Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poborský: Dostali jsme gól z jediného závaru

Sparťanští hráči byli po nejtěsnější prohře s Besiktasem hodně nešťastní. Nebylo se co divit, vždyť od kýženého bodu za bezbrankovou remízu je dělilo něco přes osm minut. Jenže přišla osudná chyba hned několika obránců, kteří neobsadili centrujícího Yalcina, ani skórujícího Ronalda. Veškerá námaha tak přišla se závěrem vniveč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fofrnik

závar
Nejsem si zcela jist jestli to byl jediný závar před brankou sparty, myslím, že gólů mohla dostat sparta dost. Jestli to budou hrát takhle pasivně tak se z vítěztví jen tak radovat nebudou
0/0
8.11.2003 10:40

JoeMax

závar?
myslí to ten člověk vážně? jaký závar? tohle byla bleskovka, žádnej ťukej v pokutovém území. třeba měl na mysli, že si to obránci zavařili :o))
0/0
6.11.2003 7:55

fafi 2

navod
ja bych to vyesil ze byh do sparty nebral K!!! to by prospelo ne? chapu tu diskriminaci ale predstavte si to bez kincla,kotrby,kostala! jo to by byl sen!
0/0
5.11.2003 18:13

Mirek Bushín

aké by pak bylo hodnocení?
Ale proč by Sparta klidně nemohla s takovou hrou dokráčet i do finále LM? Ti Turci skutečně ten gól dát nemuseli - v 9 z 10 pokusů by takhle přesně Ilhan z lehkého voleje nenahrál. Porazit dřevěné Lazio, na to by potom stačilo štěstí jen trochu ( i teď stačí při prohře s Chelsea , aby Besiktas dvakrát prohrál, což je reálné - nas.rané Lazio a Chelsea v laufu ) - a v osmifinále už se jede K.O. - žádné skupiny - tam je možné všechno. 0:0 doma a 0:0 venku, Bláža vychytá penalty - 3 takové zápasy a Sparta by mohla vyběhnout ve finále proti Juventusu - Johana by takticky sejmul Méďu a JUVE by neměl co hrát.  Záznam Poborského, jak kráčí na tribunu pro pohár, by byl ještě větším zážitkem než přenosy z NAGANA.
0/0
5.11.2003 15:44

kolemjdouci1974

POBORSKY
MIMOCHODEM, TAK SE MI ZDA ZE POBORSKY VCERA, PO TOM JAK SE VYJADRUJE, HRAL ASI NA JINEM STADIONU... JESTLI TA SPARTA NAHOUDOU NEMA DVOJCATA . jinak poborskemu v repre preji,je to dobry botbalista, ale nesmi promluvit. slaboduzsiho cloveka tezko najdete.
0/0
5.11.2003 14:45

kolemjdouci1974

kotrba
kotrbo ty hnupe, 90 min. se neda ubranit!!!!!!!!!! jinak nemyslim ze sparta hraje maximu. ma jednak hodne nevyvazeny kadr-spis individuality ktre si vzajemne nesedi a pak kotrbu a jeho taktiku...SAME FAULY, MAKAME JEN KDYZ MUSIME, ANIME...SMUTNY POHLED NA SPARTANSKOU HRU. NEJEN ZE JE NEUCELNA,ALE TAKY NEKOUKATELNA PRO DIVAKY. A PRO TY JE FOTBAL PREDEVSIM. NEBO JEN PRO PRACHY?
0/0
5.11.2003 14:40

vw1303s

Trenér Sparty - jedině HŘEBÍK
Vážení, hlavní problém je v trenérovi. Je jistě jasné, že v klubu jako je Sparta nebude přátelská atmosféra jako třeba na Baníku nebo v Olomouci, o partě nemůže být ani řeč. Takový tým musí trénovat autoritativní trenér, někdo jako Ferguson nebo Petržela nebo Hřebík. To jsou trenéři, pro které hráči položí na hřišti život, a když ne, tak hrát nebudou. Až teď jsem pochopil, proč asi vyhodili Hřebíka, řekl zřejmě co si myslí, tedy pravdu, i samotnému prezidentu Kapustovi, teda Košťálovi...
0/0
5.11.2003 14:39

jarek20simek

Re:
Jsem velice rad, ze jsem tu konecne nasel cloveka, ktery sdili me nazory. Kotrba Sparte ani po mesicich hroznych vysledku a hrozne hry nevtiskl nejaky presny system hry a navic si jeste nevydupal na Kapustovi :-) utocnika. Hrat v utoku s Kinclem, Sionkem a radoby kanonyrem Gluscevicem asi nejde. Kdyby chtel jenom Kuka odejit ze Slavie do Sparty, mohl by tam ucit vsechny... a kdyz hraje Nemec, tak Kuka by byl jeste o tridu lepsi. A jeho nazory? Je to osobnost, ktera se neboji co bude... at si kdo chce co chce rika. A jestli vcera nekdo ten zapas videl, nechapu jak muze kritizovat Johanu a chvalit Pergla... je to kopyto a Labant hral taky prd.
0/0
5.11.2003 16:48

Reagan

Past sklapla
Jsem až překvapen, jak drtivá kritika se snesla na Spartu a to i od svých fanoušků. Pravda, určitá sebereflexe je nutná, ale copak si neuvědomujete, že to, co nyní Sparta hraje, je její maximum? Nebudu se tudíž do Sparty navážet, ale dovolte mi malou připomínku. Je smutnou ironií, že Sparta se chytla do své vlastní pasti. Za prvé, jistě si vzpomínáte, odkud přišel Kotrba do Sparty. Koučoval Olomouc (samozřejmě po Příbrami), ve čtyrech kolech utrpěl čtyři porážky a přivedl mužstvo na pokraj především psychického marastu. Pak přišla nabídka do Sparty, kterou rychle přijal a já jsem na těchto stránkách upozorňoval, že to pro Spartu nebude dobré. Zmíněná past potom sklapla, když se, kulantně řečeno, nevyvedl Gluščevič. S tím totiž celý realizační tým Sparty včetně Košťete vůbec nepočítal a zaskočilo je to natolik, že Kincl hraje v základu Ligu mistrů, což by sparťanského fanoučka dříve nenapadlo ani v tom nejdivočejším snu. Spartě tedy přeji, aby získala lepšího trenéra a útočníka , aby byla zase silná. My Slávisti totiž chceme pořádné soupeře a ne žádné padavky (i když teď hrajeme taky tužku).
0/0
5.11.2003 12:34

Kocek

Re:
Musím říct, že si to napsal dobře. Ale doufám, že ses zmýlil v jedné věci. Sparta musí mít na víc, jestli by tohle měl bejt její vrchol, tak potěš pámbů. To by ten šachťor nakonec titul asi vážně vyfáral. Já doufám, že skutečné možnosti se ukázaly jednak v Římě a jednak se ještě ukážou.
0/0
5.11.2003 13:35

objektivnibanikovec

Re:
Přesně tak, pokud tohle byl vrchol Sparty, tak to už máme asi titul v kapse.  ... Já bych spíš položil otázku, která zatím nikde nezazněla: co když Sparta nehrála nijak zvlášť špatně, ale prostě ji Turci přehráli, neboť (bo!) mají prostě lepší mužstvo? Kdybych si totiž odmyslel, kdo hraje, a přestal fandit českému týmu, musel bych složit Besiktasi poklonu za předvedenou hru.  Všichni hráči rychlí, technicky dobře vybavení, kombinačně to taky umějí, lehkost a vtip (!), s jakou si vytvářeli si šance, Yelcinova paráda při gólu, ... . Jako že tureckou mentalitu (neustálé hádání, posunky, zkrátka nerváci) opravdu nemusím, jejich hra se mi líbila. Spartu bych pochválil  za to, že přece jen v obraně zachovala určitý řád a brzdila turecké útoky, jak mohla. Pustit se do otevřenější partie by při momentálním složení jejího kádru  byla sebevražda. Myslím, že Kotrba je realista a tohleto ví. ... Na závěr: objektivní pozorovatel musí uznat, že výhra Besiktase byla zcela zasloužená.  Jestli opravdu není zakopaný pes také v tom, že si to nikdo ze sparťanských hráčů a trenérů nepřizná? Výlevy, které čtu od Poborského v novinách nebo slyším od Kotrby po zápase mne fakt berou - samá smůla, nepřejícný rozhodčí atd. atd.
0/0
5.11.2003 14:02

Reagan

Re:
Určitě souhlas. Když byla včera přestávka, posílal jsem kamarádovi-sparťanovi SMS, kde jsem mu psal, že Sparta nehraje špatně a že hraje to, co potřebuje. Dokonce jsem neviděl ani ten gól v přímém přenosu, protože mně Turci připadli, že branku nedají a šel jsem si v klidu udělat kafe. No ale ten závěr už Sparta nezvládla.
0/0
5.11.2003 14:32

kolemjdouci1974

Re:
souhlas!
0/0
5.11.2003 14:43

Kocek

Re:
Mě se právě zdálo, že Turci hráli opravdu prd. A Sparta, místo aby toho využila, tak se přizpůsobila. Jestli skutečně Kotrba v poločase dal za cíl udržet 0:0, tak je to blbec. Jestli ne, tak si myslím že asi nějaká pokuta bude na místě. Jinak obranná hra špatná nebyla, Turci se do moc šancí nedostali. Ale ta mezihra a útok, tam to vázlo. Bohužel je smutný, že i tohle v sobotu stačit bude, a zas si budou myslet, že jsou mistři světa
0/0
5.11.2003 15:03

objektivnibanikovec

Re:
 Hm, možná to bude stačit, možná ne. Já se nechám překvapit - rozhodně Spartu neodepisuji předem.
0/0
5.11.2003 19:05

Dufi

Re:
Proč tady všichni píšete, že "je třeba SEHNAT nějakého útočníka"? Což tak si nějakého vychovat? 
0/0
5.11.2003 14:06

seba2

Re:
Bys měl vychovávat hlavně sám sebe, baldo. Sparta potřebuje hrát nejlíp pořád a né čekat hrču let, jak kdejaké rádoby vychovávající klub. Tak se nad tím zamysli!!!
0/0
5.11.2003 17:50

jarek20simek

Re:
Mas uplnou pravdu v tom, ze Spartanske vedeni casto nevi to, co vi i kluci ve fotbalove pripravce, nebo nechce vedet? Nechapu, proc prisel duchodce Gluscevic, kdyz v lize je spousta kvalitnich hracu, nejen utocniku. Kdyby byla Sparta trochu rozumna, myslim si, ze ulovit hrace jako jsou Pacanda, Bolf, Heinz a jim podobni nebylo nemozne. Pokud ovsem samotne vedeni klubu vytvari proti temto hracum nepratelske prostredi, je to vic nez spatne. Vzpomenu si jen, jak vystvali Kolouska, Bolfa a docela zbytecne pustili Grygeru a Haska, kteri patrili na svych postech k nejlepsim. Opravdu nevim, kdo pracuje pro Spartu na pozicich skautu, ale myslim si, ze je velka skoda, kdyz hraci jako Papadopulos, Sedivy nebo treba i Lukas Zelenka odchazeji do zahranici, kde jsou za ne ochotni zaplatit i nemale penize (Papadopulos budiz prikladem), ale Sparta je tady ma primo pod nosem a proste je prehlizi. Proc odesel trener Hrebik? Protoze mel smulu na zraneni? Myslim si, ze hlavni pricinou poklesu Spartanske vykonosti na jare pod jeho vedenim bylo to, ze se nepodarilo koupit hrace, ktere mel vytipovane... Ale ja byt v cele slavie, taky bych neprodal Petrouse za castku, kterou Sparta nabidne. Zatimco Sparta se svou strategii "Zadny prestup nad 20 milionu" mi pripada smesna, Slavie, ktera je na tom financne o dost hur koupila Vachouska, Pitaka, Skacela a myslim si, ze snad krome Lukese, ktereho je mi docela lito, nebyl nepovedeny prestup. A Sparta? Gluscevic s platem 20 milionu sedi, Zboncak se jde na hriste podivat jen jednou za milion let a cely utok je na dve veci. Povedl se Poborsky a myslim i Johana, ale terba labant me zklamal. No a Pergl v Lize Mistru je vysmech. Nejvetsi slabinou Sparty je vsak Kotrba...
0/0
5.11.2003 17:02

pedrito

Re: Přemýšlej
Proč myslíš, že Sparta Praha nekoupila stále ještě dorostence Michala Papadopulose? Protože stojí 100 milionů Kč. Kapišto? Na to Sparta prostě nemá (v tomto případě ovšem může být ráda, předpokládám, že jsi Papadopulose nikdy neviděl hrát, já ano a musím říct, že se v Arsenalu asi zbláznili nebo mají dost peněz, ale pro Baník dobře), proto musí kupovat zadarmo Igora Jugoše a jemu podobné...
0/0
6.11.2003 7:05

Bystry_chlapec

Sobota
trosku to utkani v Praze ztraci naboj, kdyz vidim ten vykonnostni rozdil mezi muzstvy Baniku a Sparty, to same plati o fanouscich....  
0/0
5.11.2003 12:23

Kocek

Re:
No jo, zatímco chachaři jsou banda magorů, Sparťani jsou poctivě pracující, mnohdy vysokoškolsky vzdělaní. A herně, to je úplně v háji co? Zatímco Bánik si myslí jak hraje skvěle, Sparta ho sejme :o)))))
0/0
5.11.2003 12:36

Tifoso

Re:
hahaha.... sparťanští ineligenti.
0/0
5.11.2003 12:40

pstrosss

Re: Ach jo...
Kocku, Kocku, tvoje příspěvky začínají postrádat úroveň...
0/0
5.11.2003 12:43

cypjaklampa

Re:
Kocku proboha vzpamatuj se, vždyť Ti musí být hanba když to po sobě přečteš...Někdy mám pocit, že Ti je tak 12
0/0
5.11.2003 12:44

Kocek

Re:
Naopak, pokaždý, když se na můj komentář snese snůška takových legračních reakcí, velice se tu v práci bavíme :o)))) Dokonce i kolegové co nejsou zrovna Sparťani tu z vás občas umíraj smíchy :o))))
0/0
5.11.2003 12:46

pstrosss

Kocku,
věř mi, že právě TY se svými příspěvky jsi bavičem z největších ....ale docela chápu, že poslední dny jsou pro tebe psychicky vyčerpávající a tak tě raději nechám na pokoji.
0/0
5.11.2003 12:53

Kocek

Re:
Ale ne ptáku, klidně do mě poď, aspoň tu bude trochu legrace :o))))))))))
0/0
5.11.2003 13:02

Mouchard

Re:
NO KONEČNĚ JSI SE OBJEVIL!
A opět perlíš!
0/0
5.11.2003 12:48

Kocek

Re:
Hele, to je dobrá sebranka, Koček, Pštros a teď Moucha :o)))))
0/0
5.11.2003 13:03

kolemjdouci1974

Re:
Sparťani jsou poctivě pracující, mnohdy vysokoškolsky vzdělaní... JO CHLAPECKU,VIS KOLIK VAM TAM STUDUJE MORAVAKU? A CO TY SPARTANKU,TY JSI VZDELANY? KECAS NESMYSLY, STOUPNI SI PRED ZRCADLO A VYLISKEJ SE.
0/0
5.11.2003 14:42

Kocek

Re:
Čeče v tomhle mě akorát podporuješ :o))) Proč vy moraváci nadáváte na Prahu a se...e se sem do škol a pracovat?? :o)))) Já mám střední s maturitou, obor PC grafik, a státnice z Angličtiny. Pravda, vejška to není, ale přesto tvé slovo VYLISKEJ mi nějak nedochází, co to znamená?
0/0
5.11.2003 15:05

cypjaklampa

Re:
to já mám 5 tříd, dvě první a tři druhé a kdyby mi neumřel učitel tak tam sedím dodnes...nejsi trochu sebestředný ?
0/0
5.11.2003 15:25

Kocek

Re:
Používej slova kterým se dá rozumět, díky. Ale jinak závidím, to už jsi měl v druhý třídě první mokrý sny co?? Já až v šestý kámo
0/0
5.11.2003 15:29

cypjaklampa

Re:
to jako, že ses ještě v šestce počůrával...asi ledviny :-)
0/0
5.11.2003 18:02

Marpe Hrust

!
Objektivně jste si za předvedenou hru nezasloužili ani bod! Bylo to vše otázkou času, kdy dostanete gol.
0/0
5.11.2003 11:58

Licous

Petr Johana
Tak nevím, jestli byla výměna Johana - Papoušek pro Spartu i Petra Johanu šťastná. Když to srovnám s jeho výkony v Liberci, je to nebe a dudy. Vlastně si ze včerejška pamatuju jen jak neustále zvedal pravou ruku, že je ofsajd. Bylo by dobrý obranu přeházet a doplnit. Velkou nevýhodu vidím v tom, že když se nedaří Poborskýmu, není tam nikdo další, kdo by tvořil hru - Zelenka, Labant. Zelenka se mi zdá fotbalově dost náladovej a Labantovi se taky nedaří jako kdysi. Jinak smekám před nahrávkou Jelcina (tělesná konstituce jako Štajner a technika úžasná - hlavně gólová přihrávka - myslím, že kdyby nestál proti Karlovi Poborskýmu, tak ten mu musel zatleskat, viz podobný Poborskýho padáčky proti Portugalsku a Holansku).
0/0
5.11.2003 11:58

Hynecek1

Re:
Johana za Pospíšila!!! Hlavní je, že byla výhodná pro Liberec!!!
0/0
5.11.2003 12:14

Hynecek1

Re:
A neni se co divit. Sparta ívrukz každýho hráče...holt tele prašivy Kotrba, dusící se Pelta a osklivej takyclověk Kostal
0/0
5.11.2003 12:18

clarac

špatný
Je fakt, že Sparta hrála 20 mimut pak se moc stahla. Kincl je nejzbytečnější hráč.Je to doslova tragéd.Jestli S nesežene útočníka nemá šanci ani v lize.Druhou půli se jenom bránila a s tím se nedá hrát.Zklamal mi Zelenka.Byl nedůrazný, pomalý,bez štávy.Joha Je snad větší blb než Řepka. To jeho tahání za dres je fakt hrůza.
0/0
5.11.2003 11:16

Brno 7

Re:
O tom, že Zelenka a Johana jsou totální tragédi, kteří na to nemají, ví každý, takže jejich včerejší tragický výkon jsem očekával.
0/0
5.11.2003 11:52

wertex

Hmm
Sparta podle me vcera nehrala uplne zle nebo alespon do vyroklu Kotrby sem byl celkem v klidu, ale jeho mektani o rozhodcich me fakt nadzvedlo - rozhdoci udelal jenom dve vaznejsi chyby - zlutakarta pro Johanu tam mohla bejt v klidu cervena - a faul na Kincla tesne pred vapnem v tu chvili mel asi zavreny oci. No co aspon to treti misto :).
0/0
5.11.2003 11:05

Padrn

Sparta bez útoku
I když Sparta teď nemá jediného kloudného útočníka, žádné výrazné posily v zimě nečekám. Víc než základní skupina LM to v poháru letos nebude a nikdo mladý se pořádně neukázal. Tak koho prodat, že? Blažek už je dost starý, tak ta suma za něj nebude nijak bombastická. Takže žádné rozhazování! Baník má ale užší kádr, bude záležet, jestli se jim několik klíčových hráčů nezraní nebo totálně nevypadnou z formy. Třeba Látal je teď v laufu, ale když se mu přestane dařit, může z něj být zase jenom stará líná a netykavá primadona, jako to bylo v Olomouci. Ale už se těším na jaro, je to letos zajímavé.
0/0
5.11.2003 11:04

Hynecek1

Re:
Díky za Pospíšila!!!
0/0
5.11.2003 12:19

qsubt

..
ze se pan Poborsky kdyz to tak bere nezmini o tom, ze v Praze vyhrala Sparta nezaslouzene. Kdyby v tom zapase dostali 4 fiky nikdo by se nemohl divit.
Co se tyka toho Johany a zlute karty - to byla chyba rrozhodciho jako prase, mel bud dat cervenou nebo nic!
0/0
5.11.2003 10:55

Kocek

Re:
Chacha, tyhle kecy miluju :o))))) Kdyby byly f pr. ryby, tak nemusim chodit k rybníku. Nezaslouženě neexistuje, výhru si zaslouží ten, kdo dá víc golů. V Praze to byla Sparta, včera Besiktas
0/0
5.11.2003 12:40

Mirek Bushín

Chyť jak můžeš
Původně jsem předpokládal, že laso na chytání útočníků v LM by si měl pořídit pomalu důchodce Látal, ale vidím, že jedno by se hodilo už teď i pro Johanu
0/0
5.11.2003 10:53

INZA-ZL

smůla
Fandil jsem Spartě, ale včera vyhrál ten lepší. To myslím bylo v TV dobře vidět, že Sparta byla o něco horší. Co se týká obrany Sparty, tak se mi zdálo, že Hubsmann, tam parkrát pěkně zaspal a hasili to Johana s Perglem a Labantem. Štěsí také bylo v Tureckých offsidech, protože jednou by jim to vyšlo, ale naštěstí toto se nestalo. Jinak vzhledem k tomu, že Sparta měla mít navrch ve vzdušných soubojích to se jim moc nepovedlo, že? Myslím, že hlavně špatně byly kopány rohy a nepřímé kopy.
0/0
5.11.2003 10:53

vanaanen

Re:
kamo co to je ty nepřímé kopy??? Já mám za to, že ty už neexistujou nějakej ten rok jsou už jenom přímé kopy!!!
0/0
5.11.2003 14:25

Chaluha

Blaboly
Proste uz podruhy spolehali na defensivni antifotbal a chteli uhrat nulu. S takovou chacharinou v LM nemaji co delat. Na Chelsea budou zkouset zase to same, jenze tam dostanou za 20 minut dva fiky a bude hotovo. Jsem fakt zvedavy, jestli nejakym zazrakem urvou aspon to treti misto.
0/0
5.11.2003 10:50

rooney

pane Kostal,
kupte v zime poradnyho utocnika, nebo rovnou dva. je fakt, ze sparta mohla prohrat i vic nez 1:0, ale na druhou stranu, kdyby mela utocnika, ktery dokaze zpracovat prihravku a vyuzit precisleni do kterych se vcera sparta 2x nebo 3x dostala, mohlo to byt veselejsi. a at pan Kotrba postavi Gluscevice, nic tim nezkazi. sam rikate, ze se jeste jeho talent projevi, ale bez prilezitosti to pujde tezko. nemyslim, ze je spasou pro spartansky utok, ale vsechno je lepsi nez vcerejsi "hrot".
0/0
5.11.2003 10:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze