Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válečnické štěstí na Letné stálo při Baníku

"Už tu kliku zahoď, nebo budu mrtvej," usmál se sparťanský trenér Jiří Kotrba při loučení na ostravského kolegu Františka Komňackého. V hodnocení sobotního souboje vedoucích týmů ligy se oba shodli - Sparta byla lepší a Baník se štěstím uhrál remízu 1:1. Na další vývoj soutěže však každý hledí jinak. "Baník je půlmistr a my víme, že mu to na jaře sebereme," řekl Kotrba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

adamekz

KUKA
prosim vas, PROC si ten Tittelbach (nebo jaxe pise)pozve takovyho pohrebaka, jako je Kuka? "no, toto bylo o stesti, fanousci sou o stesti, Ostrava ma stesti, ktere my nemame..." Ja nevim, ale na ten fotbal jsem se tesil 2 tydny i kdyz nejsem ani z Praglu, ani z Ostravy. A poslouchat ty otresny kecy od strelce kterej najde angazma max v Jablonci nebo v 2. lize... PROC?
To mela byt oslava fotbalu, ne plac nad tim, ze bozsky Pavel nenastupuje a ze Slavie hraje houby, protoze nema kolektiv...
zadny kdyby neni. proste jeden je nahore, druhej je dole a zvat si na komentar lidi nahore cloveka kterej je dole a zavidi...
0/0
10.11.2003 17:16

Mig3

Ahoj Kocku aj.
Ahoj Kocku, ještě budeš 45 minut v práci, tak doufám, že můj příspěvek dnes zdaleka doletí až k Tobě včas. Tak co: vsadil jsi těch slibovaných 1.000 Kč na Spartu ? Nevsadil viď. Ty ses jen tak kasal, jako všichni tady před víkendem. Jo,jo,chlapci...Hlavně teď mluvte o štěstí, o vlacích fanoušků, o jaru,o Lize mistrů. Život Vám teče mezi prsty. A nehádejte se tolik. Poborský byl skvělý,ofsajd to nebyl,baníkovští fandové záviděníhodní,rozhodčí v pohodě, Sparta ztratila bod. Ten bod /respektive dva/ Vám budou na jaře ZATRACENĚ chybět. Pa.
0/0
10.11.2003 15:19

Mig3

Re:
Sparta ztratila pochopitelně 2 body a já vydělal,protože jsem vsadil 02. Dobré,ne.Piju dnes na Vaše zdraví.
0/0
10.11.2003 15:23

afancullo

Re:
Ještě ke Kockovi, často je zmiňován, často reaguje; Neděláš ty Kocku náhodou ve státní správě?? Kdo jiný než stát, by toleroval tvoji výkonnost....
0/0
10.11.2003 15:31

Kocek

Re:
Čau, vsadil jsem na Spartu v kombinaci s dalšími zápasy, mimo jiné tam byl Eindhoven, Anderlechet, Fenerbahce a další. Takže remíza mě ani tak moc nemrzí. Já o štěstí klidně mluvit budu, protože každej objektivní fanoušek fotbalu ví, že jste ho měli. V kombinaci s nemohoucností našeho útoku se zrodila plichta. Jinak k dotazu níže, skutečně ve státní správě nedělám. Holt dělám práci, kdy mám třeba hodinu co dělat v kuse, a dvě hodiny mám klid na takovýhle ptákoviny. Hoj hoj
0/0
10.11.2003 15:38

Mig3

Re:
Kocku,ty si ze mně střílíš?! Veřejně jsi sliboval,že na tu 1 na Spartu dáš klidně 1.000 Kč, jen si to prý přilepšíš /jak jsem rozuměl,aby výhra za něco stála:-)  nějakými tutovkami a ty teď tvrdíš,že jsi tam jako (minimálně) 3 tutovky vedle sebe dával Eindhoven,Anderlecht a Fenerbahce?!.TY ŽE ROZUMÍŠ FOTBALU? Nezlob se,mluv si,co chceš,pro mně jseš trdlo.
0/0
10.11.2003 20:47

Mirek Bushín

To fanthomas,paja...
Nejsou to chuligáni  . Naopak, myslím,. že i vláda a poslanci s povděkem kvitují současnou situaci ( třeba i ve formě pomoci státních ČD ),  tj. že modrobílí "válí"    a celý severomoravský region žije "baníčkem"   a může tak na chvíli zapomenout na své problémy hospodářsky těžce sužovaného regionu s 16%  nezaměstnaností   - lidé se prostě upjali na své nové idoly   , aby nemuseli myslet na své problémy. A vo tom to je.
0/0
10.11.2003 13:55

FanThomas77

Chuligáni
BLBOST! Chceš vědět, co by se stalo, kdyby takto cestovala stejně početná skupina sparťanů?!? Hotová apokalypsa! Srovnávej srovnatelné! A to jsme byli ještě výrazně hodní! Nedovedeš si představit co by se dělo, kdyby Baníkovci jeli vyloženě dělat problémy. Nějací těžkooděnci by byli úplně namydlení! Takže pěkně poděkujte, že jsme nechali Prahu stát
0/0
10.11.2003 10:53

Clar

Re:
Díky! Jste skvělí, že jste Prahu nechali stát. Je to od vás opravdu hezké gesto. Nerozčiloval ses tady náhodou, když níže byla část baníkoveského kotle označena jako stádo se základní školou? SVým názorem ses krásně pasoval dop této skupiny.
0/0
10.11.2003 14:35

FanThomas77

Re:
Tohle nebyla výhružka, ale ocenění pokroku. Takhle mírumilovně by to před takovými 10 lety neskončilo. Cestou jsem se neopil, nedal ani jednu ránu, při vulgárních pokřicích jsem mlčel. Patřím do tohoto stáda, názorem, že násilí mizí a vy byste měli být za to vděční?
0/0
12.11.2003 11:41

Paja120

Ostravští chuligáni
Jsem z Prahy a k zápasu se nebudu vyjadřovat, i když byl moc pěkný. Měli byste si vážit toho, že České dráhy pro vás vypravili zvláštní spoj, který měl 14 vozů a to přímo až do Dejvic. Všechno krásné, ale vy jste to museli zkazit, po cestě jste několikrát strhli záchrannou brzdu, díky čemuž byl vlak v Libni o 50 minut opožděn. A tam se stádo rozhodlo, že pojede metrem, že to nestíhají. Nechal bych vás zaplatit všechny zbytečné rozjezdy způsobené tím, že se neumíte chovat! víte, co to stojí, rozjíždět 14 kočárů na 120 km/h? Je to moc peněz. Ještě jsem nedostal zprávu, v jakym stavu dojel vlak zpátky, ale až to budu vědět, tak se ozvu, doufám, že jste ten vlak moc nezničili. A taky by mě zajímalo, kdy člověk bude moc jít na fotbal, až tam nebudou ty kreteni v kotli, moc by mě zajímalo, co takový lidi vlastně v životě dělaj, maj aspoň základku?! Neházím všechny do jednoho pytle, ale co jste tam řvali, to hovoří za vše  Jsem z Prahy, ale Sparta už mě nudí, tak doufám, že to Baník nebo někdo jinej vyhraje PS Jun bude jednou pan fotbalista
0/0
10.11.2003 1:46

afancullo

Re:
I kdyby to sebevětší beránci, pošli 2000 fanoušků  v normálním civilním vlaku!!! Představ si, kdybys jel s rodinou z Bohumína do Olomouce a OV se přivalí taková lavina. Už v životě bys do vlaku nesedl. A není náhodou lepší mít takovou masu koncentrovanou na jednom místě?? Oni by se do Prahy dostali auty, autobusy, vlaky; a to bys viděl ten frmol po celé republice. A ty máš informace, že něco rozmlátili, někoho napadli? Srovnej to se situací 2-3 roky zpět. Mleli vždy a z každým. Tento rok, zatím, nic. Není to krok kupředu!!!!?? Otázkou je, co bude, až opadne euforie, třeba opět uůstanou jenom vylízanci bez zájmu o fotbal.
0/0
10.11.2003 8:02

FrancisBegbie

Re: základku máš ty,magore!!!
0/0
10.11.2003 9:52

Kocek

Re:
Ale ale, že by tu někomu tekly nervy? :o))) Myslím že jsi chudák, když umíš na pohodovej příspěvek jen nadávat a urážet jeho autora. Smích
0/0
10.11.2003 10:15

Konstrukter

Re:
Na nadávky a kecy někoho kdo by chtěl z fotbalu dělat taneční kde si člověk nemůže ani uprdnout se nedá odpovědět jinak než: cipe!
0/0
10.11.2003 11:39

FrancisBegbie

Re: podivej se...
..znovu na prispevek na ktery jsem reagoval a zjistis,ze pisatel nas nazval kreteny a placal neco o zakladce! Na slusny prispevek bych reagoval jako vzdy slusne!!!
0/0
10.11.2003 11:40

Kocek

Re:
Napsal že nehází všechny do jednoho pytle, tím je snad řečeno vše ne? A jestli nesouhlasíš s názorem, že v kotli se vyskytujou občas pěkný hovada, tak si se fakt spletl. Skandování pražské ku.. před zápasem, kdy 16letý holky tancujou na hřišti, mi přišlo jako hodně ubohý...
0/0
10.11.2003 12:49

FrancisBegbie

Re: dobře.,.
..ale tyhle hovada se vyskytuji na vsech stadionech a ve vsech kotlich,ne jen v tom ostravskem.A taky jiste vis,ze uz davno se da chodit s detma na fotbal,ze o bezpeci podle mne nemusi mit nikdo strach.Samozrejme pokud nevleze do kotle Baniku se spartanskou salou na krku.Nebo naopak...
0/0
10.11.2003 13:19

Kocek

Re:
To rozhodně, netvrdím že mezi našima jsou jen slušní. Právě proto mi přišlo že jsi na toho pisatele zaútočil zbytečně ostře. V jádru mi jeho příspěvek přišel celkem chytrej. Hlavně že se nic nestalo normálním lidem co se rvát nechtěj.
0/0
10.11.2003 14:28

SportBilly

Proč se tak hádáte?
No ačkoliv jsem sparťan, tak nechápu, co tady řešíte. Viděl jsem nejkrásnější fotbal za celou sezónu a tím kdo vyhraje ligu se nemá cenu zabývat. Je za námi teprve polovina boje. Kolikrát vedla Slavie po podzimu ligu? A pokud jde o vychloubání - mluvit o titulu po polovině sezóny je trochu předčasné. Myslim, že i Slavie má pořád velkou šanci. Zítra má možnost se dotáhnout na Spartu!! Není snad pro český fotbal dobrý, aby vyhrál ten nejlepší? Chcete snad, aby se na české týmy ve světě koukalo jako na poseroutky, jako se koukají dnes?  Myslim,že takovýhle keci, byste si mohli nechat na konec sezóny. A nějaký výroky hráčů? Vždyť je to jejich image. Mně je to úplně jedno - chleba kvůli tomu levnější nebude.  A jinak k tomu zápasu. 1.poločas vyrovnaný - gól baníku z rohu - velmi špatné přistoupení hráčů k odraženému balónu - nikdo nemůže říct, že to byl vypracovaný gól. A o 2.poločase napíšu jen to, že Sparta byla jasně lepší a ten tlak byl místy až drtivý - v tom mě Baník velice zklamal... Tak ať vyhraje ten lepší...
0/0
9.11.2003 19:16

kolemjdouci1974

Re:
souhlas az na to ze: at vyhraje kdo da vice golu... jo a byli jste doma.. a jeste jedno, vis jak hrala naposledy sparta v ostrave? zklama mnohem vice... jo a delejte neco s tim kotlem, mate o o nicem. BANIK
0/0
9.11.2003 23:41

Mirek Bushín

co si vyberete?
Co kdybyste takhle měli 100% jistotu výběru, baníci. Buď mít suverénně titul, ale ve III. předkole CHL  dostat nakládačku, anebo radši vyměnit titul ( ať si ho vezmou sparťani ) za haluzový postup přes II. a III. předkolo CHL z 2.místa v lize? Co povídáte - že devět z deseti baníků má v tom případě titul u prd...? Ale, ale, takže vo tom to je - do srpna příštího roku se teda vlastně všichni budeme bavit o hovn..., protože všechno bude viset na jediném nebo dvou předkolech Na tom zařvala už Slavia, od historické vivisekce se Šachtorem Doněck se prokousala až ke skorokonkursu. Doufejme, že baníci v srpnu či září "nezmizí" z diskuzních serverů, až dojde na skutečné lámání chleba a ne tyhle zahřívací a nicneřešící kola.
0/0
9.11.2003 13:53

honzagm

Re:
hahaha
0/0
9.11.2003 14:33

honza_

Re:
co je to CHL?
0/0
10.11.2003 1:11

Kocek

Re:
CHAMPIONS LEAGUE
0/0
10.11.2003 7:48

nowos

Re:
to je to co nikdy hrát nebudete.
0/0
10.11.2003 9:12

FrancisBegbie

Re: lépe to nehrát,
než tam délat ostudu jako Sparta! Total zandour v Turecku? CCCCCCCC
0/0
10.11.2003 9:54

Kocek

Re:
Hmmm, a věrná kopie v podání Bániku na Letný, jen s tím rozdílem, že ste měli víc štěstí než rozumu a nedostali ste bůra. Ať žije Jun
0/0
10.11.2003 10:14

Jitrocel

Re:
stará pravda, kterou ctíš i Ty-hraje se to přece na góly*každopádně ten zápas byl poučnej jak pro Baník (nejsou zdaleka tak dobří jak vypadají a štěstí zatím měli víc než dost) tak pro Spartu (bez útočníků jsou všechny ty předzápasové kecy o jasném vítězství jen ztráta času)*těšme se na jaro, bude zajímavé!!!
0/0
10.11.2003 11:11

Kocek

Re:
To jo, souhlas, mužstvo,který z 5 tutovek vydře jedinej gol, si nezasouží vyhrát. Co naplat že hráli super... Jinak celkem oceňuju, že diskuse se nesou v celku rozumným duchu, až na pár výjimek z obou táborů je to celkem slušnej potlach.
0/0
10.11.2003 11:26

FrancisBegbie

Re: já to beru,
ale nikomu se nesmeju,kdo co bude hrat a kdo ne! Dobre vis,ze fotbal se  hraje na goly.Na jare jsem se byl podivat na derby a tam taky Slavka mohla vyhrat treba o ctyri.Kdyby nemela srandistu Doska...
0/0
10.11.2003 11:46

dave44

taky live bofc
Pavel Besta je velký hecíř a pro fanoušky udělá vše a to je jenom dobře, myslím že to jeho gesto je lepší než zaplování šál a ti co jsou trochu nad věcí to pochopí, k acs - vzpomínáte když poborský v římě všem v přímém přenosu nadával nebo jakými slovy častuje rozhodčí? co myslít že je lepší nadávat nebo ukázat něco fanouškům, kteří jeli 400 km podpořit svůj klub?Tv Nova- díval jsem se na záznam a poznámky pana Kuky typu "bohužel baník hraje letos dobře, bohužel ted asi to bude mít sparta tězké, bohužel.....panebože to už bije do očí ta pražská nadřazenost, copak si myslíte že tady žijeme na stromech a vy budete říkat co je bílé a černé, co morální a nemorální, co je správné a nesprávné?
Vlak- 3000 fanošků ve vlaku, 6 hodin cesty a žádný vážnější problém!!!, dovedete si přestavit v takovém počtu cestovat hrdiny ze sparty? já ne......
   
0/0
9.11.2003 13:31

banicek35

NOVA KUR.. FOTBAL
Nádherný fotbal, úžasni fanoušci, jen ta ZKU..... NOVA a ten pito... Titelbach (nebo jak se jmenuje). Při golu Sparty mne dojal. Ať jde raději pomáhat Přemetovi Prkenné Podlaze tam se ta jeho neprofesionalita ztratí.
0/0
9.11.2003 9:33

jvsa

Re:
TV Nova je skutečně strašná. Vše začíná úplně stupidním časem přímých přenosů - například včera se všechny zápasy ČFL musely přeložit na dopoledne - a pokračuje to příšerným komentářem. Proboha, to nikdo v té televizi nerozumí fotbalu, aby si za těch několik let nevšimnul, že to co tam předvádí Tittelbach se opravdu nedá poslouchat?
0/0
9.11.2003 9:54

Vlastic

Re:
Máš pravdu co se týče Titelbacha, ale jinak musím říct, že NOVA jako jediná rozebrala gólovou akci Sparty a jasně ukázala že se nejednalo o ofsajd, Na ČT v Dohránu o tom nic, a když jsem dneska přišel do práce,tak spousta lidí žije v tom, že to ofsajd byl a hrozně se divili, když jsem jim vysvětloval jak to ofasjd být nemoh.
0/0
10.11.2003 8:31

zdenek77

Re:
Vážený kolego, nevím, jak jsi mohl někomu vysvětlovat podle záznamu z TV Nova, že se jednalo o ofsajd-vždyť ten záběr neměl s tím skutečným ofsajdem nic společného! Ta červená šipka ukazovala hráče Baníku sice u samotné čáry, ale jen před centrem do vápna. O ofsajd se jednalo až poté, co míč dopravil hlavou do branky Jun-ten už byl v ofsajdu a kdyby nechal míč pouze proletět do branky, kam stejně směřoval, ofsajd by to samozřejmě už nebyl a gól by byl opravdu regulérní.Objektivita je objektivita-žádný jiný záběr nikdo nepředložil a ten z TV Nova byl o ničem...
0/0
10.11.2003 10:19

Ulrich

Re:
Je fakt, že situace při centru Poborského není rozhodující. Důležité je, kde ten zapomenutý hráč Baníku byl při hlavičce, kterou následně Jun doklepl do branky. Ale všechno bylo hrozně rychlé a lze důvodně pochybovat, že onen baníkovec měl tolik duchapřítomnosti, aby reagoval a od brankové čáry odběhnu. A pak, Poborského akce před gólem byla natolik skvělá, že si gól zasloužila.
0/0
10.11.2003 11:24

McGardy

vyhra
kdyby to skoncilo 5:1 pro spartu nikdo by se nemoh divit
0/0
9.11.2003 9:15

navratil03

Re:
a kdyby vyhráli ve Zlíně mohli mít o tři body více, na to se vykašli, dobré mužstvo to musí potvrdit v každém kole, někdy se štěstím někdy zaslouženě ale potvrdit. Kotrbovo mužstvo to bohužel neumí.
0/0
9.11.2003 9:29

maulis

Re:
kdyby,kdyby .......kdyby se nemával ofsajd proti Brnu, kdyby dnes se pískla penalta proti Spartě.....
0/0
9.11.2003 18:11

INSERT

Z POHLEDU FANOUŠKA OSTRAVY "LIVE"
Četl jsem zde příspěvky, nějaké od televize a druhé od těch co byli na stadionu. Já měl to štěstí a byl jsem taky včera na Letné. To, že si zde někteří stěžujete na chování ostravských fanoušků...No čím začít. Přečtěte si historii na webu banik.cz, a uvidíte, že celý týden před zápasem se na něm objevovaly výzvy ke slušnému chování a zdržení se jakýchkoli neslušných projevů. K tomuto vyzývali dva řekněme hlavní kotelníci, kteří dělají celé choreo pro Bazaly. Bohužel, to sklouzlo jinam než byl původní záměr. Na druhou stranu je třeba taky vidět to, že pan Michel sice pískal dobře, ale některé úlety tam byly - na obou stranách. Ten kdo tady tvrdí, že bylo slyšet nejvíce fanoušky Sparty když křičeli to svoje zastaralé pokřikování Sparta, Sparta a nic jiného, tak je trochu bych řekl neobjektivní, protože když to křičí 10.000 lidí tak je to něco jiného než 4.000 fanoušků Baníku. Baníkovci měli širokou škálu pokřiků a chorálů, které se zpívaly. A po dobu celého zápasu i ve chvílích kdy bylo Baníku nejhůře a Spartě když prohrávala tak nepomohl nikdo, ticho jak v hrobě...a Letnou se nesla Baníkovská hymna. Takže o tom kdo dokáže více povzbuzovat když to tým potřebuje,  bych nepolemizoval být Vámi. Kausa - Besta a šála: ve sparťanském kotli - no spíše kotlíku, se zmohli na heslo mrtvý horník atd. a Baníkovec na šibenici. Kdo více provokoval těmito dvěma situacemi? Ruku na srdce, ten plakát klidně mohl vyznít - hráč baníku na šibenici! Nevšiml jsem si, že by tam bylo napsáno fanoušek Baníku na šibenici. A pak se nedivte, když v takovémto vyhecovaném zápase, si toho všimnou někteří hráči, a na děkovačce udělají to / Besta+šála / co se tu rozebírá. A ještě jeden dotaz či spíše srovnání, je zajímavé, že hráči Sparty zmizeli po skončení do kabin a fanoušci taktéž. A na druhé straně v rohu zůstalo 4.000 fandů ještě půl hodiny a děkovali svým hráčům, takže s tou věrností je to taktéž rozdílné. A na závěr: Sparta byla lepší a Baník měl štěstí.
0/0
9.11.2003 9:07

MARTINzOSTRAVY

SOUHLAS!!!
 PAVEL BESTA  ROZŠLAPAL SPARŤANSKOU ŠÁLU  CCA 25 MINUT PO UTKÁNÍ A BYLO TO JEN PRO SKALNÍ FANDY BANÍKU NA STADIONU  -  JEN PRO "SVÉ LIDI"  NIC CO JE PRO VEŘEJNOST  - STEJNĚ TAM ZE SPARŤANŮ NIKDO NEBYL, TAK JAKÝ SKANDÁL       TO TRANSPARENT SPARŤANŮ  -"MRTVEJ HORNÍK - DOBREJ HORNÍK"  VIDĚLI VŠICHNI NA STADIONU A TO JE TROŠKU JINÉ KAFE, NEBO NÉ   - PÁNOVÉ   CHYTŘÍ   
0/0
9.11.2003 9:54

jollyjo

Re:
nepřipadá mi to fair play, spíš to ukazuje na ubohost zmíněného hráče, co se děje v hledišti to je věc fanoušků , ale propůjčovat se k těmto ubohejm činům jako hráč prostě nesmí. Nebo si viděl že by spar'tanští hráči dělali něco podobnýho? takže pane chytrej uznej že tohle prostě na fotbalové trávníky nepatří.
0/0
9.11.2003 10:37

Jonathan 007

Re:
Pobavil mě Váš přiblblej transparent " VĚČNĚ DRUZÍ"  To jste vzkazovali slávistům, jinak jste to nemohli myslet vážně.  Jinak fans FCB 100 %.  Jedna poznámka: Takovou kliku nemůžete mít dlouho !
0/0
9.11.2003 16:14

Kocek

Re:
Ty si játro :o)))) Prej věrnost hehehe, v sektoru jste zůstali jen proto, aby nedošlo ke střetům s náma mimo stadion. To se tak dělá víš? Jinak teda Besta jen potvrdil, že všeobecně nízká úroveň inteligence fanoušků Bániku se přenesla i na jeho hráče. Škoda...
0/0
9.11.2003 17:21

zorro123

chladná hlava
již před zápasem bylo jasné, že je Baník v psychické výhodě a Sparta byla tím mužstvem, které muselo vyhrát. Baník na tom postavil taktiku, která mu vyšla. Píšete, že Baník nic nehrál. Omyl - hrál to co potřeboval. Samozřejmě, kdyby dostal gól první, tak by se zápas vyvíjel jinak a museli bychom otevřít hru, ale po gólu na O:1 jsme pokračovali v naší taktice. A kdo říká, že jsme měli štěstí, tak mu odpovím, že kdyby bylo íce štěstí, tak mohlo být rozhodnuto do půli - jasná penalta na Heinze ( uznaná i novináři a v TV ) a tutovka Matušoviče a Čížka. To jsou další tři šance je¨n v 1.poločase. Po změně stran tutovka Drozda. Uznávám, že jsme měli štěstí, ale jen v případě toho břevna, ostatní bylo zásluhou kvality Baníku, protože Laštůvka je součástí týmu a šance vychytal, takže byl lepší než Vaši střelci. A nakonec je úsměvné, jak měníte názory na Baník, po 5 kole jsme měli výhodný los, potom jste říkali, že vydržíme do zápasu na Spartě, kde nás přeskočíte, teď máme o šest bodů víc a děláte machry, že na jaře se uvidí. Uvidí a finále bude 29.kolo na Bazalech
0/0
9.11.2003 8:07

FrancisBegbie

Re: máš pravdu...
...jen si myslim,ze o titulu se rozhodne drive,protoze Sparta BANIKEM nastolene tempom nevydrzii...
0/0
9.11.2003 8:13

zorro123

Re:
chtělo by to před zimní pausou nějaký bodík náskoku přidat - máme lepší los ( doma Opava a venku ČB ), Sparta venku Jablonec a doma Teplice
0/0
9.11.2003 8:47

navratil03

Re:
O titulu už royhodnuto je. Sparta bude maximálně druhá. Děkujeme pane Kotrbo.
0/0
9.11.2003 9:07

jura58

Re:
A o penalte pro Spartu nenapises(jak Latal stahl Sionka), kdyz reknes A, zkus rict i B
0/0
9.11.2003 8:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze