Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Benčík svůj tým srazil, Divecký spasil

V lize tepličtí fotbalisté naposled vyhráli koncem září v devátem kole na Žižkově. A tato bilance platí i po kole čtrnáctém, v němž svěřenci trenéra Straky jen remizovali na vlastním stadionu s Jabloncem. Teplické spoluhráče brzkým vyloučením srazil Benčík, náhradník Divecký je potom v nastaveném čase spasil gólem, který znamenal alespoň bod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mifr

brankar?!
Nevim, proc Straka nevystridal v polovine utkani brankare. Ten gol byl jednoznacne po chybe Kolare. Sel do toho a nechal se preskocit. Vsem by se melo merit jednim metrem!!!
0/0
10.11.2003 21:06

shotekkteplice

Az jaro vse objasni
Teplice meli porazit Jablonec a zavrit hubu vsem, kteri by Teplice nejradeji videli na hvozdu tabulky.Konec podzimni sezony me muze pouze prekvapit, protoze los nam moc do karet nehraje. Proto bude moc dulezite  zimni posileni kadru o 2 hrace - zaloha, obrana. Je totiz pravdou, ze kdyz jsou rozehrane 3 rozdilne souteze, tak soucasny uzky kadr nemuze stacit. (zraneni, fyz. kondice). Pri zraneni nejake opory ze stredu ci z obrany muzstva je nema kvalitou, kdo nahradit (krome zmen v trojlistku Tesarik-Dolezal-Verbir). Proto bude moc dulezite setrvani P. Horvatha a uz zminovana zkusena posila(-y). Tento velmi kvalitni kadr ma na to, aby podaval stabilni vykony (i s prumernymi muzstvy) a drzel se na absolutni spicce tabulky. Verim v uspesnou jarni serii podobnou te podzimni(1.-9.kolo) a doufam, ze divaci pojedou podporit Teplice na Letnou.
PS: Patrik Kolar...toto jmeno si vsichni pamatujte..roste z nej dalsi brankarska superstar ceskeho fotbalu. 
0/0
10.11.2003 17:15

J.L.

Smůla
Teplice si zasloužily výhru. Divecký je notoricky známý filmař, ale ten zákrok byl v reálu i v TV jasně na penaltu. Puček to viděl jistě stejně dobře, jako první Benčíkovu (velmi dalekou) ruku, byl u toho. Nepřímo to přiznal pozdní témeř zbytečnou kompenzací, když tři minuty před koncem vyloučil Jablonečáka. Jsou to darebáci a znovu opakuju to, co po Feyenoordu i K´lauternu: soudci tady nejsou spravedliví.
0/0
10.11.2003 9:37

krispos

Re:
Jaka kompenzace? Bencik zahral 2* rukou a dostal pokazde zlutou kartu. No a Svojtka zahral taky rukou, dostal zlutou, ale protoze uz jednu mel, tak musel ven. Tomu rikas kompenzace, dostat cervenou za dve zluty?
0/0
10.11.2003 10:05

djrhedy

Re:
Ja si dokonce myslim, ze mel dostat mozna rovnou cervenou, protoze mic sel za obrance do nebezpecny situace pro Jablonec (stejny jako Petrous!). Ale to je jedno, ale kluci dreli jako hrom a za to jim patri dik.
0/0
10.11.2003 10:19

J.L.

Re: Pouze jsem napsal
že když viděl Puček tu první ruku (nevím, kde jsi v první půli seděl, my zhruba na středu a neviděli jsme odtamtud v tom momentu bezpečně nic), nemohl "přehlédnout" jednoznačný převálcování Diveckého v trestňáku (na což koukal zblízka). A kompenzace? Tu pak u těchto zbabělých "slepců" vidíš v každým takovým zápase. Vše.  
0/0
10.11.2003 19:27

original

Re: Radek Divecký
Včera bych tak kritický k němu nebyl. Snažil se a dřel (a to už sem u něj hodně dlouho neviděl), dostal se i do šancí a jednu z nich i proměnil. Je pravda , že kdyby ten faul byl na kohokoliv jiného , (Diveckýmu by zapískali penatltu jen kdyby ho vzal palicí po hlavě) tak byla penalta zapískána. Rozhodčí má tom svůj podíl ,ale co má dělat, když ví,  že desekrát před tím ten hráč pouze hraje faul. Já bych tu odvahu odpískat Radku Diveckýmu penaltu neměl. Zápas byl důležitý, vydřená remíza je cennější, než hladká výhra, ikdyž body budou chybět.  
0/0
10.11.2003 12:14

krispos

Leitner
jeste jedna vec, Leitner se mi vcera vubec nelibil...jako krajni obrance by mel mnohenm vic podporovat utok...
0/0
10.11.2003 9:19

krispos

Fotbal
1. Opravdu nevim, kdo pocital listky, ale zda se mi, ze pocet divaku vydelili dvema. Opravdu byla Stinadla celkem slusne zaplnena a urcite tam bylo vice nez 3800 divaku....... Divacka navstevnost je v Teplicich slusna, problem je v tom, ze moc nefandi. Vetsina lidi tam vcera sedela jak v kostele, ikdyz kluci potrebovali (zvlaste po 18. minute) podporit......
2. ad Bencik: kdyz tvrdi, ze podruhe mu mic na tu ruku spadl, tak mu verim. Samozrejme ze musi dostat pokutu, a poradnou, aby si to pamatoval, ale nikoho lepsiho do zakladu nemame, takze hrat musi....
3. ad vysledek: jojo, tomu se rika smiseny pocity. prisel jsem se podivat na peknej fotbal a vyhru, ale nakonec jsem byl stastnej i za ten bod. Na to, ze kluci hrali ve 2. polocase o 9 (Diveckyho nepocitam), smekam.
4. "Penaltovy" faul na Diveckyho: mozna to faul byl, mozna ne, ale neni prece mozny, aby Divecky po stretu s o hlavu mensim obrancem stravil zbytek zapasu v kotrmelcich.... Myslim, ze to mel ustat a dat normalne gol. Nevim, proc lidi piskali na rozhodciho, ja bych osobne vypiskal Diveckyho....
0/0
10.11.2003 8:13

djrhedy

Re:
1. Souhlas 2. Souhlas 3. Souhlas 4. V TV jsem to videl jeste jednou a ten obrance ho zalehnul jako v zapase řeckořímským, to ustat neslo ... :-)
0/0
10.11.2003 8:27

krispos

Re:
ad 4. mozna uz jsem si taky zvyknul na Diveckyho nadavat automaticky, ale kdyz ja ho fakt nemam rad... kolik sanci spali, malokdy nahraje lepe postavenemu spoluhraci a hodne pada....a to nemluvim o tom, jakym stylem beha nebo spis chodi po travniku....
0/0
10.11.2003 8:46

PepazBaru

To už je smůla !!!!!
Krucinál, 3 minuty před koncem v Brně na 1:1, v poslední minutě v Teplicích na 1:1...... , holt si musíme spravit chuť se Spartou  !!! Výborně JABLONEC
0/0
9.11.2003 21:31

djrhedy

Re:
To není smůla ale neschopnost, když se zoufale bráníte i s výhodou jednoho muže v poli a v situaci tři na jednoho, resp. dva na brankáře nedáte gol, tak co chcete víc! A to už mohlo být 1:1 v 70.minutě, kdy zase Puček (už podruhý za poslední rok) neodpískal penaltu na Diveckýho. V obou případech (před rokem se Slávií) šlo o celkem jasný zákroky (potvrzeno TV), bohužel Divecký pyká za svoji pověst penaltového filmaře ... A pak už by ste možná neudrželi ani tu remízu ...
0/0
10.11.2003 6:52

LastBoyScout01

Ach jo.
Proste si musej kazdej zapas uplne zbytecne zkomplikovat . At to byl Synot, Liberec, Slavia..... Uz bych rad videl fotbal, kde promenej sance, nenechaj se vyloucit a nebudeme muset bojovat o bod  do 90. minuty. Je to fakt utrpeni. Na jare bude co dohanet. Aspon, ze v tom poharu to slape.
0/0
9.11.2003 20:37

djrhedy

Re:
No akorat me desi, ze s vyjimkou Tesila neni prakticky kdo na stridani, Ryska na to zatim nema, Skala na to uz nema, Gross a dalsi posily se nekam vyparili, Kolomaznik je zranenej, Radkovi Diveckymu to bohuzel (a to je mi hodne lito) moc nejde - nevim jestli to je tim, ze toho posledni dobou tolik nenahral, ale zacatek sezony mel fajn ... Vcera toho ale dost pokazil, nicmene jsem nebyl jeden z tech, co na nej nadavali a piskali, ale fandil jsem, veril jsem ve vyrovnani do posledni minuty a to nakonec prislo a jak uz to tak byva skoroval ten, kteremu se moc nedarilo .... :-)
0/0
10.11.2003 6:45

LastBoyScout01

Re:
 Takovahle sestava by byla uzka i na ligu, s UEFOu to uz opravdu uhrat nejde. Uvidime co se bude dit pres vanoce, snad nebudou jenom prodavat a kupovat mlady kluky.
0/0
10.11.2003 7:31

sedy

Do vlastních řad
Franta může sice říkat něco o morálních vítězích, ale některý individuální výkony byly fakt tragický. Benčík - to je bez komentáře, Leitner a Lengyel nejsou schopný ve hře jeden na jednoho vůbec ničeho, Voříšek byl tragickej a Kolář nejistej jako hrom. Uf, kde jste žlutomodří nechali to holandský sebevědomí ???
0/0
9.11.2003 20:10

djrhedy

Re:
No videl bych to skoro podobne, Lengyel snad nebyl tak hroznej, ale Divecky je naprosto z formy, sice dal gol, ale zkazil min. 3 az 4 finalni prihravky do golovky a zazdil i nektere sance. Opravdu nevim, co si Franta sliboval od vymeny Rezka za Diveckeho. Bencikuv zkrat - to si holt vybere jednou dvakrat za zivot kazdy. Kolar 6 (sice byl nejisty ale ve druhe puli chytil jasne golovky), Rada 4 (ta rychlost a rozehravky do strany - to je des), Hunal 6, Leitner 3, Dolezal 8, Lengyel 5, Vorisek 3 (Tesarik 6), Verbir 5, Horvath 6, Bencik 1, Rezek 5 (Divecky 3).
0/0
10.11.2003 6:35

iq-tyqe

Benčík to těžce pokakal
0/0
9.11.2003 19:44

harry_s

teplicky diváci
Tak nevim,ale opět se jen potvrdil můj názor o mentalitě českých fanoušků.TPC celkem šlapou,vyhráli na Feyenoordu a přesto na ně přijde jen 3800 lidí(byt ze záběrů TV to vypadalo mnohem plnější),je holt vidět,že problém návštěvnosti není dán atraktivitou fotbalu,ale spíš leností a zápecnictvím "fanoušků"(viz 3500 lidí na duel s Ostravou),což zní možná v kontextu tohohle ligovýho kola(20 klacků na letný,vyprodáno v UH) trochu nepatřičně,ale i tak......Koneckonců chce se mi říct,že velký procento zde přispívajících "fans" snad na stadionu v životě nebylo...
0/0
9.11.2003 19:44

LastBoyScout01

Re:
 Na podobny prispevek  uz reaguju behem 14 dnu snad po desaty. Uz me to fakt nebavi, ale tak jeste jednou.
1. Teplice sou, co do navstevnosti domacich zapasu, tenhle rok na 4. miste s temer 6000 divaky na zapas, tak by si se moh asi navazet do nekoho jinyho, nez zrovna do nas. 
2. Nevim proc to tak je, ale v kazdym zapase tenhle rok se mi zda, ze je na stadionu vic divaku nez hlasej.
3. Zapas s Ostravou byl v TV, jako vetsina domacich zapasu Teplic tenhle rok, coz nam sebralo uz hodne z navstevnosti.
4. Okres Teplice ma 120 000 lidi, presto mame dlouhodobe navstevy na urovni Sparty, Ostravy a Brna a jedny z nejvyssich v lize.
Jeste jednou si pro jistotu precti bod 1 a 4 a pak to bez zkouset na nekoho jinyho.
0/0
9.11.2003 21:04

JJ5508

Re:
Souhlasim,ze televize ubere divaky,ale tentokrate je meli divaci po vitezstvi v poharu  prijit povzbudit a podekovat za vyborny vysledek v Holandsku.Jeste si myslim,ze pridelovani mezistatnich zapasu by se melo ridit vybavenim stadionu a navstevnosti.Pristi pratelak bych asi dal do Ostravy,jestli stadion splnuje pozadavky.A to fandim Teplicim,i kdyz na dalku.Budme objektivni.Jirka
0/0
10.11.2003 1:43

djrhedy

Re:
Za prve: Vcera byla minimalne 6000 nebo 7000 divaku, opravdu nevim kam by se veslo zbylych skoro 15 tisic! Takze 3800 je NESMYSL! Za druhe: Naprosto souhlasim, ze utkani s Kanadou se melo hrat treba v UH nebo v Ostrave. V Teplicich je v soucasne dobe fotbalu vic nez dost a je urcita presycenost. Nicmene je otazka, co pozadovali Kanadani za komfort
0/0
10.11.2003 6:19

sektor7G

Re:
Souhlasim s tebou, ze 3800 divaku neni mnoho, ale musis uznat, ze dvacet tisic lidi ochotnych jit na fotbal se v meste s populaci cca 53 000 hleda mnohem hure nez v "nekolikamilionove" Praze.
0/0
9.11.2003 21:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze