Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zlatý míč vyhraje Nedvěd, říká Brückner

Kdo, když ne Nedvěd? Kdy, když ne letos? Fotbalový rok 2003 může mít pro Česko báječný vrchol: kapitán reprezentace kráčí ke Zlatému míči. V životě neměl lepší rok. Je na vrcholu. Pavel Nedvěd, kapitán fotbalové reprezentace, vůdce Juventusu Turín. Má na dosah Zlatý míč, cenu pro nejlepšího hráče Evropy za rok 2003. Patří mezi žhavé favority.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bobicekl

Vivat Pavel
Držím moc palce, protože letos má Pavel poslední šanci.
0/0
2.11.2003 22:26

pedro_zprava

Chlouba lidské civilizace
Velmi mě těší ta krásná skromnost a šlechetnost Pavla Nedvěda - dokonalý to člověk. Vsadím se, že z něj jednou bude i výborný trenér či předseda olympijskáho výboru - to jsou přesně tak charakterní lidé, jako on.
0/0
31.10.2003 21:29

x-Cassano

Nezapomínejte na Tottiho
Ahoj lidi... Já držím palce Pavlovi ale bacha na tottiho protože má nejlepší formu všech dob!!!!!
0/0
31.10.2003 18:48

veqa

Držím palce, Méďo!!!
Myslím, že největším konkurentem pro Pavla bude Raul a Zidane, co se týká Ronalda, nehlasovala bych pro něj ani v minulém ročníku, kdy hrál líp než teď. Řekla bych, že byl odměněn především za tu hromadu gólů, co nasázel, ale polovinu z nich dal z naprosto vyloženejch šancí. Je sice supr, že se tam umí dobře nachomejtnout, ale to podle mě nedělá fotbal fotbalem. Nejdůležitější jsou záložníci, na těch to všechno stojí a jsou nejfotbalovější, což by podle mě mělo v takových anketách rozhodovat...Pro Pavla taky mluví jeho přístup k fotbalu, je na něm vidět, že ho miluje a že to nedělá pouze pro peníze nebo slávu,proto, Méďo, držím pěsti:-)
0/0
31.10.2003 17:28

juventus

ok
Tomuhle říkám diskuze:)
Já chci jen říct, že když vezmeme všechny favority v týmech a úspěších, vychází z toho nejlíp Nedvěd, už jen proto, že porazil Real v semifinále. A protože sleduju i třeba polské studio ligy mistrů, můžu říct, že jeden polskej novinář po utkání Pireus Juventus řekl, že jestli Nedvěd nevyhraje zlatý míč, je to hrozná nespravedlnost vůči hráčům z východní Evropy. Tak nevím, jasně, fandí mu, ale je pěkný to slyšet i na mimmočeských kanálech:)
0/0
31.10.2003 15:33

LSD_Vicky

Re:
   S tim naprosto souhlasim, minulou sezonu pri utkani LM Juventus-Real na nemecke TV RTL se shodli komentator i host Stefan Effenberg, ze Nedved je jednim z hlavnich kandidatu na Zlaty mic a nepostradatelnou postavou jak pro juventus, tak pro reprezentaci. a kdyz uz to rika i effenberg, tak to je co rict.
0/0
31.10.2003 17:40

rambom

PAVEL NEDVED
 JESTL  MU TO NEDAJ TAK AT JDOU DO PR...E!!!
0/0
31.10.2003 15:32

BudeHůř

Re: Tak to už aby vyšli!
0/0
1.11.2003 10:01

Marusja @ Dusja

Vendula
Bude to Méďa nebo Raul 50/50 - ostaní nemají letos takové výsledky. Nedvěd je tento rok trochu lepší, ale Raulovi už ten balon novináři jaksi dlouho "dluží"... Nechme se překvapit
0/0
31.10.2003 14:53

VrP

Re:
Souhlasim. Nedved- finale ligy mistru, vitez Serie A, postup na Euro. Raul- semifinale LM, vitez ligy, postup na Euro. Oba dva podavaji dlouhodobe vyborne vykony, oba jsou mozna nejplatnejsimi hracemi pro tym.  Viz. Jak chybel Raul po operaci slepeho streva resp. Nedved ve finale LM. Hraji na rozdilnych postech. Tady je nasnade otazka, ci post je atraktivnejsi? Raul dal mnoho golu, ale to pro odborniky neni to hlavni. On dokaze podrzet mic, dat finalni nahravku. Kdyz je treba umi naopak zrychlit hru. Je to sympatak, ktery dela dobre jmeno fotbalu. Vzorny manzel, zadne skandaly. Nedved pokryje snad cele hriste, obeha toho hrozne moc, vybojuje mnoho balonu, take umi dat finalni prihravku ci sam zakoncit. Posledni rok je i prikladny profesional mimo hriste. Take ma klidne manzelstvi bez skandalu. Nejspis rozhodne, ze Juve postoupil do finale LM. Prece jenom to byl nejvetsi turnaj letosniho roku a Nedveduv tym tam udelal o jeden krok vice nez Real.
0/0
31.10.2003 15:19

thom_yorke

Kdo to je Pavel Nedved?
0/0
31.10.2003 13:45

martinekk

Jaký Koukal?
Jak může být nějaký lyžař konkurentem nejlepšímu fotbalistovi světa? Je přece rozdíl být nejlepší ve sportu, který hraje miliarda lidí a ve sportu, kterému holduje milion lidí? To pak můžeme vyhlásit nejlepším sportovcem třeba mistra světa v nohejbalu.
0/0
31.10.2003 13:13

bbeerryy

No, to teda
můžeme. Pavle, držím pěsti!
0/0
31.10.2003 13:34

RVK

Re:
No, tuším, že Michael Schumacher už byl taky nejlepším sportovcem Německa ve sportu, kterému holduje ještě míň lidí než nohejbalu...
0/0
31.10.2003 13:57

zubnipasta

Re:
Sám vidíš, jak je to těžké. V této diskusi je asi jenom 40 příspěvků a přesto si skončil mezi posledními.
0/0
31.10.2003 14:16

jarek20simek

Kdo jiný?
Můj názor je takový, že Pavel prakticky letos nemá konkurenci a pokud nevyhraje, tak to bude spíše dílem smůly než objektivním hodnocením. Je to totiž tak, že já jako Čech si všimnu spíše výkonů kapitána naší reprezentace nežli třeba Raula, ačkoliv hraje za můj oblíbený klub. Ovšem myslím si, že na této úrovni by již jistá objektivita měla být zaručena, a tak by nemělo nc stát v cestě tomu, aby Pavel trofej převzal. A myslím si, že fakt, že nenastoupil ve finále LM jen potvrzuje, jaký je to velký hráč. Ten kdo totiž viděl, jak se Pavel na hřišti rozplakal, toho to asi dojalo tak jako mě. Uvědomil jsem si v té chvíli, že bez něj Juventus ve finále nemá šanci... Nedvěd totiž fotbalem žije a to se mi na něm taky moc líbí. Ovšem při vzpomínce na ještě docela nedávnou baráž s Belgií, kdy byl vyloučen a ani výkony na hřišti nestály za nic musím znovu ocenit kvalitu trenérského umění Karla Brücknera.
0/0
31.10.2003 13:11

vbruno

Nejen co predvadi na hristi!!
Ja si myslim, ze kdyz pominu vsechny jeho fotbalove dovednosti ve srovnani s ostatnimi kandidaty, musim rict, ze Pavel si to zaslouzi i za svuj stoprocentni pristup k fotbalu, za hrdost, se kterou nastupuje za narodni muzstvo. Za to, ze ze sebe nedela primadonu jako treba Beckham.. Proste si myslim, ze kdyz uz Nedved nepredci spolukandidaty ve hre (jako ze ja myslim, z i tam je predci), tak uz kvuli pristupu ke hre by to mel vyhrat!! Videl jste nekdo prenos na Eurosportu z utkani CR- Nizozemsko, kdy Nistelrooy nakopnul dres a nadaval trenerovi Advocaatovi?? Tohle je treba vec, kvuli ktery si myslim, ze jeste hrac neni zralej na to dostat takovehle oceneni.. Pavel byl driv take jiny a takysi ho driv asi nezaslouzil.. Ale ted si ho zaslouzi vsema deseti!!!
0/0
31.10.2003 12:58

pakous

V
neprospech Nedveda mozna hovori i fakt, ze v hodnoceni posledni Serie A byl tusim druhy (asi za Mutuem?) Nicmene lonsky podzim by se nemel do ankety pocitat, navic celkovy prinos Nedveda pro Juve je asi vetsi nez u dalsich spolufavoritu pro Real. Pokud je v Italii popularni, jak pisou nase noviny, nemela by ho ceska narodnost vyrazneji znevyhodnovat. Tipuji, ze mezi prvni tri se dostane.
0/0
31.10.2003 11:29

FCB fan

Re:
Máš sice pravdu,že byl v hodnocení Serie A loni druhý,ale to pouze z důvodu,že nehrál poslední 2 ligové duely,protože už měl Juventus titul v kapse a Lippi ho šetřil na LM,tím pádem ho Mutu předběhl,jinak by Nedvěd jasně vyhrál...
0/0
31.10.2003 11:49

balloonbalcy8

Re:
Přesně tak ... Doplním jen, že v průměrném hodnocení vedl před těmito dvěma utkáními právě Nedvěd a to o pár setinek ...
0/0
31.10.2003 16:21

Juanito

iDnes
to přece nebyl Raul, kdo dal dva rozhodující góly v poslednim zápase La Ligy!!! ...Ronaldo!!!
0/0
31.10.2003 11:29

Brno 7

Bohužel nevyhraje
Bohužel vyhraje z  "marketingových důvodů"  někdo z čtveřice Ronaldo - Zidane - Beckham - Figo.
0/0
31.10.2003 11:18

Juanito

Re:
az na toho Figa a pridal bych Nistelroje
0/0
31.10.2003 11:37

lukinoo

hmmmm
Já bych to dal Lokvencovi.  Nebo Gluščevič
0/0
31.10.2003 10:36

HBA

Přejme Pavlu Nedvědovi toto ocenění....
Také bych si přál, aby kapitán naší fotbalové reprezentace Pavel Nedvěd toto ocenění získal. Bojím se jen, že nevím jak vybraní novináři celé Evropy budou hlasovat všelijak. Ani nevím, kdo hlasuje za Česko.
Nicméně - rok 2003 byl bez velkých soutěží (MS bylo v roce 2002), Nedvěd byl klíčový hráč naší reprezentace a Juventusu Turín, kterému velmi chyběl ve finále Ligy mistrů, kdy nehrál pro tři žluté karty. Určitě je letos výrazným adeptem a trofej si zaslouží. V příštím roce bude ME a cenu získá patrně hráč, který zazáří právě na ME v Portugalsku...
0/0
31.10.2003 10:24

VrP

Jediny mozny vitez, je Nedved.
Ackoliv jsem Cech, tak se pokusim o objektivni zhodnoceni Nedvedova minuleho fotbaloveho roku.
1. Vyborne vykony a vysoka stabilita jeho formy v Serii A (dokaze vyborne branit, ziskat mnoho balonu, dat finalni prihravku, strili obema nohama a i pres jeho vysku dokaze uspokojive hlavickovat. Komplexni fotbalista). Prave v minulem rocniku Serie A dal pokud se nemilim 8 branek, z toho vetsinu v jarni casti. Juventus se stal mistrem.
2. Dotahnul Juventus az do finale ligy mistrů. Jeho vykonost se stupnovala, vrcholem bylo domaci utkani proti Realu. Jedina skoda, ze nehral ve finale, na ktere by byl maximalne vyhecovany a zcela jiste by podal jeden z nejlepsich vykonu. Zde je prvni a take posledni minus Juventus ligu mistru nevyhral. Nedvedovi budiz utechou, ze se stal nejlepsim zaloznikem uplynuleho rocniku.
3. Dovedl jako kapitan CR na Euro. K tomu pripocteme, ze Juve vede Italskou ligu a zaroven vsechny utkani v letosni LM vyhrali. Tomu se neda konkurovat. Jak uz jsem rekl, k dokonalosti chybi jen triumf LM. Ale i tak si nepamatuji, kdo naposled mel takovou sezonu. Posledni vitez Ronaldo, zazaril jen na MS, coz byla jen cast sezony, zbytek sezony se lecil ci paberkoval v Interu Milan. Pokud Nedved nevyhraje, tak zlaty mic ztrati na smyslu.
0/0
31.10.2003 10:08

zubnipasta

Re:
Právě proto, že jsi Čech, tak objektivní nejsi. Nemyslíš, že stejný náhled na vítěze nemůže mít třeba Španěl v podobě Raúla či Francouz v podobě Zidana? Nebo je to spíše tím, že oni jsou hvězdami posledních pěti šesti let nonstop a Nedvěd měl takovýto rok, kdy se stal opravdovým vůdcem, vůbec první ve své kariéře, přestože je také evropskou stálicí? A Tvůj názor na Ronalda a jeho vítězství v souvislosti s lvím podílem na titulu mistrů světa je scestný. Ten chlap přepisoval dějiny fotbalu, což jsi zaplaťpánbůh pžehlédl jenom ty a nikoliv fotbaloví odborníci z celého světa. A v tom roce byl sice zraněný, ale na podzim nepaběrkoval v Interu, jak mylně píšeš, ale dával góly za Real Madrid.
0/0
31.10.2003 10:34

Niinimaa

Re:
Píšeš nesmysly, a pokud jde o Ronalda, přepisoval dějiny fotbalu?:-)); no tím že pomohl Brazílii k titulu snad , dostal Zlatý míč, ale ne celá jeho sezóna byla dobrá a na titul si dělalo zálusk víc fotbalistů - je otázka jestli je víc zazářit na turnaji těch nejlepších, nebo podávat stabilní špičkové výkony v nejlepší lize světa a reprezentaci, což se o Ronaldovi nedlao říct; sám nato nbedovedu odpovědět, možná víc preferuju hráče který je hvězdou celý rok; za Real se mu v některých zápasech dařilo, ale vzpomen si, řadu zápasů neskoroval a byl kritizován
0/0
31.10.2003 10:57

Juanito

Re:
Ronaldo nebyl platnej celej rok? zařídil postupy v Lize Mistrů, ve španělský lize nastřilel mnohem víc gólů než raul a zářil i v brazilský reprezentaci. Neni moc platnějších hráčů než on. PS.a že radu zápasů neskóroval??? že by člověk?
0/0
31.10.2003 11:28

Niinimaa

Re:
Bohuzel je to tak, postupy? v Lize Mistru? proti Manchesteru? ok, je to v popisu jeho prace, vyslo mu to, proti Juventusu? Ronaldo? v zakladni a osmifinalove skupine? Ronaldo? letoční liga mistrů? Ronaldo - dva goly v prvním zápase, ve dvou dalších nic, jihoamericka kvalifikace na MS - dva zapasy, jeden gol... nejsou to spatne vizitky, ale srovnej si uzitek pro tym, Nedved a Juventus resp. Ronaldo a Real, nebo Nedved a CR a Ronaldo a Brazilie, chapes to? navic, Nedvedova pozive v tymech Juventusu i narodaku je dominantnejsi, Ronaldo je jednou z hvezd Realu resp. Brazilie; že neskoroval je člověk, Nedvěd je tento rok vyjímečný člověk a hráč, on prostě září v téměř každém zápase, můžeš tohle říct o Ronaldovi?
0/0
31.10.2003 11:52

Juanito

Re:
a umis vubec rozlisovat od pozice hrace na hristi??? nedved je tvurce hry (to se to pak lehce rika, ze hraje pro tym). Ronaldo je hrotovej utocnik (dokonce je i pred Raulem, pokud sis nevsim) a je tam kvuli zakoncovani (v cemz je z nejlepsich na svete). To, ze si myslis, ze nenahrava je jen tvoje nevsimavost (Raulovi, Zidanovi uz nahral na hodne golu). Pro tym taky hraje tim, ze na nem kazdej zapas visi 2 obranci, takze se otvira prostor pro jiny a jestli si myslis, ze Nedved hral v kazdym zapase LM oslnive, tak ses taky mimo. PS.ty postupy v LM nebyli jen na Manchesteru, - v Moskve, proti Juventusu zranenej vic udelat nemohl. PS2.k ty tvy kravine v uzitky pro tym, ¨Nedved a Juventus resp. Ronaldo a Real, nebo Nedved a CR a Ronaldo a Brazilie¨ z podobnyho pristupu by to musel vyhrat Poborsky:) BTW.Brazilie byla kvuli Ronaldovi Mistrem sveta - Nedved na to mistrovstvi Cechy ani nedostal ......chapes to:)
0/0
31.10.2003 16:26

Niinimaa

Re:
Osle:-), co to meleš? Poborský nemuze mít zlaty mic nebot nehraje nejlepsi ligy sveta, nemel cely rok stabilni formu, atd, ten uzitek neco na zpusob Hartovy trofeje je jedno z pomocnych kriterii, ale myslel jsem ze to pochopi kazdy, za druhe MS bylo v roce 2002, bavime se o tomto roce, proc to sem taháš? nechápu - zkus si přečíst noviny a zavzpomínat, copak Nedvěd dokázal z národákem; rekl jsem ze Ronaldo nenahrava? kde??? jsi schizofrenik, myslis ze na Nedveda nezkpousi hrat osobku a eleminovatr nejvetsi silu soupere? Nedved hral vnaproste vetsine zapasu oslnive to je proste fakt
Chapej - pokud chces vyhrat Zlaty mic musis mit cely rok vybornou formu a to Nedved ukazal ze vsech nejlip; musim se stipat do tvare jestli to nehodnotim prilis jako priznivec ceskeho fotbalu, ale Nedved mi vychazi z objektivniho hlediska na zaklade rady kriterii; apropo nejlepsi v zakoncovani je Van Nistelroyy případně Henry
0/0
31.10.2003 16:56

Juanito

Re:
osle, nepochopils prirovnani.  Mluvils o tom, jak je uzitecnej pro Juventus zatimco Ronaldo je JEN jedna z hvězd Realu... mluvils o tom, jak je dulezitej pro CR a ze R je pro Brazilce asi postradatelnej, ci co.. Proč sem pletu mistrovství světa? to jen aby sis uvědomil, že z kvalifikace nemůžeš nikoho hodnotit . Je to jen blbá kvalifikace, kde většina našich soupeřů byla absolutní OUTsajdři (a nikde neni psáno, že nedopadnem jak na minulym euro).
"si přečíst noviny a zavzpomínat, copak Nedvěd dokázal z národákem" ......zavzpomínej na Brazilskej nároďák a pak se zeptej, jestli nejseš blbej (kvalifikace je zatim 0!)
Tvoje teorie o tom, ze k zisku Zlatyho mice musis mit dobrou celou sezonu je taky mimo takze ....Nedvědovi bych to přál a má tak 40% šanci, ale víc už bych se o tom nebavil,
měj se
PS."rekl jsem ze Ronaldo nenahrava?" nepsal, to psal nekdo jinej v nasi diskuzi, to mi ulitlo
0/0
31.10.2003 21:43

Niinimaa

Re:
nechápu pořád co chceš říct; faktem je, že co říkám je pravda s tím užitkem - v tom je Nedveduv prinos pro tym vetsi nez Ronalduv; to je proste fakt a porad nevim co jsi Poborskym chtel naznacit; za druhe pokud snizujes vyznam kvalifikace, tak tam neplet MS; to uz je minulost a srovnavej kvalifkace; podivej se do statistik zjistis, ze Ronaldo zatim hraje standard (aspon podle golu, jina meritka nejsou k dispozici), zatimco Nedveda jsme meli na ocich a víme, že jeho vykony v prumeru byly vyborne, staci kdyz si treba zprumerujes znamky od MF nebo jineho periodika; co dokazal Ronaldo s brazilskym narodakem v teto sezone mi vazne unika a dychtim potom az mi to napises:--)))
Teorie, že k ziosku trofeje vyhraje ten kdo mel cely rok nejlepsi formu je spravna, a pokud ne, napis jake je tvoje hlavni kriterium, je hloupe kritizovat a nenapsat svuj vlastni navrh hodnoceni;
když to uzavřu, je pekne ze fandis Nedvedovi, ostatne ja taky, ale moje hodnoceni neni jen o subjektivnim pocitu, je to na zaklade objektivnich meritek; nemam problem uznat pokud vyhraje fotbalista xy z Afriky uznat ze je nejlepsi pokud si to opravdu myslet budu; jenze ty argumentujes tak ze s necim nesouhlasis coz za a) nedava smysl a za druhe bylo by dobre rict proc si to myslis a jak by to podle tebe melo byt; treba je tvuj napad a meritka lepsi, ale je dobre o tom vedet abych to pripadne mohl uznat; nepresvedil jsi me; a pokud jde o kvalifikaci; je vyborne v zapase s Nizozemskem udelat 4 body a take je dobre s outsidery zadny neztratit; to se dobrym tymum ne vzdy podari, kdyz si vezmes tuto evropskou kvalifikaci, jiho americkou kvalifikaci, cehoz je Brazilie zarnym prikladem (jejich problemy s outsidery v kvaliofikaci na posledni MS) anebo problemy tymu na poslednim MS s jinymi outsidery; myslim ze i techto vysledku bychom si mely vazit, take kdyz vzpomenes na nase trapeni v kvalifkacich s Maltou, Kyprem, Lucemburskem, Isladem..
0/0
3.11.2003 9:41

dcx

Re:
To jo, zakončovatel je Ronaldo dobrej ale na Raula nemá. Raul sice tolik golů třeba nedává ale spousta jich připravý což se o Ronaldovi říct nedá. Rozhodně je Raul platnější hráč než Ronaldo.
 
0/0
31.10.2003 13:44

VrP

Re:
Paberkoval, v jarni casti  jeste pred Mistrostvim  sveta v dresu Interu. Mas pravdu na podzim uz hral v Realu, ale vsichni moc dobre vime, ze mu to tam ze zacatku moc neslo. Potreboval nejrive cas nez nabral  fyzicku a cas nez se roztrilel. A hlavne: Vyhral MS , Inter Milan vypadl v druhe casti LM(pocitam jarni cast, kdy tam jeste hral) , Inter Milan skoncil druhy v Serii A (stale plati, ze v te dobe figuroval na soupisce Interu) a teprve tehdy v lete prestoupil do Realu, kam se mu zapocital pouze podzim a kdy urcite nebyl nejvetsi hvezda Realu.
Jinak pro ostatni kandidaty: Raul - Madrid skoncil v semifinale LM, Spanelsko postoupilo na Euro  a Madrid vyhral ligu. Vsem je ale jasne, ze chleba se lamal v lize mistru. Je celkem tezke zkoumat kdo je platnejsim hracem pro tym.  Hrajou jinde a tak Nedvedovi nelze vycitat, ze nedava tolik golu a zase Raulovi, ze nepokrije tak velky prostor jako Nedved a tedy neziska tolik micu a tolik toho neobeha. Ale Juve v lize mistru dokracel dal. Pokud by melo byt zachovano pravidlo, hrac, ktery vyhraje, musi byt z tymu, ktery vyhral nejvetsi turnaj roku, musel by to byt AC. Ale tam, at hledam jak hledam, neni nikdo. Inzaghi je omyl prirody a jeho goly ostudou fotbalu. Je to soukromnik a take odpadlik z Juve. Rui Costa je nevyrovnany hrac a Sevcenko pendloval mezi lavickou a zakladni sestavou. Atd. Je to asi jenom muj nazor, ale nikdo z Realu neni tak platny pro tym, jako Nedved pro Juve (tim popiram predchozi srovnani s Raulem). 
0/0
31.10.2003 14:58

Niinimaa

Re:
Souhlas, myslím, že konkurenti dost dobře konkurovat nemůžou; hlavní problém Zidanů, Henryů aspol. je nestálost formy; moji favorité na jaře byly famózní Van Nistelrooy a Henry, ale podzim už nemají takový jako jaro - Henry pokud využije svůj potenciál je fotbalista jiné planety, problém je, že ho tak často nevyužíval; Van Nistelrooy je vyborný střelec, ale v reprezentaci zapadl, měl problémy, v Lize Mistrů Manchester ztroskotal na Realu; Raul je zraněný ale i tak nevyčníval nad ostatní, úspěchy Realu ani Španělska pod jeho taktovkou nebyly tak výrazné jako Nedvěda.
Pavlova nevýhoda jak již bylo mockrát řečeno je to, že není takovou mediální hvězdou, řekl bych i fanoušci v zahraničí, pokud se nebere zrovna Itálie tak ho berou jako jednohoi z favroitů, ale pro mě osobně kdybch já mohl volit, je favorit c.1
Nedvěd vyniká nad odtatní energií, bojovností, má dobrou střelu, přihrávku - vůbec tou pracovitostí mi velmi mnoho připomíná Ivana Lendla; pokud Italové říkají, že pracovitostí převyšuje ostatní, něco to znamená a pílí se vytáhl na vrchol podobně jako Lendl, zdá se, že po 20letech náš sport dokáže vyprodukovat jednu megahvězdu; Díky Pavle, bravo Nedvěd furia Cecca:-)
0/0
31.10.2003 10:54

zubnipasta

Re:
No tak si nám to konečně všechno řekl jedním dechem, utvrdil ses ve své pravdě, znegoval všechny protinázory a článek dokončil takřka v eufórii nad svým výplodem. Asi si nepochopil, že tady Nedvědovi fandíme úplně všichni. Pouze s tím rozdílem, že někdo dokáže posoudit i ten nezanedbatelný fakt, že není kandidátem jediným a že nevyhraje-li, pak se nejedná o nehoráznou křivdu českému fotbalu, ale o skutečnost, že je v našich očích Nedvěd jako Čech viděn zkrátka úplně z jiného úhlu pohledu než v očích zbytku Evropy, kde každý zase sleduje především ty své fotbalisty. Dočteš-li se v našich novinách víkend co víkend o jeho nesporně dobrých výkonech, tak to ještě neznamená, že ostatní tyto nepodávají, neboť se o nich tak často nepíše. Zkus číst dva měsíce španělské, francouzské a britské noviny a dost možná zapomeneš, za koho že to Nedvěd hraje. Myšleno samozřejmě v nadsázce.
0/0
31.10.2003 14:07

Niinimaa

Re:
Já myslím, že nejme v rozporu, že jsou i jiní kandidáti, řekl jsem jen, že nejlepší byl za sezónu Nedvěd. Myslím že mám dobrý přehled o zahraničních ligách a není problém si najít statistiky a můžeme je rozebrat; z nich vyplývá, že konkurenti neměli tak dobrý rok jako Nedvěd; když si přečteš muj příspěvek pozorněji, zjistíš, že o křivdě českému fotbalu tam není slovo, spíše by se jednalo o údiv nad názorem povolaných novinářů; čtení francouzských novin může bt užitečné, ale myslím, že záklaqdní informace máme všichni, statistiky, Galaxie TV, DSF, Eurosport, noviny... na základě těchto zdrojů jež jsou dostatečné a pochybuju, že novináři, kteří budou hlasovat at už z kterékoliv jiné země budou používat rozdílně jiné zdroje - samozřejmě kromě názvů televizí jež sledují a novin jež čtou; jde jen o můj názor něčím podložený; ty sice něco obhajuješ, ale neuvádíš žádný zdroj a neříkáš kdo by měl vyhrát; MF přinelsa seznam kandidátů, jež mají největší šance a není důvod s nimi nesouhlasit (byť mi tam chybí nějaký kvalitní obránce), ale když se zamyslíš kdo by mohl překonat Nedvěda, na základě různých kvalifikací, liga, poháry, reprezentace, myslím, že ti hráči takové hodnocení mít nemůžou - kteří z nich celou sezónu podávají takové špičkové výkony na všech frontách? Napiš kdo by měl podle tebe vyhrát
0/0
31.10.2003 14:47

Bystry_chlapec

Re:
Jenze finale Ligy mistru nehral Nedved kvuli vlastni blbosti. To uz jako objektivni Cech nezminujes, co?
0/0
31.10.2003 11:08

xt1

No dát by mu to mohli,
posledně to dostal Ronaldo a to v tom roce odehrál jenom 16 zápasů, v jeho příadě to byla spíš cena za nejlepšího útočníka MS než nejlepšího hráče za celý rok. Teď by mohl Pavel tu cenu dostat, podává totiž super výkon dlouhodobě.
0/0
31.10.2003 10:08

Semik 1979

Novinari
Jezis, jak ja bych ten mic Medovi pral!!!! Ale bohuzel se bojim, ze kdyz anketu delaji novinari z evropskych zemi, tak ma sanci (jak uz tu nekdo psal) asi Beckham, protoze je podporen dvema fotbalove velmi silnyma zemema a to Spanelskem a Anglii. A Pavel je "jen" Cech, to je nekde mezi Ruskem a Nemeckem, takze koho to zajima...
Je to bida, ale jestli nevyhraje on, tak je videt, ze to je o necem jinem nez o fotbalovem umeni a hlavne letosnich zasluhach, ale jen o zakulisnich cachrech:(((
0/0
31.10.2003 10:05

ifdex

Zlatý míč
To už to můžou rovnou dát Frantovi Bláhovi ze Sedmihorek.
0/0
31.10.2003 9:54

anatonda

foto
Tak ta fotka je fakt husta. Nemaji v tom prsty Vesmirni lide?  Jinak Medovi tez drzim palce!
0/0
31.10.2003 8:56

exavenger

bohužel
Méďovi bych to přál, ale podle mě nemá nárok. Je to Čech, dává málo gólů v Juve a hlavně nebyl na MS. Dále je zde konkurence, všichni ti vyjmenovaní hráči jsou nejméně stejně dobří fotbalisté.Snad jen Beckham je výrazněji horší, jenže je o to více prezentován. Takže v první pětce asi bude ale nevyhraje.
0/0
31.10.2003 8:48

electronic cowboy

Re:
No, nevím,nevím, ale jsi tak trochu mimo, chlapíku. Mistrovství světa bylo, pokud si dobře vzpomínám v roce 2002, a teď je, počítej se mnou, no? Ano, chytrý kluk - rok 2003! Co z toho vyplývá, ptáš se? Vyplývá z toho jediné, Zlatý Míč bude předán tomu, kdo bylo v U-PLY-NU-LÉM ROCE nejlepší fotbalistou, ano? Tedy ne v posledních dvou letech...Doufám, že si to zapamatuješ, až budeš skepticky probírat Nedvědovy šance na Zlatý míč. A ještě jedna věc. Nedvěd je absolutně klíčový hráč v Juventusu. Je to záložník, na góly je tam třeba Trezeguet...Kdybych však počítali i gólové asistence (tj. i druhou asistenci) došli bychom k takové produktivitě, která by jej vynesla do absolutní špice Serie A. A k jeho konkurenci...- Van Nistellroj byl společně s Holandskem Nedvědem vyřazen, Raulovy góly nestačily na přímý postup ani na finále LM, Zidane je jedním z mnoha tahounů Realu a jak jsem řekl, Nedvědův Turín jej vyřadil z LM a kdopak nám tam zůstal.Jo, Ronaldo! A to si ze mě někdo dělá prdel! Trochu soudnosti, příteli. Nedvěd Zlatý Míč vyhraje. Objektivně!
0/0
31.10.2003 9:14

exavenger

Re:
Já to vím, že je Nedvět klíčový hráč Juve a co?To si vážně myslíš, že ti co o tom rozhodují budou sledovat zápasy všech borců, sledovat data...atd. Ti co budou rozhodovat mají komplexní pohled na každého hráče a doplní ho o něco co si pamatují z poslední doby. No debata se zaslepencem nemá cenu, tak se nechme překvapit a těšim se na to, jak sportovně po vyhlášení uznáš, že jsi neměl pravdu . Historie si pamatuje ty co dávají góly, neni to spravedlivé , ale je to tak.  Nepsal jsem, že by to Nedvěd neměl vyhrát, ale že to nevyhraje.
0/0
31.10.2003 10:02

Jasemja

Re:
Takový Sammer gólů taky moc nedával.. neni to jenom o nich.. hlasují odborníci, ne fanoušci:-)))
0/0
31.10.2003 11:06

JK63

To Kill
Neuraz se, ale co provedla UEFA po našem zápase v Rakousku ?
0/0
31.10.2003 8:14

RVK

Re:
Taky o tom teď přemýšlím a nic mě nenapadá....
0/0
31.10.2003 8:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze