Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piták utekl, vyloučen byl místo něj Lukeš

Stejný hráč byl dvakrát napomínán žlutou kartou, přesto červenou nedostal. A ačkoliv ji neviděl, jeho tým nakonec dohrával zápas v oslabení. Tyto paradoxy způsobila chyba skotského rozhodčího McCurryho při utkání 2. kola Poháru UEFA mezi Slavií a Levski Sofie. Sudí přehlédl, že už dvakrát potrestal slávistu Pitáka, a situaci začal řešit až ve chvíli, kdy měl být hráč střídán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kharyzz

skandál
Je to skandál, ten rozhodčí to totálně podělal... Připomíná mi to loňské mistrovství světa v hokeji, kdy rozhodčí Dutil z Kanady zapískal Čechům příliš mnoho hráčů na ledě, přitom si nevšiml , že hráli powe-play. A když nadáváte Pitákovi, vy by ste šli za rozhodčím a anglicky mu to vysvětlovali? asi ne...
0/0
7.11.2003 18:18

fackar

Nezvladl to!
Pitákovi a ani lavičce Slávie bych v tomto případě nedával. Na vině je jasně rozhodčí, kteréj byl slabej a na ten zápas nestačil. Zbytečně a neprávem pro Pitáka (byl ve výskoku, když do něj golman vletěl a srazil ho k zemi) z toho udělal brambořačku, která se takovému pohárovému utkání nesluší. V kůži ukřivděného Pitáka bych udělal to samé a z hřiště bych se stáhnul stejným způsobem. Jen doufám, že takovýhle scotský kopyto už si pohár UEFA nezapíská!
0/0
7.11.2003 12:05

Gaston

Křivák není sportovec!
0/0
7.11.2003 11:48

Gaston

Re:
Hráči, trenéři a funkcionáři, kteří nedokáží přiznat chybu a podvádějí, se nemohou nazývat sportovci.
Piták se zachoval jako zbabělec a trenér s celou lavičkou mu v tom pomáhali. Slávia by měla být  disciplinárně potrestána.
a jenom pro úplnost: Jsem fanda SK (to znamená sportovní klub) Slávie.
0/0
7.11.2003 11:54

Georgik-I

Re:
Já jsem zase fanda Sparty a nechápu, proč by měli být srabi a křiváci. Když je rozhodčí kopyto, tak je kopyto!!! Potrestán bude samozřejmě rozhodčí, naivko!!! Moc by mě zajímalo, jestli bys´ Pitákovi takhle nadával, kdyby v derby nepřiznal ruku ve vápně, asi ne, viď?
0/0
7.11.2003 11:59

Gaston

Re:
Rád pro takové fandy, jako jste vy, zůstanu naivkou.
Vám nevadí nečestnost a podvod. Pro vás je to asi normální způsob, jak se prodrat k vítězství a úspěchu. Proto nikdy nemůžete pochopit můj názor.
Piták je možná dobrý fotbalist, ale jako člověk se projevil jako slaboch a lhář. Každého, kdo by se přiznal v situaci, kterou popisujete, bych si velmi vážil.
0/0
7.11.2003 12:29

rakosnicek_2003

Re:
Souhlasim s tebou, ze kdyby hrac priznal tu ruku ve vapne, tak je u me proste frajer a jednicka. Na druhou stranu, kdyz to vezmu ad absurdum: Videl Pitak cervenou kartu ??? Jsem spartan a taky se mi nijak nelibil gol, ktery dal (tusim v LM) Gluscevic, ale abych z nej delal nesportovce, to mi ani nenapadne. Tohle jsou proste chyby a nedostatky rozhodcich, nikoli hracu !
0/0
7.11.2003 13:05

Striker007

Re:
Nevim, proc by se mel Pitak hlasit k cervene karte, o ktere nemel rozhodci ani potuchy. Hlavni vinu na tom ma sudi, protoze pokud by o prvni zlute vedel, druhou by za tento zakrok rozhodne nedaval. Uznam, ze by bylo krasne, kdyby vsichni hraci poslusne priznavali veskere prestupky, ale to by se asi musel zacit hrat fotbal jen amatersky, protoze kde jsou penize, tam se nikdy uplne ciste nehraje. Jestlize ses fanda SKS, tak ses s timhle asi uz musel davno smirit. Forever Slavia - v Sofii vyhrajem
0/0
7.11.2003 16:27

jakub666

nechápu
někteří rozhodčí by v takových zápasech neměly opravdu co dělat, nechápu jak pomezní rozhodčí mohl vidět offside petrouše při standardce kterou zahrával Adautu. Proč kritizujete Pitáka, hráči se běžne za to že faulovali nebo že měli dostat kartu nehlásí. Doufám že jim to Slavia v bulharsku pěkně natře
0/0
7.11.2003 10:58

c12

článek vo houně
Tenhle článek zase jenom popisuje to, co všechny ostatní články o tomhle zápasu na I-dnes. Mě by spíš zajímalo, co píšou pravidla o tom, když rozhodčí nevyloučí hráče se dvěma žlutejma. Může to pak udělat dodatečně? A když jo, tak za jakých podmínek? I po tom, co už hráč není na hřišti. S tímhle se ta novinářská pakáž neobtěžuje zjišťovat, ale 5x popsat to samý, to jim jde. A my to jako k*koti čteme pořád dokola!!!
0/0
7.11.2003 10:24

honza_

proč nadáváte na Pitáka?
Nevim, proč tady nadáváte na Pitáka, když chybu udělal rozhodčí. A hned ctyři: za prvé nedal červenou po 2 žlutých, za druhé: vyloučil jinýho hráče (Lukeše), za třetí: vyloučil, aniž by ukázal červenou kartu a za čtvrtý: i kdyby vyloučil Pitáka (myslim při tom střídání), tak už nemůže, protože hra už byla zahájená (myslim po tý kartě). To je, jako kdyby písknul pentli (spravedlivě) třeba o tři minuty později, když by se měl házet aut (je to mírná nadsázka, ale princip je stejnej).
0/0
7.11.2003 9:57

transparent

Re:
Červenou po druhý žlutý se dává u nás, v některých zahraničních soutěžích to není podmínka, stačí, když má dvě žlutý. Většinou sice ukáže po druhé žluté červenou, ale jen pro formalitu, nemusí to dělat. Lukeše nevyloučil, jen ho vrátil na střídačku, vyloučil Pitáka, sice formálně špatně, ale jen nemravoval svou chybu .. Po střídání nebyla ještě myslím zahájena hra, takže vlastně se nic nestalo .. Nedáváte na rozhodčího, ale sice to udělal pomateně, ale udělal to, co měl .. tudíž po dvou žlutých vyloučit hráče ...
0/0
7.11.2003 10:59

pedrito

Re:
Co to meleš nemusí to udělat ? Fotbal je jen jeden, pravidla taky: není červená karta není vyloučení. Nechápu o jaké formalitě to mluvíš? Na takové úrovni skandální chyba rozhodčího. Pak se to snažil napravit a jakž takž to vyřešil, i když Bulhary asi trochu poškodil - chvíli museli hrát proti 11 i když měli hrát proti10 slávistům. Na druhou stranu ta druhá žlutá, mno nevím. Sudí to nezvládl.
0/0
7.11.2003 14:06

fuckir

Re:
Vim ze to sem asi nepatri, ale vzpomnel jsem si na jeden zapas, kdy byla penalta odpiskana asi minutu potom co se stal faul. To hraly Blsany na Bohemce a tehdy jeste chytal Cech. Znicehonic sejmul ve vapne hrace bez mice a rozhodci ani divaci nic nevideli. Ovsem pomezni rozhodci furt maval praporkem a hlavni si toho vsim asi po minute kdyz se hralo uprostred hriste, Cecha vyloucil a kopala se penalta. Vsichni z toho byly prekvapeni a nic nechapali a az vecer v televizi jsme videli co se vlastne stalo.
0/0
7.11.2003 11:04

CSKA Vigo

Piták - hnus
Pitak sice vypada jako Mirek Dusin, ale Dlouhe Bidlo je proti nemu Wily Fog. Obvzlast ta veta "uz nevim ve kdy a ve ktere soutezi" me pobavila. Doufam ze vam to bulhari pekne natrou Pitakove zurkenví
0/0
7.11.2003 8:58

Kocek

Re:
Ty seš magor... Podle toho, cos tu teď napsal, by měl hráč, co fauluje a nedostane žlutou, jít za rozhodčím a říct si o ní ne? Prober se wole
0/0
7.11.2003 9:15

jirkaabaab

Re:
potrefená husa se ozvala? přečti si to ještě jednou
0/0
7.11.2003 9:28

Kocek

Re:
Já a potrfená husa?? Je vidět že tu moc často nejsi, jinak bys věděl, že Slávie není zrovna "můj" klub. Ale nevím proč ten blb nadává na Pitáka, chybu udělal rozhodčí, ne Piták. Pitákova chyba byla, že se začal strkat s brankářem a dostal za to kartu.
0/0
7.11.2003 9:36

honza_

Re:
díky, Kocku, musim se tě po dlouhý době (a není to vlastně vůbec poprvé?) zastat.
0/0
7.11.2003 9:50

Kocek

Re:
No díky :o)) Nechápu, co jsme za národ, že kritizujem hráče Českých klubů. Viz. Gluščevič v Makedonii, gol, kterej nám víceméně zajistil LM a většina to tu odsoudila. Přitom, stejně jako Piták, využil nerozhodnosti rozhodčího....
0/0
7.11.2003 10:09

borivoj

Re:
Kocku, já moc nepřispívám a diskuze spíš jenom sleduju, ale dnes reagovat musím. Fandím taky Spartě, ale dnes s Tebou souhlasit nemůžu. Nikdo po Pitákovi nechtěl, aby šel za rozhodčím a řekl si o červenou (i když kdyby to udělal, stoupl by určitě v očích velké části fotbalové veřejnosti v ceně a bylo by to rozhodně na cenu Fair play), ale aby pak veřejně prohlašoval, jak s rozhodčím chtěl vydrbat a jak se to bohužel nepovedlo, to je moc. A když to rozhodčí napravoval, tak celá lavička slavie dělala, že jako nikdo neví, vo co go. Pak Bejbl ještě vysvětluje Lukešovi (kterej to musel na sto pro vědět), co se stalo a berou to mikrofony, takže to jejich divadlo vnímá celej diváckej národ.... Hnus. A byl by to pro mě hnus, kdyby takhle reagovala i Sparta. Nekritizovat v tomhle případě není o vlastenectví (narážim na Tvou hlášku, že nevíš, co jsme to za národ....) ale normální alibisticky omlouvání chyb naší povahy. A Gluščevič (a to přiznávám, že ho nemám rád) byl uplně jinej případ. Tam to pravidla povolujou a tečka. Prostě využil nerozhodnosti hráčů Vardaru, ne rozhodčího. Takže tak. Jinak aby nevznikl omyl - ač Sparťan, fandím v poháru všem našim týmům, ale nehodlám omlouvat jejich excesy....
0/0
7.11.2003 12:14

Kocek

Re:
Samozřejmě že fair play brečí. Ale co měl Piták udělat?? Říct do novin, že nevěděl o tom že má jít ven? Tak by tu zase každej psal, jak z lidí dělá blbce a přitom o tom věděl...Rozhodčí měl vytasit červenou a bylo to.
0/0
7.11.2003 12:41

borivoj

Re:
Do novin měl říct, že si uvědomuje, že to nebylo zrovna férovy a že to prostě zkusil, jak by to asi zkusila většina fotbalistů. Že prostě panovaly emoce a v tak duležitym zápase si nechtěl hrát na hrdinu. Tohle bych akceptoval, ale on v tom článku skoro nadává na rozhodčí, že si uvědomil chybu a vylil ho! A pro lavičku platí v podstatě to samy. A rozhodčí? Že to byl hlavně jeho bordel, o tom neni diskuzí, to je jasny. Ale ukázalo se, že je dobře, že je tam ještě čtvrtej rozhodčí, kterej muže zachráni to, co ti tři ostatní pose.ou.
0/0
7.11.2003 13:26

jirkaabaab

Fair Play Piták bravo
Piták je opravdu "hrdina", spíš je to vykurvenej buzerant kterej se snaží obalamutit rozhodčí. Vůbec nezávidím rozhodčím jestli takovýchto simulantů je víc. A je jedno jestli tito "Hráči" simulují nevyloučení nebo faul nebo do toho rozhodčímu jen tak kecají, protože takto je pouze rozhodí a ty výkony pak tomu odpovídají - no viz. naše liga. A není to jen případ Pitáka, fotbal hraje spousta omezenců. Ale jeho "pokus o hrdinský čin" to fakt k poblití.
0/0
7.11.2003 8:55

tomastak

Re:
Hm ... "do toho rozhodčímu jen tak kecají"- myslíš na Bulgaria Goalkeeper? Potom ale ta věta nedává smysl .... P.S. Už by se mělo začít pískat golmanům naskakování na hráče ve snaze zasáhnout míč. I když je to v malým vápně.
0/0
7.11.2003 12:08

tomastak

ZAVÁDĚJÍCÍ INFORMACE ...
Nechcete mi nabalamutit, že červenou dostal Piták i Lukeš ...
0/0
7.11.2003 12:09

Kocek

Taktika??
Mám pocit, že Slávisti si to podělali hlavně tím střídáním. Kdyby tam Pitáka nechali, možná si toho rozhodčí nevšimne. Takhle se podíval do notesu a uviděl že jej měl vyloučit... Jinak teda nevim, proč si tu slávisti stěžují na rozhodčího, pískal celkem slušně. Gol neuznal asi správně. V Bulharsku to bude těžký, a čistě upřímně, nevěřím v postup, spíš to vidím na klasickou blakánskou nakládačku. Přesně se stalo to, co jsem tu psal po losu. Slávie začíná doma a to je nevýhoda. Kdyby začínali venku, tak třeba prohrajou, ale doma by to dohnali, takhle to bude strašně těžký.
0/0
7.11.2003 8:25

Iam_No1

Re:
jak jsem psal, v TV to offside nebyl a pomezní to každopádně nemohl vidět, seděl jsem za ním...
 
Piták neměl dostat žlutou v žádnym případě.
 
Rozhodčí tedy dle tebe neovlivnili zápas? No nevim no.
0/0
7.11.2003 10:11

Kocek

Re:
Já nepsal že zápas neovlivnili, já pouze konstatuju to, co jsem u televize viděl. V momentu kopu byla část Petrouše za obránci, takže poloofsajd, i když z hlediště těžko posuzovatelný. Jednou to rozhodčí zvedne, podruhé ne, viz Poborský proti Besiktasu. Ač to dle mě ofsajd to nebyl, kdyby pomezní praporek zvedl a gol Karla neplatil, asi bysme moc nadávat nemohli. Kdyby ty debilní ofsajdy zrušili, bude klid a ještě bude padat víc golů
0/0
7.11.2003 10:26

Ďourek

Re:
Já mám dojem, že pravidlo o ofsajdu má ve fotbale své místo - představ si, že by útočník soupeře zůstával před tvým gólmanem, někdo by musel zůstat s ním, a hráči by byli roztražení po celé délce hřiště, to by asi nešlo. Spíše bych udělal území, ve kterém stačí aby byli dva hráči soupeře a už by ofsajd neplatil. Myslím tím třeba lajnu dvacet metrů od branky a kdyby všichni obránci byli z před touhle lajnou, platilo by pravidlo o ofsajdu jako doposud, ale když by se hra přesunula k jedné brance, už bych ofsajd zrušil - co VY na to?
0/0
7.11.2003 12:55

rakosnicek_2003

Re:
No uprimne receno si myslim, ze by stim tvym novopravidlem bylo problemu az dost. Prece jen je tam jedenact hracu, coz by se hlidalo hur nez v hokeji a stejne by se vedli spory, jestli obrance uz za/pred tou lajnou byl nebo nebyl atd. atd. atd. Nevim jak presne zni pravidlo ofssidu, ale me by se osobne libilo, kdyby se piskaly jen offsidy, kdy je CELY hrac prokazatelne za obranci. Takovyto bazirovani, jestli mel pred nim hlavu, nohu nebo obcas i jen ruku, je podle me strasne na skodu .
0/0
7.11.2003 13:13

Kocek

Re:
Souhlasím s první částí, ale stejně jako by se těžko určovalo zda je hráč už za lajnou nebo těsně před, tak stejně těžko by se určovalo, zda je "prokazatelně" za obránci. Zrušit ofsajdy a hotovo...
0/0
7.11.2003 13:20

Ďourek

Re:
Já myslím, že jste mě zase tak úplně nepochopili, ale to by chtělo spíš se bavit na konkrétní situací a ještě s papírem a tužkou v ruce. Tam by nešlo o to jestli někdo byl, nebo nebyl za čárou, ale o to, že pokd by se hra přesunula na určitou vzdálenost k brance, přestávalo by to pravidlo platit. Ofsajd má zabránit tomu, aby za zády útočícího týmu zůstával schovaný útočník, ale když se jeden tým dostane do tlaku a přesune hru do jedné čtvrtiny hřiště, už by centry směřující do vápna mohly směřovat na kohokoliv. Stejně mi přijdou směšné třeba ofsajdy v rohu hřiště - tam přece hráč v takovém postavení výhodu ke vstřelení gólu nezískává.
0/0
7.11.2003 13:53

Jirkpe

Re:
Já bych zrušil offside, jestliže by byl útočník ve velkém vápně a přihrávající na polovině bránícího týmu. Nevyřešilo by to všechny sporné situace, ale mohlo by padat více gólů, bez zbytečných emocí.
0/0
7.11.2003 14:20

Ďourek

Re:
To je  totéž řečeno jinými slovy, jenom jsi to území specifikoval jinak.
0/0
7.11.2003 14:43

rzlm

Fair - play
Slávisti mají opravdu smysl pro fair-play. A to si ten mamlas dovolí do novin říct "Byl to běžný souboj o míč ...." Tohle už jse vrchol drzosti. Renomé českého klubového fotbalu tak díky slávyji dostává letos již po druhé (Gluščevič ve Skopje to letos započal) těžkou ránu. Ale o pitákově křivosti jsme se mohli přesvědčit již na podzim, kdy na Letné zakop o míč (ostatně kterej mu jen překáží) a prohlásil: "normálně mě sestřelil, jasná červená". Dokud budou takoví lidé působit v českém fotbale, tak nás budou rozhodčí stále přehlížet, v domnění simulace apod. Ale na rozhodčí se vymlouvají jen slávisti, že ano - opět jsem se o tom na tomto auditku přesvědčil. Doufám, že Bulharsku nebudou působit jako Půchov na No Campu.
0/0
7.11.2003 8:16

mudroch

Re: spartán
Ha.Zase sparťan.
0/0
7.11.2003 8:36

Kocek

Re:
My jsem totiž všude, nikam se před náma neschováš :o)) A počkej po sobotě, to tu bude modrožlutočervená záplava :o)))
0/0
7.11.2003 8:40

CSKA Vigo

Re:
volající po Kotrbově včasném odvolání
0/0
7.11.2003 9:00

zizal

Re:
V sobotu bude Prahou znít vítězné Baníček, Baníček!!! To si tu zase pobrečíte. Zbavili jste se opěvovaného simulanta století (Frýdka-místka) a po pár letech brečíte, zoufalci výmaštěný!
0/0
7.11.2003 9:10

Kocek

Re:
Vymaštěný sou spíš v Ostravě, soudě podle těch typů co se whiskytujou ve Stodolní :o))) Jinak mám pocit, že tohle je článek o Slávii, tak zalez a nevotravuj tady diskusi rozumných lidí z Prahy
0/0
7.11.2003 9:17

mudroch

Re:
Budete plavat ve Vltavě?
0/0
7.11.2003 9:39

Kocek

Re:
Budem tam lovit tonoucí se ostraváky, kteří se budou chtít radši utopit, než by se vrátili domů s debaklem
0/0
7.11.2003 10:10

mudroch

Re:
Pro mně za mně utopte se obojí.
0/0
7.11.2003 10:14

Iam_No1

Re: rzlm
jsi uplně vymaštěnej? To na brankáře byl dle tebe faul. Nebo snad dokonce na žlutou?!  MUHEHE
 
 
0/0
7.11.2003 10:10

formad

rozhodčí
Tak nám včera skoti (záměrně malé s - příbuzné slovo k dobytku) ukázali jak se pískat nemá. Nechci se na ně vymlouvat, ale udělali z toho pěknou bramboračku. Mělo to být 2-0 a nebylo co řešit. Jinak - obrana Slávie byla poměrně tragická, hra zálohy se návratem Gedeona zlepšila, škoda, že tam něco z těch šancí neprošlo. Uvidíme v odvetě, ještě to nevidím ztracené. A jinak - poklona Teplicím, v pohárech mají fazónu.
0/0
7.11.2003 6:25

jannovak

nasrat na prahu
slavisti i spartani jsou sracky at zije sigma, sice uz poslednich x let nikam nepostoupila ale doma dokazala porazit kohokoliv
0/0
7.11.2003 1:12

maagoor22

Re:
jako jak koho koli myslis z ligy ani to neni pravda a nevim nevim jak by dopadla v poharech no vlastne vim  
0/0
7.11.2003 3:27

Petr900

Dobrý výsledky.
Teplice postoupí a seSHITci dostanou na svém Balkáně nakládačku a půjdou pěkně od válu.
0/0
6.11.2003 22:45

klapik

Re:
UBOŽÁKU!!! TEPLICE VYHRÁLI v ROTTERDAMU 2:0!!! Slavie se s vysledkem ze Strahova nejak popasuje. Uvidime za 3 neděle! A Sparta ještě ráda naskočí do poháru UEFA!
0/0
6.11.2003 22:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze