Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Penaltové drama zvládli lépe Plzeňští

Ve středečních zápasech domácího fotbalového poháru se žádné velké překvapení nekonalo. Kromě Synotu, který prohrál v Drnovicích, postupují všechny prvoligové týmy. Nejsnadnější práci měla Sparta, která zničila domácí Tábor pěti brankami, Liberec deklasoval exligový Hradec. Drama se odehrálo na hřišti Bohemians. Hostující Plzeň postoupila až po sedmé sérii penalt. Za domácí se netrefil Janáček, rozhodující penaltu proměnil Smola.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Saolin

odporný komentář
Hlavně nechápu jak může někdo přebírat od ČTK takový hnus jako je komentář zápasu v Drnovicích.Viděl jsem včera záběry v televizi a musím říct, že rozhodčí Puček měl nechutnou snahu domácí zaříznout. Červená byla hodně přísná a penalta vyloženě vymyšlená! A iDnes to prostě přepíše....
0/0
30.10.2003 12:18

aarak

Do UEFA
At ziji Strakonice! Vzhuru do poharu UEFA!
0/0
30.10.2003 8:34

patqa

Sestavy
Taky me ponekud prekvapilo, ze jsou uvedeny soupisky pouze prvoligovych tymu. Muz mi autor rici proc? To neni zpravodajsky server ......
0/0
30.10.2003 8:05

filipk

NEÚCTA NOVINÁŘŮ
Rád bych se vyjádřil k článku jako takovému, a nejen k němu. Připadá mi podivné zveřejňovat u utkání, v němž nastoupí dva soupeři, jen soupisku prvoligového týmu. Vrcholem této podle mého názoru hrubé neúcty k týmu z nižší soutěže je zpráva z utkání Drnovice - Synot, které prvoligový tým s "podřadným druholigistou" prohrál !!!
0/0
29.10.2003 20:23

Trent-R

Co znamená...
...že postují všechny prvoligové týmy?
0/0
29.10.2003 19:09

Dee Dee

Rozhodčí???
By mě jenom zajímalo, jestli těm cajzlům zase pomáhali rozhodčí jak v pondělí.
0/0
29.10.2003 18:04

ibid

Re:
To víš, že jo! Vždycky nám budou pomáhat a Vy jen budete plakat! Celej svět se proti Vám spikl, Vy ubožáčci!!!
0/0
29.10.2003 18:21

Jasemja

Re:
Panebože, už toho nechte.. když Spartě neuznali a odvolali gól v příbrami, to bylo v rámci čeho?To jim moc rozhodčí nepomoh, když přišli o dva body
0/0
29.10.2003 18:36

djrhedy

Re:
Rozhodci ho naprosto spravne neuznal (ofsajd to byl i pres vymysly TV Prima o tom rozhoduje pozice hrace a ne nohou - viz pravidla) a Sparta tam bod vybojovala a ne ztratila. Prubeh hovoril za vse ... A kdyz da nekdo gola v 65.minute, to jako ma automaticky 3 body ? To je logika jako na Sparte, tak cemu se divit, ty spartansky pako
0/0
29.10.2003 19:33

Kocek

Re:
Ahá, takže máme tu novej styl brečení :o)))) Když rozhodčí Spartu poškodí, je to NAPROSTO SPRÁVNĚ, když se objeví nějaká pochybnost ve prospěch Sparty, už je to korupce a kdoví co všechno :o)))) Si fakt debil
0/0
29.10.2003 20:15

another CZECH

Re:
Já v tom příspěvku nějak nemůžu najít nějakou zmínku o korupci ani kdoví o čem ještě. O čem teda je ten tvůj příspěvek.
0/0
29.10.2003 21:07

ples

Re:
Myslíš, že když někdo mluví o pomoci rozhodčího, má na mysli jeho pomoc nezištnou? To je zmínka o korupci. Ať chceš nebo ne..
0/0
29.10.2003 21:15

another CZECH

Re:
Ale když se mrkneš na koho reagoval / DJ... /, tak tam taková zmínka fakt není. Jinak Spartě nefandím, ale to nestálý nepodložený napadání mně už taky docela nudí.
0/0
29.10.2003 21:20

ples

Re:
A jo..máš recht.  Sem četl jenom ten vrchní.  Problém je v tom, že je to nejjednodušší, vidět za vším peníze. ale těch chyb rozhodčích je plno v každém zápase, ale platí jenom Sparta. Ale musím uznat, že v pondělí se rozhodčí hodně umávl. Ale reakce samotných hráčů Brna ( nemá cenu sem jezdit...nechme jim ty tři body hned ) byla poněkud hysterická. A slova trenéra bych přirovnal k těm Kranklovým.
0/0
29.10.2003 21:32

Kocek

Re:
OK, je to celkem jednoduchá logika, tak jako rozhodčí dle svého uvážení NAPROSTO SPRÁVNĚ neuznal gol Sparty v Příbrami, tak rozhodčí v pondělí dle svého uvážení NAPROSTO SRPÁVNĚ odmávali Brnu dva ofsajdy... Dyť už je to fakt k smíchu co tu pořád někteří plácaj :o))) Mě to přijde jak v jedličkově ústavu, furt si jedou tu svou a nic je nezastaví :o)))
0/0
30.10.2003 8:43

ples

Re:
Co se rozčiluješ? Já už si za ta léta zvykl. Je to každej rok stejný. Na konci ligy, až zase budeme mistři, budou všichni ukazovat na to, že Brno u nás vyhrálo "morálně". A to počkej, až vyhrajeme na Baníku...to bude "korupčení" jako o závod..
0/0
29.10.2003 21:13

FrantaDrs

Re:
to je snad poprvý, co s Tebou, Kocku, souhlasím. Jednu sezónu jsou moravský týmy v gambrinus lize z bahna nahoru, a už tu hrajou na Pražáky masírku.
0/0
29.10.2003 22:32

barnabas_666

Re:
Za rok si budeš říkat, to jsme se těch ...(každý si dosadí co chce) zbavili.
Jinak nejsi vůbec zaujatý
 
0/0
30.10.2003 4:00

barnabas_666

Re:
Vůbec se mi líbí všichni ti neskutečně nafoukaní Pražáci, co si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa. My ostatní jsme pro ně póvl. Jak si někdo dovolí jen trochu se otřít o tu jejich Spartičku, tak je zaujatý. Oni mají vždycky pravdu, žádná korupce neexistuje, vždyť ji nikdo nedokázal(jakoby to snad šlo). Jen si to myslete a buďte se sebou spojeni, vy chybu nikdy neuděláte. NIKDY, naprosto NIKDY nejste schopni jakékoliv sebereflexe(bohužel mi připadá, že většina z vás nechápe, co ten výraz  znamená).
0/0
30.10.2003 4:11

FrantaDrs

Re:
smůla je, že já Spartě nefandím, ale proč to neříct? Raději bych byl, aby ligu vyhrála Sparta než Baník nebo utrápený Brno, protože si nedokážu představit tu ostudu na mezinárodním poli v boji o ligu mistrů. Na Spartu sice rád nadávám, ale bohužel si už v dnešní době nikoho jiného v LM nedokážu představit... jinak jsem reagoval na příspěvek Dee Dee.... když si ho řádně přečteš, tak fakt nevím, kdo je tady zaujatej
0/0
30.10.2003 11:37

Kocek

Re:
Víš co si budu řikat já?? "A je to tu zase, Sparta opět vede a moraváci jí urážej a nadávaj jako loni"... Vo tom to je, kdybys tu byl častěji, mohl bys vidět, že já vedení Baníku v lize nikterak nehaním a naopak jsem rád, že díky tomu musí Sparta opravdu makat, aby vyhrávala každej zápas.. Zaujatí jste vy, v Praze se nestane, aby někdo poškrábal auto s moravskou značkou, v Brně nás jeden šmejd schválně poslal úplně jinam než jsme chtěli, jen proto, že na autě bylo AEF... Smůla že Brno kámoš znal a jen jsme si dotyčnýho testovali....
0/0
30.10.2003 9:07

Simsala Bim

Re:
Testuješ si často ostatní? Kocek for GOD!
0/0
30.10.2003 10:06

Kocek

Re:
Mno řeknu ti, že tebe ani testovat nemusím, tam je vše jasný už jen díky tomu cos právě napsal :o)))))))) Hele, nic proti moravákům, pár z nich mám jako dobrý kámoše. Chtěl sem jen říct, že zatímco my v Praze berem Moravu jako součást naší země, moraváci berou nás jako nějakej povl. Přitom se jich do Prahy s prominutím spousta přisr.. za prací, za prací, která potom není pro Pražáky co zde žijou od narození.
0/0
30.10.2003 10:56

honzagm

Re:
Myslim, ze sehnat praci v Praze neni problem pro nikoho, kdo opravdu pracovat chce. A stehovani za praci by melo byt zcela normalni.
0/0
30.10.2003 12:01

Kocek

Re:
To máš pravdu, ale představ si opačnou situaci, kdyby se Pražáci hnali za prací do Brna. To by tu byly vášně :o))) Já beru Česko od západu po východ jako jednu zemi, jeden národ. Ale na Moravě se najde dost idiotů, kteří by se radši viděli pod Mečiarem, to je špatný...
0/0
30.10.2003 13:22

honzagm

Re:
Je to, bohuzel, tak. Pokusem o napravu byl pri zapase Brno-Banik transparent v sektoru Baniku "Velká Morava?? ne!! - Brno, Praha, soupeř jako soupeř" jako reakce na nesmyslne moravske nalady. Brno kvuli protiprazskym naladam nemam jako mesto rad. I kdyz zobecnovat je vzdycky nebezpecne.
0/0
30.10.2003 11:59

barnabas_666

Re:
Moje reakce byla spíš zaměřena na utkání Brno-Sparta, které mi nepřišlo ze strany rozhodčích fér. Prostě všichni to viděli, píše se o tom v novinách, jen většina fanoušků Sparty reagovala slovy typu: všichni se jen vymlouváte a navážíte se do nás, protože jsme nejlepší. Mě je u p*dele, kdo je nejlepší. Brno hrálo blbě a nezasloužilo si zřejmě ani bod, ale vemte si utkání Teplice-Slavie. Slavie ho vyhrála a nikdo nemůže proti tomu cokoliv říct. Jenže kdyby jí rozhodčí mávali a pískali, tak jak Brnu, tak by ten gól nedala. A to byste taky reagovali slovy, že Teplice byli lepší a stejně by Slavie ten gól nedala, kdyby jí to rozhodčí nemávli atd.
Vadí mi jen reakce některých fanoušků, kteří nedají dopustit na svůj klub a pak kecají hovadiny.
Teď si možná budu protiřečit, ale taky nesnáším po prohře výmluvy na cokoliv. Synot včera prohrál v Drnkách, já jsem tam nebyl. Ale podle reakcí v médiích to vypadá, že jim rozhodčí pomohl(úmyslně nebo jen chyboval, opravdu netuším). Synot kopal penaltu, která byla přísná, tady je názor "postiženého Meduny": "Byl to běžný střet obránce s útočníkem, při němž se drží oba vzájemně. Jenže on mě zatáhl zrovna v momentě, kdy se rozhodčí podíval. Bylo to zkrátka moc vidět". Znám hodně fotbalistů, kteří by přísahali na 100% faul. Mezi trenéry mi byl vždycky nejsympatičtější František Komňacký. Od něj jsem nikdy neslyšel ani náznak svalování viny na rozhodčí, počasí, terén apod. Nechci jmenovat, ale někteří trenéři vypustí z huby , co jim zrovna na jazyk příjde.
Ještě něco pro Kocka, auta neškrábu, maximálně to svoje . Bohužel se takový lidé najdou. Rozhodně nerozlišuji lidi podle toho odkud jsou nebo komu fandí. Každopádně by si jen blázen četl takhle dlouhý příspěvěk, kdo to vydržel až sem, tak se mu omlouvám, příště to zkrátím.
 
0/0
30.10.2003 18:54

Kocek

Re:
Neboj, vydržel jsem až do konce :o) Víš o co jde? Každej si tu najde jen to co chce. Proč nezmíníš názory spousty Sparťanů, kteří souhlasí s tím, že Došek v ofsajdu nebyl?? Já sice v TV nic neviděl, byl jsem na stadionu, ale pokud to říká většina lidí, asi je to pravda. Druhý ofsajd byl jasnej, o tom žádná. Seděl jsem přímo u toho, stejně tak v prvním poločase na tom samém místě dostal přihrávku Karel, kterej ale v ofsajdu NEBYL!!! Mě, a asi i dalším Sparťanům zde, vadí jediná věc. A to, že chybu rozhodčího nikdo prostě nepřipustíte. Okamžitě do toho taháte zákulisní boj a peníze. Pak se nediv, že jsme arogantní a máme vás, slušně řečeno, u zadku. Chyby dělaj rozhodčí v každým zápasem je zajímavý, že když rozhodčí poškodí Spartu, je to v pořádku. Když Spartě naopak trochu pomůže, všichni se tu můžou podělat. Dyť už je to i k smíchu, tobě to nepřijde trapný pořád dokola číst ty samý výmluvy a stupidní kecy??
0/0
31.10.2003 8:07

barnabas_666

Re:
Ještě něco, ty dva komentáře ze čtvrtečního rána jsem psal pěkně nalite .
Synot forever
0/0
30.10.2003 18:58

Jasemja

Jejda..
Já tušil, že baníkomilci si opt něco najdou..Kdyby Sparta vypadla, měli by asi právo k posměchu.. ale řeči o superpodvodu, to sem opravdu nečekal:-)))
0/0
29.10.2003 17:48

bazalbub

Johana nedostal ani zápas
Nebo vlastně 1, ale ten si odpykal prý dneska v poháru. Velice krásně to všechno zapadá do toho SUPERPODVODU ,kterým se poserové prezentují.
0/0
29.10.2003 17:04

original betman

Re:
Ty vole buď rád, vždyť je to dřevák...kluci z něho budou dělat sněhuláka. A neznervózňuj, kdo se bojí nesmí do lesa. Se mi zdá, že už se tady začíná rozšiřovat poraženecká nálada...Já Baníku věřím. BANÍK !!!!!!!!!!!!!
0/0
29.10.2003 17:15

Wickey

Re:
Ja taky verim Baniku, hlavne verim tomu, ze az prijede na Spartu, tak dostane tri goly a vrati se zase zpatky na Moravu, a uz se tady tuhle sezonu neukaze. KLADIVO NA BANIK!!!!
0/0
30.10.2003 9:24

GGGG

Re:
Možná se pletu, ale myslím, že se tresty z ligy v poháru neodmazávají. Vím, že dříve to platilo, ale pak si kluby (myslím, že zrovna Sparta, jak jinak) předehrávaly pohárové zápasy, aby potrestané hráče měly k dispozici v lize. Tak jim to pak svaz zatrhl...
0/0
29.10.2003 17:15

Trent-R

Re:
Je to skutečně nestandartní, ale zcela dle regulí herního řádu. Trest za udělení červené karty, se totiž nerovná trestu za čtyři karty žluté. Trest za červenou se totiž může prolínat mezi soutěžemi. Johana tudíž odseděl trest právě dnes. Je mi jasné, že to opět vyvolá mnoho vášní, ale řekl bych, že než začneš vyvolávat do světa cosi o superpodvodu, chce to znát danná pravidla, jedno jestli se Ti líbí nebo ne. Žehrat můžeš tak maximálně na štěstí Sparty, kdyby se totiž pohár nehrál, pak by samozřejmě Johana nemohl ve Zlíně nastoupit, toť vše.
0/0
29.10.2003 17:15

Kocek

Re:
Disciplinárka zasedá ve čtvrtek wole. Nebo si snad tolik vytočenej že Sparta opět vyhrála?? :o))))
0/0
29.10.2003 17:26

Trent-R

Re:
Jaká disciplinárka? Ta udělila trest již včera - jeden soutěžní zápas nepodmíněně.
0/0
29.10.2003 17:35

ala.a

Re:
Jakej superpodvod? To samý je v případě Petrouše. Byl vyloučenej v Olomouci, nehrál v Jihlavě a už může nastoupit v pondělí proti Synotu.
0/0
29.10.2003 17:36

Pepe_49

Re:
Dobrej postřeh, za to taky může ta sparťanská mafie!
0/0
29.10.2003 21:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze