Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ligový hit bez vítěze, Sparta jen vyrovnala

Sparta držela Ostravu pod tlakem, přesto uhrála s vedoucím týmem fotbalové ligy jen remízu 1:1. Úvodní zápas 14. kola a zároveň šlágr celé podzimní sezony sledovalo rekordních 20 032 diváků. Spokojenější byl přeplněný sektor hostujících fanoušků, ač se jejich tým většinou jen bránil. Z ojedinělé akce dal ve 34. minutě gól obránce Drozd, Sparta přes množství šancí stihla jen vyrovnat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kolemjdouci1974

prevzato
Jestlipak víte, co bylo na šále napsané. Viděl jsem je u tzv. sparťanských fandů. Smrt Baníku je heslo, po kterém Besta šlapal.Myslíte, že nechat i jen vyrobit šály s nápisem Smrt Baníku je sportovní?
0/0
11.11.2003 2:50

kolemjdouci1974

vsem co kritizujete slapani po spartanske sale
nechci naseho FCB mladiska omlouvat,ale... "Chtěli byste vyjádření kapitána Karla Poborského, který mimochodem odešel do šatny bez jakéhokoli podání ruky se soupeřem či rozhodčími? Nedělejte si iluze! Můžete na místě pro novináře čekat, jak dlouho chcete"... a co reknete na toto? to je gesto profika co procestoval cely svet? ... nechci urazet,karel je supr fotbalista,to uznavam, nedela jednu jedenactinu,ale mozna polovinu sparty,ale kdo ho zna tak vi ze je to sprostacek s IQ hodne dole.
0/0
11.11.2003 2:08

Jitrocel

Vídeň
přesně!!!*třeba nedávno ve Vídni jsme v cca 13 tisících lidech udělali mnohem větší support než legendami opředená "vyprodaná Letná"...
0/0
10.11.2003 16:12

objektivnibanikovec

Jen pár připomínek:
1) Výsledek zápasu je zcela spravedlivý, protože neumí-li nějaké mužstvo proměňovat šance, nemůže vyhrávat, to je snad logické. Jinak řečeno, Baník měl štěstí, že Sparta nepotrestala jeho chyby, ale Sparta NEMĚLA smůlu, že nedala více než jeden  gól z mnoha jasných šancí. Protože to měla ve svých rukou (přesněji na svých kopačkách) a nedokázala nabídnuté šance využít.
2) Baník mne hlavně ve druhé půli herně zklamal . Jednak nedokázal udržet míč a velmi lehce jej odevzdával soupeři, ale zejména obrana už poněkolikáté hrála neuvěřitelně lehkomyslně. Kromě čtyř až šesti vyložených šancí Sparty bylo v zápase i mnoho momentů, kdy stačilo málo a míč prošel ke zcela volnému Sparťanovi . Pak je otázkou čisté pravděpodobnosti, kdy se tak stane a bude z toho minimálně další ložená šance. Pokud chce Baník hrát poháry, musí zlepšit systém hry v defenzivě. Měl by zlepšit pressing a rychlý přístup k protihráčům, napadat důsledně, ale čistě, ne pouze alibisticky. Také mám dojem, že hráči Baníku se neradi vracejí vypomáhat obraně. Zkrátka více disciplíny směrem dozadu, to štěstí nebude trvat věčně.
3) Sparta naopak zahrála až na to proměňování šancí vydařený zápas, zejména hra v poli byla docela pohledná a účelná. Ovšem nemít Poborského, nevím nevím. Každopádně byl její výkon příslibem pro LM.
4)
0/0
10.11.2003 11:33

rewell

Re:
No, já si navíc myslím, že Baník hrál takovej ten bývalej a la sparťanskej profesorskej fotbal - stačilo maloučko a byl z toho náhodný gól. Sparta se potřebuje více sehrát a nechat tyto hráče spolu aspoň 2-3 roky - pak bude Sparta zas tou Spartou před 2-3 roky.
Potřebuje k tomu, ale pořádné útočníky, kteří už pro ně kamarádi v záloze vymyslej 6 tutovek za zápas, tak z toho min. půlku daj. Takže zamyšlení pro KOŠŤÁLA, PELTU, KOTRBU - sežeňte si MAKAAYE, van NISTELRoo..., a pod. když už hrajete na zakončovatele a nechcete útočníky, co jsou schopni na půlce vzít míč, obejít 2-3 hráče a dát ještě banán.
0/0
10.11.2003 12:17

objektivnibanikovec

Re:
Souhlas. Termín profesorský fotbal je celkem výstižný, ovšem pan profesor byl často přistihnut v nedbalkách. O útočnících Sparty - snad kromě Sionka - už škoda mluvit.
0/0
10.11.2003 13:06

harry_s

jen tak na okraj
Pro spartánky brečící nad nepřízní hvězd apod.Vzpomente na jarní derby,kdy jste dali ze dwou pološancí narozdíl od nás dva goly....To bylo keců,že se fotbal hraje na goly a nee na šance...
0/0
9.11.2003 20:04

Panza

,,Objektivni" hodnoceni z oficialniho webu FCB! Musim se fakt smat.
První čtvrhodinu se konal očekávaný nápor Sparty, který jsme zdárně přežili, i když Sionkova a Zelenkova šance v 16.minutě ztroskotaly na výborném Laštůvkovi. Pak jsme začali úřadovat my, ve 20. minutě šel Bystroň do šance a Johanův zákrok byl určitě proti pravidlům..Kopali jsme více rohů, než domácí, a po třetím z nich, Čížkově, míč přizvedl Bolf, dostal se k němu Drozd a bez váhání jej napálil do sítě. Pak po centru Poborského měl vyloženou šanci Jun, ale netrefil branku, a vzápětí šel Matušovič sám na Blažka, který mimo pokutové území míč odehrál rukou ( nic ze strany rozhodčího Michela), a odražený míč bohužel Čížek poslal nad branku. V závěru poločasu unikal Heinz a byl v šestnáctce Johanou faulován, ale zase nic.Druhá půle byla zpočátku vyrovnaná, v 58. minutě Matušovič utekl po levém křídle a jeho centr Drozd trefil pravou ( !!! ) nohou a míč šel těsně vedle ! V 64. minutě rozhodčí Michel dopustil volný přímý kop z 24 metrů a Poborský trefil břevno ! V 76. minutě Poborský oklamal Drozda i Čížka a na jeho centr vyskočil Sionko a míč přihrál volnému Junovi, který ovšem byl v jasném postavení mimo hru - ale gól Sparty pochopitelně platil...V 84.minutě šel Matušovič po faulu na Čížka sám, ale rozhodčí jej do výhody nepustil a písknul faul...V 87. minutě znova volný přímý kop před naší šestnáctkou, Poborský rozehrál Kováčovi a ten mířil vedle. Asi pulka naroda sledovala jiny zapas,protoze to hodnoceni odpovida nejakemu scifi zapasu. Kdo neveri,at se podiva na www.fcbanikostrava.cz
0/0
9.11.2003 13:28

dusekva

Re:
Z utkání jsme bohužel viděl pouze sestřih branek, ale branka Sparty byla na 100% z ofsajdu - to souhlasí. A být to kdekoliv jinde než na Spartě, tak neplatila. Sparta by totiž gól jinak nedala.
0/0
9.11.2003 20:29

mudroch

Re:
Ale nebyla .Skoro na brankové čáře stál hráč,ktery při centru křižoval Poborského.V záběru televize je to bohužel špatně vidět.
0/0
10.11.2003 6:58

pablo21

Re:
souhlas....sice nebyl vidět v bedně ve zpomalenym záběru,ale byl tam...
a Baník může děkovat jenom neschopnosti sparťanskejch útočníků dát gól, že si neodvez klepec....
0/0
10.11.2003 8:34

Konstrukter

Re:
Mě se nezdá že by tam bylo něco co není pravda! To že je to tendenční není nic divného,když je to na klubovém webu! Horší je když se podobné tendenční keci,jen zaměřené opačným směrem,vedou v celostátní (rádoby objektivní) televizi! Nova kujví fotbal!
0/0
10.11.2003 11:44

rewell

Re:
tak z toho tvého příspěvku mám dojem, jako kdyby celý zápas měl baník převahu a šance 6:2 pro něj a ne naopak. Na jakej jsi se to díval fotbal? Nepleteš si to s Chelsea včera proti Newcastlu?
0/0
10.11.2003 12:20

FanThomas77

Re:
Co tu kecáš za nesmysly! Přečti si, jak to komentoval Jun! To je objektivní?: "Hrálo se na jednu branku Mělo to být osm jedna. Dva dny neusnu, jak jsem zklamaný." CO TO JE ZA KECY!!!??? Prý se hrálo na jednu branku! A do které dával baník vedoucí gól?!? Kterou bránu těsně minuly tři střely, kterou odkrytou přestřelil Drozd, ze které brány vyběhl Blažek proti šanci Matušoviče, v kterém vápně byl faulovaný Heinz?!?!?!?! Jakých 8:1?!?! To by Sparta musela dát góly i z výkopu brankáře! Vyližte si prrrdel se svými kecy o neobjektivnosti komentáře Baníkovců!!!!
0/0
10.11.2003 13:37

INSERT

Z POHLEDU FANOUŠKA OSTRAVY "LIVE"
Četl jsem zde příspěvky, nějaké od televize a druhé od těch co byli na stadionu. Já měl to štěstí a byl jsem taky včera na Letné. To, že si zde někteří stěžujete na chování ostravských fanoušků...No čím začít. Přečtěte si historii na webu banik.cz, a uvidíte, že celý týden před zápasem se na něm objevovaly výzvy ke slušnému chování a zdržení se jakýchkoli neslušných projevů. K tomuto vyzývali dva řekněme hlavní kotelníci, kteří dělají celé choreo pro Bazaly. Bohužel, to sklouzlo jinam než byl původní záměr. Na druhou stranu je třeba taky vidět to, že pan Michel sice pískal dobře, ale některé úlety tam byly - na obou stranách. Ten kdo tady tvrdí, že bylo slyšet nejvíce fanoušky Sparty když křičeli to svoje zastaralé pokřikování Sparta, Sparta a nic jiného, tak je trochu bych řekl neobjektivní, protože když to křičí 10.000 lidí tak je to něco jiného než 4.000 fanoušků Baníku. Baníkovci měli širokou škálu pokřiků a chorálů, které se zpívaly. A po dobu celého zápasu i ve chvílích kdy bylo Baníku nejhůře a Spartě když prohrávala tak nepomohl nikdo, ticho jak v hrobě...a Letnou se nesla Baníkovská hymna. Takže o tom kdo dokáže více povzbuzovat když to tým potřebuje,  bych nepolemizoval být Vámi. Kausa - Besta a šála: ve sparťanském kotli - no spíše kotlíku, se zmohli na heslo mrtvý horník atd. a Baníkovec na šibenici. Kdo více provokoval těmito dvěma situacemi? Ruku na srdce, ten plakát klidně mohl vyznít - hráč baníku na šibenici! Nevšiml jsem si, že by tam bylo napsáno fanoušek Baníku na šibenici. A pak se nedivte, když v takovémto vyhecovaném zápase, si toho všimnou někteří hráči, a na děkovačce udělají to / Besta+šála / co se tu rozebírá. A ještě jeden dotaz či spíše srovnání, je zajímavé, že hráči Sparty zmizeli po skončení do kabin a fanoušci taktéž. A na druhé straně v rohu zůstalo 4.000 fandů ještě půl hodiny a děkovali svým hráčům, takže s tou věrností je to taktéž rozdílné. A na závěr: Sparta byla lepší a Baník měl štěstí.
0/0
9.11.2003 9:13

malwick

Re:
Sparta holt nema fanousky, ale divaky. A k jejich fotbalistum - za dekovacky svym divakum placeni nejsou, tak proc by to delali...
0/0
9.11.2003 15:42

Bejek

Vsem Ostravskym fandum
Takze vsem ostravskym fandum bych chtel vzkazat toto:
1) Jak muzete rict jediny slovo po tom vykonu co tam Banik predved, kdyby Sparta mela jen trochu lepsi koncovku mohlo to klido skoncit 8:0 pro ACS a nikdo by se nemoh nicemu divit!!
2) Vsichni jsme fandove, ale v mezich normalu, to co vy jste predvadeli....
3) Toto je jenom pro ty, co na stadionu opravdu byli, ne pro ty co sem pisou svoje moudra a ani na zapase nebyli... : Po zapase jste dokazali svoji inteligenci a hlavne ji dokazal P. Besta za to co predved pri ty dekovacce, prominte ale uz jsem zazil hodne (Kollerovo nakopnuti repre dresu atd.), ale tohle jeste ne. Takova neucta k souperi se opravdu jen tak nevidi... Pokud to nebude mit dohru u CMFS tak je to naprosty vysmech fotbalu...
0/0
9.11.2003 1:40

FrancisBegbie

Re: vzpamatuj se uz konecne !
Bestu nikdo trestat nebude,bylo to po zapase,chapes? A navic Spartani neco podobneho uz v nedavnych letech udelali,napr. Siegl,Frydek nebo Repka.Ale toho to beru,to je stejne srdcem Banikovec.Jen dokazal,ze je srdcar a profik.
 
0/0
9.11.2003 8:34

MARTINzOSTRAVY

Re:
add 1) "KDYBY"  NEZNAMENÁ  VÝHRA  - FOTBAL SE HRAJE NA GÓLY ASI CCA 130 LET UŽ TOMU JE.....  
add 2) asi jsi byl na jiném stadionu.....  NEBO ZÁVIDÍŠ....
add 3)  PAVEL BESTA  ROZŠLAPAL SPARŤANSKOU ŠÁLU  CCA 25 MINUT PO UTKÁNÍ A BYLO TO JEN PRO SKALNÍ FANDY BANÍKU NA STADIONU  -  JEN PRO "SVÉ LIDI"  NIC CO JE PRO VEŘEJNOST  - PRIVÁTNÍ DĚKOVAČKA - STEJNĚ TAM ZE SPARŤANŮ NIKDO NEBYL, TAK JAKÝ SKANDÁL       TO TRANSPARENT SPARŤANŮ  -"MRTVEJ HORNÍK - DOEJ HORNÍK"  VIDĚLI VŠICHNI NA STADIONU A TO JE TROŠKU JINÉ KAFE, NEBO NÉ   - PANE  CHYTRÝ  
5)       M Y      J S M E      D O M A      V Š U D E
6)   ODPOČIŇ SI, CHLAPČE....
0/0
9.11.2003 12:36

kolemjdouci1974

Re:
nechci naseho FCB mladiska omlouvat,ale... "Chtěli byste vyjádření kapitána Karla Poborského, který mimochodem odešel do šatny bez jakéhokoli podání ruky se soupeřem či rozhodčími? Nedělejte si iluze! Můžete na místě pro novináře čekat, jak dlouho chcete"... a co reknete na toto? to je gesto profika co procestoval cely svet? ... nechci urazet,karel je supr fotbalista,to uznavam, nedela jednu jedenactinu,ale mozna polovinu sparty,ale kdo ho zna tak vi ze je to sprostacek s IQ hodne dole.
0/0
11.11.2003 2:09

Trent-R

Aby bylo jasno...
O ofsaid skutečně nešlo. Nemusíte mi to jako zaujatému věřit, ale je to tak. Pokud bychom brali za posledního hráče Baníku toho, který měl hlídat Juna, pak by to offsaid byl. Ovšem ten nebyl poslední. Totiž poté co Poborský vyškolil Drozda s Čížkem a chystal se odcentrovat, snažil se mu v tom zabránit další hráč Baníku. Ten pak zůstal stát na brankové čáře i při přihrávce Sionka na Juna. V televizi to nebylo tak patrné, protože se samozřejmě vše soustředilo na dění v šesnátce. Omlouvám se všem Baníkovcům, že neznám jména všech jejich hráčů, ale chtěl jsem jen upozornit na to, že Baník nebyl nikterak poškozen, stejně jako nebyla Sparta zvýhodněna.
0/0
9.11.2003 0:03

jordan23

Ofsajd
Moc bych za to nedal,že to ofsajd byl. Stejně jako s Brnem, kdy sudí odepřeli Brnu dva naprosto regulerní góly. Nevím proč není možné dopustit, aby Sparta doma prohrála. Když můžou jiní tak i Spartani a ne že je pořád tahají z brindy rozhodčí.
0/0
8.11.2003 23:33

Trent-R

Re:
Tohle je fňukání.....a ne když pár sparťanů, řekne že je škoda že se nevyhrálo, protože šancí bylo dost. Blá, blá, blá.....pořád to samé dokola.....Sparta zaplatila tohle a tamto....já nevím jak kdo, ale já už se musím jen smát....
0/0
8.11.2003 23:44

pán

O co jde?
Přečetl jsem si tu všechny příspěvky a musím se smát..Sparta sehrála snad vůbec první herně dobrý zápas od pátého kola a já tu pořád čtu o štěstí Baníku.A taky, že to MOHLO být 4:1! Tak proč to proboha 4:1 nebylo?Kdo za to může? Baník?Zápas byl uměrný tomu, jak se vyvíjel.Možná, že kdyby se podařilo dát Spartě první gól zápasu,obraz hry by byl naprosto obrácený..Ale to je kdyby - zrovna takové jako to vaše,sparťanské..K "penaltě" Sparty snad jen tolik, že větší komediant než Sionko od dob Frýdka na českých trávnících neběhal.Viz ilustrační foto - tak totiž vypadala i "penaltová situace".Sionko držel Látal a v momentě,kdy se o něj Latál opřel,aby mohl hrát, Sionko zkolaboval a zhroutil se k zemi..Do výkonů Sparty mi nic není, ale když zhodnotím posledních šest kol před tím dnešním, můžu říct jenom- BÍDA! Dvě výhry venku s "druholigovými týmy", z toho ještě s Blšany v Příbrami..DomaSynot, Plzeň a Brno se strachem do posledních minut a díky značnému přispění soudců.Trapný výkon ve Zlíně.Ano, dnes poprvé - a asi naposledy- hrála Sparta dobře a Baník bránil bod.Ale důlěžitá jsou fakta.Hraje se na body a těch má Ostrava o šest bvíc!Proto je zaslouženě - pro opožděné opakuji -ZASLOUŽENĚ první.Tolik diváků už na Letnou nikdy nepřijde a Sparta zase bude uhrávat svoje body křečovitým způsobem za přispění rozhodčích..Pro ilustraci - když je řeč o penaltách.Sparta kopala dvě, Baník žadnou.Proti Spartě žádná, proti Baníku tři, z toho dvě v Praze.Na Žižkově o ní vůbec nemůže být řeč a na Slavii s vydatným přispěním "letce" Dostálka.Já už viděl za posledních pár lethodně zápasů,kdy byl Baník lepší a nevyhrál.Dnes se to ve druhé půli stalo Spartě.Podívejte se na tabulku pravdy, kolik má kdo plusových bodů.Mimochodem Baník měl těžkou seii a ta právě skončila.Těď už to bude jenom lepší!Zdravím všechny objektivní fandy Sparty a na jaře si zase můžete přijet pro našup, jako vloni! Ahoj.
0/0
8.11.2003 23:02

FrancisBegbie

Re: až si Spartani...
..přijedou v predposlednim kole na Bazaly pro nasup,tak uz stejne bude o titulu rozhodnuto.A to dokonce v nasich zemich nevidanym zpusobem: systemem start-cil.Ale jinak moš recht... KING BANIK....
0/0
8.11.2003 23:42

kolemjdouci1974

Re:
kolik? 200?
0/0
11.11.2003 2:12

JetFly

Jednou provždy ofsajd to nebyl!!!
Takže jenom na vysvětlenou Sparta dala regulérní gól. O ofsajd se v žádném případě nemohlo jednat.Jeden z hráčů Baníku se zapoměl u brankové čáry.
0/0
8.11.2003 22:23

MF_Dnes

Re:
To tvrdíš ty. Žádný záběr TV kamery tvůj názor nepotvrdil, spíše to vypadá, že jediný gól dala Sparta z ofsaidu.
0/0
10.11.2003 8:16

nowos

Re:
nemáš pravdu a ukazovala  to hned v sobotu Nova, měla to dokonce i s grafikou - kroužky a šipka. Frajer stál na lajně, poté co neúspěšně křižoval Pobotáka. 
0/0
10.11.2003 9:03

MF_Dnes

Re:
Ano, stál. Ale v době centru od Poborského. A v době, kdy hlavičkou nahrával Sionko na vyrovnání Junovi, už TV záběr neukázal, jestli tam stál i baníkovský obránce. A jenom pro pořádek, pane Nowos - rozhodující pro posouzení ofsajdové pozice byla přihrávka Sionka.
0/0
10.11.2003 14:53

Mig3

Velkovezíre, ke cause Ofsajd :-)
Velkovezíre,tak jsem se na DVD podíval 5x na tu situaci z 74.minuty a zdá se, že budu muset vzít svá silná slova o tom, že to byl ofsajd ,zpět. On se tam u lajny zapomněl jeden z baníkovců /nemůžu poznat kdo/, který bránil Poborskému v centru -  ve chvíli Sinkovy hlavičky je sice mimo záběr kamery,ale podle předcházejícího pohybu je více než pravděpodobné,že u té lajny dál (nepochopitelně) statuje a je od ní spíše decimetry než metr, což by v pohodě JUnovi stačilo,aby nebyl v ofsajdu. Bereš od Baníkovce?
0/0
8.11.2003 21:52

VELKOVEZIR

Re:
Tak to klobouk dolů, máš můj obdiv, protože jsem nečekal, že to tu zazní! Ale to jsem asi nebyl já kdo to tady rozebíral
0/0
10.11.2003 7:43

CSKA Vigo

Očima experta:
Zápas jako vystřižený z nejlepších evropských soutěží měl nakonec jen jednoho velkého poraženého - televizní přenos. Na průzračnou amatéřinu v podání sporťáků z novy jsme si dávno zvykli a přiznejme si, hranice mezi hrůzunahánějícím komentováním a skvělým bavičstvím je tenká jako casanovova slovní zásoba. Ano, leč dnes šlo i jiný zápas než Příbram - Lázně Bohdaneč, kdy je Václav Titelbach je jediným neutuchajícím zdrojem zábavy. Dnešku to Václav neměl dělat, dnes měl Václav zůstat doma. Vezmeme si však televizní šlágr kola pěkně popořádku: 14.15 - pivní znělka s 5-6 let starými obrázky a hudbou jako když ledovec trhá titanic sama dokáže odradit . Na obrazovce už potolikáté odhodlaný Petr Casanova, má výdrž, to mu nelze upřít, tentokrát jen 3 přeřeknutí! Leč dál nechce riskovat: "Co očekáváte od dnešního zápasu" letí jeho nekompromisní otázka směrem k asistentům trenérů. Zápas začíná, komentují Václav Titelbach s Pavlem Kukou. A už se na nás s 15. minutovými přestávkami kdy Václav požaduje po Pavlovi zhodnocení uplynulých 15ti minut valí lavina statistik. Ano! Chceme vědět že v roce 1932 se tu hrálo 2:2, že před rokem měla Ostrava na Spartu ztrátu 8mi bodů, že ve Spartě chytá Blažek! Poločasová penalta, tradiční to koření sobotních přenosů, tradičně s Košťálem převlečeným za rodilého Sicilana. Mnoho se dozvídáme - chce Sparta koupit Pospěcha s Heinzem? Bezesporu! I Raula s Nestou! Druhý poločas začíná Titelbach vlastním gólem: "Jestli jako něco jako budeš chtít říct, jo, tak řekni vašku, jo". Přivítání jako hrom! Začíná druhý poločas ve kterém dle slov Casanovových Ostrava senzačně vede. Druhého vastence si Václav stříli vzápětí když se snaží vydolovat z Pavla Kuky jak to vypadá s jeho odchodem, zle těžce to pak zachraňoval když se Pavel evidentně rozčílil. Jinak se komentář nese ve stejném duchu jako v prvním poločase, tedy až na Václavův křik v 76. minutě: "Góóóóĺ góóóól góóól". Pozápasový komentář, to je čisté utrpení. Amaté
0/0
8.11.2003 21:50

FrancisBegbie

Re: díky za podrobny komentar...
...a jak vypadal v TV ten mazec,ktery jsme vyprodukovali v sektoru hosti a kolem nej? A byla videt aspon cast te 40ti minutove rozlucky? FCB FOREVER 
0/0
8.11.2003 22:17

VELKOVEZIR

Re:
Myslim, že v tomhle se všichni shodnem. Ještě bych přidal jednu perličku, která mě osobně zaujala: Když se asi potřetí ukázal na obrazovce počet diváků odbrzdil se konečně i Titlbach a zařval, představte si, že na letné je 20032 diváků. Musel jsem se zasmát schválně si to pusťte.
0/0
10.11.2003 8:02

navratil03

co dodat
Takže "leštič diamantu" Kotrba asi zůstane a tím i největší problém Sparty. Jestli je titul měřítkem úspěchu tak tenhle trenér neuspěl. Loňský titul mu vyhrál Jarabinský a ten letošní, pokud se nestane zázrak je také v hajzlu. Hra Sparty pod jeho vedením ( už skoro rok ) většinou nestojí za nic, posily sedí na lavičce nebo nehrají vůbec, herní systém "náhoda" v lepším případě "dejte míč Karlovi ať to zařídí". Myslím, že bychom mu všichni měli říci "děkujeme odejděte" než nám z toho udělá tým středu tabulky bojující o účast v intertoto cupu.
0/0
8.11.2003 21:43

bugr

sparta fans status quo
nefandim ani jednomu z vas lae po precteni vsech prispevku se dobre bavim ,spartani  reagujou jako vzdy, breci o nejakych sancich ale na snace se nehraje, rozhodci je jako vzdy zatlacil a v druhy puli to byla opravdu sila, hlavne penalta nebo nepotretsany(myslim kartou) faul pergla ze zadu, to byla kosa jak v nejaky vesnicky lize. Co se tyka golu podle novy to byl jasny ofsside ale treba tam byl jeste jeden obrance mimo zaber kamery, je to i dost prav depodobny ze se tam nalevo od brany nekdo motal. No abyc se vratil k meritu veci, je skvely jak na netu vsichni, spartani bojujete ale na letny vas fanousci baniku totalne zvalcovali takovy nuzstvo by melo vyhrat ligu a ne nekdo koumu polovicku bodu zaridi rozhodci golem v poslednich minutach. BTW: dnes hrala sparta supr tak jak vysvetli zlin??
0/0
8.11.2003 21:29

VELKOVEZIR

Re:
To je hned na první pohled vidět, že nefandíš ani jednomu ty joudo!
0/0
8.11.2003 21:34

nirvanalive

Re:
Ten výpadek se dá pochopit. Soustředili se na LM. Pro Baník by bylo lepší, kdyby v Turecku vyhráli. Takhle tam končí a budou se soustředit na ligu. Na Baník se připravili dobře. Všechna čest. O to víc  si cením remízy. 
0/0
8.11.2003 21:38

Trent-R

Re:
Ty si komik...Sparta dnes opravdu hrála super fotbal....Bez ohledu na výsledek.....když si to neviděl...nehodnoť...
0/0
8.11.2003 23:40

jvsa

Baník - štěstí pokračuje
Nefandím ani jednomu z týmů a měl jsem tedy možnost si utkání prohlédnout nezaujatě a v poklidu a musím říct, že ačkoli je mi Baník několikanásobně sympatičtější než Sparta, dnes si bod nezasloužil. Jeho hra byla pasivní a nebýt náhodného gólu a neschopnosti sparťanských střelců, neměl nárok. Je mi jasné, že u fanoušků Baníku převáží radost nad bodem, ale viděl jsem Baník v televizi počtvrté a vždy vyhrál či dnes remizoval opravdu se štěstím. Je otázka co bude až to štěstí mužstvo opustí, pak se teprve ukáže skutečná síla mužstva. Zde bych rád připomněl sparťanskou hřebíkovskou euforii a co z ní nakonec zbylo? Sparta mě příjemně překvapila, předvedla, myslím, svůj nejlepší podzimní výkon a zasloužila si vyhrát. Doplatila na nemohoucnost v koncovce. Jinak klobouk dolů před fanoušky Baníku. Jsou úžasní. Ale zase: jen aby jim to vydrželo i třeba po 3 prohraných zápasech. Když se bude hrát fotbal s atmosférou a nábojem jako dnes, nemusíme se bát, že nebudou chodit diváci. A ještě jeden bod: líbí se mi vyjadřování trenéra Komňackého, je objektivní, skromný a opravdu odborník, ne tlachal. Hodně štěstí oběma týmům.
0/0
8.11.2003 21:18

nirvanalive

Re:
Hele, Baník hrál to co potřeboval. Nebylo to na krásu,ale šlo o to uhrát bod. Asi to nebyl pro nezaujaté diváky atraktivní fotbal, ale pro nás Baníovce je to dobrý výsledek. Ostatně...co hraje Sparta v LM??? hraje to samé a bojuje o každý bod.
0/0
8.11.2003 21:26

Veldrane

Dikec
Dik za naadhernej fotbal - to uz tu dlouho nebylo - hra ve vysokym tempu a ta Poborskyho akce.. - to bylo super !!! I v hospode v Liberci, kde byli vsichni proti sparte napruzeny chlapi povstali a tleskali ;-). Ac sem spartan taxi myslim, ze remiza je zaslouzena. Jit tri proti jednomu a nevyuzit, to by si muzstvo takovyho formatu jako je sparta nemelo dovolit. Tech zahozenejch akci bylo samozrejme mnohem vic. Ale jinak rikam - krasa. Jen tak dal ;-)
0/0
8.11.2003 21:11

cky

to mam rad...
BANIK!!!
0/0
8.11.2003 20:23

se diví

tak ještě jednou, nezávisle
musím říct, že fotbal nadprůměr a to včetně diváků, takhle by to mohlo pokračovat dál (chytá se i Olomouc a hlavně Uherské Hradiště), Sparta lepší, ale ne aby vyhrála, hraje jedenáct hráčů a pokud není útočník co vsítí, tak prostě není třeba brečet, maxi tak po Horstovi :-)) Ostrava veze zasloužený bod a pod tlak, pod jaký se dostala Sparta v Turecku se tedy nedostala. Kdyby takto Sparta hrála ve Zlíně a jinde, nemá problém. POBORSKÝ, Karle nekonči, ne kuli Spartě, ale pro mladý kluky, co chtěj hrát a nás diváky, co milujeme fotbal!!!
0/0
8.11.2003 20:14

se diví

nezávisle
0/0
8.11.2003 20:09

Mig3

Nefňukám
Takže ještě jednou: pozdrav do Prahy z  Ostravy, Sparta hrála dnes dobře, tleskám, ale dala jediný gól a ten byl z ofsajdu. Nevymlouvám se - nebrečím - konstatuju. Takový je fotbal.Kdo ale právě sledoval ČT 1 a bude tvrdit, že to ofsajf nebyl, nerozumí fotbalu. Tečka.
0/0
8.11.2003 19:51

VELKOVEZIR

Re:
Nemám ve zvyku fňukat a nedělám to ani ted pouze Ti nastavím zrcadlo z druhé strany: Po tom, co rozhodčí podplacený od Ostravy nepískl penaltu, kterou písknout měl, vznikl protiůtok z kterého dala Ostrava nezaslouženě gól. Čili by Sparta vedla 1:0. No a takto po každém kole brečíte.
0/0
8.11.2003 20:01

Mig3

Re:
Do tvého zrcadla z druhé strany se rád podívám, protože nejlepší je poučit se názorem protivníka. Fakt. Problém je v tom přídavném jménu podplacený. Tím prostě v očích každého, kdo fotbalu rozumí, klesáš ty i tvar tvého zrcadla. Je prostě křivé.Já si dokonce myslím, že tomu podlpácewní rozhodčího nevěříš ani ty, jen tak upouštíš páru. Proč ale? Sparta hrála dobře, Poborský byl špica, štěstí jim nepřálo,a gól dali z ofsajdu. Mistrem asi nebudou,protože si teď budou plácat po rameni, že to tak zlé není. Kedyby prohráli, možná by Kotrba balil kufry a byli byste na tom lépe. Ale to musí vyřešit Sparta a ne Baník a jeho fanoušci.
0/0
8.11.2003 20:06

VELKOVEZIR

Re:
Ale já si vůbec nemyslím, že byl podplacený. Jenom argumentuju tak, jak obvykle argumentujou Ostraváci, to jest vyzdvihnout to, co potřebuju a zapomenout co nechci. To jsem chtěl říct.
0/0
8.11.2003 20:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze