Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparťané tureckému tlaku neodolali

Fotbalisté Sparty nechtěli domácí Besiktas Istanbul pustit do tlaku. Jenže se pod něj dostali. Poprvé se usilovně bránili v konci první půle, ale to ještě soupeřovým nájezdům odolali. V závěru zápasu 4. kola Ligy mistrů však Turci územní i herní převahu ještě vystupňovali a osm minut před koncem se zaslouženě prosadili. Nekrytý Ronaldo dal hlavou jediný gól utkání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DrHorak

ještě žijou
Výsledek považuji za zcela spravedlivý a opět se nestačím divit, že Kotrba má pocit křivdy od rozhodčího. Namísto aby mu líbal zadek za Johanovu "jenom žlutou", ještě má výhrady.  Sparta měla zřejmě vyšší cíle, než možnosti. Za úspěch považuji to, že má velkou šanci uhájit 3. místo, protože Lazio je zřejmě největším zklamáním této skupiny. Může se sice ještě vše zamotat, ale nevěřím tomu, že Chelsea Spartě něco dovolí. Sparta sice teď bojuje hlavně sama se sebou, ale za 3 týdny se forma může změnit komukoliv a jakkoliv.
0/0
6.11.2003 23:22

Ravanelli

Uvědomte si,
že Šachťor je jen nějaká novinářská bublina a nesrovnávejte ho s Ligou mistrů, o které si můžou jeho hráči jen číst a listovat v magazínech a trener jí prožívat maximálně jako spolukomentátor a je z toho navíc tak rozrušenej, že se nedokáže ani pořádně vymáčknout. Svátek skončil a v sobotu čeká Šachťor tradiční  letenská nakládačka a my pak budeme zase myslet na Chelsea apod. Liga je na pořadu až v dubnu, kdy budeme upevňovat náskok na čele ligy a připravovat se v předstihu na oslavu titulu. Zatím si tu plácejte voloviny, máte na to ještě 3 dny!
0/0
6.11.2003 1:28

Zicher

Vsichni to tu uz napsali za mne,
... ja jen dodam: Pokud bude v sobotu na leve obrane stat Labant, tak nase prava strana Pospech - Latal jej prevalcuje a pak bud Sparta dostane ctyrku, nebo Blazek ve Sportu desitku ...
0/0
5.11.2003 12:35

navratil03

Re:
Labant tam neni sam a pokud bude stale precislen tak horet bude. Neco taky musi udelat zaloha.
0/0
5.11.2003 13:14

Fikos

Re:
viděl bych to spíše na tu druhou možnost
0/0
5.11.2003 13:47

Licous

Ofsajdy
Docela dost prostoru tady padlo na řešení gólů z ofsajdů. Včera Ronaldo a před 14 dny Karel Poborský. Tak jsem si spočítal, že mohly nastat 4 varianty a ta skutečná je nakonec docela výhodná. 1. Nejlepší varianta pro Spartu - Poborského gól platí, Ronaldův ne. Výsledky 2:1 a 0:0 - 4 body 2. Skutečná varianta - Oba góly platí. Výsledky 2:1 a 0:1 - 3 body 3. Varianta neuznaných gĺů - Ani jeden gól neplatí. Výsledky 1:1 a 0:0 - 2 body 4. Varianta nejhorší pro Spartu - Poborského gól neplatí, Ronaldův ano. Výsledky 1:1 a 0:1 - 1 bod. Takže nakonec druhá nejlepší varianta výhra a prohra je furt lepší než dvě remízy a kdyby se Laziu a Besiktasu dál nedařilo, může to být rozhodující faktor pro postup (ať už LM nebo UEFA). Můj názor myslím, že v obou zápasech posoudili rozhodčí gólové situace správně a citlivě
0/0
5.11.2003 12:29

Tomi

Re:
Zajímavý výklad pravidel, takhle sem to nezkoumal. S tou poslední větou souhlasím. Mě ani tak nešlo o to jestli rozhodčí Spartu poškodil nebo ne, jako o to že tady někteří zasměšňovali Johanu, že reklamoval ofsajd a při tom jak se ukázalo sami moc nevědí kdy ofsaj je a kdy ne.
0/0
5.11.2003 12:36

Niinimaa

Re:
Můj výklad pravidel - opakovačky toho golu sparty prokázaly že to ofsajd byl, ten gol vcera jsem nevidel opakovane, ale myslim, ze to byl gol v poradku, kdyz prictu blahosklonnost rozhodciho s Johanou, tj. zluta misto cervene, opakovane tahani za dres a skluz na druhou zlutou, rozhodci poskodil Besiktas a pomohl Sparte, nechapu Kotrbu co tim vcera chtel rict, poskodil se sam a shodil pred lidmi, konecne to naznacil i Komnacky
0/0
5.11.2003 12:54

LABA

Můj pohled na věc
Já si myslim, že současný Spartě chybí k těm lepším evropským týmům ještě hodně věcí. Tak jak se píše, že Ostrava je super sestavený tým, tak u Sparty platí pravý opak. To, že se včera absolutně nedařilo Labantovi, kterej opravdu hořel od první do poslední minuty, překvapivě taky Johanovi, to člověk neovlivní. Ale problém Sparty je, že se mi zdá, že hraje hrozně na náhodu, upřednostňuje defenzivu před ofenzivou, má takovej mrtvej herní projev. Jen se podívejte, kdyby neměla Poborskýho, tak by ani možná nebyla v LM. A spoléhat se na jednoho hráče není moc dobrý. K tomu Kinclovi, opravdu to měl těžký, když je takovejhle hráč sám na hrotu, tak co tam má dělat, akorát skákat do hlav, který stejně když vyhraje, tak dostanou kolem něj stojící beci soupeře. Takže já bych ho nehaněl, stejně jako Gluščeviče, u kterýho ale asi je pravda, že za ty prachy co mu ve Spartě dávaj, se moc nevyplatí. Přeju mu, aby se to zlepšilo, snad ty spartanský skauti, který vyhledávaj posily, nemůžou bej¨t úplně slepí. Jinak se mi včera líbil opět Kováč, ten hraje čím dál líp.
Podle mě je hlavní problém Sparty přestupová politika, kdo dal peníze za Poledicu, Rosického atd? Vždˇyť to nejsou zas tak vynikající hráči, kteří by Spartu dostali někam dál, podle mě to jsou špatný věci, Sparta potřebuje vynikající hráče, a ne lepší průměr, to je málo.
0/0
5.11.2003 12:13

Tomi

Re:
Problém je asi v tom, že za peníze který se točej v našem fotbalu se moc vynikající hráči koupit nedaj a proto přicházejí tací co jsou zadarmo. Problém Sparty je v tom, že absolutně podcenila vlastní líheň neboť byla zvyklá, že na koho si u nás ukáže toho má, ale jestli si včera slyšel Komňackýho tak Ostrava nikoho do Sparty neprodá. Když někoho prodaj tak přímo ven a to už pochopili i v jiných klubech a najednou Sparta nemá kde brát. Jediná šance Sparty je dlouhodobá práce s mládeží jako v Ostravě, ale hlavně to chce nebát se pak ty odchovance postavit a ne je posílat někam pryč jak to Sparta praktikuje.
0/0
5.11.2003 12:31

vyteklejsklivec

Re: jojojo
VIZ TŘEBA DORT,KTEREJ V PRŮJMOVÝM KLUBU VCELKU KVALITNĚ SCORUJE. 
0/0
5.11.2003 14:19

cypjaklampa

Re:
já myslím, že největší problém Sparty je na klíčových postech v sestavě. Tzn. Johana jako stoper - tragéd, neumí vůbec číst hru, takže balony kolem něj většinou lítají jako kolem nějakého paňáci, většinou pozdě přistupuje k hráči, což je důsledek prvně uvedeného a k mému překvapení neobstojí ani jako hlavičkář, protože si vůbec neumí načasovat výskok, takže když je míč v " mrtvém bodě" tak už Johana stojí na zemi překvapen tím, že existuje něco jako přitažlivost zemská, zatímco jeho soupeř ( o hlavu menší ) vesele havičkuje, pokud jde o poziční hru tak mi někdy připomíná pinčlíka z raných verzí Play Station, který utíká někam úplně nesmyslně. Další neštěstí je Zelenka, který sice má snad dobrou přihrávku a míčovou techniku, ale chybí mu tři nejdůležitější vlastnosti pro post středního záložníka a to je rychlost, výbušnost a síla v souboji - takže většinou souboj prohraje, nebo tam vůbec není, takže svoje přednosti stejně neuplatní. A jako třešničku na dortu tady máme Kincla v útoku - no to je takový kolos na hliněných nohou, co k tomu dodat...Zmiňované hráče vyměnit a může se pomýšlet na nějaký úspěch v LM...možná
0/0
5.11.2003 12:32

mouser

Gluščevič ...
Proč pořád nadáváte na Gluščeviče a Zelenku? Ti byli alespoň něco málo platní. Takový Kincl je absolutní nula. To nemehlo neumí vůbec zpracovat míč natož si naběhnout na šanci a to jej sleduji ve více zápasech. Když se nějaký záložník dostane po křídle před vápno není komu naahrát. O samostatných šancích se nedá mluvit, jelikož útočníci jsou zvyklí z ligy spadnout a čekat na odpískání faulu, ale to je upražáků normální, hlavně u Sionka, který neustále padá jako shnilá hruška.. Jinak bych byl opatrnější v hodnocení umístění Sparty v lize, je pořád nejlepším českým týmem. Baník to v sobotu pro...e a pak to s ním půjde s kopce. Nemůže pořád vyhrávat a síla Sparty roste. Bohužel naše liga nemá ani na 3. ligu Evropy. V soutěžích UEFA jsou to vesměs náhodné kladné body.. Buďme na zemi, český klubový fotbal na to nemá.
0/0
5.11.2003 12:06

Gazza001

Gluscevic
Jen jsem chtel rict tem, kdo tady schazuji Igora Gluscevice, je to vyborny utocnik, ale jak se muze prosadit, kdyz Sparta hraje nesmyslnou taktiku 4-2-3-1
a za tech par minut co hraje to taky nevytrhne, kdyz se Sparta jenom brani a neutoci. Igor je typicky hrac do vapna a pokud Sparta nebude hrat vic utocneji, nema se sanci prosadit, protoze je utopenej ve stredu(stejne tezko by se ve Sparte prosadil i napr Vieri).Jsem je zvedavej, kdy konecne vyhodi p.Kotrbu, kdyz Jardu Hrebika po skvelym podzimu vyhodili po par nepovedenejch zapasu.
0/0
5.11.2003 11:24

Niinimaa

Re:
nejde o tech nekolik minut, za nez taky nekolkrat lacine ztratil balon o sancich nemluve, ale vubec po slibnem zacatku nedava goly a to neni omluva na systerm; nedarilo se mu ani v lize kde hraje sparta natlakovy fotbal a kde utocnici operuji hlavne sestnactce
0/0
5.11.2003 11:31

trenchard

Re:
... a to si ještě zapomněl napsat, že 3 z těch vysunutejch záložníků mají defenzívní úkoly!!!
0/0
5.11.2003 11:37

..:: JBart ::..

:-D
Jsem rád že to tak dopadlo. Turky sice nemusím, ale Sparta??? ... Děkuji ne. Zvracel jsem už ráno.
 
PS: A nechoďte na mě s řečma ve stylu "ty nejsi čech" a podobně...
0/0
5.11.2003 11:19

paolore

Re:
Měl sis pustit Lazio. To bylo představení! Poprvé jsem viděl, že někdo dal 4 góly ze 3 šancí.
0/0
5.11.2003 11:23

..:: JBart ::..

Re:
Tak ted me teprve mrzi ze jsem misto fotbalu v bedne sel na tri kousky...
 
0/0
5.11.2003 11:25

doula

Vysvědčení
Už jste četli známkování našich novinářů. Fraška.
0/0
5.11.2003 11:13

socom

Sparta
viděl jsem včera jen zhruba 10 minut druhé půle a musím říct, že se mi zdálo otázkou času, kdy to tam padne. Ne že by Turci měli moc vyložených šancí, ale Sparta hořela v obraně. Nedovedu si vysvětlit, jak se mohl levý záložník Besiktasu dostat za 10 minut třikrát do vápna aniž by ho někdo napadal. kde byl pravý obránce? kde byli defenzivní záložníci? že by špatné rozestavení? Turci vyhráli zaslouženě!
0/0
5.11.2003 11:06

Niinimaa

B esiktas zaslouženě vyhrál, Sparta má pořád šanci na postup, ale malou
Besiktas byl zřetelně lepší a i když v prvním vzájemném zápase byla lepší mírně Sparta, v souhrnu byl lepší Besiktas; Turci měli výpadek ve druhé půlce, několikrát je Sparta mohla potrestat, ale jinak hrály rychlý fotbal, dobře napadaly, Sparta neměla moc času na rozehrávku, ale krom Blažka Spartané hrály pod psa, žádná golova šance, jen několik náznaků šancí; Přitom ironií osudu je, že sahali po bodu a při smůle v zápasech s Chelsea a Laziem mohla Sparta postoupit;
Zajímavé je, že žádné z mančaftů se nevyhýbá výpadkům a když se pdoíváme na skupina, Sparta pořád šanci má; před zápasem v Istanbulu jsem jí dával šance na postup 20-30%, protože jelikož na Stamford Bridge bodovat nebudou, tak to chělo vyhrát v Istanbulu a doma s Laziem; matematika však říká, že pokud Lazio vyhraje nebo remizuje s Besiktasem Sparta má pořád šanci i po porážce na Chelsea a má šanci postoupit při případné výhře nad laziem v posledním zápase doma; Jenže to by chtělo zlepšit hru - včera obránci nechávaly Turky chodit do šancí, kdyby to bylo 4/0, nikdo by se nedivil, záložníci nepodrželi hru a musím souhlasit s ostatnmími, že útok Sparty je katastrofa, holt útočnou vozbu Sparty ted drží Poborský, Sionko, Zelenka a to je trochu málo; Johana měl být vyloučen a Kotrba docela riskoval, že ho po půlce nevystřídal - pořád držel za dres a když rozhodčí pískne, tak rozhazuje rukama, že on nic.. to je přece hloupé; Johana občas zahraje dobře a je to důrazný obránce, ale není to zdaleka ideální, Sparta by potřebovala lepšího obráńce
0/0
5.11.2003 10:38

stpompo

Re:
SPARTA BY POTREBOVALA NEJEL LEPSÍHO OBRÁNCE:-), ALE S TIM, KDO DRZI UTOČNOU HROZBU ??????ZELENKA - TEN TO VCERA ABSOLUTNE POS...L - NEJVIC ME STVE, ZE NAHRAJE A PAK SE KOUKA, CO S TIM TEDA UDELAJ, MISTO TOHO, ABY SI TREBA JESTE NEBEHNUL NEBO TAK NECO - - -- VCERA JAK JSME TO ROZEBÍRALI, TAK PADLA OTÁZKA, OD KUD ON VLASTNE JE - - - - - - - NAKONEC JSME SE DOSTALI K TOMU, ZE JE TO VLASTNORUCNE VYROBENÝ KLON SPARTY Z CLOVEKA A OVCE - A CO BY JSI CHTEL PO OVCI, ZE?
0/0
5.11.2003 10:44

Niinimaa

Re:
Souhlasím, že mu taky zápas včera moc nevyšel, ale zápasy s besiktasem a Laziem zase režíroval s Karlem vlastně on; takže není třeba ho urážet, je to hráč na kterého Sparta může spoléhat v dalších řežích; v zimě by se měl konečně pořádně posílit útok, vždyt Kincl a Gluščevič v průměru nepředvádějí skoro nic...
0/0
5.11.2003 10:51

stpompo

katastrofa
NO, JÁ TO NAŠEL PŘÁTELÉ, JÁ NAŠEL CHYBU. SPARTANÉ (HLAVNĚ UTOČNÍCI) NEUMÍ BĚHAT S BALÓNEM DOPŘEDU. MOHLI JSME SI NĚKOLIKRÁT VŠIMNOUT, ŽE I PŘES IDEÁLNÍ NAHRÁVKU, BĚŽÍ CHLAPCI SMĚRE K AUTU, NEBO DOKONCE NA BLAŽOVU BRÁNU. NECHÁPU TAKÉ TY ZNÁMKY----------PROBOHA, ZA CO???????--------------------JINAK TO BYL ALE POUČNÝ ZÁPAS HLAVNĚ PRO JOHANU A LABANTA O TOM, JAK AŽ RYCHLE MŮŽE FOTBALISTA BĚŽET A JAK ZRYCHLIT - NO, CHTĚL JSEM DÁT V SOBOTU NA SPARTU 01 - ALE VIDIM TO NA CISTOU 2 NA BANIK.
0/0
5.11.2003 10:31

cmek

Je na case,
rici si konecne pravdu.Kotrba je BANIKOVEC Za to,ze zlikviduje Spartu ma slibeno na Bazalech teple mistecko poradatele
0/0
5.11.2003 10:31

super_houba

Re:
Raději řekni náhradníka pořadatele a nejraději až toho posledního. Takovou pakáž u nás nechceme Ještě nám bude kazit hru.
0/0
5.11.2003 10:51

Mirek Bushín

skutečně nenapsal
paoloremu se musím omluvit.  Ještě se mi však  v žádném zápase nepoštěstilo vidět onu situaci, kdy brankář např. v závěru vyběhne až do soupeřovy šestnáctky, obránci odvrátí do pole, a dva útočníci se řítí z vlastní poloviny na osamoceného stopera a jeden z nich to hodí křížem asi o půlmetr vpředu běžícímu spoluhráči ( už za půlkou ), přičemž stoper chrápe někde u šestnáctky.
0/0
5.11.2003 10:26

cahaa

diky kotrbo
Pane Kotrbo diky za ukazkovou hru na 0:0, presne tak to dopada kdyz clovek kalkuluje a nehraje fotbal na ktery ma jeste jednou diky
0/0
5.11.2003 10:08

chilis

oči bolely
To zas jednou byla hrůza. vůbec bych se nedivil, jestli měl někdo po tomhle zápase noční můry. Sparta nepředvedla vůbec nic. Proč Kincl? vyhrál jednu hlavičku, a když dostal balon, tak se ho z první hned zbavoval. strach z něho jen čišel. ani pokus jít jeden na jednoho. Labant? pomalý jak důchodce. Johana? asi zapíjel prohru ve Zlíně. Krmaš? :-(((( Při rozestavení 4 obránci a k tomu dva defenzivní záložníci to mělo snad vypadat trochu jinak. Turkum se ale docela často dařilo jít do přečíslení a to z postupného útoku. Sparta předvedla ódu na chaos!
0/0
5.11.2003 10:03

Tomi

Zdar
chlapci jdu něco dělat, ale že sem tu diskusi trochu rozhejbal
0/0
5.11.2003 9:51

doula

Díky Zlíne
Díky Zlínu je SPARTA v pěkném srabu. Baník to v sobotu potvrdí a Kotrba jde !!!
0/0
5.11.2003 9:50

trenchard

Re:
... já nevím! Neplatí náhodou všechny kluby Spartě nějaký poplatek za to, že nechává KOTRBU trénovat???
0/0
5.11.2003 9:51

doula

Re:
Nemusíš se bát o český fotbal. Košťál chce taky výsledky.
0/0
5.11.2003 9:53

trenchard

Re:
.... já se nebojím - ono to tak vypadá! Kotrba měl letět už dávno.....
0/0
5.11.2003 9:58

paolore

Re:
Jestli Baník vyhraje na Spartě, tak bude Sparta mistrem. Vedení vyhodí Kotrbu a angažuje trenéra. Pak se Sparta zlepší hrou i výsledkama a jaro projde bez porážky. Jestli Baník odveze bod, pak se stane mistrem on. Protože Kotrba bude oslavovat úspěch po sérii porážek, vedení se uklidní a na jaře bude pět kol pokračovat stávající zoufalost. To Baník uteče na 15 bodů a náskok si pohlídá.
0/0
5.11.2003 10:16

Kocek

Re:
Neboj, ten váš Bánik potvrdí akorát tak sestupnou formu :o))) 4:1 a jedete domu s brekem
0/0
5.11.2003 10:06

paolore

Re:
Ahoj, mos se mi po tobě stýskalo. Napiš něco pořádnýho. Zatím se tady o ničem jiným nebavíme, než o offsidu.
0/0
5.11.2003 10:10

FrancisBegbie

Re:FCB
Kdyz srovnam soucasnou formu Sparty a Baniku,tak to vidim spise na 1:4.A brecet budou Spartani,protoze si dobre spocitaji,ze 9 bodu uz je slusna ztrata.A brecet bude pravdepodobne i Kotrba.Ale ma to tezke,uznej,ze bez utoku se hrat LM neda...
0/0
5.11.2003 11:01

navratil03

Re:
Jestli prohra Sparty znamena, ze Kotrba pude, tak to beru vsema deseti. Fotbal by mel byt take zabava pro divaky a to Kotrbova Sparta urcite neni a nebude.
0/0
5.11.2003 13:22

Mirek Bushín

Birimaratoa být velký
"Offside se nepočítá od posledního hráče, ale od předposledního" ( paolore )     .  Jsem turecký sultán  Steven Seagal by na to použil hlášku ze svého filmu ( PvP) " Ty máš místo mozku ho.no".
0/0
5.11.2003 9:44

paolore

Re:
Mirku Bušíne, mrkni na příspěvek guttiho.
0/0
5.11.2003 9:45

Mirek Bushín

Re:
samozřejmě se bavíme v intencích příspěvku paoloreho - tedy brankář není hráč      
0/0
5.11.2003 9:51

paolore

Re:
To jsem napsal???
0/0
5.11.2003 10:06

paolore

Re:
Ne, to jsem nenapsal. Přečti si to pořádně.
0/0
5.11.2003 10:08

cmek

Pane Kostal,
pozdravujte Ivana Haska,kdyby jste se nahodou videli...
0/0
5.11.2003 9:43

paolore

KDE JE PAN KOCEK?
Chybí tady trochu optimismu, halóóó pane Kocku
0/0
5.11.2003 9:39

Her_Ur

Re:
optimistické je to že máte Kotrbu jen tak dál    a né abyste ho vyhodili
0/0
5.11.2003 9:56

cmek

Re:
Obavam se,ze vcerejsi zapas Kocek nerozdychal...
0/0
5.11.2003 10:01

Her_Ur

Re:
ale rozdýchal plácá to svoje vedle
0/0
5.11.2003 10:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze