyhle planete, tak nikdy!
0/0
11.11.2003 16:36

xt1

Re:
No ty otázky máš sice připraveny pěkně, ale Kocek ti asi na ně těžko odpoví, když Spartu nevlastní a nefinancuje a nemá tam právo o tom rozhodovat.
Poledica nebyl nákupní riziko, protože byl volný hráč.
Kincl už na podzim pár gólů dal a to přesto, že zezačátku nebyl v základu. Na Gluščevičovi byl vidět v sobotu hlad po gólech a svým příchodem hru dopředu hodně podpořil.
0/0
10.11.2003 13:51

Popy

Re:
Já už jsem se zkusil zeptat před pár dny - a nemyslím to jako urážku nebo nějaký pokus o konfrontaci, prostě mě zajímá, jak to vidí sparťani a jestli si taky myslí, že za ty peníze, se kterými Sparta disponuje, by šlo dělat nákupy... rozvážněji. Protože je podle mě docela nepoměr, když jsou v mužstvu čtyři defenzivní záložníci (Kováč, Němec, Pergl a Krmaš) a na pravého obránce se musí přeučovat stoper Petráš.
0/0
10.11.2003 13:55

xt1

Re:
J8 jsem taky nepochopil tvoje ozázky jako výzvu k hádce,ale je fakt, že až bude Košťál nebo Pelta tady dělat online rozhovor, tak se přímo zeptej jich. Můj názor je ten, že Sparta v loňské sezóně nehrála Ligu mistrů, k tomu ten rozestavěný areál na Strahově, tak ani ona si v této situaci nemohla dovolit nakupovat největší ligové hvězdy jak na běžícím pásu. Tak dobrý pravý bek jako byl Grygera v naší lize stejně není (možná Pospěch, jestli udrží formu).
0/0
10.11.2003 14:25

Popy

Re:
Já vím, že je čím dál těžší nakupovat poměrně levně i hráče z české ligy, já chápu, že dost peněz spolkl Strahov - který je mimochodem úžasný - ale mě zaráží, že se koupil třeba Němec, když je mužstvo plné defenzivních záložníků - a argument, že na ten post je potřeba koupit někoho zkušeného pro Ligu mistrů, neobstojí vedle těch problémů, které jsem vyjmenoval v otázkách. Krajní obránci jsou dnes docela klíčové posty... a i kdyby dal Gluščevič tolik gólů jako Heinz, stejně by byl jenom jeden. Proto třeba nechápu to, že se prodal Pospíšil. O Mynářovi jsem tu už mluvil.
0/0
10.11.2003 14:34

Popy

Re:
A k tomu Gluščevičovi, taky se mi zdálo, že za těch zhruba dvacet minut, co pobyl na hřišti, ukázal několikanásobně víc herního umu než Kincl, který tam byl od začátku.
0/0
10.11.2003 13:57

Popy

Re:
Mimochodem, viděl jsem minulý čtvrtek zápas Manchester City-Grodzin, za Poláky hrajou Mynář se Sedláčkem. Mynář byl v obraně jasně nejlepší, třeba takového Anelku nepustil k ničemu, a navíc byl i konstruktivní, tzn. zakládal rychlé protiútoky, dokázal nahrát přesně...
0/0
10.11.2003 14:01

jarek20simek

Re:
Souhlasim s tim, ze Gluscevic ozivil jeste vic hru Sparty dopredu, ale myslim si, ze se moc nehodi do Ligovych zapasu, kdy Sparta je vzdy favoritem, ktery je odsouzeny k tomu, aby hru tvoril. Gluscevic je vsak hracem, ktery rad beha a neni mu prilis vlastni podrzet balon. Jeho styl hry by se naopka, myslim si, hodil do zapasu s velkokluby typu Lazio ci Chelsea v Lize Mistru, protoze je to opravdu lepsi zakoncovatel a myslim, ze spali za zapas mene sanci, nez Sionko, Kincl a Jun za deset minut... Ale toto Kotrbovi clovek asi do hlavy nenalije
0/0
11.11.2003 13:51

Kocek

Re:
Jak už ti víceméně odpověděl níže xt1, jednak šlo o trénikové centrum a jednak se loni asi počítalo s Ligou mistrů. Tím, že z LM nepřišlo minimálně 100 a centrum stálo o 100 mio víc, než se původně čekalo, najednou vznikla díra 200 milionů. A ta se nějak musela lepit, proto nebylo na nákupy hráčů. Pokud bereš sestavu, mužstvo svou kvalitu má. Petráš hrál až do letoška dost špatně, ale na beku mu to celkem sedlo. Na levé straně hrál Poledica celou přípravu hodně dobře, přišly soutěžní zápasy a najednou nebyl, nevím čím to je. Labant už asi nikdy nenaváže na formu jako za Hřebíka, což je škoda, směrem dopředu to je ok, ale bránění je slabina. Střed zálohy je špatně, na jednom onlajnu jsem se Kotrby ptal na Zavadila. Odpověděl že by o něj měl zájem, ale hostování v Příbrami je na rok, tudíž se vrátí až v zimě. Což aspoň donutí Zelenku hrát dobře každej zápas. Celkově vzato, pokud chce Sparta příští rok hrát důstojně v LM, musí se udělat aspoň jeden útočník a záložník.
0/0
10.11.2003 14:41

Popy

Re:
Já jsem se totiž strašně naštval při tom zápasu v Istanbulu. Stoprocentně s tebou souhlasím, že v okamžiku, kdy nějaké české mužstvo vyjede ven, měly by být zapomenuty veškeré meziklubové rozmíšky. Jenže ten chaos ve hře, co tam Sparta předvedla, byl hrozný. Co si vůbec myslíš o Kotrbovi? Mně přišlo nasazení Krmaše dost jako chyba. A to jeho vyjádření o tom, že rozhodčí připískával Besiktasi, to bylo hrozné!
0/0
10.11.2003 15:00

Kocek

Re:
Já Kotrbovi dávám pořád čas, i Slávii trvalo půl roku než se pod Beránkem sehrála. Ovšem záleží na tom, koho mu Košťál v zimě prodá. Akorát poslední dobou mluví do médií dost arogantně a nadutě, to se mi nelíbí. Ze začátku svýho angažmá u Sparty byl daleko objektivnější. Jinak v Turecku to byl první zápas, kdy jsem za svůj život u televize nadával. Hráli otřesně, Krmaš dle mého v obranné fázi dobrý, ale dopředu tragédie. A rozhodčí? Já si myslím že pískal celkem fér, nedal jasnou červenou Johanovi, na druhý straně nepískl na vápně faul na našeho božského Máru, takže asi v poho.
0/0
10.11.2003 15:21

FrancisBegbie

Re: no počkej..
..to uz letosni LM vzdavate a divate se na tu pristi? Podle mne snad jeste mate sanci,ale musite hrat na Chelsea na vyhru.A pak jeste zvladnout Lazio.No,mas pravdu,taky uz tomu postupu moc neverim.Co takhle maknout v UEFe a zkusit jit daleko? Nebo na Letne uznavate jen LM? Loni se mi zdalo,ze jste pres ty Turky snad ani nechteli postoupit?! Co se tyce te sestavy: poradneho ofenzivniho stredniho zaloznika musite sehnat urcite,Zelenka fakt hraje malokdy .Sice mam takove hrace rad/ taky hraju na tomto postu/,ale Zeli se mi zda spis machruje nez maka! No a do utoku podle me spis dva,nez jednoho noveho hrace.Ale chce to nejakou hvezdu,osvedcenou,ne Igora,ktereho nikdy nikdo nevidel.Treba neco ve stylu Poborskeho,ale do utoku.Taky se dopredu vedelo,ze nezklame.Co se tyce obrany. doufam,ze se Kostalovi nepodari udelat Pospecha.Ale nekoho potrebujete.
0/0
10.11.2003 15:58

Kocek

Ježiši, teď sem si toho všiml
Podborský často těší diváky nepředvídatelnými parádičkami
0/0
10.11.2003 13:10

objektivnibanikovec

Re:
Není to nakonec ten známý reprezentant POHORSKÝ?
0/0
10.11.2003 13:13

Kocek

Re:
:o))) možná jo :o)) Poborský má přezdívku Steve, podle americkýho lyžaře Steva Podborskiho, tak možná díky tomu vznikla chyba
0/0
10.11.2003 13:19

Gorgar

Re:
Pravidelné čtenáře IDnes by již takové „drobnosti“ překvapovat neměli. Buďme rádi, že redaktoři správně určili jeho pohlaví a klubovou příslušnost…
0/0
10.11.2003 13:19

Konstrukter

Re:
Jojo,Podborského mám rád,zato ten jeho kamarád Poborský mi pěkně leze na nervy!
0/0
10.11.2003 13:31

FanThomas77

normálka
Poborský BYL výborný fotbalista a to v období 1995/1996. Teď je to jen odvar. Všeci jste uposr..aní, že udělal jednu patičku. Ale to je fotbal! To by mělo být stadndartní řešení podobné situace a je jen k pláči, že čeští trenéři (viz rozhovor s Kotrbou) tyto individuality likvidují v zárodku. Pak když se objeví jede hráč, který si nenechal vypláchnout mozek kecy: "...podrž, podrž, nahrej spátky, nesóluj, zmrvíš to!..." jste z toho vedle. Podle mne Takových Poborských, Rosických,... by mohlo být více - mají cit a uvažují, ale to je nedělá hvězdami, tak by měla hrát většina.
0/0
10.11.2003 12:41

borivoj

Re:
Kluku, kluku, z tebe snad mluví závist nebo co. Srovnej se - jednu patičku? Diváš se vubec v poslední době na fotbal pravidelně? Spolu s Nedvědem táhne Karel většinu zápasů i v repre. Sparta by bez něho bohužel byla v současné době opravdu poloviční. Je nutno přiznat, že když nemá den a nechá se otrávit, tak zahraje průměr, ale když se rozjede, tak je radost na takovej zápas čučet! Standardní řešení? Tohle si logicky nedovolí každej hráč a nic standardního na tom nevidím. Jak říká Panenka - tohle dělá hráče velkým. A jestli tohle nedělá Karla a Rosu hvězdama, tak se zřejmě náš (a nejenom náš) fotbal takovejma frajerama jenom hemží. Já jsem si toho ale nevšiml, takže mě můžeš opravit....
0/0
10.11.2003 12:57

Kocek

Re:
:o))))) no vida, a pak že se nenajde nějakej hlupák :o))) Kdyby sis přečetl co řekl Kotrba. v životě takovou kravinu nenapíšeš. Sám totiž přiznal, že Karlovi tyhle parády nezakazuje a naopak je po něm chce. A k Poborskýmu, sezona 95/96 mu opravdu vyšla, stejně jako celé Slávii. Ale v tý době byl jen součástí týmu, teď je skutečnou osobností a největším tahounem. Ty už si nepamatauješ jak víceméně on pokořil Holandsko? Asi už ne co? Holt česká nátura, ani se na tebe nezlobím, jen tě trochu lituju...
0/0
10.11.2003 13:01

xt1

Re:
No Kotrba řekl přesný opak toho, co jsi z toho pochopil. Ten odvar ještě pořád je naším nejlepším pravým záložníkem co máme, v kvalifikaci přihrál na důležité první góly proti papírově slabým soupeřům a v zápase s Nizozemskem byl u všech gĺů co jsme dali, což je na "odvar" docela slušná práce, řekl bych :-)
0/0
10.11.2003 13:12

jarek20simek

Re:
Vis on je velky rozdil mezi tim udelat to, co se v sobotu povedlo Karlovi a solovanim... Hrac se totiz musi rozhodnout v danou chvili, jestli je lepsi nahrat na jistotu dozadu, nebo zariskovat a zkusit nejakou paradu. Ono je sice pekne rist, ze by to mel byt hracsky ligovy standard, ale na druhou stranu... kdyby to tak hral kazdy, myslis si, ze by to pak jeste nekoho prekvapilo? Ono se totiz rika i v sachach: "Velkeho hrace delaji necekana reseni..." Hraju zalohu v mensim klubu a taky si rad zariskuju a jak bys rekl ty "zasoluju" a zkusim nejakou paradu. Nekdy se to podari, nekdy ne, ale osobne nesnasim hrace, kteri solujou porad... na co tam potom jsme my ostatni. Kdyz desetkrat prebehnes hriste a nedostanes balon jen proto, ze nejaky s dovolenim "IDIOT" zkousi uz patou Zidanovku v rade a kazdy uz vi, ze priste ji zkusi znovu, pak uz moc chuti znovu se rozbehnout nemas. Nevim, jestli jsem to napsal srozumitelne, ale nejde mit tym plny Poborskych, protoze by to byla dost nuda...
0/0
11.11.2003 14:28

Iam_No1

škoda
skvělý fotbalista, ale nefandím mu ani maličko. Opravdu nechápu proč má zapotřebí hrát tak zákeřně a chovat se jak primadona.
Popravdě nechápu, jak ho někdo muže obdivovat.
 
Samozřejmě to nemá nic společného s tím, že fotbalista je to skvělý, nicméně rozumu moc nepobral. Škoda
0/0
10.11.2003 11:08

xt1

Re:
Spíš jde o to, že každý jeho ostřejší zákrok je okamžitě podroben celotýdenní kritice. Zas takové prase Karel není. K tomu jestli se chová jako primadona, to fakt nevím, já takový pocit nemám.
0/0
10.11.2003 11:21

Charles

Patička byla nádherná,
ale gól padl z ofsajdu. Remíza byly při velkém tlaku Sparty celkem spravedlivá.
0/0
10.11.2003 10:35

Kocek

Re:
Tak znova, po centru zůstal u Poborský jeden hráč Baníku, tudíž ofsajd NEBYL. Jak novu nesnášim, tak jako jediná použila záběr ze strany, zakroužkovala obránce Ostravy (Besta??), a tím dokázala, že slovenský asistent rozhodčího praporek nezvedl zcela v duchu pravidel
0/0
10.11.2003 10:39

objektivnibanikovec

Re:
Také jsem to viděl jako celkem jasný ofsajd, ale prý se někde u čáry zapomněl ještě jeden baníkovec, který nebyl v záběru kamery, takže ofsajd to v tom případě nebyl. Ale gól to byl podle průběhu hry zákonitý, takže mne to v té chvíli ani moc nerozčílilo. 
0/0
10.11.2003 10:43

paolore

Re:
Drozd se zapomněl před koncovou čárou. Gól byl uznán správně. Offside to nebyl. Na to se nelze vymlouvat. Sparta si i tak zasloužila vyrovnat, takže i kdyby byl ten gól zrovna z offsidu, tak bych nebyl z výsledku zklamán. Především měl Baník zahrát více fotbalu a méně děravého bránění. A jak jsem komentoval gól v Turecku, že ze závaru před brankou se nedá čekat, že rozhodčí mávne offside, tak bych to použil i na tuto situaci.
0/0
10.11.2003 11:28

Kocek

Re:
Neřekl bych že Drozd, vždyť přes něj přešel Poborský, ale to není podstatný. Překvapuješ mě, nečekal jsem takovou změnu, ze začátku si nebýval tak fér. Jen tak dál.
0/0
10.11.2003 11:48

xt1

Re:
Já myslím, že to byl Besta
0/0
10.11.2003 11:52

Kocek

Re:
Já mám taky za to že to byl on, možná proto po zápase vzteky dupal na sparťanskou šálu.
0/0
10.11.2003 12:55

FrancisBegbie

Re: podle mych informaci...
..slapal na spartanskou salu za ten transparent ve vasem kotli.Na fotbal jiste chodis,takze vis,o cem mluvim...
0/0
10.11.2003 13:03

Kocek

Re:
Transparent jsem neviděl, chodím vedle kotle a tam prostě na kotel vidět neni. Vážně věříš tomu, že hráči mají čas sledovat transparenty v hledišti??
0/0
10.11.2003 13:18

xt1

Re:
Musel to být on, protože Karel dával jesle Drozdovi, vedle něj stál Čížek a kromě Besty už tam nikdo poblíž, kdo by se moh rozběhnout za Karlem nebyl.
0/0
10.11.2003 13:05

paolore

Re:
Nechci se hádat, ale Droz po jeslích pospíchal za Poborským a mohl to být on, kdo zůstal u čáry. V době, kdy Poborský zahrál patičkou, tak vzadu žádný obránce nebyl.
0/0
10.11.2003 13:23

Gorgar

Re:
A kdo jiný, než Nova, který přenos připravila, by takový záběr asi tak mohl pořídit a pak použít, co?
0/0
10.11.2003 12:15

Kocek

Re:
Mnoo, nemusím chodit daleko pro odpověď. Gol Gluščeviče v Příbrami, nova nic, jediná prima dokázala použít grafiku a podle čáry dokázat, že o ofsajd nešlo. Sice vysílá sobotní zápasy pouze nova, ale natáčí si je i ČT a prima.
0/0
10.11.2003 12:57

Gorgar

Re:
To samozřejmě vím, že i ostatní TV mají na stadionech své kamery, ale zjevně jich nebude tolik, kolik jich používá Nova, zvláště jde-li o přímý přenos, takže by nemělo překvapovat, že právě ona se vytasila s inkriminovaným záběrem. A pokud jde o tu Příbram, tak záběr na Primě jsem neviděl, ale pokud tam dokazovali, že offside nebyl, tak to musel být hooodně podezřelý záběr. Čímž rozhodně nechci vyvolávat nějakou off-topic polemiku o těch starých událostech.
0/0
10.11.2003 13:16

Kocek

Re:
Nebyl to nikterak super záběr, šlo o to, že na primě použili přímku která jasně dokázala, že v momentu Sionkovy teče Gluščevič v ofsajdu nebyl. Taky se v tom už nechci pitvat, chci tím říct jen jedno. Rozhodně by se to nově vyplatilo, finančně to nemůže bejt nikterak náročný.
0/0
10.11.2003 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze