Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drama na Strahově vítěze nemělo

Bez náskoku a bez důležitého záložníka Karla Pitáka, který byl vyloučen, půjdou fotbalisté Slavie za tři týdny do odvety 2. kola v Poháru UEFA na hřišti Levski Sofie. V prvním utkání na Strahově remizovali s bulharským soupeřem po divokém závěru 2:2, když si dali v nastaveném čase vlastní gól, ale vzápětí vyrovnali po střele Fořta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TroyMc

Chlupatý jako bek je nejlepší
Chtějí ho dokonce do ně,ecké ligy, i SYNOT. A to už je co řít.
0/0
7.11.2003 18:45

harry_s

ad dostálek....
Tak pánové experti můžete mi říct koho byste rádi viděli na místě Dostálka??????
0/0
7.11.2003 18:19

schmeichel

Slavia
Nedá se nic dělat, sice jsem zápas neviděl, ale věřím Slavii, že v Bulharsku uhraje stejně dobrý výsledek jako Teplice v Rotterdamu a že na jaře budeme mít v UEFÉ všechny 3 týmy, tedy i se Spartou...
Jsem asi optimista, ale přeju to všem, i tý Slávii, i když jsem jinak Sparťan....
Hlavně ať máme kam jezdit za fotbalem...
Jo a ať žije Pavel Kuka!!!!!!
0/0
7.11.2003 16:04

Kockinsz

Zase spatna reportaz
Vzdycky kdyz vidim nejakej zapas nazivo a pak si prectu reportaz na idnes tak se nestacim divit kolik je tam nepresnosti a co je horsi celkovej obraz je uplne jinej. Lituju lidi co to nevideli a pak si prectou tento clanek...
0/0
7.11.2003 15:08

Franta&Jetel

"Fotbal"
S tím co včera předvedla Slavia nemá na pohárovou Evropu. Dostálekova hra odpovídá tak naší 2.lize, Gedeona nebylo na hřišti vůbec vidět, celá slávistická obrana je zralá na odvolání. Kdysi jsem byl Slávista, dnes bych se už za to styděl. Mám rád fotbal, ale ten se na Strahově už nějakou dobu neprovozuje. Škoda, že ČT nekoupila místo Slavie radši přenos z Holandska. Viděl jsem na satelitu sestřih a opravdu bylo na co koukat. Třeba nezklame ligový zápas na Letné, uvidíme.
Sportu zdar a fotabalu zvláště
0/0
7.11.2003 11:04

xmezeraj

Re:
Ty jsi fanoušek?Takový mam fakt rád. Když se nedaří tak konec fanouškovství-víš o tom  BÝT FANOUŠKEM není. Sem slávista a se slavií je to často bída, ale to neznamená že ji přestanu fandit.  Takže SLAVIA4EVER
0/0
7.11.2003 11:14

.šamot.

Re:
naprostej souhlas. Mě absolutně stačilo, když jsem si přečetl jeho větu:....Byl jsem kdysi slávista,,...........takovýhle lidi jsou zralý na přesdržku
0/0
7.11.2003 11:40

xyndel

Re:
omyl panove, kazdy by mel mit pravo na vyber, a pokud se nekomu prestane libit predvadena hra a vysledky, muze prece prestat fandit...ja zase naopak nesnasim zaslepence,fandit za kazdou cenu...a propos, nikdo prece nepsal, ze ted fandi Sparte, nebo kteremukoliv jinemu tymu, jen uz se Slavii nechce mit nic spolecneho - a ruku na srdce - ani se mu nedivim (nejsem Spartan, ani fanousek jineho fotbaloveho klubu)
0/0
7.11.2003 12:32

timbukt

Re:
me pripada, ze fandit nejaky klubu je takovy zivotni rozhodnuti ... fandit tomu, komu to zrovna jde je sice taky hezky, jenze to bysme treba na euru 96 museli fandi nemecku ... takze pan ten svuj slavicismus asi nemyslel moc vazne ...
0/0
7.11.2003 14:36

harry_s

Re:
Naprosto s tebou souhlasim,takový rádobyfanoušky opravdu miluju....je sice fakt,že letošní sezona je zatím strašidelná a včerejší II.půle byl přímo katastrofa,ale to neznamená,že přestanu fandit....
0/0
7.11.2003 18:15

ravo

Re:
Už dvacet let žiju jinde, než jsem kdysi žil, ale dodnes a tím pádem asi až do smrti budu fandit klubu z mýho rodnýho města. To je otázka sportovního srdce a ne toho, jestli se těm mým daří nebo ne. Pravda, to nic nemění na tom, že kdyby Slavie hrála fotbal a nesnažila se jen o udržení jednobrankového vedení, mohlo to skončit úplně jinak.
0/0
7.11.2003 16:28

Porsak

Mač
Tak to byl včera zase jednou mač. Slávka hrála zase po dlouhé době,ten svůj fotbálek až na tu obranu - ta hořela a ta smůla. Ale směrem dopředu to bylo dobrý,až na Dostálka ten je z formy a měl by si dát oraz. Škoda jen,že se hraje na Strahově. Tam plnej dům nebude ani na Real Madrid.Myslím si,že kdyby se hrálo v Edenu-tak je plno a Bulhaři si odvezli tak trojku. Jo,jo vedení už je trapný s tím jak se v Edenu nic neděje. Mi fanoušci by sme s tim měli něco udělat-když ne vedení. Já na Strahov nejezdím,ale do Edenu jsem chodil a šel bych určitě zas.
0/0
7.11.2003 10:40

Xstreamer

Re: slavisticti fanousci
Uz me stvou ubreceny prispevky slavistickych fanousku,ze nemaji vlastni stadion.Je to ostuda! Ale ostuda taky je, ze to maji jako vymluvu, proc nechodi na fotbal. Spravny fanda by mel svuj tym podporit, zvlast pokud slo o poharove utkani! Hanba!!!
0/0
7.11.2003 11:16

jarousz

Re:
Víš, to není výmluva, ale holej fakt. Strahovký dědeček nenabízí nic z toho, co si představuji, aby nabízel stadion takového klubu, jako je Slavia 14 let od revoluce. Vidíš vše z hrozné dálky, pocit pohodlí nulový,  zázemí pro diváka z dřevních dob a cesta od nás z Jižáku trvá přes hodinu, pokud jedeš autem musíš projet celou zacpanou Prahu a stejně nemáš kde zaparkovat. Sorry, ale kde není nabídka, není ani poptávka, tak to dnes chodí a na sentiment se dnes už nehraje, to mi věř.
0/0
7.11.2003 13:05

timbukt

Re:
je to tak ... a hokej se vyzene nekam do vysocan ...
0/0
7.11.2003 14:38

transparent

Dostálek
Nechci nijak moc kritizovat, ale to co předvádí Dostálek poslední dobou, to je prostě hrůza. Defacto nezájem o hru, žádná větší snaha vybojovat míč. Veškeré pokusy o centry zblokovány nebo letěly tam, kde nikdo nebyl, příhrávky laxní, většinou soupeři nebo mu míč utekl od nohy .. Co je ve Slávce, tak to jde s ním od desíti k pěti, vyjma několika vydařených zápasů ... A to jsem někde četl s ním rozhovor, že se chce prostřílet do Klubu ligových kanonýrů :-)))))
0/0
7.11.2003 10:33

Goethe

Ostuda
Slávie je ostudou českého fotbalu.
0/0
7.11.2003 10:22

timbukt

Re:
checheche .. pan je asi z blsan ..
0/0
7.11.2003 10:35

Porsak

Re:Je to ňouma
Tak co potom jsou ostatní tými ty ňoumo. Koukni se na žebříček týmu na světě kde Slavie je na 20 místě a kde jsou ostatní(to na ostudu moc nevypadá). A pak něco piš
0/0
7.11.2003 10:39

dcx

Re:
Možná že v žebříčku UEFY je na 20. místě ale ten zdaleka neukazuje kvalitu týmu, Slavie je naprosto tragická, ostatně to ukázala v zápase s Jihlavou. Ale jako fanoušek Sparta musím přiznat že je Sparta na tom bohužel podobně.
0/0
7.11.2003 11:27

Porsak

RE:
Jo, máš pravdu, že tuhle sezónu to stojí za prd-až možná na tu pohárovou Evropu. Ale ono to je těžký,když návštěva pár stovek diváků,to se pak špatně motivuje-kórt na Pohár ČMFS proti třeba tý Jihlavě-sám si určitě viděl výsledky ostatních týmů-to je ale samozřejmě neomlouvá. Měli by si uvědomit, že profesionální(odpovídající)výkony se maj podávat nejen v pohárové Evropě. A potom přijdou určitě i fanoušci viz. Ostrava.
0/0
7.11.2003 13:07

Urquell

Hruza
Jestli chce slavie hrat tak blbe,jako vcera,tak to at radsi nepostroupi a nedela ceskymu fotbalu ostudu. Vcerejsi vykon byl tragickej. Vylozeny sance nedaj,Doskovi centry zalostny, obrana nekolikrat horela . Muzem bejt radi,ze to nakonec dopadlo takhle.
0/0
7.11.2003 10:08

aarak

Do tretiho kola
Muze to klidne byt analogie zapasu Sparta - Vardar (v obracenym zapasovym poradi) a Slavka muze jeste v klidu postoupit - zdalo se mi, ze Bulhari meli prilis nejistou obranu a to by mohla byt cesta.
0/0
7.11.2003 10:02

timbukt

Re:
jasne ... bugosi se ted podelaj ze by snad mohli pres SLAVKU postoupit .. myslim ze odveta 2:1 pro nase je tak priblizne to co muzeme cekat ...
0/0
7.11.2003 10:38

jarousz

Slavia
Je to škoda, že to nakonec dopadlo 2:2, ale co se da dělat, to co tam nespadlo Slávce na začátku, povedlo se bulharům před koncem.  Zápas byl podle me vyrovnaný,  jen velká škoda navštěvy, na takový zápas má přijít minimálně desítka. Nemůžou zato ale fanoušci, ale vedení Slávie!Já na Strahov prostě odmítám chodit, stejně jako dalších pár tisícovek fandů, co chodili do Edenu. Ikdyž se jednolo o zoufalou stavbu, stejně měla Slávka největší návštevnost v Praze, kolem 6500. Takže věřím, že až se za 10 let bude hrát na novém staďáku, bude plno pořád..... (Asi bude muset ale nejdřív shořet Strahov)
0/0
7.11.2003 9:53

timbukt

Re:
.. s tim strahovem to neni zas tak spatnej napad ...
0/0
7.11.2003 10:39

dodo77

slávka
no myslim, že včera to nebyl zas tak hroznej výkon. škoda že se nepodařilo dát na 2:0, pak by to dopadlo jinak. Až na pár "požárů" v obraně  to byl celkem solidní výkon. Ale jedna věc mě zaráží a to, jak dopr.. může hrát Dostálek v základu, když je uplně z formy? ten by měl být jako první přeřazenej do Béčka.. je to momentálně ještě větší zoufalec než Tomáš Došek..
0/0
7.11.2003 9:24

Mallwin

K Slávii..
Mě se ten zápas včera docela líbil, Slávisti nedali plno šanci, což se bohužel na mezinároní úrovni musí projevit, na ligu by to snad stačilo, ale v UEFĚ..Vemte si středeční Bayern s Lionem, Lion měl dvě goolovky a dal dva gooly. Ale to jsem říct nechtěl. Výkon obou mužstev převyšoval naší ligu, takže nevím co se vám nelíbí..kazila to jen zoufalá kulisa fanoušků. Tvrdit že Bulharský tým je špatnej může jenom diletant..:-) oni mají rozpočet větší než Sparta..vy pacholci, nemá jméno, ale to třebas Šachťor taky neměl..:-)Takže milí zlatí fanoušci, kroťte se ať to nedopadne jako ve Švícarech kde včera zemřel jeden brankář na následky kopnutí do hlavy kolenem jednoho z fotbalových fans..
0/0
7.11.2003 9:18

Ftipnejj

Re:
Slavie nehrala dobre !!! Obrana derava, zaloha neschopna podporit utok. Utocniky a brankare beru na milost - utocnici daly 2 goly - proto jsou na hristi,  brankar podrzel tym hlavne v 1. puli. K zaloze: mnohokrat se stalo, ze slavka mohla jit do rychleho utoku, lec doprehu se hnal jen Adauto a Kuka, popr. obrance !!! Dosek. Zaloha pomalicku vyklusavala. To same pri 1. obdrzenem golu. Gedeon si stoji na vapne a kouka co se to u brany deje, Bejbl se vali na pulici care po nevydarenem a zbytecnem zkluzu !!!
0/0
7.11.2003 9:25

Mallwin

Re:
když máš tak ostrá měřítka, pak asi jezdíš na ligu do Španělska..co? asi si nepochopil konfrontační způsob mého příspěvku..
0/0
7.11.2003 9:48

Ftipnejj

Re:
Bohuzel jezdim na ligu do Plzene .
A konfrontační způsob tvého příspěvku jsem opravdu nepochopil
 
0/0
7.11.2003 9:52

Mallwin

Re:
hodnotil jsem ten   zápas z pohledu naší ligy, Slavia je českej manšaft a my jsme v České republice. Z tohoto pohledu jsme viděli nadprůměrný fotbal..což je samozřejmně relativní. Proto jsem se podivoval na příspěvky některých s vás, o nichž vím že sledujete tu naši ligu a přesto se vám zápas nelíbil..
0/0
7.11.2003 9:56

Ftipnejj

Re:
Ne ze by se zapas zas tak moc nelibil ( az na vysledek ), ale na to ze to bylo 2. kolo UEFY, tak zas tok moc dobry to nebylo. Verim, ze v sobotu uvidime na Sparte lepsi fotbal ( od obou muzstev !!! )
0/0
7.11.2003 10:01

Mallwin

Re:
pokud uvidíme v sobotu takovej zápas jako včera, tak se o tom bude hovořit jako o vrcholu podzimu, to mi věř..hold je to relativní, a co se týká toho druhýho kola...je to jenom UEFA zvučný jména jsou tam jenom tři čtyři..to je fakt, se kterým se musíme smířit. Mě pouze vadí tam zoufale malá návštěva..hou domluvil jsem
0/0
7.11.2003 10:05

grospic

Slávii nezbývá než zpitákovat svědomí
0/0
7.11.2003 9:14

Ftipnejj

Re:
0/0
7.11.2003 9:18

mufinek

Hodnocení
Slavia hrála ve srovnání s ligou spíše nadprůměrně i když i tak to za moc nestálo. Bulhaři rozhodně nejsou nějaký špatný tým, hráli dobře. Slavia v klidu mohla vyhrát 2:0 a také mohla naprosto v pohodě prohrát 1:3. Rozhodčí byl divnej. Gedeon kartu dostal oprávněně, předchozí zákrok na žlutou kartu byl varován a prostě pak už ji dostat musel i když to faul na kartu nebyl. Piták byl vyloučen, protože asi ani rozhodčí nevěděl, že má žlutou kartu a pak už nic nemohl dělat. Slavia asi vypadne, není schopná v Bulharsku vyhrát. Beránka asi vyhodí. Jestli to k nečemu bude, sám nevím. Spíš ne. Slavia nemá hráče, hraje každý kdo má nohy, půlka hráčů jsou odchovanci z béčka, které hraje třetí ligu...
0/0
7.11.2003 8:11

mudroch

Re: ok
Vetšinou máš pravdu.Jen dvě věci.Piták vyloučen nebyl,nedostal červenou kartu.A Gedeon .Souhlasil bych ,kdyby ten inkriminovaný zákrok byl faul,ale on byl čistý!!! 
0/0
7.11.2003 8:29

Ftipnejj

Re:
Pitak byl vyloucen, presto ze cervenou kartu nevidel ( schoval se do satny ), Gedeonuv zakrok byl cistej.
0/0
7.11.2003 9:11

Ftipnejj

CT2
Proc tu dnes neni zadna kruitika CT2 za to, ze nestihla vyrovnavaci gol na 2:2. Udelat to Nova, tak ji tu rozcupujete! Uznavam, ze CT ma podstatne lepsi komentare nez Nova ( ti co jsou na Nove snad ani nejsou kometatori ), ale propasnout gol, to se jen tak nevidi.
 
0/0
7.11.2003 7:46

pukkk

Re:
Co bys čekal od Fan cluibu Míry Bosáka? Myslíš, že někdo z nich je tak soudnej, aby přiznal, že jeho rozhovory včera byly (ostatně jako vždy trapný), koktal a vrcholem bylo, když místo rozboru hry klábosil s Fr. Veselým, jak se mu hraje v horské lize. Prošvihlej gól Slavie nemá cenu vůbec komentovat, jak správně píšeš, Novu by za to roztrhali na kusy.
0/0
7.11.2003 8:44

DeDust

Re:
Mezi slepymi jednooky je kral.... Capek je nejvetsi traged, jekej k nam kdy promlouval, viz. jeho komentar o "bulharovi" v nahodne sanci, pri nejlepsi akci Levskeho, ktera predchazela prvnimu golu...
0/0
7.11.2003 9:04

Ftipnejj

Re:
Prestoze vcerejsi prenos byl na CT2 hroznej, musim se zastat Capka - Pitelblech je horsi !!!
0/0
7.11.2003 9:13

c12

Re:
Čapek včera mektal tak nesmyslně, že by mohl jít okamžitě na Novu, i když Pytelbachovi by dělal jenom náhradníka. Při tom gólu z "ofsajdu" prohlásil:"Nedošlo k výraznému porušení pravidel." Tak nějak nevím, jestli došlo nebo nedošlo :o))) A nejlepší bylo, že před gólem na 1:1 Slávie přihrála Bulharům a Čapek povídá něco ve smyslu: "Chyba Slávie", pak se jednomu ze slávistů podařilo tečovat balón a Čapek hned:"Ale chyba je napravena, nebezpečí je zažehnáno". V tu chvíli se balón dokutálel k Bulharovi následovala přihrávka a gól :o))) Fakt dobrý :o)))
0/0
7.11.2003 9:25

Čáďa

Re:
Jednou jsem potkal Bosáka na hajzlu, chtěl jsem si umýt ruce, ale byla tam strašně úzká ulička a kdybych si vlezl k umyvadlu tak byh ucpal průchod. Ve dveřích sem uviděl Bosáka, tak jsem zůstal stát v chodbě a čekal až projde a že si umyju ruce později, jelikož znám tyto věčně spěchající týpky. Ten pacholek se na mně ještě obořil, že tu blokuju záchůdek a on pospíchá atd. Prostě je to prasopes!!! 
0/0
7.11.2003 10:19

harry_s

Re:
Kdybys byl na Strahově tak by ti to mohlo bejt jedno.každopádně jestli je to pravda,tak mně to utvrzuje v názoru,že už i ČT a její fotbalová prezentace stojí v posl.době za strou belu (viz ignorování mače Teplic-já kupříkladu wůbec neviděl ani šot z tohohle zápasu a upřímně řečeno zajímalo by mně to asi tak 1000x víc než nějakej bezvýznamne Karjala cup...)
0/0
7.11.2003 18:24

Leškův patolízal

kde má slávie fanoušky
Musím se smát když vidím jak Slávie nechce zveřejnit včerejší ubohou pohárovou návštěvu je to ostuda, n autkání s 1. baníkem přišlo 3500 lidí a na synot 1500 to je k pláči je vidět kam to Leška s Ondříčkem dotáhli moc jim fandim, konkurz volá!!!
0/0
7.11.2003 7:41

milec

Re:
podle sportovninoviny.cz tam bylo 4655 kousků.
0/0
7.11.2003 8:27

Ftipnejj

Re:
Ondricek + 4654 Bulharu
0/0
7.11.2003 9:06

mudroch

ROZHODČÍ
Několik připomínek k rozhodčím.Žlutá karta pro Gedeona za nic.Tento zákrok se neměl pískat jako faul.Ofsajd při druhé brance Slávie nybyl.A vyloučení Pitáka?V momentu,kdy pustili na hřiště Lukeše už nemají právo ho vykázat z hřiště.Kdo nevěří a má možnost shlédnout záznam ať se podívá.
0/0
7.11.2003 6:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze