Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Titul? Nejde na to nemyslet, řekl Drozd

Co pro vývoj ligy znamená sobotní remíza 1:1 na Letné? "Pro nás plusový bod," řekl ostravský útočník Marek Heinz. Ostrava má jistý poloviční titul, po 14. kole vede tabulku o šest bodů před Spartou. A je téměř jisté, že mistra na prvním místě fotbalová liga neuvidí ani do konce roku, přestože se na podzim nezvykle odehraje ještě 16. kolo. "Podzimní titul už zůstane u nás," je přesvědčen Petr Drozd, obránce Ostravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ulrich

Baník? Jednooký král.
Jasně, že výsledek 1:1 je spravedlivý, protože převaha se nepočítá a Baník byl efektivní. Ale důležitější je něco jiného. Celý národ viděl, že Baník není žádný zázrak, žádný KING. Všichni sledovali, jak jeho hráči odkopávají ( častěji zoufale než s přehledem ) balóny nazdařbůh od své branky. Kdo má soudnost, jasně vnímal, že opěvované hvězdy Ostravy ( třeba Matušovič, Čížek, Lička, Heinz ) nepředvedly za celých 90 minut ani jednu opravdu promyšlenou, technickou a nebezpečnou akci ze hry. Byly prakticky neviditelné, jak pořád bránily. A co z toho vyplývá? No, že Baník je jednookým králem mezi slepými. Dá se čekat, že Sparta a možná i Slavia ( ta mimochodem vede v Liberci v poločase 1:0 ) budou v zimě zbrojit a kdo ví, co se stane s kádrem Baníku. Odhodí-li Sparta na jaře slepeckou hůl, bude po náskoku Baníku brzy veta. Můžeme se tedy těšit na zajímavé jaro.
0/0
10.11.2003 17:54

cypjaklampa

Re:
no já si naopak myslím, že to byl vynikající fotbal a pokud jde o průběh tak bych to viděl asi tak : Sparta na to vlítla a tlačila se přes levou stranu Baníku, z centrů byly závary a obrovské šance, ale gólman a oba stopeři to vždycky nějak uhasili nebo to lítalo těsně vedle, po půlhodině se Baník zmátořil a dal gól, pak měl šanci Matušovič ( to byla opravdu promyšlená akce ze hry :-) ). Ve druhé půli drtivý tlak Sparty, Baník kromě pár nedotažených brejků urputně brání, vyrovnání Sparty a ještě drtivější tlak, Baník mele z posledního, ale nakonec díky bojovnosti a vůli udrží remízu. Přístup hráčů oboustraně vynikající - Baníček za bojovnost má můj velký dík a obdiv. Poborský za celkový výkon ( nejen za tu fintu ) obrovský respekt. Celkový dojem ( atmosféra, prostředí, napínavost zápasu ) nezapomenutelný. Myslím, že Spartu by v lize měli probudit hlavně diváci...
0/0
10.11.2003 18:18

bystrouska_01

Baníkovci,
váš server je fakt hustej. To co napsal k sobotnímu zápasu je hrůza. Jinak Všechno super, remíza spravedlivá. Komentáře některých jedinců (SP i FCB) stupidní. Že stupidní bude i komentář na oficiálním serveru Baníku, to bych nečekal...
0/0
10.11.2003 11:56

objektivnibanikovec

Re:
Hm, vidím to podobně. Ten komentář je vážně neobjektivní, což (jak lze poznat i dle mého nicku ) nemám rád.
0/0
10.11.2003 12:37

Konstrukter

Re:
Je to server Baníku a o Baníku,takže je celkem jasné že nemůžou napsat že hrál Baník blbě,ne?
0/0
10.11.2003 14:04

screambloodygore

To vaše brečení je k smíchu
Nevím o co vám jde. Buďte rádi aspoň ze ten bod, kterým jste ze štestím vyrovnali. Jinak jste nepředvedli vůbec nic. Ještě že máte toho Poborského, ten jediný něco umí. Baník byl celý zápas lepší a měl taky drtivou převahu. Ještě že vás Blažek podržel. Bod z Letné je pro Baník určitě ztráta, protože si zasloužil vyhrát. A to ještě Baník mohl kopat dvě penalty. Jen tak dál. Baník bude mistr a Sparta sestoupí do divize.
0/0
10.11.2003 11:26

TOOOM

Re: Možná jsem koukal na jiný zápas,
ale "drtivou převahu" Baníku jsem tam neviděl. Vlastně tím urážíš vašeho gólmana, který výsledek udělal a dostal Sparťany do kolen. Na šance to bylo 10 : 2 pro Spartu (Na penalty 1:1). Jen to kopyto Jún jich měl 5 ! . Za tu nemohoucnost vstřelit gól si (jinak výborná) Sparta vyhrát nezasloužila a výsledek je nakonec docela spravedlivý. Nestranný pozorovatel.
0/0
10.11.2003 13:31

Ulrich

Re:
Drtivá převaha Baníku???!  Myslím, že tak nějak sami sobě vymývají mozky sebevrahové z Al- Kajdy nebo Hamasu.
0/0
10.11.2003 17:35

FanThomas77

štestí?!?
Sparta byla lepší, Baník měl štestí - tak takto se utěšuje jen zaujaty magor! Berme fakta tak jak jsou: Jeden tým dá gól z pěti šancí, druhý z dvaceti. Kdo je lepší? No přece ten s větší efektivitou! Skvělé šance Sparty (na ně jediné byla opravdu lepší) zlikvidoval Laštůvka. Štěstím? Ne, uměním (nebo je snad každá chycená tutovka štěstím? k čemu by pak byli nejlepší gólmani, kdyby neměl štěstí). A kdo je lepší - ten kdo si vypracuje 100% šanci, nebo ten, kdo ji zlikviduje? Samozřejmě ten druhý! A o tom to je! Proto se fotbal hraje na góly, ne na šance, nebo na převahu, to není žádné krasobruslení, kde se dávají body za výkon! Zápas skončil jedna - jedna a to je jediné objektivní zhodnocení, což platí i o předešlých "štestích" s Teplicemi a Olomoucí.
0/0
10.11.2003 10:46

FrancisBegbie

Re: moje slova...!
0/0
10.11.2003 11:36

objektivnibanikovec

Re:
Už jsem to někde psal: Baník měl štěstí, ale to neznamená, že Sparta měla smůlu! Proč? Protože Baník svými chybami nabídl soupeři několik gólovek a pak už to nebylo v jeho rukou a mohl se jen modlit, aby to sparťanští střelci nedali (samozřejmě svou roli hraje i skvělý výkon Laštůvky, ale to na logice věci nic nemění). Kdežto Sparťani své tzv. vyložené šance nedali jen a jen vlastní vinou. Nebylo to v rukou nikoho jiného než jich samotných, jasné
0/0
10.11.2003 12:44

FanThomas77

Re:
...rozumněj: kdyby byli útočníci Sparty lepší, než Laštůvka, tak to nasměrují do míst, kde nemá šanci. Jejich maximum, na které se zmohli Lachy měl a taky to vychytal, tedy měli jsme to ve svých rukou (doslova). Otázka je jen to břevno. štěstí? Kdyby to kopal Beckham, dal by ho, pokud v tom nehrál roli povrch, vítr. Karel sice kopl dobře, ale aby dal gól, musel by to kopnout výborně, což se nestalo a blázen to nazývá náhodou. Když se ukopneš je jedno jestli tak dáš břevno, nebo mineš o 5metrů
0/0
10.11.2003 12:53

zorro123

Re:
á propos! Baník vyhrál 4:3 na rohy
0/0
10.11.2003 14:01

TOOOM

Jak je vidět, Sparta na titul ještě má,
ale jen pokud koupí nějakého pořádného útočníka. Ti současní jsou tak na 2. ligu a kazí práci celého mužstva. Pak se nikdo nemůže divit, že je odrovná jeden výborně chytající brankář. Poborský je třída ! Jihočeši zdraví Karla !
0/0
10.11.2003 10:00

FrancisBegbie

v to,ze BANIK...
...skonci pred Slavii klidne ver.Ale na to,ze sparta skonci pred BANIKEM rovnou zapomen! Nemate na to ani hru,ani vysledky,ani fanousky.Jak muze nekdo takovy vyhrat titul? Zpet na zem,Fabrizzio!
0/0
10.11.2003 9:29

zdenek77

Sparta-Baník
Svůj příspěvek bych chtěl založit nikoliv na hodnocení tohoto krásného duelu s nádhernou atmosférou, ale na objektivitu při hodnocení v TV zprávách: ve zpravodajské relaci ČT1 bylo utkání hodnoceno jen a pouze z pohledu Prahy a Sparty, tradičně dobře souhrnně zpracované údaje měla TV Nova, avšak zcela mne dostal absolutně neobjektivní popis ofsajdové situace při vyrovnávacím gólu Juna. Nevím, co měla znamenat ta "názorná" červená šipka na stojícího obránce Baníku, když o zjevnou ofsajdovou pozici se jednalo až při následné zpětné hlavičce Juna, který už neměl hrát-v tom případě by byl gól samozřejmě regulérní. Co tím "odborníci" v TV Nova sledovali, opravdu nevím....Jinak všem objektivním fandům dobrého fotbalu přeji hodně dalších krásných zážitků!
 
0/0
10.11.2003 9:00

fantasy

Spa-Ban ... super match
jen těch vulgarit o kapánek míň na obou stranách, přesto super. Ale nejvíc mě pobavil Benčík z Teplic ... :-) Myslím že nám rostou dvě nové volejbalové hvězdy - BENČÍK + PETROUŠ :-)
0/0
10.11.2003 7:58

MF_Dnes

Pane Zelenka - trochu pokory !!!
Spartu táhne jediný muž - skvostný Karel Poborský. Kdyby tam nebyl on, zápas je v nejlepším případě vyrovnaný. Pan Zelenka je nadějný hráč, ale v žádném případě ne takový, na jakého si hraješ ! A docela mě fascinují velkohubé kecy pana Zelenky. Fotbalista je to nadějný, ale zcela určitě by mu slušelo více pokory. Pokud mužstvo dá jeden gól stejně jako soupeř, nemůže vyhrát. A Zelenka by se měl nad sebou zamyslet. Protože dělá spoustu chyb z frajerství. Třeba v LM doma proti Turkům. Kdyby se ten frajírek soustředil na hru a ne na frajeřinky, Sparta by gól nedostala.
ZELENKO, TROCHU POKORY A SLUŠNOSTI !!! TAKOVÁ HVĚZDA, NA JAKOU SI HRAJEŠ, NEJSI !!!
0/0
10.11.2003 7:41

FrancisBegbie

Re: přesné tak!
Mam takove hrace rad,na techniky se prece na fotbal chdi,ale tenhle hrac je opravdu neuveritelne namistrovany.Pritom jsem ho jeste nikdy nevidel zahrat dva zapasy po sobe.Zpatky na zem,Lukasi!
0/0
10.11.2003 9:25

objektivnibanikovec

Re:
Souhlas, právě Zelenka nehrál skoro nic . Proč tedy sám nedal nějaký gól, když byl Baník podle něj tak slabý? Asi je ještě slabší !
0/0
10.11.2003 12:48

Mallwin

K zápasu podzimu..
Tak jsem se těšil na zápas podzimu a řeknu vám, že to byla dost zoufalá pokoukaná. Ještě že tam byli fanoušci z Ostravi jinak by to nestálo za nic. Výkon obou mužstev zejména v prvním poločasu???se mohla líbit jenom zarytýmu fanouškovi.Druhá půlka byla ze strany Ostravy bezradná, ze strany Sparty nadšená, ale bez umu, bohužel. Jedinej hráč, kterej svým výkonem podpořil teorii o nej zápase podzimu byl Poborský..Ostatek byl katastrofou. Nejhoršími podle mého byli Látal a ze strany Sparty to bylo průměr u všech. Bez Poborskýho by ten gool nedaly ani do neděle to je fakt.Nejsem fanouškem žádnýho klubu, ale tenhle zápas jsem si nechtěl za žádnou cenu ujít ovšem tolik nepřesností a neumění..byl jsem zděšen. To co předvedli Turci proti Spartě na naprosto těžkým terénu se řadě zvás nelíbilo, ptám se tedy co vás vede k tomu abyste sledovali českou ligu??
0/0
10.11.2003 7:40

Ravanelli

Objektivita !
Myslím, že dohadovat se s příznivci Šachťoru nemá vůbec žádný smysl. Stačí se podívat na jejich stránky a přečíst si komentář k zápasu na Spartě a uděláte si obrázek o "úrovni" myšlení Baníkovců. To je síla a nejspíš téhle goebbelsovině všichni i věří. Na jednu stranu je to dobře, protože na to brzo dojedou.  Za Kotrbu se člověk taky musel stydět, když si stěžoval na rozhodčí v Istanbulu, ale to není žádný sparťan a naštěstí to nebylo tak hrozné, jako u toho zakomplexovaného neschopy Večeři. Ale stránky Baníku svou ubohostí trumfnou všechno, a když se k tomu připojí i to trapné Laštůvkovo vymlouvání na ofsajd, tak mi je jich až líto. Doufám, že pád nebude na jaře moc velkej a že skončí alespoň před Slávií!
0/0
9.11.2003 23:57

kolemjdouci1974

hele zelenko...
... hrali jste DOMA a nevyhrali, tak jaci lepsi?
0/0
9.11.2003 20:36

zorro123

rozdílný úhel pohledu
Sparta po hrdinném a taktickém výkonu, podloženém výborným výkonem brankáře Blažka dosáhla cenné remízy v Istanbulu, pro kterou si tam jela. Přes trvalý tlak Turků si vytvořila několik slibných šancí a kdyby rozhodčí v závěru poločasu nepodlehl atmosféře a odpískal by penaltu mohla i sahat po vítězství. I tak předvedla soupeři lekci z efektivity a přiváží cenný bod, který v konečné tabulce může být rozhodujícím.   NE NEZBLÁZNIL jsem se, jen takové komentáře bychom mohli minulý týden číst, kdyby podobný výsledek jako Baník na Spartě uhrála Sparta v Turecku. Ruďoši nevidíte si na špičku nosu. A nakonec jen připomínám Kotrbova slova z minulého týdne, která adresoval Večeřovi. Fotbal se hraje na góly a my dali jeden a Vy žádný regulérní, tak co sedivíte. Nyní Vám vzkazujeme z Ostravy to samé.
0/0
9.11.2003 19:11

Olgoj Chorchoj

Re:
Rozebíráš tady, coby kdyby. Nech Kotrbu Kotrbou, nevšiml jsem si, že by se účastnil této diskuze. Je jasné, že to, co Sparta hrála v Turecku, byla hrůza, jenže zatímco my to dokážeme poznat, tak vy jste ve své slepotě nepřekonatelní. Ztrácíte nadhled a brzy dopadnete na hubu. Vy to asi tušíte a proto si musíte dodávat sílu neustálým opakováním, jak jste nejlepší. Už ale nejste, teď už při vás stojí jen štěstí a to nemůže trvat večně. V sobotu jste byli horší, a to o hodně. Nevidět to může jen naprostý ignorant. Podobná ztráta  schopnosti sebereflexe je doufám začátkem vašeho konce. Zajíci se počítají až po honu, nezapomeň. 
0/0
9.11.2003 19:53

pultr

Re:
Zorro nevim proc se tady s tim chojem vubec bavis, je to zbytecne.
0/0
9.11.2003 21:15

Olgoj Chorchoj

Re:
Když dojdou argumenty, přijdou nadávky.
0/0
9.11.2003 21:51

Iron_Wolf

Re:
no ono totiž některym lidem nedojdou argumenty nikdy ( tim nechci nějak ospravedlňovat to, že se tu někteří lidi prezentují tak jak se prezentují, jenom chci řict, že s některyma se prostě bavit neda i když při tom nejsou sprosti )
0/0
9.11.2003 22:37

zorro123

Re:
jenom na okraj, Vyjste měli v této chvíli mít podle Vašich nabubřelých komentářů víc zajíců než my, ale máte o šest míň, tak něco tu nehraje
0/0
10.11.2003 7:41

objektivnibanikovec

Re:
Tak to byl hřebíček přesně na hlavičku! Zajímavé, jak zaslepení fandové zapomenou během pár dnů na své účelové argumenty a obrátí o stoosmdesát stupňů. Kdyby Zelenka a spol. hodnotili zápas SPA - FCB stejně jako zápas s Besiktasem, musel by se rozplývat nad cenným bodem a zaslouženou remízou.
0/0
10.11.2003 12:54

objektivnibanikovec

Re:
Myslím tím hodnocení z pozice Baníku, samozřejmě.
0/0
10.11.2003 12:55

kazbek

Lastuvka - nic moc
Dost lidi tady chvali Lastuvku. Ale musim rict jednu vec - moc dobrej golman to neni. Ma dobrej reflex, ale to je v podstate vsechno. Co je jeho problem (a kvuli cemu se podle me nikdy nestane jednickou reprezentace) je ze ma strasne maly manevrovaci prostor pri vysokych micich. Pres maly vapno slo behem zapasu hodne micu, ale Lastuvka na ne jen cucel a cekal, ze bud preletej nebo je dostane pryc obrana. Naproti tomu Blazek chodil do vzdusnejch souboju s obrancema kus pred maly vapno, pripadne resil excelentne hodne micu i mimo velky vapno.
Dalsi jeho problem je dost spatna hra nohama - cca 5-10 micu zakop do autu. To se snad Blazkovi nepovedlo ani jednou...
Pokud by si souper prostudoval jeho hru na videu a prizpusobil tomu utok, tak si myslim, ze je to velka slabina Baniku.
0/0
9.11.2003 18:43

guti11

Re:
takze za prve, v repre jednicka nebude, protoze to by se asi muselo stat neco Cechovi (coz mu samozrejme neprejeme), protoze ten tam hodne let nikoho nepusti do brany a za druhe, hra nohou je prave jeho silna stranka a i W. Licka pri srovnavani muzstev rikal, ze to je jeho vyhoda vuci Blazkovi (i kdyz to v sobotu nebylo videt)... takze prosim te, nehodnot to dle jednoho zapasu... jo?? ja proti Blazkovi nic nemam, zvlast kdyz je nyni asi na svym vrcholu vykonnosti, ale v lize perspektivnejsiho golmana jako je Lastuvka nemame...
0/0
9.11.2003 19:18

blazena

Re:
Kolik toho ma odchytano Blazek a kolik Lastuvka... Ten manevrovaci prostor je podle me taky o zkusenostech, a i ta hra nohama
0/0
9.11.2003 19:23

guti11

Re:
samozrejme, ze zkusenostmi se s Blazkem neda vubec srovnavat, ja tady taky nerikam, ze Lastuvka je kvalitnejsi golman, jen reaguji na to, ze je slabsi ve hre nohou, coz neni pravda, vyborne cte hru a je to jeho silnejsi stranka... 
0/0
9.11.2003 19:46

blazena

Re:
Jasny. Vzdyt ja teky reagoval na Kazbeka.
0/0
9.11.2003 19:51

Drx

Totálně vyhulený magor !!!
No tak se nám přítel Zelenka předvedl jako těžký borec. Ten pán odehrál jediný dobrý zápas proti Laziu a teď bude chodit namistrovaný . No nic, já jenom, že kvůli těmto lidem hodně fanoušků fotbalu asi bude přát Láziu ! Pán Zelenka by se měl uklidit tam kam patří, nejlépe do ciziny. Tento nákup Sparta projela, tak jako Igora, ale ten aspoň nekydá pi...... No nic FORZA LAZIO FORZA
0/0
9.11.2003 17:48

Olgoj Chorchoj

Re:
Jsi normální? Jestli je někdo zhulený, jsi to ty. Bez Zelenky by Sparta byla za Ostravou o deset bodů, ne jenom o šest. Umí si přikrýt míč, má výbornou techniku, dokáže vystřelit i přihrát do střelecké pozice. Každá obrana má z něj obavy. Občas příliš kličkuje, ale pro každou obranu je nebezpečný. Nebo třeba gól, co dal Cordóbovi, považuješ taky za náhodný. Každý den se zkrátka nedaří. Myslím,že ve Spartě je dost jiných hráčů, kteří zaslouží přinejmenším kritiku, když ne vyhazov. Jednoznačně v téhle tabulce vede to kopyto Johana. To byl teprve kauf!
0/0
9.11.2003 19:01

Robin Ood

Re:
no jasně, jediný zápas... hmm když už jsi jen v té lize mistrů.. co takhle Besiktas doma, to se ti zdálo, že odchodil? prosím tě, kolik si viděl jeho zápasů,  5%? víc těžko.
0/0
9.11.2003 19:04

CFC

Oficiální web Baníku
Aspoň někdo to zhodnotil objektivně;o))
Zápas podzimu, zápas roku, zápas o titul, všechny tyto přívlastky mělo dnešní utkání na Spartě. Více než čtyři tisícovky našich fanoušků pomohlo vytvořit rekord ligy v návštěvnosti : oficiálně bylo přítomno 20 032 diváků...První čtvrhodinu se konal očekávaný nápor Sparty, který jsme zdárně přežili, i když Sionkova a Zelenkova šance v 16.minutě ztroskotaly na výborném Laštůvkovi. Pak jsme začali úřadovat my, ve 20. minutě šel Bystroň do šance a Johanův zákrok byl určitě proti pravidlům..Kopali jsme více rohů, než domácí, a po třetím z nich, Čížkově, míč přizvedl Bolf, dostal se k němu Drozd a bez váhání jej napálil do sítě. Pak po centru Poborského měl vyloženou šanci Jun, ale netrefil branku, a vzápětí šel Matušovič sám na Blažka, který mimo pokutové území míč odehrál rukou ( nic ze strany rozhodčího Michela), a odražený míč bohužel Čížek poslal nad branku. V závěru poločasu unikal Heinz a byl v šestnáctce Johanou faulován, ale zase nic ! Druhá půle byla zpočátku vyrovnaná, v 58. minutě Matušovič utekl po levém křídle a jeho centr Drozd trefil pravou ( !!! ) nohou a míč šel těsně vedle ! V 64. minutě rozhodčí Michel dopustil volný přímý kop z 24 metrů a Poborský trefil břevno ! V 76. minutě Poborský oklamal Drozda i Čížka a na jeho centr vyskočil Sionko a míč přihrál volnému Junovi, který ovšem byl v jasném postavení mimo hru - ale gól Sparty pochopitelně platil...V 84.minutě šel Matušovič po faulu na Čížka sám, ale rozhodčí jej do výhody nepustil a písknul faul...V 87. minutě znova volný přímý kop před naší šestnáctkou, Poborský rozehrál Kováčovi a ten mířil vedle. Výhru Sparty měl na hlavě Gluščevič, ale na Laštůvku si nepřišel, náš gólman přidal další skvělý zákrok. A tak jsme nakonec na Spartě remizovali, mohlo to dopadnout všelijak, ale podstatné je, že jsme si uchovali šestibodový náskok a jsme podzimním mistrem !Na zápase s Opavou to můžeme pořádně oslavit!
Tohle musel psát úplnej magor!I kd
0/0
9.11.2003 17:25

Jasemja

Re:
Tak to je hustý..ale co chceš, je to oficiální web..  :-) dopřej jim ten pocit křivdy....
0/0
9.11.2003 17:44

zorro123

Re:
Moji milí Sparťani! Asi moc hulíte, protože jestli má někdo pocit  křivdy, tak jste jste Vy!!! My si užíváme plnými doušky vedení o 6 bodů. Vy tady brečíte ( Zelenka ) jak jste nám ukázali, jak jste nejlepší a už 10 kol nám vysvětlujete proč jste za námi ( dobrý los, pak že uvidíme na Spartě, teď štěstí a skutek utek ). Baník je pořád první. Takže máte teď 2 týdny na vydýchání a dejte se na modlení ať vyhrajete aspoň v Jablonci, protože náskok 8 nebo 9 bodů by už byl síla a potom navíc Teplice doma:-))) No ještě, že máte toho mistra Zelenku, ten Vám to určitě vykope
0/0
9.11.2003 19:04

Olgoj Chorchoj

Re:
Podívej, asi jsi to špatně pochopil. Jde o to, že ten pamflet z oficiálních stránek je naprosto neobjektivní reportáž ze zápasu. Komňacký soudnost má, když řekl, že Baník měl štěstí a Sparta jej přehrála. Ten moula, co to psal, to asi nemá v hlavě v pořádku. Snad se dožiju toho, že Pospěch s Heinzem a spol budou střílet góly v LM. Ani nevíš, jak jim to budu přát.   
0/0
9.11.2003 19:27

Iron_Wolf

Re:
no jako by na oficialnich stránkach klubů bylo někdy něco objektivního, ten od Baníku sem četl jenom tady a od Sparty vubec, ale dovedu si ho docela dobře představit, dyť je to všecko na jedno brdo ( stejně jako většina tady těch komentařu ) btw ten komentař z banikovskeho serveru je fakt hrozny, ale jinak FCB :)
0/0
9.11.2003 23:03

mexican78

Re:
Nezbyva nic,nez jen souhlas,hezke a vystizne tak jako cely podzim!!!  !!!  !!!
0/0
9.11.2003 19:33

Robin Ood

Re:
fakt je to z oficiálních stránek? 
člověk by řekl že je to vtip......
 
Tak to je ale hodně smutný... jestli tohle má formovat názory Ostraváků na fotbal...
 
0/0
9.11.2003 18:58

objektivnibanikovec

Re:
Neboj se, zas tak jednoduché to s formováním našich názorů není .
0/0
10.11.2003 12:58

blazena

Re:
Tak tohle psal asi nakej zlitej skinhead ve zpatecnim vlaku ne?
0/0
9.11.2003 19:03

Rahon

Re:
A TAK PŘESNĚ TO BYLO!   F  !!!!!  C   !!!!!  B 
 
0/0
10.11.2003 10:53

zorro123

zelenka je magor
Už když před dvěma týdny shodil gluščeviče, hlavně, že na té spartě máte dobrou partu:-))Nevím jak pan Zelenka poznal, že je Sparta lepší. Nebo už trénuje na konec ligy, protože i když třeba titul vyhraje nakonec Baník, tak Sparta bude lepší a Zelenka nejlepší:-)))) Jinak Baník hrál to co musel, přijel pro bod a ten odvezl, to že na ně Sparta vletí, všichni tušili, to že z toho nebyl gól podle mně znamená, že Baníkovská obrana je lepší než Sparťanský útok ( jiné vysvětlení není ) a kdyby rozhodčí odpískl regulerní penaltu na Heinze, který přesvištěl kolem Johany, tak mohlo být vymalováno již v poločase. Když Sparťani uhráli po hrozném výkonu upachťené vítězství na Viktorce tak to byli borci:-)) 
0/0
9.11.2003 17:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze