Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berger nechápe sparťanskou bázlivost

"Přístupu sparťanských fotbalistů k zápasu v Istanbulu nerozumím," říká internacionál Jan Berger k porážce Sparty s Besiktasem v Lize mistrů. "Před utkáním avizovali, že soupeři nedovolí, aby je dostal pod tlak, ale nakonec se skoro celý zápas jen bránili." Třicetinásobný reprezenatnt a někdejší sparťanská modla se ke střetnutí vrací v rubrice "Očima experta", která vychází na internetových stránkách fotbal.idnes.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ProfesorR

Naprosto souhlasím...
pane Berger, nechtěl byste dělat konzultanta trenérskému týmu Sparty? Byl byste k nezaplacení! Ten Kincl na hrotu nás fandy stojí hodně nervů, pravda. Pan Košťál by neměl být takovým škudlilem a když už prodal tolik skvělých nadějí, měl by nyní koukat, aby se takové mezery zase vyplnily. Jinak Sparta zůstane v Evropě jen ve "druhé lize". A to je škoda. Má na to, být na čele. Kdyby se jí každoročně nepouštělo tolik žilou....PANE KOŠŤÁLE!!! Co takhle přesedlat na vůz nižší kubatury??? Našemu fotbalu a Spartě by to hodně prospělo!!!
0/0
6.11.2003 23:34

tomastak

Re:
Pane profesoreR, je mi žinantní, ale stále jste nepochopil, že Sparta nikdy nebude TRVALE nahoře. Proč? No protože fotbal je kšeft, obchod. Hráč se koupí, protlačí se Ligou Mistrů a PRODÁ. Rozdíl je zisk. A vy (fandové)  se můžete jít akorát picnout.  A nikdo nemá zájem na tom, aby někde na MS či ME hrálo takové mrňavé nic (z pohledu reklamy a ekonomických prostorů).
JE TO BUSSINES!
0/0
24.11.2003 12:39

pedro_zprava

Ostrava!!!
Ostrava nic neprodá a buď vyhraje Ligu mistrů, nebo Pohár UEFA
0/0
6.11.2003 21:14

Behoun

bude to horší
Je tu dost hlasů, ať už konečně Baník nahradí Spartu v LM, že tam Sparta dělá ostudu. Nefandím ani jednomu z celků,jsem (ka)Brňák, ale jak si myslíte, že to dopadne, až Baník vyhraje titul? Prodá dva tři hráč do zahraničí (Pospěch, Heinz) a pokud za ně nenajde přijatelnou náhradu (jako že ne), bude dělat v LM ještě větší ostudu než Sparta.
0/0
6.11.2003 13:16

Iam_No1

SPARTA a LM?
opravdu nevim, koho to muze jeste prekvapit. Snad jedine ty, kteri se rozlivali nad vykonem v Laziu v minulem zapase doma.
 
Na Laziu domaci hrali tak 20% toho co hraji normalne, to musi uznat asi kazdy a kdyz jim teklo do bot, tak proste zacli hrat (to same koneckoncu predvedli i s Chelsea, ktera ale umi dat z 5ti sanci 4 goly).
 
Doma pak Sparta nepredvedla take nic oslniveho a jasne tezil z toho ze souperi chybeli dva nejlepsi hraci (predstavte si Spartu bez Poborskyho a Zelenky :D.
 
Sparta je v letosni LM skutecne p*user. Nejen ze dela opravdu ostudu, tak co je dulezitejsi, kazdy jeji zapas jde koeficient citelne dolu. Uz proto ac mam blize ke Sparte nez k Baniku preji prave Ostrave at vyhraje ligu a popere se o LM, protoze Sparta je asi posledni kdo by si to zaslouzil... I jeji vykony v lize jsou tragicke a v tuhle chvili ji nemuze k prvnimu mistu dotlacit nic jinyho nez vykony rozhodcich :(
0/0
6.11.2003 8:26

Kocek

Re:
Monaco - Deportivo 8:3/Besiktas-Sparta 1:0, co je větší ostuda?? :o)))) Sparta má po 4 kolech 4 body, co by za to daly jiný týmy?? Má momentálně lepší bilanci než např. Arsenal ty chytrej. Až bude koruna na úrovni eura, pak bude mít Sparta opravdu nejlepší hráče a bude schopna konkurovat i silnějším týmům. Zatím můžem být rádi za každej vydřenej bod. Jsem zvědavej na ty vaše hérečky dneska, pak si popovídáme jo??
0/0
6.11.2003 8:45

Mig3

Re:
Ten realismus ti sluší víc.... Máš pravdu - nad současnou Spartou v LM i v domácí lize vlaje transparent...můžem být rádi za každej vydřenej bod.:-) Škoda jen,že v Instanbulu nedřeli více.
0/0
6.11.2003 9:23

Karel Cechak

Re:
Souhlasim naprosto s Kockem, Sparta je daleko lepsi nez Arsenal London a nebyt ceske koruny, tak hraje Thiery Henry za Spartu, Beckham by urcite nesel do Realu ale prece na Letnou. Sparta je nejlepsi v Evrope a skoda ze nema sanci hrat nejakej Intercontinental cup final, byla by urcite nej i na svete.
Radsi bych byl aby prohrali na Besiktasi 4/2 a hrali otevrenej fotbal, jenze to oni neumi. Jo a kdyby hrala to utery Sparta misto La Coruni tak to bylo 10/0.
At zije RUDA SPARTA
0/0
17.11.2003 17:35

tomastak

Re:
čECHÁČKU,
opravdu si myslíš, že naše kluby za odchody svých hráčů si dávají zaplatit v Kč. Nebuď labuť. Nikdo se nebude zabývat přepočtem EURo na Kč.
0/0
24.11.2003 12:42

backorka

ODJEZDY.CZ
dík za tip na www.odjezdy.cz jsem to skutečně našel!
0/0
5.11.2003 17:47

Iam_No1

Re:
tak odjed a neotravuj...
0/0
6.11.2003 8:29

duval

historie se opakuje
kotrba tvrdil,že zlín se opakovat nebude,pravdu měl napůl,výsledek stejný ovšem hra ještě horší
0/0
5.11.2003 17:45

nowos

sparťan
Je jen škoda, že takový sparťan jako je Honza Berger, nemůže kvůli přiblblýmu Košťálovi Spartu koučovat. To jak to dělá Kotrba, by Honza mohl dělat z obýváku. A myslím, že Spartě dost chybí její staré srdce.
0/0
5.11.2003 17:00

Loša

No a co?
No tak se prohrálo, bóže!! Ani výkon nebyl ideální, ale postoupit se stejně dá!!! Pohla nám k tomu Chelsea u talošů Musíme ale příští zápas v Anglii hrát o trochu míň zmatečně a ustrašeně! Každopádně v postup do dalších bojů věřím a konečná tabulka?? Tak ta bude taková: Chelsea 13b., Sparta 8b., Besiktas 7b., Lazio 5b. Tzn. Chelsea-Sparta 0, Lazio-Besiktas 0, Sparta-Lazio 1 a Besiktas-Chelsea 2!! Možná že Lazio-Besiktas bude i 1, ale to postupujem stejně..... A ti co se teď budou chtít smát tak si počkejte do posledního kola základní skupiny a pak mluvte!! Zdraví fanoušek fotbalu
0/0
5.11.2003 15:55

Náton

Re:
Problém je v tom, že po zápase Sparty s Chelsea (výprask) budou mít angláni jistý postup a do Istanbulu pošlou béčko, příp. pojedou jen na trénink. Takže Besiktas-Chelsea 1 a jaká byla Sparta?
0/0
5.11.2003 16:52

Alláh

Re:
Béčko Chelsea?Při jejich současném kádru mají dvě áčka.Spíš ta současná vyhecovanost Anglie-Turecko by mohla hrát roli.
0/0
5.11.2003 19:30

duval

Re:
ty nejsi fanoušek fotbalu,ale fanatickej fanda sparty,kdo jinej může vypotit takovej blábol
0/0
5.11.2003 17:40

Alláh

Re:
Chelsea        6  5 0 1    15
Sparta           6   2 1 3      7
Lazio             6   2 1 3      7
Besiktas      6   2 0 4      6
protože: Che-Spa 1,Laz-Bes 1,Spa-Laz 1,Bes-Che
Sparta
0/0
5.11.2003 19:27

Alláh

Re:
Bes-Che 2
0/0
5.11.2003 19:32

tomastak

Re: BAVÍME SE O HŘE NEBO O POSTUPU?
Postup je postup a ta nekoukatelná hra v české lize je hrůzná ... kdo mi odpoví, kolik bylo hráčům zthnuto z platu za vydařený zmetek(y)?
0/0
24.11.2003 12:45

Mirek Bushín

aké by pak bylo hodnocení?
Ale proč by Sparta klidně nemohla s takovou hrou dokráčet i do finále LM? Ti Turci skutečně ten gól dát nemuseli - v 9 z 10 pokusů by takhle přesně Ilhan z lehkého voleje nenahrál. Porazit dřevěné Lazio, na to by potom stačilo štěstí jen trochu ( i teď stačí při prohře s Chelsea , aby Besiktas dvakrát prohrál, což je reálné - nas.rané Lazio a Chelsea v laufu ) - a v osmifinále už se jede K.O. - žádné skupiny - tam je možné všechno. 0:0 doma a 0:0 venku, Bláža vychytá penalty - 3 takové zápasy a Sparta by mohla vyběhnout ve finále proti Juventusu - Johana by takticky sejmul Méďu a JUVE by neměl co hrát.  Záznam Poborského, jak kráčí na tribunu pro pohár, by byl ještě větším zážitkem než přenosy z NAGANA.
0/0
5.11.2003 15:44

Zyralt

Re:
To je sice pekny sci-fi, ale nastesti tam jsou muzstva, ktery by i pres takovouhle hru soupere rozsekali na kusy - a je to treba ten Real nebo i Man. Utd. A proto doufam, ze bude finale Real - Manchester, aby se bylo na co koukat!!!
0/0
5.11.2003 15:51

Brno 7

Re:
S tím jdi do pr.....  Mně by se líbilo finále Juventus - Inter.
0/0
5.11.2003 16:30

Davidje

Re:
Vetsi blbost jsem jeste neslysel....jsi magor nebo zhuleny, stacilo se vcera podivat na ten antifotbal a takhle bys nekecal...Doufam, ze jim Banik naklepe...
0/0
5.11.2003 15:55

pstrosss

Re: to se povedlo !
To je dost dobrý...  
0/0
5.11.2003 16:00

Alláh

Re:
Hezký,ale...i kdyby na to měla Sparta hráče,trenéra a hrála fakt skvěle,daleko by se nedostala.Vyhrát může jen někdo z bohatých zemí.Ale to je fuk,stejně na to žádný náš klub nemá.A Sparta letos postoupí jen když bude mít velkou kliku.
0/0
5.11.2003 19:37

fcb65

Re:
Sparťani, Vy už jste se skutečně zbláznili, dvakrát po sobě Vám soupeři ukázali, že dnes hrát na 0 : 0 je trapas a Vy s tím chcete postoupit ze skupiny LM????? Kde jsou ty časy, kdy Sparta hrála fotbal, dnešní antifotbal, který předvádí je hnus. Vím, že přání je otcem myšlenky, ale sory pánové, vyhrávat se musí chtít - ukázaly to jasně Teplice. Přestaňte už brečet, jak Vás řežou rozhodčí, neutěšujte se jakou máte smůlu, že soupeř dá gól z jediného závaru, ale chtějte hrát fotbal. Sparta v letošním ročníku bude mít hodně velký problém dostat se do LM, s takovou hrou určitě!
0/0
7.11.2003 10:00

fotbal2003

hodnocen Sparty
Komplexní hodnocení sparťanů, sice laické, ale dlouhé, najdete tady: http://blog.lide.cz/fotbal2003
Co si o něm myslíte?
0/0
5.11.2003 15:41

timbukt

Re:
no je to mnohem lepsi hodnoceni, nez tady zatim kdokoliv napsal ...
0/0
5.11.2003 16:01

hajdusek

Re:
Jsem sice Baníkovec, ale jakožto fanoušek dobrého fotbalu si myslím, že mám právo se vyjádřit k tvému hodnocení. V lecčem bychom se asi shodli až tedy na podle tebe skvělého Hübschmanna a tragického Labanta. Vůbec si nemyslím, že by Hůbschmann byl takových kvalit, jak píšeš. Podle mě měl pod Hřebíkem jednu vyvedenou sezonů (až od utkání s Blašanama). Teď bych řekl, že hraje zcela průměrně. Co se týče Labanta myslím, že odvádí kvalitní defenzívu, navíc se nebojí zaútočit. Myslím si, že je obstojný. Každopádně jak jsem řekl, sleduju hru Baníku a to co, zde píšu pramení pouze z mých zkušeností se Spartou v TV ať už v Gambrinus lize, nebo v Lize Mistrů.
0/0
5.11.2003 16:16

fotbal2003

Hubschman
Pravda, Hřebík mu pomohl, ale myslím, že je poměrně solidní. On ten Johana ve Spartě taky roste, v Liberci ho na kraji obrany v podstatě zabíjeli. Taky si všimněte, že ho Kotrba radši nechá uprostřed a do kraje dá Pergla.
Spíš mě zajímá koho vidíš nejslabšího a nejsilnějšího v Baníku a proč.
0/0
5.11.2003 16:24

pukkk

Re:
To hodnocení je dost dobrý. Jen u těch útočníků. Žádný z nich nepatří mezi moje oblíbence, ale domnívám se, že tak trochu doplácejí na systém hry celého mužstva. Ale to je tam ostatně taky zmíněno. Takže fakt celkem výstižný.
0/0
6.11.2003 15:04

CSKA Vigo

Bereger Jun
ano, tak Honza Berger se nam tady nenapadne snazi naznacit ze by teda do ty Sparty jako kopat sel, kostal doufam zes to cetl, zdar
0/0
5.11.2003 15:37

duval

Re:
kopat????,prober se
0/0
5.11.2003 17:43

Velkoknize Slovanski

Ale, ale, přátelé . . .
Sparta hrála docela dobře na ten cíl, co si vytyčila, to jest uhrát potřebný bod. Chybělo docela málo a podařilo se.  Já vidím hlavní problém v tom, že ve fotbale je třeba si dávat vyšší cíle než uhrát bezbrankovou remízu. Je třeba hrát na vítězství, nebát se soupeře. Je třeba útočit. Ne nadarmo se říká, že nejlepší obrana je útok.
Kdyby Sparta hrála od první minuty na vítězství, možná, že vzhledem ke kvalitám soupeře by se vyhrát nemuselo podařit, ale alespoň by remizovala.
Je to tak . . .
Problém je v psychice . . .
Nesmíš se bát a být ustrašený ze soupeře, když chceš vítězit.   
A pozor, za to nemůže ano to kopyto Kincl a ani ti další dřeváci Johana s Gluščevičem . . .
Spíš trenér je ten hlavní trouba . . .
Naordinovat taktiku bránění od 10. minuty (prvních 10 minut hrála Sparta výborně - možná to i stálo dost fyzických sil ?) do 90. minuty by bylo riskantní i pro Valencii anebo Real Madrid.
Natož pro pražskou Spartu se čtyřmi fotbalisty - Poborský, Zelenka, Blažek, Sionko . . .
a se čtyřmi "snad fotbalisty " - Pergl, Hübschman , Labant, Kováč . . .
To je pouze 8 hráčů. Další nevidím . . . Takže s přimhouřením oka 8 pražských fotbalistů proti 11 tureckým . . .  Jo, to se pak těžko přečisluje . . . Je pravda ovšem, že Poborský a Zelenka (český Maradona), každý z nich vydá za dva fotbalisty . . . Takže suma sumárum 10 pražských fotbalistů proti 11 tureckým . . . Tak mi nakonec vychází, že do toho druhýho poločasu měl ten trouba Kotrba od první minuty postavit fotbalistu Němce. Jeden poločas by vydržel a aspoň by se hrálo 11 proti 11 a Sparta
0/0
5.11.2003 15:36

Velkoknize Slovanski

Re:
by nebyla tak zatlačena do defenzivy.
A právě tady mi vychází ta remíza      
 
0/0
5.11.2003 15:40

Zyralt

Re:
:-))))
Docela dobrej komentar - celkem souhlasim.
Az na to, ze by Sparta nejspis prohrala 2 nebo 3 nula - ale mela by sanci i na vitezstvi - takhle sanci nemela vubec.
0/0
5.11.2003 15:46

Velkoknize Slovanski

Re:
Jo, to je možný, že by prohrála 3 : 0
ale mohla také vyhrát 2 : 1
kdo ví 
To už je vždycky riziko
Ale kdo chce být šampiónem, nesmí se bát
Ani na hřišti soupeřů
Hrát jako doma, útočně . . .  
To je ten nejlepší způsob jak otřást sebedůvěrou domácích
Jedině ten, kdo si věří, může pomýšlet na vítězství v Lize mistrů.
Chelsea je nyní favoritem LM číslo jedna
Splňuje kritéria . . .  
0/0
5.11.2003 16:01

Zyralt

Re:
Právě Chelsea sice splňuje tvoje kritéria, ale spíš bych si myslel, ze dopadne tak, jak jsem psal ja - tedy ze s nekym dostane 3:0. a pujde do kytek.
0/0
5.11.2003 16:57

Martin H.

Nic proti Spartě ...
... ale s tím útokem co má k dispozici, nemá v LM co dělat. Jestliže Kincl je její nejlepší útočník, tak to je k pláči. Nehodnotím jenom včerejší zápas. Ten pán prostě nemá ani na divizi. Podle mě je mnohem lepší Jun, nevím, proč hraje tak málo. Kotrba tvrdí, že měli mít o 4 body více, ale že doma s Besiktasem to mohlo být ve 30. minutě 0:3, to asi neviděl. A včera na bod taky neměli, i když Besiktas nezahrál nic moc.
0/0
5.11.2003 15:21

Zyralt

Re:
Ja myslim, ze Jun je klasickej stridajici utocnik jako svyho casu Solskjaer nebo klasickej Baros.
Kincl je lepsi nez Gluscevic.
Ale jinak souhlasim - s takovymhle utokem tam nema co delat (taky je tam dostal Poborak a zadnej utocnik).
0/0
5.11.2003 15:36

Petras25

Re:
No tak Jun bohužel potřebuje někoho kdo mu ty balony rozhodi a hold jediný útočník který je schopný makat pro mančaft je Kincl. Asi není náhoda že vždycky koupí útočníky Kincla odstaví a nakonec hraje Kincl.
0/0
5.11.2003 18:36

Zyralt

dost dobrý
Myslim, ze pan Berger opravdu vi o cem mluvi - zasvecenejsi a presnejsi komentar jsem tady uz dlouho necetl.
A ty od redaktoru iDNES jsou ze vsech daleko nejhorsi.
0/0
5.11.2003 15:19

vykl

berger je borec!
vcera to byla katastrofa!
0/0
5.11.2003 15:11

ples

Moc mě mrzí,..
..že moje předpověď se splnila. Bázlivý fotbal, s minimálními náznaky snahy o útok. Ještěže jsem neposlech Kocka a nedal tu dvojku :)) Je neuvěřitelné, jak má Sparta " nacvičený" rychlý protiútok. V takovém klubu by to mělo být samozřejmost. Ale proč tedy z hráčů čišela bezradnost? Proč je to ten trenér nenaučí? Protože to neumí? Tak co tam tedy dělá? Vždyť na brejky jsou tam super hráči. Zelenka nahraje, Poborský nebo Sionko uteče, Kincl zakončí. Zjednodušuji, ale opravdu mi to připadalo, jako by nevěděli, co mají dopředu hrát.
Přesto si myslím, že i ty čtyři body ( které se mohou ještě rozšířit) jsou docela dobré. A pro škarohlídy...je tam několik klubů, které nemají ani ty. Pireus, Atheny, Galatasaray, Celtik, Eidhoven,Panathinaikos... A nikde není napsáno, že jejich fotbal je mnohem lepší.
P.S: Vím ,že hodnocení hry bylo jinde, ale já se tam včas nedostal...tak sorry 
0/0
5.11.2003 15:07

bublifuck

Muj nazor
Ja si take myslim, ze byl Johana nejlepsi z obrancu. Labant je opravdu naprosto tragickej. Nevite nekdo, proc nehraje treba Homola???
0/0
5.11.2003 15:00

fbc

Pěkně napsaný hodnocení Bergra..
Líp bych to nenapsal, dokonce mám stejně nejednoznačný názor na Johanu. Nestíhal, ale hodně zachránil. Ale i zarytý Sparťan asi uzná že postup ze skupiny by byl nespravedlivý. A ještě jeden poznatek, Zlín prý Spartu nepoznamenal .... no comment.
0/0
5.11.2003 14:56

ples

Re:
Myslím, že nepoznamenal. Ono to prostě asi líp nejde. Zatím. Doufám.
0/0
5.11.2003 15:08

Julian

Ubohý trenér
říct, že rozhodčí připískával Turkům, když Spartě pomohl tím, že nedal po právu dát červenou Johanovi může říct jen člověk, který ztratil soudnost. Taky nechápu ty kecy, že se Turci dostali do jedné šance, mohli vyhrát o 3 góly. Stejně tak jako v Praze do poločasu.
0/0
5.11.2003 14:49

vw1303s

Trenér Sparty - jedině HŘEBÍK
Vážení, hlavní problém je v trenérovi. Je jistě jasné, že v klubu jako je Sparta nebude přátelská atmosféra jako třeba na Baníku nebo v Olomouci, o partě nemůže být ani řeč. Takový tým musí trénovat autoritativní trenér, někdo jako Ferguson nebo Petržela nebo Hřebík. To jsou trenéři, pro které hráči položí na hřišti život, a když ne, tak hrát nebudou. Až teď jsem pochopil, proč asi vyhodili Hřebíka, řekl zřejmě co si myslí, tedy pravdu, i samotnému prezidentu Kapustovi, teda Košťálovi...
0/0
5.11.2003 14:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze